Back to School
Back to School

Popclub Feb 2024
0

Jumlah 0produk dalam troli anda. ×

Anda tidak mempunyai item di troli pembelian anda.

' Ana huang 'Dijumpai 4797 Produk Berkaitan
Oleh
Koleksi Cerita Teladan daripada Al - Quran dan Hadis menghimpunkan pelbagai cerita yang sarat dengan pengajaran. Kanak - kanak dapat mendalami cerita - cerita yang disulami dengan nilai - nilai murni yang mampu mendidik mereka ke arah yang lebih baik. Keistimewaan Buku ini adala perkatan - perkataanya dicetak dengan dua warna mengikut suka kata. Ia akan memudahkan bacaan anak - anak anda walaupun masih dalam proses belajar. Mudah - mudahan buku ini dapat memberi ikhtibar kepa Maklumat lanjut
ASAL: RM29.90

SEKARANG: RM 29.90 (-0%)

AHLI: RM 26.91 (-10%)

Oleh
Nabi Muhammad s.a.w merupakan rasul terakhir yan diutuskan kepada umat manusia. Baginda membawa rahmat ke seluruh alam semesta. Baginda bukan sahaja diangkat menjadi utusan Allah tetapi juga sebagai khalifah Islam yang mengetuai angkatan tentera Islam. Baginda juga menyatukan umat Islam di Mekah dan Madinah dengan mempersaudarakan mereka sewaktu peristiwa hijarh ke Madinah. Baginda membawa perubahan besar sewaktu zamanya dengan mengajarkan erti kehidupan, persaudaraan dan jug Maklumat lanjut
ASAL: RM39.90

SEKARANG: RM 39.90 (-0%)

AHLI: RM 35.91 (-10%)

Oleh Dean Burnett
Recommended by the New Scientist. ‘Brilliant.’ Stylist, ‘Ten new books to bring you comfort and wisdom in 2023’ ‘Thoughtful and thought-provoking – you need to read this book’ – Gina Rippon ‘An affecting and illuminating book for anyone who has feelings, and who wants to know why.’ – Katie Mack ‘The master of understated humour.’ BBC Radio Scotland Why can’t we think straight when hungry? What’s the point of nightmares? And why is it so impo Maklumat lanjut
ASAL: RM64.95

SEKARANG: RM 55.50 (-15%)

AHLI: RM 48.90 (-25%)

Oleh 盧安娜.馬奇斯
勇敢,是可以練習的!   ★如果你在該堅強的時候膽怯,在該堅決的時候卻屈服了,這本書是你的解藥。   ──丹尼爾.品克,暢銷書《未來在等待的人才》《動機,單純的力量》作者   ★作者研究獲蓋茲基金會與橋水基金創辦人達利歐慈善基金會大力支持。   面對不舒服的新處境、壓力過大的新挑戰,   不能只用Just Do It為自己打氣!   在 Maklumat lanjut
ASAL: RM66.20

SEKARANG: RM 66.20 (-0%)

AHLI: RM 59.58 (-10%)

Oleh Dr. Aidh Bin Abdullah Al-Qarni
Sesungguhnya sekarang ini kita masih hidup. Tetapi suatu hari nanti kita akan mati. Hanya Allah SWT yang mengetahui bila dan di mana kita akan mati. Kematian sebagai pintu gerbang menuju kehidupan akhirat setelah mengalami Sakaratul Maut. Ia adalah peristiwa yang sangat dahsyat. Rasulullah SAW pun merasakan Sakaratul Maut. Bagaimana Rasulullah SAW, sahabatnya, orang-orang shalih serta orang derhaka dijemput dan mengalami Sakaratul Maut? Selain Sakaratul Maut, dikupaskan juga Maklumat lanjut
ASAL: RM30.00

SEKARANG: RM 30.00 (-0%)

AHLI: RM 27.00 (-10%)

Out of stock

Oleh Nazrin Nashir
Dalam satu hari, kita dihadapkan dengan seribu satu pilihan. Masa pula bergerak laju, bagaikan mendesak kita untuk membuat keputusan serta-merta. Semua ikhtiar kita lakukan — bertanya rakan dan pakar, juga merujuk artikel — agar tidak salah memilih. Namun, apabila usaha tidak berhasil, kita bingung. Apa yang silap? Mungkin, sewaktu kita mencari bantuan daripada orang lain, kita terlupa bahawa tiada pun yang lebih mengetahui apa yang terbaik selain Allah SWT. Menerusi buku Maklumat lanjut
ASAL: RM35.00

SEKARANG: RM 35.00 (-0%)

AHLI: RM 31.50 (-10%)

