0

There are 0 item(s) in your cart. ×

You have no items in your shopping cart.

' Gempak Starz 'Found 1290 Related Products
Filtered By
publisher
By 刘怡廷
兜兜渴望交朋友,但往往都不顺利。透过网络,兜兜认识了一个即使不曾见面,亦无所不谈的网友,两人相处融洽。正男,佳佳和小宣担心这会不会是网络诈骗,拜托矢宏以网友的身份去接近兜兜。与此同时,兜兜身上出现奇怪的伤痕。到底兜兜发生了什么事?大家该怎样帮助他呢? Learn More
USUAL: RM12.00

NOW: RM 12.00 (-0%)

MEMBER: RM 10.80 (-10%)

Out of stock

By 饶国林
虽然兽王被捉了,但还是阻挡不了他们的计划! 非洲出现了一群为了保护动物而攻击人类的恐怖分子,于是X探险特工队再次出动,调查这群人是否与兽王有关。想不到兽王的手下放出怪烟让人类和动物发狂,土土为了救大森而受伤。还有一个神秘女孩居然能与动物沟通…… Learn More
USUAL: RM12.00

NOW: RM 12.00 (-0%)

MEMBER: RM 10.80 (-10%)

Out of stock

By 冯静仪
某日放学回家时,热心助人的高中生邓秋菀发现有人跟踪她。当她正向跑去警局报警之际,跟踪狂竟然说他的真正身份是见习财神?哈啰,现在是二十一世纪了,开什么玩笑? Learn More
USUAL: RM20.00

NOW: RM 20.00 (-0%)

MEMBER: RM 18.00 (-10%)

Out of stock

By 太阳兵团
48益智游戏增加冒险乐趣 跟着小航和其他伙伴,一起进行脑力大挑战,破解各种谜题机关! 找不同 捉迷藏 寻宝记 Learn More
USUAL: RM12.00

NOW: RM 12.00 (-0%)

MEMBER: RM 10.80 (-10%)

Out of stock

By 李国权
托德博士研发出不用昆虫授粉,只靠风力就能传播花粉的新品种西瓜,但是有一个缺陷,一旦接触就会患上严重的花粉症,甚至有生命危险!助手比特与恐怖分子合作,打算利用花粉制造混乱,趁机劫持总统发动政变。花粉已经散播出去,只剩两个小时就会到达港口,小宇他们来得及阻止这一切吗? Learn More
USUAL: RM12.00

NOW: RM 12.00 (-0%)

MEMBER: RM 10.80 (-10%)

Out of stock

By 黄庆荣
卡松灵一出马,任何妖灵都无法作恶! 某中学发生了几起惊悚事件,被妖怪吃了鞋子的学生会失去双腿、喜欢吃任何东西的天界龙族,还有吃人魂魄的食人鬼…… 狩灵社因此接到委托,并派出了最强的狩灵师——卡松灵以转学生的身份潜入,在收服妖怪的同时,却在那里碰上了一只巨大的妖狐,到底这只狐妖会阻扰卡松灵吗? Learn More
USUAL: RM12.00

NOW: RM 12.00 (-0%)

MEMBER: RM 10.80 (-10%)

By 李国权
为了对付实力超强的鸦骨,小航聘请杰克一同前往冒险。在寻找解开露露的诅咒的线索时,鸦骨果然再次出现!这次他们得知了鸦骨的身世,并且终于找到解除诅咒的方法——打败武神!由于双方的实力悬殊,小航于是决定邀请鸦骨加入战斗,一同战胜武神! Learn More
USUAL: RM12.00

NOW: RM 12.00 (-0%)

MEMBER: RM 10.80 (-10%)

By Neko
高大又帅气的志渊转校来到糖果学院,引起了大家的注意。表面冷酷又沉默的志渊,其实很怯弱,班长看穿了他的弱点,还四处散布不实的谣言,还耍手段来煽动志渊和邻座中二男的关系。 到底志渊该怎么办才好?正男、佳佳和小宣又该如何帮助他呢? Learn More
USUAL: RM12.00

