Popular
Popular
0

There are 0 item(s) in your cart. ×

You have no items in your shopping cart.

' Frog 'Found 8 Related Products
Filtered By
author
By 青蛙
在妈妈严厉的管教下长大的阿三,是个被同学欺负也选择默默承受的“乖宝宝”。然而,当他认识了村子里公认的坏孩子组织“导弹团”后,阿三意识到自己必须做出改变。 但导弹团的“团长”阿新似乎另有所图,究竟他到处恶作剧的真正目的是什么?而他的过去和阿三又有什么关联呢? Learn More
USUAL: RM16.00

NOW: RM 16.00 (-0%)

MEMBER: RM 14.40 (-10%)

By 青蛙
传闻有座岛屿一直传出诡异的声音,不知是否被下了诅咒,还是……为了查明岛屿上到底发生了什么事,达尔文博士决定派出X探险特工队前去岛屿附近的学校参加运动会,结果意外发现那所学校隐藏了一些不可告人的秘密! Learn More
USUAL: RM14.00

NOW: RM 14.00 (-0%)

MEMBER: RM 12.60 (-10%)

By Frog
“Aku nak selamatkan kawan-kawan aku!” Bangkitnya kuasa terpendam Lintar buat Puak Serigala jadi huru-hara. Namun, amukan tersebut membuka peluang bagi Ja’kal, ketua Puak Serigala menunjukkan ‘taringnya’ lalu mempergunakan Lintar untuk bertempur dengan Puak Kenyalang. Dibunuh atau terbunuh, mampukah Lintar lindungi diri dan rakan-rakannya? Learn More
USUAL: RM12.00

NOW: RM 12.00 (-0%)

MEMBER: RM 10.80 (-10%)

By Frog
“Demi Abu… aku perlu lebih gagah!” Tiga tahun berlalu, Lintar dan rakannya hidup menderita sebagai hamba Puak Serigala untuk menggali emas hitam. Tidak cukup dengan itu, Lintar turut menjadi mangsa ‘pembersihan’, suatu ritual pihak bangsawan untuk bebaskan api hitam berbahaya dari tubuh mereka. Seorang demi seorang hamba budak hilang nyawa akibat pembersihan ini. Dengan asakan terus-menerus, mampukah Lintar terus bertahan? Apa agenda sebenar pihak bangsawan kejam Learn More
USUAL: RM12.00

NOW: RM 12.00 (-0%)

MEMBER: RM 10.80 (-10%)

By Frog
'Dia' jual apa tu?Adanya pasar malam, suasana jadi meriah bagaikan pesta. Tapi... ada juga kisah misteri tak semua orang tau..."Ada puntianak berkeliaran kat gerai ikan!"Katanya puntianank muncul nak balas dendam. Eh, dia boleh cari mangsa kat kawasan hiruk-pikuk macam tu ke? Kalau betul, korang kena berhati-hati lepas ni.Ke... korang rela nak jadi mangsa seterusnya?Komik seram bikin memang & jantung berdegup kencang. Pasti menggigil ketakutan. Siri 'Aku Dengar Kat' membuatk Learn More
USUAL: RM12.00

NOW: RM 12.00 (-0%)

MEMBER: RM 10.80 (-10%)

By Frog
PANG!!!"Bunyi apa tu? Pergi tengok cepat!"Tapi bila sampai di dapur, tak ada sesiapa pun. Pelik ni!Dapur, antara 'ruang kemesraan' seisi keluarga. Dapat sediakan juadah dan masak bersama-sama antara aktiviti best di dapur. Tapi bagaimana kalau 'ada' yang tak senang duduk dan nak ubah keadaan dapur tu jadi seram? Kalau boleh jangan duduk di dapur seorang diri waktu tengah malam! Learn More
USUAL: RM12.00

NOW: RM 12.00 (-0%)

MEMBER: RM 10.80 (-10%)

By Frog
USUAL: RM12.00

NOW: RM 12.00 (-0%)

MEMBER: RM 10.80 (-10%)

By Frog
"Wah, cantiknya kawasan air terjun ni!" Tapi... awas! ada yang sedang memerhati. "Tolonggg... ada orang lemas!" Walaupun airnya cetek dan jernih, 'perangkap' tak pernah kenal mangsa. Air terjun, lokasi menarik tumpuan ramai. Tapi dalam berseronok tu, jangan sekali-kali kita alpa. Banyak 'makhluk tersembunyi' tengah perhatikan kita. 'Dia' cuma tunggu peluang nak kenakan kita. Learn More
USUAL: RM12.00

NOW: RM 12.00 (-0%)

MEMBER: RM 10.80 (-10%)

8 Item(s)

*

Back to Top