0

There are 0 item(s) in your cart. ×

You have no items in your shopping cart.

' Ichigo Takano 'Found 6 Related Products
Filtered By
author
By Ichigo Takano
Pada malam sebelum Tahun Baru, Naho dan Kakeru bergaduh teruk menyebabkan jarak antara diorang semakin jauh. Naho yang rasa bersalah atas apa yang dah berlaku cuba perbetulkan keadaan. Tapi... Kakeru semakin jauhkan diri dan sentiasa mengelak dari Naho. Dengan panduan surat dari 10 tahun di masa depan dan bantuan kawan-kawannya, Naho berusaha untuk bercakap dan minta maaf pada Kakeru untuk selamatkan nyawa dan jiwa Kakeru. Adakah Naho akan berjaya? Dan apakah kesudaha Learn More
USUAL: RM12.00

NOW: RM 12.00 (-0%)

MEMBER: RM 10.80 (-10%)

By Ichigo Takano
Rupa-rupanya, bukan Naho dan Suwa je dapat surat dari masa depan. Takako, Azu dan Hagita pun dapat! Diorang kemudiannya ambil keputusan untuk pilih jalan berbeza daripada permintaan surat masing-masing dan masuk acara lari berganti pada Hari Sukan bersama Kakeru. Tapi... tak apa ke abaikan surat dari masa depan buat sementara waktu demi melihat Kakeru gembira? Adakah jalan yang diorang pilih ni dapat pastikan Kakeru terus hidup? Learn More
USUAL: RM12.00

NOW: RM 9.60 (-20%)

MEMBER: RM 9.60 (-20%)

By Ichigo Takano
Naho yang mula fikir dia tak mampu selamatkan Kakeru dapat tahu yang Suwa juga terima surat dari masa depan. Disebabkan tu, diorang bekerjasama bertindak mengikut surat masing-masing. Tapi lama-kelamaan, diorang tersedar sesuatu. Kandungan surat dan perkara di sekeliling yang sedang berlaku tak sering dan semakin berbeza. Mungkin ke masa depan dah berubah? Dapatkah Naho dan Suwa teruskan rancangan untuk selamatkan Kakeru? Learn More
USUAL: RM12.00

NOW: RM 12.00 (-0%)

MEMBER: RM 9.60 (-20%)

By Ichigo Takano
Hari demi hari, hubungan Naho dan Kakeru makin rapat. Keakraban diorang membuatkan Naho ambil keputusan untuk ubah 'masa depan tanpa Kakeru'. Namun... Naho perasan walaupun dia mampu mengubah masa depan. Kandungan surat tu langsung tak berubah. Mungkinkah usaha keras Naho untuk mengubahnya hanya sia-sia? Adakah dia akan terus ubah atau biarkan saja? Learn More
USUAL: RM12.00

NOW: RM 9.60 (-20%)

MEMBER: RM 9.60 (-20%)

By Ichigo Takano
Pada musim bunga tahun kedua sekolah menengah tinggi, Naho terima sepucuk surat daripada dirinya dari 10 tahun akan datang. Surat mengandungi permintaan kepadanya yang berumur 16 tahun ketika itu berbunyi. "Aku tak nak kau menyesal macam aku dulu..." Kisah cinta fantasi bertemakan keakraban persahabatan remaja yang mengambil tempat di Matsumoto, Nagano. Learn More
USUAL: RM12.00

NOW: RM 9.60 (-20%)

MEMBER: RM 9.60 (-20%)

By 高野莓/原作 , 時海結以/著
累計突破450萬冊, 超人氣漫畫正式小說化!   「漫畫是絕美幻想的片斷,小說則是故事完整的塑形!」   2016年動畫正式開播!   由漫畫改編的同名電影,票房突破30億日圓!   最終章將讓讀者們徹底了解翔在自殺前的心情,   以及到底是什麼樣的因素造成翔對生命如此的消沉,   到底在未來世界的菜穗等五人,真的能扭轉未來嗎? Learn More
USUAL: RM40.00

NOW: RM 40.00 (-0%)

MEMBER: RM 36.00 (-10%)

6 Item(s)

*

Back to Top