Anniversary20
0

Jumlah 0produk dalam troli anda. ×

Anda tidak mempunyai item di troli pembelian anda.

' Dala sex 'Dijumpai 4323 Produk Berkaitan
Oleh
By dying, a powerless boy obtained the ability "Return by Death," allowing him to go back in time upon death. Natsuki Subaru was abruptly summoned to another world on his way home from the convenience store one night. In this new world where he had nothing and no one to turn to, the one power he gained was "Return by Death," the ability to turn back time upon his own death. To protect those he holds dear, and to take back irreplaceable moments in time, he fights despair as h Maklumat lanjut
ASAL: RM39.90

SEKARANG: RM 39.90 (-0%)

AHLI: RM 39.90 (-0%)

Oleh
Ji Sun-Woo (Kim Hee-Ae) is a family medicine doctor. She is married to Lee Tae-Oh (Park Hae-Joon) and they have a son. She seems to have everything, including a successful career and a happy family, but she is betrayed by her husband and others. Meanwhile Lee Tae-Oh dreams of becoming a famous movie director. He runs an entertainment business with the support of his wife Ji Sun-Woo. Even though he loves his wife, Lee Tae-Oh falls into a dangerous relationship. 白手起家 Maklumat lanjut
ASAL: RM79.90

SEKARANG: RM 79.90 (-0%)

AHLI: RM 79.90 (-0%)

Oleh
Urano Motosu loves books and has an endless desire to read literature, no matter the subject. She almost fulfills her dream job of becoming a librarian before her life is ended in an accident. As she draws her last breath, she wishes to be able to read more books in her next life. As if fate was listening to her prayer, she wakes up reincarnated as Maine—a frail five-year-old girl living in a medieval era. What immediately comes to her mind is her passion. She tries to find Maklumat lanjut
ASAL: RM39.90

SEKARANG: RM 39.90 (-0%)

AHLI: RM 39.90 (-0%)

Oleh
In Fujisawa, where the skies are bright and the seas glisten, Sakuta Azusagawa is in his second year of high school. His blissful days with his girlfriend and upperclassman, Mai Sakurajima, are interrupted with the appearance of his first crush, Shouko Makinohara. For reasons unknown, he encounters two Shouko’s: one in middle school and another who has become an adult. As Sakuta finds himself helplessly living with the Shouko’s, the adult Shouko leads him around by the n Maklumat lanjut
ASAL: RM19.90

SEKARANG: RM 19.90 (-0%)

AHLI: RM 19.90 (-0%)

Oleh Jessica Jung
Crazy Rich Asians meets Gossip Girl by way of Jenny Han in this knock-out debut about a Korean American teen who is thrust into the competitive, technicolor world of K-pop, from Jessica Jung, K-pop legend and former lead singer of one of the most influential K-pop girl groups of all time, Girls Generation. What would you sacrifice for a chance to live your dreams? For seventeen-year-old Korean American Rachel Kim, the answer is almost everything. Or at least that’s be Maklumat lanjut
ASAL: RM46.90

SEKARANG: RM 46.90 (-0%)

AHLI: RM 37.52 (-20%)

Oleh
*Disusun mengikut unit di dalam buku teks *Latihan meliputi aspek pemahaman, seni bahasa, tatabahasa dan penulisan *Membantu memperkukuh perbendaharaan kata murid *Mengandungi soalan Kemahiran Berfikir Aras Tinggi (KBAT) dan peta i-THINK *Sesuai digunakan sebagai latihan tambahan untuk menguji kefahaman murid Maklumat lanjut
ASAL: RM6.90

SEKARANG: RM 6.90 (-0%)

AHLI: RM 6.21 (-10%)

Oleh
*Disusun mengikut unit di dalam buku teks *Latihan meliputi aspek pemahaman, seni bahasa, tatabahasa dan penulisan *Membantu memperkukuh perbendaharaan kata murid *Mengandungi soalan Kemahiran Berfikir Aras Tinggi (KBAT) dan peta i-THINK *Sesuai digunakan sebagai latihan tambahan untuk menguji kefahaman murid Maklumat lanjut
ASAL: RM6.90

SEKARANG: RM 6.90 (-0%)

