0

There are 0 item(s) in your cart. ×

You have no items in your shopping cart.

' Meme Iwaoka 'Found 2 Related Products
Filtered By
author
By Meme Iwaoka
Ayu, cantik... tapi sebenarnya gadis XX?!!Aku, Torame Koeda, pelajar tahun 2 sekolah menengah.Err... patut ke aku beritahu hal ni?Aku ni anak orang kaya dan aku nak jalani hidup macam orang biasa. Langkah pertama, aku kena tukar sekolah dulu. Tapi... tak semudah tu! Ada dua bodyguard yang kena perhatikan gerak-geri aku! Learn More
USUAL: RM12.00

NOW: RM 12.00 (-0%)

MEMBER: RM 10.80 (-10%)

By Meme Iwaoka
Setiap kali balik sekolah Yotsuba akan lalu jalan yang sama untuk pulang ke rumah. Selama ini tak ada masalah dan tak jumpa apa-apa yang pelik pun.Tapi pada suatu hari, bila kawan sekelas tunjuk ada rumah agam misteri dikelilingi bunga ros kat jalan sana, Yotsuba tertanya-tanya. Dia terjumpa tukang tilik kacak bernama Kouya.Menurut tilikan Kouya, dalam lima bilion manusia, Yotsuba seorang je ahli sihir. Woah! Kenapa dan macam mana pula pelajar macam Yotsuba ni jadi ahli sihir Learn More
USUAL: RM12.00

NOW: RM 9.60 (-20%)

MEMBER: RM 9.60 (-20%)

2 Item(s)

*

Back to Top