0

Jumlah 0produk dalam troli anda. ×

Anda tidak mempunyai item di troli pembelian anda.

' Bijak Silap mata 'Dijumpai 1234 Produk Berkaitan
Oleh Lily Rose
IRDINA RAHAYU tak pernah menyangka cinta pertamanya membuatkan dia terjerat dalam kancah derita. Dia memberi harapan terlalu tinggi buat Tengku Aiman Firash, sehingga akhirnya lelaki itu meninggalkan Ayu di hari pernikahannya. Paling parah, Ayu sedang mengandungkan anak Firash! Firash hilang tanpa jejak. Ayu jadi buntu! Dihalau dari apartment milik Firash, dianiaya oleh sahabat sendiri. Yang paling parah, tunang sebenar kepada Firash sendiri datang menghuru-harakan hidup Maklumat lanjut
ASAL: RM27.00

SEKARANG: RM 27.00 (-0%)

AHLI: RM 24.30 (-10%)

Oleh Saru Todori
Cinta suci menyayat hati merentasi Zaman Taisho~Yuuichirou, bakal ketua kampung akan dijodohkan dengan gadis bernama Yuzuki. Malangnya tiba-tiba ada wabak melanda!Bagi mengelakkan jangkitan itu, diorang terpaksa minum air bunga beracun digelar tokohana. Kalau ikutkan dalam tempoh setahun diorang dah sedar. Tetapi sebaliknya berlaku. Apa kejutan cinta menanti bila Yuzuki buka matanya?!! Maklumat lanjut
ASAL: RM12.00

SEKARANG: RM 12.00 (-0%)

AHLI: RM 10.80 (-10%)

Oleh SisYoujae
Rumahku Syurgaku~Biarpun dunia bukanlah ukuran syurga, Allah SWT tetap melimpahkan kenikmatan besar tiada taranya. Hingga di dunia pun kita sudah dapat merasa syurga. Setiap manusia mengimpikan keluarga bahagia, rumah selesa dan kehidupan harmoni. Tapi... sejauh mana kita berjaya membina syurga dunia ini? Adakah ia lebih menjurus ke arah kemurkahan-Nya? Naskhah terkini Siri 30 Wadah ditulis khas untuk merungkai persoalan dan perkaitan di antara DEKORASI DIRI & DEKORASI RUANG Maklumat lanjut
ASAL: RM20.00

SEKARANG: RM 20.00 (-0%)

AHLI: RM 18.00 (-10%)

Oleh
Kamen Rider X 假面骑士X Robotics scientist Keitaro Jin and his son Keisuke become caught up in the campaign of terror by an evil organization known as "G.O.D.". They are attacked and the professor's technology gets stolen, but before Keitaro dies, he is able to perform surgery on his son. With the last of his robotics technology, he transforms his son into "Kamen Rider X". To avenge his father's death and ensure the safety of the entire world, Keisuke uses this technolo Maklumat lanjut
ASAL: RM49.90

SEKARANG: RM 49.90 (-0%)

AHLI: RM 49.90 (-0%)

Oleh
Sailor Moon Eternal The Movie 1+2 美少女战士劇場版 1+2 When a dark power enshrouds the Earth after a total solar eclipse, the scattered Sailor Guardians must reunite to bring light back into the world. The upcoming adventures are set in April, when the cherry blossoms are in bloom and Tokyo is in a festive mood as it celebrates the largest Total Solar Eclipse of the century. As the new moon obscures the sun and gradually dims its light, Usagi and Chibi-Usa encounter P Maklumat lanjut
ASAL: RM23.90

SEKARANG: RM 23.90 (-0%)

AHLI: RM 23.90 (-0%)

Oleh 佐藤健 , 武井咲 , 吉川晃司 , 苍井优 , 青木崇高
Himura Kenshin is a legendary swordsman who has stopped killing people with his sword. Instead, he uses a dull-edged sword. He tries to live a peaceful life with Kaoru who runs a swordsmanship school in their village. Kenshin's past catches up to him causing the destruction of Akabeko Restaurant, which was Kenshin's favorite place to eat. There, he finds a note with the word 'Jinchuu' on it. 故事以明治维新初期为背景,讲述了幕府末年“杀人不眨眼”的 Maklumat lanjut
ASAL: RM49.90

SEKARANG: RM 49.90 (-0%)

AHLI: RM 49.90 (-0%)

Oleh Ayeshah Amani
Di saat aku dan dia, terkunci dan dikunci... Semesta memberi isyarat setiap orang yang kita temui dalam hidup, pasti hadir membawa perasaan atau pergi menyerah dek kenyataan. Seakan-akan segala kebetulan yang terjadi bagaikan mimpi. Siapa sangka, pertemuan seorang jururawat bernama Haira Sofia bersama seorang kapten tentera bernama Luth Asyraf membuka satu riwayat baharu dalam hidupnya. Namun, disebabkan kisah silam Luth Asyraf, Haira Sofia juga turut menjadi sasaran kepada Maklumat lanjut
ASAL: RM26.00

SEKARANG: RM 26.00 (-0%)

AHLI: RM 23.40 (-10%)

