Anniversary20
0

There are 0 item(s) in your cart. ×

You have no items in your shopping cart.

' Nia Qurratun'Aini 'Found 3 Related Products
Filtered By
author
By Nia Qurratun'Aini
Dinda Andria. Nama bukan main sedap, tapi dia suruh orang panggil dia D saja. “Jangan panggil saya dengan nama tu. Panggil saya D.” “Nama Dinda sesuai untuk awak. Awak pulak boleh panggil saya Qib. Tapi, kalau awak nak panggil saya kanda pun boleh. Dinda, kanda.” “Tunggu Malaysia turun salji kut baru saya panggil awak kanda.” Bagi Khairi Raqib, pencarian gadis misteri selama tiga tahun berakhir bila D muncul di hadapan matanya. Lidah jadi kelu, hati pula Learn More
USUAL: RM25.00

NOW: RM 25.00 (-0%)

MEMBER: RM 22.50 (-10%)

By Nurfaza Alisya , Qhayra Qhayriesa , Zaza Qry , Nia Qurratun'aini , Aunie Ayunie
#AdamWarda – Nurfaza Alisya Duda Pujaan Hati “Dah berapa lama abang tak senyum macam ni dengan perempuan? Atau dengan perempuan lain pun abang senyum macam ni?” “Kalau abang senyum macam ni pada semua perempuan, habislah semua perempuan dalam dunia ni nak kahwin dengan abang. Kalau tak, Warda pun takkan nak teropong abang hari-hari, kan?” #HayatAlia – Qhayra Qhayriesa Dudaku Ajak Kahwin Lagi “Jom kita kahwin sekali lagi Alia?” “Betul awak nak kahwin Learn More
USUAL: RM23.00

NOW: RM 23.00 (-0%)

MEMBER: RM 20.70 (-10%)

By Nia Qurratun'aini
Kamus hidup Shukri Alfatah tiada perkataan kahwin. Sikap dingin terhadap perempuan menyebabkan Alfatah kena cop mohor sebagai anti perempuan dan... alah, selera yang tak normal tu. Tidak semua tahu apa yang dia lalui atau identitinya yang sebenar. Shukri Alfatah ialah kembar Sophea Alfiah, pelakon terkenal. Oleh kerana masalah kembarnya menjadi bahan gosip di media, Alfatah terpaksa menjaga Rayhan Muzaffirah dan Rayhan Muzaffar, sekali gus membuatkan kehidupan lelaki itu m Learn More
USUAL: RM25.00

NOW: RM 25.00 (-0%)

MEMBER: RM 22.50 (-10%)

3 Item(s)

*

Back to Top