0

There are 0 item(s) in your cart. ×

You have no items in your shopping cart.

' Takasi 'Found 7 Related Products
Filtered By
author
By Takasi
Eh, macam-macam idea dah dicurahkan tapi misi masih statik dan tak ke mana. Sampai bila nak tunggu? Beralah dan mengalah? Tu bukan cara tiga ekor Raja Miau ni kononnya. Berani berjuang sampai titisan peluh yang terakhir. Masalahnya... berani dan berjaya ke? Hahaha! Learn More
USUAL: RM14.00

NOW: RM 14.00 (-0%)

MEMBER: RM 12.60 (-10%)

By Takasi
Eh, trio Raja Miau berjaya kembangkan sayap? Ada mangsa baru? Mampu bertahan ke geng baru tu? Tak apa. Jom belek misi 'tak pasti' diorang agar kita tak terpalit sekali. Awas! Jangan sampai korang terjebak! Learn More
USUAL: RM12.00

NOW: RM 12.00 (-0%)

MEMBER: RM 10.80 (-10%)

By Takasi
Vish... tak habis lagi ke lagak tiga ekor miau ni? Macam mana? Dah Vol 4 ni. Korang rasa berjaya ke misi jajah manusia diorang? Alamak! Risau kalau jadi mangsa. No! Kita pun ada misi untuk tepis huru-hara bakal ditempuh. Biarkan diorang diulit angan-angan yang entah bila jadi kenyataan... Learn More
USUAL: RM12.00

NOW: RM 12.00 (-0%)

MEMBER: RM 10.80 (-10%)

By Takasi
Tak habis lagi hajat kucing ni nak takluk dunia nampaknya. Ish, macam mana nak buat diorang ni sedar diri, eh? Tak apa... kita bagi can. Jangan naik kepala dahlah. Nanti macam-macam perangai keluar. Nak tahu apa pula gelagat miau ciptaan Takasi kali ni? Jom kita layan sama-sama. Learn More
USUAL: RM12.00

NOW: RM 12.00 (-0%)

MEMBER: RM 10.80 (-10%)

By Takasi
Zzz... Zzz... macam manalah misi takluk dunia nak menjadi kalau masing-masing suka sangat layan mata?Tak reti bercakap tak jadi masalah. Bab tidur ni susah sikit nak dibuat berunding. Jadi jorang rasa apa pulak plan Lion, Rocky dan Elastien kali ni?Apa lagi? Jom kita perhati tiga miau perasan bagus karya Takasi yang berangan nak jadi taiko ni! Learn More
USUAL: RM12.00

NOW: RM 12.00 (-0%)

MEMBER: RM 10.80 (-10%)

By Takasi
Haiwan tak reti bercakap ni bercita-cita nak takluk dunia? Pelik betullah. Jangan kelirukan kitorang, boleh tak?Lion, Rocky dan Elastein ada misi tersembunyi bila masuk dunia manusia. Hmm, kita tengok dulu apa diorang nak buat ni.Karya terkini Takasi pasti mengundang gelak tawa dengan perangai sewel tiga miau. Jom layan! Learn More
USUAL: RM12.00

NOW: RM 12.00 (-0%)

MEMBER: RM 10.80 (-10%)

By Takasi
USUAL: RM10.00

NOW: RM 10.00 (-0%)

MEMBER: RM 9.00 (-10%)

7 Item(s)

*

Back to Top