Oleh Erhad
Cinta aku pada kau, di antara haq dan yang batil Pertemuan antara dua pasang mata di Kota Beijing membuatkan hati Zia UlHaq panasaran. Jika bukan kerana gadis itu, nyawanya pasti melayang di tangan sang pembelot. Baginya, gadis itu sedikit berbeza. Ada sesuatu yang menariknya untuk terus mendekati si gadis sehingga sanggup dia meninggalkan segalanya di China dan menetap di Malaysia. Hanya semata-mata kerana Zara Sophea. “Kalau aku cakap aku orang jahat?” - Zia. “Then, c Maklumat lanjut
ASAL: RM30.00

SEKARANG: RM 30.00 (-0%)

AHLI: RM 27.00 (-10%)

Oleh Sara Irdina
Dalam waktu yang singkat, Faiha menerima kehadiran Aidan dalam hidupnya tanpa mengetahui sikap sebenar lelaki itu. Saat baru bergelar isteri, dia sudah dihidangkan dengan sakitnya derita. Namun Faiha tetap berpegang pada satu prinsip. Aib suami perlu ditutup rapi. Biarpun apa yang dilalui bagai menjerut diri. “Kenapa abang layan saya macam ni? Kita baru aje kahwin. Besar sangat ke salah saya tadi?” - Faiha “Aku boleh jadi pelindung kau. Tapi aku juga boleh hancurkan hid Maklumat lanjut
ASAL: RM30.00

SEKARANG: RM 30.00 (-0%)

AHLI: RM 27.00 (-10%)

Oleh Cik Tet
Indah dan Haris. Hidup mereka berbekalkan rahsia silam yang menyakitkan. Harga diri Indah diragut tanpa rela. Jiwa Haris mati akibat kecurangan tunang tersayang. Takdir Tuhan menemukan mereka. Hati Haris tidak menentu. Jiwa Indah menjadi resah. Titisan cinta mula membasahi hati yang sekian lama kering tanpa rasa. Lantas, janji diukir. “Abang janji takkan tinggalkan Indah walau apa pun yang terjadi? Abang akan terima Indah walau siapa pun Indah?”~Indah “Setiap orang ada Maklumat lanjut
ASAL: RM32.00

SEKARANG: RM 32.00 (-0%)

AHLI: RM 28.80 (-10%)

Oleh Azieana
“Cik Dian binti Azlan. Awak memang nak kena!” Satu suara keras akhirnya mencecah telinga Dian. Jelas lelaki itu betul-betul bengang dikenakan Dian. Dian terus melambak tawa. Dah tahu suara itu milik siapa. “Eh, suara Encik Sufian rupanya. Ingatkan siapa yang hantar mesej kat what apps dan hubungi saya tadi.” Dian tetap gelak. Dalam diam dia separuh lega kerana bukan Syafiq yang menghubunginya. “Hish....awak ni. Nakal ya. Kalau awak ni ada depan mata, memang saya Maklumat lanjut
ASAL: RM30.00

SEKARANG: RM 30.00 (-0%)

AHLI: RM 27.00 (-10%)

Oleh Fara Hana
“Saya…saya janji saya akan bayar setiap sen yang saya dah ambik. Saya tak sengaja…saya sangat perlukan duit waktu tu. Tuan tolonglah…tolong jangan bunuh saya. Saya janji saya akan bayar balik.” “Kau ada duit?” ringkas soalan yang dilontarkan Beast memotong percakapan Ratu yang sepertinya banyak lagi yang mahu dituturkan. Ratu tidak dapat mengesan nada sedang marah mahupun tidak pada suara itu tapi dia yakin lelaki seperti Beast tidak boleh dipandang remeh. Maklumat lanjut
ASAL: RM36.00

SEKARANG: RM 36.00 (-0%)

AHLI: RM 32.40 (-10%)

Oleh Momoka Kurousagi
Suatu hari, seorang gadis tokong bernama Mimiko terjumpa anak ayakashi*. Dia menjaga dan manjakan makhluk kecil tu sebab rupanya sangat comel!Tapi sekelip mata je dia membesar dan berubah jadi kacak. Bukan tu je, ayakashi tu luahkan perasaan kat Mimiko dan cuba rapat dengan dia pulak. Uwahh! Apa Mimiko nak buat ni?*sejenis makhluk ghaib Jepun Maklumat lanjut
ASAL: RM12.00

SEKARANG: RM 12.00 (-0%)

AHLI: RM 10.80 (-10%)

Oleh 佐藤健 , 武井咲 , 新田真剑佑 , 青木崇高 , 苍井优
Himura Kenshin is a legendary swordsman who has stopped killing people with his sword. Instead, he uses a dull-edged sword. He tries to live a peaceful life with Kaoru who runs a swordsmanship school in their village. Kenshin's past catches up to him causing the destruction of Akabeko Restaurant, which was Kenshin's favorite place to eat. There, he finds a note with the word 'Jinchuu' on it. 故事以明治维新初期为背景,讲述了幕府末年“杀人不眨眼”的 Maklumat lanjut
ASAL: RM23.90

SEKARANG: RM 23.90 (-0%)

AHLI: RM 23.90 (-0%)

Oleh Asato Shima
Hoshikawa You merupakan kawan sepermainan Towa dan juga ahli sihir yang semakin pupus sekarang. Bila ahli sihir lelaki mencapai usia 17 tahun, dia dikehendaki sarung cincin janji pada gadis istimewa yang rapat dengannya. Yang terbayang di mata You sekarang cuma Towa seorang. Tapi apa agaknya yang merunsingkan You? Kompilasi terbaik Asato Shima mengandungi spin-off komik 'Sayangku Mr. Witch' dan tiga kisah lain. Maklumat lanjut
ASAL: RM12.00

