0

There are 0 item(s) in your cart. ×

You have no items in your shopping cart.

' Miz Amaryllis 'Found 114 Related Products
Filtered By
author
By 清水建二 , すずきひろし
  ★創下日本語言學習書紀錄,7個月熱銷突破50萬本!   ★持續占據紀伊國屋書店、三省堂書店、東販網路書店語言類暢銷No. 1   ★相見恨晚!零勉強、免死背!考大學、多益、托福、證照、申請海外學校,絕對必備!   ★資深英語教師耗費10年構思的「語源學習法」!看圖輕鬆記憶100個語源,語彙超速暴增!   「好想學好英語啊!」「應該再來學 Learn More
USUAL: RM49.30

NOW: RM 49.30 (-0%)

MEMBER: RM 44.37 (-10%)

By 清水健
  「如果妳復發了,就變成我必須獨自扶養小孩長大。」   我為什麼對老婆說這種話?   為什麼說不出「一起加油」?   奈緒那麼堅強地想要「活下去」。   { 日本萬人淚眼推薦 }   ◆ 我的太太29歲,即將為人母,卻發現罹癌。但是,她不曾出口「我不要」這句話,真的完全沒有。為了孩子,為了準備當一位母親。   ◆ 我,清水建,新 Learn More
USUAL: RM46.20

NOW: RM 46.20 (-0%)

MEMBER: RM 41.58 (-10%)

By Ahmad Tarmizi Jusoh
Mengikut tafsiran Akta Undang-undang Keluarga Islam Wilayah Persekutuan, Enakmen Keluarga Islam Negeri Johor, Pulau Pinang, Sabah, Sarawak, Terengganu, Melaka, Pahang,Perak, Selangor, Perlis dan Kelantan, harta sepencarian bermaksud harta yang diperoleh bersama suami isteri semasa perkahwinan berkuatkuasa mengikut hukum syarat-syarat yang ditentukan oleh hukum syarak. Manakala Enakmen Keluarga Islam Negeri Sembilan pula mentafsirkan harta sepencarian ialah harta yang diperole Learn More
USUAL: RM12.00

NOW: RM 12.00 (-0%)

MEMBER: RM 10.80 (-10%)

By 水野仁輔
一本從初學者到專業級必備的咖哩食譜書! 集日本頂尖香料咖哩專家大成之作,香料咖哩完全制霸 用新鮮和乾燥香料混搭出個人風格的美味咖哩   日本香料咖哩頂尖專家水野仁輔最新力作!長期在日本推廣不用現成咖哩塊的「本格咖哩派」水野,已有數十本咖哩的著作,此為作者長年鑽研香料咖哩的集大成之作。   ◆香料圖鑑   29種乾燥香料、20種新 Learn More
USUAL: RM92.25

NOW: RM 92.25 (-0%)

MEMBER: RM 83.03 (-10%)

By 清水章弘
史上最強數學神解救星! 輕鬆圖解x實用方法 日本名師獨創孩子聽得懂、超理解的「數學暗號」 紮根孩子的數感思考力, 消除孩子對數學的恐懼,解題再也不卡關!   ★神老師(沈雅琪)專業審定★   ★溫美玉老師、賴以威老師 好感推薦★   「要是數學從這個世界上消失該有多好……!」   對某些孩子來說,數學一直是他們很害怕的科目,    Learn More
USUAL: RM40.05

NOW: RM 40.05 (-0%)

MEMBER: RM 36.05 (-10%)

By Hani Amizam
Dia YUSUF ABID, dan aku BUNGA AISHAH. Dia orang panggil Usop Hantu, manakala aku pula orang sapa Ecah, Ecah? Tak glamour langsung, tapi tak apalah, nama Ecah lebih baik daripada digelar hantu macam Usop dan wajarlah orang gelar dia hantu. Dalam semua orang menyapa diriku dengan nama Ecah, hanya Usop sahaja yang memanggil namaku dengan panggilan Bunga. Bila kutanya mengapa memanggil namaku Bunga? Sahutnya kerana hidungku kembang seperti bunga raya. Kenyataan berani mati U Learn More
USUAL: RM27.00

NOW: RM 21.60 (-20%)

MEMBER: RM 21.60 (-20%)

By Miz Amaryllis
Semua orang mampu melakar masa depan yang sempurna. Tapi mampukah kita menduga apa yang bakal menimpa? Lili Eldyra gadis yang sangat nakal, polos dan ceria hanya inginkan sebuah kehidupan yang biasa, dikelilingi oleh insan yang menyayanginya. Namun, pabila terbongkarnya rahsia tentang kematian kedua bapanya, segalanya berubah buat gadis itu. "Arwah mama dan papa Dyra dibunuh dan sekarang Dyra sedang diburu."- Eidlan Dia rasa tertipu. “Kalau you rasa melindungi you adala Learn More
USUAL: RM26.00