Out of stock

Oleh Izzuddin Al Jitrawiy
Penulisan kali ini lebih menumpukan kisah, sejarah dan poin-poin penting berkenaan bangsa dan alam Melayu itu sendiri. Tidak terlalu ilmiah dan berat untuk dibaca kerana objektif karya kali ini adalah untuk memberikan pengetahuan di luar jangka para pembaca sekalian. Tidak banyak kisah, sejarah dan fakta menarik dihidangkan kepada kita semua sebagai orang Melayu. Banyak sisi negatif dan meragukan sahaja dihidangkan kepada kita semua sebagai orang Melayu. Banyak sisi negatif d Maklumat lanjut
ASAL: RM39.90

SEKARANG: RM 39.90 (-0%)

AHLI: RM 35.91 (-10%)

Out of stock

Oleh Najla Adi
Naskhah Jiwa Ke Jiwa ini telah ditulis mewakili jiwa anak remaja masa kini. Buku ini bukan hanya untuk remaja itu sendiri, tetapi juga kepada ibu bapa agar dapat lebih memahami gelodak jiwa remaja sendiri. Perjalanan luahan rasa ini digarap dengan menggunakan gaya story telling. Gabungan bicara hati seorang aku terasa sangat dekat dijiwa. Banyak kisah-kisah yang berunsur nasihat agar remaja banyak menyedari hal-hal yang tidak patut dan patut dilaksanakan. Sebuah buku healing Maklumat lanjut
ASAL: RM25.00

SEKARANG: RM 25.00 (-0%)

AHLI: RM 20.00 (-20%)

Oleh Faizah Ahmad
Naskhah buku FAHAMI AKU ini membawa pembaca untuk memahami jiwa penghidap depression dan juga untuk penghidap depression sendiri untuk memahami situasi dan kesakitan yang dialami. Penulis berkongsi kisah bagaimana perjuangan melawan penyakit ini bermula sehinggalah sembuh. Penulis berkongsi banyak tips penyembuhan untuk penghidap depresi. Bahkan banyak perkara dikongsi agar penghidap lebih memahami situasi yang dihadapi. Ini adalah penting kerana dapat menaikkan semangat dan Maklumat lanjut
ASAL: RM25.00

SEKARANG: RM 25.00 (-0%)

AHLI: RM 20.00 (-20%)

Oleh Bushra Talib
Di Sebalik 114 Nama-Nama Surah merupakan sebuah buku yang merungkai kisah-kisah di sebalik nama-nama surah yang terkandung di dalam Al-Quran. Buku ini cukup ringkas dan padat dengan ilmu pengetahuan tentang kisah yang terkandung di dalam Al-Quran. Buku ini sesuai sebagai permulaan untuk pembaca yang ingin memahami Al-Quran, khususnya buat pembaca yang baru belajar untuk mendalami Al-Quran. Buku ini sesuai untuk dijadikan bahan belajar kerana kandungannya yang mudah untuk difa Maklumat lanjut
ASAL: RM60.00

SEKARANG: RM 60.00 (-0%)

AHLI: RM 48.00 (-20%)

Oleh Normah Omar , Muhd Kamil Ibrahim
Mengisahkan pengalaman bagaimana penulis berdepan dengan pelbagai liku kehidupan sebelum mencapai kejayaan dalam bidang akademik dan kerjaya. Malah puncak kejayaan tertinggi dalam bidang akademik dan kerjaya membawa penulis bergelar Profesor Emeritus dan juga Profesor Perakaunan. Setiap liku dihadapi dengan tabah dengan bersandarkan doa dan pertolongan Allah, justeru setiap kesusahan, Allah berikan jalan penyelesaian. Penulis mencatatkannya supaya menjadi inspirasi kepada ge Maklumat lanjut
ASAL: RM35.00

SEKARANG: RM 35.00 (-0%)

AHLI: RM 28.00 (-20%)

Oleh Ummi Zira
"Tidak mengapa untuk menangis. Tidak mengapa untuk kecewa. Tidak mengapa untuk marah. Tidak mengapa untuk beremosi apa pun jua. Bukan hanya emosi gembira dan bahagia saja perlu dirai, tetapi juga emosi-emosi sebaliknya. Akan tetapi, ia perlulah dikawal dan diuruskan dengan baik. Sememangnya ada caranya." Jika dibandingkan antara ibu dengan bapa, ibu merupakan antara insan yang paling dekat dan berhubung terus dengan anak sejak anak berada di dalam rahim lagi. Maka, perlunya k Maklumat lanjut
ASAL: RM25.00

SEKARANG: RM 25.00 (-0%)

AHLI: RM 20.00 (-20%)

Out of stock

Oleh
Siri Upin Ipin Kisah Kami di musim Ketiga bahagian 1 ini berkisar tentang kisah Upin & Ipin seharian bersama Opah dan Kak Ros. Jomkita ikuti kisah mereka dalam Siri Kisah Kami kali ini dengan pelbagai cerita lucu yang menarik dan pengalaman mereka bersama kawan - kawan baik mereka. Jangan lupa dapatkan juga sambungan musim ketiga bahagian 2 untuk dijadikan koleksi simpanan komik kesayangan anda. Maklumat lanjut
ASAL: RM25.90