NOW: RM 12.00 (-0%)

MEMBER: RM 10.80 (-10%)

By X探险特工故事团
曾称霸地球的恐龙和爬虫类,与丰富多样的现代动物,究竟何者更厉害呢?为了找出答案,小宇的恐龙组和大勇的万兽组这次正面杠上了!你绝对意想不到的八个对战组合,如三角龙与高卡萨斯南洋大兜虫、异特龙与东北虎等,将在基地里展开史无前例的最强对决! Learn More
USUAL: RM14.00

NOW: RM 14.00 (-0%)

MEMBER: RM 12.60 (-10%)

By 刘怡廷
马尔代夫的达鲁王子回校上课了,他整个人改变不少,还提议和学生会联手创立一个收费式的主题公园,展现世界各地的自然景观。小亚历和王子们都兴致勃勃地去请求尔文校长的许可。到底这个自然景观主题公园办得成吗?小亚历和王子们将会碰到什么难题呢? Learn More
USUAL: RM12.00

NOW: RM 12.00 (-0%)

MEMBER: RM 10.80 (-10%)

By Kaoru
This special Candy Series Friends Forever Complation includes volumes 01 to 03 of the series and an extra eight pages of new comics featuring grown-up Joni, Emilia, and Mia! It is the perfect collector's item for Candy Series fans! Within it, you will find the beginnings of Candy JEM's beautiful and sweet friendship and a sneak peek into the future too! Learn More
USUAL: RM29.90

NOW: RM 29.90 (-0%)

MEMBER: RM 29.90 (-0%)

By Clay
Finding themselves lost in an alien world, Sean, Stone, and Yuna face a whole new world of magical mayhem with the unwitting aid of allies old and new! Intent on finding the missing Rain and exploring the myriad marvels the world of Fan-Tsi has to offer, our heroes come up against a few familiar, not so-friendly faces! Back at safehold, Leona's patience with the would-be dragon egg thieves reaches breaking point!How will The Seekers fare in a realm of unknown danger and derr Learn More
USUAL: RM12.00

NOW: RM 12.00 (-0%)

MEMBER: RM 10.80 (-10%)

By Keith
LAWAK KAMPUS KOMPILASI MANTAP kini kembali! Istimewa buat kipas-susah-mati yang ternanti-nanti karya eksklusif Keith. Edisi kelima ini menghimpunkan Jilid 21 hingga 25 & komik spesel yang belum pernah diterbitkan. Jom bergelak ketawa dan hapuskan duka lara. Tambah koleksi korang sekarang! Learn More
USUAL: RM36.90

NOW: RM 36.90 (-0%)

MEMBER: RM 36.90 (-0%)

By 苏秀文
瞬间让你起鸡皮疙瘩的恐怖漫画、心跳加速的惊悚小说、不寒而栗的99%真实档案、《听说》系列令你处于诡异的气氛下,无路可逃…… 隧道长年不见天日,再加上常有意外和车祸发生,让人不免有种“毛毛的”感觉。不少人都曾在隧道里经历过神秘的灵异事件,例如有人半夜驶进隧道,却在隔天早上才驶出来;也有人从隧道出来后,原本空着的车子后座就多了 Learn More
USUAL: RM12.00

NOW: RM 12.00 (-0%)

MEMBER: RM 10.80 (-10%)

By 文煌 , 周文杰
X探险特工队为了比马修先找到神秘科学家的研究基地,决定从地球曾经发生过不明生物事件的地点开始调查,并听从道雄局长的建议,先去一个叫丘之森的地方寻找一位女博士,不料却在那里遇上了变异的不明生物——红飞棍…… Learn More
USUAL: RM12.00

NOW: RM 12.00 (-0%)

MEMBER: RM 10.80 (-10%)

By 张家辉
“爱捣蛋”的斯仔、“无厘头”的清补凉、“满脸烦恼”的暗疮男、“零鸡蛋天王”的零分男和“正义又神秘”的青蛙王子,带你们闹翻校园,让你们笑翻天! Learn More
USUAL: RM12.00

