0

There are 0 item(s) in your cart. ×

You have no items in your shopping cart.

' Nishiki 'Found 27 Related Products
Filtered By
author
By Nishiki
Pop yang nak jadi atlet angkat berat nekad jadikan Meow sebagai dumbelnya. Namun, Meow tak cukup berat untuk dijadikan dumbel. Ada tak cara lain untuk Meow tolong Pop capai impian? Saksikan kesudahannya dan pelbagai kisah lucu lain dalam jilid ke-7 ni! Learn More
USUAL: RM10.00

NOW: RM 10.00 (-0%)

MEMBER: RM 9.00 (-10%)

By Nishiki
Toby terjumpa kamera 'bermata satu' lalu mengambil gambar sesiapa sahaja yang dia temui. Apa yang peliknya, diorang terperangkap dalam gambar tu! Alamak, apa dah jadi ni? Mujurlah Pop terselamat daripada angkara nakal Toby dan cari jalan lepaskan semua orang. Berjaya tak Pop? Apa pula nasib Toby agaknya? Hadap jelah... Learn More
USUAL: RM10.00

NOW: RM 10.00 (-0%)

MEMBER: RM 9.00 (-10%)

By Nishiki
Gary Miles yang ceria, si kacak Zach Law cemerlang dalam akademik dan Nicky Hills, berpewatakan pemalu adalah rakan sekelas. Suatu hari, seorang senior bernama Barbara muncul dan memaksa mereka menyertai Kelab Bintang Idola yang ditubuhkannya. Apakah motif Barbara? Dapatkah mereka bertiga memenuhi kehendak Barbara? Learn More
USUAL: RM12.00

NOW: RM 12.00 (-0%)

MEMBER: RM 10.80 (-10%)

By Nishiki
Apa cerita Meow dan rakan-rakan kali ini? Agak-agaknya lebih menggelikan hati tak? Kalau nak tahu, kenalah dapatkan Lawak Pasal Meow jilid ke-6 ini! Learn More
USUAL: RM10.00

NOW: RM 10.00 (-0%)

MEMBER: RM 9.00 (-10%)

By Nishiki
Hai, pencinta kucing ❤ Meow kembali lagi dalam karya kelima Nishiki! Ikuti kisah mencuit hati Meow dan rakan-rakan yang pastinya lebih menarik kali ini. Dapatkan segera! Learn More
USUAL: RM10.00

NOW: RM 10.00 (-0%)

MEMBER: RM 9.00 (-10%)

By Nishiki
Hah! Dah Jilid 14 ke?!! Wah! Pop dan geng kembali meriahkan suasana. Telatah nakal diorang pasti buat pembaca di luar sana tak kering gusi. Ada je kerenah mencuit hati... Dapatkan naskhah korang sekarang!!! Learn More
USUAL: RM10.00

NOW: RM 10.00 (-0%)

MEMBER: RM 9.00 (-10%)

By Nishiki
Telatah comel Meow dan rakan-rakan kembali menceriakan hari pembaca. Kali ni ada banyak watak baru diperkenalkan. Apa lagi, jom dapatkan Jilid ke-4 'Pasal Meow' sekarang! Learn More
USUAL: RM10.00

NOW: RM 10.00 (-0%)

MEMBER: RM 9.00 (-10%)

By Nishiki
‘Lawak Pop Gang: Mural’ kembali menceriakan hari pembaca. Karya ke-13 Nishiki ni pasti buat korang semua tersenyum lebar dengan kerenah Pop dan kawan-kawan. Ada cerita pasal ikan duyung, tumbuhan makan telur dan watak baru yang pasti mencuit hati. Tunggu apa lagi? Dapatkan sekarang! Learn More
USUAL: RM10.00

NOW: RM 10.00 (-0%)

MEMBER: RM 9.00 (-10%)

By Nishiki
Telatah comel Meow dan rakan-rakan kembali menceriakan hari pembaca. Kali ni ada banyak watak baru diperkenalkan. Apa lagi, jom dapatkan jilid ketiga ‘Pasal Meow’ sekarang! Learn More
USUAL: RM10.00

NOW: RM 10.00 (-0%)

MEMBER: RM 9.00 (-10%)

