0

Jumlah 0produk dalam troli anda. ×

Anda tidak mempunyai item di troli pembelian anda.

' Buku stpm 'Dijumpai 3486 Produk Berkaitan
Oleh Sisyoujae
Tanya diri korang, dalam sehari berapa kali korang salahkan diri sendiri? #ingatAllahSWT Hidup ni tak lari dari konflik dan masalah. Kadang-kadang, kita cuba jadi hero selesaikan masalah orang sampai lupa hal sendiri. Kadang-kadang kita buat perkara baik tapi jiwa sentiasa berkecamuk. Kadang-kadang kita terlalu nak jadi macam orang lain hinggakan banyak alasan dan halangan dalam diri. Buku ni (bukan komik atau novel!) tak nak suruh korang salahkan diri sendiri dan keliling, Maklumat lanjut
ASAL: RM20.00

SEKARANG: RM 20.00 (-0%)

AHLI: RM 18.00 (-10%)

Oleh Nasa Yusof
Tahukah bahawa Novelis Nasa Yusuf merupakan penulis di laman Fiksyen Shasha? Kini karya beliau iaitu Mastermind sudah pun dicetak! DANGKAL PADA AKAL, BURU IKUT NAFSU Mangsa yang diculik semua wanita, namun dipilih. Pilihannya pula menjurus kepada kefahaman psikonya sendiri. Mereka diseksa, dibiarkan dan dibunuh kejam. Organ mereka diambil, mayat mereka dicampak dan dibuang. Namun, perilakunya bertujuan. Tindakannya juga mengikut arahan. Haikal seorang bekas anggo Maklumat lanjut
ASAL: RM26.00

SEKARANG: RM 26.00 (-0%)

AHLI: RM 23.40 (-10%)

Oleh S. Kausari
Rahsia kegelapan akhirnya terbongkar! Banglo House of Ophelia telah diberi nama baru sebagai Rose of Orient setelah dibeli oleh seorang wanita elit bernama Doris Ong. Kejadian aneh dan orang hilang bermula semula. Inspektor Sabirin yang baru pulang dari selatan Thailand telah berhadapan dengan kes orang hilang ini. Elyas Khusairi yang berada di China untuk penggambaran filem Sumpahan Ling Chi cuba menyiasat rahsia di sebalik sumpahan ke atas pisau hukuman ling chi itu. Maklumat lanjut
ASAL: RM26.00

SEKARANG: RM 26.00 (-0%)

AHLI: RM 23.40 (-10%)

Oleh Shukery Azizan , Aiman Afeef
Meninggalkan maksiat, tidaklah semudah yang disangka. Lebih-lebih lagi kalau ianya ditahap ketagihan. Ya, amat susah nak tinggalkan! Disudut hati orang yang bermaksiat, dia hakikatnya nak berubah. Dia menangis berkali-kali, bertaubat, namun taubatnya itu tak mampu menghilangkan ketagihannya. Dosa itu menghantui. Jatuh bangun, jatuh dan bangun, taubat dan taubat, tangisan demi tangisan. Seolah TIADA JALAN KELUAR untuk meninggalkan maksiat. Buku ini sesuai untuk ; 1. O Maklumat lanjut
ASAL: RM30.00

SEKARANG: RM 30.00 (-0%)

AHLI: RM 27.00 (-10%)

Oleh Dr Mohd Hilmi B Abdullah
Perubatan Ibnu Sina mungkin belum lagi terkenal di negara ini. Perubatan ini selalu disalah anggap sebagai perubatan homeopati, sedangkan terdapat banyak perbezaan antara kedua-dua disiplin ilmu perubatan tersebut, tanpa menafikan terdapatnya beberapa persamaan antara kedua-duanya. Perubatan Ibnu Sina, di sebalik usianya yang telah pun mencapai angka seribu tahun, masih lagi diamalkan secara serius dan efektif di India, Pakistan, Asia Tengah, dan Eropah. Malah, di India dan P Maklumat lanjut
ASAL: RM34.00

SEKARANG: RM 34.00 (-0%)

AHLI: RM 30.60 (-10%)

Oleh Abdullah Abdul Hamid
Kenapa buku ini dihasilkan? Siapakah yang perlu membacanya? Apakah mesej yang terkandung di dalamnya? Buku Apabila Wartawan dan Artis Menangis adalah catatan daripada perjalanan dan pengalaman penulis di beberapa buah negara terutamanya ketika menjalankan tugasan Wartawan dan misi kemanusiaan, antaranya Tebing Barat dan Semenanjung Gaza di Palestin, Syria dan Bangladesh. Buku ini dihasilkan untuk menyampaikan pelbagai kisah yang disaksikan dan dirasai sendiri oleh penulisnya. Maklumat lanjut
ASAL: RM25.00