NOW: RM 12.00 (-0%)

MEMBER: RM 10.80 (-10%)

By 周茶一
陆景然本为云国太子,在一次埋伏里中箭坠崖,醒来之时发现自己竟来到千年后的世界。在这世界里,他有一位刚交往不久的“太子妃”——林舒童。他以“失忆”为由,意欲和林舒童恢复普通同学关系,可没想到对方信誓旦旦说要重新追求他!陆景然本想躲避和逃离,可渐渐地发现到一些不对劲的地方……为何林舒童和云国的小书童长得一模一样?又为何她们 Learn More
USUAL: RM20.00

NOW: RM 20.00 (-0%)

MEMBER: RM 18.00 (-10%)

By Zint
Setelah melalui pelbagai cabaran berliku, pertandingan lumba pertama Alif kini tiba! Dengan kehebatan skil lumba diasah, pasti kemenagan dalam genggamannya!Tapi... tak semudah tu Alif nak menang. Persaingan sengit di antara dia dan Nafiy menunjukkan sebaliknya. Dapat tak Alif kalahkan Nafiy dan menjadi sang juara?Paling penting, boleh ke Alif buktikan pada keluarga terutama ayahnya yang dia bukanlah sekadar 'rempit lumba malam'Saksikan kesudahan kisah Alif dan cinta pertamany Learn More
USUAL: RM12.00

NOW: RM 12.00 (-0%)

MEMBER: RM 10.80 (-10%)

By Ryoji Hido
Yasao sangat sukakan kendo. Dia ada masalah nak fokus dan selalu lemah bila berdepan dengan gadis.Bila Yasao berjumpa Suzune, gadis kendo yang cantik dan ...... dapat tahu identiti suram Sassa, rakan lelaki sekelasnya ...... barulah aktiviti kelab ni bermula secara serius!Terimalah kisah remaja lelaki Kelab Kendo yang berlaku sepanjang musim panas! Learn More
USUAL: RM12.00

NOW: RM 12.00 (-0%)

MEMBER: RM 10.80 (-10%)

By Zhou Cha Yi
Keyna jatuh cinta pandang pertama dengan sepasang mata redup milik Alfie. Tapi nampaknya tak mudah dekati jejaka kacak yang menyimpan memori duka di jiwa. Namun sayang, tragedi hitam memadam cahaya tampan di wajahnya.Dalam diam Keyna cuba raih jiwa Alfie yang ditakdirkan duduk bersebelahannya dalam kelas. Dapatkan dia pecah tembok tinggi dan menyelami dasar hati si jejaka?Mungkinkah keikhlasan cinta Keyna mampu menyuluh cahaya buatku? - Alfie Learn More
USUAL: RM18.00

NOW: RM 18.00 (-0%)

MEMBER: RM 16.20 (-10%)

By Blast Team
Zack mendapat tahu Richard dan Timothy ingin keluar Kelab Badminton Pine Hill. Ketika mencari mereka, dia bertembung dengan Dean yang sedang bersedia untuk mencabar pemegang lencana Ular Berganda. Maskman mahu membantu Dean tetapi mereka tidak handal dalam permainan beregu. Learn More
USUAL: RM15.00

NOW: RM 15.00 (-0%)

MEMBER: RM 13.50 (-10%)

By Wilson Lew
Pesawat dinaiki Jason dan pasukannya terhempas dalam perjalanan ke Laut Aral. Semua hilang di padang pasir yang seperti tiada penghujung. Selain kekurangan sumber air, kehadiran burung hering juga jadi masalah besar. Cuba bertahan untuk kelangsungan hidup hingga bantuan tiba adalah satu-satunya pilihan yang ada! Learn More
USUAL: RM12.00

NOW: RM 12.00 (-0%)

MEMBER: RM 10.80 (-10%)

