0

There are 0 item(s) in your cart. ×

You have no items in your shopping cart.

' Nia Adahays 'Found 106 Related Products
Filtered By
author
Kucing telah mendominasi peradaban sejak zaman Nil lagi. Di mana ada manusia, di situ kucing mengiau. “Miau, miau, aummm…” Itulah jampi yang berkurun membuat manusia jatuh cinta pada bangsa berbulu yang licik, nakal, dan kaki jilat ini. Manuskrip ini jadi dalil betapa kucing telah menawan manusia. Di rumah. Di pejabat. Di kedai makan. Di tepi jalan. Segala-galanya kucing. Cuma AWAS. Jangan sampai buku ini sampai ke tangan bangsa anjing, burung, atau tikus! Panjang cer Learn More
USUAL: RM25.00

NOW: RM 25.00 (-0%)

MEMBER: RM 20.00 (-20%)

By Rohaniah Noor
BACKPACK INDIA: 4 IDIOTS Learn More
USUAL: RM25.00

NOW: RM 20.00 (-20%)

MEMBER: RM 20.00 (-20%)

By 奈爾·傑斯坦尼
  ★耶魯大學出版社知名「小歷史」(Little History)系列   ★2013諾貝爾經濟學獎得主羅伯.席勒 大師推薦   唯有讀懂經濟學,你才能正確地解讀世界!   「倫敦政經學院經濟史專家、聯合國經濟政策顧問」專業執筆,   用生花妙筆故事,帶你看懂經濟學如何替世界開出解方!   本書闡述了形塑了人類世界的經濟概念、力量與兩難,   讓你 Learn More
USUAL: RM55.45

NOW: RM 44.36 (-20%)

MEMBER: RM 44.36 (-20%)

By Nia Adahays
Kasyifah Ul Hanani – Gadis biasa yang berpandangan luar biasa. Katanya kalau tak perigi cari timba, mana nak dapat airnya dan siapa sangka bahawa keputusannya mengundang sakit di hati setelah ‘timba’ yang dikejar pergi meninggalkannya. “Kau ikhlas tak terima Jad?- Huril “Aku ikhlas tapi aku tak cintakan dia...”-Hanani Kerana terpaksa, Hanani relakan. Kerana amanah, Hanani turutkan untuk berkahwin dengan kawan baik sendiri walaupun hatinya sudah dikunci da Learn More
USUAL: RM24.00

NOW: RM 24.00 (-0%)

MEMBER: RM 21.60 (-10%)

By Nia Qurratun'Aini
Dinda Andria. Nama bukan main sedap, tapi dia suruh orang panggil dia D saja. “Jangan panggil saya dengan nama tu. Panggil saya D.” “Nama Dinda sesuai untuk awak. Awak pulak boleh panggil saya Qib. Tapi, kalau awak nak panggil saya kanda pun boleh. Dinda, kanda.” “Tunggu Malaysia turun salji kut baru saya panggil awak kanda.” Bagi Khairi Raqib, pencarian gadis misteri selama tiga tahun berakhir bila D muncul di hadapan matanya. Lidah jadi kelu, hati pula Learn More
USUAL: RM25.00

NOW: RM 25.00 (-0%)

MEMBER: RM 22.50 (-10%)

By Muhammad Danial Ramli
Mesir Kuno yang dikenali sebagai Bumi Firaun merupakan anatara tamadun terawal dunia yang melambangkan kehebatan peradaban dunia silam yang semakin hilang daripada garis pensejarahan terutama dari sudut pandang Timur kerana kurang diberi perhatian akan peripentingnya. Buku ini juga menghuraikan tentang latar belakang kemunculan tamadun Mesir Kuno meliputi latar masa dan kedudukan geografinya. Juga sistem pemerintahan, sistem ekonomi dan sosial Mesir Kuno. Buku ini turut me Learn More
USUAL: RM37.90

NOW: RM 37.90 (-0%)

MEMBER: RM 34.11 (-10%)

