Anniversary20
0

There are 0 item(s) in your cart. ×

You have no items in your shopping cart.

' KADOKAWA GEMPAK STARZ 'Found 17 Related Products
Filtered By
publisher
By Makito Hanekawa
Sinopsis "Ketika mati semalam, boleh tak awak bayangkan betapa resahnya saya tunggu masa berpatah balik? Dari pukul 2.00 petang hingga 11.00 malam... sembilan jam saya tunggu, tahu tak?!!! * * * Ahad, 28 Mei Selepas tersentuh bintang kapas misteri, Shizuru dan Rio alami satu situasi pelik di mana mereka menjalani hari Ahad yang sama... berulang kali. Pada mulanya memang menyeronokkan tapi lama-kelamaan Shizuru sedar ada sesuatu yang tak kena. Mampukah Learn More
USUAL: RM18.00

NOW: RM 18.00 (-0%)

MEMBER: RM 16.20 (-10%)

By Neko
Joni ada satu rahsia... Dia bela seekor tikus belanda! Walaupun dia berusaha menjaga tikus belanda itu, tugasan lain terabai pula. Mampukah Joni belajar jadi lebih bertanggungjawab? Learn More
USUAL: RM12.00

NOW: RM 12.00 (-0%)

MEMBER: RM 10.80 (-10%)

By Kaoru
Sedih dengan berita kebakaran di Australia, Alex dan putera mendermakan wang untuk membantu menyelamatkan haiwan di sana. Pada masa sama, Putera Jayvyn di Afrika Selatan sedang sibuk menyiasat kes penyeludupan haiwan liar. Siasatan tersebut membawa dia kepada Alex dan putera, lalu mereka bertelagah. Mampukah Alex dan putera menyelesaikan isu ini dan menyelamatkan haiwan dalam bahaya? Learn More
USUAL: RM12.00

NOW: RM 12.00 (-0%)

MEMBER: RM 12.00 (-0%)

By Taskohna
Eru minta pertolongan Houtarou untuk perayaan Hinamatsuri yang akan berlangsung di kuil kawasan rumahnya. Bila Houtarou beritahu jambatan Choukyuu yang sepatutnya jadi laluan perarakan tu ditutup, penduduk terlibat dalan pesta tu semua terkejut. Dalam kekcohan tu tiba-tiba Eru minta Houtarou untuk berjumpa, tapi... Learn More
USUAL: RM10.00

NOW: RM 10.00 (-0%)

MEMBER: RM 9.00 (-10%)

By Dreamerz
In a world of strange, inexplicable phenomena, the frontiers of fact and fiction are frequently, and bizarrely blurred! When seeing is NOT believing, who or what can you trust to lead you to the firm footing of fact amid a shifting sea of speculation? Utilising piecemeal proof, we introduce you, dear reader, to the world of the weird and wonderful! Keep an open mind, look with eyes wide open, and never forget that... the truth is out there... Learn More
USUAL: RM12.00

NOW: RM 12.00 (-0%)

MEMBER: RM 10.80 (-10%)

By Kino / Leo / Steven
KAPPA VS MERMAID WHICH SURFACES? With the forbidding shadow of otherworldy intrusion looming large, it's business as usual for Ray and the other X-Sector wannabes when malfunctioning machines send them seeking a solution to the land of the rising Sun! With Belle meeting a fellow fan, our heroes set off after the elusive kappa! Thrown in the deep end, things hardly go swimmingly as the past beckons once more and a hidden horror creates chaos! Looks like its enter at your own Learn More
USUAL: RM12.00

NOW: RM 12.00 (-0%)

MEMBER: RM 10.80 (-10%)

By Blast Team
Ketika Zack sibuk menjalani latihan intensif, muncul seorang lelaki yang mempunyai impian untuk mengalahkan Maskman. Mampukah Zack menyembunyikan identitinya dan mengalahkan lelaki tersebut? Siapakah 'PEMECAH JARING' sebenarnya? Learn More
USUAL: RM15.00

NOW: RM 15.00 (-0%)

MEMBER: RM 13.50 (-10%)

By Solar Team
SASARAN PENGEMBARA NO.1! MEREDAH PAYA! Selepas pertempuran sengit dengan salah satu Raksasa Merah, Alex dan rakan seperjuangan akhirnya kembali ke masa kini. Presiden Robert pula telah menghantar Axe ke bandar berhantu untuk menyiasat punca raksasa menyerang Alex. Semasa Axe bertempur dengan penghuni bandar yang disu,pah, muncul pula raksasa lain. Learn More
USUAL: RM12.00

NOW: RM 12.00 (-0%)

MEMBER: RM 12.00 (-0%)

