0

Jumlah 0produk dalam troli anda. ×

Anda tidak mempunyai item di troli pembelian anda.

' Abdul Hadi Haji Mohamad 'Dijumpai 1371 Produk Berkaitan
Oleh Aalin Amily
Meskipun pautan cinta di hujung dahan, Tidak merapuh, setiaku bertahan. Putus hubungan dengan Ikhmal, Seri terus bertunang dengan bosnya sendiri, Seth Aliman. Gila! Tak pernah terfikir dek akal semua itu akan terjadi dalam sekelip mata. Namun, layanan mesra Seth terhadapnya berubah setelah mereka berkahwin. “Aku akan pastikan kau menyesali setiap saat kau lalui Bersama aku. Sekali aku dah benci, sampai mati pun aku akan bencikan kau!” - Seth Aliman Seth mengotakan se Maklumat lanjut
ASAL: RM25.00

SEKARANG: RM 25.00 (-0%)

AHLI: RM 20.00 (-20%)

Oleh Tun Dr Mahathir Mohamad
Capturing Hope follows chronologically the events described in Tun Dr Mahathir Mohamad’s best-selling book, A Doctor in the House. This standalone work chronicles not just the unexpected journey of Dr Mahathir back to the premiership but also the great changes taking place within Malaysia today. The story starts with his retirement, which finally gave him the time and means to pursue matters close to his heart—the plight of the Palestinian people, and the criminalisatio Maklumat lanjut
ASAL: RM100.00

SEKARANG: RM 80.00 (-20%)

AHLI: RM 80.00 (-20%)

Oleh Syed Mahadzir Syed Ibrahim
Sehingga kini, suku bangsa yang disebut sebagai Yakjuj dan Makjuj masih menimbulkan kontroversi. Ada yang menyebut bahawa Yakjuj dan Makjuj adalah bangsa Tartardan Mongol, pasukan Gengiz Khan (Hulagu), sejenis makhluk aneh, haiwan dan sebagainya. Dalam sebuah hadis yang diriwayatkan Al-Bukhari, Rasulullah SAW menyebutkan bahawa Yakjuj dan Makjuj itu memiliki fizikal berbadan bulat, bermata sepet dan berkulit kuning. Makhluk yang bernama Yakjuj dan Makjuj ini akan muncul menje Maklumat lanjut
ASAL: RM38.90

SEKARANG: RM 38.90 (-0%)

AHLI: RM 31.12 (-20%)

Out of stock

Oleh STABILO
• Top quality graphite pencil with break-resistant lead and black varnished surface that is comfortable to hold • Hexagonal shape for faster shading coverage • Comes in a box of 12 pcs 2B pencil Maklumat lanjut
ASAL: RM6.20

SEKARANG: RM 6.20 (-0%)

AHLI: RM 5.58 (-10%)

Oleh STABILO
• Ideal lead for longer-lasting fine writing • Better smudge resistance for cleaner writing • Wide coverage for fast shading • Available in 6 body colours • Comes in a exam kit set of 5 pcs of STABILO® Exam Grade® graphite pencil, 1 pc of STABILO® Exam Grade® eraser, 1 pc of X-shock sharpener and 1pc of ruler Maklumat lanjut
ASAL: RM8.90

SEKARANG: RM 8.90 (-0%)

AHLI: RM 8.01 (-10%)

Oleh STABILO
• Specially designed for darker shading and easily read by exam sheet scanner • 2B pencils – for all exam papers • Soft, dark lead for filing in multiple-choice questionnaires confidently and clearly • Hexagonal shape with 2.5mm lead for faster shading coverage • This exam kit is suitable for the students preparing for their exams • Comes in a exam kit set of 5 pcs of STABILO® Exam Grade® graphite pencil, 1 pc of STABILO® Exam Grade® eraser and 1 pc of X-sh Maklumat lanjut
ASAL: RM9.50

SEKARANG: RM 9.50 (-0%)

AHLI: RM 8.55 (-10%)

Oleh Nazir Razak
What's in a Name takes readers to the often troubled heart of Malaysian politics and business over the last fifty years. Nazir Razak built CIMB Group into one of the most successful banks in Asean. In a career spanning three decades, he has been at the centre of the action. And when he was not, he had a ringside seat for all the biggest deals and power struggles, victories and defeats involving some of the most colourful characters of recent times. In this revealing mem Maklumat lanjut
ASAL: RM89.95

SEKARANG: RM 89.95 (-0%)

AHLI: RM 89.95 (-0%)

Oleh Kieraeinz
Aiman dan abang sepupunya, Luqman dikurniakan 'anugerah' tidak dimiliki semua orang; hijab pandangan terbuka. Walau berkongsi kelebihan sama, namun penerimaan keduanya cukup berbeza. "Mana Aiman, tok? Dia ni memang melampaulah. Baru je Luq jumpa 'benda tu' depan rumah. Ni mesti kerja dia."Kehadiran Wardina menambah konflik. Di saat Aiman ingin membantu Wardina yang kehilangan identiti, Luqman pula melarang sekeras-kerasnya. Baginya makhluk halus penuh muslihat.Adakah semua Maklumat lanjut
ASAL: RM18.00

SEKARANG: RM 18.00 (-0%)

AHLI: RM 16.20 (-10%)

