0

There are 0 item(s) in your cart. ×

You have no items in your shopping cart.

' Wan Nur Najihah 'Found 642 Related Products
Filtered By
author
By Ramlee Awang Murshid
"Anding Ayangan II, kisah yang sangat mengujakan dan dibayangi dengan imaginasi yang penuh magis. Kisah masih berteraskan konsep saspens thriller. Anding Ayangan II tetap sebuah penceritaan bersandarkan Dark Dream dan make believe. Nilainya sangat tinggi dan berbaloi untuk dihayati. Seperti pembaca sedia maklum, kekuatan gaya bahasa dan teknik penceritaan yang penuh dramatik lebih memberikan kesan kepada pembaca. Berkisarkan mengenai dua dunia yang mempunyai kehidupan be Learn More
USUAL: RM30.00

NOW: RM 24.00 (-20%)

MEMBER: RM 24.00 (-20%)

By Prawan Prayoonhong , Dusit Kladchat
当年一场疫苗实验项目失误,不仅造成弗兰肯和贝尔反目,更让贝尔走火入魔成疾病魔王别西卜。从那次之后,弗兰肯和别西卜都在纠缠不休地斗争着。 为了保护众人,弗兰肯决定狠下心,单独找上别西卜摊牌,结束这一段纠缠不休的斗争。 然而,别西卜不是省油的灯。他释放大量的水痘疱疹病毒,让弗兰肯也招架不住! Learn More
USUAL: RM14.90

NOW: RM 14.90 (-0%)

MEMBER: RM 13.41 (-10%)

By Nurul Ain Syuhada
“Kau ni ahli sihir eh?! Kau yang sebabkan aku patah kaki!” “Aku bagi tahu apa yang aku nampak aje!” Zap! Teringatkan ejekan demi ejekan sewaktu dia masih kecil itu buat jantung Mareeya bagai direntap. Semuanya bagai deja vu. Sebolehnya dia tidak mahu kelebihan itu. Mampu melihat masa depan dari anak mata seseorang? Itu semua malapetaka baginya. Mareeya berdoa semoga suatu hari nanti dia menjadi manusia yang normal. Tapi… Setelah 24 tahun memiliki kebolehan itu, ti Learn More
USUAL: RM28.00

NOW: RM 28.00 (-0%)

MEMBER: RM 25.20 (-10%)

By Iwan Reaz
Adik-adik pernah bercita-cita untuk menjadi seorang penulis? Adik-adik mahu jadi penulis tetapi tidak tahu caranya? Tahukah adik-adik bahawa usia muda bukan penghalang untuk menulis buku sendiri? Ketahuilah bahawa Adrian juga masih bergelar seorang pelajar. Tetapi beliau percaya pada minat dan bakat yang dimiliki. Berbekalkan semangat juang dan bimbingan daripada mentornya, Aiman Syafiq, Adrian berjaya menjadi seorang penulis superstar! Bagaimanakan cara untuk bergelar seor Learn More
USUAL: RM12.90

NOW: RM 12.90 (-0%)

MEMBER: RM 11.61 (-10%)

By Nix Ridzwan
Iman mengembara bersama Kugar dalam melaksanakan misi mencari kunci peti azimat dan juga mencari anak dan isteri Kugar. Mereka telah terserempak dengan Radeus, salah seorang manusia Satria yang juga merupakan pahlawan pedang yang digeruni. Mereka telah berjaya memujuk Radeus untuk turut sama dalam pengembaraan tersebut memandangkan Radeus juga mempunyai misi mendapatkan kembali pedang keturunanya yang telah dicuri. Dalam pergembaraan mereka iaitu Iman, Info, Kugar dan R Learn More
USUAL: RM10.00

NOW: RM 10.00 (-0%)

MEMBER: RM 9.00 (-10%)

By Siti Fatiha Yahya , Sharifah Nursyahidah Syed Annuar
Di tangan Siti Fatiha & Sharifah Nursyahidah, Hallyu bukan sekadar produk budaya popular Korea Selatan – drama, filem, muzik, makanan segera & fesyen – tetapi juga kuasa lunak (soft power) yang memiliki dimensi ekonomi dan politik. Melalui olahan yang kemas dan padat, penulis menghuraikan bagaimana Hallyu terbentuk hasil perubahan struktur ekonomi Korea Selatan yang kemudiannya menjadi bahan eksport yang menguntungkan ekonomi serta sosio-politik Korea Selatan. Tidak puas Learn More
USUAL: RM28.00

NOW: RM 28.00 (-0%)

MEMBER: RM 25.20 (-10%)

By Wan Nur Najihah
"‭Papa tu tak setia dengan ibu. Berbelas tahun ibu hidup bermadu. Ibu sanggup tahan ‬dengan papa. Tolonglah ibu minta cerai dengan papa. Rina tak suka tengok ibu hidup macam ni. Ada laki macam tak ada. Ibu terlalu baik, papa yang tak pandai hargai ibu‭."‬ MARINA KHADEEJA Hadirnya dia setelah 10 tahun orang tuanya berkahwin. Hidup yang diharapkan indah seperti pelangi hancur disebabkan ayahnya yang memilih untuk berpoligami. Dia saksi penderitaan ibunya yang hidup ber Learn More
USUAL: RM27.00

