0

There are 0 item(s) in your cart. ×

You have no items in your shopping cart.

' Iman 'Found 170 Related Products
Filtered By
author
By 尼爾·蓋曼
橫跨文學/奇幻/科幻/動畫/漫畫/影視/音樂領域 沒人比蓋曼更斜槓!   魔幻說書人尼爾.蓋曼 X 插畫魔法師克里斯.瑞斗   3篇經典講稿 + 1篇全新作品   讓閱讀力成為夢想的翅膀,讓想像力成為改變世界的力量。   ※本書收錄   ☞「槍與意念的交戰,意念終究會獲勝。」   ――〈信念〉,2015年法國《查理週刊》槍擊案發生後,蓋曼對言 Learn More
USUAL: RM53.90

NOW: RM 53.90 (-0%)

MEMBER: RM 48.51 (-10%)

By Sulaiman Zakaria , Suzee Leong
ANAK KUCING PERGI MEMANCING -SIRI ANAK KUCING (2020) YOUR CART 0 item(s)-RM0.00 Learn More
USUAL: RM9.90

NOW: RM 9.90 (-0%)

MEMBER: RM 8.91 (-10%)

By Sulaiman Zakaria , Suzee Leong
ANAK KUCING YANG TIDAK SABAR -SIRI ANAK KUCING (2020) Learn More
USUAL: RM9.90

NOW: RM 9.90 (-0%)

MEMBER: RM 8.91 (-10%)

By Sulaiman Zakaria , Suzee Leong
USUAL: RM9.90

NOW: RM 9.90 (-0%)

MEMBER: RM 8.91 (-10%)

By Sulaiman Zakaria , Suzee Leong
USUAL: RM9.90

NOW: RM 9.90 (-0%)

MEMBER: RM 8.91 (-10%)

By Suhaniza Sulaiman
Pengorbanan dan ketulusan bukan sesuatu yang murah kerana yang mencintai akan kalah dengan yang setia. "Suka hati awak je nak samakan saya ni dengan binatang ya. Kejap ikat, kejap sambar. Ingat saya ni lembu atau burung helang ke?" - RANIA "Saya nak ikat awak cepat-cepat. Nanti lelaki lain sambar pulak." - SHAFIQ Rania bagaikan jinak-jinak merpati melayan karenah Shafiq yang semakin berani berbicara tentang rindu, sayang dan cinta. Dalam menyampah ada cinta-cintun ya Learn More
USUAL: RM25.00

NOW: RM 25.00 (-0%)

MEMBER: RM 22.50 (-10%)

By 尼爾·蓋曼
童年並不總是美好而充滿夢想, 真正的童年有許多照不到光的地方。   「尼爾.蓋曼的筆下確實不是池塘,而是深沉的海洋。」――吳明益專文導讀   為了參加一場葬禮,我回到數十年未歸的家。兒時住處早已推平,景物不再。對於過去,我記得許多,也忘了許多。而我卻像被牽引一般,無意識走向那條小路的盡頭。那裡有一棟被遺忘的房屋,一窪被稱 Learn More
USUAL: RM46.20

NOW: RM 46.20 (-0%)

MEMBER: RM 41.58 (-10%)

By Aiman Banna
USUAL: RM40.00

NOW: RM 36.00 (-10%)

MEMBER: RM 36.00 (-10%)

By Aiman Azlan
For the singles who are searching of love, is there a to know if you are ready to commit yourself to a relationship? For the couples, is there a method to making the relationship last? Is love a matter of the heart and emotions, or can love be managed in a logical and practical manner? ** In Unbreakable, author and Youth Mentor Aiman Azlan encourages us to change our perspective when it comes to love and relationship — that it is not something you fall into but someth Learn More
USUAL: RM28.00

NOW: RM 28.00 (-0%)

MEMBER: RM 25.20 (-10%)

By Iman Fadia
Hartini yang kematian ibu bapa dalam kemalangan jalan raya, kini tinggal menumpang dengan bekas orang gajinya, Minah. Kehidupan Hartini menjadi semakin tertekan dengan kejadian misteri di dalam sebuah bilik berkunci di rumah Minah. Hampir setiap malam, suara ketawa budak kecil dan bunyi tapak kaki berlari-lari berlaku. Tidak cukup dengan itu, bunyi lontaran barang ke dinding dan ke lantai. “Mak cik, apa sebenarnya dalam bilik berkunci tu?” – Hartini Bukan itu saha Learn More
USUAL: RM24.00