Oleh Hannaz
Kerana hatinya yang terluka, juga berhak untuk berasa bahagia.... Dingin, dan garang. Bagi Hanim Izzati, itulah ciri-ciri lelaki kacak tapi, misteri itu. Izammil Ardhwan. Kehadirannya di syarikat keluarga mengejutkan semua. Kata orang, dia ‘anak kedua misteri’ yang tak bernama. Tak pernah nampak bayang tapi, tahu-tahu saja muncul sebagai CEO baru. Daripada hubungan bos dan pekerja, kepada anak mak cik sebelah rumah, kepada Hanim yang bergelar Kak Beauty Tiara, si cilik mi Maklumat lanjut
ASAL: RM30.00

SEKARANG: RM 30.00 (-0%)

AHLI: RM 27.00 (-10%)

Oleh Kaoru
Akademi Momos memerlukan penaja baru. Selepas Alex tak sengaja menyinggung perasaan seorang calon penaja, dia cuba memperbaiki keadaan. Tetapi, lelaki itu, seorang pengeksport besar buah hanya akan bersetuju untuk membiayai akademi mereka sekiranya Alex dan putera berjaya menjual enam jenis buah eksotik yang aneh ke pasaran Momos. Bagaimana Alex dan putera-putera menyempurnakan tugas ini? Maklumat lanjut
ASAL: RM12.00

SEKARANG: RM 12.00 (-0%)

AHLI: RM 10.80 (-10%)

Oleh Nurul Izah
Aku mencintaimu kerana kau tercipta untuk berada di sisiku selamanya Sudah tertulis bagaimana hidupnya, seperti apa kisahnya. Tidak perlu dipaksa kerana sesuatu yang ditakdirkan, pasti tidak akan tertukar melainkan Dia membolak-balikkan hati seseorang. Huru-hara hidup Syakila kerana belum menemui pemilik jiwa. Ingat mudah mencari cinta? Inikan pula mencari calon suami. Bukan seperti beli ikan di pasar, nampak insang merah, mata bercahaya, kulit tegang, segarlah ikan tu. Ke Maklumat lanjut
ASAL: RM24.00

SEKARANG: RM 24.00 (-0%)

AHLI: RM 21.60 (-10%)

Oleh Sri Diah Shaharuddin , Salwa Abdul Kohar
Kasih sayangnya kekuatan kami. Doa dan zikir untuknya saling berganti. Maklumat lanjut
ASAL: RM30.00

SEKARANG: RM 30.00 (-0%)

AHLI: RM 24.00 (-20%)

Oleh
Yūji Kazami transfers to Mihama Academy, a school with only five female students and prison-like features. Every student in the school has their own "circumstances" for being there, but Yūji is not required to do anything about their situation as he asked for a normal student life. According to the decisions he makes while at Mihama Academy, however, he will eventually choose to become involved of his own accord. 故事的舞台是個名叫三嶋崎的濱海城鎮。在20 Maklumat lanjut
ASAL: RM59.90

SEKARANG: RM 59.90 (-0%)

AHLI: RM 59.90 (-0%)

Oleh Ken Follet
Expertly researched, visionary in scale and the first contemporary novel in over a decade from international number one bestseller Ken Follett, NEVER is more than a thriller. It imagines a scenario we all hope never comes true, one which will keep you transfixed until the final page . . . A stolen US army drone. A shrinking oasis in the Sahara Desert. A secret stash of deadly chemicals. Each is a threat to the stability of the world but individually are problems that can be Maklumat lanjut
ASAL: RM129.90

SEKARANG: RM 129.90 (-0%)

AHLI: RM 116.91 (-10%)

Oleh Ayeshah Amani
Di saat aku dan dia, terkunci dan dikunci... Semesta memberi isyarat setiap orang yang kita temui dalam hidup, pasti hadir membawa perasaan atau pergi menyerah dek kenyataan. Seakan-akan segala kebetulan yang terjadi bagaikan mimpi. Siapa sangka, pertemuan seorang jururawat bernama Haira Sofia bersama seorang kapten tentera bernama Luth Asyraf membuka satu riwayat baharu dalam hidupnya. Namun, disebabkan kisah silam Luth Asyraf, Haira Sofia juga turut menjadi sasaran kepada Maklumat lanjut
ASAL: RM26.00

SEKARANG: RM 26.00 (-0%)

AHLI: RM 23.40 (-10%)

Oleh Sara Irdina
Dalam waktu yang singkat, Faiha menerima kehadiran Aidan dalam hidupnya tanpa mengetahui sikap sebenar lelaki itu. Saat baru bergelar isteri, dia sudah dihidangkan dengan sakitnya derita. Namun Faiha tetap berpegang pada satu prinsip. Aib suami perlu ditutup rapi. Biarpun apa yang dilalui bagai menjerut diri. “Kenapa abang layan saya macam ni? Kita baru aje kahwin. Besar sangat ke salah saya tadi?” - Faiha “Aku boleh jadi pelindung kau. Tapi aku juga boleh hancurkan hid Maklumat lanjut
ASAL: RM30.00

SEKARANG: RM 30.00 (-0%)

AHLI: RM 27.00 (-10%)

