0

Jumlah 0produk dalam troli anda. ×

Anda tidak mempunyai item di troli pembelian anda.

' Cerita kanak 'Dijumpai 1129 Produk Berkaitan
Oleh Nia Qurratun’Aini
Bukan sempurna yang kucari. Cukup kau ada di sisi, menemani sampai akhir nanti. Mengembara menaiki kereta api Trans-Siberian merupakan salah satu bucket list dalam hidup Teja Adelia. Namun, Teja sama sekali tidak menyangka yang dia akan duduk berjiran di dalam kereta api dengan Aqid Syamsudin, seorang pelakon popular Malaysia. Sekali gus, menerbitkan tanda tanya dalam hati Teja, mengapa Aqid berada di Rusia. “Saya ada dua sebab. Satu, saya nak bercuti, rehatkan diri say Maklumat lanjut
ASAL: RM25.00

SEKARANG: RM 25.00 (-0%)

AHLI: RM 20.00 (-20%)

Oleh
Exercise book for kindergarten, published in 2022, printed in monotone color Maklumat lanjut
ASAL: RM4.90

SEKARANG: RM 4.90 (-0%)

AHLI: RM 4.41 (-10%)

Oleh
Exercise book for kindergarten, published in 2022, printed in monotone color Maklumat lanjut
ASAL: RM4.90

SEKARANG: RM 4.90 (-0%)

AHLI: RM 4.41 (-10%)

Oleh
Exercise book for kindergarten, published in 2022, printed in monotone color Maklumat lanjut
ASAL: RM4.90

SEKARANG: RM 4.90 (-0%)

AHLI: RM 4.41 (-10%)

Oleh
Exercise book for kindergarten, published in 2022, printed in monotone color Maklumat lanjut
ASAL: RM4.90

SEKARANG: RM 4.90 (-0%)

AHLI: RM 4.41 (-10%)

Oleh
Exercise book for kindergarten, published in 2022, printed in monotone color Maklumat lanjut
ASAL: RM4.90

SEKARANG: RM 4.90 (-0%)

AHLI: RM 4.41 (-10%)

Oleh
Exercise book for kindergarten, published in 2022, printed in monotone color Maklumat lanjut
ASAL: RM4.90

SEKARANG: RM 4.90 (-0%)

AHLI: RM 4.41 (-10%)

Oleh
Exercise book for kindergarten, published in 2022, printed in monotone color Maklumat lanjut
ASAL: RM4.90

SEKARANG: RM 4.90 (-0%)

AHLI: RM 4.41 (-10%)

Oleh
Exercise book for kindergarten, published in 2022, printed in monotone color Maklumat lanjut
ASAL: RM4.90

SEKARANG: RM 4.90 (-0%)

AHLI: RM 4.41 (-10%)

Oleh
Exercise book for kindergarten, published in 2022, printed in monotone color Maklumat lanjut
ASAL: RM4.90

SEKARANG: RM 4.90 (-0%)

AHLI: RM 4.41 (-10%)

Oleh
Exercise book for kindergarten, published in 2022, printed in monotone color Maklumat lanjut
ASAL: RM4.90

SEKARANG: RM 4.90 (-0%)

AHLI: RM 4.41 (-10%)

Out of stock

Oleh
Exercise book for kindergarten, published in 2022, printed in monotone color Maklumat lanjut
ASAL: RM4.90

SEKARANG: RM 4.90 (-0%)

AHLI: RM 4.41 (-10%)

Out of stock

Oleh
Exercise book for kindergarten, published in 2022, printed in monotone color Maklumat lanjut
ASAL: RM4.90

SEKARANG: RM 4.90 (-0%)

AHLI: RM 4.41 (-10%)

Out of stock

Oleh Xiao Jiangnan
Makhluk Prasejarah Sejak bermulanya kewujudan dunia, terdapat lebih 500 juta jenis organisma telah menetap di bumi. Dari kulat yang tidak dapat dilihat dengan mata kasar, cendawan raksasa yang mempunyai ketinggian sebanyak 6 meter, mamot yang hilang secara misteri hingga ke leluhur manusia Australopithecus. Kebanyakan daripada mereka telah pupus akibat perubahan persekitaran. Hanya sebahagian organisma sahaja yang masih hidup dan berevolusi untuk menyesuaikan diri dengan pers Maklumat lanjut
ASAL: RM17.50