AHLI: RM 6.21 (-10%)

Oleh Wazura Ramly
Dunia yang berbeza bagai langit dan bumi, bukankah ada udara yang berada di antaranya dan menyatukan kedua-duanya? Mereka dari dunia yang berbeza, ibarat langit dan bumi! Si jejaka dari dunia bergemerlapan, popular, glamor dan digilai ramai. Si gadis pula dari dunia pendidikan, cendekiawan, glamor dalam kelompok tersendiri. Tidak diduga dan tidak dirancang, pertemuan ini telah mengikat kedua-duanya. Felix Iskandar... kariernya berada di kemuncak, segala-galanya tersusun rapi. Maklumat lanjut
ASAL: RM27.00

SEKARANG: RM 27.00 (-0%)

AHLI: RM 24.30 (-10%)

Oleh Syu Ariani
… yang memberi aku perasaan itu. TIGA tahun terpisah dan kemudian bertemu semula, Nurul Aileen tidak mampu menyorokkan perasaannya terhadap Adam Haidar. Kerana sememangnya, hatinya hanya menginginkan Adam. Hanya dia! Tetapi… “Ada apa dengan kita?” – Adam Haidar Layanan dingin Adam jauh berbeza dengan setiap gerak-gerinya. Aileen yakin Adam turut berkongsi perasaan yang sama dengannya. Namun sayang, tidak semudah itu. Di antara Aileen dan Adam, ada satu tali penghub Maklumat lanjut
ASAL: RM28.00

SEKARANG: RM 28.00 (-0%)

AHLI: RM 25.20 (-10%)

Oleh Siti Hazneza Abdul Hamid
Akan aku palam retak hatimu dengan kasih cinta membara Melur itu sifatnya bersih dan suci. Ia tenang. Cemar pada melur hanya menceritakan tentang noda pada tangan pemegangnya. Kelopak melur yang terusik hanya menggambarkan kurang cermatnya si pemegang. Tidak ada salahnya pada si melur. Panggilan daripada Natasha pada suatu malam mengejutkan Farihin. Telah lama gadis itu dijauhinya gara-gara patah hati. Ya, Natasha telah bertunang tanpa sempat dia meluahkan rasa. Gadis it Maklumat lanjut
ASAL: RM25.00

SEKARANG: RM 25.00 (-0%)

AHLI: RM 22.50 (-10%)

Oleh Elvroseth
Puteri Ajla Zulaikha. Seindah-indah kisah di antara kisah. Di matanya, ada seorang lelaki, bermata biru, senyuman manis bagai madu. Di matanya, lelaki itu harus dia kejar, harus ada di dalam genggaman tangannya, harus ada di dalam hatinya. Dia akan dapatkan lelaki itu walaupun maruahnya diragut dan egonya tiada. Dia bersumpah, dia akan kejar Yousuf sampai mati! Muhammad Yousuf Bin Abdullah. Seindah-indah mata biru yang memandang. Di matanya, Zulaikha gadis yang bijak, berani, Maklumat lanjut
ASAL: RM35.00

SEKARANG: RM 35.00 (-0%)

AHLI: RM 31.50 (-10%)

Oleh Cahaya Ainn
Disebabkan terdesak, Shamsuria terpaksa menerima tawaran sebagai pemandu peribadi dan bodyguard kepada Tuan Syed Faeq. Walaupun gaji yang ditawarkan agak lumayan, namun tidak mudah untuk bekerja dengan lelaki bernama Syed Faeq. Keadaan semakin rumit apabila Syed Faeq menyangkakan yang dirinya seorang lelaki! “Take off my cloth.” ~ Syed Faeq “Saya akan...tanggalkan...tapi...dengan satu...syarat.” ~ Shamsuria “Oh, really? Apa syaratnya?” Lelaki itu bertanya sinis. Maklumat lanjut
ASAL: RM30.00

SEKARANG: RM 30.00 (-0%)

AHLI: RM 27.00 (-10%)