Oleh Razlina Azura
Kecewa selepas mengetahui mereka tiada pertalian darah, si abang telah meninggalkan si adik tanpa pesanan. Tanpa sengaja, mereka kembali bertemu selepas berjaya mencapai cita-cita masing-masing sebagai guru dan juruterbang. Namun ia tidak disenangi si ‘adik’. “Sofeya tak nak jumpa dengan abang lagi! Tak faham ke?” - Sofeya “Tapi abang akan tetap tunggu di sini. Sampai Sofeya sudi nak berjumpa dengan abang.” - Adam Namun pertemuan kali ini telah mewujudkan perasaan Maklumat lanjut
ASAL: RM32.00

SEKARANG: RM 32.00 (-0%)

AHLI: RM 25.60 (-20%)

Oleh Eija Khadeeja
Indahnya takdir bukan pelangi sentiasa, Bukan pula kelam selamanya Cinta... tak mudah untuk ditafsir makna sebenar di balik kalimah yang satu itu. Ada yang ketepikan semua hal demi memenuhi keinginan untuk dicintai dan mencintai hingga alpa batas sempadan. Gambaran yang tepat bagi dua manusia bernama Nafsiah dan Mushir. Balkis... Wanita itu dibesarkan oleh walid wan dan umi tuknya. Bagi Balkis kedua insan itulah ibu bapa kandungnya. Membesarkan dia dengan erti ketabahan yan Maklumat lanjut
ASAL: RM27.00

SEKARANG: RM 27.00 (-0%)

AHLI: RM 21.60 (-20%)

Oleh Fara Hana
“Saya…saya janji saya akan bayar setiap sen yang saya dah ambik. Saya tak sengaja…saya sangat perlukan duit waktu tu. Tuan tolonglah…tolong jangan bunuh saya. Saya janji saya akan bayar balik.” “Kau ada duit?” ringkas soalan yang dilontarkan Beast memotong percakapan Ratu yang sepertinya banyak lagi yang mahu dituturkan. Ratu tidak dapat mengesan nada sedang marah mahupun tidak pada suara itu tapi dia yakin lelaki seperti Beast tidak boleh dipandang remeh. Maklumat lanjut
ASAL: RM36.00

SEKARANG: RM 36.00 (-0%)

AHLI: RM 28.80 (-20%)

Oleh Zaza Qry
Aku memilihmu kerana aku sudah terbiasa dengan kehadiranmu. Irfana Marlis memerangkap! Dia tidak segila itu hanya kerana mahukan seorang suami! Dia pun tak pernah inginkan seorang suami. Tapi, dia dituduh berbuat demikian kerana lelaki yang dibawa pulang Iswadi itu orang kaya. Sudahlah hidupnya tidak seindah mana tinggal dengan ibu dan bapa saudaranya. Ditambah pula dengan masalah baru. Kena pula berkahwin dengan Fadi Ayyad yang muka masam sentiasa. Memang taklah! “I Maklumat lanjut
ASAL: RM25.00

SEKARANG: RM 22.50 (-10%)

AHLI: RM 20.00 (-20%)

Oleh Tadatada
Diketuai Raja Gunung Niko bersama rakan sekelas mereka, Francois, Leon serta Jason menjelajah Siberia tetapi diburu pihak tidak bertanggungjawab. Mereka meneruskan kelangsungan hidup musim sejuk dan terperangkap dalam kejadian salji runtuh menggerunkan. Kemudian dikejutkan pula dengan kehadiran anak harimau sesat. Bolehkah mereka keluar dari bahaya dengan selamat? Maklumat lanjut
ASAL: RM12.00

SEKARANG: RM 12.00 (-0%)

AHLI: RM 10.80 (-10%)

Oleh Syaari Ab Rahman
Keluarga yang bahagia bukanlah keluarga yang tiada masalah. Bahagia bukanlah bererti tiada anak yang tidak mendengar kata. Ia hadir apabila ibu bapa tidak putus asa dan terus mendidik, seperti Nabi Nuh AS dengan anaknya. Maklumat lanjut
ASAL: RM35.00

SEKARANG: RM 35.00 (-0%)

AHLI: RM 31.50 (-10%)

Out of stock

Oleh
Re:Zero Kara Hajimeru Isekai Seikatsu Season 2 Re:從零開始的異世界生活 第二季Vol.1-25 End(DVD) A reunion that was supposed to spell the arrival of peaceful times is quickly shattered when Subaru Natsuki and Emilia return to Irlam village. Witnessing the devastation left behind by the calamities known as Sin Archbishops, Subaru sinks into the depths of despair as his ability to redo proves futile. As the group makes their way to the Sanctuary in search of answers Maklumat lanjut
ASAL: RM49.90

SEKARANG: RM 49.90 (-0%)

AHLI: RM 49.90 (-0%)

Oleh Lizanur
Kerna tiap pilihan akan membawa kita ke destinasi berbeza… Dalam rintis hujan, Mirza setia menanti wanita yang berjanji untuk memayungi dirinya dengan kasih sayang. Namun, hampa belaka. “… Mak dah janji nak ambik Mir! Mana mak Mir?” Saat dia dipertemukan semula dengan wanita kesayangannya, dia digesa memilih antara ‘emak’ dan ‘mama’. Namun, Mirza nekad tidak mahu melepaskan kedua-duanya. Dalam ribut permasalahan keluarga yang belum tenang, cinta si Hawa yang s Maklumat lanjut
ASAL: RM26.00