SEKARANG: RM 25.00 (-0%)

AHLI: RM 22.50 (-10%)

Oleh Imam Musbikin
Keterangan Buku Bagi kebanyakan kanak-kanak bersekolah adalah suatu yang menyeronokkan. Di sini dunia sosial, persahabatan dan pembelajaran secara formal dijalankan. Faktor sekeliling seperti kawan-kawan, guru-guru dan persekitaran adalah paling banyak mempengaruhi emosi dan minat kanak-kanak untuk ke sekolah. Namun ada juga kita mendengarkan keluhan ibu bapa yang anak mereka tidak suka ke sekolah. Kenapa? Ada juga anak-anak yang suka bersekolah tetapi malas belajar. Kenapa? Maklumat lanjut
ASAL: RM15.00

SEKARANG: RM 12.00 (-20%)

AHLI: RM 12.00 (-20%)

Oleh Kin
"Shh... tolong diam!" Kenapa pustakawan selalu tegur kita jangan buat bising? Dia tak nak kita ganggu orang lain ke? Atau sebenarnya dia bimbang kita ganggu sesuatu tak dapat dilihat dengan mata kasar? Bila duduk seorang diri kat perpustakaan, pernah tak korang rasa ada kelibat kat belakang? Tapi bila toleh tak ada apa-apa pun. Mungkin benda tu nak baca buku bersama korang... Maklumat lanjut
ASAL: RM12.00

SEKARANG: RM 9.60 (-20%)

AHLI: RM 9.60 (-20%)

Oleh Shamsul Bahriel
Buku ini menceritakan sejarah yang berlaku di wilayah Asia Tengah yang disebut-sebut oleh sesetengah sejarawan sebagai Terra Incognita (wilayah yang tidak dikenali) atau Terra Pericolosa (wilayah yang berbahaya). Sejarahnya bermula dari penguasaan bangsa Parsi/Aria sehinggalah terbentuknya nasionalisme hasil penjajahan Kesatuan Soviet pada abad ke-20. Buku ini menceritakan juga abagaiamana bangsa Parsi, Turki, Arab, Cina, Mongol, Yunani, Rusia mahupun Rom berhubung serta bera Maklumat lanjut
ASAL: RM35.90

SEKARANG: RM 35.90 (-0%)

AHLI: RM 28.72 (-20%)

Oleh Tong Wei
MOJO-MOJO: TONGKAT SAKTI 1 Maklumat lanjut
ASAL: RM8.90

SEKARANG: RM 7.12 (-20%)

AHLI: RM 7.12 (-20%)

Oleh Tong Wei
MOJO-MOJO: TONGKAT SAKTI 2 Maklumat lanjut
ASAL: RM8.90

SEKARANG: RM 7.12 (-20%)

AHLI: RM 7.12 (-20%)

Oleh Tong Wei
MOJO-MOJO: PARI-PARI ORIGAMI 1 Maklumat lanjut
ASAL: RM8.90

SEKARANG: RM 7.12 (-20%)

AHLI: RM 7.12 (-20%)

Oleh Tong Wei
MOJO-MOJO: PARI-PARI ORIGAMI 2 Maklumat lanjut
ASAL: RM8.90

SEKARANG: RM 7.12 (-20%)

AHLI: RM 7.12 (-20%)

Oleh Tong Wei
MOJO-MOJO: KEMBAR MAGIK 1 Maklumat lanjut
ASAL: RM8.90

SEKARANG: RM 7.12 (-20%)

AHLI: RM 7.12 (-20%)

Oleh Tong Wei
MOJO-MOJO: KEMBAR MAGIK 2 Maklumat lanjut
ASAL: RM8.90

SEKARANG: RM 7.12 (-20%)

AHLI: RM 7.12 (-20%)

Oleh KK Ng
SIRI ADIWIRA: WIRA HIJAU 1 Maklumat lanjut
ASAL: RM8.90

SEKARANG: RM 7.12 (-20%)

AHLI: RM 7.12 (-20%)

Oleh KK Ng
SIRI ADIWIRA: WIRA HIJAU 2 Maklumat lanjut
ASAL: RM8.90

SEKARANG: RM 7.12 (-20%)

AHLI: RM 7.12 (-20%)