NOW: RM 20.80 (-20%)

MEMBER: RM 20.80 (-20%)

By Rino Mizuho
Selamat datang ke kedai coklat yang dapat tunaikan segala hajat, Chocolat Noir. Coklat dihasilkan Aikawa Shokora ni mampu tunaikan segala hajat sesiapa saja emakannya. Tetapi anda haruslah bagi sesuatu paling berharga yang ada pada diri sebagai bayarannya. Hari ni juga ada seseorang datang membuka pintu Chocolat Noir dengan membawa suatu hajat... Volum ke-15 siri popular misteri dan fantasi manis yang ada kepahitannya! Learn More
USUAL: RM10.00

NOW: RM 8.00 (-20%)

MEMBER: RM 8.00 (-20%)

By 水島廣子
  過度依賴、缺乏共識、一相處就渾身不自在……   職場上、朋友圈,甚至是親人之間,   面對「不合拍、不對盤、處不來」的人,   不想強硬逼退、又不願委屈迎合,是否還有別的選擇?   培養「放過力」,善用「低耗能」的巧妙回應,   就能守護好自己的領域,和對方保持舒服的相處距離,   讓你的人生更清爽、也更隨心所欲!   面 Learn More
USUAL: RM43.10

NOW: RM 43.10 (-0%)

MEMBER: RM 38.79 (-10%)

By 富沢直人
  四種不同族群烏龜的飼養法完全指南——   餵食、溫度管理、飼養容器的選擇、由症狀了解疾病急處理法。   不論是動作慢吞吞,但腳踏實地終究跑贏了兔子的烏龜,還是為了報恩而載著浦島太郎前往龍宮城的烏龜,在童話故事中,烏龜始終給人努力不懈、老實又可愛的印象。而現實中的烏龜也的確是惹人憐愛的家庭寵物。   本書除了針對4種 Learn More
USUAL: RM53.90

NOW: RM 53.90 (-0%)

MEMBER: RM 48.51 (-10%)

By Saifuddin Hamizan , Baha'uddin Hamizan
USUAL: RM35.00

NOW: RM 35.00 (-0%)

MEMBER: RM 31.50 (-10%)

By Amiza Khusyri Yusof
HIDUP INI BUKAN UNTUK GEMBIRA? BUKAN UNTUK GEMBIRA SAJA. TAPI UNTUK BAHAGIA. BAHAGIA DUNIA. BAHAGIA AKHIRAT. Bahagia tidak mampu dicapai seorang diri. Ia datang daripada orang disekelilingmu. Orang yang paling rapat. Yang terlebih dahulu memegangmu sebelum kau tersungkur. Yang menyimpan tangismu dan yang memberi hati mereka kala kau belum menjadi menang. Mereka, adalah keluargamu. Siapa yang tidak mahu memiliki keluarga yang bahagia? Untuk punya keluarga yang baik, seor Learn More
USUAL: RM20.00

NOW: RM 20.00 (-0%)

MEMBER: RM 18.00 (-10%)

By Siti Rosmizah
Mia Adriana dan Khuzairi melayari hidup bahagia berumah tangga. Ditambah pula dengan kehadiran cahaya mata kedua. “Kebahagiaan abang bila sayang dan anak-anak ada di sisi.” Itulah kata-kata yang sering diucap Khuzairi pada isterinya. Di saat mereka diulit bahagia. Puan Hayati dan Dato’ Johari kembali dengan dendamnya. Hebat Puan Hayati mengatur rancangan. Mia Adriana termakan dengan kata-katanya. Syakila tak kurang hebatnya. “Dosa tu bukan datang dari mama! Dosa Learn More
USUAL: RM39.90

NOW: RM 39.90 (-0%)

MEMBER: RM 39.90 (-0%)

By 水野學
中川政七商店、熊本熊、茅乃舍、東京中城…… 這些超熱門品牌都由他操刀, 為什麼只要跟知名設計師暨創意總監水野學合作, 商品就會持續大賣?   你還在相信「只要做出好商品,就一定會大賣」嗎?   現在這個時代,又好又便宜的商品多得跟山一樣,想在眾多競品中脫穎而出,得到消費者的青睞,「做得好」是基本條件,而搞錯方向的差異化,只會 Learn More
USUAL: RM49.30

NOW: RM 49.30 (-0%)

MEMBER: RM 44.37 (-10%)