SEKARANG: RM 26.00 (-0%)

AHLI: RM 23.40 (-10%)

Oleh Hannaz
Betul kata orang, cinta tak semestinya memiliki. Gadis yang sering berkaca mata itu tidak pernah membayangkan hidupnya akan berubah dalam sekelip mata. Itulah yang terjadi tatkala dia dalam buruan seorang lelaki yang mendendaminya berpuluh tahun lamanya. Yasmin jadi paranoid sehinggakan dia lebih gemar berada dalam dunianya sendiri tanpa mengetahui punca dia didendami Syed Amran. Namun, kehadiran Nash Dzulkarnain merubah segala-galanya. Ada saja lelaki itu di depan mata be Maklumat lanjut
ASAL: RM27.00

SEKARANG: RM 27.00 (-0%)

AHLI: RM 24.30 (-10%)

Oleh Azraq
Terima kekurangan sebagai keistimewaan… Permulaan kisah mereka tidak seindah yang disangka. Dek kecuaian ketika memandu, membawa Ulwan Kamal tersadai di Perak sebulan lamanya untuk mengotakan janji yang dibuat tanpa berfikir panjang. Namun terselit hikmah besar membuka ruang buat dirinya untuk kembali kepada fitrah daripada seorang lelaki yang mengambil mudah soal agama kepada pemuda yang sangat menghargai nikmat hidup Maklumat lanjut
ASAL: RM27.00

SEKARANG: RM 27.00 (-0%)

AHLI: RM 24.30 (-10%)

Oleh SisYoujae
“Allah tidak menurunkan sesuatu penyakit melainkan diturunkan bersamanya penawar.”(Hadis riwayat Bukhari)Didatangi UJIAN berdepan musim pandemik melakarkan 1001 kisah duka. Sebuah musibah yang tak mengecualikan sesiapa pun di atas muka bumi ini. Yang masih struggle, tertekan dan berasakan semuanya sangat membebankan... ketahuilah, anda tak berseorangan. Bangkit dan ubahlah langkah. #MoveOn Namun jika suasana ini dilihat dari sudut pandang HIKMAH, pasti lebih banyak nilai Maklumat lanjut
ASAL: RM20.00

SEKARANG: RM 20.00 (-0%)

AHLI: RM 18.00 (-10%)

Oleh Ustaz Haji Jafri Abu Bakar Mahmoodi
Mukjizat merupakan kejadian luar biasa yang tidak mampu diterima oleh akal, yang terjadi pada diri nabi dan rasul sebagai bukti kerasulan mereka. Sebagai penutup para nabi, Nabi Muhammad ﷺ memiliki ribuan mukjizat anugerah daripada Allah Ta‘ala. Buku ini hadir bagi menyajikan sebahagian daripada kisah-kisah mukjizat tersebut. Menariknya, penulis menyusun kisah-kisah hebat tersebut dalam lima tema utama. Ini merupakan satu kelainan yang dikemukakan oleh penulis. Supaya ma Maklumat lanjut
ASAL: RM35.00

SEKARANG: RM 35.00 (-0%)

AHLI: RM 31.50 (-10%)

Oleh Ustazah Asma' Harun
Selain memuatkan al-Ma’thurat yang mempunyai kelebihan yang besar, buku ini juga mengangkat lima surah pilihan yang mempunyai keistimewaan dan kelebihan yang tersendiri. Ia sesuai untuk dijadikan sebagai panduan dalam amalan harian. Lima surah tersebut ialah al-Kahf, Yasin, ar-Rahman, al-Waqi’ah, dan al-Mulk. Kelima-lima surah tersebut dilengkapi dengan terjemahannya dalam format per baris bagi memudahkan para pembaca untuk menghayati, memahami, dan mentadabbur setiap aya Maklumat lanjut
ASAL: RM28.00

SEKARANG: RM 25.20 (-10%)

AHLI: RM 22.40 (-20%)

Oleh
Uma Musume: Pretty Derby赛马娘Pretty Derby This is a tale of a world where "horse girls" with glorious names and incredible running abilities live alongside humanity. Horse girl Special Week has moved from the country to the city to attend Tracen Academy. There, she and her classmates compete to win the Twinkle Series and earn the title of "The County’s #1 Horse Girl". 這是從異世界傳承下光輝的姓名與競跑能力的“馬娘”,自久以來與人類 Maklumat lanjut
ASAL: RM41.90

SEKARANG: RM 41.90 (-0%)

AHLI: RM 41.90 (-0%)

Oleh Nisaamuttalib
Emeer Isyraf –kacak dan berkarisma. Seorang yang gila kerja hingga tiada masa dan hati untuk bersosial. Dia juga buta tentang cinta. Wajahnya dingin dan beku – tidak bersahabat. Perempuan sebelah mata pun dia tak pandang apatah lagi mahu memberikan hati. Digelar 'Mr Heartless' kerana tidak mempunyai perasaan. Seluruh kehidupannya hanyalah di pejabat dan kerja 'kedua'nya itu... Nur Dania – wanita muda yang baru sahaja diceraikan oleh suami kerana fitnah. Kebahagiaan y Maklumat lanjut
ASAL: RM28.00

SEKARANG: RM 25.20 (-10%)

AHLI: RM 22.40 (-20%)