SEKARANG: RM 17.50 (-0%)

AHLI: RM 15.75 (-10%)

Oleh Zint
Krez dan Mick ada satu misi penting antara hidup atau mati. Cari latar belakang Vax! Susah betullah nak tahu sejarah hidup mamat seorang ni.Haih~Okeylah. Jom jalan-jalan naik kereta baru.Eh, kenapa Vax tak ada sekali?Ini boleh mendatangkan marah si kaki metal tu!Huwarghh!!!Dengar cerita reunion tak terjangka pun ada. Budak kepala merah? Hah, reunion dengan universe mana pulak ni?!!Hehehe~Jilid ke-6 lebih gempak + terbaik untuk korang! Maklumat lanjut
ASAL: RM12.00

SEKARANG: RM 12.00 (-0%)

AHLI: RM 10.80 (-10%)

Oleh Yuka Nakajima & Lain-lain
Kompilasi kisah seram meremang!Merangkumi cerita berbeza di luar jangkaan; kisah gadis bertemu 'bidadari', gadis terkurung dalam rumah agam, game maya yang real, patung beruang pembunuh dan banyak lagi.Terimalah tujuh kisah merinding bakal buat korang serba tak kena! Maklumat lanjut
ASAL: RM12.00

SEKARANG: RM 12.00 (-0%)

AHLI: RM 10.80 (-10%)

Oleh Ibnu Ibrahim At-Tawari
jo. Nyi Row Kidul dipercayai raw ghaib penguasa Laut Selatan. Pun cantiknya digambarkan scbagai makhluk jahat yang sedia mcminta korban sesiapa sahaja pclanggar pantang dan larangan di Pantai Selatan, tetapi ada juga anggapan bahawa Nyi Roro Kidul merupakan penguasa ghaib yang sedia menjaga tanalt Jawa lagi Yogya dengan bala kekuatannya. Banyak versi yang menerangkan tentang jati diri Nyi Roro Kidul. Ada yang mengatakan Nyi Roro Kidul merupakan keturunan-keturunan Raja Air Maklumat lanjut
ASAL: RM29.90

SEKARANG: RM 29.90 (-0%)

AHLI: RM 23.92 (-20%)

Out of stock

Oleh Rumie , D. Rafael , Azmeer Shah , Zaifu Zaman Ahmad , Muhammad Fatrim
- Rumie Hayati yang kerasukan dibawa suaminya, Faris dan adiknya Ahmad untuk berubat di rumah Ustaz Omar. Malang apabila laluan biasa kesesakan hingga memaksa mereka menggunakan jalan lama. Detik pertama mereka mengharungi jalan tersebut, satu persatuigangguan yang menyeramkan melanda bingga kereta yang dinaiki terhumban Ice 'dalam curam. Masing-masing terperangkap tiada jalan "Ikeluar. Lebih menggerunkan sesuatu bersifat kejam sedang memburu nyawa mereka di situ! Siapa yang Maklumat lanjut
ASAL: RM27.90

SEKARANG: RM 27.90 (-0%)

AHLI: RM 22.32 (-20%)

Out of stock

Oleh Anna Milia
Cinta bukanlah mencari yang sempurna, tapi menerima dengan sempurna. NAILI. Demi memenuhi amanat terakhir ibunya, dia mencari lelaki yang didakwa sebagai ayahnya. Dia mahu lelaki itu tahu akan kewujudannya. Itu sahaja. Namun, dalam sekelip mata, hidupnya berubah. Dia bukan lagi anak yatim piatu. Dia mempunyai ayah yang kaya-raya, malah dijodohkan dengan Yusouf. Semuanya indah, namun tidak ubah seperti burung tempua yang singgah di dahan tinggi. Jatuhnya cukup memeritkan. Maklumat lanjut
ASAL: RM25.00

SEKARANG: RM 25.00 (-0%)

AHLI: RM 22.50 (-10%)