By mizutama
想學會可愛又療癒的插畫嗎?那你只需要這1本!   日本人氣橡皮章•插畫作家mizutama親自帶你進入繽紛歡樂的插畫世界!   即使沒有畫畫細胞或畫不好都沒有關係,本書為了讓你能夠享受畫畫的樂趣,均附有詳細的繪圖步驟,而且只要搭配附贈的mizutama的超可愛手繪風插尺,再照著本書練習,就可以畫得超可愛唷!   待熟練之後,還可以隨心情組合搭 Learn More
USUAL: RM49.30

NOW: RM 49.30 (-0%)

MEMBER: RM 44.37 (-10%)

By Shahrul Zaman Lukman , Dr. Mohd Khamizi Aziz , Kushairi Ismail
Kisah tentang lelaki hebat yang sanggup menjadi ‘suri rumah’. Ini kisah-kisah bapa penyayang. Ini adalah kisah-kisah hero yang tidak didendang! Mereka bertiga adalah lelaki berkarier yang akhirnya memilih untuk melindungi dan membantu keluarga dengan cara mereka. Masing-masing punya alasan dan situasi yang berbeza-beza, namun yang pasti ketiga-tiga mereka menyandang jawatan yang sama – MR MAMA! Sebenarnya, ada banyak sebab mengapa kisah-kisah ini perlu dibukukan. Per Learn More
USUAL: RM15.00

NOW: RM 15.00 (-0%)

MEMBER: RM 12.00 (-20%)

By mizutama
想自己創造出LINE貼圖上,充滿吸引力的可愛角色嗎? 試著用自創的人氣角色,向朋友傳達訊息吧!   日本大人氣手作部落客第一名!   以超卡哇伊插畫聞名、引起橡皮章熱潮的mizutama老師,   1500張滿~滿~的超Q插畫「教學」大公開!   「想要畫出喜歡的事物時,就會不知不覺催生出獨具風格的角色!」   擁有25萬IG粉絲、喜愛美食和可愛事物, Learn More
USUAL: RM46.20

NOW: RM 46.20 (-0%)

MEMBER: RM 41.58 (-10%)

By 美月あきこ
矽谷菁英都在用,成功征服巴菲特的電梯簡報術 不需筆電 不用投影 一開口勾起對方興趣,15秒搞定一切 時刻練習 做好準備 掌握關鍵時刻 掌握關鍵15秒 人生從此不一樣   電梯簡報Elevator Pitch──源自矽谷的簡報術,用最短的時間打動對方,營造彼此合作的機會。   15秒電梯簡報方程式:   勾引人心:一開口勾起對方興趣(話引)   精準說明:要 Learn More
USUAL: RM49.30

NOW: RM 49.30 (-0%)

MEMBER: RM 44.37 (-10%)

By 清水章弘
★東大生清水章弘速效學習密技不藏私大公開!      蘭奇:「沒有魔法,只有基本功」(No Magic,just Basic.)   學習也是如此,只有勤練基本功,才能造就成功。   自信是靠一張一張漂亮的成績單累積出來的,興趣也是。   只要第一步做對了,你就能靠著自信與興趣獲得更好的成績。      日本教育專家詳細解說傳授39個學習訣竅,   帶領你打 Learn More
USUAL: RM40.05

NOW: RM 40.05 (-0%)

MEMBER: RM 36.05 (-10%)

By 溝口敦
  「我的良心,就是我的惡!」      日本山口組、暴走族、組織犯罪研究第一人!   講談社寫實文學獎、日本新聞工作者會議獎、編輯評選雜誌報導大獎,   連奪三獎重量級作家,最新奇書繁體版問世!      日本闇黑經濟實錄!   這9個怪物,十惡不赦──玩女人、玩詐賭、玩走私、玩毒品,他們是各方的翹楚。   日本黑幫專家溝口敦 Learn More
USUAL: RM53.90

NOW: RM 53.90 (-0%)

MEMBER: RM 48.51 (-10%)

By 水野佳子
圖解‧清楚明瞭 Step by step‧輕鬆上手 從零開始學會縫紉的所有技巧   書中詳細介紹了裁縫必需的基本縫紉方法,並以圖片進行解說,清楚又明瞭。只要一步步跟著作,就可以完成漂亮又細緻的手作服!從整燙的方法開始、各種布料的特性、手縫與機縫的作法,不錯過任何細節,加上製作者的細心處理,即使是從零開始的初學者也能作出充滿自信的作品! Learn More
USUAL: RM58.50

NOW: RM 58.50 (-0%)

MEMBER: RM 52.65 (-10%)

By 水島廣子
國際心態療癒(Attitudinal Healing)日本代表人——水島廣子醫師, 於2005年赴美加入心態療癒志工行列,帶領人們進行團體心態療癒。 結合人際心理治療技巧,學習傾聽而不批評; 不再需要討好團體和他人, 自然接納他人,同時也將獲得接納。   你是否曾經覺得:   「我好像不應該待在這裡?」   「只有我沒辦法融入大家」   「反正像我這種人,就 Learn More
USUAL: RM43.10