By Zint
Cikgu Andrew, bekas guru Krez yang lumpuh ditangkap kumpulan gengster Mr. Gunn. Demi menyelamatkan cikgunya, Krez terpaksa berdepan misi berbahaya; hapuskan geng snake pitt! Tapi yang peliknya, tak tahu macam mana Vax boleh jadi tebusan sama dengan Cikgu Andrew. Siap buat konsert metal lagi tu! Err... nak hiburkan gengster ke...? Agaknya Krez berjaya tak selamatkan cikgu yang ada kaitan dengan masa silamnya? Atau mungkin... Vax yang akan bantu Krez? Jangan Buang Masa Lagi! B Learn More
USUAL: RM12.00

NOW: RM 12.00 (-0%)

MEMBER: RM 10.80 (-10%)

By Kaoru
Fun! Fun! Candy Series Activity Book  糖果系列游戏书 48 Puzzle Activities To Make You Happy 48个益智游戏让你乐翻天 Come! Test Your Brains and Eyes With The Amazing Cast of Candy! 来,跟随一众角色,一起进行脑力激荡,考验眼力的各种小游戏 Treasure Hunt 寻宝记 Hide And Seek 捉迷藏 Spot the Difference 找不同 Learn More
USUAL: RM12.00

NOW: RM 12.00 (-0%)

MEMBER: RM 10.80 (-10%)

By SisYoujae
"...sebaik-baik perhiasan dunia adalah wanita solehan." (Hadis riwayat Muslim)Wanita kaum yang terlalu istimewa di sisi Allah SWT. Mudahnya untuk masuk ke syurga, mudah juga untuk terjerumus ke alam penuh bencana. Lantas, andalah yang tentukan hala tuju sendiri. Wanita kini lebih matang menjalani hidup penuh cabaran dan mampu berdiri atas kaki sendiri.#GRLPWR SOLEHAN · BERADAB · BERKREDIBILITI . Pelbagai topik yang cukup rapat dengan kaum Hawa dikupas dalam naskah Siri 30 W Learn More
USUAL: RM20.00

NOW: RM 20.00 (-0%)

MEMBER: RM 16.00 (-20%)

By Leoz
Komik seram bikin memang & jantung berdegup kencang. Pasti menggigil ketakutan. Siri 'Aku Dengar Kat' membuatkan suasana tegang & badan kejung! Banyak artifak sejarah dan hasil seni tersimpan di muzium. Asal usul benda ni amat menarik. Tapi mungkin tersembunyi perihal seram tak diketahui ramai. Melawat muzium lewat malam... mungkin tempat terbaik untuk entiti lain bermain! Learn More
USUAL: RM12.00

NOW: RM 12.00 (-0%)

MEMBER: RM 10.80 (-10%)

By Kaoru
Atas jasa sekumpulan pegawal peribadi rahsia, putera dapat belajar dengan selamat di Pulau Momos, Tapi situasi ini bakal berubah apabila Putera Albert mendapat seorang pegawal rahsia baru. Walaupun berkemahiran tinggi, tetapi dia tidak 'bijak' berselindung dengan baik. Dalam satu serangan mengejut, pegawal tersebut pengsan?! Nyawa putera dalam bahaya! Learn More
USUAL: RM12.00

NOW: RM 12.00 (-0%)

MEMBER: RM 10.80 (-10%)

By Clay
Saat kejahatan mula muncul, adakah kebaikan mampu memeranginya? Remy sesat dalam dunia fantasi iaitu Fan-Tsi…  Yuna, Shah, Jumbo dan pemburu lain sudah mencuba sehabis baik untuk kembalikan Remy ke dunia sebenar! Satu-satunya yang mempunyai ‘kunci’ ke dunia lain ialah Morbis, salah seorang daripada enam ahli magik. Bukan mudah untuk mendapatkan bantuannya kerana dia juga mempunyai agenda sendiri! Kali ini wira kita diuji dengan dugaan dan pengkhianatan... Learn More
USUAL: RM12.00

NOW: RM 12.00 (-0%)

MEMBER: RM 10.80 (-10%)

By 追梦者
肉眼看不到的鬼怪、诅咒……往往都让人恐惧。《荒庙惊魂》收录了4篇惊悚漫画,借着“鬼怪”引发的事件,展现出人性之脆弱及黑暗。披着人皮的鬼怪,比鬼怪更邪恶的人,你更害怕哪个呢?无论是何者,你都要小心被盯上,以免变成“他们”的替死鬼…… Learn More
USUAL: RM12.00

