Back to School
Back to School

Popclub Feb 2024
0

Jumlah 0produk dalam troli anda. ×

Anda tidak mempunyai item di troli pembelian anda.

' Cerdik publication 'Dijumpai 659 Produk Berkaitan
Oleh Nazrin Nashir
Dalam satu hari, kita dihadapkan dengan seribu satu pilihan. Masa pula bergerak laju, bagaikan mendesak kita untuk membuat keputusan serta-merta. Semua ikhtiar kita lakukan — bertanya rakan dan pakar, juga merujuk artikel — agar tidak salah memilih. Namun, apabila usaha tidak berhasil, kita bingung. Apa yang silap? Mungkin, sewaktu kita mencari bantuan daripada orang lain, kita terlupa bahawa tiada pun yang lebih mengetahui apa yang terbaik selain Allah SWT. Menerusi buku Maklumat lanjut
ASAL: RM35.00

SEKARANG: RM 35.00 (-0%)

AHLI: RM 31.50 (-10%)

Out of stock

Oleh Fakhrul Islam
Setiap hari, hidup kita seakan-akan pentas perlumbaan dalam menentukan apa yang patut kita buat, ataupun siapa yang patut kita jadi. Kita membandingkan diri dengan orang lain. Kita terkejar-kejar untuk menjadi lebih baik. Semua perkara mesti dibuat dan diberikan perhatian. Akhirnya, kita tidak lagi mampu memberi erti kepada setiap sesuatu dilakukan, sehingga kehidupan terasa kosong. Dunia moden semakin menghubungkan, tetapi kita semakin hilang ketenangan. Mungkin sebenarnya k Maklumat lanjut
ASAL: RM32.00

SEKARANG: RM 32.00 (-0%)

AHLI: RM 28.80 (-10%)

Out of stock

Oleh Fhais Salim
Kadang-kadang enviromental factor yang buatkan parents stress. Bukan anak tu sendiri... and buku ni In Syaa Allah membantu mommy untuk menjadi ibu yang paling rapat dengan anak-anak. My Parenting Journey Book by Mohd Fhais Salim. Semalam sampai harini dah baca half dah. Now i know yang Aaira sekarang dalam fasa 'The Terrible Two'. Ingatkan parenting ni untuk anak-anak je, rupanya untuk parenting ni untuk kita (parents) juga. Worth to buy! . Banyak bahan bacaan tentang parenti Maklumat lanjut
ASAL: RM50.00

SEKARANG: RM 50.00 (-0%)

AHLI: RM 45.00 (-10%)

Out of stock

Oleh Freeman Publications
If you think you’ve "missed the boat" on cryptocurrency investing, don't worry—there's still time. The crypto market is still growing faster than the internet was in 1997... And with altcoins emerging as the stars of the next decade... this book is your essential guide to navigating the dynamic world of alternative cryptocurrencies. We’re now in a pivotal phase of cryptocurrency adoption, and altcoins are at the forefront of this financial revolution. While Bitcoin Maklumat lanjut
ASAL: RM45.00

SEKARANG: RM 45.00 (-0%)

AHLI: RM 40.50 (-10%)

Oleh Dr. Amir Syahir , Fakhrur Radzi
Sejak kecil, hidup kita sudah ada susunan yang tersendiri – bermula dengan sekolah dan berakhir dengan universiti. Apabila keliru, akan ada ibu bapa dan guru membimbing. Namun, setelah masuk ke alam dewasa, kita terpaksa memutuskan banyak hal sendiri, termasuk arah tuju kerjaya dan hidup. Kalau tersilap pilih, rasa macam ketinggalan bertahun-tahun. Adakah cara untuk tidak gagal sejak awal? Perjalanan mengejar kerjaya impian bukanlah seperti berjalan di atas garis lurus. Cit Maklumat lanjut
ASAL: RM35.00

SEKARANG: RM 35.00 (-0%)

AHLI: RM 28.00 (-20%)