SEKARANG: RM 25.90 (-0%)

AHLI: RM 25.90 (-0%)

Out of stock

Oleh
Siri Upin ipin Kembara Kami di musim ketiga bahagian 2 ini berkisar tentang kisah penggembaraan aksi Upin Ipin. Ikuti kisah mereka dalam siri Kembara Kami kali ini dengan pelbagai cerita aksi kembara yang menarik mereka bersama kawan - kawan baik mereka. Jangan lupa dapatkan juga koleksi Upin Ipin edisi komik yang lain untuk dijadikan koleksi simpanan komik kesayangan anda. Maklumat lanjut
ASAL: RM25.90

SEKARANG: RM 25.90 (-0%)

AHLI: RM 25.90 (-0%)

Out of stock

Oleh
Didi & Friends Rescue Squad (DRS) ialah pasukan penyelamat kecemasan di Bandar Hora Horey. Ikuti kisah keberanan Didi, kecerdasan Nana dan kecekapan Jojo menggunakan kenderaan pelbagai guna mereka dan pelbagai bentuk gajet untuk membantu penduduk dalam apa jua keadaan. DRS turut berkongsi petua cara keselamatan dan kemahiran menyelamatkan nyawa kanak - kanak selaras dengan semangat untuk mendidik. Dapatkan koleksi komik DRS ini dan jadikan ia salah satu koleksi kesayangan and Maklumat lanjut
ASAL: RM25.90

SEKARANG: RM 25.90 (-0%)

AHLI: RM 25.90 (-0%)

Out of stock

Oleh Osman Deen
Cikgu baru masuk sekolah? Memang jadi makanan Ax dan kawan-kawanlah! Ax, Kaio dan Yosi, pelajar nakal sekolah yang cukup dikenali dan digeruni. Tidak ada sesiapa yang dapat menumpaskan Ax atau mempermainkannya di sekolah sehinggalah muncul Cikgu Monday, guru Sains baru. Dia disenangi semua dan lincah menumpaskan tiga sekawan itu. Makin membuak-buak Ax nak prank si cikgu! Tetapi apabila Yosi melihat Cikgu Monday melakukan sesuatu yang aneh, tidak seperti perawakannya yang dise Maklumat lanjut
ASAL: RM22.00

SEKARANG: RM 22.00 (-0%)

AHLI: RM 19.80 (-10%)

Out of stock

Oleh Leoz
Komik seram bikin meremang & jantung berdegup kencang. Pasti menggigil ketakutan. Siri 'Aku Dengar Kat...' membuatkan suasana tegang & badan kejung! Raungan Membingitkan Bayangan misteri tersembunyi di bumi Perancis membentuk persekitaran menakutkan. Dari istana terbiar hinggalah kawasan desa yang sunyi sepi, suasana seram dan ghaib menyelubungi setiap cerut. Adakah fenomena aneh dan peristiwa menakutkan ini mempunyai maksud di sebalik? Dan adakah kuasa jahat terus berleluas Maklumat lanjut
ASAL: RM14.00

SEKARANG: RM 14.00 (-0%)

AHLI: RM 12.60 (-10%)

Out of stock

Oleh C2V
Zack, seorang pelajar sekolah menengah dibuli oleh Simon dan gengnya kerana fizikalnya pendek. Pada suatu hari, gempa bumi secara tiba-tiba menggegarkan sekolah mereka. Zack dan rakan-rakan terperangkap dalam permainan ikhtiar hidup yang menyeksakan. Kini mereka terkandas di kawasan aneh dan penuh misteri. Mereka perlu berdepan tumbuhan yang melancarkan 'tembakan' dan bermacam kejadian ngeri lain. Apa sebenarnya yang berlaku di alam aneh mengerikan ini? Mampukah Zack bertahan Maklumat lanjut
ASAL: RM17.00

SEKARANG: RM 17.00 (-0%)

AHLI: RM 15.30 (-10%)

Out of stock

Oleh King Kong
Eh, macam-macam idea dah dicurahkan tapi misi masih statik dan tak ke mana. Sampai bila nak tunggu? Beralah dan mengalah? Tu bukan cara tiga ekor Raja Miau ni kononnya. Berani berjuang sampai titisan peluh yang terakhir. Masalahnya... berani dan berjaya ke? Hahaha! Maklumat lanjut
ASAL: RM16.00

SEKARANG: RM 16.00 (-0%)

AHLI: RM 14.40 (-10%)

Out of stock

Oleh Fhais Salim
Kadang-kadang enviromental factor yang buatkan parents stress. Bukan anak tu sendiri... and buku ni In Syaa Allah membantu mommy untuk menjadi ibu yang paling rapat dengan anak-anak. My Parenting Journey Book by Mohd Fhais Salim. Semalam sampai harini dah baca half dah. Now i know yang Aaira sekarang dalam fasa 'The Terrible Two'. Ingatkan parenting ni untuk anak-anak je, rupanya untuk parenting ni untuk kita (parents) juga. Worth to buy! . Banyak bahan bacaan tentang parenti Maklumat lanjut
ASAL: RM50.00