NOW: RM 12.00 (-0%)

MEMBER: RM 10.80 (-10%)

By 格子帮
四个小故事,四种不一样的真挚与感动…… 魔法蝴蝶结、对不起,谢谢、一辈子与三小时、窗外的风景。 每个人的背后,或许有一段你不知道的故事…… Learn More
USUAL: RM12.00

NOW: RM 12.00 (-0%)

MEMBER: RM 10.80 (-10%)

By 刘怡廷
美美挥金如土,常常毫无节制地刷卡购物;相反的,伟明当家教来存钱,买了限量版手表来犒赏自己。受美美的母亲所托,伟明教导美美如何管理金钱。消费价值观完全不同的两人发生了不少冲突。到底美美能否学会如何理财呢?两人之间的冲突又该怎样化解呢? Learn More
USUAL: RM12.00

NOW: RM 12.00 (-0%)

MEMBER: RM 10.80 (-10%)

By King Kong
Sejak kecil, Justin tinggal bersama datuknya, Robinson dalam hutan. Dia berlatih karate sejak usia muda dan mempunyai teknik lebih hebat dan kuat berbanding budak sebayanya. Justin berpindah ke Sekolah Menengah Pine Hill dan menyertai Kelab Karate Daisan tanpa dirancang. Kehebatan Justin dicabar dalam medan pertarungan dunia karate di sini! Learn More
USUAL: RM14.00

NOW: RM 14.00 (-0%)

MEMBER: RM 12.60 (-10%)

By Hanaka Haruse
Program seram dengan permulaan yang mengejutkan!Ada muslihat jahat di sebaliknya.Korang yakin boleh baca sampai habis?Kalau Kau Tak Jawab, Kau Akan...? Learn More
USUAL: RM12.00

NOW: RM 12.00 (-0%)

MEMBER: RM 10.80 (-10%)

By Yuka Nakajima
Nama aku Mamonaka Kurara, berumur 14 tahun. Aku anak ahli silap mata terkenal. Ke mana je aku pergi, selalu muncul kes rumit! Tapi susah macam mana pun kes tu, mesti boleh diselesaikan dengan magik! Teka kes apa aku jumpa hari ni...? Learn More
USUAL: RM12.00

NOW: RM 12.00 (-0%)

MEMBER: RM 10.80 (-10%)

By Dreamer
Kedatangan Alana sebagai anak angkat disangka membawa lembaran baru bagi Leia. Tapi dia dapat menghidu keanehan Alana bila adik angkatnya tu selalu hilang pada tengah malam. Diam-diam Leia ekori Alana dan menyaksikan tragedi menyeramkan depan mata. Ada mulut jahat kat belakang kepala Alana? Learn More
USUAL: RM12.00

NOW: RM 12.00 (-0%)

MEMBER: RM 10.80 (-10%)

By Oga
Letupan di stor sukan sebuah sekolah menjadi titik permulaan satu siri pengeboman menakutkan. Tiada siapa sangka bom yang tersembunyi itu mula meletup setiap minggu dan menyebabkan panik, malah kematian! Sedang pihak polis bergelut mencari petunjuk, mereka turut dikecam hebat oleh sesetengah pihak. Sehinggalah Susanna menemui petunjuk penting dan mendapati peristiwa berdarah itu berkait rapat dengan… telefon pintar?! Siapakah dalang di sebalik kekejaman ini? Rungkai persoal Learn More
USUAL: RM12.00

NOW: RM 12.00 (-0%)

MEMBER: RM 10.80 (-10%)

By 林诗敏
石头和小尚在幻界里到处寻找失忆的小宇,然而,没想到他们却因此招惹到恐怖的吃人幻兽——蝎狮!这只杀伤力惊人的幻兽对他们穷追不舍,走投无路的他们该怎么办呢?另一方面,为了对付创造出幻界的独眼王,达尔文被迫使出了禁忌的魔法!达尔文 VS 独眼王的终极大战即将展开! Learn More
USUAL: RM12.00