Out of stock

Oleh
Adik - adik sukakan bacaan ringan? Buku ini sesuai untuk adik - adik miliki. Setiap cerita di dalam buku ini bukan sahaja menghiburkan , malah mempunyai nilai pengajaran di setiap akhir cerita. Adik - adik bukan sahaja akan terhibur dengan bacaan santai yang menggunakan bahasa yang mudah namun adik - adik dapat mempraktikkan amalan yang terdapat dalam setiap cerita. Selamat Membaca! Maklumat lanjut
ASAL: RM54.90

SEKARANG: RM 54.90 (-0%)

AHLI: RM 49.41 (-10%)

Oleh
Digimon Adventure: 数码宝贝大冒险 - JAP (E / C / M) In the year 2020, a series of cyber-attacks across Tokyo are the result of catastrophic events in another world within the internet, the Digital World, where creatures called Digimon roam. While getting ready for summer camp, eight children are transported to the Digital World where they acquire Digivices and Digimon partners while learning that they have been chosen to stop the unknown threats to their worlds. 公 Maklumat lanjut
ASAL: RM69.90

SEKARANG: RM 69.90 (-0%)

AHLI: RM 69.90 (-0%)

Oleh
Aktiviti yang disediakan membantu meningkatkan daya pemikiran dan ingatan kanak-kanak serta merangsang kemahiran berfikir kritis dan kreatif Maklumat lanjut
ASAL: RM64.90

SEKARANG: RM 64.90 (-0%)

AHLI: RM 58.41 (-10%)

Oleh
Let’s Learn Series – Mari Menulis A to Z Buku-buku ini sesuai untuk kanak-kanak berumur 3 tahun ke atas. Buku ini menolong kanak-kanak belajar menulis huruf besar. Buku ini berdasarkan dengan KSPK terkini. Maklumat lanjut
ASAL: RM4.50

SEKARANG: RM 4.50 (-0%)

AHLI: RM 4.05 (-10%)

Oleh
Let’s Learn Series – Mari Menulis a to z Buku-buku ini sesuai untuk kanak-kanak berumur 3 tahun ke atas. Buku ini menolong kanak-kanak belajar menulis huruf besar. Buku ini berdasarkan dengan KSPK terkini. Maklumat lanjut
ASAL: RM4.50

SEKARANG: RM 4.50 (-0%)

AHLI: RM 4.05 (-10%)

Oleh
Buku ini merupakan himpunan cerita kreatif dan unik untuk menarik minat pembaca. Kisah penggembaraan klasik yang penuh dengan watak mencabar dan lucu pasti berjaya mendapat tempat dihati pembaca. Koleksi Cerita dalam buku ini juga sesuai untuk dibaca oleh ibu - bapa bersama anak - anak supaya dapat memberi dorongan dan inspirasi kepada mereka agar minat membaca. Gambar menarik dan berwarna - warni pula menjadi daya tarikan utama buku ini supaya menjadi kegemaran ramai pembaca Maklumat lanjut
ASAL: RM26.90

SEKARANG: RM 26.90 (-0%)

AHLI: RM 24.21 (-10%)

Oleh
Aktiviti yang mencabar membantu mengasah minda sekaligus merangsang pemikiran dan ingatan kanak-kanak serta memupuk kemahiran berfikir kritis dan kreatif Maklumat lanjut
ASAL: RM64.90

SEKARANG: RM 64.90 (-0%)

AHLI: RM 58.41 (-10%)

Oleh Pynat Mouri
Jahat atau baik… Aku pilih yang tengah-tengah! Nama asal diberi, Madihah Sofie. Nak glamor punya pasal, dia tukar jadi Maddy. Daripada ke hulu ke hilir dengan selipar jamban, sekarang dia dah sarung kasut tumit tinggi tau. Dulu, pakai tudung pun senget benget aje, sekarang, huh, dah terbang terus tudungnya! Barulah nampak moden, kan? Adi Miyaz pula, lelaki yang budiman. Tapi perangai budimannya sudah kurang sukatnya bila bersama wanita sengal itu. Serik. “Eh... Muka aw Maklumat lanjut
ASAL: RM29.00

SEKARANG: RM 29.00 (-0%)

AHLI: RM 26.10 (-10%)