Oleh Dj Fuzz
Ramai yang telah mencuba nasib untuk mendapatkan perhatian dari syarikat - syarikat rakaman dan ramai juga yang tak berjaya. Ketahui rahsia untuk Menjadi Artis Rakaman dengan lebih pantas dan efektif. Anda memerlukan buku ini: Jika anda nak jadi artis rakaman Jika anda mahu memiliki lagu - lagu hit dicorong radio Jika anda ingin tahu bagaimana industri muzik ini berfungsi Jika anda gemarkan muzik dan ingin menjana kewangan daripadanya Jika anda mempunyai bakat yang besa Maklumat lanjut
ASAL: RM28.00

SEKARANG: RM 28.00 (-0%)

AHLI: RM 25.20 (-10%)

Oleh Ustaz Muhadir Haji Joll
Kisah-kisah hidup para ulama dan orang soleh sangat perlu untuk diperdengarkan dan disebarkan kepada seluruh umat lebih-lebih lagi di akhir zaman ini manusia sudah ramai yang kehilangan adab, akhlak mulia, ketenangan dan rasa hormat. Buku ini memuatkan 95 kisah ulama dan ilmuan Islam yang bersungguh-sungguh dalam menuntut ilmu dan menyebarkan serta mengajarkannya kepada masyarakat di samping adab dan akhlak yang mereka tampilkan. Membaca kisah-kisah mereka mampu menghid Maklumat lanjut
ASAL: RM18.00

SEKARANG: RM 18.00 (-0%)

AHLI: RM 14.40 (-20%)

Oleh ZULKARNAIN DOLLAH
Buku ini menerangkan definisi, hukum-hukum dan merungkai kekeliruan yang berkaitan selain memberi panduanlengkap untuk menunaikan solat secara jamak dan qasar. Maklumat lanjut
ASAL: RM18.00

SEKARANG: RM 18.00 (-0%)

AHLI: RM 14.40 (-20%)

Oleh Noorfadzillah
Penemuan mayat mengecut tanpa kepala menggemparkan satu negara. Pihak polis yakin, ia perbuatan pembunuh bersiri berdarah dingin. Namun tidak pada Amirul dan Tok Yazid yang berharap andaian mereka salah apabila sesuatu dari gua terlarang itu telah dibangkitkan oleh seseorang. Citra Hana, gadis kesayangan Amirul hilang dari kampung setelah mengalami tekanan hidup yang membuatkan dirinya tertekan. Amirul nekad mencari dan membawa balik gadis itu meski bermacam kecaman buruk Maklumat lanjut
ASAL: RM28.00

SEKARANG: RM 28.00 (-0%)

AHLI: RM 25.20 (-10%)

Oleh Syeikh Khalid Bin Abdul Rahman Al-Ik
Mendidik anak merupakan amanah besar yang wajib dipikulkan oleh setiap ibu bapa dan para penjaga. Tanpa pendidikan dan latihan kehidupan yang benar pasti akan mencacatkan pembangunan sebuah tamadun agama dan bangsa. Bukan itu sahaja, is juga akan melemahkan sebuah institusi negara yang berdaulat. Lebih-lebih lagi di zaman yang semakin mencabar ini dengan kemajuan dan kecanggihan teknologi dan sistem maklumat. Semua maklumat boleh dipetik dengan hujung jari tanpa sempadan. Sam Maklumat lanjut
ASAL: RM55.00

SEKARANG: RM 44.00 (-20%)

AHLI: RM 44.00 (-20%)

Oleh
*专为1,2,3年级的学生编写 *附有28个笔画,笔顺,40个部首和偏旁,52个量词,标点符号,90组近义词,90组反义词和49个成语的笔记 *多样化的语法练习和复习帮助学生掌握基本的语文知识 *备有完整答案,以供参考 Maklumat lanjut
ASAL: RM13.90

SEKARANG: RM 13.90 (-0%)

AHLI: RM 12.51 (-10%)

Oleh
*专为1,2,3年级的学生编写 *附有96组形似字,96组同音字,48组多音多义字和变调的笔记 *多样化的语法练习和复习帮助学生掌握基本的语文知识 *备有完整答案,以供参考 Maklumat lanjut
ASAL: RM13.90

SEKARANG: RM 13.90 (-0%)

AHLI: RM 12.51 (-10%)