Oleh East Diani
Akibat tersilap langkah mengatur jalan hidup, rosak masa depan Alisya. Kerana seorang lelaki harga diri yang dijaganya musnah. Hidupnya musnah dan masa depannya hancur. Saat dia rebah Haikal Mikail hadir bagaikan seorang penyelamat waklaupun hubungan mereka bagaikan anjing dan kucing yang selalu bercakaran. Abang teman baiknya itu ada sebab mengapa dia ingin membantu. Semuanya kerana maruah seorang wanita. "Hah, sebab sayang habis semua maruah diri digadaikan. Masa nak buat Maklumat lanjut
ASAL: RM28.90

SEKARANG: RM 28.90 (-0%)

AHLI: RM 26.01 (-10%)

Oleh Faizah Mohd Noh
Yang mati hanyalah cintaku. Tidak mimpiku. Melangkaui dua latar zaman. Melayari keping-keping rindu menjadi satu potret suram. Ini fasa-fasa duka dalam hidupnya… Fida, gadis yang dicurangi setelah segalanya dikorbankan. Jay, memperlakukannya seperti hamba. Sedikit pun tiada terdetik rasa kasihan di jiwa lelaki itu untuknya. Derita yang ditanggung, membuatkan Fida dilanda kemurungan. “Ini yang kau balas kat aku, Jay? Tak apa. Tuhan ada. DIA takkan sesekali menganiayai Maklumat lanjut
ASAL: RM28.00

SEKARANG: RM 28.00 (-0%)

AHLI: RM 25.20 (-10%)

Oleh Teme Abdullah
Bokor, sebuah kapal besi gergasi yang asalnya dicipta untuk menghadapi bencana hujan tahi bintang menjadi satu-satunya tempat manusia berlindung. Meski terasing daripada ancaman dunia luar, penghuninya telah dijangkiti pelbagai jenis penyakit dan diasingkan mengikut sektor masing-masing — termasuklah Aria dan adiknya. Namun, kondisi adiknya lebih parah dan memerlukan rawatan segera. Beban Aria semakin terasa apabila bapanya sendiri tidak pernah mempedulikan mereka berdu Maklumat lanjut
ASAL: RM30.00

SEKARANG: RM 27.00 (-10%)

AHLI: RM 24.00 (-20%)

Oleh Teme Abdullah
Jika ada satu sistem yang gagal berfungsi, seluruh Bokor akan turut lumpuh. Itulah yang sedang dialami Bokor – kapal gergasi berusia 571 tahun yang menjadi tempat berlindung semua manusia. Sementara sistem jentera dibaik pulih, Aria bersama beberapa wakil sektor lain mempertaruhkan nyawa untuk mendapatkan bekalan air bersih daripada sumber luar. Tanpa diduga, pengalaman di luar Bokor menjadi mimpi ngeri buat Aria. Keadaan semakin meruncing apabila Aria dituduh sebag Maklumat lanjut
ASAL: RM30.00

SEKARANG: RM 27.00 (-10%)

AHLI: RM 24.00 (-20%)

Oleh Syima Syawal
Di hujung rindu pasti bersatu. Cinta pertama memang sesuatu yang agung. Sentiasa dikenang dan dibajai oleh rasa manis kisah silam. Tidak mampu diusir pergi. Begitulah indah yang dilakarkan. Afina, seorang wanita yang sangat setia, namun sering dilukai perasaannya. Kesabaran Afina semakin tergugat saat Uzza mula mengejar cinta pertamanya. “Tolong jangan buat saya jadi lebih gila. Kalau kesabaran saya dah hilang, entah kerja gila apa lagi yang bakal saya buat.” - AFINA Maklumat lanjut
ASAL: RM25.00

SEKARANG: RM 25.00 (-0%)

AHLI: RM 22.50 (-10%)

Out of stock

Oleh Ustaz Muhadir Haji Joll
Kewujudan Nabi Muhammad SAW adalah rahmat yang besar untuk seluruh alam. Sepertimana bulan purnama memancarkan cahaya, Nabi Muhammad SAW adalah penunjuk jalan, pembimbing dan tokoh terulung yang wajar dimuliakan dan disanjung sepanjang zaman. Naskhah ini berbicara tentang keistimewaan dan kelebihan Nabi Muhammad SAW dan bagaimana para Sahabat dan generasi-generasi selepas mereka mencintai dan memuliakan Baginda dengan mengadakan sambutan Maulidur Rasul dan mengarang kitab ser Maklumat lanjut
ASAL: RM20.00

SEKARANG: RM 20.00 (-0%)

AHLI: RM 18.00 (-10%)

Oleh STABILO
• Ideal Lead Grade for fine and cleaner writing • Available in 6 body colors • 2B grade pencils • Better smudge resistance for cleaner writing. • Wide coverage for fast shading • Ideal for writing and shading altogether. 2-in-1 pencil for your kids exam needs! Maklumat lanjut
ASAL: RM8.90

SEKARANG: RM 8.90 (-0%)

AHLI: RM 8.01 (-10%)