SEKARANG: RM 12.00 (-0%)

AHLI: RM 10.80 (-10%)

Oleh
Q & A STPM Penggal 1 . 2 . 3 Sejarah ialah memuatkan SOALAN dan JAWAPAN yang menepati piawai STPM. Siri ini disediakan khas untuk membantu pelajar menguasai teknik-teknik menjawab soalan dengan baik.CIRI-CIRI ISTIMEWA• Berdasarkan sukatan pelajaran terbaharu• Soalan mencabar dan berkualiti yang disediakan mengikut subtopik• Jawapan cadangan yang berkualiti untuk melatih pelajar menjawab soalan dengan berkesan• Tip Pem Maklumat lanjut
ASAL: RM31.95

SEKARANG: RM 31.95 (-0%)

AHLI: RM 31.95 (-0%)

Oleh
BORUTO: NARUTO NEXT GENERATIONS 火影新世代 : 博人傳 VOL.904-927 - BOX 33 904 Puppets 人偶 Boneka 905 Tools 道具 Alatan 906 How You Use It 使用方法 Cara Kamu Mengguna Ia 907 Karma 楔 Karma 908 Awakening 觉醒 Kebangkitan 909 Resonance 共鸣 Gema 910 Escape 逃走 Melarikan Diri 911 Stray Dog 野狗 Anjing Liar 912 The Past 过去 Masa Silam 913 Coexistence 同居 Kewujudan Bersama 914 The Uzumaki Household 漩渦家 Rumah Uzumaki 915 A Vase 花瓶 Pasu Maklumat lanjut
ASAL: RM49.90

SEKARANG: RM 49.90 (-0%)

AHLI: RM 49.90 (-0%)

Oleh
HATARAKU SAIBOU!! 工作細胞 SEASON 2 VOL.1-8 END + HATARAKU SAIBOU BLACK VOL.1-13 END (DVD) The cells of the human body never rest for too long; there's always something new to do and learn every day. At least, that's what Hakkekkyuu U-1146 feels as he rushes to and fro, searching for any pathogens that could cause harm to the body. Despite his dangerous line of work, it's all worth it to protect the happy smiles of Sekkekkyuu AE3803, the platelet crew, his fellow neutrop Maklumat lanjut
ASAL: RM59.90

SEKARANG: RM 59.90 (-0%)

AHLI: RM 59.90 (-0%)

Oleh
Q & A STPM Penggal 1 . 2. 3 Pengajian Am memuatkan SOALAN dan JAWAPAN yang menepati piawai STPM. Siri ini disediakan khas untuk membantu pelajar menguasai teknik-teknik menjawab soalan dengan baik.CIRI-CIRI ISTIMEWA• Berdasarkan sukatan pelajaran terbaharu• Soalan mencabar dan berkualiti yang disediakan mengikut subtopik• Jawapan cadangan yang berkualiti untuk melatih pelajar menjawab soalan dengan berkesan• Tip Pemeri Maklumat lanjut
ASAL: RM31.95

SEKARANG: RM 31.95 (-0%)

AHLI: RM 31.95 (-0%)

Oleh
Magical Girl Lyrical Nanoha 高町奈叶是个平凡的小学三年级女生,与好友在如同日常作息的前往补习途中,发现了从异世界米德其路达(Mid-Childan,又译米德芝尔达)来的雪貂尤诺•斯克莱亚.他利用心灵感应告诉奈叶,他来到这个世界的理由是为了回收他所挖掘到的太古遗产(平行次元中的高度文明的遗产)"宝石种子”.奈叶为了保护可能因为宝石种子暴走被破坏的城镇,决 Maklumat lanjut
ASAL: RM69.90

SEKARANG: RM 69.90 (-0%)

AHLI: RM 69.90 (-0%)

Oleh Tey Marzuki
Dunia diancam bencana jerebu gas beracun dan Bandar Baerney tidak lagi seperti sebelumnya. Hanya tinggal sepi dan kesengsaraan. Eva yang kehilangan seluruh ahli keluarganya, berusaha untuk terus hidup bersama-sama survivor lain dalam dunia apokalips yang penuh cabaran. Ketika semua harapan hampir memudar, datang satu mesej morse code yang membawa prospek baru. Bantuan untuk pergi ke satu penempatan baru yang menjanjikan keselamatan dan keperluan yang cukup. Maka bermulalah Maklumat lanjut
ASAL: RM24.00

SEKARANG: RM 24.00 (-0%)

AHLI: RM 21.60 (-10%)

Oleh Cahaya Ainn
Di hatiku hanya ada kamu! Terkejut. Keliru. Itulah reaksi pertama Alisa saat bertemu Hakim buat kali pertama setelah setahun berlalu, sejak pertemuan mereka di Granada, Sepanyol. Hakim, yang kononya berjanji mahu menjemputnya di lapangan terbang, hilang begitu sahaja sehinggalah mereka dipertemukan sekali lagi apabila Alisa berjaya diterima bekerja di syarikat milik Hakim, sebagai setiausaha lelaki itu! Yang peliknya, Hakim langsung tak mengenalinya. Atau lelaki itu sekad Maklumat lanjut
ASAL: RM25.00

SEKARANG: RM 25.00 (-0%)

AHLI: RM 20.00 (-20%)

