Popular
Popular
0

There are 0 item(s) in your cart. ×

You have no items in your shopping cart.

' Kadokawa Gempak Starz 'Found 99 Related Products
Filtered By
publisher
By Oga
Rookie police officer Ed is assigned to a special provisional unit of the police force, headed by Sergeant Donn. There, Ed and his teammates, Parry and Susanna, are tasked with reviewing closed cases to ensure all loose ends have been tied up. Meanwhile, they are also required to assist with the work of other departments. What awaits our three rookies on their first patrol...? Learn More
USUAL: RM12.00

NOW: RM 12.00 (-0%)

MEMBER: RM 10.80 (-10%)

By San San
Masa bermain depan sebuah rumah usang, kedengaran satu suara pelik. Padahal rumah tu tak berpenghuni. Tapi... bila intai di sebalik pintu tu... arghhh!!!'Dia' ada kat mana-mana je. Jadi kalau rasa macam ada yang memerhati dari belakang pintu... jaga-jaga! Learn More
USUAL: RM12.00

NOW: RM 12.00 (-0%)

MEMBER: RM 10.80 (-10%)

By Slaium
Heading Stateside to oversee the routine evacuation of Oregon's Wildlife Research Institute, surely this mission does not require the awesome skills of the X-Venture Xplorers? That's what bothers Jake, as he worries about his father and mentor not realising his worth! Oh no! Trust his jinx to strike once more as routine turns rigorous when the Kingdom strikes back! It's heroes to the fore as we head heedlessly into full-on WILDLIFE WARFARE! Learn More
USUAL: RM12.00

NOW: RM 12.00 (-0%)

MEMBER: RM 10.80 (-10%)

By Kaoru
Every week, Alex writes a letter to his mother, a passionate naturalist, though she never replies them. One day, some of his letters are returned undelivered. On top of that, he receives a parcel containing treasures of hers – rare plant specimens! Did something happen to Alex's mother? Can Alex and the Princes find a way to contact her? Learn More
USUAL: RM12.00

NOW: RM 12.00 (-0%)

MEMBER: RM 10.80 (-10%)

By TadaTada
With the Automation King’s assistance, Alex and co. manage to find the hideout of Major Roger and Dr. Ming. In the ensuing melee, the truth about Hank’s parents’ deaths comes to light. Meanwhile, Dr. Ming is intercepted by the Void and Woe. Who will prevail in this clash of the Blood Clanners? Learn More
USUAL: RM12.00

NOW: RM 10.80 (-10%)

MEMBER: RM 9.60 (-20%)

By Kaoru
Sebelum pengawas kebersihan Aidan sempat membawa seorang murid ke pejabat guru disiplin kerana menggigit kuku, kawan sekelas membawa murid itu pergi. Kemudian Aidan dapat tahu tabiat menggigit kuku murid tersebut diakibatkan oleh faktor psikologi. Mampukah Aidan membantu murid tersebut menghentikan tabiat kotor itu? Learn More
USUAL: RM12.00

NOW: RM 12.00 (-0%)

MEMBER: RM 10.80 (-10%)

By Nurin Insyirah
Badan Lisa diikat kemas di kerusi! Hingga tangan dan kakinya langsung tidak dapat bergerak.“Uncle buat apa ni? Apa uncle nak dari saya?!!” soal Lisa ketakutan.Takashi gelak mengekek mendengar soalan Lisa.“Jangan risau. Lepas keluarga kau bayar tebusan tiga juta, aku bebaskan kau."Bermula dengan percutian di Jepun. Keterujaan Lisa bertukar pilu. Siapa sangka mommy dan daddy-nya ada agenda lain dalam perlancongan mereka. Dan satu persatu rahsia terungkai tatkala Lisa bert Learn More
USUAL: RM18.00

NOW: RM 18.00 (-0%)

MEMBER: RM 16.20 (-10%)

