Hot Picks
Hot Picks
0

There are 0 item(s) in your cart. ×

You have no items in your shopping cart.

' Maya Adira 'Found 182 Related Products
By
HATARAKU SAIBOU THE MOVIE: SAIKYOU NO TEKI, FUTATABI. KARADA NO NAKA WA "CHOU" OOSAWAGI! 工作細胞劇場版:強『菌』來襲!人體腸道大騷動!」(DVD) JAP (E / C / M) Ippan Saibou is envious of the public praise immune system cells like white blood cells receive for protecting the human body from deadly pathogens. Instead of watching safely from his home, he also wants to be useful and get recognized for his efforts. He soon comes across a group of infantile- Learn More
USUAL: RM21.90

NOW: RM 21.90 (-0%)

MEMBER: RM 21.90 (-0%)

By J.M.杜邦 , 梅佐
不只魔鬼和十字路 「三角洲藍調之王」 羅伯.強生的故事 美國傳奇藍調鬼才――羅伯・強生Robert Johnson 馬世芳【導讀】、舒國治【後記】 「只要有靈魂,你就能夠聽懂藍調。」   影響巴布.狄倫、艾力克.克萊普頓等後世無數音樂人   孕育美國流行音樂的藍調大師   羅伯.強生(Robert Johnson, 1911-1938)是一位美國藍調吉他手、音樂家、詞曲作家, Learn More
USUAL: RM100.10

NOW: RM 100.10 (-0%)

MEMBER: RM 90.09 (-10%)

Out of stock

By Kaori AYA
Gadis sekolah tinggi bernama HARU diterima bekerja di HOSTEL menempatkan ahli KELAB BOLA TAMPAR LELAKI. Dia tak perlu fikir apa-apa sebab bilik dan serigala keperluan asas telah disediakan. Kerja ni sebenarnya dah lama jadi IMPIAN HARU. Bolehlah dia guna SKIL MEMASAK yang ada. Tapi kenapa kehadirannya jadi PERTIKAIAN pula...? Rencah apa agaknya HARU GUNA yang bakal MEMBAHANG semua orang NANTI? Terimalah karya mangaka Kaori Aya yang sarat dengan pelbagai keenakan! Kandunga Learn More
USUAL: RM12.00

NOW: RM 12.00 (-0%)

MEMBER: RM 10.80 (-10%)

By Suri Ryana
Menjadi seorang Fatihah Nabila bukan mudah. Dicurangi Ayden Aqashah benar-benar memberi tamparan hebat dalam meniti usia dewasanya. Namun, siapa sangka di kala dia mahu menjauhi lelaki itu, takdir seakan menolaknya rapat pada Aidid Aqashah, kembar seiras Ayden pula. Bekerja sebagai caretaker mama Aidid dan Ayden, Datin Mahani benar-benar membuatkan hidupnya seperti menaiki roller coaster. Tunggang-langgang! Ayden sering merayu untuk kembali manakala Aidid sentiasa dingin Learn More
USUAL: RM36.00

NOW: RM 36.00 (-0%)

MEMBER: RM 32.40 (-10%)

By Salbie Salleh
Syana mempunyai impian untuk melanjutkan pelajaran ke luar negara suatu hari nanti. Namun, kelemahannya dalam mata pelajaran Bahasa Inggeris membuatkan dia sering resah memikirkan impiannya itu. Lebih - lebih lagi dengan kehadiran Firha dan Jueza yang sering memperlekehkan dirinya. Mujur Hannah, kawan baiknya sentiasa memberi dorongan. Tetapi dalam masa yang sama Syana terpaksa berhadapan dengan kesusahan hidupnya setelah perceraian berlaku antara ibu dan ayahnya. Kadakala di Learn More
USUAL: RM14.00

NOW: RM 14.00 (-0%)

MEMBER: RM 12.60 (-10%)

Out of stock

By Shadia Hisham
Adrynna tidak menyangka dia menjadi intaian dan idaman majikan sendiri. Khalif, pemuda yang cukup pakej idaman wanita. Sumpah setia menjadi kata keramat ungkapan cinta. “Rynn, awak dengar sini. Adam Fakhri tidak akan pernah menyerah kalah. May the best man win.” - Adam Fakhri Aura Adam mencuri pesona. Kasih Adrynna terhadap Khalif tidak seteguh mana. Ironinya jauh di mata, jauh juga di hati. Demi cinta tak bertepi, Khalif memaafkan khilaf Adrynna. Kasih mereka kembali ber Learn More
USUAL: RM30.00

NOW: RM 30.00 (-0%)

MEMBER: RM 27.00 (-10%)

By Asraf Shaari
Aku haus darah, wahai penghuni neraka. Sejarah menjadikan dirinya liar. Sekelilingnya adalah musuh utama. Dia tergoda dengan duniawi sehingga tergamak mengikut telunjuk iblis. Darah manusia adalah santapan utamanya. Tatkala malam melabuhkan tirai, pasti malapetaka terjadi. Segalanya harus ditunaikan setelah termeterai lafaz janji untuk menjadi hamba abdi kepada makhluk terkutuk. Serangan demi serangan bukan sahaja membuatkan seluruh kampung berjaga-jaga, malah membuatkan Learn More
USUAL: RM27.00

NOW: RM 27.00 (-0%)

MEMBER: RM 24.30 (-10%)