By West Tracey , De Polonia Nina
This series is part of Scholastic's early chapter book line, Branches, aimed at newly independent readers. With easy-to-read text, high-interest content, fast-paced plots, and illustrations on every page, these books will boost reading confidence and stamina. Branches books help readers grow! In the eleventh book in this fantasy series, the wizard Maldred is back! And Diego is under his dark spell! Drake learns that Maldred wants to control the Naga -- an enormous dragon t Learn More
USUAL: RM17.90

NOW: RM 13.43 (-25%)

MEMBER: RM 13.43 (-25%)

By 亞歷山德羅·達維尼亞
  ★義大利譽為繼保羅•裘唐諾(《質數的孤獨》作者)後的明日之星   ★義大利最受愛戴的老師,於TED演講談論「脆弱的藝術」萬人爭相點閱   ★首部暢銷百萬小說《白青春,紅戀人》翻拍電影Netflix持續熱映   ★已售出法國、西班牙、希臘、中簡等版權,出版後於義大利全國劇場巡迴演出   從生命的探索、成長的叩問到志趣的追尋,   從躁 Learn More
USUAL: RM58.50

NOW: RM 58.50 (-0%)

MEMBER: RM 52.65 (-10%)

By Sania Yasmin
“Adik meniaga nasi lemak dan karipap ajelah mak!” – Humaira. Itulah keputusan Humaira. Berniaga untuk mencari rezeki. Bukan nak kaya. Emak keras membantah. Abah dan Maryam menyokong. Humaira menang! Pelanggan datang dan pergi. Dan ada yang tersangkut dengan si gadis. Tambahan karipap pusing berintikan sardin menambat rasa tekaknya. Walau pilihan ayah, Muiz berkenan juga. “Awak ada teman lelaki?” – Muiz. “Saya ada abah dan mak.” – Humaira. Sebenarnya Hum Learn More
USUAL: RM29.00

NOW: RM 29.00 (-0%)

MEMBER: RM 26.10 (-10%)

By Dr. Danial Zainal Abidin
Pernahkah kita terfikir bagaimana masyarakat Arab yang jahil dapat berubah menjadi bangsa yang hebat sehinggakmampu menguasai hampir seluruh pelusuk dunia? Bagaimana mereka berjaya mencapai kegemilangan itu dalam tempoh yang singkat? Apakah faktor yang mendorong mereka berubah dan berjaya? Apakah formula kecemerlangan mereka? 7 Formula Individu Cemerlang mempunyai jawapannya. Ia menjelaskan secara lengkap dan terperinci formula-formula motivasi terunggul sepanjang zaman. Learn More
USUAL: RM25.00

NOW: RM 25.00 (-0%)

MEMBER: RM 22.50 (-10%)

By Mohammad Danial
0MESOPOTAMIA: MEMBONGKAR MISTERI TAMADUN AWAL DUNIA Learn More
USUAL: RM35.90

NOW: RM 35.90 (-0%)

MEMBER: RM 32.31 (-10%)

By Dania Hanania
USUAL: RM13.90

NOW: RM 13.90 (-0%)

MEMBER: RM 12.51 (-10%)

By Daniel Subramaniam , Tony Pua
Principles and Polices: DAP’s Prescription for Malaysia is an edited compilation of articles written by various DAP party leaders across the country. The contributing authors have explored issues ranging from our country’s ailing institutions to healthcare and the environment. The articles here showcase the diverse views and passions of DAP’s leaders, all coming together to address the nation’s ails. The book is neither a lengthy manifesto nor a detailed technical pol Learn More
USUAL: RM25.00

NOW: RM 25.00 (-0%)

MEMBER: RM 22.50 (-10%)

By Aman Wan , Danial Haikal
USUAL: RM10.00

NOW: RM 10.00 (-0%)

MEMBER: RM 9.00 (-10%)

By 木村英輝 , 瑪塔
您知道嗎? 木村英輝的作品這裡也有,那裡也有! 連京都通都會錯過的另一種京都藝術樣貌就在這裡!   木村英輝(Ki-Yan)作品大膽、鮮明的用色以及充滿生命力的動植物主題不但可以讓人感受日本傳統藝術之美,也是現代流行藝術的呈現,而且從餐廳到醫院、警局,任何大眾可以看到的公共空間都能展示,這是它最令人著迷的地方。 本書中的SOU SOU( Learn More
USUAL: RM64.70