NOW: RM 27.00 (-0%)

MEMBER: RM 21.60 (-20%)

Kucing telah mendominasi peradaban sejak zaman Nil lagi. Di mana ada manusia, di situ kucing mengiau. “Miau, miau, aummm…” Itulah jampi yang berkurun membuat manusia jatuh cinta pada bangsa berbulu yang licik, nakal, dan kaki jilat ini. Manuskrip ini jadi dalil betapa kucing telah menawan manusia. Di rumah. Di pejabat. Di kedai makan. Di tepi jalan. Segala-galanya kucing. Cuma AWAS. Jangan sampai buku ini sampai ke tangan bangsa anjing, burung, atau tikus! Panjang cer Learn More
USUAL: RM25.00

NOW: RM 25.00 (-0%)

MEMBER: RM 20.00 (-20%)

By Nurharyati Ishak
Perpisahan kita bukan abang sengajakan. Fiona yang memulakan, membuatkan abang sangat terluka. Tetapi cinta abang terikat mati padamu sampai bila-bila. ~ Syed Syeikh Ibrahim Akhtar a.k.a Baim Fiona terluka, abang. Kehadiran Fiona bagai tersua-sua meminta cinta dari lelaki macam abang. Siapalah Fiona di mata abang. Biarlah Fiona bawa diri. Tempat Fiona bukan di sisi abang. ~ Fiona Jiwamu aku pegang. Rohmu kuseru. Kaulah cinta hatiku. Biar jiwa kita bersatu di alamku. Nur Learn More
USUAL: RM30.00

NOW: RM 30.00 (-0%)

MEMBER: RM 27.00 (-10%)

By Puteri An-Nur
"Dunia percintaan sememangnya indah jika pasangan setia. Tetapi tidak bagi Nur Syahadah apabila dia diuji dengan kecurangan tunangnya yang bermain kayu tiga. Lebih parah tunangnya curang dengan kakaknya sendiri. Setelah dikecewakan, Nur Syuhadah akur akan jodoh yang dipilih oleh abinya iaitu Yusof. “Nur mesti terima Muhammad Yusof. Dialah lelaki yang terbaik untuk anak abi ni.” - Abi Walau pada mulanya agak berat untuk Nur terima, tapi dia percaya pilihan abinya adalah Learn More
USUAL: RM29.00

NOW: RM 29.00 (-0%)

MEMBER: RM 26.10 (-10%)

By Prawan Prayoonhong , Dusit Kladchat
当初,光明骑士团的成立,为的是一种理念:人魔二族可以和谐共处。 该组织有着优秀的人才,推行人魔二族共同合作的项目,期望人魔二族互惠互利,共荣共存。 他们研发疫苗互惠实验项目,希望透过这个项目,能让人魔二族共同生活。然而,实验出现失误,其中一个实验体变异成怪物。贝尔最疼爱的妹妹——麦德琳不幸感染疾病。由于无法控制自己,造 Learn More
USUAL: RM14.90

NOW: RM 14.90 (-0%)

MEMBER: RM 13.41 (-10%)

By Nurul Asmayani , Ami Susiani
Koleksi Kisah Penyuntik Semangat Anak-anak Agar Rajin Solat dan Puasa. Learn More
USUAL: RM10.00

NOW: RM 10.00 (-0%)

MEMBER: RM 10.00 (-0%)

By Ng Hwei Wan
Arianne jalani hidup macam biasa, tiada yang istimewa. Dia ke sekolah hanya untuk dapatkan keputusan sekadar cukup makan. Hinggalah berlaku suatu insiden di stesen bas yang mungkin bakal merubah hidupnya. "Kau tak suka aku ke?" "Hah?" Arianne terkejut mendengar pertanyaan Aden. Wajah lelaki itu nampak muram. "Pagi tadi tendang bola ke muka aku. Lepas tu sengaja lari dari aku. Kau memang bencikan aku ku?" Riak Aden masih mencuka. Renungan matanya bagaikan kucing dibua Learn More
USUAL: RM18.00

NOW: RM 18.00 (-0%)

MEMBER: RM 16.20 (-10%)

By Liza Nur
Walaupun selalu digelar gadis blur, Aisyah bahagia hidup dalam dunia kecilnya yang hanya berpusat pada kerjanya di sebuah farmasi yang sunyi dan lepak bersama kawan karibnya, Akil. Apabila kakaknya, Aireen menyuarakan niat untuk menikahi Annas, seorang lelaki yang curang dan mahu Aisyah menjadi bridesmaidnya, keadaan menjadi huru-hara. Aisyah yang menyimpan rahsia perbuatan belot Annas dan Rilda terpaksa memikirkan cara untuk berterus terang dengan kakaknya. Annas dan Rilda p Learn More
USUAL: RM28.00

