0

There are 0 item(s) in your cart. ×

You have no items in your shopping cart.

' Zaza Qry 'Found 12 Related Products
Filtered By
author
By Zaza Qry
Sarrafia terkejut selepas kali pertama diperkenalkan dengan lelaki yang bernama Adriz itu. Lelaki yang buat tak tahu meskipun sudah melihat wajahnya. Pelik. Lantaklah, kalau tak kenal, lagi bagus. Lebih mudah. Dia pun bukan lagi perempuan terhegeh-hegeh serupa dulu. “Saya tak pernah jumpa awak. Ini kali pertama saya jumpa awak. Tapi pelik sebab awak nampak tak sukakan saya.” - Adriz Sarrafia naik menyampah apabila Adriz kerap mengekorinya. Kalau tak kenal sudahlah, yan Learn More
USUAL: RM25.00

NOW: RM 20.00 (-20%)

MEMBER: RM 20.00 (-20%)

By Zaza Qry
Kematian mengejut abang ipar dan kakaknya membuatkan Hanania menjadi ibu segera kepada dua orang anak saudaranya. Tidak pernah dia mengeluh walaupun terpaksa menjaga amanah itu. Cuma, ketika kawan sekolahnya datang bertemu dengannya, dia terpaksa menipu dek kerana didesak. Desakan itu membuatkan Hanania menunjukkan gambar bakal suaminya dalam sebuah majalah. Rupanya lelaki itu memang wujud. Wujud dalam versi yang amat menjengkelkan. Tambahan pula, Adrish Haqiey adalah bos tem Learn More
USUAL: RM25.00

NOW: RM 20.00 (-20%)

MEMBER: RM 20.00 (-20%)

By Zaza Qry
Istihana betul-betul rimas dengan bekas abang iparnya. Kubur isteri masih merah dia sudah bersetuju berkahwin. Kalau dengan orang lain, Istihana tak hairan, tapi mahu dijodohkan dengan dirinya. Mereka ingat Istihana ini barang mainan? Boleh buang jika tak suka dan simpan apabila suka? “Isti, kenapa nak lari jauh daripada abang?” – Ilhan “Aisy, saya tak sukalah awak dekat dengan saya. Rimas!” – Istihana Selepas kahwin, Istihana buat kerja gila. Kerana rimas berde Learn More
USUAL: RM25.00

NOW: RM 25.00 (-0%)

MEMBER: RM 22.50 (-10%)

By Zaza Qry
Ditinggalkan di hari akad nikah tidak membuatkan Alna tersungkur. Dia tetap teruskan hidup. Sahid itu diketuk dengan mangkuk sebelum dihalau. Sudahnya, dia hanya hidup bertemankan abahnya, Encik Ammar. Kemunculan Rayyaz pula buat Alna bikin panas hati. Mulut Rayyaz macam cili hantu. Sesedap saja mulutnya menyembur. Puncanya satu, Alna tidak menutup auratnya! “Orang-orang yang pakai macam awaklah yang menambah dosa kami. Kami semua tak buta.” – Rayyaz “Kalau macam tu Learn More
USUAL: RM25.00

NOW: RM 25.00 (-0%)

MEMBER: RM 22.50 (-10%)

By Zaza Qry
ISTERI ATAS KERTAS Learn More
USUAL: RM25.00

NOW: RM 25.00 (-0%)

MEMBER: RM 22.50 (-10%)

By Zaza Qry
Ini memang gila! Hidda Ayana yang tidak tahu memasak disuruh masuk ke dalam kelas masakan. Tapi, kerana dipaksa dia tetap pergi juga ke kelas tersebut. Bertemu dengan cef yang mengajarnya itu, lagilah dia sakit hati. Cef muda yang bernama Zaf Ezfan itu amat menyakitkan hatinya. Sakit hati, tapi sebenarnya tidak sesakit hatinya apabila dicurangi oleh kekasih sendiri. Rezad tidak berbaloi untuk ditangisi. Lalu, Hidda Ayana membuat keputusan yang mengejutkan. “Kalau s Learn More
USUAL: RM24.00

NOW: RM 24.00 (-0%)

MEMBER: RM 21.60 (-10%)