NOW: RM 24.00 (-0%)

MEMBER: RM 21.60 (-10%)

By Aciman Andre
In this spellbinding exploration of the varieties of love, the author of the worldwide bestseller Call Me by Your Name revisits its complex and beguiling characters decades after their first meeting. No novel in recent memory has spoken more movingly to contemporary readers about the nature of love than André Aciman's haunting Call Me by Your Name. First published in 2007, it was hailed as "a love letter, an invocation . . . an exceptionally beautiful book" (Stacey D'Erasmo Learn More
USUAL: RM75.50

NOW: RM 75.50 (-0%)

MEMBER: RM 67.95 (-10%)

By Imanimex , Narz Syaff
USUAL: RM10.00

NOW: RM 10.00 (-0%)

MEMBER: RM 9.00 (-10%)

By Shukery Azizan , Aiman Afeef
Meninggalkan maksiat, tidaklah semudah yang disangka. Lebih-lebih lagi kalau ianya ditahap ketagihan. Ya, amat susah nak tinggalkan! Disudut hati orang yang bermaksiat, dia hakikatnya nak berubah. Dia menangis berkali-kali, bertaubat, namun taubatnya itu tak mampu menghilangkan ketagihannya. Dosa itu menghantui. Jatuh bangun, jatuh dan bangun, taubat dan taubat, tangisan demi tangisan. Seolah TIADA JALAN KELUAR untuk meninggalkan maksiat. Buku ini sesuai untuk ; 1. O Learn More
USUAL: RM30.00

NOW: RM 30.00 (-0%)

MEMBER: RM 27.00 (-10%)

By Aulia Iman
Dia Noah Safwan, jodoh yang diatur untuk Rindu Sofrina. Kedua-duanya tidak pernah bertemu, tidak pernah mengenali, dan tidak punya rasa cinta di antara satu sama lain. Namun satu kemalangan yang menjadi punca gadis itu kematian ibu bapanya, menjadi asbab untuk Noah Safwan mengambil Rindu Sofrina sebagai isterinya yang sah. Ternyata menjalani kehidupan alam rumah tangga tanpa sekelumit rasa cinta bukanlah sesuatu yang mudah. Perselisihan sering kali terjadi, persengketaan tida Learn More
USUAL: RM27.90

NOW: RM 27.90 (-0%)

MEMBER: RM 25.11 (-10%)

By Aiman Banna
"Jangan dibina istana bahagia kau di atas sungai yang mengalirnya air mata aku. Ada sebab Tuhan cipta manusia ada satu hati, bukannya dua!" Learn More
USUAL: RM30.00

NOW: RM 30.00 (-0%)

MEMBER: RM 27.00 (-10%)

By Aiman Azlan
A Friend asks, "How Are You?" You want to say, "I'm fine", but you know that is untrue. You are in pain, but you don't know how to express it. A friend says, "I'm fine", but you know there is something more beyond those words. You notice something is not right, but you don't know what to do. You want to understand and help but you don't know where and how to start. Stress, Anxiety, and Depression are 3 of the most common and emotional challanges that people are struggli Learn More
USUAL: RM28.00

NOW: RM 28.00 (-0%)

MEMBER: RM 25.20 (-10%)

By Aiman Banna
USUAL: RM35.00

NOW: RM 35.00 (-0%)

MEMBER: RM 31.50 (-10%)

By Terry Pratchett , Neil Gaiman
NOW ON AMAZON PRIME - STARRING DAVID TENNANT, MICHAEL SHEEN, JON HAMM AND BENEDICT CUMBERBATCH 'Ridiculously inventive and gloriously funny' Guardian What if, for once, the predictions are right, and the Apocalypse really is due to arrive next Saturday, just after tea? It's a predicament that Aziraphale, a somewhat fussy angel, and Crowley, a fast-living demon, now find themselves in. They've been living amongst Earth's mortals since The Beginning and, truth be told, ha Learn More
USUAL: RM44.90

NOW: RM 44.90 (-0%)

MEMBER: RM 40.41 (-10%)

