0

There are 0 item(s) in your cart. ×

You have no items in your shopping cart.

' Yati Salem 'Found 35 Related Products
Filtered By
author
By Mariyati Miskon
Dipinang orang? Kalau orang lain, dipinang orang, biasalah tu kan? Tapi, untuk sweet seventeen macam Dania Hana memang luar biasa. Lagi-lagi daripada orang yang tak dikenali. Gila ke apa? Eh, tak nak klise… kahwin paksa + paksa kahwin. Tetapi Qayyum ni bijak, bagi ayat yang manis macam gula, mulalah Dania blink-blink love dekat Qayyum. Sekuat apapun Dania menolak, tetap saja namanya yang terucap saat diijab kabul. “Bagi abang apa pentingnya hubungan ini?” – Dania Learn More
USUAL: RM26.00

NOW: RM 20.80 (-20%)

MEMBER: RM 20.80 (-20%)

Kucing telah mendominasi peradaban sejak zaman Nil lagi. Di mana ada manusia, di situ kucing mengiau. “Miau, miau, aummm…” Itulah jampi yang berkurun membuat manusia jatuh cinta pada bangsa berbulu yang licik, nakal, dan kaki jilat ini. Manuskrip ini jadi dalil betapa kucing telah menawan manusia. Di rumah. Di pejabat. Di kedai makan. Di tepi jalan. Segala-galanya kucing. Cuma AWAS. Jangan sampai buku ini sampai ke tangan bangsa anjing, burung, atau tikus! Panjang cer Learn More
USUAL: RM25.00

NOW: RM 25.00 (-0%)

MEMBER: RM 20.00 (-20%)

By Nurharyati Ishak
Perpisahan kita bukan abang sengajakan. Fiona yang memulakan, membuatkan abang sangat terluka. Tetapi cinta abang terikat mati padamu sampai bila-bila. ~ Syed Syeikh Ibrahim Akhtar a.k.a Baim Fiona terluka, abang. Kehadiran Fiona bagai tersua-sua meminta cinta dari lelaki macam abang. Siapalah Fiona di mata abang. Biarlah Fiona bawa diri. Tempat Fiona bukan di sisi abang. ~ Fiona Jiwamu aku pegang. Rohmu kuseru. Kaulah cinta hatiku. Biar jiwa kita bersatu di alamku. Nur Learn More
USUAL: RM30.00

NOW: RM 24.00 (-20%)

MEMBER: RM 24.00 (-20%)

By Noor Hayati Yasmin Nga Timin
USUAL: RM25.00

NOW: RM 25.00 (-0%)

MEMBER: RM 22.50 (-10%)

By Nurhayati Ishak
Zachary: Dari benci cinta itu datang. Kerana cinta, aku tidak boleh melepaskan kau pergi. Kecelakaan yang berlaku kepada aku bukan asbab untuk aku menjerat kasihmu. Biar aku dianggap memenjarakanmu di dalam sangkar emas. Demi memandangmu, mendengar suaramu saban waktu, aku terpaksa melupakan sifat belasku. Damia: Zachary, kau perdayakanku tanpa aku ketahui apa maksud sebenarmu. Memenjaraku di istanamu bagaikan patung cendana. Kalau cinta, di mana sentuhan kasihmu? Aku diber Learn More
USUAL: RM28.00

NOW: RM 22.40 (-20%)

MEMBER: RM 22.40 (-20%)

By Prof Madya Dr Sharifah Hayati
Ini petua ibu dan anak.. Ibu-ibu, gegar iman dulu sebelum gegar iman anak. Power kan ilmu supaya 'tak kalah' dengan anak. Eh! Fizikal perlu kuat, perlu sihat, baru pantas dan aktif. Bertolak ansur untuk perkara 'harus'. Bersabar, bersabar dan bersabar lagi. Tunjuk kasih, tunjuk sayang. InsyaAllah bahagia akan datang. Jangan bisu, tegur bila perlu, jaga bahasa. Anak, dengarlah. Learn More
USUAL: RM25.00

NOW: RM 25.00 (-0%)