Oleh
NARUTO SHIPPUDEN 火影忍者疾风传 It has been two and a half years since Naruto Uzumaki left Konohagakure, the Hidden Leaf Village, for intense training following events which fueled his desire to be stronger. Now Akatsuki, the mysterious organization of elite rogue ninja, is closing in on their grand plan which may threaten the safety of the entire shinobi world. Although Naruto is older and sinister events loom on the horizon, he has changed little in personality—sti Maklumat lanjut
ASAL: RM299.90

SEKARANG: RM 299.90 (-0%)

AHLI: RM 299.90 (-0%)

Oleh Shahaini Zahar
PANG!!! Satu penampar hinggap di pipi. Anita jatuh terjelepok atas lantai tetapi tangannya tetap kemas memegang telefon pintar. Dia pandang Hannah yang tercegat depannya. Gadis itu ditenteramkan Gigi. Rena pula membantunya bangun. Sanggup kau buat aku macam ni, Anita? Kau datang semata-mata nak musnahkan hidup aku! jerit Hannah hilang kawalan. Belum habis pemergian Rayyan ditangisi, Hannah dikhianati. Angkara Anita, video IG Live mengaibkan dirinya jadi viral hingga menjatuhk Maklumat lanjut
ASAL: RM18.00

SEKARANG: RM 18.00 (-0%)

AHLI: RM 16.20 (-10%)

Oleh
Yakusoku no Neverland 约定的梦幻岛 At Grace Field House, life couldn't be better for the orphans! Though they have no parents, together with the other kids and a kind "Mama" who cares for them, they form one big, happy family. No child is ever overlooked, especially since they are all adopted by the age of 12. Their daily lives involve rigorous tests, but afterwards, they are allowed to play outside. There is only one rule they must obey: do not leave the orphanage. But Maklumat lanjut
ASAL: RM43.90

SEKARANG: RM 43.90 (-0%)

AHLI: RM 43.90 (-0%)

Oleh August King
Setelah memiliki jantung raksasa paya, Atu dan Bhir meneruskan kembara ke Padang Pasir Matahari Merah untuk mencari ramuan ajaib seterusnya iaitu permata……KALA JENGKING MERAH! Khabar angin mengatakan makhluk ini sangat buas dan menakutkan. Sudah pastinya, misi kali ini boleh mengancam nyawa Atu dan Bhir! Adakah mereka akan berjaya memiliki ramuan kedua ini? Maklumat lanjut
ASAL: RM12.00

SEKARANG: RM 12.00 (-0%)

AHLI: RM 10.80 (-10%)

Oleh 李帝勳 , 李絮 , 金义圣 , 表艺珍
Kim Do-Ki (Lee Je-Hoon) graduated from the Naval Academy and became an UDT (underwater demolition team) Official. His mother was murdered by a serial killer and his life changed afterwards. Kim Do-Ki is now a deluxe taxi driver and works for Rainbow Taxi Company. The company is not just an ordinary taxi company. The company offers a special "revenge-call" service. If clients ask them to take revenge, Kim Do-Ki and his co-workers will perform the service. “Right is right onl Maklumat lanjut
ASAL: RM59.90

SEKARANG: RM 59.90 (-0%)

AHLI: RM 59.90 (-0%)

Oleh Hannaz
Betul kata orang, cinta tak semestinya memiliki. Gadis yang sering berkaca mata itu tidak pernah membayangkan hidupnya akan berubah dalam sekelip mata. Itulah yang terjadi tatkala dia dalam buruan seorang lelaki yang mendendaminya berpuluh tahun lamanya. Yasmin jadi paranoid sehinggakan dia lebih gemar berada dalam dunianya sendiri tanpa mengetahui punca dia didendami Syed Amran. Namun, kehadiran Nash Dzulkarnain merubah segala-galanya. Ada saja lelaki itu di depan mata be Maklumat lanjut
ASAL: RM27.00

SEKARANG: RM 27.00 (-0%)

AHLI: RM 21.60 (-20%)

Oleh
Macross Frontier Following a catastrophic war against a race of giants known as the Zentradi, humanity has escaped towards the center of the galaxy aboard a fleet of colonial vessels called the Macross Frontier. As the extraterrestrial threat is left further and further behind, life on Macross Frontier proceeds as usual. In the year 2059, a young mecha pilot trainee named Alto Saotome and his colleagues are preparing to perform an accompanying routine for the famous singer Maklumat lanjut
ASAL: RM43.90

SEKARANG: RM 43.90 (-0%)

AHLI: RM 43.90 (-0%)

Oleh Oga
Parry yang tidak sengaja menyaksikan urusan jual beli dadah telah mengambil langkah drastik menghentikan jenayah itu. Namun, ternyata dia tersilap langkah dan menyebabkan sasaran melarikan diri.Demi menjatuhkan kartel dadah, Unit Khas Sementara ditugaskan memberi bantuan kepada Jabatan Siasatan Jenayah Narkotik. Adakah operasi mereka akan berjaya? Dan... dapatkah Parry menebus kesilapannya?Terimalah jilid kedua ‘Siri Barisan Hadapan’ penuh aksi! Maklumat lanjut
ASAL: RM12.00

SEKARANG: RM 12.00 (-0%)

AHLI: RM 10.80 (-10%)

Oleh
*Diterbitkan khas untuk kanak-kanak berumur 5 hingga 6 tahun *Pelbagai aktiviti dan illustrasi yang menarik dimuatkan dalam siri ini agar dapat meningkatkan minat kanak-kanak untuk belajar serta membantu mereka memahami dan menguasai setiap mata pelajaran Maklumat lanjut
ASAL: RM14.90