By Daisy Zahra , Iman Fadia , Shukriah , Rodzi , Tey Marzuki , Ilya Abdullah
Gulai Kawah Daging – Daisy Zahra “Kau nampak apa yang...” “Aku nampak apa yang kau nampak.” Mereka berdua berpura-pura tidak nampak makhluk tersebut yang asyik menjilat-jilat daging yang disimpan di dalam peti sejuk beku itu. Gelang – Iman Fadia “Hamba datang menuntut pusaka. Pusaka warisan Sari... oh Sari.” Perlahan dia membuka mata. Terbeliak melihat sepasang kaki tanpa badan itu berdarah meleleh sedang menghentak-hentak lantai. Terjelepok Ben di atas lanta Learn More
USUAL: RM24.00

NOW: RM 24.00 (-0%)

MEMBER: RM 21.60 (-10%)

By Iman Fadia
ADI seorang wartawan jenayah yang sering membuat liputan dan melaporkan berita jenayah telah terjebak dalam dunia penyiasatan setelah berlakunya kes bunuh diri satu demi satu. Setiap mangsa bunuh diri telah meninggalkan satu tanda pada lengan. Mangsa dikatakan telah mengalami rasukan dan diganggu satu makhluk hitam yang menyebut nama MAYA sebelum membunuh diri dengan cara yang cukup ngeri. “Cuba kau tengok betul-betul. Torehan tu macam membentuk satu huruf. Aku pada mula Learn More
USUAL: RM24.00

NOW: RM 24.00 (-0%)

MEMBER: RM 21.60 (-10%)

By Neil Gaiman
The classic collaboration from the internationally bestselling authors Neil Gaiman and Terry Pratchett, soon to be an original series starring Michael Sheen and David Tennant. "Good Omens . . . is something like what would have happened if Thomas Pynchon, Tom Robbins and Don DeLillo had collaborated. Lots of literary inventiveness in the plotting and chunks of very good writing and characterization. It's a wow. It would make one hell of a movie. Or a heavenly one. Take your Learn More
USUAL: RM44.90

NOW: RM 44.90 (-0%)

MEMBER: RM 40.41 (-10%)

By André Aciman
[A] mesmerizing portrait of a now vanished world. Aciman's story of Alexandria is the story of his own family, a Jewish family with Italian and Turkish roots that tied its future to Egypt and made its home there for three generations, only to find itself peremptorily expelled by the Government in the early 1960's. It is the story of a fractious clan of dreamers and con men and the emotional price they would pay for exile, the story of a young boy's coming of age and his memor Learn More
USUAL: RM49.95

NOW: RM 49.95 (-0%)

MEMBER: RM 44.96 (-10%)

By Abeben , Imanimex , Baman
Bulan Ramadan yang penuh dengan pelbagai ragam manusia dalam menjalani ibadah puasa. Ada yang berusaha untuk menjadi lebih baik, ada yang berusaha melawan nafsu, ada juga yang menjadi syaitan pada bulan Ramadan. Nauzubillah. Komik Ragaman Ramadan merupakan komik yang menggabungkan 3 pelukis iaitu ABEBEN, BAMAN dan IMANIMEX dengan harapan, komik ini akan memberi manfaat dan santapan rohani untuk pembacanya. Learn More
USUAL: RM13.00

NOW: RM 13.00 (-0%)

MEMBER: RM 11.70 (-10%)

By Iman Fadia
“Aku selalu diganggu. Perempuan tu muncul dengan pakaian merah. Macam pakaian pengantin perempuan Cina zaman dulu…” “Jadi, benda tu selalu ikut kau? “Ya, sebab aku langgar pantang.” Tidak cukup dengan itu, misteri kehilangan Amoi, anak gadis ketua kampung membuatkan Sham dan Bidin dilanda hidup yang tak tenteram. “Ayah dia kata, Amoi dibunuh. Pada aku, kalau dia dibunuh, tentu polis dah jumpa mayatnya. Tak pun, polis dapat kesan kat mana.” Sham perasan ada Learn More
USUAL: RM24.00

NOW: RM 24.00 (-0%)

MEMBER: RM 21.60 (-10%)

By Neil Gaiman
Gaiman is, simply put, a treasure-house of story, and we are lucky to have him' Stephen King Under the streets of London lies a world most people could never dream of. When Richard Mayhew helps a mysterious girl he finds bleeding on the pavement, his boring life changes in an instant. Her name is Door, she's on the run from two assassins in black suits and she comes from London Below. His act of kindness leads him to a place filled with monsters and angels, a Beast Learn More
USUAL: RM49.90

