0

There are 0 item(s) in your cart. ×

You have no items in your shopping cart.

' Zura Anwar 'Found 2 Related Products
Filtered By
author
By Zura Anwar
"Aku tak tahulah, Nia. Aku rasa pelik tau semenjak aku pindah kat apartmen ni. Barang-barang yang aku letak... Aku rasa macam ada orang alihkan." "Ada orang alih? Maksud kau? Kau dah kunci pintu apartmen kau semua kan?" Lana tahu dia diperhatikan oleh seseorang. Seseorang yang telah hilang 20 tahun yang lalu. "She... She was just right there! And I think I saw... Reannie." "Reannie? Tapi dia dah mati Lana." "Sumpah aku nampak dia tadi!" Lana tersepit antara khayalan atau Learn More
USUAL: RM23.00

NOW: RM 23.00 (-0%)

MEMBER: RM 20.70 (-10%)

By Zura Anwar
“Dani! Awak kena lari dari sini!” “What? I’m not gonna leave you here!” Aku kata kepada perempuan yang aku tak kenali. Perempuan tu berlumuran darah. Dia masih diikat dan badannya dibaringkan di atas katil stretcher. Aku cuba membuka ikatan di tangannya yang diikat ketat dengan katil tu. Tiba-tiba aku dengar bunyi sesuatu yang diseret. Aku tahu benda tu benda tajam. Aku pusing ke belakang. Manusia berhud hitam datang ke arah aku. Learn More
USUAL: RM23.00

NOW: RM 23.00 (-0%)

MEMBER: RM 20.70 (-10%)

2 Item(s)

*

Back to Top