By
SWORD ART ONLINE 刀劍神域 SEASON 1-3 +GGO+ALICIZATION (VOL.1-108END + 4SPECIAL) + MOVIE + 2OVA (6DVD9+1DVD5) SEA 1+2 (JAP/CAN/MAN/ENG) GGO,ALICIZATION,SEA 3 (JAP/ENG) SP (JAP) MOVIE (JAP/CAN/ENG) EXTRA EDITION,DEBRIEFING (JAP/ENG) (E / C / M) The players of a virtual reality MMORPG, Aincrad Online, are trapped and fighting for their very lives. After it is announced that the only way to leave the game is by beating it, Kirito—a very powerful swordsman—and his frie Learn More
USUAL: RM159.90

NOW: RM 159.90 (-0%)

MEMBER: RM 159.90 (-0%)

By Anna Milia
Saat akad kedua terucap, rasmi diri ini, seluruhnya milikmu, rasmi kesetiaan ini diserahkan buatmu.Hanan dan Nawal disatukan sekali lagi dalam lafaz akad kedua. Memang jodoh mereka kuat. Perangai pun sama. Kuat cemburu. Hanan tergugat dengan kehadiran Khalil yang selalu berkunjung ke kafe. “Abang percaya sayang. Abang cuma tak percaya Khalil.” - Hanan Baru reda rasa cemburu, muncul pula Cikgu Zaki yang tidak kurang segaknya. Susah, kalau ada isteri cantik. Cemburu H Learn More
USUAL: RM26.00

NOW: RM 26.00 (-0%)

MEMBER: RM 23.40 (-10%)

By Rose Harissa
EDDY EZLI berkahwin ketika mereka masih bergelar pelajar di Boston, USA. Malangnya usia perkahwinan mereka hanya bertahan selama setahun empat bulan. Tak sanggup hidup susah, Khairina meninggalkan Ezli dan anak mereka yang masih kecil. Mereka bercerai. Trauma dengan kegagalan rumah tangga, Ezlli menutup pintu hatinya. Sekembalinya ke Malaysia, Ezli bergantung penuh pada emaknya, Puan Faridah untuk menjaga dia dan Afi. Bagaimanapun Puan Faridah nekad merancang sesuatu demi mas Learn More
USUAL: RM29.90

NOW: RM 29.90 (-0%)

MEMBER: RM 26.91 (-10%)

By Wilson Lew
Pesawat dinaiki Jason dan pasukannya terhempas dalam perjalanan ke Laut Aral. Semua hilang di padang pasir yang seperti tiada penghujung. Selain kekurangan sumber air, kehadiran burung hering juga jadi masalah besar. Cuba bertahan untuk kelangsungan hidup hingga bantuan tiba adalah satu-satunya pilihan yang ada! Learn More
USUAL: RM12.00

NOW: RM 12.00 (-0%)

MEMBER: RM 10.80 (-10%)

By Ieya Sya
" Naira – Gadis manis yang murah dengan senyuman. Tetapi menangis terluka ketika sendirian. Ada kesedihan dan rasa terkilan menjadi bebanan yang sukar dilepaskan. Karl – Pemuda yang cukup pakej sebagai lelaki pujaan, punyai segala-galanya termasuklah tiga sahabat yang setia. Namun dingin dan menutup pintu hatinya untuk wanita lain. Mereka dipertemukan di Langkawi atas alasan cuba mencari keserasian dalam perjodohan keluarga. Sekembalinya dari sana, si gadis yang mula Learn More
USUAL: RM32.00

NOW: RM 32.00 (-0%)

MEMBER: RM 28.80 (-10%)

By Daisy Zahara , Hasreeyati Ramli , Nurul Omar
"KOLEJ MAHLIGAI Kaki yang pucat lesi itu terbuai-buai ke kiri dan kanan di depan mata Maya. Bagaikan terpukau, dia tetus memerhati kaki itu yang mengenai kea rah cabinet sebelum perlahan-lahan kaki itu terhenti. Dia ingin menjerit memeinta tolong, tapi mulutnya bagaikan digam, tidak dapat dibuka langsung. “Ma… ya… ak! Ak!” Susuk itu mula bersuara memanggil. “Tak! Kau dah mati! Dah mati!” – MAYA THE PANTRYGESIST “Kenapa kau usik cabinet tu?” - ALEX Ti Learn More
USUAL: RM13.00

NOW: RM 11.70 (-10%)

MEMBER: RM 10.40 (-20%)

By Aisyah Madadiy
“Kamu kata, kamu tak hidup dengan kenangan. Jadi kenapa masih terkesan dengan hal lalu?” Nawal Hamdi tekad. Kali ini dia memilih bersendirian. Dia tidak lagi berharap pada ayahnya. Dia tidak lagi peduli pada Wadi, lelaki yang telah menghancurkan harapannya. Mana mungkin perempuan yang kuat sepertinya kalah dengan emosi sendiri. Nawal membawa diri jauh ke London demi menjejaki kakaknya. Sudah lima tahun kakaknya menghilang tanpa khabar setelah berkahwin dengan lelaki p Learn More
USUAL: RM30.00

NOW: RM 30.00 (-0%)

MEMBER: RM 27.00 (-10%)