SEKARANG: RM 14.90 (-0%)

AHLI: RM 13.41 (-10%)

Oleh Nisaamuttalib
Emeer Isyraf –kacak dan berkarisma. Seorang yang gila kerja hingga tiada masa dan hati untuk bersosial. Dia juga buta tentang cinta. Wajahnya dingin dan beku – tidak bersahabat. Perempuan sebelah mata pun dia tak pandang apatah lagi mahu memberikan hati. Digelar 'Mr Heartless' kerana tidak mempunyai perasaan. Seluruh kehidupannya hanyalah di pejabat dan kerja 'kedua'nya itu... Nur Dania – wanita muda yang baru sahaja diceraikan oleh suami kerana fitnah. Kebahagiaan y Maklumat lanjut
ASAL: RM28.00

SEKARANG: RM 28.00 (-0%)

AHLI: RM 22.40 (-20%)

Oleh East Diani
Akibat tersilap langkah mengatur jalan hidup, rosak masa depan Alisya. Kerana seorang lelaki harga diri yang dijaganya musnah. Hidupnya musnah dan masa depannya hancur. Saat dia rebah Haikal Mikail hadir bagaikan seorang penyelamat waklaupun hubungan mereka bagaikan anjing dan kucing yang selalu bercakaran. Abang teman baiknya itu ada sebab mengapa dia ingin membantu. Semuanya kerana maruah seorang wanita. "Hah, sebab sayang habis semua maruah diri digadaikan. Masa nak buat Maklumat lanjut
ASAL: RM28.90

SEKARANG: RM 26.01 (-10%)

AHLI: RM 23.12 (-20%)

Oleh Eb Reeza
Rambut bersimpul mati berkubur di tapak tangan, jiwa berdetak lara dibunuh mati kenyataan. Jangan diseru si ‘dia’. Jika diseru si ‘dia’ akan datang melawat. Si ‘dia’ akan menyapa dan seterusnya… si ‘dia’ akan menjelma. Inilah yang sering dielak oleh pelajar di sekolah Seri Ratu. Mereka langsung tidak mahu si ‘dia’ datang berkunjung ke dorm kerana jika tidak sesuatu yang ngeri akan berlaku. Seboleh-bolehnya mereka cuba mengelak bertemu kecuali seseoran Maklumat lanjut
ASAL: RM23.00

SEKARANG: RM 23.00 (-0%)

AHLI: RM 18.40 (-20%)

Out of stock

Oleh Rohamiah Muda
Allah sentiasa ada untuk kita. Bahkan ia sangat dekat dengan kita. Apa yang terdetik di hati kita, Dia mendengarnya. Masya-Allah. Silap kita kerana jauhkan diri daripada Tuhan. Baiknya Allah sehingga kita tidak mampu menghitung berjuta nikmat yang diberi kepada kita setiap hari. Kawan, berlapang dadalah dengan ujian. Kerana syurga itu akan diisi oleh orang-orang yang diuji, seperti para nabi. Begitulah dengan kita, kawan. Allah mahu beri kita syurga melalui ujian yang sedang Maklumat lanjut
ASAL: RM20.00

SEKARANG: RM 20.00 (-0%)

AHLI: RM 18.00 (-10%)

Oleh Hitsuji Tsujinaga
Ciri lelaki macam mana buat kau jatuh cinta pandang pertama...?Lelaki bertelinga haiwan, ahli band muzik ataupun lelaki silap mata? Bila mata bertentang mata... jantung terus berdegup kencang! (> Maklumat lanjut
ASAL: RM12.00

SEKARANG: RM 12.00 (-0%)

AHLI: RM 10.80 (-10%)

Oleh Kron
HEI, BUAT APA TU @ TEPI JALAN?KOMIK SERAM BIKIN MEREMANG & JANTUNG BERDEGUP KENCANG. PASTI MENGGIGIL KETAKUTAN. SIRI 'AKU DENGAR KAT...' MEMBUATKAN SUASANA TEGANG & BADAN KEJUNG!"Hoi, bahayalah bergurau kat tepi jalan macam ni!"Teguran sebegini memang kena terima sebab ia demi keselamatan bersama. Tapi..."Ada orang kat belakang kita ke tadi?"BANGG!!!Kemalangan ngeri mungkin tinggalkan 'sesuatu' menyeramkan. Jadi, bila berseorangan kat tepi jalan tu, hati-hati... 'dia' bukan k Maklumat lanjut
ASAL: RM12.00

SEKARANG: RM 12.00 (-0%)

AHLI: RM 10.80 (-10%)

Oleh Asraf Shaari
Tatkala makhluk menyerupaimu, ingatlah Azazil sentisa menyesatkanmu. Sunyi sentiasa menemani jasadnya. Sepi sentiasa berdampingan dengan nadinya. Sejak kehadirannya, pelbagai kejadian aneh berlaku, sehingga kematian demi kematian menjadi santapan mata. Penghuni asrama sentiasa berjaga-jaga. Jika tidak, mereka ditimpa musibah. Gangguan tidak pernah berhenti. Dia dituduh membela saka sehingga memberi kesan kepada kawan-kawan yang rapat dengannya. “Aku rasa la kan, benda tu Maklumat lanjut
ASAL: RM24.00