Oleh
• Panduan Bertema Tematik Dengan Menggunakan 2 Warna. • Tajwid 5 Warna Yang Diwarnakan Pada Teks Al-Quran. • Terjemahan Bahasa Melayu Moden. • Disertakan Dengan Subtopik Bagi Membezakan Setiap Penceritaan. • Dinyatakan Asbabun Nuzul Bagi Ayat-Ayat Pilihan. • Huraian Hadis-Hadis Sahih Yang Berkaitan. • Doa-Doa Pilihan Daripada Al-Quran. • Penjelasan Nota Kaki Berdasarkan Kitab Tafsir. Maklumat lanjut
ASAL: RM89.00

SEKARANG: RM 89.00 (-0%)

AHLI: RM 80.10 (-10%)

Karya terjemahan sulung ini dikarang istimewa khusus buat pasangan pengantin baharu, dan amnya buat pengantin lama yang masih ingin sentiasa membuai dan meremajakan ikatan rumah tangga. Kadangkala, kita sebagai manusia alpa apabila berada dalam comfort zone sehingga mengabaikan hal-hal yang dianggap remeh, namun impaknya nyata begitu besar dan bermakna. Maklumat lanjut
ASAL: RM29.00

SEKARANG: RM 29.00 (-0%)

AHLI: RM 26.10 (-10%)

Oleh Pahrol Mohamad Juoi
Ada waktunya kita rasa hidup ini kurang bermakna, sedangkan segala-galanya nampak cukup dan sempurna. Seharusnya kecukupan ini mendatangkan bahagia yang didamba. Di manakah sebenarnya ketenangan? Saban hari, dari pagi hingga malam kita mencari dan mengimpikan rasa tenang. Ia sentiasa datang dan pergi dengan sendiri. Ketenangan itu tidak pernah kekal dengan kita, dan akan selalu didamba. Mungkin sebenarnya, ketenangan hakiki itu tidak terletak di dunia. Tenang hadir hanya seme Maklumat lanjut
ASAL: RM35.00

SEKARANG: RM 31.50 (-10%)

AHLI: RM 28.00 (-20%)

Oleh Pahrol Mohamad Juoi
Gelisah, risau, takut, putus asa. Mengapa emosi sebegini yang selalu membekas dalam hati kita? Ia datang bersilih ganti, sama ada kita sedar ataupun tidak. Kita mencuba bermacam-macam cara untuk keluar daripada rasa gelisah. Adakalanya ia menyembuhkan, namun adakalanya meninggalkan luka yang semakin mendalam. Buku ini menawarkan teduhan buat mereka yang berasa gelisah. Bukan teduhan palsu, kerana di samping merungkai letak duduk kegelisahan dalam hati, Ustaz Pahrol Mohamad Ju Maklumat lanjut
ASAL: RM35.00

SEKARANG: RM 31.50 (-10%)

AHLI: RM 28.00 (-20%)

Oleh Pahrol Mohamad Juoi
Namun, hati kita tetap berasa kosong. Mengapa? Hakikatnya/ternyata, bahagia yang sebenar bukanlah terletak pada nilaian kerjaya, wang dan harta. Bahagia, terletak pada bahagianya sebuah hati. Melalui buku ini, Ustaz Pahrol Mohamad Juoi mengajak kita untuk berkenalan semula dengan hati bagi mengisi kekosongan yang dirasai. Melalui pengalaman yang tersulam hikmah, beliau merungkai peranan hati dalam mendatangkan kebahagiaan buat pemiliknya. Barulah kebahagiaan yang diburu itu b Maklumat lanjut
ASAL: RM35.00

SEKARANG: RM 35.00 (-0%)

AHLI: RM 31.50 (-10%)

Oleh Abdullah Sidek
Kemanusiaan merupakan nilai kenabian yang dipandang enteng oleh manusia. Demi mengejar sesuap kekuasaan dan secubit kemegahan, manusia sanggup memperlakukan manusia lain dengan sewenangnya. Tiada lagi sifat kemanusiaan di dalam diri sehingga mereka sanggup menganggap nyawa orang lain sebagai murah dan tidak berharga. Betapa dahsyatnya apabila manusia sebegini menjadi penguasa. Buku ini hanya membongkar sebilangan kecil pembantaian yang pernah berlaku di setiap penjuru dunia. Maklumat lanjut
ASAL: RM37.90

SEKARANG: RM 37.90 (-0%)

AHLI: RM 34.11 (-10%)

Oleh Asraf Shaari
Tatkala makhluk menyerupaimu, ingatlah Azazil sentisa menyesatkanmu. Sunyi sentiasa menemani jasadnya. Sepi sentiasa berdampingan dengan nadinya. Sejak kehadirannya, pelbagai kejadian aneh berlaku, sehingga kematian demi kematian menjadi santapan mata. Penghuni asrama sentiasa berjaga-jaga. Jika tidak, mereka ditimpa musibah. Gangguan tidak pernah berhenti. Dia dituduh membela saka sehingga memberi kesan kepada kawan-kawan yang rapat dengannya. “Aku rasa la kan, benda tu Maklumat lanjut
ASAL: RM24.00

SEKARANG: RM 24.00 (-0%)

AHLI: RM 21.60 (-10%)