MEMBER: RM 22.50 (-10%)

By Dr .Noor Hayati Yasmin
USUAL: RM25.00

NOW: RM 25.00 (-0%)

MEMBER: RM 22.50 (-10%)

By Nor Hayati , Norsa'adah
USUAL: RM25.00

NOW: RM 20.00 (-20%)

MEMBER: RM 20.00 (-20%)

By Nik Alia Hayati
LISTEN TO YOUR HEART Learn More
USUAL: RM22.00

NOW: RM 17.60 (-20%)

MEMBER: RM 17.60 (-20%)

By Dr Hayati Yasmin
USUAL: RM30.00

NOW: RM 24.00 (-20%)

MEMBER: RM 24.00 (-20%)

By Dr Hayati Yasmin
USUAL: RM20.00

NOW: RM 16.00 (-20%)

MEMBER: RM 16.00 (-20%)

By Muhd Kamil Ibrahim & Fazimah Hayati
Penawar Kehidupan mengisahkan betapa manusia sentiasa diuji dan bagaimana manusia membuat pilihan bagi mencari jalan keluar. Ada yang semakin jauh tersasar dari Pencipta. Jalan lurus diketepikan. Mereka memilih laluan sukar kerana tidak mahu berfikir. Bagaimana manusia jahil boleh terjebak ke lembah maksiat dan melakukan syirik dan khurafat? Biar setinggi mana pun pelajaran, jika tanpa pertimbangan akal dan iman, seseorang itu akan mudah diseret syaitan untuk mengingkari p Learn More
USUAL: RM20.00

NOW: RM 20.00 (-0%)

MEMBER: RM 18.00 (-10%)

By Noor Hayati Yasmin , Norsa' Adah Ahmad
USUAL: RM25.00

NOW: RM 20.00 (-20%)

MEMBER: RM 20.00 (-20%)

By Sharifah Abu Salem
Sekembali dari perantauan kerana melanjutkan pelajaran ke luar negara, Qhalif dikahwinkan dengan Mia atas pilihan ibunya. Kenapa dengan Mia sedangkan dia amat mencintai kakaknya, Adira? Bukti cinta itu terpahat di dalam setiap surat yang dikirimkan sepanjang tempoh 20 tahun sungguhpun Adira tidak pernah membalasnya. Adira hanya pasrah. Dia tidak meminta sesuatu selain kebahagiaan Mia. Biarlah rasa cinta itu dipendam seorang diri. Tidak mahu melayani kekecewaan, dia menjal Learn More
USUAL: RM36.00

NOW: RM 36.00 (-0%)

MEMBER: RM 32.40 (-10%)

By Nurharyati Ishak
ADELIA..Adelia, hidupnya tidak sperti gadis lain. Dia sentiasa terkongkong di bawah perintah Ayu. Kemana - mana sahaja dia ditemani Syamil. Namun, apakan daya, menyedari akan status diri, dia terpaksa. Menjejak ke negara matahari terbit. Hidupnya mula berwarna. Di sanalah dia mula mewarna. Di sanalah dia mula mengenali erti cinta meskipun Syamil seakan bayang hitam yang sentiasa merantai kakinya. SYAMIL..Kehadiran gadis itu sejak kecil mengundang amarahnya. Namun dia sedar Learn More
USUAL: RM24.00

NOW: RM 19.20 (-20%)

MEMBER: RM 19.20 (-20%)

By Dr Noor Hayati Yasmin
USUAL: RM21.00

NOW: RM 16.80 (-20%)

MEMBER: RM 16.80 (-20%)

By Ummu Hani Abu Hassan , Norhayati Abu Bakar , Hanafi Sarif , Ahmad Fouad
Buku ini mengungkapkan juzuk-juzuk pengalaman sekumpulan rakyat Malaysia yang pernah 'hinggap' di Korea Selatan. Kisah-kisah yang berlaku di Korea Selatan ini dikumpulkan bagi membenarkan tanggapan bahawa setiap peristiwa yang berlaku mempunyai hikmah dan manfaat. Perbezaan budaya, agama, pemikiran dan geografi adalah aset untuk dikongsikan dengan para pembaca di Malaysia khususnya tentang Korea Selatan. Menariknya, setiap penulis mengungkapkan variasi pengalaman dengan b Learn More
USUAL: RM25.00