By Air Team
Mereka datang ke bumi lebih sedekad lalu. Apa tujuan mereka sebenarnya? Kembali ke masa lampau, Cain berdepan satu misi dan diserang makhluk asing. Pasukannya tewas dan disebabkan itu, dia berusaha menghalang ekspedisi Sky ke angkasa lepas. Mampukah KRISIS KEMUNCULAN dihentikan? Learn More
USUAL: RM12.00

NOW: RM 12.00 (-0%)

MEMBER: RM 10.80 (-10%)

By REDCODE / ALBBIE
TETAMU TIDAK DIUNDANG DI ' RUMAH ' DINOSAUR Semasa di Zaman Trias, Pasukan X - Venture berselisih faham dan berpecah kepada sua kumpulan. Kemudian terjebak pula di Zaman Jura di mana dinosaur bermaharajalela dan haiwan bukan dinosaur mula mengembangkan sayapnya. Hanya semangat kental dan keberanian paling penting bagi mereka di akhir Zaman Jura adalah 'rumah' bagi dinosaur terbesar di dunia! Penggembaraan ini pasti lebih sukar. Kompilasi Dunia Dinosaur dengan info terkini dan Learn More
USUAL: RM29.90

NOW: RM 29.90 (-0%)

MEMBER: RM 29.90 (-0%)

By Keith
Lawak Kampus kali ini lain daripada lain! Nikmatilah kompilasi cerita pendek Lawak Kampus +1 kisah spesel ini!!! Dapatkan barangan eksklusif SARUNG KUSYEN dengan setiap pembelian PEK SPESEL LAWAK KAMPUS ADD ON!! Hanya boleh didapati di Popular! Learn More
USUAL: RM20.00

NOW: RM 20.00 (-0%)

MEMBER: RM 20.00 (-0%)

By Kin , Estheryu
"Barbara has a new task for the Rising Star Society - to complete a 5-kilometre long-distance race! Zach, who hates sports, is greatly distressed. He even ends up in hospital after fainting during a 3-kilometre race due to exhaustion. Can Zach beat the odds and complete his task? Learn More
USUAL: RM12.00

NOW: RM 12.00 (-0%)

MEMBER: RM 10.80 (-10%)

By Kin , Estheryu
Cheerful new student Gary Miles, handsome and academically excellent Zach Law, and timid Nicky Hills are classmates. One day, a mysterious senior student by the name of Barbara appears and pressures them into joining her Rising Star Society. What is her motive? And can the three of them meet her expectations? Learn More
USUAL: RM12.00

NOW: RM 12.00 (-0%)

MEMBER: RM 10.80 (-10%)

By Nicole Bibi
"Tak ada apa-apa pun kat sini!" "Eh, apa tu? Macam mana 'dia' boleh ada kat situ?" Sebenarnya, kau dah masuk ke alam lain! Laman belakang; tempat lakukan pelbagai aktiviti. Tapi kemunculan 'dia' buat hidup korang huru-hara. Berani ke korang nak jejak tempat tu lagi? Lebih baik korang berhati-hati. Learn More
USUAL: RM12.00

NOW: RM 12.00 (-0%)

MEMBER: RM 10.80 (-10%)

By Blast Team
Kapten Kelab Badminton Aspen Heights, Sophia datang ke Sekolah Pine Hill untuk membalas dendam atas kekalahan Yancy. Mampukah Zack, menewaskan kapten Kelab Badminton? Pada masa sama, Miya tahu sesuatu dari bekas kapten mereka yang lama menghilang... Learn More
USUAL: RM15.00

NOW: RM 15.00 (-0%)

MEMBER: RM 13.50 (-10%)

By Panda
Kemunculan makhluk aneh dipanggil harimau jadian mencetuskan panik. Kekebalan makhluk ni menggusarkan musuh. Keadaan bertambah rumit bila puak puteri raja. Izzat tampil memberi bantuan tetapi sebaliknya dia 'diserang!'. Tindakan mengundang 1001 persoalan dan kekecohan. Siapa Izzat dan apa kaitannya dengan harimau jadian yang digembar-gemburkan? Learn More
USUAL: RM12.00

NOW: RM 12.00 (-0%)

MEMBER: RM 10.80 (-10%)

By Satomi NAKAMURA
Dalam keadaan sukar sekalipun, korang pasti ada hajat nak dilunakan yang sentiasa bermain di minda, betul tak? Biar aku perkenalkan diri. Nama aku Alice. Dah jadi tugas aku bimbing orang bermasalah ke dunia ajaib. Korang pun boleh guna barang Alice. Jemputlah datang ke dunia ajaib! Terimalah kisah fantasi dan harapan manusia yang kekal abadi. Learn More
USUAL: RM12.00

NOW: RM 12.00 (-0%)

MEMBER: RM 10.80 (-10%)

17 Item(s)

*

Back to Top