0

There are 0 item(s) in your cart. ×

You have no items in your shopping cart.

' Nia Qurratun'Aini 'Found 9 Related Products
Filtered By
author
By Nia Qurratun'Aini
Dinda Andria. Nama bukan main sedap, tapi dia suruh orang panggil dia D saja. “Jangan panggil saya dengan nama tu. Panggil saya D.” “Nama Dinda sesuai untuk awak. Awak pulak boleh panggil saya Qib. Tapi, kalau awak nak panggil saya kanda pun boleh. Dinda, kanda.” “Tunggu Malaysia turun salji kut baru saya panggil awak kanda.” Bagi Khairi Raqib, pencarian gadis misteri selama tiga tahun berakhir bila D muncul di hadapan matanya. Lidah jadi kelu, hati pula Learn More
USUAL: RM25.00

NOW: RM 20.00 (-20%)

MEMBER: RM 20.00 (-20%)

By Rehal Nuharis , Bikash Nur Idris , Hanny Esandra , Nia Qurratun'aini , Zany Ezatie
#UdaDara – Rehal Nuharis Abang Pilih Yang Mana “Aku pendekkan cerita ya. Dulu masa sekolah aku tak tau pun yang rupanya dia dengan kawan baik dia, Wawa syok kat aku. Dia orang berebut nak dapatkan aku. Satu hari tu dia orang datang jumpa aku tanya abang pilih yang mana? Laju ajelah aku jawab aku pilih Wawa sebab masa tu Wawa lagi cun daripada dia,” cerita Uda mula membuka kembali cerita zaman sekolah dengan Dara. #NadimSyafa – Nia Qurratun’aini Mr. Dudar Learn More
USUAL: RM22.00

NOW: RM 22.00 (-0%)

MEMBER: RM 19.80 (-10%)

By Nia Qurratun'aini
Skateboard dan Nadhrah, ibarat lagu dan irama apabila gadis itu mengambil keputusan untuk hidup di bumi Venice. Dia bekerja di Bistro Karipap La Timah, milik Qash Alaisyah. Namun, hidup Keris Nadhrah Sari mula menggelabah dan berubah tatkala adik bosnya, Qadheer Alauddin, muncul di kota yang penuh dengan gondola itu. “Encik, jangan harap kita ada ilmu tapi mulut masih melopong. Jangan harap nama sahaja Melayu, tapi kita jadi orang yang sombong. Orang Melayu tak sombong. Learn More
USUAL: RM25.00

NOW: RM 25.00 (-0%)

MEMBER: RM 22.50 (-10%)

By Nia Qurratun'aini
Sebab kahwin punya pasal, Kasturi Raudhah pulang ke Malaysia. Bukan dia yang nak kahwin, tapi pengawal peribadinya, Nina, sekali gus mahu meletak jawatan. Hendak ataupun tidak, Kasturi Raudhah harus mencari pengawal peribadi baru. Pilih punya pilih, calon misteri daripada Nina yang jadi pengganti. Pengawal peribadi yang dipilih itu adalah lelaki kacukan Melayu-Cina. Apa yang lebih memeranjatkan, mereka pernah bertemu dan berkongsi payung. Orangnya pemalu lagi pendiam, tapi Learn More
USUAL: RM25.00

NOW: RM 25.00 (-0%)

MEMBER: RM 22.50 (-10%)

By Nurfaza Alisya , Qhayra Qhayriesa , Zaza Qry , Nia Qurratun'aini , Aunie Ayunie
#AdamWarda – Nurfaza Alisya Duda Pujaan Hati “Dah berapa lama abang tak senyum macam ni dengan perempuan? Atau dengan perempuan lain pun abang senyum macam ni?” “Kalau abang senyum macam ni pada semua perempuan, habislah semua perempuan dalam dunia ni nak kahwin dengan abang. Kalau tak, Warda pun takkan nak teropong abang hari-hari, kan?” #HayatAlia – Qhayra Qhayriesa Dudaku Ajak Kahwin Lagi “Jom kita kahwin sekali lagi Alia?” “Betul awak nak kahwin Learn More
USUAL: RM23.00

NOW: RM 23.00 (-0%)

MEMBER: RM 20.70 (-10%)

By Nia Qurratun'aini
Kamus hidup Shukri Alfatah tiada perkataan kahwin. Sikap dingin terhadap perempuan menyebabkan Alfatah kena cop mohor sebagai anti perempuan dan... alah, selera yang tak normal tu. Tidak semua tahu apa yang dia lalui atau identitinya yang sebenar. Shukri Alfatah ialah kembar Sophea Alfiah, pelakon terkenal. Oleh kerana masalah kembarnya menjadi bahan gosip di media, Alfatah terpaksa menjaga Rayhan Muzaffirah dan Rayhan Muzaffar, sekali gus membuatkan kehidupan lelaki itu m Learn More
USUAL: RM25.00

NOW: RM 25.00 (-0%)

MEMBER: RM 22.50 (-10%)

By Nia Qurratun'aini
Qhayrul Wira Azreen, siapakah dia? Lawyer? Majistret? Ahli muzik? Jawapannya ialah bukan, bukan dan bukan. Senang cerita, dia bukanlah hero Malaya. Sejarah lalu menjadikan siapa Qhayrul pada hari ini. Nak dijadikan cerita, satu hari Qhayrul bertemu dengan Yusra Dahliyaa. Tanpa diduga, Yusra Dahliyaa telah menyelamatkan nyawa Qhayrul lalu menyebabkan ada perasaan aneh menyusup perlahan ke dalam jiwa itu secara tiba-tiba saat mata bertentang mata. Ehem... Adakah ini namanya Learn More
USUAL: RM25.00

NOW: RM 25.00 (-0%)

MEMBER: RM 22.50 (-10%)

By Nia Qurratun'aini
“Kau gila ke apa nak suruh aku jadi suami kau?” “Jadi suami olok-oloklah, pekak.” “Suami olok-olok kepala otak kau. Habis tu, kalau dah nikah tu apa namanya?” Apabila melihat si penunggang Superbike berwarna hijau itu, pasti tiada siapa yang menyangka pemiliknya adalah seorang gadis. Gadis berambut pendek yang kasar, ego dan pantang dicabar itu hidup dalam dunianya sendiri. Jika gadis sinonim dengan keayuan, AD dengan motosikal berwarna hijau itu. Lain pul Learn More
USUAL: RM21.00

NOW: RM 21.00 (-0%)

MEMBER: RM 18.90 (-10%)

By Nia Qurratun'aini
"Bila tak nampak, rasa gelisah. Bila kat depan mata, diri sendiri pula yang resah." Atas desakan Dato’ Mahmood, Jebat Zulqarnain perlu menggalas tanggungjawab yang ditinggalkan oleh Tuah Inderawan. Bagi Jebat Zulqarnain, duit itu umpama air. Kalau tak ada air, macam mana ikan boleh bernafas dan berenang, kan? Oleh itu, diikutkan sahaja kehendak ayahnya. Tak perlu fikir banyak. Apa yang penting, dia tidak perlu bersusah payah. Saat hati Jebat Zulqarnain masih mencari Learn More
USUAL: RM23.00

NOW: RM 23.00 (-0%)

MEMBER: RM 20.70 (-10%)

9 Item(s)

*

Back to Top