SEKARANG: RM 50.00 (-0%)

AHLI: RM 45.00 (-10%)

Out of stock

Oleh 喬宜思
全球第一位中文人類圖分析師 喬宜思(Joyce Huang) 睽違8年最新力作 「真正重要的其實是你所體悟的,這就是『自私的覺悟』。身而為人,最深的制約來自於從小到大,我們被迫服從權威,放棄自我。如果要活出自己,就得脫離這些制約。」 ——拉.烏盧.胡(Ra Uru Hu),人類圖祖師爺 請自私。 請活出自己的燦爛, 這世界會因為有你,變得更美麗!   ※ Maklumat lanjut
ASAL: RM58.50

SEKARANG: RM 58.50 (-0%)

AHLI: RM 46.00 (-21%)

Out of stock

Oleh 喬宜思
全球第一位中文人類圖分析師 喬宜思(Joyce Huang) 睽違8年最新力作 「真正重要的其實是你所體悟的,這就是『自私的覺悟』。身而為人,最深的制約來自於從小到大,我們被迫服從權威,放棄自我。如果要活出自己,就得脫離這些制約。」 ——拉.烏盧.胡(Ra Uru Hu),人類圖祖師爺 請自私。 請活出自己的燦爛, 這世界會因為有你,變得更美麗!   ◎ Maklumat lanjut
ASAL: RM58.50

SEKARANG: RM 58.50 (-0%)

AHLI: RM 46.00 (-21%)

Out of stock

Oleh Chloe Gong
From #1 New York Times bestselling author Chloe Gong comes two captivating new novellas surrounding the events of Foul Lady Fortune and following a familiar cast of characters from the These Violent Delights Duet! In A Foul Thing, Roma and Juliette have established themselves as the heads of an underground weapons ring in Zhouzhuang, making a living the way they do best while remaining anonymous in their peaceful, quiet life. But when they hear about several Russian girls sh Maklumat lanjut
ASAL: RM65.90

SEKARANG: RM 65.90 (-0%)

AHLI: RM 59.31 (-10%)

Oleh Western Digital
The My Passport drive is trusted, portable storage that gives you the confidence and freedom to drive forward in life. With a new, stylish design that fits in the palm of your hand, there’s space to store, organize, and share your photos, videos, music, and documents. Perfectly paired with WD Backup™ software and password protection, the My Passport drive helps keep your digital life's contents safe. Product Details • Slim style Make the most of your journey with style Maklumat lanjut

ASAL: RM274.00

SEKARANG: RM 245.00 (-11%)

AHLI: RM 245.00 (-11%)

Oleh Tony Robbins , Christopher Zook
Tony Robbins, who has coached more than fifty million people from 100 countries, is the world’s #1 life and business strategist. In this new book, he teams up with Christopher Zook, a renowned financial investor who draws from thirty years of experience to round out the trilogy of #1 New York Times bestselling financial books. Together they reveal how, for decades, trillions of dollars of smart money­ – think of large institutions, sovereign wealth funds, individuals wit Maklumat lanjut
ASAL: RM114.90

SEKARANG: RM 114.90 (-0%)

AHLI: RM 103.41 (-10%)

Oleh Hilke Schellmann
Based on exclusive information from whistleblowers, internal documents, and real world test results, Emmy‑award winning Wall Street Journal contributor Hilke Schellmann delivers a shocking and illuminating expose on the next civil rights issue of our time: how AI has already taken over the workplace and shapes our future. Hilke Schellmann, is an Emmy‑award winning investigative reporter, Wall Street Journal and Guardian contributor and Journalism Professor at NYU. In Th Maklumat lanjut
ASAL: RM109.95

SEKARANG: RM 98.96 (-10%)

AHLI: RM 87.96 (-20%)

Oleh Dacher Keltner 
"Read this book to connect with your highest self." --Susan Cain, #1 New York Times bestselling author of Bittersweet and Quiet "We need more awe in our lives, and Dacher Keltner has written the definitive book on where to find it." --Adam Grant, #1 New York Times bestselling author of Think Again "Awe is awesome in both senses: a superb analysis of an emotion that is strongly felt but poorly understood, with a showcase of examples that remind us of what is worthy of our aw Maklumat lanjut
ASAL: RM72.00

SEKARANG: RM 72.00 (-0%)

AHLI: RM 57.60 (-20%)