Oleh
*Diterbitkan khusus untuk murid-murid sekolah rendah *Kandungan siri ini selaras dengan KSSR Semakan yang terkini *Latihan-latihan yang berdasarkan DSKP (Dokumen Standard Kurikulum dan Pentaksiran) boleh membantu guru dan ibu bapa menilai pretasi murid-murid *Soalan-soalan yang menerapkan KBAT dan peta i-THINK dapat membantu murid-murid untuk memperkukuh kemahiran mengaplikasi, menganalisis, menilai dan mencipta *Buku-buku dalam siri ini amat komprehensif dan praktikal untuk Maklumat lanjut
ASAL: RM3.90

SEKARANG: RM 3.90 (-0%)

AHLI: RM 3.51 (-10%)

Oleh
*Diterbitkan khusus untuk murid-murid sekolah rendah *Kandungan siri ini selaras dengan KSSR Semakan yang terkini *Latihan-latihan yang berdasarkan DSKP (Dokumen Standard Kurikulum dan Pentaksiran) boleh membantu guru dan ibu bapa menilai pretasi murid-murid *Soalan-soalan yang menerapkan KBAT dan peta i-THINK dapat membantu murid-murid untuk memperkukuh kemahiran mengaplikasi, menganalisis, menilai dan mencipta *Buku-buku dalam siri ini amat komprehensif dan praktikal untuk Maklumat lanjut
ASAL: RM3.90

SEKARANG: RM 3.90 (-0%)

AHLI: RM 3.51 (-10%)

Oleh
*Diterbitkan khusus untuk murid-murid sekolah rendah *Kandungan siri ini selaras dengan KSSR Semakan yang terkini *Latihan-latihan yang berdasarkan DSKP (Dokumen Standard Kurikulum dan Pentaksiran) boleh membantu guru dan ibu bapa menilai pretasi murid-murid *Soalan-soalan yang menerapkan KBAT dan peta i-THINK dapat membantu murid-murid untuk memperkukuh kemahiran mengaplikasi, menganalisis, menilai dan mencipta *Buku-buku dalam siri ini amat komprehensif dan praktikal untuk Maklumat lanjut
ASAL: RM3.90

SEKARANG: RM 3.90 (-0%)

AHLI: RM 3.51 (-10%)

Oleh
*Diterbitkan khusus untuk murid-murid sekolah rendah *Kandungan siri ini selaras dengan KSSR *Latihan-latihan yang berdasarkan DSKP (Dokumen Standard Kurikulum dan Pentaksiran) boleh membantu guru dan ibu bapa menilai pretasi murid-murid *Soalan-soalan yang menerapkan KBAT dan peta i-THINK dapat membantu murid-murid untuk memperkukuh kemahiran mengaplikasi, menganalisis, menilai dan mencipta *Buku-buku dalam siri ini amat komprehensif dan praktikal untuk meningkatkan keberke Maklumat lanjut
ASAL: RM3.90

SEKARANG: RM 3.90 (-0%)

AHLI: RM 3.51 (-10%)

Oleh
*Diterbitkan khusus untuk murid-murid sekolah rendah *Kandungan siri ini selaras dengan KSSR *Latihan-latihan yang berdasarkan DSKP (Dokumen Standard Kurikulum dan Pentaksiran) boleh membantu guru dan ibu bapa menilai pretasi murid-murid *Soalan-soalan yang menerapkan KBAT dan peta i-THINK dapat membantu murid-murid untuk memperkukuh kemahiran mengaplikasi, menganalisis, menilai dan mencipta *Buku-buku dalam siri ini amat komprehensif dan praktikal untuk meningkatkan keberke Maklumat lanjut
ASAL: RM3.90

SEKARANG: RM 3.90 (-0%)

AHLI: RM 3.51 (-10%)

Oleh
*Diterbitkan khusus untuk murid-murid sekolah rendah *Kandungan siri ini selaras dengan KSSR Semakan yang terkini *Latihan-latihan yang berdasarkan DSKP (Dokumen Standard Kurikulum dan Pentaksiran) boleh membantu guru dan ibu bapa menilai pretasi murid-murid *Soalan-soalan yang menerapkan KBAT dan peta i-THINK dapat membantu murid-murid untuk memperkukuh kemahiran mengaplikasi, menganalisis, menilai dan mencipta *Buku-buku dalam siri ini amat komprehensif dan praktikal untuk Maklumat lanjut
ASAL: RM3.90

SEKARANG: RM 3.90 (-0%)

AHLI: RM 3.51 (-10%)

