0

There are 0 item(s) in your cart. ×

You have no items in your shopping cart.

' PENERBITAN IDEA KREATIF 'Found 8 Related Products
Filtered By
publisher
By Hani Fazuha
Dunia ini bukan hanya untuk kita dan hidup ini, bukan hanya untuk ketawa gembira. Payahnya menjadi seorang Adira Imani apabila dia ‘harus’ mengahwini Haris Aryan demi ‘membawa pulang’ Ikmal Reza. Kerana dia hanya si anak pungut, perkataan akur itu perlu atas nama membalas budi. Situasi menjadi lebih payah apabila orang yang dia anggap abang itu rupanya mencintai dirinya. Tapi, jalan untuk berundur ke belakang sudah tiada. “Dira isteri aku, Ikmal.” Suara Learn More
USUAL: RM29.00

NOW: RM 29.00 (-0%)

MEMBER: RM 26.10 (-10%)

By Hani Fazuha
"Bagi Maisarah, cinta pertamanya adalah Airel dan kawan sehidup sematinya adalah Irfan. Dia tak boleh buang Irfan hanya kerana Airel tak suka. Tapi apabila kisah keluarganya memaksa dia dan Airel berpisah, Irfan datang bersama lamaran. Tak disangka rupanya selama ini Irfan mencintainya. “Kau pergilah masuk bilik dulu, aku nak siapkan kemas kat dapur ni.” Tangannya yang digenggam Irfan ditarik. Mata Maisarah mengecil memandang si suami. “Eh! mana tahu bilik yang mana sat Learn More
USUAL: RM28.00

NOW: RM 28.00 (-0%)

MEMBER: RM 25.20 (-10%)

By Cik Amal Amina
JADI MENANTU PILIHAN Learn More
USUAL: RM25.00

NOW: RM 25.00 (-0%)

MEMBER: RM 22.50 (-10%)

By Emy Roberto
Perkahwinan mereka bukan atas dasar cinta tetapi cinta boleh datang bila-bila masa. Bagi Shahrizal, tiada sebab untuk dia tidak jatuh cinta pada Rafeeqa tapi bagi Rafeeqa, perkahwinan itu satu bebanan. Lantas, Sunderland dan sambung belajar menjadi alasan. “Tak payah pergi boleh tak? Kat sini pun boleh sambung belajar.” – Shahrizal ‘A NO is always a NO Shah.’ Itu jawapan hati Rafeeqa. Awalnya, Shahrizal masih melayannya dengan baik. Namun, segalanya berubah pa Learn More
USUAL: RM26.00

NOW: RM 26.00 (-0%)

MEMBER: RM 23.40 (-10%)

By Ezza Mysara
Orang kata, tak kenal maka tak cinta. Tapi bagaimana pula jika terlebih kenal hingga hilang rasa cinta? “Maaf. Saya memilih untuk tinggal di hati yang lain.” Haura Ameena. “Saya mencintai awak sepenuh hati, tapi awak sekadar menyintai saya separuh hati?” Ariq Zafri. Haura yang degil. Haura yang ego. Tapi kenapa masih Haura yang bertahta dalam hati Ariq? Demi menyelamatkan Haura dari lelaki seperti Muaz, Ariq merancang sesuatu. “You kahwin je dengan Ariq. Buat Learn More
USUAL: RM30.00

NOW: RM 30.00 (-0%)

MEMBER: RM 27.00 (-10%)

By Kay Omena
Untuk meluahkan, dia tidak pernah yakin diri. Apabila berdepan dengan gadis itu, selalunya ayat puaka yang keluar dari mulutnya. Kebetulan yang tidak disangka, apabila mula kerja dan tinggal di bandar, jiran sebelah rumah juga orang yang sama. “Hana duduk dekat rumah sebelah ni. Abang baru pindah sini ke?” - Hana "Hidup aku ni memang kena berjiran dengan kau sampai mati ke?" Aiman Pada Hana, mulut puaka Aiman itu memanglah menyakitkan hati tapi dia tidak boleh he Learn More
USUAL: RM27.00

NOW: RM 27.00 (-0%)

MEMBER: RM 24.30 (-10%)

By Rina Farizq
Sumpahan apakah ini? Kenapa lamaran yang datang bukan dari seseorang yang kacak macam Chace Crawford? Atau setidak-tidaknya daripada lelaki yang masih bertenaga. Ellina tidak mahu kahwin dengan Tuan Haji yang tua. "Kahwinlah dengan ibu saya. Tuan haji dengan ibu saya lagi sesuai."- Ellina "Ellina, I want to marry you, not your mom." - Tuan Haji Mujur ada aplikasi WhatsApp yang menghubungkan mereka berdua untuk berkomunikasi tanpa perlu bertentang mata. Kalau tidak, m Learn More
USUAL: RM27.00

NOW: RM 27.00 (-0%)

MEMBER: RM 24.30 (-10%)

By Kay Omena
Sekian lama Rania tahu Syahiran sangat membencinya. Bagi Syahiran, Rania itu perampas kasih sayang dan perhatian uminya. Tapi, itu bukan niat Rania yang sebenar. Dia hanya mahu menumpang kasih setelah kehilangan orang tuanya. “Kau jangan sesekali tunjuk muka depan aku!”- Syahiran Sebab itu, bila tiba-tiba Syahiran melamarnya, Rania bagai tak percaya. Tapi, dia tetap rasa bahagia kerana sejak lama dulu, hatinya memang sudah terjatuh suka pada lelaki itu. “Beri Learn More
USUAL: RM27.00

NOW: RM 27.00 (-0%)

MEMBER: RM 24.30 (-10%)

8 Item(s)

*

Back to Top