Amazing Saving
Amazing Saving
0

Jumlah 0produk dalam troli anda. ×

Anda tidak mempunyai item di troli pembelian anda.

' Amar 'Dijumpai 195 Produk Berkaitan
Oleh MONAMI
• 10ml per bottle • Opague watercolour paint with bright and intense colours • High-quality products for both students and professionals • 12 colour set : White, Yellow, Orange, Red, Yellow Green, Green, Ultramarine, Cobalt Blue, Pink, Yellow Ochre, Brown, Black Maklumat lanjut
ASAL: RM25.99

SEKARANG: RM 24.90 (-4%)

AHLI: RM 22.90 (-12%)

Oleh Haitun Kamarazaman
Dia menantu yang tidak diiktiraf, hanya kerana dirinya seorang gadis kampung tang tiada gelaran. Sejak anak dan suaminya dibawa pergi, hidup Jeha berubah 360 darjah. “Aku tak gila. Sumpah aku tak gila! Yang gila, orang yang pisahkan aku dengan anak aku.” – JEHA Ditakdirkan selepas 20 tahun, anak itu kembali ke Lipis mencarinya, namun kisah duka belum berakhir. Penghinaan demi penghinaan terpaksa dihadapai angkara kisah silam ibunya. “Mustahil kota bersatu Izz, cinta Maklumat lanjut
ASAL: RM29.90

SEKARANG: RM 29.90 (-0%)

AHLI: RM 26.91 (-10%)

Out of stock

Oleh INCHE LEBAH
Fakhrul lahir dari keluarga yang mengongkong, cita-citanya sudah diatur sejak di dalam dakapan umi lagi. Namun selepas dia membaca novel bestseller yang dihadiahkan oleh Haris, jiwanya seolah olah terbang melepasi langit dunia, fikirannya semakin gila dengan impian untuk menghasilkan buku pertama. Ternyata, angan angan itu bukan sebuah hadiah yang mudah didakap gembira. Bahkan orang yang dipercaya selama ini adalah duri dalam daging. Dirobeknya tidak berperikemanusiaan. Ham Maklumat lanjut
ASAL: RM36.00

SEKARANG: RM 36.00 (-0%)

AHLI: RM 32.40 (-10%)

Oleh USAKO PRINCESSZ
Di balik cantingan berus nyatuh yang menari, menjadi saksi cinta yang lama terabadi Obsesi! Jumud! Dakar! Tiga kata pemeri bagi pemilik tubuh genit bermata bundar itu. Tanpa sekelumit lelah dan mengah, dia terus mengejar sang teruna idaman dengan sejuta lagam dan ragam. “Nun nak buat kejutan. Nun nak masuk melamar abang,” – SITI HANUN HIDAYAH Bola mata jejaka itu membuntang luas. Tingkah Hanun luar biasa. Memecah adat yang menjadi warisan. Dia yang sudah punya piliha Maklumat lanjut
ASAL: RM28.00

SEKARANG: RM 28.00 (-0%)

AHLI: RM 25.20 (-10%)

Oleh
Violet Evergarden The Movie 紫罗兰永恒花园劇場版 -JAP/ENG (E / C / M) Several years have passed since the end of The Great War. As the radio tower in Leidenschaftlich continues to be built, telephones will soon become more relevant, leading to a decline in demand for "Auto Memory Dolls." Even so, Violet Evergarden continues to rise in fame after her constant success with writing letters. However, sometimes the one thing you long for is the one thing that does not Maklumat lanjut
ASAL: RM25.90

SEKARANG: RM 20.72 (-20%)

AHLI: RM 20.72 (-20%)

Oleh Areej Airin
Bibir melafazkan benci, hati menyanyikan nada cinta. Nia sanggup melepaskan crush sendiri semata-mata untuk kebahagiaan sahabat baiknya, Zana. “Aku rasa aku dah suka Arfan.” Lima tahun berlalu, Arfan muncul dalam hidup Nia semula. Meminta untuk menyambung kisah mereka yang belum ternoktah tanpa mengenal putus asa. “In case you forgot, I already told you before. There is no us between you and me. So please, stop talking about us.” “Mungkin bagi kau kisah kita da Maklumat lanjut
ASAL: RM24.00

SEKARANG: RM 24.00 (-0%)

AHLI: RM 19.20 (-20%)

Out of stock

Oleh Yana Agasshi
Pilihanku hanyalah mencintaimu... Dia umpama cahaya dalam botol kaca. Meski sekelilingnya rapuh, dia sentiasa membuat orang lain bahagia. Tawanya didengar sampai kampung sebelah. Gila-gila tapi polos, sudah cukup untuk menggambarkan gadis itu. Kedatangan Amar Luthfi di kampungnya membuatkan dia bergelar 'stalker tegar'. "Dari hujung rambut sampai hujung kaki, abang memang idaman Ara. Ara yakin ada jodoh kita." NURUL ZAHRA. Ternyata Amar Luthfi juga menyimpan rasa special b Maklumat lanjut
ASAL: RM28.00

