Popular
Popular
0

There are 0 item(s) in your cart. ×

You have no items in your shopping cart.

' NA 'Found 1952 Related Products
Filtered By
author
By Naoise Mac Sweeney
“A bold, sweeping bird’s eye view of thousands of years of history that provides a truly global perspective of the past. A fantastic achievement.”—Peter Frankopan, internationally bestselling author of The Silk Roads Prize-winning historian Naoíse Mac Sweeney delivers a captivating exploration of how “Western Civilization”—the concept of a single cultural inheritance extending from ancient Greece to modern times—is a powerful figment of our collective imag Learn More
USUAL: RM88.90

NOW: RM 88.90 (-0%)

MEMBER: RM 71.12 (-20%)

By 古賀史健
 ◎繼《被討厭的勇氣》後,作者古賀史健再次透過對話形式,為你開啟一扇與自己相遇的窗   ◎日本亞馬遜4.6顆星好評,熱銷超過11萬冊!思考人生與書寫最有趣也最珍貴的一本書!   ◎小說的外表+實用書的血肉+勵志書的核心,帶你構築「與自己的人際關係」   ◎封面及全書插畫由日本知名插畫家Narano繪製,用溫柔與帶有透明感的藍,描繪出光影 Learn More
USUAL: RM70.85

NOW: RM 70.85 (-0%)

MEMBER: RM 63.77 (-10%)

Out of stock

By Yasunari Nagatoshi
Isamu and Zombie Boy have shared many memories, but all good things must come to an end. Zombie Boy’s friends show up one day, informing the humans of a zombie tradition: every three hundred years, zombies must go into a deep sleep... for a hundred years?! Is this finally goodbye for Isamu and Zombie Boy?! Learn More
USUAL: RM43.70

NOW: RM 43.70 (-0%)

MEMBER: RM 39.33 (-10%)

Out of stock

By 穆魯葛納
公開全然自由的秘密,揭示解脫苦難的關鍵信息—— 放下頭腦的糾結,深入開悟的關鍵詞, 直抵內在真我的自由平靜之境   穆魯葛納以詩歌的形式,記錄了一位百年不世出的悟者所面示的教誨,揭示了通往內在平靜與智慧的途徑,啟發讀者參問生命真實的本質。   編者高德曼是鑽研拉瑪那教誨的修行者與學者,他精選了穆魯葛納的詩,附加注解,又廣 Learn More
USUAL: RM84.70

NOW: RM 84.70 (-0%)

MEMBER: RM 76.23 (-10%)

Out of stock

By Christina Lauren
The next escapist romance from Christina Lauren, New York Times bestselling author of TikTok favourite, The Unhoneymooners! 'My favourite kind of book to devour: something that manages to be hot and intense, yet still the very best comfort food' JODI PICOULT ............... Christina Lauren, the instant New York Times bestselling and 'reigning romance queens' (PopSugar), returns with a delicious new romance between the buttoned-up heir of a grocery chain and his free-spirit Learn More
USUAL: RM69.90

NOW: RM 62.91 (-10%)

MEMBER: RM 55.92 (-20%)

By Nina Moreno
Lou Patterson and Sam Alvarez were inseparable—the best of friends—until the most embarrassing middle school promposal ever. Now, four years later, Lou is an introverted romantic who’s bearing the weight of her mother’s expectations. Meanwhile, Sam is the golden boy with plenty of friends who’s still mourning the death of his father. When Lou finds the bucket list she and Sam wrote together as kids, she’s disappointed to see that she hasn’t accomplished a single Learn More
USUAL: RM65.95

NOW: RM 65.95 (-0%)

MEMBER: RM 59.36 (-10%)

By Sharina Elisa
Suarakan hatimu... kawan~ Kehadiran Fifi di dalam kelas terasa amat janggal. Joni, Emilia dan Mia berusaha memahami karakter sebenar gadis itu. Fifi sering membawa diri, menyukarkan mereka untuk mengenalinya dengan lebih mendalam. Joni mula curiga apabila ternampak kesan lebam pada pergelangan tangan Fifi dan mula merencana untuk membongkarkan perkara sebenar. “Saya tak tipu! Joni, Mia, Emilia, Kim Ji-won dan Adam yang buli saya! Mereka cederakan saya!” - Fifi Ta Learn More
USUAL: RM16.00

NOW: RM 16.00 (-0%)

MEMBER: RM 14.40 (-10%)

By Natasha Mazya
Jangan teruskan atau bersedialah menerima akibatnya! Alex dan para putera terperangkap di dalam rumah agam milik Lester Rosenberg, seorang diplomat di Pulau Lorna. Awalnya Lester menjemput mereka untuk perjumpaan diplomatik namun dia tiba-tiba diculik! Kalau tuan keluar negeri, Kuini sebakul jadi bekalnya; Kalau tuan bijak bestari, Sisip yang betul, dapatlah kuncinya. Pada malam hujan lebat diringi petir sabung-menyabung, mereka dipaksa bermain permainan minda, m Learn More
USUAL: RM16.00