NOW: RM 43.10 (-0%)

MEMBER: RM 38.79 (-10%)

By 水岛章阳
全书以3D立体的插图详细诠释了人体骨骼、肌肉、内脏、细胞等全部的解剖知识,将所有解剖以图鉴的形式展现给读者,让大众能直观地认识和了解我们人类的身体,让人体解剖学不再那么生涩难懂。 Learn More
USUAL: RM49.80

NOW: RM 49.80 (-0%)

MEMBER: RM 44.82 (-10%)

By 水島廣子
「我知道,你已經很努力了。」 請帶著溫柔的心,去疼惜這樣的自己 日本人際關係療法首席專家,帶你展開讓人生美好反轉的心靈練習   ◎別再說「自己很糟糕」,而要說「你辛苦了」。   ◎「尋找優點」沒有意義,「正視缺陷」才能肯定自己。   ◎不要創造「另一個自己」,來賺取朋友的數量。   ◎不必「共鳴」,只要「共存」;不要將「一起 Learn More
USUAL: RM40.05

NOW: RM 40.05 (-0%)

MEMBER: RM 36.05 (-10%)

By 水越美枝子
明明是自己的家, 為什麼住起來卻老覺得不舒適? 家裡老是亂七八糟, 原因真的出在自己不會整理?   「不特意整理也會自動變整齊!」+「親友突訪也不怕!」   只要照著日本超人氣‧一級建築師的動線規劃準則,   就能讓你家搖身一變成為真正的舒適窩!   本書作者領有日本一級建築師執照,不但是位專業的建築師,更是位人氣講師,不定期 Learn More
USUAL: RM58.50

NOW: RM 58.50 (-0%)

MEMBER: RM 52.65 (-10%)

By mizutama
  每天都要使用的手帳,   只要畫上簡單插圖、再添加一點小創意,   就可以成為100倍的可愛!   依照手帳的類型不同,有各種有趣的繪製方法!   你的手帳是下面哪一種呢?      *一天一格、尺寸輕便的月記事手帳*      用來安排行程、或是當作家計簿使用都很方便的月記事手帳,   因為格子大小有限,所以要利用簡潔的文字跟插 Learn More
USUAL: RM41.60

NOW: RM 41.60 (-0%)

MEMBER: RM 37.44 (-10%)

By 水野佳子
  ★圖解.簡單易懂   ★原寸紙型.方便好用   ★製作口袋.實用又有巧思      口袋,除了原本的盛裝物品的用途外,同樣也是衣服的設計重點之一!   書中介紹了基本的貼式口袋、脇邊線口袋、切開式口袋;也有屬於變化款的側口袋、褶飾口袋、接襠布式口袋、滾邊口袋……等。簡單的款式只要再加上拉鍊、滾邊、袋蓋、褶子,或者形狀稍微 Learn More
USUAL: RM49.30

NOW: RM 49.30 (-0%)

MEMBER: RM 44.37 (-10%)

By 野村美月
★遺憾將由感動填滿--世紀永恆的愛戀,迎接真正的終點! ★完整補完本傳《成為吸血鬼的你開始一段永恆的愛》!野村美月作品系列譯者熱淚推薦! ★「這本輕小說最厲害!」專業人士排名第二名、總榜第七名作品!   我──蜜娜=艾莉絲‧原田,以「不能丟下爸爸不管」為由,拒絕了交往中男性的求婚。   在我五歲那年過世的父親原田詩也,其實已 Learn More
USUAL: RM32.35

NOW: RM 32.35 (-0%)

MEMBER: RM 29.12 (-10%)

By Siti Rosmizah
Riyana seorang gadis dari keluarga sederhana. Seorang pelajar yang bijak dan sedang menuntut di universiti tempatan. Pertemuan tanpa diduga dengan Zafran Zahim telah menghuru-harakan hidupnya.“Aku taulah aku ni handsome, anak orang kaya. Tadi mesti kau nampak aku naik Porsche. Tu yang kau saja jatuhkan buku, padahal terkena sikit aje, saja nak kenal dengan aku, kan?” sindirnya.“Helo! Mamat muka selengga. Awak nak saya azan dekat telinga awak ke? Jangan perasan boleh tak Learn More
USUAL: RM33.90

NOW: RM 33.90 (-0%)

MEMBER: RM 33.90 (-0%)