SEKARANG: RM 24.00 (-0%)

AHLI: RM 21.60 (-10%)

Oleh F.H.Y
Kupasrahkan segala kepada Tuhan Seandainya ini memang sudah ditakdirkan… Kelmarin, dia masih ada di sisiku. Merangkulku mesra penuh romantis. Ketika itu, aku sangka akulah perempuan paling bahagia di dunia. Sebaliknya hari ini, di hadapanku tanpa rasa bersalah dia merangkul wanita lain. Di khayalak ramai! Kini akulah wanita termalang di dunia. “You sayang I, kan?” Aku tundukkan wajah bila mendengar soalan Melinda itu. Kalau mampu, aku mahu pekup telinga. Aku tak ma Maklumat lanjut
ASAL: RM25.00

SEKARANG: RM 25.00 (-0%)

AHLI: RM 22.50 (-10%)

Oleh Hanina Abdullah
“Saya terima abang yang sekarang, abang yang baik di mata dan hati saya.” PROJEK pertama, ditolak. Projek kedua, tak berkenan. Projek ketiga, ehemmm… Si Alpha Male ni buatkan dirinya setiap malam teringat-ingat pulak! Bukan senang tau hati seorang Emmalyn yang pendiam boleh tergugat. Tapi… yang di sebelah sana terpikatkah? Maklumlah, stok lelaki ala-ala Zul Ariffin kut, takkanlah susah nak cari jodoh? Emmalyn tahu, dirinya dijadikan ‘gula’ untuk menarik Si Tareq. Maklumat lanjut
ASAL: RM27.00

SEKARANG: RM 27.00 (-0%)

AHLI: RM 24.30 (-10%)

Oleh Wan Nur Najihah
Tetaplah berjanji untuk bersama selamanya… Indahnya percintaan apabila diakhiri dengan satu ikatan yang sah. Biarpun banyak halangan, Lufiya dan Bazlan memaknakan hubungan mereka dengan hiasan bahagia dan sumpah setia. Namun, janji tinggal janji. Lufiya tertipu! Sungguh, Bazlan bijak mengatur janji palsu. Lelaki itu tersilap langkah. Dan malam itu menjadi saksi, mimpi ngeri menghancurkan kasih sayang mereka. Terlerai sudah mahligai cinta abadi. “Kalau ada pisau kat tang Maklumat lanjut
ASAL: RM25.00

SEKARANG: RM 25.00 (-0%)

AHLI: RM 22.50 (-10%)

Oleh Sufea Hareez
“You are just ‘wow’ me, Miss Ducati.”- Amir Luqman. Siapa yang tak kenal Tuan CEO muda yang tampan dan segak bergaya bernama Amir Luqman? Dan kelebihan yang dimilikinya telah digunakan untuk menakluki seorang Miss Ducati. Hanya di bilik persalinan, segalanya bermula dan berakhir dengan sejarah yang tak termampu dilupakan. Dua tahun berlalu, mereka ditemukan semula. Maka terjadilah adegan Tuan CEO mengejar Miss Ducati. “Tak boleh ke kalau awak terus ignore je saya? Maklumat lanjut
ASAL: RM27.00

SEKARANG: RM 27.00 (-0%)

AHLI: RM 24.30 (-10%)

Oleh Nureen Ahmad
Bukan untuk sesaat, tapi untuk selamanya... “Sorry.” - Haziq Naufal “Weh, kau ni buta ke apa? Muka aku yang cantik ni ada macam permukaan meja ke, sengal?” - Ziqa Aryssa Bermula dengan kisah menyakitkan hati, Ziqa Aryssa mengenali dia. Dia, mamat mulut tak ada filter. Sudahlah kurang ajar, mulut puaka, sesuka hati pula dia hendak panggil Ziqa dengan gelaran yang bikin menyirap hati. “Perempuan macam tu elok jadi andartu je. Sesuai dengan muka.” - Haziq Naufal Maklumat lanjut
ASAL: RM24.00

SEKARANG: RM 24.00 (-0%)

AHLI: RM 21.60 (-10%)

Oleh Miz Amaryllis
“Awak sejak lahir memang cantik dan sempurna macam ni ke?” – Ahmad Danish Arman “Awak mesti terlebih minum air gula. Apa yang keluar dari mulut awak, manis belaka.” - Nur Shahwatul Islam Betul kata orang. Bila hati dah terpaut rasa suka, sikit cela pun tak nampak dek mata. Tapi bila yang sempurna itu ternyata hanya luaran semata-mata, mulalah bertingkah kata, mencari cela yang ada lalu berpaling muka. Yang menjadi isunya bila dah bersusah payah move on, terjadi pula Maklumat lanjut
ASAL: RM39.00

SEKARANG: RM 39.00 (-0%)

AHLI: RM 35.10 (-10%)

Oleh Azieana
Mencintaimu merupakan perkara terindah dalam hidupku! Aydan nekad mengakui keburukannya di hadapan perempuan yang tidak kenalinya, gara-gara geramnya kerana asyik digesa oleh Puan Sri Hayati supaya dia segera berkahwin. “Dari segi luaran, I ni nampak hebat, tapi hakikatnya I ni jenis lelaki yang panas baran, pengotor, suka sepah- sepahkan semua barang dalam bilik, letak pakaian merata-rata, termasuklah seluar dalam I.” – Aydan Anis yang terkejut segera meninggalkan rest Maklumat lanjut
ASAL: RM28.00