Oleh
*Diterbitkan khusus untuk murid-murid sekolah rendah *Kandungan siri ini selaras dengan KSSR Semakan yang terkini *Latihan-latihan yang berdasarkan DSKP (Dokumen Standard Kurikulum dan Pentaksiran) boleh membantu guru dan ibu bapa menilai pretasi murid-murid *Soalan-soalan yang menerapkan KBAT dan peta i-THINK dapat membantu murid-murid untuk memperkukuh kemahiran mengaplikasi, menganalisis, menilai dan mencipta *Buku-buku dalam siri ini amat komprehensif dan praktikal untuk Maklumat lanjut
ASAL: RM3.90

SEKARANG: RM 3.90 (-0%)

AHLI: RM 3.51 (-10%)

Oleh
*Diterbitkan khusus untuk murid-murid sekolah rendah *Kandungan siri ini selaras dengan KSSR Semakan yang terkini *Latihan-latihan yang berdasarkan DSKP (Dokumen Standard Kurikulum dan Pentaksiran) boleh membantu guru dan ibu bapa menilai pretasi murid-murid *Soalan-soalan yang menerapkan KBAT dan peta i-THINK dapat membantu murid-murid untuk memperkukuh kemahiran mengaplikasi, menganalisis, menilai dan mencipta *Buku-buku dalam siri ini amat komprehensif dan praktikal untuk Maklumat lanjut
ASAL: RM3.90

SEKARANG: RM 3.90 (-0%)

AHLI: RM 3.51 (-10%)

Oleh
*Diterbitkan khusus untuk murid-murid sekolah rendah *Kandungan siri ini selaras dengan KSSR *Latihan-latihan yang berdasarkan DSKP (Dokumen Standard Kurikulum dan Pentaksiran) boleh membantu guru dan ibu bapa menilai pretasi murid-murid *Soalan-soalan yang menerapkan KBAT dan peta i-THINK dapat membantu murid-murid untuk memperkukuh kemahiran mengaplikasi, menganalisis, menilai dan mencipta *Buku-buku dalam siri ini amat komprehensif dan praktikal untuk meningkatkan keberke Maklumat lanjut
ASAL: RM3.90

SEKARANG: RM 3.90 (-0%)

AHLI: RM 3.51 (-10%)

Oleh
*Diterbitkan khusus untuk murid-murid sekolah rendah *Kandungan siri ini selaras dengan KSSR *Latihan-latihan yang berdasarkan DSKP (Dokumen Standard Kurikulum dan Pentaksiran) boleh membantu guru dan ibu bapa menilai pretasi murid-murid *Soalan-soalan yang menerapkan KBAT dan peta i-THINK dapat membantu murid-murid untuk memperkukuh kemahiran mengaplikasi, menganalisis, menilai dan mencipta *Buku-buku dalam siri ini amat komprehensif dan praktikal untuk meningkatkan keberke Maklumat lanjut
ASAL: RM3.90

SEKARANG: RM 3.90 (-0%)

AHLI: RM 3.51 (-10%)

Oleh
*Diterbitkan khusus untuk murid-murid sekolah rendah *Kandungan siri ini selaras dengan KSSR Semakan yang terkini *Latihan-latihan yang berdasarkan DSKP (Dokumen Standard Kurikulum dan Pentaksiran) boleh membantu guru dan ibu bapa menilai pretasi murid-murid *Soalan-soalan yang menerapkan KBAT dan peta i-THINK dapat membantu murid-murid untuk memperkukuh kemahiran mengaplikasi, menganalisis, menilai dan mencipta *Buku-buku dalam siri ini amat komprehensif dan praktikal untuk Maklumat lanjut
ASAL: RM3.90

SEKARANG: RM 3.90 (-0%)

AHLI: RM 3.51 (-10%)

Oleh
*Diterbitkan khusus untuk murid-murid sekolah rendah *Kandungan siri ini selaras dengan KSSR Semakan yang terkini *Latihan-latihan yang berdasarkan DSKP (Dokumen Standard Kurikulum dan Pentaksiran) boleh membantu guru dan ibu bapa menilai pretasi murid-murid *Soalan-soalan yang menerapkan KBAT dan peta i-THINK dapat membantu murid-murid untuk memperkukuh kemahiran mengaplikasi, menganalisis, menilai dan mencipta *Buku-buku dalam siri ini amat komprehensif dan praktikal untuk Maklumat lanjut
ASAL: RM3.90

SEKARANG: RM 3.90 (-0%)

AHLI: RM 3.51 (-10%)