NOW: RM 64.70 (-0%)

MEMBER: RM 58.23 (-10%)

By Maya Hanania
160 KUIZ SUPER MINDA BUKU 2 Learn More
USUAL: RM14.90

NOW: RM 11.92 (-20%)

MEMBER: RM 11.92 (-20%)

By Nur Dania Aisha
SUPER MINDA JUNIOR BUKU AKTIVITI 2 Learn More
USUAL: RM13.50

NOW: RM 13.50 (-0%)

MEMBER: RM 12.15 (-10%)

By Niamh O'Keeffe , Sarah Wood

Ever felt like you need an inspired action plan on how to step up?

Stepping up could be about taking on your first leadership or management role. It could be about changing your career, or leaving employment to start up on your own. It could be about changing the way you run a team already under your management.

Whatever your circumstances, you will face the same issues we all do: changing attitudes, changing technology and our fast-movi Learn More

USUAL: RM72.50

NOW: RM 72.50 (-0%)

MEMBER: RM 65.25 (-10%)

By Nia Qurratun’aini
Tak semua heroin akan jatuh cinta pandang pertama dengan heronya. Itulah yang terjadi bila Aura Aisyah pergi pasar pakai kasut wedges. Dah nak terjatuh, mujur Qauthar sempat sambut. Tapi, Aura Aisyah tuduh lelaki tu nak ngurat dia pula. “Habis tu, kenapa gaya awak macam nak usyar saya aje?” “Saya tak cakap pun. Saya cuma cakap hero selamatkan awak. Saya tak cakap yang saya nak ngurat awak.” “Bukan sama aje ke? Awak perasan yang awak tu hero saya.” “Awak ni Learn More
USUAL: RM24.00

NOW: RM 24.00 (-0%)

MEMBER: RM 21.60 (-10%)

By DANIAL HAIKAL , AMAN WAN
USUAL: RM10.00

NOW: RM 10.00 (-0%)

MEMBER: RM 9.00 (-10%)

By Muhammad Danial Ramli
USUAL: RM35.90

NOW: RM 32.31 (-10%)

MEMBER: RM 32.31 (-10%)

By 辣媽Shania
烘焙愛好者百萬點閱支持! 書中收錄51個烘焙女王辣媽全新設計零失敗各式波蘿麵包, 不論是使用麵包機、手揉或是攪拌器,都能輕鬆好做立刻變出好吃的波蘿麵包! 你曾經嘗試做過波蘿麵包,但做出來的成品不是不好看就是口感甜度差強人意 看別人做波蘿麵包很容易,想親手做好吃的波蘿麵包做卻發現問題一大堆? 別煩惱!麵包書不會告訴你的問題 Learn More
USUAL: RM58.50

NOW: RM 58.50 (-0%)

MEMBER: RM 52.65 (-10%)

By Sarnia Yahya
Agaknya dunia mereka ini kecil sangat-sangat. Satu minggu sampai tiga kali bertembung. Murni yang besar atau Ujang yang terlalu kecil? Melihatnya sahaja hati Murni sudah berapi-api. Mana tidaknya, boleh berpusing 360 darjah berlanggar dengan abang sado itu—gelaran yang diberi oleh Amira, teman baik Murni. “Kenapa dengan awak ni? Dalam minggu ni dah tiga kali awak langgar saya tau!” “Maaf, maaf... Saya tak sengaja.” “Sakit tau tak! Boleh mati saya!” Lengu Learn More
USUAL: RM26.00

NOW: RM 26.00 (-0%)

MEMBER: RM 23.40 (-10%)

By Nia Azalea , Ilya Abdullah , S. Kausari
PROJEK CINTA: PILOT Learn More
USUAL: RM22.00

NOW: RM 17.60 (-20%)

MEMBER: RM 17.60 (-20%)

By Danial Haikal , Aman Wan
USUAL: RM10.00

NOW: RM 10.00 (-0%)

MEMBER: RM 9.00 (-10%)