NOW: RM 16.00 (-0%)

MEMBER: RM 14.40 (-10%)

By Natasha Preston
In Marley’s town, seniors are given a prank as a rite of passage…a dare, if you will. The dares start out simple…egging houses, balloons filled with glitter, chickens running loose in the halls. But this is no child’s play. Accepting a dare means you could be expelled, arrested, or worse. No one wants to back down from a dare. But saying yes has consequences, too… Learn More
USUAL: RM64.95

NOW: RM 64.95 (-0%)

MEMBER: RM 58.46 (-10%)

By Mayuki Anan , lain-lain
Selamat datang ke dunia kisah dongeng ngeri... Cinderella Dilumuri Darah - Mayuki ANAN Kerudung MErah Di Kala Malam - Konomi WAGATA Cinta Mendalam Otohime - Eiko KOMURO Rahsia Duyung - Riko MAYAMA Puteri Permata - Mako FUKUNAGA Serigala dan Si Kerundung Merah - Yoko TERASHITA Enam dongeng horror menemani malam korang! Learn More
USUAL: RM14.00

NOW: RM 14.00 (-0%)

MEMBER: RM 12.60 (-10%)

By Hazwani Osman Nafisah Hisam
Tindakan Asil mendedahkan rahsia CUP secara sukarela semasa ditangkap membuatkan Gallipoli keliru. Penemuan mengejutkan tentang latar belakang Asil turut menambahkan kekeliruan. Siapa sebenarnya bapa Asil? Tarkan dan pasukannya yang berkomplot untuk membunuh Sultan Abdul Hamid II menemui kegagalan apabila menyedari individu yang mereka sasarkan cumalah seorang penyamar! Dalam kekecewaan itu, Tarkan mula mengesyaki Asil sebagai musuh dalam selimut. Adakah Asil mampu untuk te Learn More
USUAL: RM15.00

NOW: RM 15.00 (-0%)

MEMBER: RM 13.50 (-10%)

Out of stock

By Anas Miras
“Apa gunanya? Walaupun saya cuba, akhirnya gagal juga. Saya ... tak ada tangan macam orang lain.” Rayyan – seorang remaja kudung bertangan besi sangat rajin dan suka membantu orang lain. Namun, apa yang dilakukannya sering saja membuatkan keadaan bertambah buruk. “Saya tahu niat kamu baik; bagus kamu mahu menghulurkan tangan dan meringankan beban. Tapi, kamu kena sedar. Tangan kamu tak mampu untuk pikul beban-beban itu.” Rayyan tersentak. Dia tahu, dia tidak sepe Learn More
USUAL: RM16.00

NOW: RM 16.00 (-0%)

MEMBER: RM 14.40 (-10%)

Out of stock

By Aishah Nerina , Shafiyyah Mei , Suriati Munal
Di dunia ini semua manusia pasti diuji dengan kehilangan, kesusahan, kesedihan, kesakitan kesengsaraan. Namun, ketika Allah SWT menurunkan ujian dalam hidup kita, ini bermakna Allah SWT hendak meninggikan darjat kita di sisi-Nya. Ujian dan musibah juga ialah tanda kasih sayang Allah SWT kepada makhluk-Nya. Semakin besar ujian yang diturunkan, semakin besar pula pahala yang dianugerahkan-Nya. Oleh itu, buku ini perlu dimiliki kerana mengandungi nasihat dan pesan-pesan kebaikan Learn More
USUAL: RM25.00

NOW: RM 25.00 (-0%)

MEMBER: RM 22.50 (-10%)

By Shazlina Md Isa
Kisah mengenai Dayang Senandung yang mempunyai paras rupa yang hitam sejak lahir. Namun, Dayang Senandung pandai mengaji al-Quran. Suatu hari, Tok Ketua mahu Dayang Senandung menyertai pertandingan mengaji diraja. Setelah diberitahu kepada orang tuanya, mereka kelihatan cemas. Namun, mereka membenarkan Dayang Senandung menyertai pertandingan itu. Bacaan Dayang Senandung sangat merdu sehingga memenangi pertandingan itu. Ketika majlis berjumpa Raja Adiputra, Raja kelihatan ter Learn More
USUAL: RM12.00

NOW: RM 12.00 (-0%)

MEMBER: RM 10.80 (-10%)

Out of stock

By Maria Kajiwa , Llamakyo , Hannah Serres
MENUNGGU SIANG - MARIA KAJIWA "Tapi, macam mana saya nak cari satu lagi nyawa budak?" - ZAKARIA Korban yang seterusnya adalah dalam kalangan anak-anak pelanggannya. Apabila ada budak kecil dalam lingkungan umur dua tahun di kedai itu, dadanya berdebar-debar. "Kamu jangan takut, dia datang nak tolong kamu. Nak buat kamu kaya..." STAIRCASE 7 - LLAMAKYO "Awak takkan percaya apa yang saya lalui di perpustakaan tadi. Dia buat tarian ulik mayang, lepas tu tiba-tiba dia mengilai. Learn More
USUAL: RM13.00