SEKARANG: RM 28.00 (-0%)

AHLI: RM 25.20 (-10%)

Oleh Kaoru
ASAL: RM12.00

SEKARANG: RM 12.00 (-0%)

AHLI: RM 10.80 (-10%)

Oleh
Ex-soldier Juuzou Inui has one question—who turned him into a cyborg and erased his memories? After the war, cyborg soldiers known as the Extended were discharged. Juzo Inui is one of them, a man whose body was transformed, his head replaced with a giant gun! With no memory of his previous life—or who replaced his head and why—Inui now scratches out a living in the dark streets of the city as a Resolver, taking on cases involving the Extended. When a fellow Extended sho Maklumat lanjut
ASAL: RM43.90

SEKARANG: RM 43.90 (-0%)

AHLI: RM 43.90 (-0%)

Oleh
Nijigasaki High School is located in Odaiba, Tokyo. The school is popular due to its free school style and diverse majors. The story centers on the members of school idol club in Nijigasaki, and their attempt to prevent the club from being abolished. 位于东京台场,拥有自由校风和多项专科的人气高中“虹咲学园”。对学园偶像的魅力感到心动的普通科2年级高咲侑,和儿时玩伴上原步梦一起敲响了“学园偶像同好会”的 Maklumat lanjut
ASAL: RM21.90

SEKARANG: RM 21.90 (-0%)

AHLI: RM 21.90 (-0%)

Oleh
"When people shine, a miracle is born. That shine is the symbol of the warriors who can change the future! KIRAMAI GO! " A princess from a land of jewelry and Kiramai Stones comes to Earth in search of people with a “shining spirit” called Kiramental, a source of outstanding charm and talent. She seeks them out to make them into warriors to defend Earth from an evil army. Five are chosen by the Kiramai Stones, which transform into sentient vehicle companions known as Mas Maklumat lanjut
ASAL: RM59.90

SEKARANG: RM 59.90 (-0%)

AHLI: RM 59.90 (-0%)

Oleh Maria Kajiwa
Utusan maut dari zaman silam. “Dhaw yang kamu hasilkan memang bagus dan bermutu tinggi tetapi sayang dhaw itu memiliki semangat yang jahat. Semangat yang tidak terdidik oleh ketenangan tetapi hanya dilentur oleh sifat api. Ia membunuh tanpa memilih. Apa sahaja yang melintas akan mati apabila tersentuh.” – SAMI TUA Sebuah artifak berharga dari zaman Kerajaan LannaThai menjadi rebutan pelbagai pihak. Justru itu sebagai langkah berjaga-jaga, Khalid diminta sahabat lamany Maklumat lanjut
ASAL: RM23.00

SEKARANG: RM 23.00 (-0%)

AHLI: RM 20.70 (-10%)

Oleh Qis Nur Harraz
Every rose has its thorn. Begitu juga dengan kasih sayang, pudarnya ia tak pernah terduga. “Anak angkat tetap anak angkat. Walau kita usaha untuk jadikan dia ahli keluarga dan mahram kita, status dia tetap tak pernah berubah! Dia bukan darah daging kita! Dia bukan ahli keluarga ni!” – Tuan Azri Menjadi anak yang taat dan tidak pernah ingkar, Harriz Murray lelaki berdarah kacukan Melayu-Inggeris terus disingkir jauh daripada keluarga Tuan Azri. Semuanya kerana dia ti Maklumat lanjut
ASAL: RM29.00

SEKARANG: RM 29.00 (-0%)

AHLI: RM 26.10 (-10%)

Oleh Shera Zulghafar
"Yang duka itu cinta. Yang lara itu rindu. Dan, aku masih memilih kamu Indah dan bahagia, dua kata itu cukup menggambarkan betapa sempurnanya hidup Airis Qaisya. Namun, satu kejadian yang menimpa telah meragut segala-galanya. Dalam sekelip mata, indah itu lenyap…. bahagia itu ranap. Kakak kembarnya, Alayna Naira, melarikan diri sebelum perkahwinannya bersama Azhar Iskandar. Ayah dan ibunya pula terlibat dalam satu kemalangan yang meragut nyawa. Belum sempat dia menyap Maklumat lanjut
ASAL: RM26.00

SEKARANG: RM 26.00 (-0%)

AHLI: RM 23.40 (-10%)

Oleh Elvroseth
“Kiss or kill?” BLURB: Empero. Sebuah empayar yang gah di mana bandar utamanya terletak di Roman Hispania. Mereka yang beragama hidup dalam ketakutan dan golongan pagan mula menguasai kemanusiaan dengan konsep Homo Deus. Dan di sini, lahirnya seorang puteri yang tidak bermahkota dan tidak bertakhta. Sultanah Lilith Alai’syah. Itu gelaran yang sepatutnya disandang. Dia hidup tanpa beristana dan tanpa emas permata menyaluti tubuhnya. Sehingga suatu hari, dia bertemu den Maklumat lanjut
ASAL: RM38.00

SEKARANG: RM 38.00 (-0%)

AHLI: RM 34.20 (-10%)

