Best of 2021
Best of 2021
0

There are 0 item(s) in your cart. ×

You have no items in your shopping cart.

' SIRI AKU DENGAR 'Found 12 Related Products
Filtered By
seriesname
By Frog
'Dia' jual apa tu?Adanya pasar malam, suasana jadi meriah bagaikan pesta. Tapi... ada juga kisah misteri tak semua orang tau..."Ada puntianak berkeliaran kat gerai ikan!"Katanya puntianank muncul nak balas dendam. Eh, dia boleh cari mangsa kat kawasan hiruk-pikuk macam tu ke? Kalau betul, korang kena berhati-hati lepas ni.Ke... korang rela nak jadi mangsa seterusnya?Komik seram bikin memang & jantung berdegup kencang. Pasti menggigil ketakutan. Siri 'Aku Dengar Kat' membuatk Learn More
USUAL: RM12.00

NOW: RM 12.00 (-0%)

MEMBER: RM 10.80 (-10%)

By San San
Masa bermain depan sebuah rumah usang, kedengaran satu suara pelik. Padahal rumah tu tak berpenghuni. Tapi... bila intai di sebalik pintu tu... arghhh!!!'Dia' ada kat mana-mana je. Jadi kalau rasa macam ada yang memerhati dari belakang pintu... jaga-jaga! Learn More
USUAL: RM12.00

NOW: RM 9.60 (-20%)

MEMBER: RM 9.60 (-20%)

By Kron
HEI, BUAT APA TU @ TEPI JALAN?KOMIK SERAM BIKIN MEREMANG & JANTUNG BERDEGUP KENCANG. PASTI MENGGIGIL KETAKUTAN. SIRI 'AKU DENGAR KAT...' MEMBUATKAN SUASANA TEGANG & BADAN KEJUNG!"Hoi, bahayalah bergurau kat tepi jalan macam ni!"Teguran sebegini memang kena terima sebab ia demi keselamatan bersama. Tapi..."Ada orang kat belakang kita ke tadi?"BANGG!!!Kemalangan ngeri mungkin tinggalkan 'sesuatu' menyeramkan. Jadi, bila berseorangan kat tepi jalan tu, hati-hati... 'dia' bukan k Learn More
USUAL: RM12.00

NOW: RM 9.60 (-20%)

MEMBER: RM 9.60 (-20%)

By Soo Siew Boon
"Berlaku kemalangan tragis di KM44 Lebuh Raya XYZ itu telah mengorbankan nyawa dua mangsa...Penemuan mayat tanpa kaki di Lebuh Raya HHH telah..."Korang mesti pernah baca berita sebegini ni, kan?Macam mana insiden ni boleh berlaku?Adakah kerana kecuaian atau sememangnya wujud entiti seram mengganggu pengguna lebuh raya?Korang pernah alaminya? Learn More
USUAL: RM12.00

NOW: RM 9.60 (-20%)

MEMBER: RM 9.60 (-20%)

By Frog
PANG!!!"Bunyi apa tu? Pergi tengok cepat!"Tapi bila sampai di dapur, tak ada sesiapa pun. Pelik ni!Dapur, antara 'ruang kemesraan' seisi keluarga. Dapat sediakan juadah dan masak bersama-sama antara aktiviti best di dapur. Tapi bagaimana kalau 'ada' yang tak senang duduk dan nak ubah keadaan dapur tu jadi seram? Kalau boleh jangan duduk di dapur seorang diri waktu tengah malam! Learn More
USUAL: RM12.00

NOW: RM 9.60 (-20%)

MEMBER: RM 9.60 (-20%)

By Leoz
"Ahhh... best-nya dapat rehat dalam bilik sendiri..."Tapi sebelum tu, periksa dulu kawasan sekeliling sebab..."Jangan kacau akuuu!!! Keluar dari siniii!!!"'Dia' bukan kira tempat tu selesa atau tak. Yang penting 'dia' boleh buat onar dan paling utama, nak balas dendam! Ya, bilik tidur juga tak terlepas, sama juga macam korang... yang mungkin takkan terlepas daripada genggaman 'dia'! Learn More
USUAL: RM12.00