By Rino Mizuho
Jauh kat dalam hutan ada sebuah kedai coklat bernama Chocolat Noir. Coklat buatan Aikawa Shokora, pembuat coklat kedai tu boleh tunaikan hajat orang yang memakannya. Tapi sebagai bayaran, pelanggan tu mesti korbankan benda paling penting bagi dirinya… Jadi apa pula masalah yang dihadapi oleh pelanggan yang datang kali ni? Karya misteri terkenal pahit manis ke-14! Learn More
USUAL: RM10.00

NOW: RM 10.00 (-0%)

MEMBER: RM 9.00 (-10%)

By Mizuki Kuze
China ialah budak sekolah biasa yang gemarkan buku. Suatu hari, artis duo bernama Link datang ke sekolahnya untuk penggambaran. Secara tak sengaja, China bertembung salah seorang anggota Link bernama Kanata di atas bumbung sekolah. Personaliti Kanata yang rajin bekerja, suka ketawa dan baik terhadap perempuan telah menambat hati China… namun hubungan rapat diorang tak disenangi anggota Link dan staf lain… Learn More
USUAL: RM10.00

NOW: RM 10.00 (-0%)

MEMBER: RM 9.00 (-10%)

By 檢見崎聰美
《看圖就能下廚,基本の料理全圖解》暢銷全新封面版      看圖就能下廚!教你破解美味的祕訣!   烹調程度、時機、火力、加熱時間,   所有做菜細節一目瞭然!   削角、切片、切丁、刮皮、斷筋…   各類刀工、備料技巧看圖就會!   144道從基本到進階的各國料理,   讓你做得順手沒煩惱,廚藝愈變愈高明!      琳瑯滿目 Learn More
USUAL: RM55.45

NOW: RM 55.45 (-0%)

MEMBER: RM 49.91 (-10%)

By 野村美月
★奇幻家庭教師喜劇,迎接最終結局! ★《文學少女》、《光在地球之時……》作者野村美月,最新奇幻喜劇!   甜蜜的、悲傷的、   害羞的、幸福的、   這種不可思議的心情,   讓我不知該如何自處。   我毫不厭倦地反覆低聲呢喃。   最珍惜、最特別、最甜蜜的名字──   「這份感情是戀愛。我一直愛慕著夏爾老師。」   ──覺醒、 Learn More
USUAL: RM30.80

NOW: RM 30.80 (-0%)

MEMBER: RM 27.72 (-10%)

By 野村美月
  ★世紀永恆的愛戀,迎向終點!   ★眾所期待的經典組合 野村美月 x 竹岡美穗 獻上最浪漫動人的全新故事   ★當被迫成為吸血鬼的籃球痴,遇上戲劇社的聖女--   吸血鬼的戀情,在傳說和虛構作品中幾乎不會實現。   無止盡的漫長生命、不得不永遠活下去的孤獨與恐懼,   然而,這也代表只要對方希望,他可以永遠陪伴對方,永遠不會改 Learn More
USUAL: RM30.80

NOW: RM 30.80 (-0%)

MEMBER: RM 27.72 (-10%)

By 清水章弘
東大生都在用的最強讀書法 所有考試都適用! ‧邊點頭邊聽課 ‧洗澡是最佳的複習時間 ‧做筆記時要想想是為何而寫 ‧假日早起,規劃塊狀時間 ‧複習時要「用眼睛」看兩次,「用手」做一次 馬上學,立刻用,一次搞定所有考試! 資優生讀書法大公開 30天就能讓成績變好! Learn More
USUAL: RM40.05

NOW: RM 40.05 (-0%)

MEMBER: RM 36.05 (-10%)

By 野村美月
  ★眾所期待的經典組合 野村美月 x 竹岡美穗 獻上最浪漫動人的全新故事   ★當被迫成為吸血鬼的籃球痴,遇上戲劇社的聖女--   「──我已經一個人也沒問題了。」   詩也選擇與綾音保持距離。在綾音面對飾演「聽話的學弟」的詩也,掩飾不住心中動搖時,市子宣布聖誕節公演要邀請退出天津四隊的嘉蕾娜客串演出,採用雙女角組合!劇目是 Learn More
USUAL: RM30.80

NOW: RM 30.80 (-0%)

MEMBER: RM 27.72 (-10%)

By Muhammad Hazim Tarmizi
Azri nyaris-nyaris kemalangan dengan sebuah lori. Entah bagaimana, motosikal yang dimenanginya dalam pertandingan permainan video tiba-tiba berubah bentuk dan membalut tubuhnya. Dia terus bertukar menjadi robot dengan tulisan Robo Rider tertera pada tangannya. Sejak itu, Azri merasakan dia seperti sedang diekori dan ada pihak yang mahu mencuri motosikalnya. Apakah rahsia Robo Rider? Siapa yang ingin mendapatkan motosikal hebat itu? Adakah nyawa Azri dalam bahaya? Learn More
USUAL: RM13.00