By Danial Haikal , Amer Baki
USUAL: RM10.00

NOW: RM 10.00 (-0%)

MEMBER: RM 9.00 (-10%)

By 維吉妮亞·吳爾芙
★對文學書寫的重要啟發,了解吳爾芙其人特殊文學見解的代表性文集 ★「我走過沼澤說我就是我:而且必須遵循著此一道路,而非複製別的軌道。活著,就是我寫作的唯一正當理由。」 ★「誠如吳爾芙所見,這也是任何一個作家的志業:在擁擠的房間裡辨明自我,獨立出一個單一觀點,把這個觀點傳達給其他人。」――本書序言   本書收錄了13篇吳爾芙 Learn More
USUAL: RM46.20

NOW: RM 46.20 (-0%)

MEMBER: RM 41.58 (-10%)

By Muhammad Danial Ramli
Reformation merupakan gerakan besar-besaran yang muncul sezaman dengan Renissance di Eropah. Gerakan ini tumpang tindih dengan Renaissance dalam tempoh masa kemunculannya iaitu sekitar abad ke 16M. Telah melahirkan aliran baharu dunia Kristian antaranya Protestan, Lutheran, Calvinisme, Zwinglianisme dan Anabaptis. Reformasi adalah satu revolusi intelek, sosial dan ekonomi. Gerakan ini juga bertujuan untuk memulihkan institusi gereja yang telah teruk tercemar. Untuk tujuan it Learn More
USUAL: RM35.90

NOW: RM 28.72 (-20%)

MEMBER: RM 28.72 (-20%)

By 索妮亞.蘇瑪
─找尋一把名為「愛」的鑰匙─ 打開醫學認為無藥可救的疾病之門 以瑜伽之名─讓幸福延續   本書作者索妮亞.蘇瑪在小女兒蘿貝塔出生之後,還來不及享受新生的喜悅,就要面對孩子天生身心的特殊需求──蘿貝塔是「唐氏症寶寶」。沒有時間解釋心中滿滿的「為什麼?」身為一位母親,索妮亞所知道的就是:全心愛著蘿貝塔,決心做盡所能做的一切 Learn More
USUAL: RM58.50

NOW: RM 58.50 (-0%)

MEMBER: RM 52.65 (-10%)

By 維吉尼亞·吳爾芙
女性若是想要寫作,一定要有錢和自己的房間。 ——維吉尼亞.吳爾芙   Thinking is My Fighting.   吳爾芙帶領我們找回女性創作與雌雄同體的身影,   預言莎士比亞的妹妹就在你我身旁出現!   《衛報》、《時代雜誌》百大非文學作品+《世界報》20世紀百大書籍   出版近90年來,最好的中文譯本!7萬字正文+5萬字譯註   細數吳爾芙引用的文史 Learn More
USUAL: RM46.20

NOW: RM 36.96 (-20%)

MEMBER: RM 36.96 (-20%)

By Rehal Nuharis , Bikash Nur Idris , Hanny Esandra , Nia Qurratun'aini , Zany Ezatie
#UdaDara – Rehal Nuharis Abang Pilih Yang Mana “Aku pendekkan cerita ya. Dulu masa sekolah aku tak tau pun yang rupanya dia dengan kawan baik dia, Wawa syok kat aku. Dia orang berebut nak dapatkan aku. Satu hari tu dia orang datang jumpa aku tanya abang pilih yang mana? Laju ajelah aku jawab aku pilih Wawa sebab masa tu Wawa lagi cun daripada dia,” cerita Uda mula membuka kembali cerita zaman sekolah dengan Dara. #NadimSyafa – Nia Qurratun’aini Mr. Dudar Learn More
USUAL: RM22.00

NOW: RM 22.00 (-0%)

MEMBER: RM 19.80 (-10%)

By Dato' Danial Zainal Abidin
TIP-TIP CEMERLANG DARIPADA QURAN EDISI 2017 Learn More
USUAL: RM35.00

NOW: RM 35.00 (-0%)

MEMBER: RM 31.50 (-10%)

By Aisha Dania
USUAL: RM17.90

NOW: RM 17.90 (-0%)

MEMBER: RM 16.11 (-10%)