NOW: RM 12.00 (-0%)

MEMBER: RM 10.80 (-10%)

By Keith
Buku Aktiviti Lawak Kampus Untuk Korang Yang Tengah Bosan! Amaran: Sekali Main, Tak Boleh Berhenti! Jumpa Perbezaan Tak?, Cari Yang Tersembunyi!, Mana Unknown? Learn More
USUAL: RM12.00

NOW: RM 12.00 (-0%)

MEMBER: RM 10.80 (-10%)

By Kaoru
Jom Uji Minda Dan Daya Pemerhatian Kamu Dengan Aktiviti Bersama Candy! Cari Harta Karun, Sembunyi-Sembunyi, Cari Perbezaan Learn More
USUAL: RM12.00

NOW: RM 12.00 (-0%)

MEMBER: RM 10.80 (-10%)

By Fuji
Kamu juga boleh jadi raja ilmu!Banyak kisah Pemerintah Unggul dalam sejarah dunia yang belum diketahui!Teroka fakta menarik dalam sekelip mata!Lincoln impikan kematian?Che Guevara menghidap asma! Learn More
USUAL: RM15.00

NOW: RM 15.00 (-0%)

MEMBER: RM 13.50 (-10%)

By Sora
"Jom kita cipta impian!" kata sang gadis kepada budak lekaki pengecut bernama Uchimiya.Karya debut dora pasti buat korang sebak dan berjurai air mata!(Ekstra) 'Tsuira JK to Haijin Kyoushi' pun ada! Learn More
USUAL: RM12.00

NOW: RM 12.00 (-0%)

MEMBER: RM 10.80 (-10%)

By Hoshiko Yagami
Rahsia hati dua karakter yang tak mungkin jadi watak utama. Semestinya takkan wujud babak mendebarkan seperti kabedon*, agokui** dan hero berlagak yang menganggap heroin semuanya menarik. Ayuh, tunggu apa lagi. Segalanya bermula sekarang!!!❤️*tindakan memaksa seseorang bersandar pada dinding dan membuat bunyi 'don'. Langkah luahan perasaan popular.**memegang dagu seseorang sebagai tanda dominasi dengan cara romantis. Learn More
USUAL: RM12.00

NOW: RM 12.00 (-0%)

MEMBER: RM 10.80 (-10%)

By Teruaki Mizuno
Hutan Okoya, dunia kayangan Pokémon terletak nun di pedalaman dan jauh dari tempat tinggal manusia. Yang pasti ia dilindungi peraturan ketat dan tak boleh dimasuki sesuka hati.Kat sanalah, Zarude terjumpa bayi manusia. Kini, bermulalah pengembaraan Koko, budak lelaki yang dibesarkan oleh Pokémon! Learn More
USUAL: RM12.00

NOW: RM 12.00 (-0%)

MEMBER: RM 10.80 (-10%)

By 维珊灵异
瞬间让你起鸡皮疙瘩的恐怖漫画、心跳加速的惊悚小说、不寒而栗的99%真实档案、《听说》系列令你处于诡异的气氛下,无路可逃…… 中国地广人多,且拥有数千年的历史与文化。据说历史越悠久的地方,就流传着越多的神秘故事,也有着越多“好兄弟”都留在当地……另外,动物成精的传说也是许多人茶余饭后的话题,或许当他们在聊天时,树上的小鸟正偷 Learn More
USUAL: RM12.00

NOW: RM 12.00 (-0%)

MEMBER: RM 10.80 (-10%)

By 蓝国清
不想虚度青春的奕晨,决定跟挚友菲颖和阿勇参加角色扮演,与此同时,一场疫情正悄然无息地蔓延全国。在疫情之下,奕晨和家人之间的关系日渐恶化,而她的健康也突然起了红灯……面对着接踵而至的问题,究竟奕晨能否排除万难,与挚友共同参加角色扮演呢? Learn More
USUAL: RM12.00

