0

There are 0 item(s) in your cart. ×

You have no items in your shopping cart.

' Konami Kanata 'Found 11 Related Products
Filtered By
author
By Konami Kanata
Chi yang keluar bermain hampir dilanggar kereta, namun sempat diselamatkan oleh mama, Ah, Chi dah ingat mama! Hmm, mujurlah mama tak apa-apa. Tapi... bagaimanakah kesudahan hidup Chi? Adakah Chi akan kembali bersama mama atau tetap bersama keluarga Yamada? Saksikan semuanya dalam volum terakhir ini! Learn More
USUAL: RM12.00

NOW: RM 12.00 (-0%)

MEMBER: RM 10.80 (-10%)

By Konami Kanata
Chi tetap menafikan dia seekor kucing walapun puas diyakinkan oleh kawan-kawannya. "Chi sama macam ayah, ibu dan Youhei la." Adakah Chi akan terima kenyataan bahawa dia bukan manusia? Bolehkah dia terima kehadiran mama? Dan... kenapa mama memanggilnya Sarah? Learn More
USUAL: RM12.00

NOW: RM 12.00 (-0%)

MEMBER: RM 10.80 (-10%)

By Konami Kanata
Chi yang sedang rancak bermain dengan Kotch didatangi dua ekor anak kucing... yang serupa dengannya! Siapa mereka dan siapa 'mama'? Dalam masa yang sama, Chi juga meragui diri sendiri. "Chi rasa Chi memang bukan kucinglah." Adakah persoalan Chi akan terjawab? Learn More
USUAL: RM12.00

NOW: RM 12.00 (-0%)

MEMBER: RM 10.80 (-10%)

By Konami Kanata
Chi yang ceria kadang-kadang suka merajuk. Tapi, merajuk pun Chi tetap comel! Jom buat origami instimewa Chi? Chi dan kawannya, Kotch yang sedang bersiar-siar, berlari tak cukup tanah apabila dikejar seekor anjing! Diorang panjat pokok tinggi demi menyelamatkan diri. Tapi... "Tingginya..." "Macam mana kita nak turun?" Learn More
USUAL: RM12.00

NOW: RM 12.00 (-0%)

MEMBER: RM 10.80 (-10%)

By Konami Kanata
Chi yang baru sembuh dari radang mata tak dibenarkan keluar dari rumah demi keselamatannya. "Chi kena keluar juga, Kotch mesti tengah tunggu Chi..." Adakah keluarga Yamada akan membenarkan Chi untuk keluar bermain lagi? Learn More
USUAL: RM12.00

NOW: RM 12.00 (-0%)

MEMBER: RM 10.80 (-10%)

By Konami Kanata
Chi yang dibenarkan keluar mula mengembara dan menemui banyak benda baru! Kenapa jiran-jiran berkelakuan aneh? Apa yang ada dekat taman? Eh, kawan baru? Ikuti kembara Chi yang menyeronokkan! Learn More
USUAL: RM12.00

NOW: RM 12.00 (-0%)

MEMBER: RM 10.80 (-10%)

By Konami Kanata
USUAL: RM12.00

NOW: RM 12.00 (-0%)

MEMBER: RM 10.80 (-10%)

By Konami Kanata
Keluarga Yamada tekad berpindah ke kejiranan mesra haiwan peliharaan demi Chi. "Sini kat mana? Jomlah balik rumah kita!" Pengembaraan Chi kat rumah baru lebih melucukan! Learn More
USUAL: RM12.00

NOW: RM 12.00 (-0%)

MEMBER: RM 10.80 (-10%)

By Konami Kanata
Chi berkawan dengan kucing hitam yang sering menimbulkan gangguan dan dianggap satu masalah oleh pengurus bangunan. Pengurus bangunan juga mengesyaki bahawa ada keluarga yang membela kucing kat situ. Adakah rahsia keluarga Yamada yang membela Chi akan terbongkar akhirnya? Learn More
USUAL: RM12.00

NOW: RM 12.00 (-0%)

MEMBER: RM 10.80 (-10%)

By Konami Kanata
Hari-hari Chi bersama keluarga Yamada berlalu dengan bahagia. Setiap hari, ada je benda baru Chi belajar. Suatu hari, muncul kucing hitam gemuk berhampiran rumah Chi. Badan besar dan aura gagahnya buat Chi rasa takut. Kucing hitam tu ada niat jahat kat Chi dan keluarganya ke...?!! Learn More
USUAL: RM12.00

NOW: RM 12.00 (-0%)

MEMBER: RM 10.80 (-10%)

By Konami Kanata
Seekor anak kucing belang kelabu putih terpisah dari maknya lalu sesat. Ia bertemu seorang budak lelaki bernama Yamada Youhei dan ibunya. Diorang bawa balik kucing tu dan namakan ia, Chi. Bermulalah hidup baru Chi yang kekok dan penuh masalah kat rumah keluarga Yamada. Dah beberapa kali Chi cuba lari untuk cari mak ia namun tak berjaya. Lama-kelamaan Chi semakin biasa dan jadi sebahagian dari keluarga tu. Learn More
USUAL: RM12.00

NOW: RM 12.00 (-0%)

MEMBER: RM 10.80 (-10%)

11 Item(s)

*

Back to Top