NOW: RM 28.00 (-0%)

MEMBER: RM 25.20 (-10%)

By Ramlee Awang Murshid
Haryani dan Laksamana Sunan...saling jatuh cinta. Pertemuan kedua insan ini dalam satu dimensi di luar batas jangkauan manusia, malah sukar diterima lojik akal. Mereka dari zaman yang berbeza. Haryani terperangkap dalam perkelahian antara kebaikan dan kebatilan manusia. Perjalanan yang panjang, penuh ranjau dan cabaran membuatkan Haryani dan Saifudin mendiamkan sahaja cinta yang terpendam. Dani... pertama kali melihat Haryani yang terlantar koma di hospital terus jatuh hati. Learn More
USUAL: RM25.00

NOW: RM 20.00 (-20%)

MEMBER: RM 20.00 (-20%)

By Ramlee Awang Murshid
Pilu hati saat dikhabarkan suaminya gugur di medan perang, Catalina rebah tidak sedarkan diri. Sebaik terjaga, dia membicarakan hajatnya ke Hulu Melaka. Ingin mencari 'lelaki bertanduk dua'. Tanpa diduga, takdir menentukan Laksamana Sunan lelaki yang dicari Catalina. Malangnya, Laksamana Sunan bukan lagi wirawan. Kudratnya lenyap dan ditawan penjajah yang menakluk Melaka. Hampir dibunuh musuh, dia diselamatkan oleh cinta yang dipendam Luna. Laksamana Sunan, Catalina dan Learn More
USUAL: RM23.00

NOW: RM 18.40 (-20%)

MEMBER: RM 18.40 (-20%)

By Ramlee Awang Murshid
Ryu-Watanabe berasa tidak dirahmati; dilahirkan di penjara dan membesar di rumah kebajikan. Sepanjang hidupnya tidak pernah tenteram lalu membawa diri ke Jepun. Dia menyertai satu kumpulan yakuza dan menjadi samurai yang mahir bermain pedang. Jenaya adalah gelanggang permainannya dan penamat permainan itu adalah maut. Dalam kumpulan itu, dia jatuh cinta dengan Noriko. Kisah mereka dan kumpulan yakuza menjadi tarikan kepada Sabrina untuk mengetahui dengan lebih lanjut. Dia Learn More
USUAL: RM25.00

NOW: RM 20.00 (-20%)

MEMBER: RM 20.00 (-20%)

By Ramlee Awang Murshid
RASA rindu terhadap keluarga menggamit hati Saifudin merentasi Tanah Sumatera untuk pulang ke Punggor, Tanah Melayu. Namun, kejahatan seolah-olah memburunya. Setiap langkahnya dibayangi halangan yang tak berkesudahan. Berita kepulangannya di Tanah Melayu sampai ke pengetahuan Sultan Melaka. Kemarahan baginda kerana tidak dapat mengahwini Haryani menyebabkan dia mula menjadi buruan orang istana. Saifudin lari ke gua. Di situlah bermulanya satu lagi keajaiban. Jasadnya be Learn More
USUAL: RM23.00

NOW: RM 18.40 (-20%)

MEMBER: RM 18.40 (-20%)

By Ramlee Awang Murshid
Rahsia susur galur Aiddin sengaja dirahsiakan oleh ayahnya, Ibrahim. Justeru… dia memiliki sebuah keluarga yang bahagia. Bagaimanapun kehidupan manusianya yang gembira dan ceria, tercalar apabila disahkan menghidap barah otak tahap empat. Doktor meramalkan Aiddin hanya mampu hidup dalam tempoh yang sangat singkat. Jiwanya terganggu dan sejak itu, Aiddin suka bersendirian. Aiddin yang berduka cita ditenteramkan oleh tunangnya, Feena yang berjanji akan setia pada ikatan ci Learn More
USUAL: RM25.00

NOW: RM 20.00 (-20%)

MEMBER: RM 20.00 (-20%)

By Ramlee Awang Murshid
Bila Hilman dapat bertemu dengan anaknya Jeslina di New York setelah berbelas tahun terpisah, mereka berasa begitu bahagia. Namun, keriangan mereka diragut bila kereta yang mereka naiki terlibat dengan satu kemalangan jalan raya. Jeslina koma sementara Hilman pula dituduh memandu dalam keadaan mabuk. Dalam situasi genting itu, muncul Mia Sara, seorang petugas di Kedutaan Malaysia, Washington D.C. Melalui bantuannya, Hilman dinasihatkan ke mahkamah untuk mendapat keadilan. Nam Learn More
USUAL: RM25.00

NOW: RM 20.00 (-20%)

MEMBER: RM 20.00 (-20%)

By Ramlee Awang Murshid
SEORANG pengarang novel cuba menulis naskhah terbaharu. Malangnya, gejala writers block melanda. Suatu masa... dalam keadaan separa sedar ketika terlena, dia terlihat seseorang menggunakan komputer ribanya. Namun kelibat orang itu samar-samar. Sebuah cerita yang siap ditaip terpamer pada skrin. Sebuah kisah yang mengujakan, tetapi bukan dia penulisnya. Teorinya – mungkin dia ada berkarya tanpa disedari, tetapi minda logiknya ragu-ragu. Satu demi satu cerita baharu ditemu Learn More
USUAL: RM25.00