NOW: RM 12.00 (-0%)

MEMBER: RM 10.80 (-10%)

By 陈绍霖
兽王和手下成功在海洋金殿号进行“动物的洗礼”,造成整艘船的动物大暴走,X探险特工队面临着大量有毒的蜈蚣和攻击性强的箱头蛙。在与兽王的战斗中,大勇因受到牵连而受伤!所有人都自顾不暇,难道没有人能化解这次的危机? Learn More
USUAL: RM12.00

NOW: RM 12.00 (-0%)

MEMBER: RM 10.80 (-10%)

By Keith
Pasti gamat dan menghiburkan! "Lawak Kampus" jilid ke-42 karya Keith kini kembali lagi! Sarat dengan lawak sempoi Vanness, Froggy, Aditas dan kawan-kawan. Ilustrasi watak Lawak Kampus ala bintang glamor turut diselitkan. Sudah tentu pembaca di luar sana tak kering gusi membelek komik humor ni! Learn More
USUAL: RM45.00

NOW: RM 45.00 (-0%)

MEMBER: RM 45.00 (-0%)

By Kaoru
To encourage his wild and boisterous Year 1 students to behave, Sean, the homeroom teacher of 1A, offers to reward the most well-behaved student with a prize at the end of the month. Both bossy Sera and humble Alan (whom Sera regards as a thorn in her side) make winning the prize their goal. Who will win in the end? Learn More
USUAL: RM12.00

NOW: RM 12.00 (-0%)

MEMBER: RM 10.80 (-10%)

By Redcode
When a day at the mall goes explosively wrong, it's up to the X-VENTURE Xplorers to come to terms with a captive crisis! With our heroes among they hapless hostages, The Iron Squad issue an ultimatum; their leader's release for the scared shoppers' lives!When a live-streamed rescue goes ruinously wrong, the threat of advanced tech in the wrong hands spurs true heroes to step forth to save the day! Wrestling to control the narrative, how can safety be ensured, heading towards Learn More
USUAL: RM12.00

NOW: RM 12.00 (-0%)

MEMBER: RM 10.80 (-10%)

By TadaTada
Joining friends to explore a cave complex, Jason, Leon, and Naoko soon find they have a mountain to climb! With Ty gone, efforts to traverse the dank darkness of the subterranean labyrinth soon reveal a terrible truth! Beset by a bizarre arthropod army, it's all Jason and Naoko can do to stay alive, while, up above, Leon and Marina are forced to face a scorpion showdown! What a painful end scuttling ever closer, how will this crazy caper end?! Learn More
USUAL: RM12.00

NOW: RM 12.00 (-0%)

MEMBER: RM 10.80 (-10%)

By TadaTada
Alex is in Mongolia to recover the Adventure Union’s stolen assets, and joining him is Midnight Belle. Their main task is to retrieve a treasure left behind by Ling's ancestors – a flute that can bring the dead back to life! But soon they find themselves in danger when the enemy uses the very thing they're after against them! Learn More
USUAL: RM12.00

NOW: RM 12.00 (-0%)

MEMBER: RM 10.80 (-10%)

By 李国权
为了寻回被银翼抢走的陶器,小航根据露露身边的木乃伊猫咪提供的线索,很快就找到了银翼!经银翼的解释,才得知原来陶器跟天帝食谱有关,于是小航答应与他去一起去寻找天帝食谱,却没料到在那里遇到了奴夫及乌鸦女,双方人马的决斗一触即发! Learn More
USUAL: RM12.00

NOW: RM 12.00 (-0%)

MEMBER: RM 10.80 (-10%)

By 黄嘉俊
临时特别组被调派到海关支援,原以为只是一次轻松的外派任务,艾德却无意间发现有海关人员涉嫌走私军火!由于事态紧急,艾德和派瑞等人决定在未汇报的情况下采取行动,并追踪到一个废弃的大楼前。正当他们以为这次能人赃并获时,却突然遭到一大群犯罪分子围堵…… Learn More
USUAL: RM12.00

NOW: RM 12.00 (-0%)