Oleh Ameirul Azraie & Nik Akmal
Mungkin kita pernah rasa yang hidup semua orang lain sepertinya lebih bahagia daripada kita. Dibandingkan dengan kawan-kawan seusia, ramai antara mereka sudah berjaya pada usia muda. Tak macam kita yang masih belum jumpa rentak untuk hidup pun lagi. Kita mula rasa yang kita tiada pilihan selain daripada struggle dan hustle untuk menjadi yang terbaik dalam segenap aspek kehidupan. Namun, senarai apa yang nak dikejar itu sepertinya tidak pernah berkurang, bahkan semakin bertamb Maklumat lanjut
ASAL: RM35.00

SEKARANG: RM 35.00 (-0%)

AHLI: RM 28.00 (-20%)

Oleh Herb Cohen
Regardless of who you are or what you want, you can negotiate anything promises Herb Cohen, the world’s best negotiator. From mergers to marriages, from loans to lovemaking, the #1 bestseller You Can Negotiate Anything proves that “money, justice, prestige, love—it’s all negotiable.” Hailed by such publications as Time, People, and Newsweek, Cohen has advised presidents on everything from domestic policy to hostage crises to combating internal terrorism. His advic Maklumat lanjut
ASAL: RM49.90

SEKARANG: RM 49.90 (-0%)

AHLI: RM 44.91 (-10%)

Oleh Anas Miras , Ayman Adny , Zyll Fathe
Sufi--seorang sous chef di sebuah restoran 5 bintang bercita-cita membuka restorannya sendiri. Demi mencapai impiannya menjadi seorang chef yang pantas dan mahir, Sufi terpaksa mengorbankan masa bersama keluarga. Tanpa diduga, ibu bapanya terlibat dalam sebuah nahas kemalangan jalan raya lalu meninggalkan Sufi sendirian untuk membesarkan adik perempuannya. Sufi akhirnya bertekad membuka perniagaan trak makanan untuk menyara keluarga. Namun, segalanya mula terlerai. Rupanya, m Maklumat lanjut
ASAL: RM12.00

SEKARANG: RM 10.80 (-10%)

AHLI: RM 9.60 (-20%)

Oleh Atok Shah , Zyll Fathe
Ammar atau lebih dikenali sebagai AIMER ingin menjadi seorang atlet e-sukan profesional dan bercita-cita untuk bertanding di peringkat antarabangsa. Kini, dia adalah antara 100 pemain terbaik di Asia Tenggara dalam permainan 'Mobile Satria'. Demi mencapai impiannya, Ammar telah menumpukan sepenuh perhatian dan masa untuk bermain game. Dia hilang minat dalam pelajaran sehingga prestasi akademiknya merosot teruk. Keadaan itu mengakibatkan ibu bapa Ammar terpaksa mengambil langk Maklumat lanjut
ASAL: RM12.00

SEKARANG: RM 10.80 (-10%)

AHLI: RM 9.60 (-20%)

Oleh Norhafsah Hamid
The heart is an amazing thing. It is the one part of our body that we can’t see or physically touch but its presence has ways of making us feel wondrous things. The heart can be bruised but it can also be mended. It is the heart and not the mind that longs for love but at the same time, fears for pain and loss. Perhaps, some might feel that it is better to ‘harden’ our hearts to avoid any weaknesses and possibility of hurt. But know this; when our hearts are at it Maklumat lanjut
ASAL: RM35.00

SEKARANG: RM 28.00 (-20%)

AHLI: RM 28.00 (-20%)

Oleh Imran Zaki
Our hearts feel heavy and in despair when we struggle with hardships. We feel sad, uncertain, lonely, and all the emotions that can weigh us down. Just like trials and hardships are part of our lives, so do emotions are part of our being. When we are being tested, we commonly hear the advice telling us to be patient and to trust on the better days that are yet to come. But it is easier said than done, especially when things feel too much for us to handle. Is it wrong for us t Maklumat lanjut
ASAL: RM35.00