SEKARANG: RM 25.20 (-10%)

AHLI: RM 22.40 (-20%)

Oleh Keith
Buku Aktiviti Lawak Kampus Untuk Korang Yang Tengah Bosan! Amaran: Sekali Main, Tak Boleh Berhenti! Jumpa Perbezaan Tak?, Cari Yang Tersembunyi!, Mana Unknown? Maklumat lanjut
ASAL: RM12.00

SEKARANG: RM 12.00 (-0%)

AHLI: RM 10.80 (-10%)

Oleh Laydee Amarfi
Pencarian isteri A.Rafie berakhir apabila dia bertemu dengan Natasha, stafnya sendiri. “I’m looking for a woman to marry.” – Rafie “Rich hot dude macam you ni Tuan Rafie, banyak perempuan di luar sana beratur untuk jadi wife you.” – Natasha Terperangkap dalam mainan Rafie, Natasha akhirnya bersetuju mengahwini duda kaya itu. Dia akur pada prinsip dirinya yang cintakan wang. Tapi tanpa diduga, rupa-rupanya ada harga yang dia perlu bayar untuk kehidupan barunya Maklumat lanjut
ASAL: RM29.00

SEKARANG: RM 26.10 (-10%)

AHLI: RM 23.20 (-20%)

Oleh Tim Man Jadda Wajada Legasi 13
ASAL: RM28.00

SEKARANG: RM 28.00 (-0%)

AHLI: RM 22.40 (-20%)

Oleh Tim Man Jadda Wajada Legasi 14
ASAL: RM30.00

SEKARANG: RM 30.00 (-0%)

AHLI: RM 24.00 (-20%)

Oleh Hasfiza Hassan
ASAL: RM33.00

SEKARANG: RM 33.00 (-0%)

AHLI: RM 26.40 (-20%)

Oleh Tim Man Jadda Wajada Legasi 13
ASAL: RM28.00

SEKARANG: RM 28.00 (-0%)

AHLI: RM 25.20 (-10%)

Oleh Tim Man Jadda Wajada Legasi 14
ASAL: RM30.00

SEKARANG: RM 30.00 (-0%)

AHLI: RM 27.00 (-10%)

Oleh Azian Azami
ASAL: RM33.00

SEKARANG: RM 33.00 (-0%)

AHLI: RM 29.70 (-10%)

Oleh Haitun Kamarazaman
Disebabkan suatu rahsia tentang dirinya terbongkar, Zamri terdesak untuk meraih keampunan daripada Hajah Raudah. “Kalau nak umi ampunkan kamu, ada syaratnya.” – HAJAH RAUDAH Zamri akhirnya terpaksa akur untuk bernikah dengan seorang wanita bernama Zara, walau hatinya tidak pernah terbuka untuk insan bernama wanita. Setelah bernikah, Zara tak pernah disentuh. Justeru itu, dia dapat merasakan keanehan pada sikap Zamri yang bagaikan tidak pernah memandangnya sebagaima Maklumat lanjut
ASAL: RM29.00

SEKARANG: RM 26.10 (-10%)

AHLI: RM 23.20 (-20%)

Oleh Veon/Vezill
Pasukan X-VENTURE mengesyaki kejadian mistik yang berlaku di Sekolah Rendah Stowell ada kaitan dengan makhluk asing. Mereka turut menyamar sebagai murid sekolah itu demi merungkai persoalan. Patung yang bergerak sendiri, objek yang terapung di udara... semuanya ada hubung kait dengan seorang guru lelaki aneh. Sedang mereka menyiasat, ada pasukan lain turut menyiasat kes yang sama! Adakah mereka kawan atau lawan? Maklumat lanjut
ASAL: RM12.00

SEKARANG: RM 12.00 (-0%)

AHLI: RM 10.80 (-10%)

Oleh Ciknorcinta
Takkan terhenti degup jantung ini, kerna kau yang pertama dan terakhir. Raz Madani. Kasihnya teruntuk hanya buat Raihana. Kebahagiaan yang mereka kecapi, melingkari tanpa sebarang cela. Namun di saat derita menjengah jendela rumah tangga mereka, lelaki itu mula mencari pengganti untuk isterinya. “Sahabatku Eman Nazmi, sudi tak kau berkahwin dengan isteri aku, Raihana Marissa?” – Raz Eman Nazmi. Hanya lelaki itu yang layak menggantikan tempatnya. Namun, sanggupkah dia Maklumat lanjut
ASAL: RM38.00

SEKARANG: RM 38.00 (-0%)

AHLI: RM 34.20 (-10%)

Oleh Tim Man Jadda Wajada 10
Kunci sebuah persahabatan adalah bagaimana cara silaturahim itu dijaga. Buku ini mengisahkan tentang sahabat Syurga berdasarkan variasi sudut pandang oleh penulis-penulisnya. Gabungan kisah-kisah dalam naskhah ini membentuk suatu gambaran yang hampir sempurna tentang dunia persahabatan dan perkaitannya dengan destinasi dambaan setiap muslim iaitu Syurga Allah SWT. Adakah wujud sahabat Syurga mutakhir ini? Atau ia hanya sekadar fantasi? Adakah kita perlu menanti, mencari atau Maklumat lanjut
ASAL: RM33.00