By Dreamer
Mary, si gadis yang suka menatap kecantikan sendiri depan cermin.Tapi akhirnya dia digelar Mary Penghisap Darah? Eh, dia jadi hantu?Mendengar khabar angin tu, Ika dicabar Ezra dan Elfi untuk seru roh Mary.Walaupun diorang tak percaya, tapi legenda seram sebegini dibuat bahan gurauan pula.Sampaikan... roh tu hidup semula?!!Padah main-main dengan sumpahan roh dalam 'Black Rose'! Learn More
USUAL: RM12.00

NOW: RM 10.80 (-10%)

MEMBER: RM 9.60 (-20%)

By Jo & KIN
Pencarian misteri Pino-Seth bersama rakan-rakan kembali lagi! Seth tak mudah putus asa walaupun nyawa terancam. Korang mesti nak tahu kenapa entiti game dalam perpustakaan mengamuk, kan? Yang ni lagi pelik... ada momok hantar kad jemputan kat Seth sempena parti diorang? Apa yang terjadi sebenarnya? Mari kita terjah dunia ghaib ini sama-sama! Learn More
USUAL: RM12.00

NOW: RM 10.80 (-10%)

MEMBER: RM 9.60 (-20%)

By Kaoru
Pengetua Evan menceritakan kisah tentang Pulau Momos diselamatkan oleh seekor raksasa. Tiada seorang pun yang percaya, melainkan Putera Albert. Tetapi putera England itu bakal terperangkap dalam kisahnya sendiri apabila seorang lelaki misteri muncul dan mendakwa dialah lelaki bertopeng yang telah menyelamatkan Lilian. Learn More
USUAL: RM12.00

NOW: RM 12.00 (-0%)

MEMBER: RM 10.80 (-10%)

By Kaoru
When Principal Evan tells a tale about how Momosu was saved from a beast, no one takes him seriously except for Prince Albert. But the Prince of England soon finds himself entangled in his own tales when a mysterious person claims to be the masked man who once saved Lilian. Learn More
USUAL: RM12.00

NOW: RM 12.00 (-0%)

MEMBER: RM 10.80 (-10%)

By August King
DOES THE ELIXIR OF LIFE REALLY EXIST?Legend has it that it takes seven incredibly rare ingredients to concoct the elixir of life.To obtain essential elixir element no.1, Atu and Bhir enter the forested wetlands in search of the heart of... Learn More
USUAL: RM12.00

NOW: RM 12.00 (-0%)

MEMBER: RM 10.80 (-10%)

By Hot-Blooded Souls
The truth behind Dr. Darwin's coma is revealed! However, the X-Venturers must now race to save Jake! Will they be able to rescue him before it's too late? Learn More
USUAL: RM12.00

NOW: RM 12.00 (-0%)

MEMBER: RM 10.80 (-10%)

By Kaoru
There are now two Student Council presidents in Momos Academy – Alex and Prince Gion! But there can only be one. To determine who better deserves the post, Principal Evan orders them to entertain the academy's esteemed guest, Mr. Hatt Powell. Who will do a better job and earn the right to be president? Learn More
USUAL: RM12.00

NOW: RM 12.00 (-0%)

MEMBER: RM 10.80 (-10%)

By Veon , Vezill
Intent on keeping his brother from merciless Munarian machinations, Rain, Sean, and Stone lead their alien adversaries on a merry chase as they seek to reunite with Dr. Da Vinci in Area 51! With their father in the Dark Warlocks' clutches, things go from bad to worse when they are hunted... by their former allies! With Zeph labeled as Earth's most wanted with the Earth's continued existence hanging in the balance, what can our heroes do to determine the outcome of THE DEADLY Learn More
USUAL: RM12.00

NOW: RM 12.00 (-0%)

MEMBER: RM 10.80 (-10%)

By Clay
X-VENTURE DUNIA DINOSAUR KOMPILASI GERGASI 04 Learn More
USUAL: RM29.90

NOW: RM 29.90 (-0%)

MEMBER: RM 29.90 (-0%)

By Terence Choi
Each book in the 1-2-3, I've Got It! series provides 123 unique and interesting facts coupled with beautiful illustrations to help young readers expand their knowledge. Every article is brief but insightful, allowing for leisurely reading during moments of free time. These are also great books for parents and children to read together. Learn More
USUAL: RM12.00