Oleh Mahathir bin Muhammad
In The Malay Dilemma, former prime minister Mahathir Mohamad examines and analyses the make-up of the Malays and the problem of racial harmony in Malaysia. First published in 1970, the book seeks to explain the causes for the 13 May 1969 riots in Kuala Lumpur. Dr Mahathir sets out his view as to why the Malays are economically backward and why they feel they must insist upon immigrants becoming real Malaysians speaking in due course nothing but Malay, as do immigrants to Ame Maklumat lanjut
ASAL: RM69.90

SEKARANG: RM 69.90 (-0%)

AHLI: RM 62.91 (-10%)

Oleh
九尾狐传 第一季 Tale of the Nine Tailed Season 1 作为一只千岁九尾狐,白头大干山神李砚(李栋旭饰),为了让自己的初恋重生,自愿放弃了山神这种看起来权力不小的铁饭碗,跑去出入亡者理事局打工,在人世间降妖除魔;而他的初恋对象,在重生后变成了电视台《寻找都市传说》节目制作人南智雅(曹宝儿饰),日常工作是拿着一台摄像机,报道各类奇奇怪怪的 Maklumat lanjut
ASAL: RM79.90

SEKARANG: RM 71.91 (-10%)

AHLI: RM 63.92 (-20%)

Oleh Nanaki Nanao
After the Demon Lord is slain at the hands of a lone human warrior, humans rejoice over the end of his reign of terror. But an intense tournament of powerful fighters hoping to be crowned the next demon lord has drawn in the unlikeliest of contestants—Helck, who claims to hate humans but is one himself! How will Helck change the course of the war between demons and humankind? Helck continues to lay bare the harrowing tale of how he became the mighty—and disgraced—hero h Maklumat lanjut
ASAL: RM41.40

SEKARANG: RM 41.40 (-0%)

AHLI: RM 37.26 (-10%)

Out of stock

The future of AI is here. The world is transfixed by the marvel (and possible menace) of ChatGPT and other generative AI tools. It's clear Gen AI will transform the business landscape, but when and how much remain to be seen. Meanwhile, your smartest competitors are already navigating the risks and reaping the rewards of these new technologies. They're experimenting with new business models around generating text, images, and code at astonishing speed. They're automating cus Maklumat lanjut
ASAL: RM107.95

SEKARANG: RM 97.16 (-10%)

AHLI: RM 86.36 (-20%)

Oleh 黃詩澐
★ 台灣首本音頻舒眠禪繞畫 ★ ★ 套組:禪繞畫圖樣書+控筆練習本+圖樣提示卡+音頻導引+專用筆組 ★ 從音頻導引開始,簡單線條的一筆一畫,讓身心一同減壓更好眠   身心經常處於緊張與壓力的人,要在日常生活中經常練習喚起安定波(α波/阿爾法波),使肌肉和頭腦能得到放鬆。   靜坐冥想、氣功、瑜珈等能幫助進入α波狀態,但都需要較多的 Maklumat lanjut
ASAL: RM97.00

SEKARANG: RM 97.00 (-0%)

AHLI: RM 77.00 (-21%)

Oleh
*A supplementary grammar workbook written for primary school pupils *Clear and simple explanations on various aspects of grammar *Essential examples on how to avoid common mistakes *Systematic progression in difficulty of exercises *Complete answers provided Maklumat lanjut
ASAL: RM7.50

SEKARANG: RM 6.00 (-20%)

AHLI: RM 6.00 (-20%)

Oleh
*A supplementary grammar workbook written for primary school pupils *Clear and simple explanations on various aspects of grammar *Essential examples on how to avoid common mistakes *Systematic progression in difficulty of exercises *Complete answers provided Maklumat lanjut
ASAL: RM7.50

SEKARANG: RM 6.00 (-20%)

AHLI: RM 6.00 (-20%)

Oleh
*A supplementary grammar workbook written for primary school pupils *Clear and simple explanations on various aspects of grammar *Essential examples on how to avoid common mistakes *Systematic progression in difficulty of exercises *Complete answers provided Maklumat lanjut
ASAL: RM7.50

SEKARANG: RM 6.00 (-20%)

AHLI: RM 6.00 (-20%)

Oleh
*A supplementary grammar workbook written for primary school pupils *Clear and simple explanations on various aspects of grammar *Essential examples on how to avoid common mistakes *Systematic progression in difficulty of exercises *Complete answers provided Maklumat lanjut
ASAL: RM7.50

SEKARANG: RM 6.00 (-20%)

AHLI: RM 6.00 (-20%)

Oleh
*A supplementary grammar workbook written for primary school pupils *Clear and simple explanations on various aspects of grammar *Essential examples on how to avoid common mistakes *Systematic progression in difficulty of exercises *Complete answers provided Maklumat lanjut
ASAL: RM7.50

SEKARANG: RM 6.00 (-20%)

AHLI: RM 6.00 (-20%)

Oleh
*A supplementary grammar workbook written for primary school pupils *Clear and simple explanations on various aspects of grammar *Essential examples on how to avoid common mistakes *Systematic progression in difficulty of exercises *Complete answers provided Maklumat lanjut
ASAL: RM7.50