NOW: RM 13.00 (-0%)

MEMBER: RM 11.70 (-10%)

Out of stock

By Auni Zainal
“Suara penyanyi ni macam itik tercekik, encik.” “Awak kata suara saya macam itik tercekik?” *** Yulia – kelam-kabut, tapi sibuk mahu menjadi hero untuk semua orang. Sanggup tinggalkan cita-cita dan memandu e-hailing demi menyara ibu dan adiknya — sebab dia saja boleh diharap. Adam – penyanyi popular kontroversi yang lebih suka menyendiri; takut mahu rapat dengan orang. Kan lebih senang mencintai dari jauh? Tiada siapa kecewa. Dunia mereka bertemb Learn More
USUAL: RM34.00

NOW: RM 34.00 (-0%)

MEMBER: RM 30.60 (-10%)

Out of stock

By Hiznawa
“Tak payahlah larikan diri daripada saya. Jenuh saya nak kejar.” “Siapa suruh awak kejar?” “Hati saya yang suruh.” Di Flora Florist, dunia Adlea dipenuhi dengan bunga yang berwarna-warni. Namun di sebalik keceriaan itu, kehidupannya hitam dan kelam. Dari kecil, Adlea percaya bahawa dialah punca kepada segala perkara buruk yang terjadi kepada orang di sekeliling. “Kau pembawa malang!” sentiasa terngiang-ngiang dalam kepala. “Aku tak akan buat apa-ap Learn More
USUAL: RM32.00

NOW: RM 32.00 (-0%)

MEMBER: RM 28.80 (-10%)

Out of stock

By Anna Milia
Perceraian Hilda dan Dato’ Firas menjadi viral seluruh negara, kerana Firas adalah ahli perniagaan terkenal. Perpisahan yang membawa seribu satu kisah duka. Namun, setelah dua tahun berpisah, tiba-tiba Hilda datang bersama sebuah marriage proposal. “Saya nak kita kahwin semula.” - Hilda “What’s your game? Saya tak ada masa nak layan permintaan gila awak.” - Firas Bagi Firas, tawaran Hilda dirasakan sangat menarik. Tapi, apa niat tersirat bekas isterinya itu? Nam Learn More
USUAL: RM31.00

NOW: RM 31.00 (-0%)

MEMBER: RM 27.90 (-10%)

By Lawrence McDonald James Robinson
The first investment playbook to make sense of our radically reshaped global economy, with new strategies to get ahead of the market in uncertain times. 'Any investor with skin in the game needs to buy this book.' Niall Ferguson From the Stock Exchange to Westminster, the fantasy of an eventual 'return to normal' is still alive and well. But the economic world as we know it - and the rules that govern it - are over. And few are prepared. Here, market risk expert Lawrence M Learn More
USUAL: RM109.95

NOW: RM 109.95 (-0%)

MEMBER: RM 87.96 (-20%)

By 稻盛和夫
43 篇史詩級演講,一字一句在經營之路上最真誠的分享 稻盛和夫親自帶領盛和塾36 年,最精華、最懇切的經營問答   責任重、神經隨時繃緊、每天做著無比困難的決策、肩負眾人的生活,   經營者的工作充滿困難與挑戰⋯⋯   日本經營之聖稻盛和夫用一生反覆驗證,在充滿變數的世界唯有「付出不亞於任何人的努力」,是通往成功的不變之道。    Learn More
USUAL: RM64.70

NOW: RM 64.70 (-0%)

MEMBER: RM 58.23 (-10%)

Out of stock

By 安.納波利塔諾
✽ 美國銷量突破100萬冊 ✽ ✽ 歐普拉俱樂部NO.100選書 ✽ ✽ 歐巴馬夏日選書 ✽ ✽ 誠品╳博客來╳金石堂 當月選書 ✽   「我讀了三十頁,馬上就知道這是我在尋找的那本書。閱讀的過程中,你的心一定會被打開,你甚至不知道有些地方原本是關上的。」──媒體天后 歐普拉   ✽ 感動28萬美國書評網站Goodreads讀者的心!一定也能感動你的心!✽ Learn More
USUAL: RM75.45

NOW: RM 75.45 (-0%)

MEMBER: RM 67.91 (-10%)

By Ana Huang
Meet the Kings of Sin . . . The must-read billionaire romance from the bestselling author of the Twisted series. 'Get ready for all the spice, all the build-up and all the sizzling tension' GLAMOUR Read King of Sloth now for a steamy reverse grumpy sunshine romance. He'd never wanted anyone enough to chase them . . . until he met her. Charming, easy-going, and rich beyond belief, Xavier Castillo has the world at his fingertips. He also has no interest i Learn More
USUAL: RM65.90

NOW: RM 65.90 (-0%)

MEMBER: RM 52.72 (-20%)