NOW: RM 49.90 (-0%)

MEMBER: RM 44.91 (-10%)

By 尚·史戴曼
  ~44則【咖啡豆】、【烘焙】、【沖煮】、【喝咖啡】硬派筆記~   你如何確定手上的精品咖啡「真的」值回票價?   ★科學家與咖啡師在本書槓上了!   超強硬「實證」坊間流傳的咖啡常識!   你覺得自己對咖啡無所不知?   煮咖啡沒那麼難,但是那不代表在栽種、沖煮和飲用背後不存在眾多科學知識。   人稱咖啡博士的尚.史戴曼以 Learn More
USUAL: RM46.20

NOW: RM 46.20 (-0%)

MEMBER: RM 41.58 (-10%)

By Aiman Azlan
" How do I remove my nervous feeling?" Bad news is: You can't Good news is: You shouldn't Nervousness is a sign that we value the thing we are nervous about. But, just like any other human feeling, nervousness can go haywire. It can hold us back from moving forward. This book is not about removing nervousness. This book is about controlling it. And it all starts with our mind. Inspired by countless anecdotes from young people with myriad self-confidence issues, Aiman wrote th Learn More
USUAL: RM30.00

NOW: RM 30.00 (-0%)

MEMBER: RM 27.00 (-10%)

By 尼爾·蓋曼
  易碎物比比皆是。   人如此易碎,夢與心亦然。   ★經典收錄――   《美國眾神》續作〈幽谷之王〉/《福爾摩斯》致敬作〈綠字的研究〉/   為多莉.艾莫絲專輯創作的十二則短篇/因電影「駭客任務」所寫短篇〈歌利亞〉   ★紐約時報暢銷作品   ★軌跡獎最佳短篇選集   「故事就像人,像蝴蝶,像鳴鳥的蛋、人心,還有夢,都是 Learn More
USUAL: RM53.90

NOW: RM 53.90 (-0%)

MEMBER: RM 48.51 (-10%)

By Muhd Nur Iman Ramli
Zombie mendedahkan Zombie mana yang asli, dan mana yang palsu. Terbukti Zombie benar-benar wujud, tetapi ia tidak seperti sebagaimana ramai daripada kita sangkakan. Learn More
USUAL: RM15.00

NOW: RM 15.00 (-0%)

MEMBER: RM 13.50 (-10%)

By Darul Iman
1. Terjemahan bahasa Melayu 2. Dicetak dengan tulisan yang jelas dan menggunakan kertas ‘Matte Art’ yang berkualiti tinggi 3. Di bahagian akhir al-Quran mempunyai indeks ayat yang lengkap untuk rujukan hukum-hukum dan lain-lain perkara 4. Teks al-Quran Rasm Uthmani dan tajwid berwarna 5. Terjemahan nama surah di bahagian atas halaman. 6. Asbab an-Nuzul, menerangkan peristiwa atau sebab-sebab diturunkan ayat-ayat di dalam al-Quran 7. Intisari ayat. Ia memudahkan anda untuk Learn More
USUAL: RM45.00

NOW: RM 45.00 (-0%)

MEMBER: RM 40.50 (-10%)

By Darul Iman
USUAL: RM45.00

NOW: RM 45.00 (-0%)

MEMBER: RM 40.50 (-10%)

By Aiman Banna
Sebuah novel yang mengisahkan tentang seorang perempuan Kelantan yang sangat cantik, Anis Safia, yang telah bahagia bersama dengan Encik Kopiah yang telah Safia minati selama ini. Walaupun Encik Kopiah itu telah dilontarkan kata-kata "KAU DAJJAL! KAU JANGAN HADIR DALAM HIDUP AKU LAGI!", Safia telah meminta maaf kepada Encik Kopiah kerana telah mempercayai fitnah busuk & kotor yang telah mempengaruhi dirinya. . Atas nama cinta, senyuman dan salam dihulurkan seikhlasnya da Learn More
USUAL: RM30.00

NOW: RM 30.00 (-0%)

MEMBER: RM 27.00 (-10%)

By 尼爾·蓋曼
  短篇〈怎麼跟舞會上的女孩搭訕〉 改編電影〈派對撩妹守則〉 即將於5月18日精彩上映!   ☆   小說界的達文西,當代奇幻大師!   連續數年攻佔英、美、德、法、西班牙、以色列各大獎項和暢銷榜!   適合闔家觀賞的精采都會神話集!   這是尼爾.蓋曼第一部針對青少年讀者所編選的短篇故事集。但是不要誤會,尼爾.蓋曼迷人的寫作題 Learn More
USUAL: RM43.10