SEKARANG: RM 33.00 (-0%)

AHLI: RM 29.70 (-10%)

Oleh Shakirah Md Din
Pasport Jenazah 2 merupakan sambungan kisah Ceq yang diuji dengan kanser. Sebelum sempat melengkapkan sesi rawatan, Ceq dijemput menunaikan haji. Ditemani si cinta hati, Pokji Laling di sisi, permusafiran selama 42 hari menjadi bukti dalam mengejar cinta yang hakiki. Sesungguhnya ujian kesakitan yang diberi hilang dibawa angin lalu, apabila Ceq dijemput menjadi memori betapa kanser adalah pasport untuk mencari reda Ilahi. Semoga Pasport Jenazah 2 menjadi asbab untuk kita yaki Maklumat lanjut
ASAL: RM33.00

SEKARANG: RM 33.00 (-0%)

AHLI: RM 29.70 (-10%)

Oleh Tim Man Jadda Wajada 11
Adakah cukup dakwah sekadar memberitahu? Atau dakwah itu perlu bersungguh mengajak? Setiap daripada kita pasti ada cerita 'perjuangan' tersendiri. Kerana Syurga dicipta, bukan untuk kita seorang sahaja. Untuk meraih Syurga, hidup ini memerlukan pengorbanan, kesabaran dan ketabahan dalam melalui jalan-jalan kebaikan. Kepenatan dalam melaksanakan dakwah akan hilang, tetapi pahala kebaikan akan terus berkekalan, mudah-mudahan. Maklumat lanjut
ASAL: RM33.00

SEKARANG: RM 33.00 (-0%)

AHLI: RM 29.70 (-10%)

Oleh Tim Man Jadda Wajada 12
Senyum, tak perlu kata apa-apa… Senyum, muka pun jadi manis… Senyum, muka pun jadi menawan… Senyum kerana Allah itu, sedekah… Senyum kerana Allah itu, ikhlas… Senyum merawat luka. Mungkin kalau bukan merawat lukamu sendiri, ia mungkin bisa mengubati luka hati-hati yang memandangnya. Walaupun ada senyuman kepuraan, boleh jadi lama-kelamaan ia menjadi senyuman kebahagiaan. Maka, senyumlah kerana jika aku senyum, kau senyum, dunia juga akan turut senyum bersama! Maklumat lanjut
ASAL: RM28.00

SEKARANG: RM 28.00 (-0%)

AHLI: RM 25.20 (-10%)

Oleh 小西紗代
東西太多、捨不得放手、看到空間就塞進去…… 這就是家裡永遠無法整齊乾淨的原因! 十年來拯救無數「不擅長整理的家庭主婦」的紗代老師, 教你從雜物的束縛中畢業,建立自我風格的舒適生活。 從今天起,只保有自己喜愛的東西,讓空間變寬敞、心靈更自由! 二寶媽療癒系之變態收納、居家收納Mr•許、整理師 Blair ── 美好推薦   日本一級整理收 Maklumat lanjut
ASAL: RM55.45

SEKARANG: RM 55.45 (-0%)

AHLI: RM 49.91 (-10%)

Oleh Tim Man Jadda Wajada 11
Terlihat lembaran cerita dai yang menghidupkan jiwa terus bertebaran di sekeliling kita. Cerita seorang hamba yang berazam untuk melaksanakan tanggungjawab sebagai seorang khalifah, juga seorang dai, membuatkan kita rasa kuat untuk bersama menjalankan kerja dakwah peninggalan Rasulullah SAW. Dakwah itu luas. Kerana itu, tanggungjawabnya bukan di bawah gelaran ustaz dan ustazah sahaja, tapi buat hamba-hamba-Nya yang mengucap kalimah "Lailahaillallah"! Maklumat lanjut
ASAL: RM30.00

SEKARANG: RM 30.00 (-0%)

AHLI: RM 27.00 (-10%)

Oleh Tim Man Jadda Wajada 12
Senyum antara kebaikan yang paling senang dilakukan. Hanya perlu menegangkan dua bibir ke atas dengan ikhlas, maka terhias cantik di wajah. Namun, tidak semua senyum itu tanda bahagia. Ada senyuman yang terukir menutup luka. Ada senyuman yang terpapar menampal duka. Ada juga yang tidak mampu mengaris senyum. Senyum itu pelbagai ragam dan maknanya. Senyumlah, ia menarik kebaikan untuk memayungi kamu. Maklumat lanjut
ASAL: RM28.00

SEKARANG: RM 28.00 (-0%)

AHLI: RM 25.20 (-10%)