NOW: RM 12.00 (-0%)

MEMBER: RM 10.80 (-10%)

By Honobu Yonezawa
Eru enlists Houtarou to help with the "Living Hina Dolls Festival" at a shrine near her home. But the festival crew is shocked when Houtarou informs that them, the Choukyuu Bridge he passed on his way to the shrine is under construction and cannot be used. Amidst the confusion, Eru asks to speak with Houtarou...  Learn More
USUAL: RM12.00

NOW: RM 12.00 (-0%)

MEMBER: RM 10.80 (-10%)

By Blast Team
To avenge Yancy's defeat, the captain of the Aspen Heights Badminton Club takes over the Pine Hill school gymnasium, demanding a rematch with the Masked Man! Meanwhile, Miya learns the fate of the Pine Hill Badminton Club's former captain... Learn More
USUAL: RM15.00

NOW: RM 15.00 (-0%)

MEMBER: RM 13.50 (-10%)

By Keith
Pasti gamat dan menghiburkan! "Lawak Kampus" jilid ke-38 karya Keith kini kembali lagi! Sarat dengan lawak sempoi Vanness, Froggy, Aditas dan kawan-kawan. Ilustrasi watak Lawak Kampus ala bintang glamor turut diselitkan. Sudah tentu pembaca di luar sana tak kering gusi membelek komik humor ni! Learn More
USUAL: RM10.00

NOW: RM 10.00 (-0%)

MEMBER: RM 9.00 (-10%)

By Fishball
Best friends Penny and Jean promised to aim for the national badminton championships together. But when Penny has to move to another city, she stops playing badminton... How will this affect her friendship with Jean? Learn More
USUAL: RM12.00

NOW: RM 12.00 (-0%)

MEMBER: RM 10.80 (-10%)

By Michael Chuah/Redcode
Heading to the east coast to train and catch the next round of the Stellar 8 qualifiers only brings Zack into conflict with Spike once more! Set on redeeming himself, Spike find the best SK Budiman has standing in his way! Can he overcome the best of the best and seize the white Tiger Badge for himself?! Learn More
USUAL: RM15.00

NOW: RM 15.00 (-0%)

MEMBER: RM 13.50 (-10%)

By Kaoru
Oh no! Someone's in trouble again, and this time, it's the incredibly strict Coach Forest. A student he punished fainted, and as a result, he's under fire from the child's mother and the school's headmaster. Will Coach Forest have to resign? Can Candy JEM help him? Learn More
USUAL: RM12.00

NOW: RM 12.00 (-0%)

MEMBER: RM 10.80 (-10%)

By Xeno
In order to put a stop, once and for all, to the Animal Kingdom's perfidious plan, former classmates, Dr. Charles and Jason Diggs lead a heroic effort to a hidden location somewhere among the African islands! Hot on their trail, Jake, Louis, and the others find themselves plunged into peril with horde of hungry hammerheads for company! With feral fury closing in on all sides, it's survival or doom, but what will be the outcome of this UNDERWATER ONSLAUGHT? Learn More
USUAL: RM12.00

NOW: RM 12.00 (-0%)

MEMBER: RM 10.80 (-10%)

By TadaTada
Sigurd Bodon has been crazy about adventures since he was a child. His countless adventures have scored him amazing treasures and even – the elixir of life! He is currently searching for the red creatures with whom he once battled during the Qing dynasty. What are his motives? Learn More
USUAL: RM12.00

NOW: RM 10.80 (-10%)

MEMBER: RM 9.60 (-20%)

By Micheal Chuah
When a familiar evil returns, X-Sector is once more plunged into a panic! If 'x' marks the spot', what exactly is 'x' and why does it keep turning up? Utterly in the dark, Ray and the others also have to contend with Dr. Michio's newly awakened fanboy fixation, as well as the cause for Belle's disappearance! With shadows rising and hope dwindling will our heroes be able to brave such NIGHT TERRORS? Learn More
USUAL: RM12.00

NOW: RM 12.00 (-0%)

MEMBER: RM 10.80 (-10%)

