0

There are 0 item(s) in your cart. ×

You have no items in your shopping cart.

' Gee Azeez 'Found 4 Related Products
Filtered By
author
By Gee Azeez
“Kau nak apa sebenarnya ni, kambing?”- JAI “Kenapa kau bersusah payah nak berjoging bagai? Kau kena terima takdir yang kau tu gemuk macam anak gajah.”- HO Hangin satu badan Jai, bila Ho@Haider Omar mengeluarkan kata-kata itu. Mulut Ho memang mulut naga, sentiasa berapi. Jai-Ho, mereka ni memang terkena genetik suka bergaduh. Pantang berjumpa, pasti perang dingin meletus. Apa yang dilakukan oleh Jai, semuanya tidak kena di mata Ho. Jai pula pasti akan membalas Learn More
USUAL: RM24.00

NOW: RM 24.00 (-0%)

MEMBER: RM 21.60 (-10%)

By Gee Azeez
Garang, mulut puaka dan anti perempuan: memang itulah trademark Tuan CEO kampung dot com tu. Bukan lelaki yang romantik, bukan lelaki macho, hidupnya hanya berteman kambing dan lembu. Bagi Wahyudeen, mendodoi kambing dan lembu lebih baik dari mendodoi perempuan. Sehinggalah kedatangan seorang gadis telah memporak perandakan hatinya yang keras macam batu bata. “Kau perempuan kan?”- WAHYUDEEN “Ya. Betul. Saya memang perempuan.”- IMAN FAIRUS “Iman Fairus tu nama lela Learn More
USUAL: RM25.00

NOW: RM 25.00 (-0%)

MEMBER: RM 22.50 (-10%)

By Gee Azeez
“Kau ingat kepala aku ni buah kelapa ke yang boleh kau main-main?”- KHAYLA QAISARA “Memang kepala kau buah kelapa pun. Kalau bukan buah kelapa kau takkan jadi sewel macam ni.”- RAQIB DANIAL Pertelingkahan demi pertelingkahan terjadi antara mereka berdua. Seperti anjing dan kucing mereka akan bercakaran. Masing-masing tidak mahu mengalah. Khayla Qaisara benci kepada Raqib Danial. Raqib Danial juga amat membenci Khayla Qaisara. Rasa benci mereka semakin hari sema Learn More
USUAL: RM23.00

NOW: RM 23.00 (-0%)

MEMBER: RM 20.70 (-10%)

By Gee Azeez
“Boleh tak kalau kau pandu tu laju sikit? Aku rasa macam kereta ni tak bergerak pun. Orang yang kayuh basikal lebih laju daripada kereta ni…” – Darius Darius tidak menyenangi pemandu wanita yang diupah oleh bapanya tanpa kerelaannya. Hari-hari pemandu wanita itu dimaki dan diherdik. Sumaiyah pula terpaksa menelan segala makian itu dengan sabar kerana hormat kepada bapa Darius. “Papa nak Darius kahwin.”- Tan Sri Iskandar Shah Perubahan sikap Darius yang ke Learn More
USUAL: RM25.00

NOW: RM 25.00 (-0%)

MEMBER: RM 22.50 (-10%)

4 Item(s)

*

Back to Top