NOW: RM 20.00 (-20%)

MEMBER: RM 20.00 (-20%)

By Ramlee Awang Murshid
Balas dendam, pencarian keluarga kandung, keadilan, kasih sebuah percintaan, air mata dan kesetiaan seorang lelaki yang bernama suami, adalah satu janji yang melingkari hidup Luqman. Tragedi pembunuhan ayah Luqman, telah membuka satu rahsia yang menjadi hijab jalur pengkhianatan. Pada ketika inilah Luqman menemui Adelia Mustapha. Kasih dan cinta Luqman, rupa-rupanya menjadi racun berbisa di hati Adelia. Janji yang begitu teguh di hati Luqman akhirnya membawa musibah. De Learn More
USUAL: RM25.00

NOW: RM 20.00 (-20%)

MEMBER: RM 20.00 (-20%)

By Ramlee Awang Murshid
CINTA menuntut seluruh pengertian. Saifudin dan Ratna Sang Ratu Sulaman menyulam cinta dalam kancah pertempuran, permusuhan dan perjuangan. Cinta – tidak terlafaz dalam lisan. Hanya suara hati yang melagukannya biar dilandai krisis paling parah. Cinta – bakal diakhiri dengan peperangan. Mengorbankan insan tersayang. Apakah semua ini mahar untuk sebuah pernikahan? Wali Sufi – melarang cinta Saifudin dan Ratna Sang Ratu Sulaman atas alasan yang berbeza. Cintai Pencipt Learn More
USUAL: RM30.00

NOW: RM 24.00 (-20%)

MEMBER: RM 24.00 (-20%)

By Peter Swanson
On the eve of his college graduation, Harry is called home by his step-mother Alice, to their house on the Maine coast, following the unexpected death of his father. But who really is Alice, his father's much younger second wife? In a brilliant split narrative, Peter Swanson teases out the stories and damage that lie in her past. And as her story entwines with Harry's in the present, things grow increasingly dark and threatening - will Harry be able to see any of it clearly t Learn More
USUAL: RM40.95

NOW: RM 40.95 (-0%)

MEMBER: RM 36.86 (-10%)

By Wan Ali Akbar & Dr. Mohd Yusuf
Siapakah Umar yang dimaksudkan dalam buku ini? Apakah yang dimaksudkan dengan Muwafaqat Umar? Bagaimanakah yang dikatakan dengan ketepatan pandangan Umar berlandasankan wahyu? Dapatkan segala jawapan berkaitan Muwafaqat Umar yang berlandaskan wahyu Allah S.W.T dalam buku ini. Tuntas, terperinci dan padat. Learn More
USUAL: RM18.00

NOW: RM 18.00 (-0%)

MEMBER: RM 16.20 (-10%)

By Haslina Hassan , Ann Wan Seng
Isu LGBT sentiasa menggamit perhatian orang ramai. Ada yang menyokong dan tidak kurang juga yang menentang. Setiap mereka mempunyai pandangan dan hujah masing-masing mengenai isu yang semakin hangat dibicarakan sejak kebelakangan ini. Umum tidak mengetahui siapakah sebenarnya golongan LGBT dan cerita-cerita di sebalik tabir yang menyelubungi kehidupan para pengamal seks songsang dan di luar tabie serta fitrah manusia ini. Buku ini menjawab segala persoalan yang berkaitan deng Learn More
USUAL: RM37.90

NOW: RM 37.90 (-0%)

MEMBER: RM 34.11 (-10%)

By Datin Sri Hajjah Nurzarina
Sudah menjadi sunnatullah bagi anak Adam diberikan kepada mereka berbagai kenikmatan yang mereka cintai dan jadikan pandangan mereka dengannya di dunia ini sebagaimana firman Allah SWT, "Dijadikan indah pada (pandangan) manusia kecintaan kepada apa-apa yang diingini, iaitu wanita-wanita, anak-anak, harta yang banyak dari jenis emas, perak, kuda pilihan, binatang-binatang ternak dan sawah ladang. Itulah kesenangan hidup di dunia. Dan di sisi Allah-lah tempat kembali yang baik Learn More
USUAL: RM27.00

NOW: RM 27.00 (-0%)

MEMBER: RM 24.30 (-10%)

By Prawan Prayoonhong
Dr. Franken dan Mun meneruskan pengembaraan mereka untuk memburu Belzeebub. Dalam perjalanan, mereka telah diserang oleh virus bawaan nyamuk. Siapakah dalang penyebaran virus tersebut? Learn More
USUAL: RM12.90

NOW: RM 12.90 (-0%)

MEMBER: RM 11.61 (-10%)