Oleh Citra Fitz
Kau layak dapatkan yang terbaik, tetapi maaf kerana aku tiada yang terbaik untuk diberikan… “Hai, saya Nadrah. Panggil Nad je. Awak kan Rasy…” “Rasyad. Saya Rasyad.” Dan itulah kali pertama mereka berjumpa, di KLIA, sebelum berangkat ke Da Nang. Berjalan merantau dengan orang yang dia tidak kenal? Nadrah rasa semua itu kerja gila. “Awak bebas dengan plan awak dan saya pun bebas dengan plan saya.” Itu yang direncanakan Nadrah namun seringkali dia terserempak de Maklumat lanjut
ASAL: RM29.00

SEKARANG: RM 29.00 (-0%)

AHLI: RM 26.10 (-10%)

Oleh
*Disusun mengikut unit di dalam buku teks *Latihan meliputi aspek pemahaman, seni bahasa, tatabahasa dan penulisan *Membantu memperkukuh perbendaharaan kata murid *Mengandungi soalan Kemahiran Berfikir Aras Tinggi (KBAT) dan peta i-THINK *Sesuai digunakan sebagai latihan tambahan untuk menguji kefahaman murid Maklumat lanjut
ASAL: RM6.90

SEKARANG: RM 6.90 (-0%)

AHLI: RM 6.21 (-10%)

Oleh
*Disusun mengikut unit di dalam buku teks *Latihan meliputi aspek pemahaman, seni bahasa, tatabahasa dan penulisan *Membantu memperkukuh perbendaharaan kata murid *Mengandungi soalan Kemahiran Berfikir Aras Tinggi (KBAT) dan peta i-THINK *Sesuai digunakan sebagai latihan tambahan untuk menguji kefahaman murid Maklumat lanjut
ASAL: RM6.90

SEKARANG: RM 6.90 (-0%)

AHLI: RM 6.21 (-10%)

Oleh
*Disusun mengikut unit di dalam buku teks *Latihan meliputi aspek pemahaman, seni bahasa, tatabahasa dan penulisan *Membantu memperkukuh perbendaharaan kata murid *Mengandungi soalan Kemahiran Berfikir Aras Tinggi (KBAT) dan peta i-THINK *Sesuai digunakan sebagai latihan tambahan untuk menguji kefahaman murid Maklumat lanjut
ASAL: RM6.90

SEKARANG: RM 6.90 (-0%)

AHLI: RM 6.21 (-10%)

Oleh
Sertai Daisy dalam kelas terbang pertamanya dengan Belle dan ana naga yang comel, main bersama kuda ajaib yang nakal dan pelbagai kisah menarik lain. Maklumat lanjut
ASAL: RM17.90

SEKARANG: RM 17.90 (-0%)

AHLI: RM 16.11 (-10%)

Oleh Hot-Blooded Souls
Dr. Darwin tiba-tiba tidak sedarkan diri dan Jake bersama rakan-rakannya perlu mencari puncanya sebelum terlambat.Mereka telah masuk ke dalam badan doktor melalui eksperimen robot perubatan Dr. Bennett.Mereka meneroka sistem pencernaan dan respirasi tubuh doktor yang dalam krisis! Maklumat lanjut
ASAL: RM12.00

SEKARANG: RM 12.00 (-0%)

AHLI: RM 10.80 (-10%)

Oleh
ASAL: RM20.00

SEKARANG: RM 20.00 (-0%)

AHLI: RM 20.00 (-0%)

Oleh Jennifer Niven
"The much anticipated new novel from international bestselling author Jennifer Niven, author of All the Bright Places. You were my first. Not just sex, although that was part of it, but the first to look past everything else into me. Some of the names and places have been changed, but the story is true. It's all here because one day this will be the past, and I don't want to forget what I went through, what I thought, what I felt, who I was. I don't want to forget you. But Maklumat lanjut
ASAL: RM49.50

SEKARANG: RM 39.50 (-20%)

AHLI: RM 37.50 (-24%)

Oleh Clay
Kekacauan yang berlaku memberi ancaman kepada kehancuran dunia. Remy dan wira yang lain dalam pencarian ular naga berbulu pelepah untuk mencari kedamaian. Mampukah mengetepikan permusuhan lama demi mengelakkan bencana? Dapatkah mereka membangkitkan kembali dewa yang dihormati sebelum dunia sampai penghujung? Maklumat lanjut
ASAL: RM12.00

SEKARANG: RM 12.00 (-0%)