NOW: RM 13.00 (-0%)

MEMBER: RM 11.70 (-10%)

By 小田忠信 , 佐藤みずほ
台灣第一本楓糖專門食譜集! 「楓糖甜點大賽」的入選作品全收錄!   楓糖漿和楓糖砂是製作點心時公認不容易運用的甜味,不同的溫度調整及配方,都會使其原本的香氣及味道產生微妙的變化。藉著「楓糖甜點大賽」,楓糖漿及楓糖砂展現了各種可能性,本書一次收錄了大賽中令評審們為之讚嘆的入選作品64道。除了食譜,內容也涵蓋了楓糖相關的歷史、 Learn More
USUAL: RM57.20

NOW: RM 45.76 (-20%)

MEMBER: RM 45.76 (-20%)

By 辻村深月
◎以手塚治蟲、藤子不二雄聚居的椎名町常磐莊為原型,身為藝術創作者必看的精彩小說 ◎直木賞得主辻村深月作品,青春、熱血、激勵人心   當小說家、劇作家、漫畫家、畫家、電影導演、出版社編輯住在同一棟房子裡,會發生什麼事?   有關編劇、寫作、繪畫、執導等藝術創作時的心緒,在本書中都一一淋漓盡致的展現!   【上冊】    Learn More
USUAL: RM88.70

NOW: RM 88.70 (-0%)

MEMBER: RM 79.83 (-10%)

By Rino Mizuho
Selamat datang ke Chocolat Noir, kedai coklat yang boleh tunaikan segala hajat. Marilah... Ambil satu coklat untuk diri sendiri. Aikawa Shokora adalah perempuan sihir hitam yang membuat coklat magis ni tapi sebagai bayaran... Korang kena korbankan satu benda paling penting dalam hidup korang. Manusia punya hajat tak menentu dalam hati dan untuk dioranglah pintu ke Chocolat Noir dibuka... Bersama Kakao yang boleh bertukar jadi kucing hitam. Manga misteri ke-13! Learn More
USUAL: RM10.00

NOW: RM 10.00 (-0%)

MEMBER: RM 9.00 (-10%)

By 清水玲奈 , 大原ケイ
  Bookstore [ˋbuk stor]   n. 書店,販賣書籍的場所   但,這裡所介紹的書店,不僅只是販賣『書』而已。   選書、陳列、空間、人,形塑出書店的獨特樣貌,   所有實體的與無形的,   只為了創造出讀者與書相遇的美好時光。   書店為何迷人?   因為經歷時間的刻痕,因為專注閱讀的表情,因為執著主觀的選題,因為迫切傳達出非 Learn More
USUAL: RM84.40

NOW: RM 84.40 (-0%)

MEMBER: RM 75.96 (-10%)

By 野村美月
★《文學少女》、《光在地球之時……》作者野村美月,最新奇幻喜劇!   「我不是古蘭德.道伊。」   夏爾對龍樹與吉爾曼坦承時,真正的古蘭德終於出現了。夏爾對遭受強烈衝擊的聖羅承諾「一定會回來替妳慶祝生日」,追逐古蘭德進入光芒中!   然而夏爾被孤伶伶地拋棄在梅勒迪斯森林,迷迷糊糊闖入的地方竟然是傳說中兩千年前的戰場!而且 Learn More
USUAL: RM30.80

NOW: RM 30.80 (-0%)

MEMBER: RM 27.72 (-10%)

By Siti Rosmizah
“Kasih Maisara!!!” Kemarahan papanya tidak diendahkan. Sikap angkuh dan sombong begitu menebal dalam diri. Ditambah pula dia menyalahkan papanya atas kematian arwah mamanya.Pertemuan tanpa di duga dengan lelaki bernama Nazril Nazim membuka tirai baru dalam hidupnya. Maisara bertemu buku dengan ruas, keegoannya dicabar!“Saya lagi rela kahwin dengan perempuan hodoh! Sebab kebahagiaan bukan pada paras rupa. Saya mencari isteri solehah bukan ratu cantik dunia!” Bagai nak Learn More
USUAL: RM40.00

NOW: RM 40.00 (-0%)

MEMBER: RM 40.00 (-0%)

By 水野仁輔
  咖哩簡單家常好上手,但不見得能做出具備個人風格的咖哩,想要做出特色,不妨向名店借鏡,取材靈感!日本咖哩達人水野仁輔一生熱愛咖哩,因此組成外燴團體,在各地舉辦現場做咖哩的活動。他遍嚐眾家日本名店的夢幻咖哩,擷取並想像可能的美味要素,並實際運用製作出這20道創意料理,包括基本的牛肉咖哩,還有特別的乾咖哩、焗烤咖哩等。也就 Learn More
USUAL: RM42.90