By Noriss Nur
Kenapa harus memiliki buku ini: Pola bercetak secara percuma Lengkap langkah demi langkah bergambar Senang untuk difahami Penulis yang berpengalaman dalam bidang jahitan Kesemua langkah lengkap diajar bermula dari membuat pola, memotong kain dan sehingga menjahit kain. Learn More
USUAL: RM45.00

NOW: RM 40.50 (-10%)

MEMBER: RM 40.50 (-10%)

By Rabihah Nur Ridhuan
Manisnya cinta apabila ia diakhiri dengan sebuah perkahwinan. Impian yang dipendam selama dua tahun oleh Orked dan Raf akhirnya tercapai jua. Raf anak tunggal yang suka dipujuk bukannya memujuk membuatkan Orked jadi keliru sendiri. Walau bagaimanapun, cinta Orked tetap kukuh buat Raf. Namun sayangnya manisnya cinta mereka menemui penamatnya apabila kemunculan skandal di antara bapa Raf iaitu Encik Rahman dan Tasya. Skandal itu menjadi titik permulaan kepada keruntuhan rumah t Learn More
USUAL: RM28.00

NOW: RM 28.00 (-0%)

MEMBER: RM 25.20 (-10%)

By Eshal Nuranis
Perkahwinan yang berlangsung antara Hazill dan Airis semata-mata sebab dendam. Kematian Hazieq menjadi asbab hidup Airis menderita. Bukan setakat emosi, tubuh badannya juga sering disakiti. Airis lelah dengan semua ini. Walaupun menikahi Hazill tanpa rasa cinta, Airis tetap cuba meraih perhatian suaminya. Dia tahu syurga terletak pada lelaki itu. Manakala Hazill yang terikat antara sayang dan dendam masih mempertahankan egonya. “Kau tak tahu betapa sakitnya aku sekarang. A Learn More
USUAL: RM24.00

NOW: RM 24.00 (-0%)

MEMBER: RM 21.60 (-10%)

By Nix Ridzwan
Iman mengembara bersama Kugar dalam melaksanakan misi mencari kunci peti azimat dan juga mencari anak dan isteri Kugar. Mereka telah terserempak dengan Radeus, salah seorang manusia Satria yang juga merupakan pahlawan pedang yang digeruni. Mereka telah berjaya memujuk Radeus untuk turut sama dalam pengembaraan tersebut memandangkan Radeus juga mempunyai misi mendapatkan kembali pedang keturunanya yang telah dicuri. Dalam pergembaraan mereka iaitu Iman, Info, Kugar dan Radeus, Learn More
USUAL: RM10.00

NOW: RM 10.00 (-0%)

MEMBER: RM 9.00 (-10%)

By 葛文德
  為什麼問題處理不了?   知道不夠,更要做到。   頂尖人士都在用的利器,   關於清單,你用對了嗎?   ★美國亞馬遜網路書店健康管理行政類第 1 名、醫院管理行政類第 1 名   在現今社會,資訊日趨龐大與複雜,專業分工愈來愈細膩。即使累積了很多技能知識(know-how),然而可以避免的錯誤依然一再發生,不管是醫療、施政、法律、金融 Learn More
USUAL: RM53.90

NOW: RM 53.90 (-0%)

MEMBER: RM 48.51 (-10%)

By
  初學者必備!家用縫紉機OK!   實用收錄拉鍊&提把&口金技巧縫法x裡袋設計   詳細圖解一級棒!   【特別加贈一大張紙型】   ■超詳細圖片分解步驟教學   ■漂亮局部設計縫法大公開   ■依照喜好選擇內口袋款式   ■必學拉鍊&提把縫法訣竅   ■豐富收錄托特包、鋁口金包、拉鍊小包……詳細插畫圖解作法   講究的手作包如何製作 Learn More
USUAL: RM58.50

NOW: RM 58.50 (-0%)

MEMBER: RM 52.65 (-10%)

By Nurrul Shuada
“Eh, perempuan ni muncul dari planet mana ya? Kawan kau ke, Sara? Kalau perempuan ni kawan kau, aku nasihatkan lain kali kau pilihlah kawan yang elok-elok. Cari yang waras sikit, ya?” – AKID ARYAN “Awak tak puas hati dengan saya ke? Kalau tak puas hati, cakap! Sesedap rasa saja cakap saya ni gila, ya? I’ll sue you. Just wait and see.” -PUTERI IMANINA Pertemuan pertama yang terus membengkakkan hati Puteri Imanina terhadap Akid Aryan. Sudahlah ditolong dari kecelak Learn More
USUAL: RM27.00

NOW: RM 27.00 (-0%)

MEMBER: RM 24.30 (-10%)

By Rosa Nur
Diculik, dikurung dan diseksa oleh si bongkok kerana ingin melihat orang-orang seksaannya menderita seperti orang yang dicintainya sebelum ini. Antara yang menanggung akibat adalah RAYYAN FIRDAUS, HANNA HANANI dan beberapa orang lagi rakan mereka. Dan ini pula antara kata-kata dendam orang yang dicintai si bongkok... “Kau orang berdua nak tahu tak apa yang aku letak dalam keranda tu? Aku letak lipan. Aku letak kala jengking!” “Ala, tak payahlah nak merayu-rayu. Hati ak Learn More
USUAL: RM23.00