SEKARANG: RM 28.00 (-20%)

AHLI: RM 28.00 (-20%)

Oleh Nuaibira , Nafisah Hisam
Delia--seorang veterinar yang sangat profesional dan penyayang ketika memberikan rawatan kepada haiwan-haiwan memerlukan. Dia bekerja di Klinik Veterinar Adelia, yang Namun, semakin hari Delia berasa semakin tertekan apabila terpaksa berhadapan pelbagai kerenah pemilik-pemilik haiwan itu. dimiliki Delia bersama kembar lelakinya, Addy. Kenapa arnab saya tiba-tiba mati? Doktor tolonglah selamatkan arnab kesayangan saya tu! Saya sebenarnya tak mahu dah bela hamster tu. Doktor Maklumat lanjut
ASAL: RM12.00

SEKARANG: RM 10.80 (-10%)

AHLI: RM 9.60 (-20%)

Oleh Husna Zubir , Izzah Ku Seman & Nabilah M Zaidi
“Sarah mahu kayuh laju, bukannya jatuh di hadapan kawan-kawan!” Berasa kecewa apabila tidak mendapat apa yang dimahukan adalah sesuatu yang pasti akan dialami setiap kanak-kanak. lkuti kisah Sarah: • Berusaha untuk mendapatkan apa yang dimahukannya • Mengalami perasaan kecewa, sedih dan putus asa • Memahami yang kegagalan dan kejayaan adalah dengan izin Allah Adakah Sarah akan terus mencuba atau berputus asa? Maklumat lanjut
ASAL: RM19.90

SEKARANG: RM 17.91 (-10%)

AHLI: RM 15.92 (-20%)

Oleh Edzati Kamaluddin , Najwa Mohd Rashid , Husna Aghniya
“Ini tak adil. Aiman memang tak hebat macam Aqil!” Berasa cemburu dengan kelebihan orang lain adalah sesuatu yang pasti akan dialami setiap kanak-kanak. Ikuti kisah Aiman: • Mengalami perasaan cemburu dan berasa kecil • Memahami yang setiap orang juga berasa cemburu • Mensyukuri kelebihan yang ada pada dirinya Adakah Aiman akan terus cemburu akan kebolehan kawannya? Maklumat lanjut
ASAL: RM19.90

SEKARANG: RM 17.91 (-10%)

AHLI: RM 15.92 (-20%)

Oleh
Aktiviti Cari Kata ini mampu meningkatkan Perbendaharaan Kata dan menguji kecekapan mencari kata. Ianya sesuai digunakan untuk semua peringkat usia. Buku ini disusun mengikut pelbagai jenis tema. Jom bersama kami menyelesaikan Cari Kata ini...! Maklumat lanjut
ASAL: RM3.90

SEKARANG: RM 3.90 (-0%)

AHLI: RM 3.51 (-10%)

Oleh
Aktiviti Cari Kata ini mampu meningkatkan Perbendaharaan Kata dan menguji kecekapan mencari kata. Ianya sesuai digunakan untuk semua peringkat usia. Buku ini disusun mengikut pelbagai jenis tema. Jom bersama kami menyelesaikan Cari Kata ini...! Maklumat lanjut
ASAL: RM3.90

SEKARANG: RM 3.90 (-0%)

AHLI: RM 3.51 (-10%)

Oleh
Aktiviti Cari Kata ini mampu meningkatkan Perbendaharaan Kata dan menguji kecekapan mencari kata. Ianya sesuai digunakan untuk semua peringkat usia. Buku ini disusun mengikut pelbagai jenis tema. Jom bersama kami menyelesaikan Cari Kata ini...! Maklumat lanjut
ASAL: RM3.90

SEKARANG: RM 3.90 (-0%)

AHLI: RM 3.51 (-10%)