Oleh Hanina Abdullah
“Saya terima abang yang sekarang, abang yang baik di mata dan hati saya.” PROJEK pertama, ditolak. Projek kedua, tak berkenan. Projek ketiga, ehemmm… Si Alpha Male ni buatkan dirinya setiap malam teringat-ingat pulak! Bukan senang tau hati seorang Emmalyn yang pendiam boleh tergugat. Tapi… yang di sebelah sana terpikatkah? Maklumlah, stok lelaki ala-ala Zul Ariffin kut, takkanlah susah nak cari jodoh? Emmalyn tahu, dirinya dijadikan ‘gula’ untuk menarik Si Tareq. Maklumat lanjut
ASAL: RM27.00

SEKARANG: RM 24.30 (-10%)

AHLI: RM 21.60 (-20%)

Oleh Wan Nur Najihah
Tetaplah berjanji untuk bersama selamanya… Indahnya percintaan apabila diakhiri dengan satu ikatan yang sah. Biarpun banyak halangan, Lufiya dan Bazlan memaknakan hubungan mereka dengan hiasan bahagia dan sumpah setia. Namun, janji tinggal janji. Lufiya tertipu! Sungguh, Bazlan bijak mengatur janji palsu. Lelaki itu tersilap langkah. Dan malam itu menjadi saksi, mimpi ngeri menghancurkan kasih sayang mereka. Terlerai sudah mahligai cinta abadi. “Kalau ada pisau kat tang Maklumat lanjut
ASAL: RM25.00

SEKARANG: RM 25.00 (-0%)

AHLI: RM 22.50 (-10%)

Oleh Iman Fadia
Kiriman jambangan bunga tulip daripada seseorang yang hanya dikenali sebagai Kekasih Tulip telah membuatkan seluruh hidup Juliana diselubungi teka-teki. Sudilah terima jambangan tulip ini. Jika diizinkan Tuhan, kita akan bertemu satu hari nanti. – Kekasih Tulip. Zafril… abang kepada Zara, kawan baik Juliana pula mendesak Juliana agar bertemu dengan Ray yang sedang terlantar koma di hospital. “Kenapa kau nak sangat aku jumpa dia?” - Juliana. “Kau akan tahu juga nant Maklumat lanjut
ASAL: RM28.00

SEKARANG: RM 28.00 (-0%)

AHLI: RM 25.20 (-10%)

Oleh 李香凝
「水,永遠都是放鬆卻做好準備的。就像有句俗話叫「一發不可收拾」。 「光有知識是不夠的,你得學以致用;光有決心也不夠,你得付諸行動。」 「如果你熱愛人生,那就別浪費時間,因為人生就是由時間構成的。」   ★亞馬遜傳記暢銷第1名,讀者狂讚:「現代人最需要的正念方法」!   ★《華盛頓郵報》、《新聞週刊》、《紐約時報》等暢銷作 Maklumat lanjut
ASAL: RM58.50

SEKARANG: RM 58.50 (-0%)

AHLI: RM 52.65 (-10%)

Oleh 普瑞塔吉 , 克里希納吉
  本書能指引讀者   有意識地創造財富   對愛喚醒,療癒傷痛   讓長期的挑戰獲得解方   並與真正的自我和好。   兩位作者迄今已經改變了全球無數人的生命,本書是他們的代表作品,透過文字引領讀者:如何汲取目前隱藏於世間的無窮意識力量,如何化解自身的受苦,並且享有豐盛、喜悅的人生。   《四個神聖的秘密》彙整了古老 Maklumat lanjut
ASAL: RM64.70

SEKARANG: RM 64.70 (-0%)

AHLI: RM 58.23 (-10%)

Oleh Ustaz Muhadir Haji Joll
Keistimewaan dan kelebihan bulan Ramadhan sering disebut sebagai suatu galakan kepada umat Islam supaya bersungguh-sungguh melaksanakan ibadah. Buku ini menghimpunkan 66 hadis yang menceritakan pelbagai kelebihan atau fadhilat bulan Ramadhan yang menjadikannya sebagai Penghulu segala bulan. Mudah-mudahan apabila hadis-hadis ini difahami dan dihayati, kita akan lebih bersemangat untuk membanyakkan ibadah khususnya pada bulan Ramadhan dengan hati yang ikhlas dan penuh rasa cint Maklumat lanjut
ASAL: RM19.00

SEKARANG: RM 19.00 (-0%)

AHLI: RM 17.10 (-10%)

Oleh Ustaz Muhadir Haji Joll
Buku ini menjelaskan ibadah puasa yang menjadi kewajipan umat Islam dalam infografik yang berwarna dan mudah untuk diingati. Bermula dengan pengertian, sejarah asal puasa, hukum-hakam, syarat-syarat, rukun-rukun, perkara-perkara sunat dan perkara-perkara yang membatalkan puasa. Turut dijelaskan golongan-golongan yang dibenarkan untuk berbuka atau tidak berpuasa dan denda serta fidyah yang perlu dibayar jika meninggalkan puasa. Semoga ibadah puasa yang dilaksanakan saban Maklumat lanjut
ASAL: RM19.00

SEKARANG: RM 19.00 (-0%)

AHLI: RM 17.10 (-10%)

Oleh
Kimi to Boku no Saigo no Senjou, Aruiwa Sekai ga Hajimaru Seisen 这是你与我的最后战场,或是开创世界的圣战 A great war has raged for years between the scientifically advanced Empire and Nebulis, the realm of the witches―until the youngest knight ever to receive the title of the Empire's strongest meets the princess of the rival nation. Though they are sworn enemies, the knight is taken by her beauty and dignity, and the princess is moved by his strength Maklumat lanjut
ASAL: RM23.90