Out of stock

Oleh
*Ditulis khusus untuk kanak-kanak berusia lima tahun *Pendekatan bertema dan ilustrasi yang menarik disediakan bagi membantu kanak-kanak mengenali persekitaran mereka *Asas penguasaan bahasa, iaitu menulis 26 huruf juga turut dimuatkan Maklumat lanjut
ASAL: RM6.90

SEKARANG: RM 6.90 (-0%)

AHLI: RM 6.21 (-10%)

Oleh
*Ditulis khusus untuk kanak-kanak berusia enam tahun *Pendekatan bertema dan ilustrasi yang menarik disediakan bagi memperkaya perbendaharaan kata kanak-kanak serta mendedahkan mereka dengan persekitaran yang positif Maklumat lanjut
ASAL: RM6.90

SEKARANG: RM 6.90 (-0%)

AHLI: RM 6.21 (-10%)

Oleh Jeehan
Jasad dan jiwa yang menyatu, selamanya bertemakan aku. Pertualangan memburu jasad. Ritual menanti jiwa. Sumpahan iblis melalui patung-patung itu telah membawa permainan terkutuk itu bersemadi selamanya. Namun, demi seorang sahabat, Kat dengan rela hati berusaha merungkai segala teka-teki yang bersarang di fikirannya. Vina pula semakin kuat rasa ingin tahu tentang rahsia yang disembunyikan oleh keturunannya. Nol terjebak dengan misteri yang sedang melilit dua sahabatnya. P Maklumat lanjut
ASAL: RM25.00

SEKARANG: RM 25.00 (-0%)

AHLI: RM 20.00 (-20%)

Oleh 朱智勋 , 柳承龙 , 裴斗娜 , 金相浩 , 陈善奎
Set in Korea’s medieval Joseon period, it tells the story of Crown Prince Yi-Chang (Ju Ji-hoon), who becomes embroiled in a coup/political conspiracy and is forced to embark upon a mission to investigate the spread of a mysterious undead plague that has beset the current emperor and the country's southern provinces. The story starts with a notice written in Korean on a billboard, claiming the king of Joseon is dead and the crown prince should be crowned immediately as the n Maklumat lanjut
ASAL: RM49.90

SEKARANG: RM 49.90 (-0%)

AHLI: RM 49.90 (-0%)

Oleh Annisa Nisfihani
Arin dan Alvan kini berada di tahun akhir. Masing-masing akan melangkah ke alam kampus tak lama lagi. Arin yang buntu untuk memilih universiti yang mana dan jurusan apa akhirnya ambil keputusan untuk ikut jejak Alvan. Tanpan pengetahuan Arin, rupanya Alvan dah lama buat persediaan untuk lanjutkan pelajaran ke New York dengan tawaran biasiswa. Arin pula terpaksa akui gred dan prestasinya takkan mampu menyamai Alvan. Adakah diorang terpaksa hadapi perhubungan jarak jauh (PJJ) Maklumat lanjut
ASAL: RM12.00

SEKARANG: RM 12.00 (-0%)

AHLI: RM 10.80 (-10%)

Oleh
Yakusoku no Neverland 约定的梦幻岛 At Grace Field House, life couldn't be better for the orphans! Though they have no parents, together with the other kids and a kind "Mama" who cares for them, they form one big, happy family. No child is ever overlooked, especially since they are all adopted by the age of 12. Their daily lives involve rigorous tests, but afterwards, they are allowed to play outside. There is only one rule they must obey: do not leave the orphanage. But Maklumat lanjut
ASAL: RM43.90

SEKARANG: RM 43.90 (-0%)

AHLI: RM 43.90 (-0%)

Oleh
Crayon Shin-chan The Movie 28: Gekitotsu! Rakugaki Kingdom to Hobo Yonin no Yuusha 蜡笔小新劇場版28:激战!涂鸦王国与差不多四勇者 The film's story features a "magical crayon," and centers around a floating kingdom called Rakuga Kingdom. The kingdom gets its energy from scribbles, but lately the scribbles are decreasing and the kingdom is in danger of collapsing. To save the country, the military start forcing humans to scribble. 影片以“自由涂鸦 Maklumat lanjut
ASAL: RM19.90

SEKARANG: RM 19.90 (-0%)