By Nao Maita , Lain-Lain
Masa Kecil Dulu, Aku Pernah Tolak Kawan Sampai Jatuh Tangga' Bila Kau Sedar Ada Tang Tak Kena Dan Pelik, Di Situlah Rasa Takut Mula Menyelubung! Tangga Waktu Senja - Nao MAITA Adik - Ryoko MIZOGUCHI Game Bunuh - Mako FUKUNAGA Kesaran-Pasaran - Kirara HIMEKAWA Klik! Maut Menanti - Mea SAKISAKA Selamat Datang Ke Kampung... - Isao SAKAMOTO Peraturan Mesti Dituruti Walaupun Perlu Bergadai Nyawa. Learn More
USUAL: RM14.00

NOW: RM 14.00 (-0%)

MEMBER: RM 12.60 (-10%)

By NANASHI
想要鼓起勇氣向長瀞告白!   雖然學長為了考美大而在不斷努力,但卻常因為緊張而無法發揮出實力…。沒想到社長竟在此時提出了畫“裸體素描”的方案!一開始雖然長瀞和學長都對此感到躊躇,但後來也漸漸地做好了覺悟…? Learn More
USUAL: RM18.00

NOW: RM 18.00 (-0%)

MEMBER: RM 18.00 (-0%)

By Fakih Abul Faiq Al-Minangkabawi
Kajian menunjukkan solat tahajud dapat mengurangkan kortisol atau hormon steroid menjadi seimbang sehingga tekanan perasaan menurun. Apabila kita tidak mengalami tekanan perasaan, maka imunisasi tubuh menjadi bertambah baik untuk menangkis serangan pelbagai penyakit. Buku ini mengupas kaitan antara solat tahajud dengan kesihatan serta penjelasannya dari perspektif Islam. Selain itu, buku ini juga menerangkan tentang perbezaan antara solat tahajud dan qiyamullail. Learn More
USUAL: RM16.00

NOW: RM 16.00 (-0%)

MEMBER: RM 14.40 (-10%)

By Hannah Kaner
INSTANT#1 INTERNATIONAL BESTSELLER AND USA TODAY BESTSELLER! “An epic fantasy odyssey begins.” — Entertainment Weekly "A richly rendered world . . . Kaner writes action that's both fun and intelligible . . . If "The Last of Us" didn't slake your thirst for stories of a grizzled fighter taking a tough kid on the road, then Godkiller should be your jam.” — Charlie Jane Anders, The Washington Post Enter a land of gods and monsters, soldiers and mercenaries, secrets Learn More
USUAL: RM64.95

NOW: RM 64.95 (-0%)

MEMBER: RM 58.46 (-10%)

By Oreco Tachibana
Backed into a corner, the desperate Tokugawa makes a dash for it... and runs head-first into the person in the eye of this entire storm! His tangled history with Kataoka Inn and the reason for his grudge are finally revealed! What exactly caused the anguish that has gnawed at Issei’s heart for more than ten years? Will he finally resolve the deep-rooted misunderstanding with his mother?! Learn More
USUAL: RM50.70

NOW: RM 50.70 (-0%)

MEMBER: RM 45.63 (-10%)

Out of stock

By Dr. Harlina Halizah Siraj
Buku kecil ini sarat dengan mutiara kata dan saranan berguna khususnya buat suami dan isteri yang mahu melihat masa depan yang lebih cemerlang dan harmoni. Banyak nasihat yang diwariskan dan diperturunkan daripada dua generasi penulis ini kepada pasangan yang sedang berhadapan dengan konflik dan pertelingkahan dalam hubungan seharian. Selamat melayari bahtera perkahwinan yang badainya tidak mampu dijangka tanpa ilmu, pengalaman, kesabaran dan pergantungan pada Tuhan. Insya-Al Learn More
USUAL: RM40.00

NOW: RM 40.00 (-0%)

MEMBER: RM 36.00 (-10%)

By Suriati Munal
Hidup ini tidak akan sunyi dari ujian dan cabaran. Jalani saja simpang-siurnya sebagai tanda untuk memperbaiki sikap dan keperibadian. Buku ini pastinya tidak sempurna, tetapi ia memuatkan perkongsian untuk perempuan-perempuan yang berjuang menghadapi pelbagai situasi yang dialami ketika masih bertapak di dunia ini. Jadikan buku ini sebagai satu saranan dan galakan untuk meraih ketenangan sambil menikmati proses kehidupan. Jadikan buku ini sebagai motivasi untuk semakin akrab Learn More
USUAL: RM35.00

NOW: RM 35.00 (-0%)

MEMBER: RM 31.50 (-10%)

By Nina Swantan
Mengikat hati kerana janji, mengukuh sejati dengan ikatan suci. Siapa bilang menjadi jutawan muda semudah disangka? Tidak bagi Kayla Kirana Xin. Dia jelita dan kaya-raya, namun hidupnya dikelilingi kesunyian, muslihat dan kepalsuan. Hadirnya Haikal sebagai pengawal peribadi banyak membantu Kayla merungkai kepalsuan itu. Haikal pula, lain yang ingin dia rungkai, lain pula yang dia temui mengenai jutawan muda itu. “Saya takkan lepaskan awak, Kayla Kirana Xin! Saya takkan l Learn More
USUAL: RM30.00