Oleh
Aktiviti Cari Kata ini mampu meningkatkan Perbendaharaan Kata dan menguji kecekapan mencari kata. Ianya sesuai digunakan untuk semua peringkat usia. Buku ini disusun mengikut pelbagai jenis tema. Jom bersama kami menyelesaikan Cari Kata ini...! Maklumat lanjut
ASAL: RM3.90

SEKARANG: RM 3.90 (-0%)

AHLI: RM 3.51 (-10%)

Oleh
Permainan Sudoku merupakan satu permainan berdasarkan logik serta meningkatkan kebolehan seseorang dalam menyelesaikan aktiviti ini. Buku ini menyediakan beberapa tahap seperti Mudah, Mencabar dan Sukar Maklumat lanjut
ASAL: RM3.90

SEKARANG: RM 3.90 (-0%)

AHLI: RM 3.51 (-10%)

Oleh
Permainan Sudoku merupakan satu permainan berdasarkan logik serta meningkatkan kebolehan seseorang dalam menyelesaikan aktiviti ini. Buku ini menyediakan beberapa tahap seperti Mudah, Mencabar dan Sukar Maklumat lanjut
ASAL: RM3.90

SEKARANG: RM 3.90 (-0%)

AHLI: RM 3.51 (-10%)

Oleh
Permainan Sudoku merupakan satu permainan berdasarkan logik serta meningkatkan kebolehan seseorang dalam menyelesaikan aktiviti ini. Buku ini menyediakan beberapa tahap seperti Mudah, Mencabar dan Sukar Maklumat lanjut
ASAL: RM3.90

SEKARANG: RM 3.90 (-0%)

AHLI: RM 3.51 (-10%)

Oleh
Permainan Sudoku merupakan satu permainan berdasarkan logik serta meningkatkan kebolehan seseorang dalam menyelesaikan aktiviti ini. Buku ini menyediakan beberapa tahap seperti Mudah, Mencabar dan Sukar Maklumat lanjut
ASAL: RM3.90

SEKARANG: RM 3.90 (-0%)

AHLI: RM 3.51 (-10%)

Oleh Edzati Kamaluddin
Perasaan marah ialah sesuatu yang normal bagi setiap manusia, termasuk kanak-kanak. Bahkan, al-Quran meraikan emosi ini dengan menceritakan kisah Nabi Musa AS marah apabila kaumnya tidak menyembah Allah. Nabi Musa AS menjadi contoh kepada kita untuk menghadapi perasaan marah dengan lebih sihat. lkuti kisah Farhan: Maklumat lanjut
ASAL: RM19.90

SEKARANG: RM 17.91 (-10%)

AHLI: RM 15.92 (-20%)

Oleh Khairunnisa Hamzah
Memahami erti terima kasih bukanlah sesuatu yang mudah untuk kanak-kanak. Namun, nilai ini sangat penting sehingga dirakam dalam al-Quran melalui kisah Nabi Sulaiman AS!Nabi Sulaiman AS menjadi contoh kepada kita untuk tidak lupa berterima kasih kepada Allah walaupun baginda menjadi seorang raja. lkuti kisah Farhan: • Menyedari nikmat-nikmat yang diterimanya • Bersyukur kepada Allah dan berterima kasih kepada keluarganya Maklumat lanjut
ASAL: RM19.90

SEKARANG: RM 17.91 (-10%)

AHLI: RM 15.92 (-20%)

Oleh Jannatun Nisa
Bercakap benar ialah sifat terpuji yang kerap kali disebut dalam al-Quran.Namun, menyemai nilai ini dalam diri kanak-kanak amat mencabar, terutamanya dengan budaya Asia yang kolektif dan tidak sukakan konflik. kuti kisah Farah: • Mempertahankan pendiriannya • Tetap bercakap benar walaupun berseorangan Maklumat lanjut
ASAL: RM19.90

SEKARANG: RM 17.91 (-10%)

AHLI: RM 15.92 (-20%)