Oleh Cahaya Faliya
“Kau ni buta ke apa? Mata letak mana?” – Zarith Akibat pelanggaran itu, mereka kerap berjumpa. Adakah itu jodoh? Namun di sebalik pertemuan itu, mereka sering bergaduh. Hari demi hari, benci bertukar sayang, sayang bertukar cinta. Namun, mampukah cinta itu bertahan andai dugaan datang bertimpa-timpa? “Dahlah, tuan. Saya rasa tak ada apa-apa yang perlu kita bincangkan lagi. Pernikahan ini memang tak boleh diteruskan.” – Yana Pengenalan Fendi dan Yana Maklumat lanjut
ASAL: RM28.00

SEKARANG: RM 28.00 (-0%)

AHLI: RM 25.20 (-10%)

Oleh Ieya Sya
Suatu ketika dahulu, mereka teman sekelas yang tidak saling menyapa. Beberapa tahun kemudian, hubungan mereka bertukar kepada majikan dan pekerja. Majikan yang dingin tetapi suka membuli si pekerja. “Dalam banyak-banyak pekerja, kenapa encik pilih saya yang temankan encik?” - Liya. “Aku suruh, buat saja. Tak payah tanya kenapa. Aku tak suka.” - Afiq. Tanpa sengaja, Afiq telah bermain dengan nyawa Liya. Demi membetulkan keadaan, Afiq menoktahkan semuanya dengan Maklumat lanjut
ASAL: RM30.00

SEKARANG: RM 30.00 (-0%)

AHLI: RM 27.00 (-10%)

Oleh Cik Tet
Yam cintakan Izz setengah mati. Namun, kerana hati busuk orang lain, Yam terpaksa melepaskan walaupun hatinya teruk terluka. "Yam minta maaf. Yam tak cintakan abang lagi. Bahagia Yam, bukan dengan abang. Jangan cari Yam lagi dan jangan muncul depan Yam lagi.”-Maryam Mulut melafazkan benci, tapi pada hakikatnya...setiap hari Yam tunggu Izz datang untuk membawanya pergi dari derita yang ditanggungnya. Namun harapannya hanya tinggal harapan. Si dia pergi bersama luka dan kec Maklumat lanjut
ASAL: RM24.00

SEKARANG: RM 24.00 (-0%)

AHLI: RM 21.60 (-10%)

Oleh Naufal Isa
Kadang, kita selalu mempersoalkan takdir: "Kenapa aku dilahirkan begini?" "Kenapa Tuhan tak beri aku hidayah?" "Kenapa aku diuji sebegini?" Sedangkan, kita lupa. Kita alpa. Kita biarkan. Kita abaikan, segala peluang, ruang, nikmat, hidayah, dan petunjuk yang setiap hari Allah hulur pada kita, tapi KITA SENDIRI YANG MENOLAK HIDAYAH TERSEBUT lalu terus menerus memberi alasan dan menyalahkan Dia. Apa yang menghalang kita untuk membuka ruang hati kita untuk menerima hidayah yang Maklumat lanjut
ASAL: RM30.00

SEKARANG: RM 30.00 (-0%)

AHLI: RM 27.00 (-10%)

Oleh
932 Dead or Alive! Queen's Sumo Inferno! 非生即死 QUEEN的大相撲地獄 Mati atau Hidup! Neraka Sumo Queen! 933 Gyukimaru! Zoro Fights a Duel on Bandit's Bridge! 牛鬼丸 索隆劫路橋的決鬥 Gyukimaru! Zoro Bertarung di Jambatan Perompak! 934 A Big Turnover! The Three-Sword Style Overcomes Danger! 大逆轉 跨越生死關頭的三刀流 Pusing Ganti Besar! Gaya Tiga Pedang Mengatasi Bahaya! 935 Zoro, Stunned! The Shocking Identity of the Mysterious Woman! 索隆 Maklumat lanjut
ASAL: RM49.90

SEKARANG: RM 49.90 (-0%)

AHLI: RM 49.90 (-0%)

Oleh Pynat Mouri
Kalau ada jodoh go on, tapi kalau ditakdirkan tak ada jodoh, aku akan move on! Bagi AZREEN SHARMIN, orang yang paling dia benci semasa balik kampung pastilah terserempak dengan Azamuddin. Budak lelaki yang suka mengejek-ejek dan jadikan dirinya sebagai bahan lawak bodoh dia. Badak, gemuk, tembun, gajah… Semua lengkap dijadikan bahan sindiran. Dan selayaknya hanya jelingan saja yang dihadiahkan untuk lelaki yang dah serupa setan. “ Amboi, cenge sungguh. Alang-alang tok im Maklumat lanjut
ASAL: RM26.00

SEKARANG: RM 26.00 (-0%)

AHLI: RM 23.40 (-10%)

Out of stock

Oleh Weeda Aizira
Andai cinta ini bersatu, sayangi aku setulus hatimu. Jasmin menyilang tangan. Naluri seorang penulis mula menghantui diri. Berselang-seli dia mengatur pandangan. Lain macam aura mereka bertiga. Spontan, darahnya berderau. Eh, kenapa scene ni macam dalam novel baru aku?! Dia tak pernah tahu, dia ada bakat jadi nujum rupanya. Fuh! Apa yang ditulis di dalam novel terbaharunya, sebijik terjadi depan mata! “Yang mana kau nampak macam ada gaya jadi hero novel aku akan data Maklumat lanjut
ASAL: RM30.00

SEKARANG: RM 30.00 (-0%)

AHLI: RM 27.00 (-10%)

1-1234 of 1234

Page:
  1. 1
  2. 2
  3. 3
  4. 4
  5. 5
*

Back to Top