NOW: RM 30.00 (-0%)

MEMBER: RM 27.00 (-10%)

By 稻盛和夫
稻盛和夫畢生經營智慧,京瓷、KDDI到日航打造高收益企業的關鍵 經營者應貫徹的12條原理原則,回應從草創事業到維運成熟組織的複雜課題   稻盛和夫畢生經營智慧的集大成。   經營者應貫徹的12條原理原則,解答經營上的複雜難題,引領組織穩健前行。   「經營管理必須考量許多複雜的要素,在如此混亂的狀態下要做出最佳決策,實實在在是 Learn More
USUAL: RM73.90

NOW: RM 73.90 (-0%)

MEMBER: RM 59.00 (-20%)

By Venki Ramakrishnan 
Nobel Prize-winning molecular biologist Venki Ramakrishnan transforms our understanding of why we age and die - and whether there's anything we can do about it. We are living through a revolution in biology. Giant strides are being made in our understanding of why we age and die, and why some species live longer than others. Immortality, once a faint hope, has never been more within our grasp. Examining recent scientific breakthroughs, Ramakrishnan shows how cutting-edge ef Learn More
USUAL: RM114.90

NOW: RM 114.90 (-0%)

MEMBER: RM 103.41 (-10%)

By Mina Ikemoto Ghosh
A breath-taking YA fantasy, illustrated with stunning Japanese-inspired artwork by the author, perfect for fans of Leigh Bardugo, Xiran Jay Zhao and R.F. Kuang. Meet the Hakai Family Hellmakers: Purveyors of artisan hells and unlucky days to inflict upon your enemies. They'll make it personal... But for a price! Hyo Hakai is a hellmaker. But when a curse destroys her village, she and her brother are forced to flee to the Island of Onogoro - a place where Gods live among hum Learn More
USUAL: RM65.90

NOW: RM 59.31 (-10%)

MEMBER: RM 52.72 (-20%)

By Campbell Triona
The sequel to explosive YA thriller A GAME OF LIFE OR DEATH: At the end of book one, Asha Kennedy (Lisbeth Salander for a new generation) uncovered the dark secret at the heart of Virtual Reality game 'Shackle' - You don't play the game; it plays you - and must now go deeper into a dangerous world of corruption and greed: who is the puppet master of the game and what is their ultimate goal? Set in New York, this is a whiplash-paced, twisty mystery and scorching romance where Learn More
USUAL: RM65.90

NOW: RM 65.90 (-0%)

MEMBER: RM 59.31 (-10%)

Out of stock

By 海蓮娜
韓國旅遊達人、太雅暢銷作家Helena   經典熱銷代表作《搭地鐵玩遍釜山》全新第七版   華文圈、台灣唯一,持續修訂的釜山旅遊指南   全新VBP釜山通行證,暢玩釜山熱門景點   地鐵新款置物櫃「OTP LOCKER」操作解析   地鐵新款售票機操作圖解,適用各面額紙鈔及銅板   位於住宅區的賞櫻打卡熱點:開琴櫻花路、周禮櫻花路   賞海景邊泡湯的HIL Learn More
USUAL: RM80.10

NOW: RM 80.10 (-0%)

MEMBER: RM 72.09 (-10%)

By 盧安娜.馬奇斯
勇敢,是可以練習的!   ★如果你在該堅強的時候膽怯,在該堅決的時候卻屈服了,這本書是你的解藥。   ──丹尼爾.品克,暢銷書《未來在等待的人才》《動機,單純的力量》作者   ★作者研究獲蓋茲基金會與橋水基金創辦人達利歐慈善基金會大力支持。   面對不舒服的新處境、壓力過大的新挑戰,   不能只用Just Do It為自己打氣!   在 Learn More
USUAL: RM66.20

NOW: RM 66.20 (-0%)

MEMBER: RM 59.58 (-10%)

By 唐納.米勒 , J.J.彼得森
  ★ AMAZON讀者4.7顆星好評:「行銷界的必讀之書!」「從事商業的人都要看!」   ★ 任何產業做了絕對有效的行銷5步驟,從此不再為無效行銷浪費時間與金錢!   ★ 解世博(行銷表達技術專家)、電商人妻Audrey(社群玩家) 好評推薦!   如何在10秒鐘內留住客戶,並成功讓他們下單?   備受好評的《極簡商業課》作者唐納.米勒這次帶來「極 Learn More
USUAL: RM55.45

NOW: RM 55.45 (-0%)

MEMBER: RM 49.91 (-10%)

By Nazrin Nashir
Dalam satu hari, kita dihadapkan dengan seribu satu pilihan. Masa pula bergerak laju, bagaikan mendesak kita untuk membuat keputusan serta-merta. Semua ikhtiar kita lakukan — bertanya rakan dan pakar, juga merujuk artikel — agar tidak salah memilih. Namun, apabila usaha tidak berhasil, kita bingung. Apa yang silap? Mungkin, sewaktu kita mencari bantuan daripada orang lain, kita terlupa bahawa tiada pun yang lebih mengetahui apa yang terbaik selain Allah SWT. Menerusi buku Learn More
USUAL: RM35.00