By Michael Chuah
Apabila kejahatan merampas ahli keluarga mereka yang masih muda, Pasukan X-Sector sekali lagi panik mencari penyelesaian. Sekiranya 'x' menandakan tempat, apakah tempat itu? Mengapa ia muncul di lokasi penculikan kanak-kanak? Ray dan yang lain perlu mengalahkan musuh dalam kegelapan. Mampukah mereka mengatasi satu lagi krisis? Learn More
USUAL: RM12.00

NOW: RM 12.00 (-0%)

MEMBER: RM 10.80 (-10%)

By Neko
Candy Learn More
USUAL: RM12.00

NOW: RM 12.00 (-0%)

MEMBER: RM 10.80 (-10%)

By Makito Hanekawa
Sinopsis "Ketika mati semalam, boleh tak awak bayangkan betapa resahnya saya tunggu masa berpatah balik? Dari pukul 2.00 petang hingga 11.00 malam... sembilan jam saya tunggu, tahu tak?!!! * * * Ahad, 28 Mei Selepas tersentuh bintang kapas misteri, Shizuru dan Rio alami satu situasi pelik di mana mereka menjalani hari Ahad yang sama... berulang kali. Pada mulanya memang menyeronokkan tapi lama-kelamaan Shizuru sedar ada sesuatu yang tak kena. Mampukah Learn More
USUAL: RM18.00

NOW: RM 18.00 (-0%)

MEMBER: RM 16.20 (-10%)

By Neko
Joni ada satu rahsia... Dia bela seekor tikus belanda! Walaupun dia berusaha menjaga tikus belanda itu, tugasan lain terabai pula. Mampukah Joni belajar jadi lebih bertanggungjawab? Learn More
USUAL: RM12.00

NOW: RM 12.00 (-0%)

MEMBER: RM 10.80 (-10%)

By Kaoru
Sedih dengan berita kebakaran di Australia, Alex dan putera mendermakan wang untuk membantu menyelamatkan haiwan di sana. Pada masa sama, Putera Jayvyn di Afrika Selatan sedang sibuk menyiasat kes penyeludupan haiwan liar. Siasatan tersebut membawa dia kepada Alex dan putera, lalu mereka bertelagah. Mampukah Alex dan putera menyelesaikan isu ini dan menyelamatkan haiwan dalam bahaya? Learn More
USUAL: RM12.00

NOW: RM 12.00 (-0%)

MEMBER: RM 10.80 (-10%)

By Veon/Vezill
The Advent Crisis Learn More
USUAL: RM12.00

NOW: RM 12.00 (-0%)

MEMBER: RM 10.80 (-10%)

By Michael Chuah/Redcode
Deadly Ace Learn More
USUAL: RM15.00

NOW: RM 15.00 (-0%)

MEMBER: RM 13.50 (-10%)

By SISYOUJAE
USUAL: RM20.00

NOW: RM 20.00 (-0%)

MEMBER: RM 18.00 (-10%)

By Rei SHIOJIMA
Kisah zaman Meiji menuju era baru... Roh pedang tercedera? Cuma Tensuke, si tukang baiki barang je mampu sembuhkan sebab dia boleh lihat dan sentuh bukkon (roh objek). Dan bukkon tulah mempertemukannya dengan Ayari, anak pemilik dojo yang telah bankrap dan cuba mempertahankan tempat tersebut. Sejak tu, Tensuke dan Ayari sepakat selamatkan barang yang rosak dan dibuang. Dan diorang jadi semakin rapat... Learn More
USUAL: RM12.00

NOW: RM 12.00 (-0%)

MEMBER: RM 10.80 (-10%)

By Panda
PUAKA GEDEMBAI Learn More
USUAL: RM12.00

NOW: RM 12.00 (-0%)

MEMBER: RM 10.80 (-10%)

By Qizeaq
Khaizan, ketua penyamun Desert Claw bertemu Nashandra, seorang puteri ketika cuba merompak pedati. Nashandra pula cuba lindungi gauntlet yang ada kuasa misteri. Entah macam mana tiba-tiba gauntlet bertindak balas dengan kehadiran Khaizan. Apakah rahsia dan bagaimana nasib mereka berdua yang dibebani kuasa gauntlet ratusan tahun? Learn More
USUAL: RM12.00