Oleh Khubaib Akhi
Memang rumit berhubungan dengan manusia. Ada saja konflik yang muncul, atau harapan yang tidak dipenuhi – baik sesama suami isteri, ibu bapa dengan anak, guru dengan anak murid, mahupun majikan dengan pekerja. Kegagalan memenuhi harapan-harapan ini membuatkan perhubungan menjadi semakin dingin dan kaku. Interaksi dirasakan hanya seperti transaksi; maknanya menghilang. Patutkah kita memilih untuk menyendiri saja? Hakikatnya, tidak lengkap hubungan dengan Allah SWT tanpa hub Maklumat lanjut
ASAL: RM35.00

SEKARANG: RM 31.50 (-10%)

AHLI: RM 28.00 (-20%)

Oleh Kirinlukis , Aman Wan
“Satu bulan? Lamanya!” Papa dan Mama akan pergi ke Mekah untuk menunaikan ibadah haji selama tempoh sebulan. Kata Papa, ibadah haji ialah bukti yang kita mampu berkorban untuk Allah. Mereka perlu korbankan wang, masa, tenaga, dan juga berjauhan dengan keluarga tersayang. Aichan juga rasa sedih untuk berpisah dengan Papa dan Mama. Sepanjang ketiadaan Papa dan Mama, Aichan dan kakaknya Sarah akan tinggal di kampung bersama Tok Nek yang garang. Tengok wajahnya yang bengis p Maklumat lanjut
ASAL: RM12.00

SEKARANG: RM 10.80 (-10%)

AHLI: RM 9.60 (-20%)

Oleh Aminimint , Aman Wan
Sebulan dengan keluarga baru, Aichan mula selesa dan bersemangat untuk belajar tentang Islam daripada Papa dan Mama, terutamanya kakak tiri Aichan, Sarah. Ditambah pula dengan Ramadan yang semakin dekat, Sarah sangat bersemangat untuk berkongsi tentang Islam. Maka, Aichan pun terikut untuk berpuasa sekali buat kali pertama dalam hidupnya. “Aichan suka Sarah… tapi Sarah ni terlalu cerewetlah!” kata Aichan memprotes. Semua kesalahan yang Aichan buat dalam solat atau puasa Maklumat lanjut
ASAL: RM12.00

SEKARANG: RM 10.80 (-10%)

AHLI: RM 9.60 (-20%)

Oleh Nenek Hani , Aman Wan
Aichan sangka, dia dan Mama akan tinggal berdua selama-lamanya. Aichan suka melihat Mama yang semakin bahagia walaupun telah berpisah dengan Papa. Sehinggalah pada suatu hari… “Aichan, macam mana kalau Uncle Arif jadi Papa baru Aichan?” “Hah? Uncle yang ada anak perempuan seorang tu ke?” Bermulalah pengembaraan Aichan untuk mengenali makanan halal, aurat dan… Eh, Aichan dapat Papa dan kakak baru juga! Adakah Aichan berjaya sesuaikan diri dengan keluarga baru? Dapa Maklumat lanjut
ASAL: RM12.00

SEKARANG: RM 10.80 (-10%)

AHLI: RM 9.60 (-20%)

Oleh Aiman Amri
Sama ada mahu akui ataupun tidak, kita semua pernah terluka dan tercedera emosi. Ada yang berlaku semasa kita masih kecil, dan mungkin keadaan telah memaksa kita untuk memendam apa yang dirasa. Namun hakikatnya luka itu sentiasa ada. Ia menjadi beban emosi apabila kita masuk ke alam dewasa. Jadi bagaimanakah kita boleh move on dengan luka masa lalu yang menghantui sehingga hari ini? Adakah kita perlu berpatah balik masa untuk memperbetul segalanya? Atau cukupkah kita hanya pe Maklumat lanjut
ASAL: RM35.00

SEKARANG: RM 31.50 (-10%)

AHLI: RM 28.00 (-20%)