AHLI: RM 19.90 (-0%)

Oleh
*Berdasarkan sukatan pelajaran sekolah rendah Bahasa Melayu Tahun 1 *Disusun dalam tiga bahagian: Pemahaman, Tatabahasa dan Penulisan *Mengandungi latihan yang pelbagai untuk membantu kanak-kanak mempelajari asas bahasa Melayu *Memuatkan nota ringkas yang dapat membantu kanak-kanak meningkatkan kemahiran tatabahasa Maklumat lanjut
ASAL: RM3.90

SEKARANG: RM 3.90 (-0%)

AHLI: RM 3.51 (-10%)

Oleh
*Berdasarkan sukatan pelajaran sekolah rendah Matematik Tahun 1 dalam penggal satu *Memuatkan nota ringkas yang dapat membantu kanak-kanak meningkatkan kemahiran matematik *Mengandungi latihan yang pelbagai untuk membantu kanak-kanak mempelajari pengetahuan asas matematik Maklumat lanjut
ASAL: RM3.90

SEKARANG: RM 3.90 (-0%)

AHLI: RM 3.51 (-10%)

Oleh
*Berdasarkan sukatan pelajaran sekolah rendah Sains Tahun 1 dalam penggal satu *Memuatkan nota ringkas yang dapat membantu kanak-kanak meningkatkan kemahiran sains *Mengandungi latihan yang pelbagai untuk membantu kanak-kanak mempelajari pengetahuan asas sains Maklumat lanjut
ASAL: RM3.90

SEKARANG: RM 3.90 (-0%)

AHLI: RM 3.51 (-10%)

Oleh Iera Rohaizad
Orang kata, hanya yang menang akan menulis sejarah. Tetapi, jika kita boleh tuliskannya lebih dahulu, mengapa tidak? COVID-19 mengubah seluruh kehidupan kita. Seluruh negara, bahkan dunia, dipaksa berkurung. Petugas barisan hadapanlah yang memasakkan kaki demi menewaskannya. Bukan hanya petugas kesihatan sahaja. Ramai lagi di sebalik tabir menggadai nyawa, masa, wang dan tenaga untuk memastikan kita selamat. Inilah himpunan kisah mereka sepanjang tempoh kritikal itu. Doktor j Maklumat lanjut
ASAL: RM25.00

SEKARANG: RM 25.00 (-0%)

AHLI: RM 22.50 (-10%)

Oleh
*Diterbitkan khas untuk kanak-kanak berumur 5 hingga 6 tahun *Pelbagai aktiviti dan illustrasi yang menarik dimuatkan dalam siri ini agar dapat meningkatkan minat kanak-kanak untuk belajar serta membantu mereka memahami dan menguasai setiap mata pelajaran Maklumat lanjut
ASAL: RM14.90

SEKARANG: RM 14.90 (-0%)

AHLI: RM 13.41 (-10%)

Oleh
*Ditulis untuk kanak-kanak berumur 5 tahun dan ke atas *Buku ini memuatkan 10 buah lagu serta aktiviti yang menarik *Buku ini memperkenalkan kanak-kanak kepada lagu yang terkenal *Selain itu, aktiviti yang disediakan turut merangsang minat kanak-kanak terhadap asas pembelajaran Maklumat lanjut
ASAL: RM2.90

SEKARANG: RM 2.90 (-0%)

AHLI: RM 2.61 (-10%)

Oleh Tim Man Jadda Wajada 7
Bagaimana seorang pelajar dari Malaysia yang bernama Huda boleh dikebumikan di Jabal Muqottam, Mesir? Jabal Muqottam merupakan suatu tempat di mana ramai ulama dan aulia Allah SWT dimakamkan di tanah perkuburan tersebut. Istimewa sangatkah dirinya? Apa kebaikan yang telah dia lakukan hingga dia pergi dalam keadaan sebaik-baik pengakhiran sebegitu? Pemergiannya di hari yang mulia, hari Jumaat. Setelah pemergiannya, seorang demi seorang kenalannya mula membuka mulut dan berceri Maklumat lanjut
ASAL: RM27.00

SEKARANG: RM 27.00 (-0%)

