9.9 Promotion
9.9 Promotion
0

There are 0 item(s) in your cart. ×

You have no items in your shopping cart.

' QHAYRA QHAYRIESA 'Found 6 Related Products
Filtered By
author
By Qhayra Qhayriesa
Dingin, kaku, datar... itu watak penuh misteri Tengku Ishaan Danish. Dia makhluk paling sinis dan selalu menghuru-harakan hidup sesiapa saja yang berperang dengannya kecuali seseorang... "Awak yang buatkan saya jadi tak tentu arah dan sekarang, awak tanya pulak apa yang saya nak buat? Huh. Sepatutnya fikir habis-habis sebelum buat sesuatu. Kalau tak macam inilah jadinya. Awak juga yang dapat akibatnya." -TENGKU ISHAAN DANISH "Saya dah buat apa Tengku? Apa yang saya dah Learn More
USUAL: RM29.00

NOW: RM 26.10 (-10%)

MEMBER: RM 23.20 (-20%)

By Qhayra Qhayriesa
Atas desakan wang, Zuhayra nekad menerima tawaran menjadi isteri kontrak kepada Ashraf Daem, seorang lelaki yang tidak dikenalinya. Enam bulan Zuhayra bersabar dengan kerenah dan tingkah cerewet lelaki itu. Tanpa dia sedar, ada cinta di hatinya buat lelaki itu meskipun cuba dinafikannya. “Aku sendiri pun tak tahu bila aku jatuh cinta dekat suami aku tu. Yang aku tahu, dialah satu-satunya lelaki yang berjaya mencuri hati aku ni. Aku cintakan dia, sepenuh hati aku.” - Zu Learn More
USUAL: RM24.00

NOW: RM 21.60 (-10%)

MEMBER: RM 21.60 (-10%)

By Nurfaza Alisya , Qhayra Qhayriesa , Zaza Qry , Nia Qurratun'aini , Aunie Ayunie
#AdamWarda – Nurfaza Alisya Duda Pujaan Hati “Dah berapa lama abang tak senyum macam ni dengan perempuan? Atau dengan perempuan lain pun abang senyum macam ni?” “Kalau abang senyum macam ni pada semua perempuan, habislah semua perempuan dalam dunia ni nak kahwin dengan abang. Kalau tak, Warda pun takkan nak teropong abang hari-hari, kan?” #HayatAlia – Qhayra Qhayriesa Dudaku Ajak Kahwin Lagi “Jom kita kahwin sekali lagi Alia?” “Betul awak nak kahwin Learn More
USUAL: RM23.00

NOW: RM 20.70 (-10%)

MEMBER: RM 20.70 (-10%)

By Qhayra Qhayriesa
Sejak kecil kehidupan Iskandar diselubungi misteri. Kehadiran patung misteri di bilik bacaan milik Datuk Ahmad Shah, potret seorang gadis di butik Datin Maznah dan kemunculan tiba-tiba Shahnazra Atika dalam keluarga Datuk Ahmad Shah. Semua itu meninggalkan tanda tanya kepada Iskandar yang selama ini mempunyai hubungan rapat dengan keluarga itu. Kali pertama Iskandar bertemu Shahnazra Atika, dia keliru. Dia tidak pasti gadis itu benar-benar seorang gadis atau lelaki tulen sepe Learn More
USUAL: RM26.00

NOW: RM 23.40 (-10%)

MEMBER: RM 23.40 (-10%)

By Qhayra Qhayriesa
Amar Tafhim dan Mayamin Nur, Kali pertama bersua muka mereka sudah bertekak. Mana tidaknya, kedua-duanya mempunyai tingkah yang berbeza. Kerana dipaksa, mereka berkenalan juga walau masing-masing tiada hati mahu duduk semeja. “Kenapa? Dah nama pun nak berkenalan kan, mestilah kena tanya nama, tempat kerja, tempat tinggal. Awak jugak yang suruh saya tanya tadi,” tukas Amar mula berangin. Banyak songeh betullah minah murai ni. Dua jam duduk dengan dia, mulut dia aje yang Learn More
USUAL: RM25.00

NOW: RM 22.50 (-10%)

MEMBER: RM 22.50 (-10%)

By QHAYRA QHAYRIESA
“Dia lelaki yang tak guna.. Dia rampas kau daripada aku. Depan mata aku, dia bunuh kau. Dia memang manusia tak berhati perut. Tengku Zaff memang lelaki durjana!” – ADANIA Kesilapan membawa padah… menghancurkan segala naluri yang ada. Adania terlalu bencikan Tengku Zaff. Kehilangan abang kembar pada keadaan yang tak dijangka mematikan jiwanya pada setiap pesona lelaki itu. Adania sendiri telah lama disogok kegiatan gelap Tengku Zaff yang selama ini tidak kelihata Learn More
USUAL: RM29.00

NOW: RM 26.10 (-10%)

MEMBER: RM 23.20 (-20%)

6 Item(s)

*

Back to Top