By Scott Cawthon
Five Nights at Freddy's fans won't want to miss this collection of three chilling stories that will haunt even the bravest FNAF player... Some secrets are better left hidden . . . A forbidden artifact from her fiancé's past beckons to Selena. Jessica leads a double-life from her friends and coworkers in the children's wing of a hospital. Maya can't resist the temptation to explore an off-limits area of Freddy Fazbear's Mega Pizzaplex. But in the world of Five Nights at Fredd Learn More
USUAL: RM53.90

NOW: RM 45.90 (-15%)

MEMBER: RM 39.90 (-26%)

By Sharifah Nadirah
Healing The Heart invites us on a contemplative journey of seeking Allah and His Guidance. This guidance that is meant to lead us gently and kindly to His Light. And with this Light, we will embrace compassion and self-acceptance. Learn More
USUAL: RM30.00

NOW: RM 30.00 (-0%)

MEMBER: RM 27.00 (-10%)

By Wannie Nordin
Cinta itu ada tarikh luputnya. Rindu itu ada penghujungnya dan dendam itu ada batasnya. Sekuat mana pun kau cuba membunuh sebuah perasaan dendam, akan tetap ada seseorang dari masa lalu cuba menghancurkan keindahan sebuah cinta. Beria-ia Ammara hendak menyambut ulang tahun perkahwinannya yang ke-10, namun tanpa belas kasihan Ammara diceraikan begitu sahaja. Alasannya? No more spark! Tak sangka hubungan suami isteri itu mempunyai expired date. Farid memang jantan tak guna! Learn More
USUAL: RM29.00

NOW: RM 29.00 (-0%)

MEMBER: RM 26.10 (-10%)

By Reen Syazreena
Adakah cinta itu akan terus tidak terungkap hanya kerana satu kesilapan? Bila firasat hati sudah menjangka derita, sampai bila perlu ditanya apa itu bahagia? Seberapa banyak indah yg kau lukiskan, kenapa akhirnya selalu saja duka yg kau berikan? Demi menyelamatkan perniagaan milik keluarga yang ditimpa masalah kewangan, Maya Ariana diminta berkahwin dengan Adam Ezriey. Waktu itu, Adam sedang bercinta dengan Hana Darlina yang juga merupakan sahabat baik Maya. Mengetahui diri Learn More
USUAL: RM26.00

NOW: RM 26.00 (-0%)

MEMBER: RM 23.40 (-10%)

By Ciknorcinta
Takkan terhenti degup jantung ini, kerna kau yang pertama dan terakhir. Raz Madani. Kasihnya teruntuk hanya buat Raihana. Kebahagiaan yang mereka kecapi, melingkari tanpa sebarang cela. Namun di saat derita menjengah jendela rumah tangga mereka, lelaki itu mula mencari pengganti untuk isterinya. “Sahabatku Eman Nazmi, sudi tak kau berkahwin dengan isteri aku, Raihana Marissa?” – Raz Eman Nazmi. Hanya lelaki itu yang layak menggantikan tempatnya. Namun, sanggupkah dia Learn More
USUAL: RM38.00

NOW: RM 38.00 (-0%)

MEMBER: RM 34.20 (-10%)

By Yuka Nakajima & Lain-lain
Kompilasi kisah seram meremang!Merangkumi cerita berbeza di luar jangkaan; kisah gadis bertemu 'bidadari', gadis terkurung dalam rumah agam, game maya yang real, patung beruang pembunuh dan banyak lagi.Terimalah tujuh kisah merinding bakal buat korang serba tak kena! Learn More
USUAL: RM12.00

NOW: RM 12.00 (-0%)

MEMBER: RM 10.80 (-10%)

By Kieraeinz
Aiman dan abang sepupunya, Luqman dikurniakan 'anugerah' tidak dimiliki semua orang; hijab pandangan terbuka. Walau berkongsi kelebihan sama, namun penerimaan keduanya cukup berbeza. "Mana Aiman, tok? Dia ni memang melampaulah. Baru je Luq jumpa 'benda tu' depan rumah. Ni mesti kerja dia."Kehadiran Wardina menambah konflik. Di saat Aiman ingin membantu Wardina yang kehilangan identiti, Luqman pula melarang sekeras-kerasnya. Baginya makhluk halus penuh muslihat.Adakah semua Learn More
USUAL: RM18.00

NOW: RM 18.00 (-0%)

MEMBER: RM 16.20 (-10%)

By Hannaz
Kerana hatinya yang terluka, juga berhak untuk berasa bahagia.... Dingin, dan garang. Bagi Hanim Izzati, itulah ciri-ciri lelaki kacak tapi, misteri itu. Izammil Ardhwan. Kehadirannya di syarikat keluarga mengejutkan semua. Kata orang, dia ‘anak kedua misteri’ yang tak bernama. Tak pernah nampak bayang tapi, tahu-tahu saja muncul sebagai CEO baru. Daripada hubungan bos dan pekerja, kepada anak mak cik sebelah rumah, kepada Hanim yang bergelar Kak Beauty Tiara, si cilik mi Learn More
USUAL: RM30.00

NOW: RM 30.00 (-0%)

MEMBER: RM 27.00 (-10%)

By 珍妮·李
★★★一本「尋獲自己」的關鍵之書★★★ 自己,是世上最值得用心了解的人!   ◆晚熟時代◆ 給成年已久,想了解,卻還不夠了解的自己   世界瞬息萬變,「自己」才是真正影響生命的關鍵!   與自己連結,建立人生最重要的導航!      從出生那一刻起,這世界就不斷地暗示、教導你應該成為什麼樣的人,久而久之,你忘了真正的自己到底 Learn More
USUAL: RM58.50

