0

There are 0 item(s) in your cart. ×

You have no items in your shopping cart.

' Zara Aluwi 'Found 17 Related Products
Filtered By
author
By Emma Zara
Afeeya Daniella binti Datuk Ammar, gadis pan-Asia yang punya segala kelebihan. Namun kerana satu fitnah, Afeeya dibuang oleh bapa kandungnya sendiri pada hari kematian ibunya. Malah kerana fitnah yang sama juga, hubungan Afeeya dan kawan baiknya, Anissa telah musnah. Afeeya akhirnya terpaksa membawa diri dengan identiti yang disembunyikan. Namun takdir Allah, Afeeya terpaksa disatukan dengan lelaki yang begitu membencinya. Dialah Irfan Sufyan Tan Sri Yusuf! “Fan akan kahw Learn More
USUAL: RM27.00

NOW: RM 27.00 (-0%)

MEMBER: RM 24.30 (-10%)

By Zara Aluwi
Cinta pertama tidak akan mati sampai bila-bila. Ia akan terkubur oleh waktu, tetapi tidak pada hati. “Abang masih tunggu Nurul. Sampai bila-bila pun, abang tetap tunggu.”– SYUKRI “Cinta semalam dah berlalu, bang. Jangan tunggu Nurul. Berkahwinlah dengan sesiapa pun. Nurul tumpang bahagia.” - NURUL Syukri cinta pertamanya, lelaki yang telah menyelamatkannya tetapi lelaki itu jugalah yang telah mematahkan hatinya. Nurul akur bukan jodohnya bersama Syukri. Antara Learn More
USUAL: RM27.00

NOW: RM 21.60 (-20%)

MEMBER: RM 21.60 (-20%)

By Oscar Zarate , Angus Gellatly
How do emotions affect your basic decision making? Why do certain smells prompt long-forgotten memories, and what makes us suddenly self-conscious? How does the biological organ, the brain, give rise to all of the thoughts in your head – enable you to think, to feel, to be conscious and aware – to have ‘a mind’? Introducing Mind and Brain explains what the sciences have to say about planning and action, language, memory, attention, emotions and vision. It traces t Learn More
USUAL: RM34.95

NOW: RM 34.95 (-0%)

MEMBER: RM 31.46 (-10%)

By Zara Farida
Harris nekad. Tidak ada sesiapa pun yang boleh mencantas prinsipnya. Amanah yang dipegang mesti dilaksanakan. Dalam resah memikul amanah, mencari wajah-wajah yang dirindui, ketenangannya dicuri. Kehadiran Seri Nur Anissa sebagai pembantu di rumahnya mencuri sedikit tumpuan Harris. "Betul awak dah kahwin?" - Harris "Betul encik, saya dah ada dua orang anak." - Seri Harris meragui kenyataan itu. Keraguan Harris membawanya untuk menyiasat siapa sebenarnya Seri. Benarkah Learn More
USUAL: RM26.00

NOW: RM 26.00 (-0%)

MEMBER: RM 23.40 (-10%)

By Zara Ryana
Dia bukanlah ratu cantik, ratu kebaya atau yang seangkatan dengannya. Tetapi, seperti nama yang tertulis pada surat beranak dan kad pengenalan, namanya adalah Ratu Althia. Tak pernah bercinta. Tetapi, bila berjumpa dengan Edrus yang berjaya mengusik naluri perempuannya, dia mula rasakan hidup huru-hara. Lagi bertambah huru-hara apabila Ratu Althia dapat berita mamanya nak berkahwin lagi. Nak kahwin pula dengan adik kepada Edrus iaitu Taufiq. Puan Misbah menentang keras. Learn More
USUAL: RM25.00

NOW: RM 25.00 (-0%)

MEMBER: RM 22.50 (-10%)

By Zara Suryani
Aku ingat bait-bait mesej dari minah photographer seorang ni pada suatu hari yang tenang dan cuaca agak panas.. "Zarajom kita cari tempat yang ada salji.Nak tak?" "tak" "habis tu kat mana?" "New Zealand jom?" Learn More
USUAL: RM25.00

NOW: RM 20.00 (-20%)

MEMBER: RM 20.00 (-20%)

By Zara Aluwi
~ Cinta ini benar-benar membuatkan dirinya gila Sejak dileteri oleh ibunya, Puan Junaidah, Ryan kini suka duduk menyendiri di balkoni sambil menatap bintang berkelip ceria. Dalam pada itu, matanya pasti tertancap pada bilik di rumah Lot 168 di seberang jalan. Menanti kelibat perempuan itu keluar dari bilik berkenaan. Dia tertanya-tanya, sejak bila ada anak dara tinggal depan rumahnya? Selama ini dia tak perasan pun! Entah-entah isteri orang. Hatinya menduga. “Cik, bol Learn More
USUAL: RM20.00

NOW: RM 20.00 (-0%)

MEMBER: RM 18.00 (-10%)

By Alia Zara
“Nama pun screaming room. Jadi sesuailah dengan jeritan kamu tu,” kata Madd I Z. Zsa Zsa Bella seorang blogger. Kunjungannya ke Hong Kong telah menemukan dia dengan seorang jejaka yang digelar ‘Harajuku’ bernama Madd I Z. Kedua-dua yang memiliki nama pelik ini teramat ego. Masing-masing ingin mengenakan antara satu sama lain sehingga termeterai satu perjanjian. “Buat apa berembun lama-lama kat situ Bella. Masuklah,” ujar Nenek Fatma. Sejak Sungai Melaka beru Learn More
USUAL: RM29.90

NOW: RM 29.90 (-0%)

MEMBER: RM 26.91 (-10%)

By Mocktar , Myzara Ab Fatta
DI SEBALIK RUNDINGAN DAMAI HAT YAI Learn More
USUAL: RM38.00