NOW: RM 43.10 (-0%)

MEMBER: RM 38.79 (-10%)

By Gaiman Neil
Sunday Times No. 1 bestselling author Neil Gaiman's collection of extraordinary short stories featuring How to Talk to Girls at Parties, soon to be a major film release starring Nicole Kidman, Elle Fanning and Alex Sharp. From the author American Gods, now a major TV series for Amazon Prime Video, Fragile Things shows one of the world's most gifted storytellers at the height of his powers. Let me tell you stories of the months of the year, of ghosts and heartbreak, of d Learn More
USUAL: RM49.90

NOW: RM 49.90 (-0%)

MEMBER: RM 44.91 (-10%)

By Jeremy Heimans
A vital book. New Power can light a flame bright enough to outshine the glinting fangs and tiki torches' - Russell Brand For most of human history the rules of power were clear: power was something to be seized, and then jealously guarded. Under this 'Old Power' we lived in a world of rulers and subjects. Now, we all sense that something has changed. From #MeToo to Harvey Weinstein; Corbyn to Trump; from YouTube sensations to darker phenomena such as the emergence of ISIS - Learn More
USUAL: RM84.90

NOW: RM 84.90 (-0%)

MEMBER: RM 76.41 (-10%)

By Aciman
Now a Major Motion Picture from Director Luca Guadagnino, Starring Armie Hammer and Timothee Chalamet, and Written by James Ivory WINNER BEST ADAPTED SCREENPLAY ACADEMY AWARD Nominated for Four Oscars A New York Times Bestseller A USA Today Bestseller A Los Angeles Times Bestseller A Vulture Book Club Pick An Instant Classic and One of the Great Love Stories of Our Time Andre Aciman's Call Me by Your Name is the story of a sudden and powerful romance that blossoms betwee Learn More
USUAL: RM55.90

NOW: RM 55.90 (-0%)

MEMBER: RM 50.31 (-10%)

By Khalisah Nuriman
165 KUIZ SUPER MINDA BUKU 1 Learn More
USUAL: RM14.90

NOW: RM 14.90 (-0%)

MEMBER: RM 13.41 (-10%)

By Neil Gaiman
Neil Gaiman, long inspired by ancient mythology in creating the fantastical realms of his fiction, presents a bravura rendition of the Norse gods and their world from their origin though their upheaval in Ragnarok. In Norse Mythology, Gaiman stays true to the myths in envisioning the major Norse pantheon: Odin, the highest of the high, wise, daring, and cunning; Thor, Odin's son, incredibly strong yet not the wisest of gods; and Loki-son of a giant-blood br Learn More
USUAL: RM49.90

NOW: RM 49.90 (-0%)

MEMBER: RM 44.91 (-10%)

By Iman Fadia
ADAM, penyiasat persendirian separuh masa terjebak dengan kemunculan sebuah diari merah yang tiba-tiba dihulurkan kepadanya ketika satu kejadian di sebuah restoran. Perasaan ingin tahu yang membuak pada diari merah usang itu, telah mengheret Adam ke dunia yang penuh drama dan mistik. HAWA, menjadi pelarian dan buruan diari merah yang disimpannya. Diari merah itulah yang membawa pertemuan Hawa dan Adam ke dalam kancah sihir dan dendam. Siapa sangka, penyiasatan Adam ke atas se Learn More
USUAL: RM26.00

NOW: RM 26.00 (-0%)

MEMBER: RM 23.40 (-10%)

By Iman , Sara
USUAL: RM22.90

NOW: RM 22.90 (-0%)

MEMBER: RM 20.61 (-10%)

By Farisha Imani
Demi bersatu dengan kekasih hatinya Sara Alya, Shawn merangka rancangan gila untuk memerangkap gadis itu. Tapi sayangnya… yang menjadi mangsa bukannya Sara Alya tetapi Nurul Nabiha. Tiada istilah tanggungjawab andai wanita itu adalah Nabiha! . “Yang pak cik nak berdrama sangat ni kenapa. Tak faham ke apa yang pegawai agama tadi tu cakap. Saya tak perlu kahwin pun dengan anak saudara pak cik tu.” – SHAWN . Takdir yang mengikat mereka tidak ternoktah di situ. Pemergian Learn More
USUAL: RM28.00