NOW: RM 12.00 (-0%)

MEMBER: RM 10.80 (-10%)

By Kaoru
Saddened by destructive bush fires in Australia, Alex and the Princes donate money to help save the animals in need. Meanwhile, in South Africa, Prince Jayvyn is busy investigating wildlife smuggling. His probing unexpectedly leads him to the Princes, and the two parties end up quarreling. Can Alex and the Princes work things out save the animals? Learn More
USUAL: RM12.00

NOW: RM 12.00 (-0%)

MEMBER: RM 10.80 (-10%)

By Taskohna
Eru minta pertolongan Houtarou untuk perayaan Hinamatsuri yang akan berlangsung di kuil kawasan rumahnya. Bila Houtarou beritahu jambatan Choukyuu yang sepatutnya jadi laluan perarakan tu ditutup, penduduk terlibat dalan pesta tu semua terkejut. Dalam kekcohan tu tiba-tiba Eru minta Houtarou untuk berjumpa, tapi... Learn More
USUAL: RM10.00

NOW: RM 10.00 (-0%)

MEMBER: RM 9.00 (-10%)

By Clay
Ibu naga yang sudah bebas membuatkan sateria menghadapi tugas berat untuk menghalang kehancuran alam. Ancaman baharu dengan kemunculan musuh lama dan kuasa sihir yang mahu membalas dendam. Adakah mereka akan menamatkan riwayat naga terhebat untuk menyelamatkan keadaan? Apakah kebenaran yang bakal terbongkar dengan kemunculan tujuh naga terhebat? Learn More
USUAL: RM12.00

NOW: RM 12.00 (-0%)

MEMBER: RM 10.80 (-10%)

By Kiyohiko Azuma
Yotsuba and her father are off to the big city! Learn More
USUAL: RM12.00

NOW: RM 12.00 (-0%)

MEMBER: RM 10.80 (-10%)

By Dreamerz
In a world of strange, inexplicable phenomena, the frontiers of fact and fiction are frequently, and bizarrely blurred! When seeing is NOT believing, who or what can you trust to lead you to the firm footing of fact amid a shifting sea of speculation? Utilising piecemeal proof, we introduce you, dear reader, to the world of the weird and wonderful! Keep an open mind, look with eyes wide open, and never forget that... the truth is out there... Learn More
USUAL: RM12.00

NOW: RM 12.00 (-0%)

MEMBER: RM 10.80 (-10%)

By Clay
En route of the tomb of the Mother of the Dragons, a spot of undead uncoolness separates Amy and Yuna from out hapless heroes! In hot pursuit, Rain, Sean, and Stone are suddenly beset by a familiar filial foe! With vengeance forging him a lonely path, Rain valiantly faces off with the reason he joined the Dragonfort, as Bain, aided by nefarious ally, makes his way closer to Kriemhild's resting place! Heralding the arrival of doom, what is the final outcome of this encounter w Learn More
USUAL: RM12.00

NOW: RM 12.00 (-0%)

MEMBER: RM 10.80 (-10%)

By Kino / Leo / Steven
KAPPA VS MERMAID WHICH SURFACES? With the forbidding shadow of otherworldy intrusion looming large, it's business as usual for Ray and the other X-Sector wannabes when malfunctioning machines send them seeking a solution to the land of the rising Sun! With Belle meeting a fellow fan, our heroes set off after the elusive kappa! Thrown in the deep end, things hardly go swimmingly as the past beckons once more and a hidden horror creates chaos! Looks like its enter at your own Learn More
USUAL: RM12.00

NOW: RM 12.00 (-0%)

MEMBER: RM 10.80 (-10%)

By Blast Team
Ketika Zack sibuk menjalani latihan intensif, muncul seorang lelaki yang mempunyai impian untuk mengalahkan Maskman. Mampukah Zack menyembunyikan identitinya dan mengalahkan lelaki tersebut? Siapakah 'PEMECAH JARING' sebenarnya? Learn More
USUAL: RM15.00

NOW: RM 15.00 (-0%)