NOW: RM 23.00 (-0%)

MEMBER: RM 20.70 (-10%)

By Nurhayati Ishak
Zachary: Dari benci cinta itu datang. Kerana cinta, aku tidak boleh melepaskan kau pergi. Kecelakaan yang berlaku kepada aku bukan asbab untuk aku menjerat kasihmu. Biar aku dianggap memenjarakanmu di dalam sangkar emas. Demi memandangmu, mendengar suaramu saban waktu, aku terpaksa melupakan sifat belasku. Damia: Zachary, kau perdayakanku tanpa aku ketahui apa maksud sebenarmu. Memenjaraku di istanamu bagaikan patung cendana. Kalau cinta, di mana sentuhan kasihmu? Aku diber Learn More
USUAL: RM28.00

NOW: RM 28.00 (-0%)

MEMBER: RM 25.20 (-10%)

By Dr. Nur Hanisah
"Best ke belajar medik kat India? Dengar cerita, banyak mayat kat sana." "Wah!Belajar kat India? Jumpa Shah Rukh Khan?" "Oh, belajar kat India! Reti la ni cakap bahasa Hindi?" Pelbagai soalan menghujani aku apabila aku memberitahu aku seorang pelajar perubatan di sebuah universiti di India. Tidak semua orang fasih berbahasa Hindi di India. Setiap daerah ada dialek mereka yang tersendiri. Tu belum cerita pasal gaya angguk kepala pun dah macam geleng kepala. Bayangkan kala Learn More
USUAL: RM25.00

NOW: RM 25.00 (-0%)

MEMBER: RM 22.50 (-10%)

By Nur Kamilia Naaimah Nordin
Buku 200 Tip Keluarga Bahagia Gaya Rasulullah memberi informasi kepada kita tentang bagaimana ingin menjadi bakal pasangan, suami isteri, ibu bapa, anak serta keluarga mengikut panduan Islam dan acuan gaya Rasulullah s.a.w. Buku ini memberi menyediakan 200 tip yang praktikal dalam menuju ke arah pembentukan keluarga bahagia gaya Rasulullah s.a.w. Buku ini juga menyediakan 40 hadith sahih dan hasan yang sesuai dijadikan amalan serta panduan dalam membina keluarga yang de Learn More
USUAL: RM6.50

NOW: RM 6.50 (-0%)

MEMBER: RM 5.85 (-10%)

By Nur Hanan Mardhiah Ghazali
Perniagaan yang dijalankan Rasulullah s.a.w. atas dasar kejujuran dan reputasi akhlak yang mulia, ramai yang menjadikan baginda sebagai rakan kongsi dalam perniagaan termasuklah Khadijah binti Khuwailid, isteri baginda sendiri. Khadijah mengahwini Rasulullah s.a.w. juga kerana terpesona dengan akhlak yang mulia baginda ketika menjalankan perniagaan. Berbekalkan akhlak terpuji ketika berniaga, baginda menjadi usahawan yang berjaya dan disegani oleh masyarakat arab. Sesua Learn More
USUAL: RM6.50

NOW: RM 6.50 (-0%)

MEMBER: RM 5.85 (-10%)

By Muhd Nur Iman Ramli
Zombie mendedahkan Zombie mana yang asli, dan mana yang palsu. Terbukti Zombie benar-benar wujud, tetapi ia tidak seperti sebagaimana ramai daripada kita sangkakan. Learn More
USUAL: RM15.00

NOW: RM 15.00 (-0%)

MEMBER: RM 13.50 (-10%)

By Ruby Nur Airis
Umpama lukisan di dinding, itukah lukisan di hati? Jika begitu, aku ingin lukisan di hatiku menjadi lukisan di dinding. Agar dapatku padam segala silap dan salah. Izzad Firdaus, lelaki yang pernah bahagia dengan dua gadis. Gadis yang punyai nama yang hampir sama. Bagaimana itu boleh terjadi? Tetapi hanya satu menjadi suri hatinya dan mahu dibawa hingga ke syurga Firdausi. “Senafas rindu telah kuucapkan. Semerdu kata telah kulagukan. Semoga sejambak kasih sanggup kau tadahk Learn More
USUAL: RM28.00

NOW: RM 28.00 (-0%)

MEMBER: RM 25.20 (-10%)

By Nurul Hakimah Mohamad
Siang dan malam. Tanpa henti. Sentiasa merindui. Walaupun di ambang mati. Dalam doa pada saban malam, bermunajat Nabi kepada Tuhan, melampiaskan kerisauan terhadap umatnya. Dari jeluk hati mulia, tidak lekang ingatan kepadamu. Wahai Tuhan, mohon umat sentiasa teguh di jalan yang Engkau redai. Jangan Kau mengazab mereka, sungguh mereka tidak mampu menanggung murka. Nabi mencintaimu. Malah, menangis keranamu. Sedangkan Nabi dengan kita tidak pernah berjumpa, air matany Learn More
USUAL: RM18.00