Oleh Akif Basri , Asim Hatta
Dalam hidup ini, kita pasti berjumpa pelbagai ragam manusia yang menyakitkan hati dan mencabar emosi. Sepupu yang suka bergurau tentang bentuk badan. Kawan yang acah serba tahu semua benda. Rakan sekerja yang rasa cara dia saja yang betul. Sudahnya, kita biarkan saja mereka. Kita cuba kurangkan interaksi dan menjauhi mereka, namun penyelesaian seperti ini selalunya tidak praktikal dan tidak sihat dalam realiti kehidupan. Suka atau tidak, kita tetap perlu bersua muka dengan m Maklumat lanjut
ASAL: RM35.00

SEKARANG: RM 28.00 (-20%)

AHLI: RM 28.00 (-20%)

Oleh
Colouring book with Sticker Maklumat lanjut
ASAL: RM5.90

SEKARANG: RM 5.90 (-0%)

AHLI: RM 5.31 (-10%)

Oleh
Colouring book with Sticker Maklumat lanjut
ASAL: RM5.90

SEKARANG: RM 5.90 (-0%)

AHLI: RM 5.31 (-10%)

Oleh
Colouring book with Sticker Maklumat lanjut
ASAL: RM5.90

SEKARANG: RM 5.90 (-0%)

AHLI: RM 5.31 (-10%)

Oleh
Colouring book with Sticker Maklumat lanjut
ASAL: RM5.90

SEKARANG: RM 5.90 (-0%)

AHLI: RM 5.31 (-10%)

Oleh
Activity Book Maklumat lanjut
ASAL: RM5.90

SEKARANG: RM 5.90 (-0%)

AHLI: RM 5.31 (-10%)

Oleh
Activity Book Maklumat lanjut
ASAL: RM5.90

SEKARANG: RM 5.90 (-0%)

AHLI: RM 5.31 (-10%)

Oleh
Activity Book Maklumat lanjut
ASAL: RM5.90

SEKARANG: RM 5.90 (-0%)

AHLI: RM 5.31 (-10%)

Oleh
Activity Book Maklumat lanjut
ASAL: RM5.90

SEKARANG: RM 5.90 (-0%)

AHLI: RM 5.31 (-10%)

Oleh
Colouring book with Sticker Maklumat lanjut
ASAL: RM5.90

SEKARANG: RM 5.90 (-0%)

AHLI: RM 5.31 (-10%)

Oleh
Colouring book with Sticker Maklumat lanjut
ASAL: RM5.90

SEKARANG: RM 5.90 (-0%)

AHLI: RM 5.31 (-10%)

Oleh
Colouring book with Sticker Maklumat lanjut
ASAL: RM5.90

SEKARANG: RM 5.90 (-0%)

AHLI: RM 5.31 (-10%)

Oleh
Colouring book with Sticker Maklumat lanjut
ASAL: RM5.90

SEKARANG: RM 5.90 (-0%)

AHLI: RM 5.31 (-10%)

Oleh
IQ Activity Maklumat lanjut
ASAL: RM5.90

SEKARANG: RM 5.90 (-0%)

AHLI: RM 5.31 (-10%)

Oleh
IQ Activity Maklumat lanjut
ASAL: RM5.90

SEKARANG: RM 5.90 (-0%)

AHLI: RM 5.31 (-10%)

Oleh
IQ Activity Maklumat lanjut
ASAL: RM5.90

SEKARANG: RM 5.90 (-0%)

AHLI: RM 5.31 (-10%)

Oleh
IQ Activity Maklumat lanjut
ASAL: RM5.90

SEKARANG: RM 5.90 (-0%)

AHLI: RM 5.31 (-10%)

Oleh
ASAL: RM7.90

SEKARANG: RM 7.90 (-0%)

AHLI: RM 7.11 (-10%)

Oleh
ASAL: RM7.90

SEKARANG: RM 7.90 (-0%)

AHLI: RM 7.11 (-10%)

Oleh
ASAL: RM7.90

SEKARANG: RM 7.90 (-0%)