AHLI: RM 24.30 (-10%)

Out of stock

Oleh Ibnu Ibrahim At-Tawari
Mahsuri membesar dan diasuh dengan penuh adat resam serta tatasusila oleh kedua orang tuanya, Sejak zaman kanak-kanak lagi, Mahsuri telah menunjukkan ciri-ciri luar biasa di mana dia tidak seperti kanak-kanak lain. Sehingga meningkat dewasa, ciri-ciri kewanitaannya lebih terserlah, dengan wajah yang cantik rupawan, serta hati budi yang sangat baik. Sehinggakan menjadi buah mulut penduduk LAngkawi dan akhirnya sampailah ke telinga Datuk Pekerma Jaya. Dia adalah wakil sultan, m Maklumat lanjut
ASAL: RM29.90

SEKARANG: RM 29.90 (-0%)

AHLI: RM 26.91 (-10%)

Oleh Eb Reeza
Rambut bersimpul mati berkubur di tapak tangan, jiwa berdetak lara dibunuh mati kenyataan. Jangan diseru si ‘dia’. Jika diseru si ‘dia’ akan datang melawat. Si ‘dia’ akan menyapa dan seterusnya… si ‘dia’ akan menjelma. Inilah yang sering dielak oleh pelajar di sekolah Seri Ratu. Mereka langsung tidak mahu si ‘dia’ datang berkunjung ke dorm kerana jika tidak sesuatu yang ngeri akan berlaku. Seboleh-bolehnya mereka cuba mengelak bertemu kecuali seseoran Maklumat lanjut
ASAL: RM23.00

SEKARANG: RM 23.00 (-0%)

AHLI: RM 20.70 (-10%)

Out of stock

Oleh
• Panduan Bertema Tematik Dengan Menggunakan 2 Warna. • Tajwid 5 Warna Yang Diwarnakan Pada Teks Al-Quran. • Terjemahan Bahasa Melayu Moden. • Disertakan Dengan Subtopik Bagi Membezakan Setiap Penceritaan. • Dinyatakan Asbabun Nuzul Bagi Ayat-Ayat Pilihan. • Huraian Hadis-Hadis Sahih Yang Berkaitan. • Doa-Doa Pilihan Daripada Al-Quran. • Penjelasan Nota Kaki Berdasarkan Kitab Tafsir. Maklumat lanjut
ASAL: RM89.00

SEKARANG: RM 89.00 (-0%)

AHLI: RM 80.10 (-10%)

Oleh Penulis Tim Man Jadda Wajada Legasi 6
Bagaimana seorang pelajar dari Malaysia yang bernama Huda boleh dikebumikan di Jabal Muqottam, Mesir? Jabal Muqottam merupakan suatu tempat di mana ramai ulama dan aulia Allah SWT dimakamkan di tanah perkuburan tersebut. Istimewa sangatkah dirinya? Apa kebaikan yang telah dia lakukan hingga dia pergi dalam keadaan sebaik-baik pengakhiran sebegitu? Pemergiannya di hari yang mulia, hari Jumaat. Setelah pemergiannya, seorang demi seorang kenalannya mula membuka mulut dan berceri Maklumat lanjut
ASAL: RM30.00

SEKARANG: RM 30.00 (-0%)

AHLI: RM 27.00 (-10%)

Oleh
*Diterbitkan khusus untuk kanak-kanak berumur 4 tahun *Latihan sesuai dengan tahap pemikiran dan pembelajaran awal kanak-kanak *Ilustrasi yang menarik dapat membantu kanak-kanak berfikir secara kreatif Maklumat lanjut
ASAL: RM3.90

SEKARANG: RM 3.90 (-0%)

AHLI: RM 3.51 (-10%)

Oleh
*Diterbitkan khusus untuk kanak-kanak berumur 5 tahun *Latihan sesuai dengan tahap pemikiran dan pembelajaran awal kanak-kanak *Ilustrasi yang menarik dapat membantu kanak-kanak berfikir secara kreatif Maklumat lanjut
ASAL: RM3.90

SEKARANG: RM 3.90 (-0%)

AHLI: RM 3.51 (-10%)