NOW: RM 18.00 (-0%)

MEMBER: RM 16.20 (-10%)

By Theya Nur
Ceritera Cinta Kita... Dia sangka akan berjaya menempuh gerbang perkahwinan yang sarat bunga dan duduk di atas pelamin indah dengan Firdaus Naiem. Semua angan-angannya lebur apabila tunangnya memilih kawan baiknya sebagai isteri. Zatifa Adelia serik dengan lelaki! Ditunangkan dengan gadis pilihan ayahnya, Hazriq Ayyad memberontak. Dia tidak mahu mengikut rancangan ayahnya yang gilakan duit itu. Dia mengatur rancangan sendiri apabila Zatifa Adelia muncul tepat pada waktuny Learn More
USUAL: RM26.00

NOW: RM 26.00 (-0%)

MEMBER: RM 23.40 (-10%)

By 葛文德
  你願意人生最後一里路,是眼神空洞的坐在輪椅上滑行嗎?   你希望至愛親人的餘生,是靈魂被禁錮在病床上的軀體裡?   現代醫學已經扭轉了嬰兒死亡率和傷病致死率,   但是面對衰老和死亡,醫學能做的還是很有限。   葛文德透過自己家庭和病人的故事,   描述了衰老、死亡過程中的困擾、痛苦與無奈。   醫師該如何與病人討論死亡 Learn More
USUAL: RM64.70

NOW: RM 64.70 (-0%)

MEMBER: RM 58.23 (-10%)

By Prawan Prayoonhong , Dusit Kladchat
小蚊一行人终于来到神魔城。光明骑士团会长委托他们一个任务,要他们调查引发腹泻的传染病源头。他们在调查的过程中,发现事情并不单纯…… Learn More
USUAL: RM14.90

NOW: RM 14.90 (-0%)

MEMBER: RM 13.41 (-10%)

By Joyce Wang
每件獨一無二的「韓式擠花」作品,都值得被永久珍藏! 用大豆蠟做的韓式擠花,比食材更不設限、更易上手 跟著人氣老師做出擬真又多變的『自然風韓式擠花』    Q:「大豆蠟」是什麼樣的素材?   大豆蠟是用大豆油做的天然蠟,它能和奶油霜一樣調製出各種美麗色調,質地柔軟細緻,擠花時若想調整,也能隨心所欲地重來,相當好運用。用大豆蠟做 Learn More
USUAL: RM73.90

NOW: RM 73.90 (-0%)

MEMBER: RM 66.51 (-10%)

By Nureen Mirza
Menatap wajah Hannan Iman setelah dua tahun terpisah, hati Hizzad tak tentu rasa. Dia bagaikan budak sekolah yang pertama kali jatuh cinta. Angaunya mencecah langit ketujuh. Cemburunya sukar untuk dikawal. " Sudi tak awak terima saya semula dalam hidup awak?"- Hizzad " Saya tak naklah! Awak tak faham bahasa ke? "- Hannan Hati Hizzad meronta-ronta mahu merujuk semula dengan bekas isterinya. Namun, dah tentulah Hannan tak sudi. Yalah, dulu dia juga yang ceraikan Hanan. Al Learn More
USUAL: RM26.00

NOW: RM 26.00 (-0%)

MEMBER: RM 23.40 (-10%)

By Fadhli Nuruddin
USUAL: RM37.90

NOW: RM 34.11 (-10%)

MEMBER: RM 34.11 (-10%)

By Wan Nur Najihah
Pertunangan harus membawa kepada perkahwinan! Tapi keadaan itu tidak memihak kepada Dina. Kerana reunion sekolah itu semua berubah. "Kalau awak fikir Nazim baik, dia akan layan saya ke? Dia sedar dia dah bertunang, kenapa dia mesti layan saya kalau dia betul-betul sayangkan awak?" -Lisa "Awak perempuan, sanggup awak lukakan hati kaum awak? Awak tak rasa bersalah ke? Kalau Nazim boleh sayangkan awak, masa bertunang dengan saya. Awak tak rasa ke dia akan sayang perempuan Learn More
USUAL: RM28.00

NOW: RM 28.00 (-0%)

MEMBER: RM 25.20 (-10%)

By 關凱文
你無法想像這些富豪們多有錢,因為他們比上帝還有錢!   一起開始一場爆笑浮誇、極度拜金的荒唐之旅。   ★華納兄弟改編電影,2018年8月24日嫁入豪門!   ★《出神入化2》導演朱浩偉執導   ★《菜鳥新移民》吳恬敏、混血帥哥亨利・高丁、楊紫瓊、《醉後大丈夫》鄭肯聯手主演   ★富豪系列首部曲,甫上市即登上暢銷書榜,全球狂賣100萬 Learn More
USUAL: RM61.45

NOW: RM 61.45 (-0%)

MEMBER: RM 55.31 (-10%)

By Karen Swan

Set on a lush Greek island, The Greek Escape by Karen Swan is a Sunday Times bestseller, and the perfect getaway for fans of Victoria Hislop and Santa Montefiore.