NOW: RM 58.50 (-0%)

MEMBER: RM 52.65 (-10%)

By
Log Horizon 记录的地平线 30 ribu orang pemain berada di atas talian semasa pengemakinian pek ke-12 berlangsung. Tiba-tiba mereka mendapati mereka telah dipindah ke sebuah dunia permainan maya dan terkurung dalam avatar masing-masing. Seorang pemain bernama Shiroe akan mengubah keadaan ini bersama rakan-rakannya Naotsugu dan Akatsuki. By its eleventh expansion pack, the massively multiplayer online role-playing game (MMORPG) Elder Tale (エルダー・テイル Erudā Te Learn More
USUAL: RM69.90

NOW: RM 69.90 (-0%)

MEMBER: RM 69.90 (-0%)

By Sara Irdina
Dalam waktu yang singkat, Faiha menerima kehadiran Aidan dalam hidupnya tanpa mengetahui sikap sebenar lelaki itu. Saat baru bergelar isteri, dia sudah dihidangkan dengan sakitnya derita. Namun Faiha tetap berpegang pada satu prinsip. Aib suami perlu ditutup rapi. Biarpun apa yang dilalui bagai menjerut diri. “Kenapa abang layan saya macam ni? Kita baru aje kahwin. Besar sangat ke salah saya tadi?” - Faiha “Aku boleh jadi pelindung kau. Tapi aku juga boleh hancurkan hid Learn More
USUAL: RM30.00

NOW: RM 30.00 (-0%)

MEMBER: RM 27.00 (-10%)

By Razlina Azura
Kecewa selepas mengetahui mereka tiada pertalian darah, si abang telah meninggalkan si adik tanpa pesanan. Tanpa sengaja, mereka kembali bertemu selepas berjaya mencapai cita-cita masing-masing sebagai guru dan juruterbang. Namun ia tidak disenangi si ‘adik’. “Sofeya tak nak jumpa dengan abang lagi! Tak faham ke?” - Sofeya “Tapi abang akan tetap tunggu di sini. Sampai Sofeya sudi nak berjumpa dengan abang.” - Adam Namun pertemuan kali ini telah mewujudkan perasaan Learn More
USUAL: RM32.00

NOW: RM 32.00 (-0%)

MEMBER: RM 28.80 (-10%)

By Oga
Selepas tamat waktu bekerja, Susanna dan Ed bertembung dengan seorang gadis yang ayahnya disyaki hilang beberapa bulan lepas. Manakala Jabatan Siasatan Jenayah Narkotik pula menemui mayat pengedar dadah di dalam hutan. Dia sebenarnya sedang dijejaki Unit Khas Sementara.Kedua-dua kes ini seperti tidak berkait, tetapi ada bukti menunjukkan mereka terlibat dalam aktiviti pemerdagangan manusia. Apakah kebenaran yang terselindung? Jom siasat bersama kami!Jilid ketiga 'Siri Barisan Learn More
USUAL: RM12.00

NOW: RM 12.00 (-0%)

MEMBER: RM 10.80 (-10%)

By Kay Omena
Menjadi anak kepada anggota barisan hadapan, Adya tak ada pilihan bila terpaksa ditinggalkan bersama satu arahan oleh si ayah yang sedang bertugas. “Abah nak Yaya tinggal kat rumah sebelah buat sementara waktu.” – Abah. Berhadapan dengan Zahri yang merupakan anak jiran sebelah, Adya rasa dunianya bagai dilanda Tsunami. Istilah tenang seolah-olah lenyap bila berhadapan dengan kerenah lelaki yang sering saja mencabar kesabarannya. Bagi Zahri pula, dia tak percaya pada Learn More
USUAL: RM28.00

NOW: RM 28.00 (-0%)

MEMBER: RM 25.20 (-10%)

By 芝崎みゆき
PTT名人馬雅人(Mayaman)認證,最棒的馬雅文化入門書! 馬雅、阿茲特克的神祕古文明,一次全部告訴你!   「芝崎みゆき的《漫畫圖解・不可思議的馬雅古文明》,是目前台灣最棒的馬雅文化入門書籍。她利用輕鬆的漫畫方式介紹我們馬雅文化,讓讀者彷彿穿越時空,回到古馬雅。」──台灣最強馬雅文化專家,馬雅人強力推薦   中美洲古文明的神話 Learn More
USUAL: RM61.45

NOW: RM 61.45 (-0%)

MEMBER: RM 55.31 (-10%)

By Leoz
Orang kata, makhluk ghaib suka tempat-tempat kotor. Parit juga tak terkecuali. Sampah sarap, najis dan macam-macam yang bertimbun menjadi sarang tikus, lipas dan serangga."Bunga mujarab tumbuh dalam parit!""Mayat ditemui tepi parit berdekatan kawasan perumahan..."Awasi langkah korang! Parit mungkin tak berbahaya. Tapi puaka mengerikan yang menghuni parit tu tunggu masa je nak perangkap mangsa! Learn More
USUAL: RM12.00

NOW: RM 12.00 (-0%)

MEMBER: RM 10.80 (-10%)