By Nishiki
Karya comel kedua Nishiki kembali menghiburkan pembaca. Menghimpunkan cerita kucing gebu yang menceriakan dan penuh teladan. Pasti korang yang mengikuti perjalanan hidup Meow dan kawan-kawan pun rasa comel sekali. Jom dapatkan sekarang! Learn More
USUAL: RM10.00

NOW: RM 10.00 (-0%)

MEMBER: RM 9.00 (-10%)

By Nishiki
"Lawak Pop Gang" kembali buat ke-11! Peminat karya comel Nishiki pasti teruja nak tau kisah nakal Pop bersama gengnya. Jadi… tunggu apa lagi? Jom sambar satu! Learn More
USUAL: RM10.00

NOW: RM 10.00 (-0%)

MEMBER: RM 9.00 (-10%)

By Nishiki
Wow! Dah Jilid 10?!! Telatah Pop dan gengnya semakin hari semakin banyak akal pasti buat semua pembaca terhibur. Dapatkan segera! Jom Kongsi dan ceriakan suasana bersama "Lawak Pop Gang"! Learn More
USUAL: RM10.00

NOW: RM 10.00 (-0%)

MEMBER: RM 9.00 (-10%)

By Nishiki
Memperkenalkan jilid pertama pasti memenuhi "selera"; "Pasal Meow"! Karya comel Nishiki ini penuh dengan nilai-nilai murni dijamin menghiburkan pembaca. Kisah Meow dan kawan-kawannya menyelesaikan masalah bersama dan menjalani kehidupan seharian penuh ceria. Dapatkannya sekarang! Learn More
USUAL: RM10.00

NOW: RM 10.00 (-0%)

MEMBER: RM 9.00 (-10%)

By Nishiki
[Lawak Pop Gang] dah sampai Jilid 9! Karya Nishiki kali n padat dengan hiburan untuk pembaca. Telatah nakal Pop dan gengnya pasti mencuit hati semua! Learn More
USUAL: RM10.00

NOW: RM 10.00 (-0%)

MEMBER: RM 9.00 (-10%)

By 黄美锦
哇……原来阿卜有个漂亮的姐姐——小蕾!当理查第一次看见小蕾的时候不但目瞪口呆,而且还口水直流……另外,阿卜的宠物囧猫竟然堕入爱河了,到底是哪位喵小姐让囧猫如此痴迷呢?……慢、慢着!囧猫爱上的竟然不是一只猫?!到底发生了什么事情啊?马上翻开让你笑掉牙的《卜笑堂》一窥究呗! Learn More
USUAL: RM12.00

NOW: RM 12.00 (-0%)

MEMBER: RM 10.80 (-10%)

By Nishiki
Karya terbaru Nishiki dah sampai! Macam tak percaya "Lawak Pop Gang"... dah sampai jilid ke-8! Jom nikmati telatah mencuit hati Pop dengan gengnya! Dijamin menghiburkan! Dapatkan jilid terbaru ni & belek sampai puas! Learn More
USUAL: RM7.50

NOW: RM 7.50 (-0%)

MEMBER: RM 6.75 (-10%)

By 黄美锦
对自己未来没方向只爱买万字的阿辉,总是把自家的薄饼摊子丢给月嫂自己一个人看管,而自己却偷偷溜去买万字。身为阿辉母亲的月嫂,对外人好声好气对自己家的阿辉却大小声指骂。两母子的沟通总是出现问题,加上月嫂把阿辉唯一一张得奖而且还是头奖的万字烧掉后,两人的关系到底会不会变得更恶劣? 而月嫂其实在阿辉背后偷偷计划着些什么? Learn More
USUAL: RM9.50

NOW: RM 9.50 (-0%)

MEMBER: RM 8.55 (-10%)

By Nishiki
Pop dan gengnya kembali lagi dengan pelbagai kerenah yang pasti buat pembaca semua tak kering gusi. Karya ke-7 Nishiki ni sememangnya menghiburkan. Pembaca gerenti seronok dengan "Pop Gang: O Som" ni hingga ke halaman terakhir. Learn More
USUAL: RM7.50

NOW: RM 7.50 (-0%)

MEMBER: RM 6.75 (-10%)

By 黄美锦
铛铛铛!史上最可怜的不良少年——阿卜登场啦!转校后的阿卜,原以为能够在新学校登上“老大”宝座大展拳脚,没想到同班级的一群怪咖却每天都在挑战阿卜的忍耐极限,让他天天面临疯狂考验。想知道阿卜的搞笑酸史?那就快买一本《卜笑堂》回家,尽情爆笑一番吧! Learn More
USUAL: RM12.00