NOW: RM 35.00 (-0%)

MEMBER: RM 28.00 (-20%)

By Najla Adi
Naskhah Jiwa Ke Jiwa ini telah ditulis mewakili jiwa anak remaja masa kini. Buku ini bukan hanya untuk remaja itu sendiri, tetapi juga kepada ibu bapa agar dapat lebih memahami gelodak jiwa remaja sendiri. Perjalanan luahan rasa ini digarap dengan menggunakan gaya story telling. Gabungan bicara hati seorang aku terasa sangat dekat dijiwa. Banyak kisah-kisah yang berunsur nasihat agar remaja banyak menyedari hal-hal yang tidak patut dan patut dilaksanakan. Sebuah buku healing Learn More
USUAL: RM25.00

NOW: RM 25.00 (-0%)

MEMBER: RM 22.50 (-10%)

By Adnan Fadzil , Afiqah Yusri
Buku ini menghimpunkan mutiara hikmah daripada para ulama' tentang jiwa. Mereka terlebih dahulu mengamalkannya sebelum menasihati kita, sehingga Allah telah melimpahkan ke dalam jiwa mereka ilham untuk memahami ilmu, mengamalkan dan mengajarkannya. Buku ini mengandungi rahsia jiwa, racun dan penawar baginya, kebahagiaan bagi orang yang menjaga jiwanya, serta penderitaan bagi mereka yang mengabaikannya. Semoga titipan ini bisa membantu kamu menemukan kebahagiaan jiwa yang seda Learn More
USUAL: RM30.00

NOW: RM 30.00 (-0%)

MEMBER: RM 24.00 (-20%)

By Azenan
Lelaki sering kali kelihatan kukuh, tenang dan tidak mudah tersentuh. Padahal, hakikatnya mereka juga manusia - punya hati dan juga perasaan. Azenan meluahkan rasa gundah, nostalgia, gusar, rindu dan bahagia dari kaca matanya dalam mengharungi hari demi hari. Hidup yang berat ini tidak cuma dijalani, tetapi dimaknai. Kerana Laki-laki Juga Punya Hati adalah himpunan perasaan seputar cinta akan manusia, cela yang muncul daripadanya dan kasih akan alam sekeliling kita. Suara y Learn More
USUAL: RM25.00

NOW: RM 25.00 (-0%)

MEMBER: RM 22.50 (-10%)

By Mohd Nadzri Kamsin
Empayar China telah melakar sejarah sebagai salah satu empayar agung yang wujud pada masa lampau dan kini terus hidup melalui fasa revolusi dan transformasi, sesuai dengan peredaran zaman. Banyak khazanah yang telah ditinggalkan baik dalam bentuk arkeologi mahupun pengajaran yang berguna untuk umat manusia. Buku ini menampilkan kisah perkembangan empayar China dari zaman penubuhan hingga ke zaman moden. Babak permulaan mengisahkan tentang bagaimana empayar ini terbentuk dan m Learn More
USUAL: RM37.90

NOW: RM 37.90 (-0%)

MEMBER: RM 34.11 (-10%)

By Siti Aminah Ismail
Rumah atau istana di syurga tentunya tidak dapat ditandingi oleh mana-mana istana di dunia. Keindahan dan kemewahan syurga tidak dapat dibayangkan. Ia mengingatkan kita supaya sentiasa beramal dengan amalan-amalan ahli syurga. Bukan mudah untuk memastikan hari pertama kita berada di dalam syurga kerana ianya memerlukan perjuangan dan amalan yang banyak semasa hidup di dunia. Perjalanan ke syurga dilingkungi dengan onak dan duri. Manakala perjalanan ke neraka dikelilingi de Learn More
USUAL: RM25.00

NOW: RM 25.00 (-0%)

MEMBER: RM 22.50 (-10%)

By Dr. Rosnah Mat Zin
Kamus ini dibangunkan dengan tujuan utama untuk membantu pelajar dan semua golongan bagi memperkaya perbendaharaan kata dan mempertingkatkan pemahaman mereka dalam kedua-dua bahasa; Melayu dan Inggeris. Dalam marcapada yang semakin memerlukan komunikasi yang berkesan dan berinteraksi dengan mantap, kemahiran berbahasa yang baik adalah kunci untuk berjaya dalam pelbagai aspek kehidupan. Dengan pilihan kata dan frasa yang teliti dan tepat, kamus ini dicerakinkan untuk memenuhi Learn More
USUAL: RM39.00

NOW: RM 39.00 (-0%)

MEMBER: RM 35.10 (-10%)