By 瑪雅·桑巴格·朗恩
被人需要是一項禮物 混亂複雜的人生是美麗的   ___________________________________   「從前,有個婦女要過河,她懷裡抱著她的兒子。她必須渡河,可是河水比預期還要深。水淹到她的胸膛時,她驚慌了。她明白自己必須選擇。她可以救自己,或是救小孩。他們倆人無法都安全過河。她要怎麼做?……我們不知道那名渡河的婦女做了什麼選擇。除非我們渡河, Learn More
USUAL: RM53.90

NOW: RM 53.90 (-0%)

MEMBER: RM 48.51 (-10%)

By Tey Marzuki
Dunia diancam bencana jerebu gas beracun dan Bandar Baerney tidak lagi seperti sebelumnya. Hanya tinggal sepi dan kesengsaraan. Eva yang kehilangan seluruh ahli keluarganya, berusaha untuk terus hidup bersama-sama survivor lain dalam dunia apokalips yang penuh cabaran. Ketika semua harapan hampir memudar, datang satu mesej morse code yang membawa prospek baru. Bantuan untuk pergi ke satu penempatan baru yang menjanjikan keselamatan dan keperluan yang cukup. Maka bermulalah Learn More
USUAL: RM24.00

NOW: RM 24.00 (-0%)

MEMBER: RM 21.60 (-10%)

By Zaza Qry
Aku memilihmu kerana aku sudah terbiasa dengan kehadiranmu. Irfana Marlis memerangkap! Dia tidak segila itu hanya kerana mahukan seorang suami! Dia pun tak pernah inginkan seorang suami. Tapi, dia dituduh berbuat demikian kerana lelaki yang dibawa pulang Iswadi itu orang kaya. Sudahlah hidupnya tidak seindah mana tinggal dengan ibu dan bapa saudaranya. Ditambah pula dengan masalah baru. Kena pula berkahwin dengan Fadi Ayyad yang muka masam sentiasa. Memang taklah! “I Learn More
USUAL: RM25.00

NOW: RM 25.00 (-0%)

MEMBER: RM 22.50 (-10%)

By 全智贤 , 朴秉恩 , 金时雅
As the southern part of Joseon recovers from a Japanese invasion, the northern border of Joseon has become more vulnerable. Jurchens have gathered in nearby Pajeowi, arousing the suspicions of the Joseon government. 15 dead Jurchen bodies are discovered in a mountain in Joseon. The Jurchens were hunting for wild ginseng. Fearing a possible invasion by the Pajeowi Jurchens due to the deaths of their people, Min Chi-Rok (Park Byung-Eun) implements a plan to ward off an invasion Learn More
USUAL: RM21.90

NOW: RM 21.90 (-0%)

MEMBER: RM 21.90 (-0%)

By Tadatada
Diketuai Raja Gunung Niko bersama rakan sekelas mereka, Francois, Leon serta Jason menjelajah Siberia tetapi diburu pihak tidak bertanggungjawab. Mereka meneruskan kelangsungan hidup musim sejuk dan terperangkap dalam kejadian salji runtuh menggerunkan. Kemudian dikejutkan pula dengan kehadiran anak harimau sesat. Bolehkah mereka keluar dari bahaya dengan selamat? Learn More
USUAL: RM12.00

NOW: RM 12.00 (-0%)

MEMBER: RM 10.80 (-10%)

By Hannaz
Betul kata orang, cinta tak semestinya memiliki. Gadis yang sering berkaca mata itu tidak pernah membayangkan hidupnya akan berubah dalam sekelip mata. Itulah yang terjadi tatkala dia dalam buruan seorang lelaki yang mendendaminya berpuluh tahun lamanya. Yasmin jadi paranoid sehinggakan dia lebih gemar berada dalam dunianya sendiri tanpa mengetahui punca dia didendami Syed Amran. Namun, kehadiran Nash Dzulkarnain merubah segala-galanya. Ada saja lelaki itu di depan mata be Learn More
USUAL: RM27.00

NOW: RM 27.00 (-0%)

MEMBER: RM 24.30 (-10%)

By Nisaamuttalib
Emeer Isyraf –kacak dan berkarisma. Seorang yang gila kerja hingga tiada masa dan hati untuk bersosial. Dia juga buta tentang cinta. Wajahnya dingin dan beku – tidak bersahabat. Perempuan sebelah mata pun dia tak pandang apatah lagi mahu memberikan hati. Digelar 'Mr Heartless' kerana tidak mempunyai perasaan. Seluruh kehidupannya hanyalah di pejabat dan kerja 'kedua'nya itu... Nur Dania – wanita muda yang baru sahaja diceraikan oleh suami kerana fitnah. Kebahagiaan y Learn More
USUAL: RM28.00

NOW: RM 25.20 (-10%)

MEMBER: RM 22.40 (-20%)

By East Diani
Akibat tersilap langkah mengatur jalan hidup, rosak masa depan Alisya. Kerana seorang lelaki harga diri yang dijaganya musnah. Hidupnya musnah dan masa depannya hancur. Saat dia rebah Haikal Mikail hadir bagaikan seorang penyelamat waklaupun hubungan mereka bagaikan anjing dan kucing yang selalu bercakaran. Abang teman baiknya itu ada sebab mengapa dia ingin membantu. Semuanya kerana maruah seorang wanita. "Hah, sebab sayang habis semua maruah diri digadaikan. Masa nak buat Learn More
USUAL: RM28.90