By Aisha Dania
USUAL: RM13.90

NOW: RM 13.90 (-0%)

MEMBER: RM 12.51 (-10%)

By Sania Yasmin
“KITA kahwin lari ni tau!” - Muzaffar. Rasa tak sangka yang dia sanggup melakukan perkara yang pernah didengari suatu ketika dahulu. Ini semua gara-gara duit hantaran tak cukup. “Macam mana nak kahwin kalau duit hantaran yang mak nak tu tak cukup-cukup!” - Khairina. Lima belas ribu sebagai duit hantaran! Bukannya Khairina anak menteri mahupun anak raja duit hantaran sebanyak itu. Tetapi, emak mahukan yang terbaik untuk anaknya. Tak mahu anaknya susah jika ditingga Learn More
USUAL: RM28.00

NOW: RM 28.00 (-0%)

MEMBER: RM 25.20 (-10%)

By 艾卡·庫尼亞文
印度尼西亞,一個離台灣很近、同樣多災多難的土地, 首度開出一朵世界級魔幻的文學之花。   *《南華早報》將作者評為印尼最重要作家的繼承人   *《紐約時報》2015年度圖書100本   *《金融時報》2015年度好書   * 作者獲選 Foreign Policy 2015 年度全球百大思想家   * 首位提名角逐Man Booker International Prize的印尼作家   * 以本書榮獲2016世界讀者大獎Worl Learn More
USUAL: RM55.45

NOW: RM 55.45 (-0%)

MEMBER: RM 49.91 (-10%)

By Antonia Hayes

Ethan is an exceptionally gifted young boy, obsessed with physics and astronomy.

His single mother Claire is fiercely protective of her brilliant, vulnerable son. But she can't shield him forever from learning the truth about what happened to him when he was a baby; why Mark had to leave them all those years ago.

Now age twelve, Ethan is increasingly curious about his past, especially his father's absence in his life. When he intercepts a letter to Claire fro Learn More

USUAL: RM47.90

NOW: RM 47.90 (-0%)

MEMBER: RM 43.11 (-10%)

By 朱立安·巴吉尼 , 安東尼雅·麥卡洛
英國哲普暢銷作家朱立安.巴吉尼的「番外作品」 這次他跨出哲學,與心理學家聊聊時下流行的自我成長議題   「發揮真正的天分」、「找尋真實的自己」、「一路玩到掛」、「人生不後悔」……現代人內心似乎總有一股渴望,想要走出當前苦悶的人生,想要暫別工作、家人,發掘自己隱藏的一面,實現不同的生命。其實,不光是現代人,兩千多年來,許 Learn More
USUAL: RM51.80

NOW: RM 51.80 (-0%)

MEMBER: RM 46.62 (-10%)

面對義務,我們有服從還是反抗的自由嗎?面對抉擇,我的行動準則是什麼? 服從道德是否意味著我們將失去自由?但人若沒有自由意志,仍需負擔道德上的責任嗎? 容許例外的道德,還有價值嗎?不容許例外的道德,還有人性嗎?   當你面對左右為難的處境──   你需要道德哲學,讓你冷靜理性進行辯證,發展出一致的價值和判斷標準。   當你陷入 Learn More
USUAL: RM49.30

NOW: RM 49.30 (-0%)

MEMBER: RM 44.37 (-10%)

By Sonia Mael
Katarina and Josh fell in love with each other the moment she accidentally crashed into him. Having been brought up within the folds of a doting family, she found it difficult to come to terms with Josh's mercurial temper. When Josh realized the damage he was doing to their relationship and the hurt he was inflicting upon his beloved, he broke off with her and started on a journey of self discovery. Will the lovers ever meet again? When and if they do, under what circumstanc Learn More
USUAL: RM35.90

NOW: RM 35.90 (-0%)

MEMBER: RM 32.31 (-10%)

By Niall Ferguson
'Riveting ... this will be his masterpiece' - Andrew Roberts, The New York Times 'For big, bold and compelling, it is impossible to ignore Kissinger' - John Bew, New Statesman, Books of the Year 'This is a superb history of the modern world as well as a biography of Kissinger ... a tour de force' William Shawcross, The Times No American statesman has been as revered and as reviled as Henry Kissinger. Hailed by some as the "indispensable man", whose advice has been Learn More
USUAL: RM99.95