NOW: RM 12.00 (-0%)

MEMBER: RM 10.80 (-10%)

By 黄美锦
炎炎午后,课室里出现了一位与众不同的转学生 ...... 十五岁的少年——陈英雄,豪气万丈赌上自己的名誉发誓,一定要和这位特别的转学生成为朋友。从不认识到结识,有什么难度?亮出一口帅气的白牙,再给点耐心虚心和细心与对方相处,保证就能"结交天下无敌手"。可......可是为什么对方就是不吃这一套? 谁来告诉我,到底要怎样才和不是人的她成为朋友 Learn More
USUAL: RM18.00

NOW: RM 18.00 (-0%)

MEMBER: RM 16.20 (-10%)

By Nishiki
 Jilid ke-6 "Lawak Pop Gang: Zero Point" datang lagi! Dengan telatah nakal Pop & rakan-rakanya, pasti mecuit hati pembaca semua. Gerenti tak kering gusi hingga ke halaman terakhir! Learn More
USUAL: RM6.50

NOW: RM 6.50 (-0%)

MEMBER: RM 5.85 (-10%)

By Nishiki
" Kadang kala Nishiki rasa cam berdosa terhadap Pop yang asyik di timpa "kemalangan" "... Lawak Pop Gang: Datuk Harimau kini kembali lagi! Penuh dengan telatah Pop dan rakan-rakannya yang menyeronokkan dan mencuit hati! Semoga rindu korang semua kat Pop & rakan-rakannya terubat dengan membaca jilid ke-5, Lawak Pop Gang: Datuk Harimau ni. Learn More
USUAL: RM6.50

NOW: RM 6.50 (-0%)

MEMBER: RM 5.85 (-10%)

By Nishiki
Pop dan rakan-rakannya kembali dalam Lawak Pop Gang: Teng-Teng! Gelak ketawa bersama kelas paling pelik di alam semesta! Nampak gayanya diorang ni tak habis-habis terjerumus ke dalam insiden demi insiden... tapi semestinya diorang memang berseronok dan persahabatan diorang tetap utuh selamanya! Learn More
USUAL: RM6.50

NOW: RM 6.50 (-0%)

MEMBER: RM 5.85 (-10%)

By Nishiki
Wah... Rupa-rupanya Pop ada mempunyai sorang kakak yang cantik! Terpegun Richard melihatnya... Sementara tu, Meow dah jatuh cinta... Apa kesudahannya? Semuanya di dalam Pop Gang - Galah Panjang! Kelas bermula sekarang! Learn More
USUAL: RM6.50

NOW: RM 6.50 (-0%)

MEMBER: RM 5.85 (-10%)

By Nishiki
Nishiki kembali dengan koleksi kedua Pop Gang: Polis Sentri! Pop dan kawan-kawannya tak habis-habis mencipta pelbagai kisah lucu. Tak tertahan melihat gelagat mereka! Adakah nasib Pop berubah menjadi lebih baik kali ni? Atau dia tetap menjadi mangsa kawan-kawannya? Bagaimana pula dengan cinta gila Pinky pada Pop? Baca sendiri, baru tau! Learn More
USUAL: RM6.50

NOW: RM 6.50 (-0%)

MEMBER: RM 5.85 (-10%)

By Nishiki
Pop dan rakan-rakannya kembali dalam Lawak Pop Gang: Teng-Teng! Gelak ketawa bersama kelas paling pelik di alam semesta! Nampak gayanya diorang ni tak habis-habis terjerumus ke dalam insiden demi insiden... tapi semestinya diorang memang berseronok dan persahabatan diorang tetap utuh selamanya! Learn More
USUAL: RM6.50

NOW: RM 6.50 (-0%)

MEMBER: RM 5.85 (-10%)

By Nishiki
Hah! Berita baik untuk peminat ‘Lawak Pop Gang’~Jilid 12 kembali meriuhkan suasana. Jom tengok apa pula kerenah Pop dan gengnya kali ni. Learn More
USUAL: RM10.00

NOW: RM 10.00 (-0%)

MEMBER: RM 9.00 (-10%)

27 Item(s)

*

Back to Top