NOW: RM 28.90 (-0%)

MEMBER: RM 26.01 (-10%)

By Leoz
Gali kubur dan mayat dikeluarkan. Kuku dan rambut mayat dipotong lalu dibungkus dalam kain putih sebelum diikat macam bebola. Jadilah patung cuaca. Kemudian darah dititis atas patung tu untuk seru roh!Entahlah ritual tu mitos atau betul-betul berlaku. Tapi disebabkan hujan tak henti-henti, Jun guna cara tu untuk ubah cuaca. Asalnya niat nak main-main je, tapi apa yang jadi lepas tu... Jun pasti menyesal tak sudah!Aura jahat dalam siri ‘Black Rose’ kembali! Learn More
USUAL: RM12.00

NOW: RM 12.00 (-0%)

MEMBER: RM 10.80 (-10%)

Out of stock

By Akif Basri
"Aku nak tolong kawan aku, tapi aku tak tahu nak cakap macam mana. Aku patut dengar saja ke, atau aku patut cakap sesuatu...?” Kadangkala, apabila kawan datang kepada kita untuk meluahkan, timbul perasaan serba salah dalam diri; “Aku patut buat apa ni?” Diam salah, cakap pun salah. Risau nanti tersalah respons. Kekok betul. Sebenarnya, bilakah waktu yang sesuai untuk kita memberi respons? Adakah cukup dengan hanya mendengar? Menjadi pendengar yang baik bukan sekadar Learn More
USUAL: RM30.00

NOW: RM 30.00 (-0%)

MEMBER: RM 27.00 (-10%)

By Asraf Shaari
Tatkala makhluk menyerupaimu, ingatlah Azazil sentisa menyesatkanmu. Sunyi sentiasa menemani jasadnya. Sepi sentiasa berdampingan dengan nadinya. Sejak kehadirannya, pelbagai kejadian aneh berlaku, sehingga kematian demi kematian menjadi santapan mata. Penghuni asrama sentiasa berjaga-jaga. Jika tidak, mereka ditimpa musibah. Gangguan tidak pernah berhenti. Dia dituduh membela saka sehingga memberi kesan kepada kawan-kawan yang rapat dengannya. “Aku rasa la kan, benda tu Learn More
USUAL: RM24.00

NOW: RM 24.00 (-0%)

MEMBER: RM 21.60 (-10%)

By Wan Nur Najihah
Tetaplah berjanji untuk bersama selamanya… Indahnya percintaan apabila diakhiri dengan satu ikatan yang sah. Biarpun banyak halangan, Lufiya dan Bazlan memaknakan hubungan mereka dengan hiasan bahagia dan sumpah setia. Namun, janji tinggal janji. Lufiya tertipu! Sungguh, Bazlan bijak mengatur janji palsu. Lelaki itu tersilap langkah. Dan malam itu menjadi saksi, mimpi ngeri menghancurkan kasih sayang mereka. Terlerai sudah mahligai cinta abadi. “Kalau ada pisau kat tang Learn More
USUAL: RM25.00

NOW: RM 25.00 (-0%)

MEMBER: RM 22.50 (-10%)

By Daneen Nizar
Janna meneruskan untuk menerima tawaran pekerjaan daripada keluarga Puan Ophelia walaupun dia tahu bahawa tugasnya tidak masuk dek akal. Menjaga sebuah patung dummy bernama Ghul demi gaji yang lumayan. Akhirnya, Janna menyesali keputusannya apabila dirinya diganggu berterusan di rumah keluarga Ophelia setelah mengabaikan pekerjaan dan tanggungjawabnya terhadap Ghul. “Ghul hidup seperti kami.” - Rizki Ada misteri di sebalik kejadian aneh yang berlaku. Segalanya berkait Learn More
USUAL: RM24.00

NOW: RM 24.00 (-0%)

MEMBER: RM 21.60 (-10%)

By Iman Fadia
Kiriman jambangan bunga tulip daripada seseorang yang hanya dikenali sebagai Kekasih Tulip telah membuatkan seluruh hidup Juliana diselubungi teka-teki. Sudilah terima jambangan tulip ini. Jika diizinkan Tuhan, kita akan bertemu satu hari nanti. – Kekasih Tulip. Zafril… abang kepada Zara, kawan baik Juliana pula mendesak Juliana agar bertemu dengan Ray yang sedang terlantar koma di hospital. “Kenapa kau nak sangat aku jumpa dia?” - Juliana. “Kau akan tahu juga nant Learn More
USUAL: RM28.00

NOW: RM 28.00 (-0%)

MEMBER: RM 25.20 (-10%)

By Soo Siew Boon
"Berlaku kemalangan tragis di KM44 Lebuh Raya XYZ itu telah mengorbankan nyawa dua mangsa...Penemuan mayat tanpa kaki di Lebuh Raya HHH telah..."Korang mesti pernah baca berita sebegini ni, kan?Macam mana insiden ni boleh berlaku?Adakah kerana kecuaian atau sememangnya wujud entiti seram mengganggu pengguna lebuh raya?Korang pernah alaminya? Learn More
USUAL: RM12.00

NOW: RM 12.00 (-0%)

MEMBER: RM 10.80 (-10%)