Oleh
*Diterbitkan khusus untuk murid-murid sekolah rendah *Kandungan siri ini selaras dengan KSSR Semakan yang terkini *Latihan-latihan yang berdasarkan DSKP (Dokumen Standard Kurikulum dan Pentaksiran) boleh membantu guru dan ibu bapa menilai pretasi murid-murid *Soalan-soalan yang menerapkan KBAT dan peta i-THINK dapat membantu murid-murid untuk memperkukuh kemahiran mengaplikasi, menganalisis, menilai dan mencipta *Buku-buku dalam siri ini amat komprehensif dan praktikal untuk Maklumat lanjut
ASAL: RM3.90

SEKARANG: RM 3.90 (-0%)

AHLI: RM 3.51 (-10%)

Oleh
*Diterbitkan khusus untuk murid-murid sekolah rendah *Kandungan siri ini selaras dengan KSSR *Latihan-latihan yang berdasarkan DSKP (Dokumen Standard Kurikulum dan Pentaksiran) boleh membantu guru dan ibu bapa menilai pretasi murid-murid *Soalan-soalan yang menerapkan KBAT dan peta i-THINK dapat membantu murid-murid untuk memperkukuh kemahiran mengaplikasi, menganalisis, menilai dan mencipta *Buku-buku dalam siri ini amat komprehensif dan praktikal untuk meningkatkan keberke Maklumat lanjut
ASAL: RM3.90

SEKARANG: RM 3.90 (-0%)

AHLI: RM 3.51 (-10%)

Oleh
*Diterbitkan khusus untuk murid-murid sekolah rendah *Kandungan siri ini selaras dengan KSSR *Latihan-latihan yang berdasarkan DSKP (Dokumen Standard Kurikulum dan Pentaksiran) boleh membantu guru dan ibu bapa menilai pretasi murid-murid *Soalan-soalan yang menerapkan KBAT dan peta i-THINK dapat membantu murid-murid untuk memperkukuh kemahiran mengaplikasi, menganalisis, menilai dan mencipta *Buku-buku dalam siri ini amat komprehensif dan praktikal untuk meningkatkan keberke Maklumat lanjut
ASAL: RM3.90

SEKARANG: RM 3.90 (-0%)

AHLI: RM 3.51 (-10%)

Oleh
SIRI BIJAK CARI KATA BUKU 1 Maklumat lanjut
ASAL: RM5.90

SEKARANG: RM 4.72 (-20%)

AHLI: RM 4.72 (-20%)

Oleh
SIRI BIJAK CARI KATA BUKU 2 Maklumat lanjut
ASAL: RM5.90

SEKARANG: RM 4.72 (-20%)

AHLI: RM 4.72 (-20%)

Oleh
SIRI BIJAK CARI KATA BUKU 3 Maklumat lanjut
ASAL: RM5.90

SEKARANG: RM 4.72 (-20%)

AHLI: RM 4.72 (-20%)

Oleh
SIRI BIJAK CARI KATA BUKU 4 Maklumat lanjut
ASAL: RM5.90

SEKARANG: RM 4.72 (-20%)

AHLI: RM 4.72 (-20%)

Oleh
SIRI CERDIK SILANG KATA BUKU 1 Maklumat lanjut
ASAL: RM5.90

SEKARANG: RM 4.72 (-20%)

AHLI: RM 4.72 (-20%)

Oleh
SIRI CERDIK SILANG KATA BUKU 2 Maklumat lanjut
ASAL: RM5.90

SEKARANG: RM 4.72 (-20%)

AHLI: RM 4.72 (-20%)

Oleh
SIRI CERDIK SILANG KATA BUKU 3 Maklumat lanjut
ASAL: RM5.90

SEKARANG: RM 4.72 (-20%)

AHLI: RM 4.72 (-20%)

Oleh
SIRI CERDIK SILANG KATA BUKU 4 Maklumat lanjut
ASAL: RM5.90

SEKARANG: RM 4.72 (-20%)

AHLI: RM 4.72 (-20%)

Oleh Ann Wan Seng
Sama ada dari dahulu atau sekarang, seseorang tidak akan dapat menjadi insan yang berilmu jika tidak belajar. Belajarlah menjadi kuat daripada suatu kehilangan. Buku ini adalah siri ke-3 “Jumaat bersama Tok Guru” yang saya tulis. Pengisiannya masih lagi membicarakan mengenai tafsir Al-Quran yang disyarahkan oleh Tok Guru. Antara kandungan yang menarik, adalah; :: Menelusuri Hikmah Kejadian Diri :: Peristiwa Pada Tahun Kelahiran Nabi Muhammad :: Mencari Redha Tuhan Maklumat lanjut
ASAL: RM17.00

SEKARANG: RM 17.00 (-0%)