Oleh Tim Man Jadda Wajada 10
Setiap daripada kita, pasti merasakan bahawa kita mempunyai sahabat dan kita juga merupakan seorang sahabat kepada seseorang yang lain. Tapi, sahabat bagaimana yang kita inginkan? Adakah sama dengan definisi sebenar sahabat? Atau sebenarnya kita masih belum temui sahabat sejati? Atau kita juga belum menepati ciri-ciri sahabat kepada rakan-rakan kita? Lebih teruk lagi, adakah sebenarnya kita masih buta untuk menilai mana satu madu dan mana satu racun bagi hidup kita? Maklumat lanjut
ASAL: RM33.00

SEKARANG: RM 33.00 (-0%)

AHLI: RM 29.70 (-10%)

Oleh Cempaka Meerniz
Kematian kedua orang tug Rine telah mengbidupkan semangatnya untuk membalas dendam kematian mereka. Dia menjadi pelakon handelen di pentas dunia demi melaksanekan dendam kesumatnya. Rina telah meletakkan dirinya di dalam kancah hidup yang penuh dengan dendam. Orang Kaya Bakar adalah dalang pembunuhan yang tragis itu namun Rina perlu mendapat bukti yang sahib.. Rina telah menghancurkan institusi kekeluargaan di dalam keluarga Orang Kaya Dakar. Anna dan Rizal Leith menjadi rat Maklumat lanjut
ASAL: RM28.90

SEKARANG: RM 28.90 (-0%)

AHLI: RM 26.01 (-10%)

Oleh Hannaz
Kerana hatinya yang terluka, juga berhak untuk berasa bahagia.... Dingin, dan garang. Bagi Hanim Izzati, itulah ciri-ciri lelaki kacak tapi, misteri itu. Izammil Ardhwan. Kehadirannya di syarikat keluarga mengejutkan semua. Kata orang, dia ‘anak kedua misteri’ yang tak bernama. Tak pernah nampak bayang tapi, tahu-tahu saja muncul sebagai CEO baru. Daripada hubungan bos dan pekerja, kepada anak mak cik sebelah rumah, kepada Hanim yang bergelar Kak Beauty Tiara, si cilik mi Maklumat lanjut
ASAL: RM30.00

SEKARANG: RM 30.00 (-0%)

AHLI: RM 27.00 (-10%)

Oleh Nurharyati Ishak
Cinta, walau puasku menolak namun ia tetap menyapa di ruang rasa. Neylie Maisarah- Aku keliru. Bila hati dah tersuka, lelaki itu macam tidak serius dengan sikapnya. Bila keluarga menjodohkan aku dengan anak jiran tetangga, dia pula merajuk entah apa-apa. Kerana terluka, aku terima jodoh pilihan orang tua. Tapi hati ini tercarik teruk dengan pemergiannya. Eqbal- Aku suka kau, tetapi aku tak boleh terima kau sebagai isteri. Aku cintakan orang lain. Tapi… aku silap, rupanya m Maklumat lanjut
ASAL: RM30.00

SEKARANG: RM 30.00 (-0%)

AHLI: RM 27.00 (-10%)

Oleh Ella Affandy
Kerusi yang ditolak Quehairy, isyarat untuk dia duduk, hanya dipandang dengan lirikan. Kalau ikutkan hati, memang dia nak halau saja lelaki itu pergi. “I tak datang untuk duduk.” Dahlia ketap rahang. Quehairy ketawa sinis. Memang inilah Dahlia yang dia kenal. Dan kerana inilah, dia sanggup buat apa saja untuk jadikan wanita ini miliknya. Ya, apa saja. You nak apa?” Bentak Dahlia. Melihat Quehairy yang ketawa begitu han Maklumat lanjut
ASAL: RM27.00

SEKARANG: RM 27.00 (-0%)

AHLI: RM 24.30 (-10%)

Oleh
Touken Ranbu: Hanamaru The year is 2205. The "historical retrograde army" have begun attacks on the past in their plot to change history. The Saniwa, who have been charged with protecting history, can imbue life into objects. Strongest among these are the Token Danshi, swordsmen who had originally lived as legendary swords. The story centers around their cheerful lives. 時為公元二二〇五年。是以改變歷史為目的的“歷史修正主義者”開始對過去實 Maklumat lanjut
ASAL: RM49.90

SEKARANG: RM 49.90 (-0%)

AHLI: RM 49.90 (-0%)

Oleh Hannah Serres
Kau tinggalkanku, di dalam kegelapan mencari jawapan mengapa perlahannya masa berlalu. Menjadi seorang seiyuu (pelakon suara) hanya sekadar mahukan populariti. Realitinya, ia tidak semudah yang disangka. Namun, setiap seorang daripada mereka dianggap membawa imej suci terutamanya golongan wanita. Mereka tidak dibenarkan untuk mempunyai gosip kerana ia bertentangan dengan imej yang sepatutnya mereka bawa. Tidak pernah terlintas dalam fikiran Aisyah apabila dia mengurniakan s Maklumat lanjut
ASAL: RM26.00