By Aaliyaadni
Apa yang kau ketahui lebih menyakitkan! Dia menginginkan perkahwinan yang penuh cinta dan dilamar bagaikan seorang puteri. Apabila Camelia menemui calon suami impiannya, dia bertekad membawa hubungan mereka sampai ke syurga. Cita-citanya melangit, lebih tinggi dari Burj Khalifa. Tetapi, tidak bagi Abdul Qayyum, pelajar cemerlang, anak yang taat kepada orang tuanya, seorang profesional yang workaholics. Ikatan perkahwinan baginya, akan mengganggu hidupnya. “I rasa kita tak Learn More
USUAL: RM24.00

NOW: RM 24.00 (-0%)

MEMBER: RM 21.60 (-10%)

By Shera Zulghafar
"Yang duka itu cinta. Yang lara itu rindu. Dan, aku masih memilih kamu Indah dan bahagia, dua kata itu cukup menggambarkan betapa sempurnanya hidup Airis Qaisya. Namun, satu kejadian yang menimpa telah meragut segala-galanya. Dalam sekelip mata, indah itu lenyap…. bahagia itu ranap. Kakak kembarnya, Alayna Naira, melarikan diri sebelum perkahwinannya bersama Azhar Iskandar. Ayah dan ibunya pula terlibat dalam satu kemalangan yang meragut nyawa. Belum sempat dia menyap Learn More
USUAL: RM26.00

NOW: RM 26.00 (-0%)

MEMBER: RM 23.40 (-10%)

By Fiy Suri
"...I'm sorry, but I'm afraid you can never do snowboarding again." Hud terduduk. Akibat kemalangan yang menimpa, minat dan kecintaannya pada meluncur salji - bahkan seluruh hidupnya, punah! Tak pernah dia sangka, atlet Olimpik sepertinya terpaksa bersara seawal usia 25 tahun. Sikap Hud terus berubah menjadi dingin, sehinggalah pertemuannya dengan keluarga Our Time memberikan cahaya yang baharu dalam hidupnya. Terutamanya kehadiran Inara, barista girang yang juga menghidap Learn More
USUAL: RM30.00

NOW: RM 30.00 (-0%)

MEMBER: RM 27.00 (-10%)

By Weeda Aizira
Andai cinta ini bersatu, sayangi aku setulus hatimu. Jasmin menyilang tangan. Naluri seorang penulis mula menghantui diri. Berselang-seli dia mengatur pandangan. Lain macam aura mereka bertiga. Spontan, darahnya berderau. Eh, kenapa scene ni macam dalam novel baru aku?! Dia tak pernah tahu, dia ada bakat jadi nujum rupanya. Fuh! Apa yang ditulis di dalam novel terbaharunya, sebijik terjadi depan mata! “Yang mana kau nampak macam ada gaya jadi hero novel aku akan data Learn More
USUAL: RM30.00

NOW: RM 30.00 (-0%)

MEMBER: RM 27.00 (-10%)

By Eyyma Madyusa
“Aatiff, saya suka awak!” Seorang di Sepanyol dan seorang lagi berada di Malaysia. Kerana enggan berkahwin dengan pilihan orang tuanya, Qatimah lari membawa diri ke Sepanyol dan takdir tidak dijangka mempertemukan Qatimah dengan Aatiff Dario si pemain bola sepak kelab Real Madrid yang sebenarnya berbangsa Melayu-Spanish. “Don't you wanna know where I come from?” — Qatimah “Where are you come from miss?” — Aatiff “I come… from… tulang rusuk awak yang hil Learn More
USUAL: RM28.00

NOW: RM 28.00 (-0%)

MEMBER: RM 25.20 (-10%)

By Aeyfa Nasri
Menggali rahsia dalam rahsia, tanpa sedar nyawa pertaruhan. Hidup adalah sebuah misteri. Kutip semua kunci dan cuba buka tanpa ada kesilapan. Jika tidak... GAME OVER - AQRAM Tanpa sedar, permainan nyawa itu telah meragut hampir seluruh ahli keluarga Imroatul Ain. Dia bagaikan lumpuh untuk meneruskan hidup. Siapa sebenarnya Aqram? Namun, kehadiran Dzul seolah-olah memberi harapan baru buat Imroatul Ain. Lelaki itulah yang menjadi sumber kekuatan untuk dia meneruskan semua ini Learn More
USUAL: RM24.00

NOW: RM 24.00 (-0%)

MEMBER: RM 21.60 (-10%)

By Nurul Shuhada
Nur Afwan Insyirah, di sebalik sebaris nama itu ada harapan yang ditanam untuknya. Dia sanggup melakukan apa sahaja untuk mendapatkan ha knya sebagai seorang anak. Sekaligus menunaikan janji yang telah dilafazkan kepada arwah abah. “Afwan... janji dengan abah. Janji yang Afwan akan cari keluarga Afwan. Cari mereka dan dapatkan balik hak Afwan sebagai anak.” - Pak Malik Bermulalah rancangannya mahu mendekati keluarga kandung dengan m Learn More
USUAL: RM28.00

NOW: RM 28.00 (-0%)

MEMBER: RM 25.20 (-10%)

By Danielle Star
Maya is so excited … and nervous! Professor De Souffle, the famous pastry chef, is coming to the school. A group of Melowies will enter a baking competition for a chance to be his assistant for a whole week. But Maya isn’t sure any of her recipes are good enough to wow the professor. Can her friends make her see why her recipes are special? Learn More
USUAL: RM23.90