NOW: RM 28.00 (-0%)

MEMBER: RM 25.20 (-10%)

By Leila Slimani
USUAL: RM47.50

NOW: RM 47.50 (-0%)

MEMBER: RM 42.75 (-10%)

By Aiman Banna
Tiada Jahiliah, Tiada Hijrah. . . Ini kisah tentang jahiliah dan hijrah dalam skrip kehidupan seorang insani. Dapatkan ibrah lalu bermuhasabahlah. Learn More
USUAL: RM25.00

NOW: RM 25.00 (-0%)

MEMBER: RM 22.50 (-10%)

By Aiman Banna
HENSHIN 3 Learn More
USUAL: RM25.00

NOW: RM 25.00 (-0%)

MEMBER: RM 22.50 (-10%)

By Iman Nizrina
Zara Arissa hanyut dalam mencari kasih sayang dan perhatian dari orang tuanya. Sikap biadap dan kasar menutupi sekeping hati yang kosong serta dingin. Demi mengubah kehidupan anaknya, Megat Zaid sanggup mengatur perkahwinan, Zara Arissa dengan Tengku Irsyad anak sahabat baiknya sendiri. Bagi Zara Arissa, tindakan papanya suatu arahan yang menyakitkan hati dan jiwa. Bukan kasih sayang suami yang dipinta, cuma perhatian papa dan mama yang didamba. Walau bagaimana kuat mengelak, Learn More
USUAL: RM26.00

NOW: RM 26.00 (-0%)

MEMBER: RM 23.40 (-10%)

By Aiman Banna
HENSHIN 3: PELUANG KETIGA Learn More
USUAL: RM30.00

NOW: RM 30.00 (-0%)

MEMBER: RM 27.00 (-10%)

By Aiman Banna , Nuridhzuan
AKU BUKAN NABI Learn More
USUAL: RM30.00

NOW: RM 30.00 (-0%)

MEMBER: RM 27.00 (-10%)

By 尼爾·蓋曼 , 泰瑞·普萊契
英國BBC九月開鏡,尼爾蓋曼親自製作 《超時空博士》大衛田納特 飾演 惡魔克羅里 《夜行動物》麥可辛 飾演 天使阿茲克拉斐   2018 地獄天堂人界 同步(?)播出   惡魔克羅里向來明白他會經歷世界末日,但他希望這天很久以後再來。   然而,地獄大長官表示,「時機已到」,克羅里身負重任,要讓撒旦的兒子(又稱敵基督、地獄天使、暗黑之王…… Learn More
USUAL: RM64.70

NOW: RM 64.70 (-0%)

MEMBER: RM 58.23 (-10%)

By Farisha Imani
“Aisya tak nak main kahwin-kahwin lagi. Aisya nak balik.” “Diam aku cakap!” Layar mata seolah-olah menayangkan imbasan kisah silam yang menyakitkan itu. Jijik. Dia tak sanggup. Dia dapat rasa kesakitan dan penderitaan itu. Perit. Kesakitan fizikal dan mental lalu menarik Aisya Farhana ke dalam kesengsaraan. Sakit yang ditanggung dan dipendam tidak dapat diluahkan. Dari situ, muncul watak-watak untuk sama-sama menanggung rasa sakit itu dan tidak mahu Aisya Farhan Learn More
USUAL: RM24.00

NOW: RM 24.00 (-0%)

MEMBER: RM 21.60 (-10%)

By 斯里曼·卡達
以為在豪華郵輪工作就像上了鐵達尼號, 吃好穿好,還有機會邂逅富家女? 呷賽啦!現實是忙到連上甲板看天空的時間都沒有!   如果整艘度假郵輪是一座美麗森林,   那我就是裡面最賽的狗屎小精靈!!!   打掃泳池清出衛生棉條不說?青蛙到底是哪來的?!要做餅乾就做好做滿,但一次竟然要做出兩萬五千片!?被叫去打蟑螂都要戴防毒面具? Learn More
USUAL: RM53.90

NOW: RM 53.90 (-0%)

MEMBER: RM 48.51 (-10%)