NOW: RM 99.95 (-0%)

MEMBER: RM 89.96 (-10%)

By Noor Azaniah Noor Azmi
USUAL: RM9.50

NOW: RM 9.50 (-0%)

MEMBER: RM 8.55 (-10%)

By 埃米尼亚·伊贝拉
为什么你浪费了很多时间,却做不出有效的决策? 为什么计划制定得很好,实施起来却很困难? 为什么你在管理岗位上无法获得进一步的晋升? 如何处理好同上下级及客户的关系? 如何让自己更有领袖气质,获得更多人的支持? 如何像TED舞台上的演讲者一样用话语鼓舞他人? 如何在工作陷入瓶颈时,及时突破自我重获新生? …… 如果你想要知道这些问题的 Learn More
USUAL: RM48.00

NOW: RM 48.00 (-0%)

MEMBER: RM 43.20 (-10%)

By Nia Reiya
Aku tak pernah rasa bahagia dalam hidupku. Aku berharap ibu dapat menerimaku sebagai anaknya. Aku juga berharap dapat meraih cinta suamiku. Tetapi... sanggup abang? Kenapa selalu buat Farah begini? Abang pentingkan perempuan lain daripada isteri abang sendiri. Farah cintakan abang dan akan tunggu abang sampai bila-bila. – FARAH ALWANI Perempuan tak guna. Kalau ibu kau sendiri tak terima kau sebagai anak, jangan haraplah aku nak terima kau sebagai isteri aku. Aku hanya ci Learn More
USUAL: RM26.00

NOW: RM 26.00 (-0%)

MEMBER: RM 23.40 (-10%)

By 辣媽Shania
烘焙女王辣媽美味再爆發! 從新食感的麵包機食譜延伸到早餐好食光,學會做各種麵包後, 就開始為自己、為家人做出健康、營養、好吃的早午餐吧! 書中收錄83道超人氣、經典的早午餐品項,辣媽維持一貫的零失敗食譜特色, 每一個步驟皆有圖文詳細對照說明,跟著步驟做菜立刻上手!   隨手可得的簡易食材變化出多樣選擇;一早想滿足嘴饞的味蕾 Learn More
USUAL: RM58.50

NOW: RM 58.50 (-0%)

MEMBER: RM 52.65 (-10%)

By Daisy Dania
HANA Antasha, apa yang tidak kena dengannya? Sudahlah dikatakan tidak cantik, ada pula tabiatnya yang satu itu. Kalau sudah tidur, tidak kisah di mana dan ketikanya. Ditakdirkan berseteru dengan gadis cantik sejak kali pertama bersua, Rina. Semenjak itu, namanya 100 peratus berubah di UiTM. Menganggap Hana yang menjadi punca hubungannya dengan Adif terputus, Rina harus memberikan pengajaran kepada gadis Sleeping Ugly itu! Pasrah. Hana tidak kisah. Suruhlah buat apa saja, dia Learn More
USUAL: RM27.00

NOW: RM 27.00 (-0%)

MEMBER: RM 24.30 (-10%)

關心政治,是政治狂熱?還是正常公民應有的樣貌? 人民的訴求,是否可用激烈的方式來達成?或是該以維持社會日常運作為優先? 「小確幸」的生活,可以脫離政治處境而存在嗎?   以扎實的哲學閱讀、深刻的辯證和討論,裝備自己的政治信念。   當現實處境遭遇問題和衝突,才能無畏地捍衛自己的政治行動!   本書帶領你發現問題,提出政 Learn More
USUAL: RM50.05

NOW: RM 50.05 (-0%)

MEMBER: RM 45.05 (-10%)

By Dr. Danial Zainal Abidin
MENJADI ULUL ALBAB : GENERASI GENIUS BERTAQWA Learn More
USUAL: RM11.00

NOW: RM 11.00 (-0%)

MEMBER: RM 9.90 (-10%)