NOW: RM 42.90 (-0%)

MEMBER: RM 38.61 (-10%)

By 水上健
世界內視鏡醫師權威傳授最正確腸道按摩 簡易自我檢測腸管形狀,從根本治療!   ●對便秘相關的常識總是充滿誤解?   無法每天排便就是便秘嗎?   充分攝取膳食纖維就可改善便秘?   好菌必然可以改善便秘?   因為無法每天排便,所以需要服用瀉藥?   使用坐式馬桶才能順利排便?   健走或慢跑一定可以改善便秘?   若無便 Learn More
USUAL: RM35.75

NOW: RM 35.75 (-0%)

MEMBER: RM 32.18 (-10%)

By Amiza Khusyri Yusof
33 PESAN QALBU Learn More
USUAL: RM26.00

NOW: RM 26.00 (-0%)

MEMBER: RM 23.40 (-10%)

By 野村美月
★眾所期待的經典組合 野村美月 x 竹岡美穗 獻上最浪漫動人的全新故事 ★當被迫成為吸血鬼的籃球痴,遇上戲劇社的聖女--   「你將會愛上我。」   詩也被雫這句話擾亂心緒,不曉得該如何掌握跟綾音之間的距離感。同時,戲劇社開始準備下一齣戲,不過下一場文化祭公演,竟然要由四個戲劇社共同演出!編劇兼導演是市子,劇目是《真想讓你們交 Learn More
USUAL: RM28.60

NOW: RM 28.60 (-0%)

MEMBER: RM 25.74 (-10%)

By 美月秋子
你是不是常常被人說, 「講重點就好」?   沒有筆電、沒有投影機,   只花15秒,連巴菲特都被成功說服的   「電梯簡報術」!   「電梯簡報術」是一種在極短時間內爭取到重要人士的注意,進而為自己爭取到更大的機會的技巧。而除了爭取機會外,透過練習電梯簡報術,還能同步提升自己的說話能力,經更精準地傳達自己的想法,也能夠有效應 Learn More
USUAL: RM42.90

NOW: RM 42.90 (-0%)

MEMBER: RM 38.61 (-10%)

By 柚原瑞香
§讓少女們感同身受的全新題材§ §夢夢館閃耀新人登場!§   小春、未來跟沙和是常常在一起的好朋友。   可是她們的友情,卻因為轉學生‧麗羅的出現,   而逐漸產生裂痕──!?   這是個寫實描繪了   「女生之間的互動」的友情故事!   另外收錄「向沒朋友說再見」、「當女孩遇上梅莉★」兩篇短篇 Learn More
USUAL: RM13.00

NOW: RM 13.00 (-0%)

MEMBER: RM 13.00 (-0%)

By 野村美月
★《文學少女》、《光在地球之時……》作者野村美月,最新奇幻喜劇!   金髮綠眼的你,正是我尋找的勇者!   夏爾(♂)陪同聖羅與龍樹出席羅曼西亞的音樂祭,在船上和聖羅度過快樂的時光,終於抵達目的地!沒想到卻爆發一場護衛吉爾曼也參與的夏爾爭奪戰!在這當中,又有一名紅髮美女出現在夏爾面前,低聲對他說:「請你拯救世界」……? Learn More
USUAL: RM30.80

NOW: RM 30.80 (-0%)

MEMBER: RM 27.72 (-10%)

By Rino Mizuho
Selamat datang ke Chocolat Noir, kedai coklat yang boleh tunaikan segala hajat. Nama aku Aikawa Shokora. Apa hajat kau ke mari? Tapi... bayarannya sangat mahal. Jadi... agaknya apa kau yang boleh aku tunaikan? Bermulalah cerita popular fantasi gelap, manga ke-12! Learn More
USUAL: RM10.00

NOW: RM 10.00 (-0%)

MEMBER: RM 9.00 (-10%)

By Shigeru Mizuki
Seventy years after his death, Adolf Hitler remains a mystery. Historians, military tacticians, and psychologists have tried in vain to unravel his complex motivations for leading Germany into the Holocaust and World War II. With Shigeru Mizuki's Hitler, the manga-ka (Kitaro, NonNonba, Showa: A History of Japan) delves deep into the history books to create an absorbing and eloquent portrait of Hitler's life. Beginning with Hitler's time in Austria as a starving art student a Learn More
USUAL: RM87.90

NOW: RM 87.90 (-0%)

MEMBER: RM 79.11 (-10%)