SEKARANG: RM 26.00 (-0%)

AHLI: RM 23.40 (-10%)

Oleh Kay Omena
Menjadi anak kepada anggota barisan hadapan, Adya tak ada pilihan bila terpaksa ditinggalkan bersama satu arahan oleh si ayah yang sedang bertugas. “Abah nak Yaya tinggal kat rumah sebelah buat sementara waktu.” – Abah. Berhadapan dengan Zahri yang merupakan anak jiran sebelah, Adya rasa dunianya bagai dilanda Tsunami. Istilah tenang seolah-olah lenyap bila berhadapan dengan kerenah lelaki yang sering saja mencabar kesabarannya. Bagi Zahri pula, dia tak percaya pada Maklumat lanjut
ASAL: RM28.00

SEKARANG: RM 28.00 (-0%)

AHLI: RM 25.20 (-10%)

Oleh 克莉斯汀·拉馬克
  夢,是記憶與創意的資料庫。   電影<全面啟動>的主角可以隨心所欲控制夢境,你相信嗎?   人類具有做夢的能力,做夢是大腦自我修復與心理療癒的機制,   不過,我們可能沒想過,人類也擁有自我控制夢境的能力。   這意味著,如果我們能夠掌握這種技巧,就能有效運用內在力量療癒和提升自我。   什麼是清醒夢(Lucid Dream)?   就 Maklumat lanjut
ASAL: RM58.50

SEKARANG: RM 58.50 (-0%)

AHLI: RM 52.65 (-10%)

Oleh Gege Akutami
To gain the power he needs to save his friend from a cursed spirit, Yuji Itadori swallows a piece of a demon, only to find himself caught in the midst of a horrific war of the supernatural! In a world where cursed spirits feed on unsuspecting humans, fragments of the legendary and feared demon Ryomen Sukuna were lost and scattered about. Should any demon consume Sukuna’s body parts, the power they gain could destroy the world as we know it. Fortunately Maklumat lanjut
ASAL: RM49.90

SEKARANG: RM 49.90 (-0%)

AHLI: RM 44.91 (-10%)

Oleh
You don't have to be a scientist to find this beginners biology book fascinating! What is life? Why do bees dance? How do animals know their mothers? Who discovered germs? Discover the living world, how it interacts with the environment, and stand in awe of the most interesting biology facts, theories, and discoveries. The Biology Book is written in plain English making complex biological ideas accessible to everyone! Whether you're a studen Maklumat lanjut
ASAL: RM110.50

SEKARANG: RM 110.50 (-0%)

AHLI: RM 99.45 (-10%)

Oleh Victoria Aveyard
#1 New York Times bestselling author Victoria Aveyard is back with an electric new fantasy series, perfect for fans of JRR Tolkien and Leigh Bardugo alike. The age of heroes is over. But the fight to save the world has only just begun. A strange darkness is growing in Allward. Even Corayne an-Amarat can feel it, tucked away and forgotten in her small town at the edge of the sea. When fate comes to Corayne in the form of a mythic immortal and a lethal assassin standing on her Maklumat lanjut
ASAL: RM56.50

SEKARANG: RM 56.50 (-0%)

AHLI: RM 50.85 (-10%)

Oleh Tim Man Jadda Wajada 7
Bagaimana seorang pelajar dari Malaysia yang bernama Huda boleh dikebumikan di Jabal Muqottam, Mesir? Jabal Muqottam merupakan suatu tempat di mana ramai ulama dan aulia Allah SWT dimakamkan di tanah perkuburan tersebut. Istimewa sangatkah dirinya? Apa kebaikan yang telah dia lakukan hingga dia pergi dalam keadaan sebaik-baik pengakhiran sebegitu? Pemergiannya di hari yang mulia, hari Jumaat. Setelah pemergiannya, seorang demi seorang kenalannya mula membuka mulut dan berceri Maklumat lanjut
ASAL: RM27.00

SEKARANG: RM 27.00 (-0%)

AHLI: RM 24.30 (-10%)

Out of stock

Oleh Tim Man Jadda Wajada 7
"Satu-satunya gadis dari Malaysia yang ditanam berhampiran dengan makan para ulama. Siapa? Huda." Tuhan tidak pernah menyalahi janji-Nya. Di saat seseorang hamba itu mencintai Allah, maka semua makhluk bumi akan turut mencintainya. Kisahnya dibongkarkan satu demi satu. Pemergiannya pada hari Jumaat yang penuh dengan keberkatan, ketenangan dan dimakamkan di Jabal Muqottam, suatu tempat yang dipenuhi dengan makam para ulama dan aulia, Mesir. Ikuti perkongsian kisah benar ini, s Maklumat lanjut
ASAL: RM25.00

SEKARANG: RM 25.00 (-0%)

AHLI: RM 22.50 (-10%)

Out of stock

Oleh Tim Man Jadda Wajada 7
ASAL: RM25.00

SEKARANG: RM 25.00 (-0%)

AHLI: RM 22.50 (-10%)