SEKARANG: RM 23.90 (-0%)

AHLI: RM 23.90 (-0%)

Oleh FABER-CASTELL
• Tri-Grip 2B Pencil 6pcs, Exam Grade eraser 1pc, 15cm plastic ruler 1pc & Slim sharpener 1pc • Extra dark exam grade 2B pencils ideal for exam use, with 2.8mm thicker lead for faster shading and minimal lead breakage • Exam grade eraser with excellent clean erasing without leaving any graphite stain • Slim sharpener with durable anti-rust blade & safety screw • High quality 15cm plastic ruler Maklumat lanjut
ASAL: RM9.90

SEKARANG: RM 9.90 (-0%)

AHLI: RM 8.91 (-10%)

Oleh FABER-CASTELL
• Tri-Grip 2B Pencil Gold Edition pencil is exam grade 2B with darker lead and 2.8mm thicker lead for faster shading and minimal lead breakage • Exam Eraser Gold Edition specially formulated for exam use with amazing clean erasing and dust rolls together for easier clean up • Eraser cap can be used as an erase rand pencil tip protector • Container sharpener with high quality anti-rust & durable blade to sharpen standard sized pencils Maklumat lanjut
ASAL: RM9.40

SEKARANG: RM 9.40 (-0%)

AHLI: RM 8.46 (-10%)

Oleh 赵又廷,邓伦,王子文,春夏,汪铎
Qing Ming, the Yin-Yang Master, took his master's last wish and went to the Captial Tiandu City to attend the heaven ceremony. Qing Ming started off with Boya, the young nobleman and a warrior, as foes of each other, but later they became the best friends . The two partnered as a team and solved the bizarre cases, uncovered a century-long secret, and saved the world from the dark power. 年輕的陰陽師晴明承遺師之命前往天都城参加祭天大典,與此同時, Maklumat lanjut
ASAL: RM21.90

SEKARANG: RM 21.90 (-0%)

AHLI: RM 21.90 (-0%)

Oleh Abdullah Sidek
Kesedaran orang Melayu mengenai sejarah bangsanya semakin meningkat dalam dekad-dekad yang terakhir ini. Kadar celik huruf yang tinggi dan pendidikan yang tinggi telah merangsang orang Melayu untuk mengorek kembali sejarah bangsanya dan kerajaannya. Orang Melayu bukanlah orang buta sehingga tidak mengambil kisah mengenai peredaran dunia bahkan orang Melayu telah mempunyai tamadun antara yang terawal di dunia. Sebelum ini di dalam jilid 1, telah dimuatkan 16 buah kerajaan dan Maklumat lanjut
ASAL: RM38.90

SEKARANG: RM 38.90 (-0%)

AHLI: RM 35.01 (-10%)

Oleh Shafie Abdul Rahman
Peristiwa pembukaan semula Hagia Sophia, sebuah geraja Kristian-Orthodoks yang berusia kira-kira 1,500 tahun itu, adalah merupakan satu peristiwa besar bagi umat Islam di seluruh dunia. Pengislaman gereja itu merupakan simbol kemenangan umat Islam terhadap penganut Kristian di Eropah yang suatu ketika dahulu amat gah dengan Konstantinopel sebagai pusat kekuasaan Empayar Rom Timur. Walau bagaimanapun, akhirnya Konstantinopel berjaya ditawan oleh Sultan Muhammad Al-Fatih pada t Maklumat lanjut
ASAL: RM37.90

SEKARANG: RM 37.90 (-0%)

AHLI: RM 34.11 (-10%)

Oleh Aaliyaadni
Apa yang kau ketahui lebih menyakitkan! Dia menginginkan perkahwinan yang penuh cinta dan dilamar bagaikan seorang puteri. Apabila Camelia menemui calon suami impiannya, dia bertekad membawa hubungan mereka sampai ke syurga. Cita-citanya melangit, lebih tinggi dari Burj Khalifa. Tetapi, tidak bagi Abdul Qayyum, pelajar cemerlang, anak yang taat kepada orang tuanya, seorang profesional yang workaholics. Ikatan perkahwinan baginya, akan mengganggu hidupnya. “I rasa kita tak Maklumat lanjut
ASAL: RM24.00

SEKARANG: RM 24.00 (-0%)

AHLI: RM 21.60 (-10%)

Oleh Shera Zulghafar
"Yang duka itu cinta. Yang lara itu rindu. Dan, aku masih memilih kamu Indah dan bahagia, dua kata itu cukup menggambarkan betapa sempurnanya hidup Airis Qaisya. Namun, satu kejadian yang menimpa telah meragut segala-galanya. Dalam sekelip mata, indah itu lenyap…. bahagia itu ranap. Kakak kembarnya, Alayna Naira, melarikan diri sebelum perkahwinannya bersama Azhar Iskandar. Ayah dan ibunya pula terlibat dalam satu kemalangan yang meragut nyawa. Belum sempat dia menyap Maklumat lanjut
ASAL: RM26.00

SEKARANG: RM 26.00 (-0%)

AHLI: RM 23.40 (-10%)

1-1371 of 1371

Page:
  1. 1
  2. 2
  3. 3
  4. 4
  5. 5
*

Back to Top