MEMBER: RM 13.50 (-10%)

By Solar Team
SASARAN PENGEMBARA NO.1! MEREDAH PAYA! Selepas pertempuran sengit dengan salah satu Raksasa Merah, Alex dan rakan seperjuangan akhirnya kembali ke masa kini. Presiden Robert pula telah menghantar Axe ke bandar berhantu untuk menyiasat punca raksasa menyerang Alex. Semasa Axe bertempur dengan penghuni bandar yang disu,pah, muncul pula raksasa lain. Learn More
USUAL: RM12.00

NOW: RM 12.00 (-0%)

MEMBER: RM 10.80 (-10%)

By Air Team
Mereka datang ke bumi lebih sedekad lalu. Apa tujuan mereka sebenarnya? Kembali ke masa lampau, Cain berdepan satu misi dan diserang makhluk asing. Pasukannya tewas dan disebabkan itu, dia berusaha menghalang ekspedisi Sky ke angkasa lepas. Mampukah KRISIS KEMUNCULAN dihentikan? Learn More
USUAL: RM12.00

NOW: RM 12.00 (-0%)

MEMBER: RM 10.80 (-10%)

By Origin Studio
City boy Julian is sent to stay with his Aunt Ying at her farm during the school holidays. Bored with rural life, Julian plots to run away... Learn More
USUAL: RM12.00

NOW: RM 12.00 (-0%)

MEMBER: RM 10.80 (-10%)

By Leoz
For years, the owners of two neighbouring coffeeshops have been on bad terms due to a misunderstanding. But as their business declines over time, how far are they willing to go to survive... Learn More
USUAL: RM12.00

NOW: RM 12.00 (-0%)

MEMBER: RM 10.80 (-10%)

By REDCODE / ALBBIE
TETAMU TIDAK DIUNDANG DI ' RUMAH ' DINOSAUR Semasa di Zaman Trias, Pasukan X - Venture berselisih faham dan berpecah kepada sua kumpulan. Kemudian terjebak pula di Zaman Jura di mana dinosaur bermaharajalela dan haiwan bukan dinosaur mula mengembangkan sayapnya. Hanya semangat kental dan keberanian paling penting bagi mereka di akhir Zaman Jura adalah 'rumah' bagi dinosaur terbesar di dunia! Penggembaraan ini pasti lebih sukar. Kompilasi Dunia Dinosaur dengan info terkini dan Learn More
USUAL: RM29.90

NOW: RM 29.90 (-0%)

MEMBER: RM 29.90 (-0%)

By
ALWAYS ON ADVENTURE! SEARCHING THE SWAMP! After a fierce battle with one of the red creatures, Alex and his comrades finally return to the present day. In order to find out why the creature had attacked Alex, President Robert sends Axe to a haunted town to investigate. As Axe battles the denizens of the accursed town, another red creature appears... Learn More
USUAL: RM12.00

NOW: RM 10.80 (-10%)

MEMBER: RM 9.60 (-20%)

By Clay
Amy dan Yuna telah diculik semasa dalam perjalanan. Rakan-rakan lain bergelut menyelamatkan mereka berdua. Kemudian bertembung pula dengan naga yang selama ini dicari Remy kerana membunuh datuknya. Manakala Bain bersama sekutu jahat dalam perjalanan ke kurungan Kriemhila. Apakah pengakhiran kisah pertemuan Remy dengan naga merah? Learn More
USUAL: RM12.00

NOW: RM 12.00 (-0%)

MEMBER: RM 10.80 (-10%)

By Sayaka Ide
Sara lahir dari suku Hin, suku penunggang kuda. Sebab tulah dia mahir menunggang kuda dan memanah. Tapi gadis ni juga obsesi makan. Suatu hari dia nak pergi ke ibu kota yang dikenali sebagai 'syurga makanan lazat'. Tapi apa nasib Sara bila dia terserempak dengan satu 'kumpulan misteri'? Sebuah kisah yang tak ada siapa pun tahu! Learn More
USUAL: RM12.00

NOW: RM 12.00 (-0%)

MEMBER: RM 10.80 (-10%)