Out of stock

Oleh Carrie Hope Fletcher
The BRAND NEW NOVEL from Sunday Times bestselling author Carrie Hope Fletcher 'Our go-to for spellbinding stories with a magical edge' HEAT 'Enchanting' MIRANDA DICKINSON 'A beautiful writer' HARRIET EVANS 'Reminded me so much of Cecelia Ahern' ALI MCNAMARA HOW MANY TIMES WOULD YOU FALL IN LOVE? Luna Lark used to love her name, but that was before people started saying it differently. I'm so sorry, Luna. Are you alright, Luna? Everything will be okay, Luna. Luna doesn Maklumat lanjut
ASAL: RM52.90

SEKARANG: RM 52.90 (-0%)

AHLI: RM 47.61 (-10%)

Oleh Penulis Tim Man Jadda Wajada Legasi 6
Bagaimana seorang pelajar dari Malaysia yang bernama Huda boleh dikebumikan di Jabal Muqottam, Mesir? Jabal Muqottam merupakan suatu tempat di mana ramai ulama dan aulia Allah SWT dimakamkan di tanah perkuburan tersebut. Istimewa sangatkah dirinya? Apa kebaikan yang telah dia lakukan hingga dia pergi dalam keadaan sebaik-baik pengakhiran sebegitu? Pemergiannya di hari yang mulia, hari Jumaat. Setelah pemergiannya, seorang demi seorang kenalannya mula membuka mulut dan berceri Maklumat lanjut
ASAL: RM30.00

SEKARANG: RM 30.00 (-0%)

AHLI: RM 27.00 (-10%)

Oleh Penulis Tim Man Jadda Wajada Legasi 6
"Satu-satunya gadis dari Malaysia yang ditanam berhampiran dengan makan para ulama. Siapa? Huda." Tuhan tidak pernah menyalahi janji-Nya. Di saat seseorang hamba itu mencintai Allah, maka semua makhluk bumi akan turut mencintainya. Kisahnya dibongkarkan satu demi satu. Pemergiannya pada hari Jumaat yang penuh dengan keberkatan, ketenangan dan dimakamkan di Jabal Muqottam, suatu tempat yang dipenuhi dengan makam para ulama dan aulia, Mesir. Ikuti perkongsian kisah benar ini, s Maklumat lanjut
ASAL: RM30.00

SEKARANG: RM 30.00 (-0%)

AHLI: RM 27.00 (-10%)

Oleh Miz Amaryllis
“Awak sejak lahir memang cantik dan sempurna macam ni ke?” – Ahmad Danish Arman “Awak mesti terlebih minum air gula. Apa yang keluar dari mulut awak, manis belaka.” - Nur Shahwatul Islam Betul kata orang. Bila hati dah terpaut rasa suka, sikit cela pun tak nampak dek mata. Tapi bila yang sempurna itu ternyata hanya luaran semata-mata, mulalah bertingkah kata, mencari cela yang ada lalu berpaling muka. Yang menjadi isunya bila dah bersusah payah move on, terjadi pula Maklumat lanjut
ASAL: RM39.00

SEKARANG: RM 39.00 (-0%)

AHLI: RM 35.10 (-10%)

Oleh Arsya Aisya
Bertemumu menjadikan aku seperti Calla Lily “Kahwin dengan saya?” Qayyum dan Syifaa bertemu secara kebetulan di bumi Paris saat kedua-duanya terluka ditinggalkan insan yang tersayang; Syifaa yang dibelenggu masa lalu dan Qayyum yang berani mencuba. Beberapa jam dilamar Qayyum, Syifaa nekad meninggalkan bumi Paris. Mustahil lelaki itu mampu menerima masa lalunya. Kembali ke Malaysia, dia perlu berdepan dengan kebencian orang tuanya. Itu sangat memedihkan, namun tidak menga Maklumat lanjut
ASAL: RM27.00

SEKARANG: RM 27.00 (-0%)

AHLI: RM 24.30 (-10%)

Oleh Azieana
Mencintaimu merupakan perkara terindah dalam hidupku! Aydan nekad mengakui keburukannya di hadapan perempuan yang tidak kenalinya, gara-gara geramnya kerana asyik digesa oleh Puan Sri Hayati supaya dia segera berkahwin. “Dari segi luaran, I ni nampak hebat, tapi hakikatnya I ni jenis lelaki yang panas baran, pengotor, suka sepah- sepahkan semua barang dalam bilik, letak pakaian merata-rata, termasuklah seluar dalam I.” – Aydan Anis yang terkejut segera meninggalkan rest Maklumat lanjut
ASAL: RM28.00

SEKARANG: RM 28.00 (-0%)

AHLI: RM 25.20 (-10%)

Oleh
Sougo Tokiwa, a high school student born in the year 2000, dreams of one day becoming a king when he meets a mysterious girl named Tsukuyomi from the year 2068 who gives him an ominous warning: "You will become Kamen Rider Zi-O, the King of Time; the demon destined to rule the world." While troubled by his possibly cursed fate, Sougo becomes Zi-O to save the time space continuum from the Time Jackers, a group seeking to alter the history of the Heisei Kamen Riders for their o Maklumat lanjut
ASAL: RM79.90