By Siti Sujinah Sarnap
Ada info sejarah yang disangka benar tetapi kemudian apabila dilakukan kajian terperinci ia tidak tepat. Tidak terlepas juga sejarah tentang tamadun Melayu. Sejarah berubah dari masa ke masa apabila kajian dan penelitian terus dilakukan. Pada suatu masa kita pernah mengambil maklumat sejarah kita dari bangsa 'Orang Putih' yang kemudian baru kita sedar ia suatu penipuan. Penjajah telah keluar dari negara kita tetapi mereka meneruskan penjajahan melalui minda kita (ghuzwatul fi Learn More
USUAL: RM37.90

NOW: RM 37.90 (-0%)

MEMBER: RM 30.32 (-20%)

By Lily Haslina Nasir
Aku Mawar. Megat panggil aku Mawar Berduri. Kami bersahabat sejak sekian lama. Aku anggap dia teman tapi mesra. Sampai bila mahu bersahabat? Ramai yang bertanya. Aku malas mahu serabutkan kepala. Aku jawab, "Sampai bila-bila!" Saat berbual, kami bahasakan ‘aku’ dan ‘kau’ saja! Nampak bukan? Aku memang anggap dia sahabat dunia akhirat. Bukan tak pernah Megat memberi isyarat hatinya. Tetapi, entahlah. Aku pura-pura tidak faham. Aku belum bersedia untuk berfikir lebih ja Learn More
USUAL: RM29.00

NOW: RM 29.00 (-0%)

MEMBER: RM 23.20 (-20%)

By Nulna
Dalam perjalanan menuju bahagia, masih terselit yang namanya duka. Seorang perempuan akan kelihatan cantik ketika dia menjahit lukanya sendiri. Baginya cukup definisi bahagia itu memberikan ketenangan bukan pasangan yang melukakan. Memulakan sebuah perhubungan dan berakhir dengan perpisahan merupakan prinsip Farha Nayla. Dirinya penuh konflik, dia mudah menerima cinta namun sukar untuk terus kekal dalam hatinya kerana baginya perkahwinan bukan satu kewajipan. Bercinta denga Learn More
USUAL: RM27.00

NOW: RM 27.00 (-0%)

MEMBER: RM 24.30 (-10%)

By Kokonasu Rumba
Coroyuki and friends are planning a surprise party for Tom Nook! Their gifts may be a little strange, but hey, it’s the thought that counts! Enjoy a game of “Sugoroku” on this charming island, and end the day with a beautiful fireworks display! Learn More
USUAL: RM48.30

NOW: RM 48.30 (-0%)

MEMBER: RM 43.47 (-10%)

By Serena Valentino
Have you ever wondered what led Maleficent to become so evil? Many tales have tried to explain her motives. Here is one account, pulled from those passed down through the ages. It is a story of love and betrayal, magic and fantasy. It is a tale of the mistress of all evil. Learn More
USUAL: RM39.90

NOW: RM 39.90 (-0%)

MEMBER: RM 35.91 (-10%)

Out of stock

By 稻盛和夫
全球累銷38萬本,京瓷從草創至今每年正成長的經營策略 任何事業產能都能增加十倍,獲利提升20%   如何為企業打造出高收益體質?   踏入新領域應該結合企業強項,還是開發新專業?   大環境不明朗還能維持成長的祕訣是什麼?   從探討「企業為什麼存在」出發,稻盛和夫運用超過一甲子累積的經營智慧,   解答提升獲利上最常遇到的決策 Learn More
USUAL: RM69.30

NOW: RM 69.30 (-0%)

MEMBER: RM 62.37 (-10%)

By Analeigh Sbrana
A Library with a deadly enchantment. A fae lord who wants in. A human woman willing to risk it all for a taste of power. In a land ruled by ruthless Fae, twenty-one-year-old Lore Alemeyu's village is trapped in a forested prison. Lore knows that any escape attempt is futile-her scars are a testament to her past failures. But when her village is threatened, Lore makes a desperate deal with a fae lord. She convinces him that she will risk her life for wealth, but really she's a Learn More
USUAL: RM89.95

NOW: RM 89.95 (-0%)

MEMBER: RM 80.96 (-10%)

Out of stock

By Bjorn Billhardt , Nathan Kracklauer
Do you feel demotivated and aimless? Are you running on empty? Is it hard to pinpoint what's wrong? Then you're languishing, according to Corey Keyes, the sociologist who coined the term. Here he shows you how to flourish. 'With his pioneering research, Corey Keyes put languishing on the map. In this powerful book, he brings it to life. Rethink your understanding of mental health, update your views on happiness and come closer to realizing your potential.' Adam Grant, #1 New Learn More
USUAL: RM99.95

NOW: RM 89.96 (-10%)

MEMBER: RM 79.96 (-20%)

By Sarvenaz Tash
It’s her first semester majoring in musical theater at NYU’s prestigious Tisch School of the Arts, and Nasrin spends her days prepping for auditions, sweating through dance classes, and belting her heart out for the viral streaming show she’s been cast in. But on calls with her maman and baba, she’s the golden child who put her theater dreams aside to follow in their entrepreneurial footsteps as a business major. At least her whole life isn’t a lie—she is taking a Learn More
USUAL: RM59.95