AHLI: RM 7.11 (-10%)

Oleh
ASAL: RM7.90

SEKARANG: RM 7.90 (-0%)

AHLI: RM 7.11 (-10%)

Oleh
ASAL: RM7.90

SEKARANG: RM 7.90 (-0%)

AHLI: RM 7.11 (-10%)

Oleh
ASAL: RM7.90

SEKARANG: RM 7.90 (-0%)

AHLI: RM 7.11 (-10%)

Oleh
ASAL: RM7.90

SEKARANG: RM 7.90 (-0%)

AHLI: RM 7.11 (-10%)

Oleh
ASAL: RM7.90

SEKARANG: RM 7.90 (-0%)

AHLI: RM 7.11 (-10%)

Oleh 李居明
SUPER PROSPER 李居明八字神數精華錄,你將打開了今生最大的秘密…… 古文化應用大師李居明九運跨世代玄學經典文獻,改寫末世人的世界觀! 一代宗師的人生探奇軌跡盡在十五個宇宙大密碼曼荼羅之中…… 〇李居明八字神數精華錄 〇參破子平命理言人所未言 〇活用中國古文化易經智慧 〇破解中國命運學的神秘禁區 Maklumat lanjut
ASAL: RM182.00

SEKARANG: RM 182.00 (-0%)

AHLI: RM 163.80 (-10%)

Oleh Arif Zulkifli
Moga suatu hari, kita pulang tanpa rasa sunyi ___ Abi Umi ni tak pernah faham Ain! Semua pilihan Abi dan Umi, tak pernah Ain bantah walau sekali. Setiap kali Ain suarakan keinginannya, semuanya ditentang. Sehingga ada rahsia yang Ain pendam daripada pengetahuan Abi dan Umi. Tak pernah diceritakan kepada sesiapa sebab merasakan dirinya jijik dan berdosa. Apatah lagi, Abi dan Umi orang terhormat. “Jangan menangis. Malu kat orang yang tengok Ain." Jika mereka tidak pernah Maklumat lanjut
ASAL: RM32.00

SEKARANG: RM 32.00 (-0%)

AHLI: RM 28.80 (-10%)

Oleh Aiden Adi Syah
Bukan semua kesakitan harus berakhir dengan perpisahan. ___ “Kenapa kau baik dengan aku? Let me draw the line here. Kau ni macam stranger je, faham?” Bagi Adelia, cukuplah hatinya terluka dengan keluarga yang tak pernah peduli. Dia tak perlukan sesiapa, termasuklah mamat bernama K.E ini. Ada sesuatu yang terus menarik K.E untuk mengenali Adelia, sehinggalah K.E dapat tahu Adelia dahulu pernah menjadi rocker terkenal. Tetapi kenapa kini Adelia jadi orang yang berbeza? Maklumat lanjut
ASAL: RM32.00

SEKARANG: RM 32.00 (-0%)

AHLI: RM 28.80 (-10%)

Oleh
The PAW Patrol pups are on the case to help Farmer Yumi and make some new friends! The touch and feel textured sound pad brings the story to life with 6 interactive buttons! Matching words with pictures and sounds enhances reading comprehension, and connecting with favorite characters engages young readers at story time. Maklumat lanjut
ASAL: RM89.90

SEKARANG: RM 89.90 (-0%)

AHLI: RM 80.91 (-10%)

Oleh
Selamat datang ke Planet Dinosaur. Banyak dinosaur hidup di sini. Adakah anda sudah bersedia untuk permainan minda yang menyeronokkan di Planet Dinosaur? Mari kita sama - sama mencetuskan pertembungan antara pemikiran dan seni di sini. Maklumat lanjut
ASAL: RM9.90

SEKARANG: RM 8.91 (-10%)

AHLI: RM 7.92 (-20%)

1-659 of 659

Page:
  1. 1
  2. 2
  3. 3
  4. 4
  5. 5
*

Back to Top