By Rino Mizuho
Dalam hutan ada sebuah kedai coklat yang boleh tunaikan pelbagai hajat... tetapi sebagai bayaran pelanggan kena bayar dengan benda paling berharga pada diri mereka. Aikawa Shokora adalah pembuat coklat di Chocolat Noir. Agaknya... kali ni pelanggan macam mana pula datang berkunjung ke kedai tersebut? Kugutsu muncul kembali dan apa pula hubungan dia dengan Blanche? Magis Manis Coklat ~knocking egg~ Learn More
USUAL: RM10.00

NOW: RM 10.00 (-0%)

MEMBER: RM 9.00 (-10%)

By 白澤卓二 , 檢見崎聰美
減肥醫學新突破!有科學根據的椰子油減肥法 風靡好萊塢,歐美女星、超模維持身材的秘密, 每天3匙椰子油+簡單的限醣飲食,7天轉變成瘦子體質 不需運動、不用節食也能自然瘦!減肥再也不痛苦!   ◎吃油也可以減肥?!中鏈脂肪酸分解快速是關鍵   「我才不相信吃油還會瘦!」「熱量太高,反而會更胖吧?」事實上,椰子油減肥如今早已在世界各 Learn More
USUAL: RM40.05

NOW: RM 40.05 (-0%)

MEMBER: RM 36.05 (-10%)

By 野村美月
★眾所期待的經典組合 野村美月 x 竹岡美穗 獻上最浪漫動人的全新故事 ★當被迫成為吸血鬼的籃球痴,遇上戲劇社的聖女--   『沒有妳,我一個人也活得下去。可是假如妳不在,我會覺得很寂寞。我已經習慣有妳的聲音和身影陪伴。』   『您還有留聲機可以聽,有相簿可以看。寂寞的話聽留聲機就行了。』   『但妳的心不在其中。』   ──我 Learn More
USUAL: RM31.50

NOW: RM 31.50 (-0%)

MEMBER: RM 28.35 (-10%)

Ayah; orang kata tak kahwin tak boleh jadi ayah. Ingat kalau kahwin tu lesen layak jadi ayah? Ada ayah watak putih. Ada ayah watak hitam. Umpama musang berbulu ayam, harapkan pegar, pegar makan padi. Utamanya kita dengar, ayahlah pemimpin kita sedari kecil. Sebatan ayah yang menjadikan kita manusia pada hari ini. Ada ke ayah yang jadi ibu? Siapa ayah? Selami hati 21 penulis yang menyulam 21 kisah ayah. ——— Muhammad Faizal Ramizah Ramli Muhammad F Learn More
USUAL: RM22.00

NOW: RM 22.00 (-0%)

MEMBER: RM 19.80 (-10%)

USUAL: RM22.00

NOW: RM 22.00 (-0%)

MEMBER: RM 19.80 (-10%)

By 水島廣子
熟知「女性」,除了能與女性和睦相處, 還能使你內在的「女性」能力變得柔韌堅強。 做真正的自己,正向施展所有能力! *女子的人間關係教戰守則,21世紀決定版! *封面插圖由日本知名插畫家Noritake特別繪製! 媳婦界燈塔 宅女小紅 臨床心理師 洪仲清 精神科醫師/作家 鄧惠文 ◎點頭推薦(依姓氏筆劃順序排列) 所謂「女性」令人頭疼的特 Learn More
USUAL: RM37.20

NOW: RM 37.20 (-0%)

MEMBER: RM 33.48 (-10%)

Seram, adakah ia hanya menyeramkan apabila kita berhadapan dengan hantu? Atau, adakah seram jika hantu berhadapan dengan kita? Seram bukan hanya perasaan, ia juga boleh dirasai oleh jiwa. Kalau jumpa hantu tak cukup seram, mungkin kita sendiri yang perlu jadi hantu tu. Mungkin hantu ada di sekeliling kita sahaja? Gabungan 20 orang penulis; -Muhamad Fazrin -Nur Mayani -Uu Syaurah -Nur Dila -J Hamzah Shaari -Oked -Muhamad Faizal -Ramizah R Learn More
USUAL: RM22.00

NOW: RM 22.00 (-0%)

MEMBER: RM 19.80 (-10%)

By 辻村深月
◆五種恐怖、五種難以言說、又摸不著邊際的恐懼,正向你悄悄襲來…… ◆直木賞作家辻村深月最「驚人」的傑作 ◆直指人心、顫慄感十足的校園怪談小說集 恐怖小說天后‧笭菁 輕小說天王‧D51 新世代怪談小說家‧何敬堯 推理小說評論家‧舟動 極力推薦 小時候,你有過別人「看不見」的朋友嗎? 你的學校裡也流傳著詭異的鬼怪傳說嗎? 透過硬幣召喚的鬼 Learn More
USUAL: RM42.90

NOW: RM 42.90 (-0%)

MEMBER: RM 38.61 (-10%)

1-114 of 114

Page:
  1. 1
  2. 2
*

Back to Top