SEKARANG: RM 6.00 (-20%)

AHLI: RM 6.00 (-20%)

Oleh
MONOGATARI SERIES 物語系列 SEASON 1-3 VOL.1-102END + 3 MOVIES JAP (E / C / M) --->物語系列 第一季 Monogatari Series: First Season .Bakemonogatari 化物语 Vol.1-15End .Nekomonogatari (Black) 猫物語(黑) Vol.1-4End .Kizumonogatari 傷物語 3 Movies .Nisemonogatari 伪物语 Vol.1-11End --->物语系列 第二季 Monogatari Series: Second Season .Nekomonogatari (White) 貓物語 (白) Vol.1-5End .Summary One 総集編 Maklumat lanjut
ASAL: RM139.90

SEKARANG: RM 125.91 (-10%)

AHLI: RM 111.92 (-20%)

Oleh
Bastard!! Ankoku no Hakaishin 暗黑破壞神 JAP/ENG S1(E/C/M),S2(E/C) The kingdom of Metallicana is under attack from the Four Lords of Havoc. This party of villains-ninja master Gara, deadly thunder empress Nei Arshes, cold and calculating Kall-Su, and enigmatic dark priest Abigail-will stop at nothing to get what they want, even if it leaves utter destruction in their wake. High Priest Geo is desperate to help save the kingdom and its people. He unleashes the mighty wiz Maklumat lanjut
ASAL: RM59.90

SEKARANG: RM 53.91 (-10%)

AHLI: RM 47.92 (-20%)

Oleh
*Mengandungi dua bahagian, iaitu Susun Perkataan dan Bina Ayat *Latihan yang mudah dan menarik disediakan khusus untuk membina keyakinan kanak-kanak dalam menulis dan membaca *Setiap latihan disertakan dengan ilustrasi untuk meningkatkan kefahaman dan menarik minat kanak-kanak untuk menulis *Buku ini diharap dapat membantu kanak-kanak membuat persediaan awal sebelum melangkah ke sekolah rendah Maklumat lanjut
ASAL: RM7.90

SEKARANG: RM 6.32 (-20%)

AHLI: RM 6.32 (-20%)

Oleh
*Buku ini merupakan persediaan awal kanak-kanak untuk melangkah ke sekolah rendah *Nota ringkas bagi setiap topik *Latihan yang pelbagai *Dua set pentaksiran *Jawapan langkap Maklumat lanjut
ASAL: RM7.90

SEKARANG: RM 6.32 (-20%)

AHLI: RM 6.32 (-20%)

Oleh GARMIN
Product details of [ NEW ] Garmin Instinct 2 Solar 1. ENGINEERED FOR ENDURANCE This rugged watch iswater-rated to 100 metersand is thermal and shock resistant. Plus, with a fiber-reinforced polymer case and chemically strengthened, scratch-resistant Corning®Gorilla®Glass, this device is built to endure. 2. DESIGNED TO DO YOU Bold colors, high-contrast displays and size options let you show the world that you do things your own way. 3. GET MORE BATTERY OUT OF LIFE Go longer Maklumat lanjut
ASAL: RM1,480.00

SEKARANG: RM 1,480.00 (-0%)

AHLI: RM 1,332.00 (-10%)

Oleh
Ilustrasi menarik dan beraneka warna dalam buku ini mampu membantu kanak-kanak menambah kosa kata dalam Bahasa Melayu, Bahasa Inggeris dan Jawi. Maklumat lanjut
ASAL: RM23.90

SEKARANG: RM 23.90 (-0%)

AHLI: RM 23.90 (-0%)

Oleh
Penerbitan buku ini adalah untuk mendorong minat kanak-kanak mengenal objek dan perkataan dalam Bahasa Melayu dan Bahasa Inggeris. Maklumat lanjut
ASAL: RM23.90

SEKARANG: RM 23.90 (-0%)

AHLI: RM 23.90 (-0%)

Oleh Fujiko F Fujio
Mesin Siasatan Bulan telah merakam satu susuk putih. Nobita beria - ria mengatakan ada arnab di bulan namun seperti biasa, dia tertawakan kawan - kawan yang lain. Nobita gunakan alat rahsia Doraemon,Lencana Tubuhkan Kelab Beza Pendapat dan kemudian, apa yang terjadi?!!! Maklumat lanjut
ASAL: RM12.00

SEKARANG: RM 12.00 (-0%)

AHLI: RM 12.00 (-0%)

Oleh
Keikenzumi na Kimi to, Keiken Zero na Ore ga, Otsukiai suru Hanashi. 位于恋爱光谱极端的我们 JAP (E / C) 加岛龙斗和好友游玩惩罚游戏输掉后,在认为自己不会成功的想法下,向倾慕的对象白河月爱表白。但月爱意外地接受了表白,且当天就将龙斗带到自己的房间,准备进行性行为,在龙斗的劝说下,月爱决定等到打从心底喜欢龙斗时再做。 Ryuuto Kashima is a gloomy high schooler. As part Maklumat lanjut
ASAL: RM25.90