By Nia Qurratun'aini
Skateboard dan Nadhrah, ibarat lagu dan irama apabila gadis itu mengambil keputusan untuk hidup di bumi Venice. Dia bekerja di Bistro Karipap La Timah, milik Qash Alaisyah. Namun, hidup Keris Nadhrah Sari mula menggelabah dan berubah tatkala adik bosnya, Qadheer Alauddin, muncul di kota yang penuh dengan gondola itu. “Encik, jangan harap kita ada ilmu tapi mulut masih melopong. Jangan harap nama sahaja Melayu, tapi kita jadi orang yang sombong. Orang Melayu tak sombong. Learn More
USUAL: RM25.00

NOW: RM 25.00 (-0%)

MEMBER: RM 22.50 (-10%)

By 王麗芳
想在教養ONLINE中輕鬆闖關、解任務 你需要一本高手直傳的破關密技!   教養像闖關,常常出現狀況題,孩子行為卡卡、情緒卡卡,爸媽教養也卡卡,其實孩子不是不聽話,而是聽不懂!不是無理取鬧,是看不懂別人的為難;不是愛爭風吃醋,是不明白父母決策的理由。想要順利闖關成功,你一定要先看懂孩子卡住的點!   MISSION 1:孩子行為卡卡,請找 Learn More
USUAL: RM50.05

NOW: RM 50.05 (-0%)

MEMBER: RM 45.05 (-10%)

By Xenia Zidane
Azri merasakan hidupnya kembali bersinar apabila bertemu dengan Dayana, cinta pertamanya. Tapi, belum sempat dia mengatur langkah, bunga pujaannya disambar teman baiknya sendiri. Dia terpaksa akur.Apabila kebahagiaan Dayana diragut pergi, gadis itu berhijrah menenangkan hati. Mereka bertemu kembali di bumi Bradford. Azri cuba untuk mendekati Dayana tapi Dayana menolak. Baginya, cukuplah dengan pengalaman lalu. Dia tidak mahu lagi dibayangi kenangan silam. Namun, perminta Learn More
USUAL: RM20.00

NOW: RM 20.00 (-0%)

MEMBER: RM 18.00 (-10%)

By Muhammad Danial Ramli
Mereka adalah tentera Salib atau Crusaders yang datang dari Eropah ke Baitul Maqdis (Jerusalem). Pernah digelar sebagai ‘the Poor Fellow Soldiers of Christ’, ‘very 'pious’, dan ‘committed to the Holy War'. Misi utama mereka; melindungi para peziarah yang dalam perjalanan ke Baitul Maqdis. Awalnya, mereka membina sebuah markas di Temple Mount, lalu dikenali sebagai the Pauperes commilitones Christi Templique Solomonici Kesatria Kristian dan Kuil Sulaiman, yang Learn More
USUAL: RM36.90

NOW: RM 36.90 (-0%)

MEMBER: RM 33.21 (-10%)

By Sonia Mael
This is a love story set in the 1960's between Arianna (Ari for short) a Malayan student who had been awarded the Colombo Plan Scholarship to an Australian University, where she met and fell in love with Jeremy, an Australian. His mother who objected to their relationship, created a rift between them and it resulted in their break-up. Years later through the intervention of their beloved friend, Ned, they were finally reunited. The story is set in the picturesque city of Sydn Learn More
USUAL: RM29.90

NOW: RM 29.90 (-0%)

MEMBER: RM 26.91 (-10%)

By Sarnia Yahya
Nak kata kahwin paksa, tidak pula. Kerana dia rela bernikah dengan lelaki pilihan bapak. Seri Haji Salam tidak pandai buat keputusannya sendiri. Anak bongsulah katakan. Ikut sajalah cakap orang tua. Tak rugi mana pun. Lagi untung adalah. “Jadi, macam mana ni?” - Bapak “Entahlah. Ikut bapaklah.” - Seri Memang Seri anak bapak. Semua keputusan bapak yang buat. Dia tahu, bapak akan beri yang terbaik untuknya, walaupun Khalif hanya seorang drebar lori. Dia sendiri Learn More
USUAL: RM22.00

NOW: RM 22.00 (-0%)