Oleh
*Diterbitkan khusus untuk kanak-kanak berumur 6 tahun *Latihan sesuai dengan tahap pemikiran dan pembelajaran awal kanak-kanak *Ilustrasi yang menarik dapat membantu kanak-kanak berfikir secara kreatif Maklumat lanjut
ASAL: RM3.90

SEKARANG: RM 3.90 (-0%)

AHLI: RM 3.51 (-10%)

Oleh
Owari no Seraph 终结的炽天使 With the appearance of a mysterious virus that kills everyone above the age of 13, mankind becomes enslaved by previously hidden, power-hungry vampires who emerge in order to subjugate society with the promise of protecting the survivors, in exchange for donations of their blood. Among these survivors are Yuuichirou and Mikaela Hyakuya, two young boys who are taken captive from an orphanage, along with other children whom they consider famil Maklumat lanjut
ASAL: RM43.90

SEKARANG: RM 43.90 (-0%)

AHLI: RM 43.90 (-0%)

Oleh
KANDUNGAN KAMUS INI MEMENUHI KEPERLUAN PROSES PENGAJARAN DAN PEMBELAJARAN KANAK-KANAK. PEMILIHAN PERKATAAN SESUAI DENGAN PERBENDAHARAAN KATA ASAS PERINGKAT KANAK-KANAK.SETIAP PERKATAAN DISERTAI GAMBAR YANG MENARIK DAN BERWARNA-WARNI. Maklumat lanjut
ASAL: RM24.90

SEKARANG: RM 24.90 (-0%)

AHLI: RM 22.41 (-10%)

Oleh Bella H.
Andai cinta itu kita lepaskan, adakah sakit itu jua akan bercempera pergi? Hidup ada pelbagai cara untuk menguji manusia. Sama ada dalam keadaan tidak mempunyai apa-apa ataupun dalam keadaan mempunyai segala-galanya. Jika Jasmin patah hati kerana keluarga, hati Aafan hancur dengan pemergian pemilik jiwa. Program Lenus Home Tutor menjadi titik pertemuan dua insan. Aafan menepis rasa. Jasmin menjaga raga. Bagi Aafan, ada bayang Fina dalam diri Jasmin. Jelas mereka dua wanita ya Maklumat lanjut
ASAL: RM27.00

SEKARANG: RM 27.00 (-0%)

AHLI: RM 24.30 (-10%)

Oleh
Fairy Tail 妖精的尾巴 Form an original storyline called "Eclipse Celestial Spirits", in which the twelve celestial spirits of the Zodiac rebel against their owners Lucy and Yukino after being transformed by the black magic gate Eclipse. The third arc is "Tartaros" which adapts material from the rest of the manga's 40th volume to the middle of the 49th volume. The arc depicts Fairy Tail's battle with a dark guild of Zeref's demons who aim to resurrect their master and Zer Maklumat lanjut
ASAL: RM229.90

SEKARANG: RM 229.90 (-0%)

AHLI: RM 229.90 (-0%)

Oleh Ustaz Muhadir Haji Joll
Keistimewaan dan kelebihan bulan Ramadhan sering disebut sebagai suatu galakan kepada umat Islam supaya bersungguh-sungguh melaksanakan ibadah. Buku ini menghimpunkan 66 hadis yang menceritakan pelbagai kelebihan atau fadhilat bulan Ramadhan yang menjadikannya sebagai Penghulu segala bulan. Mudah-mudahan apabila hadis-hadis ini difahami dan dihayati, kita akan lebih bersemangat untuk membanyakkan ibadah khususnya pada bulan Ramadhan dengan hati yang ikhlas dan penuh rasa cint Maklumat lanjut
ASAL: RM19.00

SEKARANG: RM 19.00 (-0%)

AHLI: RM 17.10 (-10%)

Oleh Dato' Dr Ismail Kamus
Isi buku Indahnya Hidup Bersyariat Jawi ini merupakan panduan untuk diri sendiri (fardu ain), seisi keluarga, masyarakat dan umat sejagat (fardu kifayah). Ia merangkumi syariat ketika kelahiran, fardu ain untuk kanak-kanak, penekanan pendidikan remaja, hukum-hakam muamalat , munakahat serta amalan zikir, doa dan adab. Maklumat lanjut
ASAL: RM55.00