SEKARANG: RM 23.31 (-10%)

AHLI: RM 20.72 (-20%)

Oleh
KEIKENZUMI NA KIMI TO, KEIKEN ZERO NA ORE GA, OTSUKIAI SURU HANASHI 位于恋爱光谱极端的我们 VOL.1-12END(DVD) Maklumat lanjut
ASAL: RM25.90

SEKARANG: RM 23.31 (-10%)

AHLI: RM 20.72 (-20%)

Oleh
B-Project: Kodou Ambitious Complete Box Set B-Project:鼓动 Ambitious 完整版 JAP (E / C / M) Ini kisah tentang Tsubaki, seorang kakitangan baru di jabatan A&R bagi syarikat rakaman terkenal, Gandala Music. Tsubaki ditugaskan untuk menyelia unit pujaan "B-Projek", di mana terbentuk daripada 3 kumpulan pujaan: Kitakore, Thrive dan MooNs. Ini kerja pertama Tsubaki, dan dia terlibat dalam pelbagai kejadian semasa dia mengurus dengan kumpulan pemuda ini; setiap mereka me Maklumat lanjut
ASAL: RM59.90

SEKARANG: RM 53.91 (-10%)

AHLI: RM 47.92 (-20%)

Oleh
MF Ghost 极速车魂 JAP/ENG (E / C / M) Year 202X. Self-driving electric cars have replaced internal combustion engine-based cars, becoming ubiquitous in Japan. However, a racing circuit known as MFG, which employs traditional internal combustion cars, is garnering popularity worldwide. Kanata Livington, a 19-year-old Japanese-British racer, comes to Japan after graduating from a top racing school in the United Kingdom to take part in MFG and find his missing father, Ken Maklumat lanjut
ASAL: RM25.90

SEKARANG: RM 23.31 (-10%)

AHLI: RM 20.72 (-20%)

Oleh Dominic Hale
Sun Tzu's 5th century BC military manual, The Art of War, revolutionized warfare when it was written. In the millennia since, its sage advice has been applied to fields as varied as business, leadership, warfare, politics and everyday life. In this fascinating guide, business journalist Dominic Hale helps you interpret the classic work to show you how to apply its advice to becoming a better leader. Showing you how to effectively motivate your workforce, pursue bold new stra Maklumat lanjut
ASAL: RM67.90

SEKARANG: RM 67.90 (-0%)

AHLI: RM 54.32 (-20%)

Oleh Ibnu Ibrahim At-Tawari
Kewujudan Kesultanan Melayu Melaka merupakan asas pembinaan negara dan bangsa Melayu. Tun Seri Lanang dalam Sulalatus Salatin berkata, Melaka digambarkan mempunyai masyarakat yang tersusun, berperaturan serta mempunyai pentadbiran dan politik yang tersendiri. Namun, sayangnya selepas penat lelah tujuh Sultan mempertahankan kegemilangan empayar, Sultan Mahmud Syah merosakkan segalanya. Barangkali Sultan Mahmud Syah tidak pernah terdetik bahawa tindakannya yang menahan rombonga Maklumat lanjut
ASAL: RM39.90

SEKARANG: RM 39.90 (-0%)

AHLI: RM 31.92 (-20%)

Oleh Siti Sujinah Sarnap
Emas merupakan mineral yang sukar didapati dan memiliki nilai yang tinggi. I lambang kekayaan kerana harganya mahal. Selain menjadi pelindung kepada inflasi, ia juga merupakan aset yang sangat baik untuk pelaburan. Dalam keadaan bencana di mana wang kertas dan sistem kewangan tidak stabil, ramai orang akan kembali kepada emas. Secara puratanya, pelaburan emas adalah 2-3 kali ganda lebih baik dibandingkan pelaburan saham lain. Pelaburan emas tidak memberi pulangan yang negatif Maklumat lanjut
ASAL: RM38.90

SEKARANG: RM 38.90 (-0%)

AHLI: RM 31.12 (-20%)

Oleh Adnin Roslan
Baiknya Allah kepada kita, walau kita ini sering melakukan dosa padaNya, Dia masih memberi pelbagai rahmat kepada kita. Kadang, kita tertanya-tanya, kenapa kesedihan dan masalah hidup kita tidak hilang? Dan kenapa hati kita masih lagi sakit dan belum sembuh? Mungkin, kerana kita belum berhijrah pada Allah. Kerana, ketika telah menumpuk dosa seorang hamba, namun dia tidak punya amal kebaikan untuk menghapusnya, maka Allah akan berikan ujian kepadanya dengan kesedihan untuk men Maklumat lanjut
ASAL: RM40.00

SEKARANG: RM 40.00 (-0%)