AHLI: RM 10.80 (-10%)

Oleh Leoz
"Ahhh... best-nya dapat rehat dalam bilik sendiri..."Tapi sebelum tu, periksa dulu kawasan sekeliling sebab..."Jangan kacau akuuu!!! Keluar dari siniii!!!"'Dia' bukan kira tempat tu selesa atau tak. Yang penting 'dia' boleh buat onar dan paling utama, nak balas dendam! Ya, bilik tidur juga tak terlepas, sama juga macam korang... yang mungkin takkan terlepas daripada genggaman 'dia'! Maklumat lanjut
ASAL: RM12.00

SEKARANG: RM 12.00 (-0%)

AHLI: RM 10.80 (-10%)

Oleh
When a gate to another world suddenly opens on Earth, Mikado City is invaded by strange creatures known as "Neighbors," malicious beings impervious to traditional weaponry. In response to their arrival, an organization called the Border Defense Agency has been established to combat the Neighbor menace through special weapons called "Triggers." Even though several years have passed after the gate first opened, Neighbors are still a threat and members of Border remain on guard Maklumat lanjut
ASAL: RM69.90

SEKARANG: RM 62.91 (-10%)

AHLI: RM 55.92 (-20%)

Oleh Meg Rosoff
This is the story of one family, one dreamy summer - the summer when everything changes. In a holiday house by the sea, in a big, messy family, one teenager watches as brothers and sisters, parents and older cousins fill hot days with wine and games and planning a wedding. Enter the Goddens - irresistible, charming, languidly sexy Kit and surly, silent Hugo. Suddenly there's a serpent in this paradise - and the consequences will be devastating. From bestselling, award-winni Maklumat lanjut
ASAL: RM46.90

SEKARANG: RM 46.90 (-0%)

AHLI: RM 46.90 (-0%)

Oleh
Pirates from around the world, including Luffy and the gang, have gathered at the Pirates Expo. Everyone is joining the big hunt for a lost treasure, which belongs to Gol D. Roger. 草帽海贼团收到“海贼万博会”主办人布埃纳·费斯塔的请柬前往该世界顶尖的祭典.万博会上的主打是寻找“海贼王”高路·罗杰所遗留的宝藏.然而,在万博会的背后,外号“最恶战争发动者”的布埃纳·费斯塔的凶行,与想把海 Maklumat lanjut
ASAL: RM19.90

SEKARANG: RM 19.90 (-0%)

AHLI: RM 19.90 (-0%)

Oleh
A mysterious girl named Rita gathers heroes from the Super Sentai teams at the Planet Nemesis (惑星ネメシス, Wakusei Nemeshisu). The heroes are told that any wish they desire will come true if they can win the “Super Sentai Greatest Battle” tournament, the 160 heroes divided into 32 teams of five to compete against each other to have their wishes granted while contending with the mysterious Gaisoulg who seeks worthy opponents to battle. The story follows the Oddball Maklumat lanjut
ASAL: RM19.90

SEKARANG: RM 19.90 (-0%)

AHLI: RM 19.90 (-0%)

Oleh
Sebuah bandar dijangkiti oleh virus misteri, yang menyebabkan bandar tersebut tidak terkawal dan ditutup, menyebabkan dua orang yang diasingkan dan berjuang untuk hidup dalam keadaan kritikal. 某座被来路不明病毒袭击的城市,有与世隔绝的电动玩家“俊宇”与不畏困境,努力创造自己生存方式的“宥彬”两位幸存者。两人经历一次次的希望和绝望,在孤立无援的情况下透过无线电等方式沟通鼓励对方,并 Maklumat lanjut
ASAL: RM19.90

SEKARANG: RM 19.90 (-0%)

AHLI: RM 17.91 (-10%)

Oleh Alexis Daria
"I could not get enough of Jasmine and Ashton! I adored Jasmine--her ambition, her confidence, her attacks of self-doubt, and especially her hilarious, snarky, and loving cousins. She and Ashton have such a steamy, swoony, love story that I didn't want the book to end!"--Jasmine Guillory, New York Times bestselling author RITA (R) Award Winning author Alexis Daria brings readers an unforgettable, hilarious rom-com set in the drama-filled world of telenovelas-perfect for fan Maklumat lanjut
ASAL: RM69.90