By Zaza Qry
Berbekalkan hati yang telah terluka dihalau mama kerana khilafnya, Sarrafia meneruskan kehidupan di Pulau Langkawi. Menjadi pekerja di sebuah pusat yang diberi nama Rumah Azirah. Namun setelah dua tahun berlalu lelaki yang tidak pernah dia lupai itu muncul semula dalam hidupnya. Sedang Sarrafia tidak pernah berharap akan bertemu lagi meskipun dia tidak pernah melupakan lelaki yang bernama Adriz itu. Pertemuan semula dengan Adriz membuatkan hati Sarrafia berdegup kencang se Learn More
USUAL: RM24.00

NOW: RM 24.00 (-0%)

MEMBER: RM 21.60 (-10%)

By Nurfaza Alisya , Qhayra Qhayriesa , Zaza Qry , Nia Qurratun'aini , Aunie Ayunie
#AdamWarda – Nurfaza Alisya Duda Pujaan Hati “Dah berapa lama abang tak senyum macam ni dengan perempuan? Atau dengan perempuan lain pun abang senyum macam ni?” “Kalau abang senyum macam ni pada semua perempuan, habislah semua perempuan dalam dunia ni nak kahwin dengan abang. Kalau tak, Warda pun takkan nak teropong abang hari-hari, kan?” #HayatAlia – Qhayra Qhayriesa Dudaku Ajak Kahwin Lagi “Jom kita kahwin sekali lagi Alia?” “Betul awak nak kahwin Learn More
USUAL: RM23.00

NOW: RM 23.00 (-0%)

MEMBER: RM 20.70 (-10%)

By Zaza Qry
Kehilangan abah dan umi dalam sekelip mata membawa Ara Adalea ke dalam kehidupan kawan uminya, Sufi. Sufi mempunyai seorang anak lelaki bernama Adif Ashman, yang sememangnya terlalu benci kepada Ara Adalea kerana baginya Ara Adalea merampas kasih sayang mamanya. Adif Ashman cukup tidak berkenankan Ara Adalea. Ara Adalea juga tidak boleh bertemu dengan Adif Ashman. Jika mereka bertemu ada sahaja yang tidak kena dengan mereka. Sentiasa mahu berbalah. Ara Adalea yang sentiasa Learn More
USUAL: RM24.00

NOW: RM 24.00 (-0%)

MEMBER: RM 21.60 (-10%)

By Zaza Qry
Reesa Aimee bukanlah perempuan ideal untuk Adam Syarez berkahwin, namun dengan Reesa Aimee juga dia melayari perkahwinan. Tidak panjang usia perkahwinan itu, mereka membawa haluan masing-masing. Enam tahun terpisah membuatkan Adam Syarez melupakan segala-galanya tentang Reesa Aimee. Takdir Allah itu indah, mereka bertemu semula apabila Reesa Aimee sudah mempunyai anak dan seorang ‘suami’. “Umarif tak tolong?” tanya Syarez agak panas hati apabila niatnya yang baik d Learn More
USUAL: RM28.00

NOW: RM 28.00 (-0%)

MEMBER: RM 25.20 (-10%)

By Zaza Qry
Nadya Bahtarina gadis yang agak baran tetapi dapat bertolak ansur jika kena dengan gayanya. Dia punya keluarga yang bahagia dan empunya sebuah butik. Dek pernah kecewa dengan cinta ketika di universiti dia mengharamkan terus dirinya daripada rapat dengan mana-mana lelaki. “Hei! You jangan masuk! You kotor!” Perkenalan pertama Ezas Faris dan Nadya Bahtarina penuh dengan kata marah. Mereka berdua bagai anjing dan kucing. Sentiasa mahu bercakaran tidak kira di mana mer Learn More
USUAL: RM25.00

NOW: RM 25.00 (-0%)

MEMBER: RM 22.50 (-10%)

By Zaza Qry
Zurin Aria, gadis kampung, dan kehidupannya bersama adik lelakinya, Amzi, amat bahagia biarpun anak yatim. Walaupun dibenci oleh salah seorang ibu saudara tetapi dia dikasihi oleh seorang lagi ibu saudara. Pertemuannya dengan seorang perempuan tua yang berkenankannya dan mahu menjodohkannya dengan cucunya, Zaqry, menjadikan kehidupan Zurin Aria kelang-kelibut. Zaqry, seorang lelaki yang sombong dan bergaul hanya dengan orang yang dikenalinya. Mempunyai seorang kekasih seja Learn More
USUAL: RM26.00

NOW: RM 26.00 (-0%)

MEMBER: RM 23.40 (-10%)

12 Item(s)

*

Back to Top