AHLI: RM 32.00 (-20%)

Oleh Yusuf Bin Abdullah
Hari Kiamat sudah dekat, manusia semakin ramai dan bumi sudah semakin sempit. Ekonomi semakin meningkat dan pembangunan semakin pesat. Manusia berlumba-lumba mebuat bangunan mewah dan tinggi, hutan ditebang dan alam sudah tidak seimbang lagi. Di samping itu rasa kasih sayang sesama manusia semakin hilang. Sifat cemburu dan dengki semakin banyak bersarang di hati manusia, begitu juga sifat munafik dan ketidakjujuran. Itu semua merupakan tanda kiamat. Benarkah keadaan dunia sek Maklumat lanjut
ASAL: RM38.00

SEKARANG: RM 38.00 (-0%)

AHLI: RM 30.40 (-20%)

Oleh Imam Al-Qurtubi
Dalam buku ini Imam Al-Qurtubi telah menjelaskan kepada kita tentang hal-ehwal yang berkaitan dengan kematian, bermula dari hakikat kehidupan, hakikat kematian, bagaimanakah keadaan orang yang mati, pengurusan jenazah, adab-adab semasa di tanah perkuburan, azab dan kenikmatan di alam kubur atau alam barzakh, padang mahsyar, Al-Mizan, As-Sirat, Syurga, Neraka dan seterusnya. Kupasan yang padat dikemukan oleh Imam Al-Qurtubi begitu mendalam diperkuatkan lagi dengan dalil-dalil Maklumat lanjut
ASAL: RM30.00

SEKARANG: RM 30.00 (-0%)

AHLI: RM 24.00 (-20%)

Oleh Ebriza Amin Nudin
Roselinda sering melihat seorang wanita separuh usia mendampingi anak-anaknya di dalam rumah yang baru mereka pindah sedangkan mereka suami isteri tidak pernah mengupah sesiapa pun untuk mengasuh anak-anak mereka. "Kau siapa han suka-suka berdamping dengan anak anak aku?"- Roselinda Roselinda juga sering mendengar bunyi mantera yang cukup menyeramkan. Malah, setiap kali mantera itu berkumandang, pasti pengasuh misteri itu akan muncul di hadapan matanya. Pengasuh misteri itu Maklumat lanjut
ASAL: RM25.00

SEKARANG: RM 25.00 (-0%)

AHLI: RM 20.00 (-20%)

Out of stock

Oleh Sri Rohayu Mohd Yusop
Hassan Basri terjumpa buku lama pusaka datuknya. Rupa-rupanya itu adalah jurnal Tun Cempaka pada era Perang Bendahara Pahang. Tun Cempaka menjadi saksi kepada pengajian seni pantun Kakandanya, Hassan Perwira dengan anak saudara Gabenor British, Katherine Cavenagh. Menjadi persoalan yang besar. Kenapa perempuan inggeris itu berminat hendak mendalami seni pantun Melayu sedangkan hubungan Melayu dan British sedang tegang? Hassan Basri tersentak. Sahabatnya Khadija menunjuk Maklumat lanjut
ASAL: RM29.00

SEKARANG: RM 26.10 (-10%)

AHLI: RM 23.20 (-20%)

Oleh Sri Rohayu Mohd Yusop
Hisyam masih lagi berusaha memujuk ayah angkatnya yang hilang semangat sejak kematian isteri. Dalam pada itu, datang seorang gadis Scotland bernama Sara Ramsay memberikan folio kulit kepada Hisyam. Di dalam folio itu tersimpan senaskhah buku lama dengan judul “The Malay Keris: Anecdotes of a Pahang Malay Matriarch” karangan Edward E. Frey. Hisyam tergamam. Itu buku nadir melebihi 100 tahun. “Kenapa awak berikannya kepada saya?” Hisyam menyoal Sara. “Baca dahul Maklumat lanjut
ASAL: RM32.00

SEKARANG: RM 28.80 (-10%)

AHLI: RM 25.60 (-20%)

Oleh Sri Rohayu Mohd Yusop
Muhammad Azim, seorang anak yang telah disisihkan oleh ayahnya sejak kecil tanpa sebarang alasan yang jelas. Namun, surat-surat lama dari England pada tahun 1881 yang ditinggalkan ayahnya telah menimbulkan pelbagai persoalan dalam dirinya. Sedang hidupnya dibelenggu rasa ingin tahu yang begitu mendalam, Haji Mus’ab telah mengajaknya untuk ke kota London bagi memenuhi jemputan daripada Royal Academy of Arts, London. Namun, itu bukanlah tujuan utamanya. Kedatangan mereka Maklumat lanjut
ASAL: RM32.00

SEKARANG: RM 28.80 (-10%)

AHLI: RM 25.60 (-20%)

1-4797 of 4797

Page:
  1. 1
  2. 2
  3. 3
  4. 4
  5. 5
*

Back to Top