Before every new beginning, there must be an ending . . .

Running from heartbreak, Chloe Marston leaves her old life in London for a fresh start in New York. Working at a luxury concierge company, she makes other people's lives run perfectly, even if her own has ground to a halt. Learn More

USUAL: RM47.90

NOW: RM 47.90 (-0%)

MEMBER: RM 43.11 (-10%)

By Prawan Prayoonhong , Dusit Kladchat
小蚊、弗兰肯、小奥和新伙伴阿严前往神魔城,途中发生一些事,掉进了破伤风山谷。他们又遇见了“老朋友”…… Learn More
USUAL: RM14.90

NOW: RM 14.90 (-0%)

MEMBER: RM 13.41 (-10%)

By Nur Wana Wahidah
USUAL: RM7.90

NOW: RM 7.90 (-0%)

MEMBER: RM 7.11 (-10%)

By Chef Wan
Malaysia's Culinary Ambassador and Asia's most notable chef, Chef Wan shares more than 60 of his favourite Asian recipes in his book, The Best of Chef Wan Volume 1. In this exciting collection, Chef Wan combines the rich flavours of his Malay heritage with his passion for cooking, and presents a mouth-watering range of recipes from hearty meat and poultry dishes, to lighter fish and seafood dishes, and refreshing salads and vegetable dishes. Whether you're already fam Learn More
USUAL: RM59.90

NOW: RM 59.90 (-0%)

MEMBER: RM 53.91 (-10%)

By Nur Khadijah
"Tak kenal ... Maka tak cinta" Bagaimana caranya kita dapat dekat dengan Allah SWT secara zahir dan batin? Kita sering mendengar peribahasa “tak kenal maka tak cinta.” Begitu juga jika kita ingin mencintai Allah SWT dengan hati dan jiwa, kita perlu mengenali-Nya dengan lebih dekat. Bukankah semasa berkenalan dengan seseorang pasti bertanyakan namanya? Begitu juga semasa kita berkenalan dengan Allah SWT yang Maha Pengasih lagi Maha Penyayang kita perlu mengetahui nama-Nya Learn More
USUAL: RM15.90

NOW: RM 15.90 (-0%)

MEMBER: RM 14.31 (-10%)

By Bambang Irwanto
Amani berkenalan dengan Emily di rumah Aisyah. Amani suka bermain dengan Aisyah. Cuma… Emily lain daripada Amani dan Aisyah. Boleh ke Amani berkawan dengan Emily walaupun berbeza? Amani risau pula jika Emily tak selesa dengan Amani. Learn More
USUAL: RM10.90

NOW: RM 10.90 (-0%)

MEMBER: RM 9.81 (-10%)

By Nur Shamsiah Onn
Gempar!! Misteri jari terputus di taman permainan kanak - kanak menggemparkan penduduk ! Saban hari ada sahaja kes aneh yang berlaku. Satu demi satu kes rompakan terjadi. Apabila ditanya, mangsa ibarat hilang kata - kata .Ada satu kuasa yang menggerakan perbuatan jahat di sebalik jari - jari misteri. Persoalannya, milik siapakah jari tersebuk. Adakah milik seorang manusia atau hanya sebuah entiti? Learn More
USUAL: RM9.90

NOW: RM 9.90 (-0%)

MEMBER: RM 8.91 (-10%)

By Arwan Aziz
Bekerja. Seronok Dua perkataan yang tidak pernah diletakkan dalam ayat yang sama Bagaimana kita dapat merasa seronok semasa bekerja? Bagaimana kita dapat menjadikan kerja kita sebagai terapi harian? Syoknya Kerja Kita menberikan langkah-langkah mudah yang dapat dipraktikkan bagi menjadikan kita lebih seronok bekerja. Kita tidak sedar yang kita sebenarnya mempunyai KUASA hebat yang dapat mengubah cara kita bekerja. Ketahuilah langkah ini dan bekerja dengan seronok untuk s Learn More
USUAL: RM25.00

NOW: RM 25.00 (-0%)

MEMBER: RM 22.50 (-10%)

By 辛西娅·斯旺森
单身女孩凯蒂·米勒和好姐妹经营着一家独立书店。某一天,她梦到了自己在另一个世界,以“凯瑟琳”的身份生活着。在梦中,她嫁给梦中情人,生育了可爱的孩子,拥有美满的家庭。每当凯蒂入睡,便会毫无疑问地去到那个梦中世界,继续扮演着凯瑟琳的角色。自此,凯蒂有了两个截然不同的人生。 好奇心颇强的凯蒂开始探寻现实生活中凯瑟琳世界的影子 Learn More
USUAL: RM42.00

NOW: RM 42.00 (-0%)

MEMBER: RM 37.80 (-10%)

1-642 of 642

Page:
  1. 1
  2. 2
  3. 3
  4. 4
  5. 5
*

Back to Top