NOW: RM 21.51 (-10%)

MEMBER: RM 19.12 (-20%)

By 《Super Recipe》月刊誌
韓國出版史上最暢銷的食譜書, 台韓兩地熱銷突破250,000本! 簡單、正宗、快速、美味,專為料理新手量身打造! 360道韓國媽媽最道地韓食,3,000張超詳細圖解,這一本就夠!   ◆暢銷珍藏給你3個不一樣◆   1.更質感、更經典的全新封面設計   2.收錄韓國媽媽補身最愛料理   3.台灣妞韓國媳、金老佛爺兩位台韓人妻歡呼推薦      還在看著韓 Learn More
USUAL: RM76.85

NOW: RM 76.85 (-0%)

MEMBER: RM 69.17 (-10%)

By 陳盈君
  【二版新增內容】   1. 星系印記計算法   2. 卓爾金曆   關於卓爾金曆   馬雅學家給了馬雅版的中美洲二百六十天曆法一個名稱:「卓爾金曆」 (TZOLKIN),這是依據猶加敦語(Yucatán)所建立, 引申意義為「日子的計數」(count of days)。 卓爾金曆從左上角開始起算,從上往下共二十個圖騰,每一個圖騰橫列裡 有一到十三個調性,所以形成了總 Learn More
USUAL: RM52.35

NOW: RM 52.35 (-0%)

MEMBER: RM 47.12 (-10%)

By Khairul Nizam Khairani
Beberapa tahun lalu, tujuh orang kanak-kanak telah hilang entah ke mana. Usaha mencari mereka, menemui kegagalan. Siasatan yang dijalankan pihak polis hanya menemui jalan buntu. Akhirnya ia terkubur begitu sahaja. Namun, insiden itu berulang kembali apabila beberapa orang kanak-kanak hilang tanpa dapat dikesan lagi. Ternyata rahsia hitam yang menghantui penduduk kawasan perumahan Taman Balqis berulang kembali. “Benda tu tak mengacau, cuma dia suka tunjukkan diri. Itu har Learn More
USUAL: RM23.00

NOW: RM 23.00 (-0%)

MEMBER: RM 20.70 (-10%)

By Azwin Nalisa
Sekali aku tersungkur, beribu kali aku bangkit… Nida Amelia. Nida maknanya seruan. Patutlah menyeru-nyeru panggil saya mengurat. - Baihaqi Bermula dari sapaan berani itu, mereka bercinta, mereka disatukan. Sungguh indah sekali kenangan yang tercipta antara dia dan Aki. Tujuh tahun Nida Amelia dan Baihaqi membina mahligai namun akhirnya diruntuhkan oleh Baihaqi sendiri. Kehadiran Iman dan Akhbar sebagai bukti benih cinta mereka sendiri tidak berjaya menghalang Baihaqi untuk Learn More
USUAL: RM25.00

NOW: RM 25.00 (-0%)

MEMBER: RM 22.50 (-10%)

By Ana Farhana
Fia merasakan kehidupannya sudah cukup lengkap. Hidup berdua dengan Reza, tidak bermakna tiada yang datang mengganggu. Keadaan bertambah buruk selepas dia diganggu dan dikejar oleh Syah, lelaki yang masih berstatus suami orang. “Aku mesti dapatkan perempuan tu. Masa tu baru kau tahu yang Ahmad Syahrin ini hebat ke tidak.” - Syah Fia cuba sedaya upaya untuk mengelak, namun namun lelaki itu seperti tidak mengenal erti putus asa. Oleh kerana kerap diganggu dan diserang Learn More
USUAL: RM30.00

NOW: RM 30.00 (-0%)

MEMBER: RM 27.00 (-10%)

By Sai Amrose
Kisah dua belas tahun lalu memberikan kesan yang mendalam pada jiwa Harleena. Tanpa sedar, tercipta sebuah dendam terhadap keluarga Haji Rahmat. Tiada cara lain kecuali dia masuk ke dalam keluarga itu dengan memakai dua wajah demi ‘menggoda’ dua hati. Dia akhirnya berjaya. Segala cerita bermula dengan penuh tersusun dan dendam yang dia bawa selama ini pasti akan terbalas. Itu sahaja niatnya yang satu – merosakkan kebahagiaan keluarga Haji Rahmat supaya mereka sekeluarga Learn More
USUAL: RM28.00

NOW: RM 28.00 (-0%)

MEMBER: RM 25.20 (-10%)

By Hannie Salme
Aku, dia dan kisah kita melewati bayang-bayang luka... Dia bukannya lelaki baik seperti yang diimpikan gadis-gadis di luar sana. Kehidupannya disalut noda. Dunia lumba dan pergaduhan sudah sebati dalam diri. Dialah penggawa, dialah juara! Pertemuan yang tak disengajakan dengan Kaira Zharifah merubah segalanya. Ameer mula mengenal apa makna cinta, apa makna rindu. Tekadnya, dia ingin memiliki gadis sebaik Kaira, tanpa dicanang khilafnya yang lalu. Ameer tetap mengejar, nam Learn More
USUAL: RM25.00

NOW: RM 25.00 (-0%)

MEMBER: RM 22.50 (-10%)

1-182 of 182

Page:
  1. 1
  2. 2
  3. 3
  4. 4
*

Back to Top