By Ridya Iman
Pun begitu, kesungguhan dan kesabaran Harris meladeni setiap onar yang sengaja diciptanya membuatkan tekad ‘Aisy semakin goyah. Penerimaan Harris terhadap kekurangan dirinya buatkan ‘Aisy akur pada jodoh dan ketentuan Ilahi. Saat bahagia menjelma, mendung datang lagi. Kemunculan Rayyan, lelaki tampan bermata hazel membuatkan Harris dihambat rasa cemburu yang tak bertepi. Siapakah Rayyan sebenarnya di hati ‘Aisy? Akankah bahagia menjadi milik mereka nanti? Mampukah Learn More
USUAL: RM30.00

NOW: RM 30.00 (-0%)

MEMBER: RM 27.00 (-10%)

By Herpinus Simanjuntak
USUAL: RM21.90

NOW: RM 21.90 (-0%)

MEMBER: RM 19.71 (-10%)

By Herpinus Simanjuntak
USUAL: RM24.90

NOW: RM 24.90 (-0%)

MEMBER: RM 22.41 (-10%)

By Mayesa Iman
Comel! Itu kata Ryan Amsyar. Saat pertama kali melihat Ameena Jasmin. Namun, dalam hatinya telah terukir satu nama, Mellina. Dia lelaki yang setia pada cinta. Akhirnya, dia dan Mellina diijab kabul. Tetapi, bahagia yang dicari hanya seketika. Hanya lima bulan. Mellina curang kepadanya! Tiga bulan Ryan menduda, akhirnya dia dijodohkan dengan Ameena. Pilihan tok mi. Dia hanya menganggap Ameena sebagai adik saja. Nak jatuh cinta? Ah, tidak mungkin. Dia takut bercinta lagi. Tak Learn More
USUAL: RM26.00

NOW: RM 26.00 (-0%)

MEMBER: RM 23.40 (-10%)

By Aiman Banna
USUAL: RM25.00

NOW: RM 25.00 (-0%)

MEMBER: RM 22.50 (-10%)

By Aiman Banna
Coklat ada pelbagai rasa Antaranya vanilla, Tarbiah ada pelbagai perisa dan rasa, Cuma yang pasti Manis rasanya. Learn More
USUAL: RM30.00

NOW: RM 30.00 (-0%)

MEMBER: RM 27.00 (-10%)

By 尼爾·蓋曼
我要告訴你們世界如何滅亡,以及世界又是如何重新開始; 我要告訴你們的是黑暗的日子和隱藏的事物, 有關大地毀滅和眾神之死―― 那是一切終結的開始。   故事之神的靈感,來自深暗的北方大地,   奇幻文學的雛型,來自英勇的北歐眾神!   知名作家尼爾‧蓋曼出道二十餘年,在出版無數暢銷作後,回歸創作初衷,化身說書人,對讀者重述影響 Learn More
USUAL: RM50.80

NOW: RM 50.80 (-0%)

MEMBER: RM 45.72 (-10%)

By 尼爾·蓋曼
為了一個吻,還有牽手一生的誓約, 他走進精靈仙境,尋找墜落的星星。   寒夜孤星下,做一場奇異迷離的仙境之夢――   這個故事如同許多故事一樣,得從牆說起。   石牆鎮東邊有一道高大的灰色石牆,隔開了萬物如實的人界,和迷幻如夢的精靈仙境。只有在每九年一次的市集上,鎮民才能通過閘口、踏足仙境。   為了贏取戀人的心,崔斯坦• Learn More
USUAL: RM38.50

NOW: RM 38.50 (-0%)

MEMBER: RM 34.65 (-10%)

By 尼爾·蓋曼
世上有兩個倫敦。 有上層倫敦,那是一般人住的地方; 有下層倫敦,那裡住著從世界裂縫掉下來的人。   1999年法國最佳奇科幻小說Julia Verlanger Award   洛杉磯時報(LA Times)年度暢銷書top 3   舊金山紀事報(San Francisco Chronicle)年度暢銷書   奇科幻雜誌《軌跡》年度暢銷書第一   理查•馬修在路上救了一個受傷的女孩,人生從此改變。   那晚之 Learn More
USUAL: RM58.50

NOW: RM 58.50 (-0%)

MEMBER: RM 52.65 (-10%)

By Muhd Nur Iman Ramli
USUAL: RM19.00

NOW: RM 19.00 (-0%)

MEMBER: RM 17.10 (-10%)

1-170 of 170

Page:
  1. 1
  2. 2
  3. 3
*

Back to Top