NOW: RM 25.00 (-0%)

MEMBER: RM 22.50 (-10%)

By Izah Azyyati
Lisa sangat meminati robot sehingga dia digelar Tomboy. Walau bagaimanapun, mama dan papa Lisa iaitu Datin Laila dan Datuk Shahriman tidak bersetuju dengan minat anak gadisnya itu. Lisa berasa agak terkilan, namun dia menerimanya sebagai cabaran! Lisa sangat mengimpikan sebuah bilik yang bertemakan robotik. Dia mahukan segala-galanya berkaitan dengan robot kerana impiannya adalah untuk berjaya dalam bidang robotik. FR merupakan sebuah robot yang bakal dicipta oleh Lisa. Learn More
USUAL: RM13.00

NOW: RM 13.00 (-0%)

MEMBER: RM 11.70 (-10%)

By 尤金‧薩米爾欽
反烏托邦小說始祖 與《一九八四》、《美麗新世界》並列為三大反烏托邦小說 歐威爾眼中「焚書年代裡的文學奇品之一」 影響歐威爾、赫胥黎創作方向的偉大作品   這是個一切透明、精確、乾淨到什麼都不能隱藏的玻璃國度。   在這裡,一切都有「標準」,不存在提供妒忌或羨慕的因素,   只要遵守國家的規定,就可以擁有幸福的生活。   缺少的 Learn More
USUAL: RM42.90

NOW: RM 42.90 (-0%)

MEMBER: RM 38.61 (-10%)

By Haryati Mat Deris
165 KEK & BISKUT RAYA Learn More
USUAL: RM22.00

NOW: RM 22.00 (-0%)

MEMBER: RM 19.80 (-10%)

By Rohayati Bakri , Ahmad Faiz Mohd Khalil
Kisah Teladan Anak Soleh mmenghimpunkan pelbagai kisah teladan. Buku ini padat dengan ilustrasi yang menarik dan berwarna-warni untuk tatapan kawan-kawan. Cerita yang terkandung dalam buku ini adalah pembelajaran asas dalam sejarah Islam. Segalanya menyeronokkan dan santai untuk pembacaan kawan-kawan. Learn More
USUAL: RM15.00

NOW: RM 15.00 (-0%)

MEMBER: RM 13.50 (-10%)

By Saadah , Mohd Yatim , Eradah
Manusia adalah sebaik-baik makhluk ciptaan Allah SWT. Setiap makhluk-Nya, pasti ada kelebihan dan kekurangan. Begitu juga dengan haiwan. Namun, istimewanya, setiap kelebihan dan kekurangan haiwan itu boleh dijadikan sebagai iktibar dan pengajaran. Kak Ana, Abang Im dan kawan-kawan Luqman, sering menjadikan kisah kehidupan, tabiat dan sifat sesuatu haiwan itu untuk mengingatkan dan memperbaiki diri serta kesilapan yang sering Luqman lakukan. Seronok tau! Kalau kawan-kaw Learn More
USUAL: RM9.90

NOW: RM 9.90 (-0%)

MEMBER: RM 8.91 (-10%)

By Mohd Yatim Dolir
Assalamualaikum kawan-kawan. Jom sertai pengembaraan Sinoki dan Sinoka dalam misi mengenal haiwan-haiwan di muka bumi ini. Kali ini, kami akan menerokai lautan luas untuk berjumpa dengan hidupan akuatik yang sungguh istimewa. Nak tahu lebih lagi tentang mereka? Jangan lupa dapatkan Siri Pengembaraan Haiwan: Sahabat Samudera! Learn More
USUAL: RM39.90

NOW: RM 31.92 (-20%)

MEMBER: RM 31.92 (-20%)