MEMBER: RM 19.80 (-10%)

By Sonia Lucano
Natural materials; neutral colours; clean, elegant lines: the Scandinavian look is one of the most popular in contemporary interior design. This book is the perfect introduction to its history and major practitioners, covering such great designers as Arne Jacobsen and Stig Lindberg, and such key furniture and textiles designers as Litala and Marimekko. It will also teach readers how to recreate Scandinavian style with 30 step-by-step DIY projects that show them how to customi Learn More
USUAL: RM113.90

NOW: RM 113.90 (-0%)

MEMBER: RM 102.51 (-10%)

By Niamh O'Keeffe

Are you stuck in a rut, not promoted for 3 or more years, former peers leaping ahead? Do you have feelings of being stuck in the middle? Are you doing all the hard work but getting none of the reward? Wondering what everyone else seems to know that you don't know?

Get PromotedTM Formula

Niamh O'Keeffe has advised managers and directors of global corporations on how to get promoted to the next level. Whether it was fast-tracking an in Learn More

USUAL: RM81.00

NOW: RM 81.00 (-0%)

MEMBER: RM 72.90 (-10%)

By 塔妮亞‧露娜 , 黎安‧倫寧格
驚奇是生命裡的炸彈,還是彩蛋? 學會駕馭驚奇的力量, 你就能有99.9%的機會創造人生的美妙與更精采的自己!   ☆ TED、TEDx、Yahoo Ignite與 YPO 爭相邀請作者演講分享心得   ☆ Google、LinkedIn、《國家地理雜誌》、維多莉亞的祕密(Victoria’s Secret)、哥倫比亞大學、耶魯大學等企業機構,聘請作者解析驚奇的祕密配方   通勤時間遇上大塞車,交通警 Learn More
USUAL: RM45.80

NOW: RM 36.64 (-20%)

MEMBER: RM 36.64 (-20%)

By 尼爾.弗格森
  一次大戰是人類進入總體戰的時代的標記,戰爭不只是發生在前線戰場與談判桌,也在後方的工廠、還有媒體報導與教室,複雜的文學、藝術與戰爭的關係等等這些都在尼爾‧弗格森綜觀視角下被一一剖析。      當時全世界16億人口的14億人、三十一國參與這場歷時四年三個月的戰爭,據此稱之為「世界大戰」絕無誇大。8500萬人上前線,1000萬人死於戰 Learn More
USUAL: RM92.95

NOW: RM 92.95 (-0%)

MEMBER: RM 83.66 (-10%)

By Mohammad Danial Ramli
‘Renaissance’ bukan sahaja bereti ‘Kelahiran Semula’ atau ‘Lahir Kembali’, tetapi sebagai satu sempadan antara zaman kegelapan dan pencerahan di Eropah sekitar abad ke-15M. ‘Kebangkitan’ ini juga ukuran awal dari sebuah peradaban moden di Eropah dan pencetus kepada pemikiran lain yang mementingkan kebebasan akal seperti humanisme, rasionalisme, nasionalisme dan absolutisme. Sebenarnya, Islam datang sebagai penyelamat kepada sebuah tamadun yang tertinggal Learn More
USUAL: RM36.90

NOW: RM 29.52 (-20%)

MEMBER: RM 29.52 (-20%)

By Danial Haikal
Perangai anak-anak ummi yang macam-macam ni kadang-kadang buat ummi pening. Tapi ummi, sememangnya super ibu, yang cekap menangani masalah anak-anaknya. Along yang baran, Angah yang nakal, Adik yang lucu. Ikuti kisah menarik ummi yang serba tahu, yang tak jemu mendidik anak-anak ini. Kerana ibu itu adalah susuk wanita yang teguh di dalam, lembut di luar. Kerana ibu itu ibarat malaikat tanpa sayap, tak jemu beri semangat, tak sedikit doa dipanjat. Sayang Ummi ketat-ketat! Learn More
USUAL: RM10.00

NOW: RM 10.00 (-0%)

MEMBER: RM 9.00 (-10%)

1-106 of 106

Page:
  1. 1
  2. 2
*

Back to Top