NOW: RM 12.00 (-0%)

MEMBER: RM 10.80 (-10%)

By Jo
Suasana meriah kat kantin bertukar tragedi bila ada pelajar maut serta-merta akibat insiden dahsyat. Namun tragedi tak terhenti setakat tu je. Khabarnya roh tak tenteram berkeliaran hingga suasana kantin bertukar seram penuh misteri. Sampai bila nak biarkan diorang terus menghantui? Takkan nak tunggu mangsa lain pula jadi korban? Learn More
USUAL: RM12.00

NOW: RM 9.60 (-20%)

MEMBER: RM 9.60 (-20%)

By Kin
"Shh... tolong diam!" Kenapa pustakawan selalu tegur kita jangan buat bising? Dia tak nak kita ganggu orang lain ke? Atau sebenarnya dia bimbang kita ganggu sesuatu tak dapat dilihat dengan mata kasar? Bila duduk seorang diri kat perpustakaan, pernah tak korang rasa ada kelibat kat belakang? Tapi bila toleh tak ada apa-apa pun. Mungkin benda tu nak baca buku bersama korang... Learn More
USUAL: RM12.00

NOW: RM 12.00 (-0%)

MEMBER: RM 10.80 (-10%)

By Jo
Salah satu tempat favourite remaja melepak sekarang adalah kafe siber, lebih-lebih lagi yang beroperasi 24 jam. Jadi tak peliklah kalau ada berita kematian mengejut remaja yang berjam-jam main game. Korang tahu tak, roh berkeliaran kat situ boleh buat korang leka menghadap PC tanpa henti? Kalau korang rasa tempat ni selamat daripada sebarang makhluk halus, think again! Learn More
USUAL: RM12.00

NOW: RM 12.00 (-0%)

MEMBER: RM 10.80 (-10%)

By Aku Dengar Studio
Pernah dengar cerita tentang eskalator telan orang? Benarkah ia satu kemalangan... atau ada sebab lain? Macam mana pula legenda menghitung anak tangga pada malam hari? Benarkah ia boleh mengancam nyawa? Kesimpulannya, apa sebab eskalator boleh telan orang? Dan kenapa pula, kalau hitung anak tangga boleh bawa maut? 'Aku Dengar Kat Tangga Ada...' menyingkap misteri tangga yang belum terungkai! Learn More
USUAL: RM12.00

NOW: RM 12.00 (-0%)

MEMBER: RM 10.80 (-10%)

By Nicole Bibi
"Tak ada apa-apa pun kat sini!" "Eh, apa tu? Macam mana 'dia' boleh ada kat situ?" Sebenarnya, kau dah masuk ke alam lain! Laman belakang; tempat lakukan pelbagai aktiviti. Tapi kemunculan 'dia' buat hidup korang huru-hara. Berani ke korang nak jejak tempat tu lagi? Lebih baik korang berhati-hati. Learn More
USUAL: RM12.00

NOW: RM 12.00 (-0%)

MEMBER: RM 10.80 (-10%)

By Frog
"Wah, cantiknya kawasan air terjun ni!" Tapi... awas! ada yang sedang memerhati. "Tolonggg... ada orang lemas!" Walaupun airnya cetek dan jernih, 'perangkap' tak pernah kenal mangsa. Air terjun, lokasi menarik tumpuan ramai. Tapi dalam berseronok tu, jangan sekali-kali kita alpa. Banyak 'makhluk tersembunyi' tengah perhatikan kita. 'Dia' cuma tunggu peluang nak kenakan kita. Learn More
USUAL: RM12.00

NOW: RM 9.60 (-20%)

MEMBER: RM 9.60 (-20%)

12 Item(s)

*

Back to Top