SEKARANG: RM 79.90 (-0%)

AHLI: RM 79.90 (-0%)

Oleh Suhailah Selamat
Mencintaimu umpama hembusan nafas, bagaimana aku boleh berhenti? Kata orang cinta monyet sekadar angan-angan budak sekolah! Tapi, cinta dia pada Alex Kim bukan sekadar angan-angan. Ia satu realiti yang suatu hari nanti akan dibuktikan melalui perbuatan. Itulah yang terjadi pada Myria Ayunina. Dia gemar membaca buku di perpustakaan sehingga mendapat jolokan ‘kutu buku’. Namun, pertemuan yang tidak dijangka telah membuatkan dia jatuh cinta pandang pertama pada Alex Kim. Ak Maklumat lanjut
ASAL: RM27.00

SEKARANG: RM 27.00 (-0%)

AHLI: RM 24.30 (-10%)

Oleh Aaliyaadni
Apa yang kau ketahui lebih menyakitkan! Dia menginginkan perkahwinan yang penuh cinta dan dilamar bagaikan seorang puteri. Apabila Camelia menemui calon suami impiannya, dia bertekad membawa hubungan mereka sampai ke syurga. Cita-citanya melangit, lebih tinggi dari Burj Khalifa. Tetapi, tidak bagi Abdul Qayyum, pelajar cemerlang, anak yang taat kepada orang tuanya, seorang profesional yang workaholics. Ikatan perkahwinan baginya, akan mengganggu hidupnya. “I rasa kita tak Maklumat lanjut
ASAL: RM24.00

SEKARANG: RM 24.00 (-0%)

AHLI: RM 21.60 (-10%)

Oleh Shakirah Md Din
Kisah hidup ceq yang diuji dengan penyakit kanser pada usia 45 tahun. Ceq berkongsi pengalaman melawan penyakit yang dianggap oleh masyrakat sebagai 'Pasport Untuk Mati'. Rawatan demi rawatan yang disulami dengan ujian demi ujian akhirnya berjaya diharungi dengan semangat dan sokongan Pokji Laling. Di sebalik nikmat yang ditarik, tersembunyi kesedaran di hujung perjuangan. Kini, ceq telah kembali bekerja dan menikmati kehidupan yang masih diberi pinjam oleh-Nya. Maklumat lanjut
ASAL: RM33.00

SEKARANG: RM 33.00 (-0%)

AHLI: RM 29.70 (-10%)

Oleh 赵炳圭 , 金世正 , 刘俊相 , 廉惠兰 , 安奭奂
A group of people are called "Counter." Their purpose is to hunt down evil spirits and they each have their own special abilities. The group disguises themselves as employees at noodle restaurant. So Mun (Joe Byeong-Gyu) is a high school student and he is the youngest member of "Counter." His special ability is his physical strength. As a child, he was involved in a suspicious car accident. His parents died in the accident and he was left with a limp in his left leg. Ga Mo-Ta Maklumat lanjut
ASAL: RM59.90

SEKARANG: RM 59.90 (-0%)

AHLI: RM 59.90 (-0%)

Oleh Nass Alina Noah
Terkadang Tuhan hanya menyatukan cinta, bukan untuk memiliki selamanya. BLURB Kisah mereka bukan biasa, lebih dari luar biasa. Mereka bertemu dalam komplot pembunuhan dan penculikan yang terancang sehingga terkandas lama di pulau terpencil. Dari benci menjadi sayang, akhirnya mereka jatuh cinta dan curang dengan pasangan masing-masing. Xander tidak sedar langsung penakluk hati lelakinya ini bukanlah malaikat yang melindungi. Cinta Xander menjadi senjata untuk Angel memusnah Maklumat lanjut
ASAL: RM31.00

SEKARANG: RM 31.00 (-0%)

AHLI: RM 27.90 (-10%)

Oleh Reta Lee
Twenty-two women journalists in Southeast Asia share their personal experiences in essays spanning politics, culture, travel, human interest and lifestyle. In these insightful and compelling essays, the former and current journalists take us through the journey as a woman covering news in male-dominant newsroom culture while keeping eyes on the ground. The Stories Women Journalists Tell is an inspiring collection of essays that celebrates kinships, camaraderie and strength, w Maklumat lanjut
ASAL: RM86.95

SEKARANG: RM 86.95 (-0%)

AHLI: RM 78.26 (-10%)

Oleh Peserta Bengkel Tulis Buku Sampai Terbit
Merasa cukup itu merupakan nikmat. Mensyukuri kurniaan itu suatu keperluan. Membandingkan rezeki kita dengan rezeki orang lain bukanlah suatu perbandingan yang tepat. Jadi, apakah itu rezeki? Konsep sebenar rezeki yang diolah dengan ringkas dan menarik. Melatih kita memupuk rasa cukup dalam diri dan mengajar kita mensyukuri apa sahaja yang diberi Tuhan. Rezeki itu nikmat, syukur itu ubat. Maklumat lanjut
ASAL: RM30.00