AHLI: RM 13.60 (-20%)

Oleh
Kasuga Arata hidup hidup biasa bersama dengan teman zaman kanak-kanaknya, Hijiri Kasuga, di sebuah pekan kecil. Akan tetapi, segala ini berubah pada hari kemunculan Matahari Hitam dan seorang ahli sihir di depannya. Matahari Hitam ini telah menyebabkan Fenomena Keruntuhan dan memusnahkan pekan yang dia tinggal. Disebab oleh ini, hidup biasanya dibina semula oleh sebuah buku sihir yang merupakan barang tinggalan temannya. Ahli sihir tersebut membawa dia ke hidup baru di Akadem Maklumat lanjut
ASAL: RM39.90

SEKARANG: RM 39.90 (-0%)

AHLI: RM 39.90 (-0%)

Oleh Shafie Abdul Rahman
Sesungguhnya, jika hadiah Nobel telah mula diperkenalkan sejak abad ke-9 lagi, tidak syak lagi bahawa penerima anugerah tersebut bermula daripada abada ke-9 hinggalah abad ke-15, semuanya akan dibolot oleh cerdik pandai Islam! Pelbagai ikon menjadi pujaan dan sebutan dalam kalangan generasi muda serta anak-anak remaja kini. Ada antara mereka termasuklah para artis dan selebriti baik di peringkat antarabangsa mahupun di peringkat tempatan. Namun kurang sekali antara kita khus Maklumat lanjut
ASAL: RM45.90

SEKARANG: RM 45.90 (-0%)

AHLI: RM 41.31 (-10%)

Oleh Dr. Kamilin Jamilin
"Buku ini menghimpunkan 101 coretan Untaian Nasihat, Risalah Dakwah, Isu Semasa & Kupasan Ilmu yang insyaAllah sangat bermanfaat buat kita semua. Moga Allah berkati hasil tulisan ini." -Dr. Kamilin Jamilin- Buku ini secebis legasi yang mampu penulis tinggalkan buat masyarakat dan generasi seterusnya. Ia merupakan catatan dan luahan berkaitan pelbagai isu yang dibahagikan kepada empat bab iaitu untaian nasihat, risalah dakwah, isu semasa dan kupasan ilmu. Keseluruhannya Maklumat lanjut
ASAL: RM25.00

SEKARANG: RM 25.00 (-0%)

AHLI: RM 22.50 (-10%)

Oleh Mohd Arif Ariffin
Dahulu golongan khunsa dan transeksual ini adalah antara golongan yang dirahsiakan identitinya. Tiada siapa yang tahu kewujudan jantina unik ini. Dalam masyarakat, golongan ini menjadi golongan minoriti dan dianggap memalukan nama baik keluarga dan keturunan. Namun begitu, pada zaman sekarang semakin ramai golongan ini yang keluar ke masyarakat dan secara terang-terangan menonjolkan diri mereka tanpa rasa malu atau rendah diri. Mereka ini terdiri daripada golongan profession Maklumat lanjut
ASAL: RM18.00

SEKARANG: RM 18.00 (-0%)

AHLI: RM 14.40 (-20%)

Oleh Mohd Daud Bakar
Buku pertama dan kedua saya dalam genre motivasi adalah I Have 25 Hours A Day dan Pulun. Buku baru saya Engsel Kehidupan adalah buku ketiga saya dalam genre motivasi dan self improvement. Dalam kehidupan terdapat banyak engsel kehidupan seperti mama pintu dan tingkap rumah dan bangunan perlu kepada engsel. Rumah boleh wujud tanpa pintu yang berengsel tapi tidak akan sempurna. Pintu akan terkehel dan lama2 terpelenting dan rumah akan terpelahang. Bagitulah kehidupan kita Maklumat lanjut
ASAL: RM30.00

SEKARANG: RM 30.00 (-0%)

AHLI: RM 27.00 (-10%)

Oleh Profesor Nor Zaidi
Buku Tips-Tips Lulus PhD merupakan hasilan terkini dan kesinambungan dari intipati Rahsia PhD. Secara umumnya kandungan buku ini memberikan beberapa tip-tip mudah, holistik dan universal kepada bakal-bakal pemegang PhD dalam mengharungi cabaran pengajian mereka. Sudah pasti Tips-Tips Lulus PhD tidak sama seperti buku-buku panduan PhD yang lain kerana ianya bersifat santai, ibarat seperti anak murid sedang mentelaah dihadapan guru. Banyak nasihat yang tidak dibincangkan secara Maklumat lanjut
ASAL: RM30.00