By Prof. Dato' Dr. Hj Engku Ansaruddin Agus , Zuryati Isa
Di dalam buku ini, dikumpulkan segala persoalan yang bersifat khilafiah (perbezaan pendapat dalam perkara cabang). Walaubagaimanapun, terdapat juga persoalan tentang akidah dan persoalan yang sudah diijmakkan oleh para ulama. Ia dimuatkan juga kerana ia sering dibangkitkan dalam masyarakat. Perkara-perkara yang sudah lama diamalkan dalam masyarakat Islam negara ini dan di dunia Islam amnya, sebenarnya mempunyai dasar dan dalil yang jelas yang dapat dipertanggungjawabkan. Tida Learn More
USUAL: RM85.00

NOW: RM 85.00 (-0%)

MEMBER: RM 76.50 (-10%)

By Mohd Yatim Dolir
Assalamualaikum kawan-kawan. Jom sertai pengembaraan Sinoki dan Sinoka dalam misi mengenal haiwan-haiwan di muka bumi ini. Kali ini, kami akan menelusuri hutan belantara untuk berjumpa dengan penduduk rimba yang sungguh istimewa. Nak tahu lebih lagi tentang mereka? Jangan lupa dapatkan Siri Pengembaraan Haiwan: Sahabat Rimba! Learn More
USUAL: RM15.90

NOW: RM 15.90 (-0%)

MEMBER: RM 14.31 (-10%)

By Norhayati Mohd Nor
USUAL: RM8.90

NOW: RM 8.90 (-0%)

MEMBER: RM 8.01 (-10%)

By Norhayati Mohd Nor
USUAL: RM8.90

NOW: RM 8.90 (-0%)

MEMBER: RM 8.01 (-10%)

By NORHAYATI MOHD NOR
USUAL: RM8.90

NOW: RM 8.90 (-0%)

MEMBER: RM 8.01 (-10%)

By NORHAYATI MOHD NOR
USUAL: RM8.90

NOW: RM 8.90 (-0%)

MEMBER: RM 8.01 (-10%)

By NORHAYATI MOHD NOR
USUAL: RM8.90

NOW: RM 8.90 (-0%)

MEMBER: RM 8.01 (-10%)

By Yati Salem
KRAF KREATIF KANAK-KANAK Learn More
USUAL: RM21.00

NOW: RM 21.00 (-0%)

MEMBER: RM 18.90 (-10%)

By Nor Hayati Sapii
Sarah begitu gembira apabila keluarganya berpindah ke rumah mereka yang terletak bersebelahan dengan rumah sepupunya Azyan. Tambahan pula sepupunya yang sebaya dengan dirinya itu juga mempunyai minat yang sama terhadap kucing. Sarah sangat menyayangi Lomy, kucing comel hadiah dari ibu saudaranya manakala Azyan juga mempunyai seekor kucing bernama Lola. Kegembiraan Sarah bersama Lomy walau bagaimanapun tergugat dengan kehadiran Tompok, kucing liar yang sentiasa datang ke r Learn More
USUAL: RM11.00

NOW: RM 11.00 (-0%)

MEMBER: RM 9.90 (-10%)

By Yati Salem
VARIASI AKSESORI SENI DAWAI Learn More
USUAL: RM19.90

NOW: RM 19.90 (-0%)

MEMBER: RM 17.91 (-10%)

By Muhammad Makhdlori dan Imam Lihyati
USUAL: RM11.00

NOW: RM 11.00 (-0%)

MEMBER: RM 9.90 (-10%)

By 薩米爾欽
二十世紀反烏托邦科幻小說三大經典── 《一九八四》冷冽; 《美麗新世界》蘇麻; 《我們》開先河。 歐威爾眼中「焚書年代裡的文學奇品之一」。張大春稱其為「真正的小說家」。王強讚美「薩米爾欽的文字具有炸藥一樣的化學構造」。 西元二十六世紀,全世界統一成一個國家「一體國」,那是一個由透明玻璃建造的城市,所有的人民都以字母及數字 Learn More
USUAL: RM35.75

NOW: RM 35.75 (-0%)

MEMBER: RM 32.18 (-10%)

35 Item(s)

*

Back to Top