MEMBER: RM 10.80 (-10%)

By Jo , Kin
Suatu hari Dre ikut mamanya beli hadiah kat sebuah kedai permainan. Banyak permainan yang ada kat situ tapi bila Dre balik rumah, dia rasa tak sedap hati. Rupanya ada patung ikut sekali. Argh, macam mana ada patung tu boleh ikut diorang? Makin cuak bila benda tu boleh bergerak sendiri dan berubah jadi... menyeramkan! Apa Dre nak buat ni? Learn More
USUAL: RM12.00

NOW: RM 12.00 (-0%)

MEMBER: RM 10.80 (-10%)

By Neko
哈啾!鼻子怎么这么痒呢?不爱打扫的正男,被灰尘弄得患上鼻敏感。只要她一碰到灰尘,就不停打喷嚏,十分难受。为了治好鼻敏感,改善个人和环境卫生是势在必行的! Learn More
USUAL: RM12.00

NOW: RM 12.00 (-0%)

MEMBER: RM 10.80 (-10%)

By 刘怡廷
王子们能安然无恙在莫莫西男子学院上学,全靠一群隐藏身份的秘密保镖。莫林是阿伯特王子的新保镖,虽然他的能力非凡,但身材高大显眼的他不擅长暗中保护王子。这时候,莫林遇到突袭而昏过去了。到底是谁对他下手?那王子们的安全该怎么办呢? Learn More
USUAL: RM12.00

NOW: RM 12.00 (-0%)

MEMBER: RM 10.80 (-10%)

By 利志达
五个原已遭淘汰的复制人,意外被两名科学家重启,赋予意外的“新生”。实验成功在望,复制人却遽然切断连线,消失无踪。多年后科学家仍为事件耿耿于怀,究竟他们存活与否?遂持续追踪已混入人群中的复制人,却遍寻不获。 复制人的意识中还残留着过去的记忆,若他们产生自我意识,人类的生活将遭到反扑吗?脱序的究竟是复制人、科学家,抑或是这 Learn More
USUAL: RM99.00

NOW: RM 99.00 (-0%)

MEMBER: RM 89.10 (-10%)

By 疾风社团
翔和淀最终没能从狡猾的温泽伦手中夺取双蛇徽章。就在众人一筹莫展之际,鬼手教练得知了朱雀徽章的下落。于是,松泽一行人前往巴胜,势必寻获徽章以打入八星赛!可以想不到的是,朱雀徽章原来藏在面临关闭的烈民高中,而将徽章带到岛上的人,竟然是空学长…… Learn More
USUAL: RM15.00

NOW: RM 15.00 (-0%)

MEMBER: RM 13.50 (-10%)

By Takahiro Kawamoto
Kenal ke siapa jiran-jiran korang...?Maeda Chika dan Kobori Sana pindah ke apartmen di kawasan pinggir bandar sebab nak sambung belajar dan mula bekerja. Tapi satu per satu insiden pelik berlaku di situ...Kisam seram saspens menggamit perasaan seolah-olah 'ada sesuatu kat sebelah'. Pasti buat pembaca meremang bulu roma! Learn More
USUAL: RM12.00

NOW: RM 12.00 (-0%)

MEMBER: RM 10.80 (-10%)

By Rei Izawa
Cinta Rahsia Bermula di Kampung Onsen! Sebut Je Umeyama Onsen*, pasti semua orang kenal Destinasi pelancongan terkenal yang sentiasa dikunjungi ramai.Anak perempuan pemilik sebuah hotel bernama Serena dan tuan muda ryokan"* Kazuma dah lama bermusuhan, Pantang jumpa. mesti bergaduh.Tapi dalam diam rupa-rupanya cinta dah bertaut. Kisah romantik komedi penuh cabaran dan. .- Kolam air panas! Learn More
USUAL: RM12.00

NOW: RM 12.00 (-0%)

MEMBER: RM 10.80 (-10%)

1-1290 of 1290

Page:
  1. 1
  2. 2
  3. 3
  4. 4
  5. 5
*

Back to Top