By Kafka Asagiri
Atsushi dan Kyouka yang tengah bergelut tapi masih percaya dengan 'pembinaan semula Agensi Detektif' dapat maklumat untuk hubungi 'seseorang' yang pernah beri amaran pada dlorang sebelum ni. Kemudian diorang menyelinap masuk fasiliti hiburan, Kasino Udara yang diuruskan salah seorang ahli The Decay of Angels, Sigma. Jouno dan Anjing Pemburu lain pula akhirnya dapat tahu lokasi sang harimau putih dan hantar Penyiasat Pengintipan, Tachibara dan ahli paling menakutkan, Pen Learn More
USUAL: RM10.00

NOW: RM 10.00 (-0%)

MEMBER: RM 9.00 (-10%)

By Candy Factory
Joni, Mia dan Emilia telah terpilih sebagai murid contoh untuk sambutan 'Bulan Taat Ibu Bapa' di sekolah mereka. Tiba-tiba ada seseorang yang tidak dikenali muncul di sekolah. Siapakah dia dan apa motifnya? Learn More
USUAL: RM12.00

NOW: RM 12.00 (-0%)

MEMBER: RM 10.80 (-10%)

By Black Ink
HAS OUR HABITAT DEVASTATION AND PERFIDIOUS POACHING PUSHED ANIMALS TOO FAR? Sent to the contrasting wilderness of Arctic Alaska and Sun-scorched South Africa, Jake and Louis lead their teams in search of 2 of the world's most stalwat species! When is a routine research mission anything but routine? When the Animal Kingdom emerges with another antagonistic agenda! When the hunt for Dr. Charles turns up worrying signs of feral uprisings, it's full on survival mode as our her Learn More
USUAL: RM12.00

NOW: RM 12.00 (-0%)

MEMBER: RM 10.80 (-10%)

By Candy Factory
Due to his unhappy past, Ji-won fears Candy JEM, Charles, and Corey will find him boring and cut ties with him. Under pressure to become more interesting, he starts misbehaving. Can his true friends save him before it's too late. Learn More
USUAL: RM12.00

NOW: RM 12.00 (-0%)

MEMBER: RM 10.80 (-10%)

By Various Authors
Unik, pelik namun menarik! Bongkar 123 fakta tentang pelbagai haiwan dalam satu buku! Istimewa buat anda yang suka meneroka bersama ilustrasi hebat. Bersedia untuk kuasai alam dan spesies haiwan yang penuh misteri dah rahsia. Learn More
USUAL: RM12.00

NOW: RM 12.00 (-0%)

MEMBER: RM 10.80 (-10%)

By re:ON Comics
Lat talilat tali tamplom! Memang seronok bila main sorok-sorok. Tapi jangan leka bila waktu senja menjelang. Misteri kehilangan jati selama tiga hari menggusarkan ramai pihak terutama keluarganya. Namun penemuan jati dalam almari kat rumah sendiri oleh kakaknya mencetuskan tanda tanya. Apa dah jadi pada jati selama tiga hari tu? Kenapa tak ada seorang pun jumpa? Himpunan 6 karya seram hebat dari Indonesia dan diterjemah ke bahasa Mekayu ni pasti buat bulu roma korang me Learn More
USUAL: RM12.00

NOW: RM 12.00 (-0%)

MEMBER: RM 10.80 (-10%)

By Mashiro OOKI
Ubahlah keluhan ke senyuman menawan! Ai sukakan Haruto, kawan sepermainannya sejak kecil. Tapi Ai tak pernah jujur dengan perasaan sendiri. Suatu hari ibunya hadiahkan rantai loket amethyst. Kononnya rantai tu sangat berkesan untuk makbulkan cinta. Bila Ai berhajat, "Aku nak jadi jujur" pada rantai tu, muncul pari-pari comel untuk kabulkan permintaannya. Tapi pari-pari bernama Amyu tu macam tak boleh diharap je... Learn More
USUAL: RM12.00

NOW: RM 12.00 (-0%)

MEMBER: RM 10.80 (-10%)

1-99 of 99

Page:
  1. 1
  2. 2
*

Back to Top