NOW: RM 30.40 (-20%)

MEMBER: RM 30.40 (-20%)

By Zara Ryana
Cukup sekali hatiku disakiti. Menyimpan perasaan kepada wanita yang sudah bergelar isteri orang bukan mudah. Pada Hud Hulaif, tiada apa yang bisa menghalang cintanya itu daripada terus mekar walaupun telah ditentang oleh ibunya. Katanya, cinta tak semestinya memiliki. Namun, melihat kepada keadaan wanita itu yang sentiasa diintipnya dalam diam, dia mengharap. Ayuni, walaupun perkenalannya dengan Zuhayr masih baru, namun dia tidak teragak-agak untuk terus mengahwini lela Learn More
USUAL: RM25.00

NOW: RM 25.00 (-0%)

MEMBER: RM 22.50 (-10%)

By 木皿泉
嘿,一樹。即使全世界都忘記了你, 我仍在每天的生活中想起你。 你走了之後,我才明白, 原來人在最深沉的悲哀之中,仍可以感受到幸福。 我會學習笑著、繼續活下去。 《改造野豬妹》《Q10》人氣編劇 木皿泉 獻給重生與明日的溫柔之作 * 2014年本屋大賞第二名 * 2014年10月改編日劇 * 達文西雜誌票選「2013年7月 白金之書」 * 2013年7月王樣早午餐 BOOK AWARD Learn More
USUAL: RM42.90

NOW: RM 42.90 (-0%)

MEMBER: RM 38.61 (-10%)

By Zara Lily
DHIEYA ARISHA… Gadis yang hampir tercampak ke dalam neraka ciptaan manusia berhati binatang. Namun qada' dan qadar Tuhan, dia diselamatkan oleh seseorang. Namun tidak semudah itu perjalanan sebuah kehidupan. Setiap pertolongan mengharapkan sebuah pembalasan. Tidak mudah lelaki itu untuk melepaskannya. Tetapi itu bukan sebab utama. Ada sesuatu yang istimewa menggugat naluri hati lelaki itu menyebabkan dia nekad. Kerana budi yang ditabur lelaki itu, maruah dirinya masih terpe Learn More
USUAL: RM26.00

NOW: RM 26.00 (-0%)

MEMBER: RM 23.40 (-10%)

By Zara Ryana
Sampai hati! Tergamak sungguh memperlakukannya sebegini. Mungkin sikap sambil lewa dan kurang prihatin dia menyebabkan teman lelaki sendiri curang. Semenjak itu, Arissa serik! Tak mahu bercinta lagi. Tapi… muncul pula seorang mamat ni, asyik menyakat dan mengacau hidupnya. Semakin lama, entah mengapa, kehadirannya mula membuatkan rasa geram dan sakit hati berubah menjadi sayang dan rindu… “Awak... suka saya?” “Sebagai bos, ya... mungkin,” “Mungkin? Learn More
USUAL: RM30.00

NOW: RM 24.00 (-20%)

MEMBER: RM 24.00 (-20%)

By Zara Amani , Nurul Syahida , Liza Nur
Ceritera Lea bermula dengan tragis. Dia yang sepatutnya dinikahkan di rumahnya terpaksa menanggung aib apabila pengantin lelaki yang sudah bergelar kekasihnya selama lebih 7 tahun, Imran tidak menunjukkan muka. Lea sedar cinta tanpa lafaz akad nikah hanyalah satu destinasi yang tidak ada kepastian. Dia mahu cinta berhenti setakat itu. Jangan ada cinta yang menjengah lagi. Noah hadir bersama seribu satu misteri, cuba melembutkan hati yang kononnya sudah menjadi sekeras kerikil Learn More
USUAL: RM27.90

NOW: RM 27.90 (-0%)

MEMBER: RM 25.11 (-10%)

By Zara Juita
MENGAPA kau tinggalkan aku ketika cinta ini sedang mekar mengharum? Sedangkan kau tahu aku tidak bisa hidup tanpa kau di sisi. Jangan kata kau lupa saat-saat manis yang pernah kita lalui bersama. Kita pernah menabur kasih dan cinta di taman hati. Kupersembahkan segala yang aku ada untukmu. Apa lagi yang kau mahu sudah kuturutkan. Kerana cinta, kasih dan setiaku, kerana janji dan sumpah yang kau lafaz dulu, air mataku ber­linangan. Tapi kau pergi jua... Yana mengharungi li Learn More
USUAL: RM18.00

NOW: RM 18.00 (-0%)

MEMBER: RM 16.20 (-10%)

By Zara Ryana
"Happy birthday to you. Happy birthday to you. Happy birthday to Maria. Happy birthday...to...you..." Effan cuba menyanyi lagu sempena hari jadi Maria. Itu pun malu-malu kucing dia lontarkan vokalnya. "Comelnya Encik Effan nyanyi." Maria tertawa kecil. Terasa berderau darah panas menyerbu ke muka Effan. Muka maskulin macam ini dikatakan comel? Learn More
USUAL: RM25.00

NOW: RM 25.00 (-0%)

MEMBER: RM 22.50 (-10%)

By Mcevoy , J.P. And Zarate , Oscar
Stephen Hawking is the world-famous physicist with a cameo in "The Simpsons on his CV", but outside his academic field his work is little understood. To the public he is a tragic figure - a brilliant scientist and author of the 9 million-copy-selling "A Brief History of Time", and yet confined to a wheelchair and almost completely paralysed. Hawking's major contribution to science has been to integrate the two great theories of 20th-century physics - Einstein's General Theor Learn More
USUAL: RM34.95

NOW: RM 34.95 (-0%)

MEMBER: RM 31.46 (-10%)

17 Item(s)

*

Back to Top