NOW: RM 59.95 (-0%)

MEMBER: RM 53.96 (-10%)

Out of stock

By 戴月芳
死亡不代表結束,而是生命的又一次旅行。   人面對死亡,很少灑脫,因為害怕失去,恐懼面對未知的死亡。作者在她的人生遇見了四次死亡,從以為父親出國旅行到母親病痛離世,這些對死亡的認知轉變需要歲月和閱歷給她智慧面對。   藏傳佛教生死輪迴學像是經驗老到的死亡之旅導遊,鉅細靡遺向我們介紹中陰世界的景象和旅遊須知,最棒的是向我 Learn More
USUAL: RM89.30

NOW: RM 89.30 (-0%)

MEMBER: RM 80.37 (-10%)

By Anirulnasuha
Leonard Walter yang mengalami depresi teruk setelah kematian isteri dan bayi kembarnya telah membuat keputusan untuk berhijrah ke Springville City dan memulakan kariernya sebagai seorang penulis novel seram. “Untuk tinggal di apartmen ini, ada syaratnya yang perlu kamu ikut. Syaratnya, kamu tak dibenarkan keluar dari bangunan ini tepat pada jam 12.00 tengah malam.” - Aunty Rose Hidup Leonard mula berubah 180 darjah setelah terjumpa sebuah diari lama di apartmen Black Sw Learn More
USUAL: RM28.00

NOW: RM 28.00 (-0%)

MEMBER: RM 22.40 (-20%)

By Reen Syazreena
Perkahwinan di antara Iskandar dengan sahabat baiknya telah membuatkan Elisa sangat kecewa. Namun dia tetap nekad untuk mendapatkan Iskandar meskipun dia terpaksa menggunakan cara kotor. Kemunculan Irman Nadeem setelah lama menghilang, telah menghuru-harakan hidup Elisa. Setiap rancangannya pasti akan gagal kerana ulah lelaki itu. “I tak perlukan kelayakan daripada you untuk berkahwin dengan Abang Is.” - Elisa “You tu cuma perempuan yang tak ada maruah.” - Irman Learn More
USUAL: RM34.00

NOW: RM 34.00 (-0%)

MEMBER: RM 30.60 (-10%)

By Azieana
Mulut kata tak suka, tapi hati dah jatuh cinta. Ryzal cuba menolak saranan orang tuanya untuk dijodohkan dengan Qaisara kerana sejak awal lagi dia tak pernah menyukai gadis itu. Tapi, penolakannya tidak diendahkan, menyebabkan dia semakin membenci Qaisara. “Kau tahu tak yang kau ni seorang yang tamak? Tak tahu bersyukur. Sepatutnya kau sedar siapa diri kau. Apa asal usul kau. Hati aku ni dah lama sakit. Dah berdarah dan bernanah disebabkan kau!” Ryzal “Kenapa? Hairan Learn More
USUAL: RM32.00

NOW: RM 32.00 (-0%)

MEMBER: RM 25.60 (-20%)

By Rozanna
Yang membataskan langkahmu hanyalah ketakutan seorang dewasa! Zahra — terpaksa menangguhkan semester PhD-nya dengan sejuta cerita terpendam. Dia memilih alam muzik tanpa mendedahkan punca sebenar: kanser glioblastoma, rahsia tersembunyi di sebalik senyuman pahit yang tergarit. Fared, pelarian Syria, membawa luka-luka yang merintis kisah kehilangan keluarga. Tragis, sarat dengan duka yang tidak pernah berkesudahan. Pertemuan mereka di Jerman bukan sekadar kebetulan, tetap Learn More
USUAL: RM39.00

NOW: RM 39.00 (-0%)

MEMBER: RM 31.20 (-20%)

By Nashae Jones
Erin Johnson’s thirteenth birthday unfolds like any other day, from her mom’s quirky and embarrassing choice of outfit to racing her nemesis, Trevor Jin, to the best seat in class—front row, center. But her gifts this year include something very out of the ordinary: magical powers. Erin discovers her mysterious father is actually the love god Cupid and she’s inherited his knack for romance. It’s not the most useful ability for an overachiever with lofty academic an Learn More
USUAL: RM49.50

NOW: RM 49.50 (-0%)

MEMBER: RM 44.55 (-10%)

By Nanaki Nanao
After the Demon Lord is slain at the hands of a lone human warrior, humans rejoice over the end of his reign of terror. But an intense tournament of powerful fighters hoping to be crowned the next demon lord has drawn in the unlikeliest of contestants—Helck, who claims to hate humans but is one himself! How will Helck change the course of the war between demons and humankind? Helck continues to lay bare the harrowing tale of how he became the mighty—and disgraced—hero h Learn More
USUAL: RM48.30

NOW: RM 48.30 (-0%)

MEMBER: RM 43.47 (-10%)

1-1952 of 1952

Page:
  1. 1
  2. 2
  3. 3
  4. 4
  5. 5
*

Back to Top