SEKARANG: RM 55.00 (-0%)

AHLI: RM 49.50 (-10%)

Oleh
Ex-soldier Juuzou Inui has one question—who turned him into a cyborg and erased his memories? After the war, cyborg soldiers known as the Extended were discharged. Juzo Inui is one of them, a man whose body was transformed, his head replaced with a giant gun! With no memory of his previous life—or who replaced his head and why—Inui now scratches out a living in the dark streets of the city as a Resolver, taking on cases involving the Extended. When a fellow Extended sho Maklumat lanjut
ASAL: RM43.90

SEKARANG: RM 43.90 (-0%)

AHLI: RM 43.90 (-0%)

Oleh Kaoru
Pengetua Evan menceritakan kisah tentang Pulau Momos diselamatkan oleh seekor raksasa. Tiada seorang pun yang percaya, melainkan Putera Albert. Tetapi putera England itu bakal terperangkap dalam kisahnya sendiri apabila seorang lelaki misteri muncul dan mendakwa dialah lelaki bertopeng yang telah menyelamatkan Lilian. Maklumat lanjut
ASAL: RM12.00

SEKARANG: RM 12.00 (-0%)

AHLI: RM 10.80 (-10%)

Oleh Veronica Chendang
Di sebalik perjalanan hidup seseorang ada cerita tersembunyi yang tiada siapa tahu rahsianya. Sedalam mana kita mencintai seseorang, sekuat itulah sakit yang akan kita tanggung setelah dia melangkah pergi. Aku Cuma sekadar pelabuhan untuk kau singgah melepas kerinduan dan kebosanan, kemudian kau berlalu pergi tanpa sepatah kata. Maklumat lanjut
ASAL: RM18.00

SEKARANG: RM 18.00 (-0%)

AHLI: RM 16.20 (-10%)

Oleh Artis Komik Kadokawa Gempak Starz
Koleksi GempakTM X UtopiaTM kembali dengan jilid ke-7 berjudul ‘Amukan Halilintar'~ Kali ni lebih mencabar dan pantang dicabar! Eh? Bukan setakat kisah aksi je, komik cinta, seram… senang cerita semua genre pun ada. Wah~ Semuanya ada dalam satu koleksi. Woohoo! Haa, mana kipas-susah-mati ni? Rembat cepat sebelum terlambat! Maklumat lanjut
ASAL: RM15.00

SEKARANG: RM 15.00 (-0%)

AHLI: RM 13.50 (-10%)

Oleh
Siri Jom Aktif Buku Rampaian yang dihasilkan khusus untuk kanak-kanak prasekolah menyediakan permulaan yang kukuh dalam pembelajaran. Bagi setiap mata pelajaran dalam siri ini tersedia tiga buah buku aktiviti. Siri buku ini diterbitkan berdasarkan Kurikulum Standard Prasekolah Kebangsaan (KSPK) yang disediakan oleh Kementerian Pendidikan Malaysia. Banyak aktiviti yang menyeronokkan diintegrasikan dalam siri buku ini untuk merangsang minat kanak-kanak dalam pembelajaran. Kepel Maklumat lanjut
ASAL: RM3.60

SEKARANG: RM 3.60 (-0%)

AHLI: RM 3.24 (-10%)

Oleh
Siri Jom Aktif Buku Rampaian yang dihasilkan khusus untuk kanak-kanak prasekolah menyediakan permulaan yang kukuh dalam pembelajaran. Bagi setiap mata pelajaran dalam siri ini tersedia tiga buah buku aktiviti. Siri buku ini diterbitkan berdasarkan Kurikulum Standard Prasekolah Kebangsaan (KSPK) yang disediakan oleh Kementerian Pendidikan Malaysia. Banyak aktiviti yang menyeronokkan diintegrasikan dalam siri buku ini untuk merangsang minat kanak-kanak dalam pembelajaran. Kepel Maklumat lanjut
ASAL: RM3.60

SEKARANG: RM 3.60 (-0%)

AHLI: RM 3.24 (-10%)

1-1129 of 1129

Page:
  1. 1
  2. 2
  3. 3
  4. 4
  5. 5
*

Back to Top