SEKARANG: RM 30.00 (-0%)

AHLI: RM 27.00 (-10%)

Oleh Peserta Bengkel Tulis Buku Sampai Terbit
Ada orang mengharapkan rezeki itu berharta, kaya raya dan hidup mewah dengan segala-galanya. Ada pula yang memandang rezeki itu hidupnya tenang. Ibadahnya mudah. Perjalanannya bahagia sentiasa. Bagaimana rezeki itu perlu disyukuri? Atau bagaimana rezeki itu layak kita miliki? Membaca buku ini membuatkan kita terfikir panjang. Begitu luas rupanya konsep rezeki ilahi. Seluas lautan dalam. Seluas langit terbentang. Bahkan, sebenarnya lebih luas lagi! Maklumat lanjut
ASAL: RM30.00

SEKARANG: RM 30.00 (-0%)

AHLI: RM 27.00 (-10%)

Oleh Tim Man Jadda Wajada
Buku ini akan membantu kita keluar dari pintu kegelapan. Kisah-kisah yang terkarang akan menarik tangan kita menghayati erti hidup. Seolah sedang bersiar-siar melewati memori kejatuhan dan kebangkitan orang lain. Kita akan belajar dan berubah. Dan bukan itu sahaja, coretan ini juga turut mengepam semula semangat yang sudah pancit dek paku kegagalan. Menolak sehingga kita mampu memecut laju melintasi ke akhir garisan. Maklumat lanjut
ASAL: RM29.90

SEKARANG: RM 29.90 (-0%)

AHLI: RM 26.91 (-10%)

Oleh Tim Man Jadda Wajada
Buku ini akan membantu kita untuk mencerminkan diri. Mungkin kita terlalu lama mengejar cahaya, hingga kita lupa cahaya lilin yang kita pegang. Kisah-kisah yang dinukil pada setiap helaian akan menjadi signboard membawa kita terus ke depan, sambil belajar dengan kesilapan orang lain yang tersesat. Ya, kita akan faham dan mengerti! Hakikatnya, perjalanan yang sebenar bermula daripada pengalaman orang lain, pengalaman yang akan mendorong kita menawan sebuah mimpi. Maklumat lanjut
ASAL: RM29.90

SEKARANG: RM 29.90 (-0%)

AHLI: RM 26.91 (-10%)

Oleh Arisa Eriza
March AKA big bro, atau nama sebenar, Maritza Aafya yang berpenampilan segak dan bergaya sampai orang keliru dia lelaki atau perempuan. Lucy atau nama sebenar, Ahmad Lufti pula sebaliknya. Sekali pandang nampak perempuan, pandang sekali lagi, tiba-tiba rupanya lelaki berpakaian wanita. March yang hilang beberapa lama sebelumnya, muncul Kembali dengan lamaran ajak Lucy kahwin. Lucy yang miskin tahap papa (katanya) terima kerana tawaran material oleh March terlalu menggod Maklumat lanjut
ASAL: RM23.00

SEKARANG: RM 23.00 (-0%)

AHLI: RM 23.00 (-0%)

Oleh Nona Adara
Kau adalah mimpiku yang sempurna. Putus tunang? Bukanlah penyebab untuk Firyal Aleyna tunjuk rasa kecewanya walau dilabel sebagai perempuan tidak bersyukur. Impiannya hanya ada dua, keluarga dan perniagaan Rumah Hati. Tapi, siapa sangka akibat insiden tercampak kasut dalam tren mengubah segalanya. “Kasut sebelah kanan, saya sempat sambut. Kasut sebelah kiri, saya sempat elak daripada terkena muka saya yang antara terkacak dalam tren ini.”- ALYAN IZZ Selepas kejadian cin Maklumat lanjut
ASAL: RM25.00

SEKARANG: RM 25.00 (-0%)

AHLI: RM 22.50 (-10%)

Oleh Tasha Sain
Walaupun tidak bersua, kita melihat matahari dan bulan yang sama…. WAFIYAH… Seorang ibu tunggal yang memilih untuk menjadi pembantu rumah untuk mendapatkan duit sewa rumah dan membawa anaknya, Iman bersama ketika bekerja. Tapi, menjadi pembantu rumah kepada pelakon famous kontroversi itu tak pernah terlintas dalam fikirannya. AMAR RIZQI… Pelakon lelaki yang famous dengan kontroversi tapi, tak pernah dapat watak hero. Walaupun kacak, perangainya tak serupa orang dan ta Maklumat lanjut
ASAL: RM28.00

SEKARANG: RM 28.00 (-0%)

AHLI: RM 25.20 (-10%)

1-195 of 195

Page:
  1. 1
  2. 2
  3. 3
  4. 4
*

Back to Top