SEKARANG: RM 30.00 (-0%)

AHLI: RM 27.00 (-10%)

Oleh Muhd Farhan Basheer
Keterangan Buku Qamus Azzakiyy telah disusun bagi memudahkan dalam membuat rujukan dan menambahkan pengetahuan. Proses penyusunan qamus ini memerlukan pengalaman, kegigihan dan kepakaran di dalam tiga Mang bahasa tersebut. Selain itu, usaha dan semangat kearah penyusunan qamus ini timbul kerana kami melihat betapa pentingnya ketigatiga bahasa ini. Didalam pertuturan di nusantara. Selain itu, ia juga bertujuan memartabatkan bahasa Melayu dan bahasa Arab di mata dunia. Maklumat lanjut
ASAL: RM19.00

SEKARANG: RM 19.00 (-0%)

AHLI: RM 17.10 (-10%)

Oleh Muthanna Saari
Wacana Hak Asasi Manusia seyogia berakar dan terbangun sebagaimana hak-hak asasi tadi harus dipertahan dan diamalkan. Suatu kesegaran apabila Hak Asasi ini masuk dalam ranah imaginasi moral dan terungkap dalam bahasa pemikiran dan nilai kita. Buku kupasan Muthanna Saari adalah suatu sumbangan berharga, dalam konteks di mana kita sering mendapati keraguan tentang hak asasi ini atas alasan kita memiliki gagasan hak asasi yang lebih baik dari apa yang sedia ada. Soalnya bukan si Maklumat lanjut
ASAL: RM35.00

SEKARANG: RM 35.00 (-0%)

AHLI: RM 31.50 (-10%)

Oleh Shaykh Abdullah Bin Abd Al-Aziz Al-Jibreen
“Interaksi Dengan Bukan Muslim Dari Perspektif Sunnah dan Keindahan Agama Islam” adalah satu kajian yang sangat baik dan berjaya memberikan panduan yang meliputi beberapa aspek penting mengenai isu ini. Ia mempamerkan keindahan sebenar agama dalam hubungan interaksi dengan bukan Muslim. Kajian ini boleh dijadikan asas dalam membincangkan beberapa aspek penting dalam interaksi dengan bukan Muslim. Ia boleh dikembangkan lagi untuk memberikan solusi kepada pelbagai permasala Maklumat lanjut
ASAL: RM25.00

SEKARANG: RM 25.00 (-0%)

AHLI: RM 22.50 (-10%)

Oleh Haji Abu Mazaya Al-Hafiz
SEBELUM IBADAH HAJI, UMRAH JUGA MERUPAKAN SALAH SATU IBADAH SUNAT. DISAMPING MENDAPAT PAHALA, KITA DAPAT MENZIARAHI TEMPAT-TEMPAT BERSEJARAH YANG PENUH DENGAN PENGAJARAN. OLEH ITU , BUKU INI DISUSUN DENGAN SISTEMATIK DAN MENGIKUT TERTIB DALAM MENUNAIKAN IBADAH HAJI,UMRAH DAN ZIARAH. Maklumat lanjut
ASAL: RM18.00

SEKARANG: RM 18.00 (-0%)

AHLI: RM 16.20 (-10%)

Oleh
*Disusun berdasarkan sukatan pelajaran KSSR Semakan yang terkini *Setiap set pentaksiran merangkumi aspek pemahaman, tatabahasa dan penulisan *Soalan berunsurkan Kemahiran Berfikir Aras Tinggi (KBAT) dan peta i-THINK turut dimuatkan untuk menguji kefahaman murid-murid *Buku ini juga membantu meningkatkan keberkesanan pembelajaran murid-murid Maklumat lanjut
ASAL: RM3.90

SEKARANG: RM 3.90 (-0%)

AHLI: RM 3.51 (-10%)

Oleh
*Disusun berdasarkan sukatan pelajaran KSSR Semakan yang terkini *Setiap set pentaksiran merangkumi aspek pemahaman, tatabahasa dan penulisan *Soalan berunsurkan Kemahiran Berfikir Aras Tinggi (KBAT) dan peta i-THINK turut dimuatkan untuk menguji kefahaman murid-murid *Buku ini juga membantu meningkatkan keberkesanan pembelajaran murid-murid Maklumat lanjut
ASAL: RM3.90

SEKARANG: RM 3.90 (-0%)

AHLI: RM 3.51 (-10%)

1-3486 of 3486

Page:
  1. 1
  2. 2
  3. 3
  4. 4
  5. 5
*

Back to Top