SEKARANG: RM 69.90 (-0%)

AHLI: RM 62.91 (-10%)

Oleh
In a world similar to the European Middle Ages, the feared yet revered Holy Knights of Britannia use immensely powerful magic to protect the region of Britannia and its kingdoms. However, a small subset of the Knights supposedly betrayed their homeland and turned their blades against their comrades in an attempt to overthrow the ruler of Liones. They were defeated by the Holy Knights, but rumors continued to persist that these legendary knights, called the "Seven Deadly Sins, Maklumat lanjut
ASAL: RM89.90

SEKARANG: RM 80.91 (-10%)

AHLI: RM 71.92 (-20%)

Oleh Fatinnilam Sari Ahmad
Fragmen cinta kita telah retak seribu. LILY, gadis yang bebas dan agak liar kehidupannya. Bertukar ganti teman lelaki perkara biasa. Walaupun bebas tetapi dia pandai menjaga diri, sehingga dia diperangkap Eddie yang hanya ingin menjadikan Lily mangsa permainan cinta palsunya. Lily nekad untuk membunuh diri. Datuk Majid kelam-kabut mencari seseorang untuk dinikahkan dengan Lily bagi menutup malu. Dia meminta Rizal, pekerjanya yang baik dan setia itu agar menikahi Lily yang ham Maklumat lanjut
ASAL: RM25.00

SEKARANG: RM 22.50 (-10%)

AHLI: RM 20.00 (-20%)

Oleh Yim Kang Jae
Kisah-kisah seram yang berlaku dalam kalangan pelajar seluruh Asia. Maklumat lanjut
ASAL: RM12.90

SEKARANG: RM 12.90 (-0%)

AHLI: RM 12.90 (-0%)

Oleh Fatiah Zohar
Ditinggalkan suami dan dibuang keluarga mertua ketika cahaya matanya masih dalam kandungan membuatkan Izzatul Aqma hidup dalam tekanan perasaan. Atas kekhilafan diri yang terlalu dibelenggu kesedihan, hari-hari yang dijalaninya bagaikan satu hukuman. “Tuhan, aku ingin kuat. Aku ingin bertahan. Namun, kesakitan ini benar-benar mengujiku. Tiupkanlah kasih dan sayang-Mu. Bangkitkan aku dengan kekuatan dan cinta daripada-Mu.” - Izzatul Aqma Bahagia sudah lama menjauh dan sepi Maklumat lanjut
ASAL: RM24.00

SEKARANG: RM 24.00 (-0%)

AHLI: RM 21.60 (-10%)

Oleh Aalin Amily
Tika tersimpul tali setia, akanku terus menggenggam cinta... Tidak pernah terlintas di fikiran Arya Darlina akan berkahwin pada usia yang sangat muda. Dek kedegilan dan kehidupannya yang terlalu sosial, dia tidak dapat menolak. Terpaksa dalam rela, dia akur menjadi isteri kepada Luthfi Hakimi. Paling mencabar adalah apabila dia harus menerima hakikat yang dia adalah ibu tiri. Gila! Diri sendiri belum lurus, masakan dipertanggungjawabkan untuk menguruskan anak-anak? Maklumat lanjut
ASAL: RM25.00

SEKARANG: RM 25.00 (-0%)

AHLI: RM 22.50 (-10%)

Oleh Fizziany
Naufal Hadi, bapanya seorang ahli politik terkemuka negara. Ibunya, seorang ahli perniagaan berjaya. Punyai seorang kakak yang amat prihatin terhadapnya. Namun, dia leka dan gemar berfoya-foya. Menghabiskan masa muda dengan perkara sia-sia. Hidup langsung tak kenal erti tangungjawab sementelah sejak kecil, semuanya sudah tersedia depan mata. Sehinggalah satu ketika, dia terlanggar seorang lelaki dengan anak kecilnya sehingga menyebabkan kematian. Bagi seorang Izara Hana, ke Maklumat lanjut
ASAL: RM30.00

SEKARANG: RM 27.00 (-10%)

AHLI: RM 24.00 (-20%)

Oleh Rissa Ahdiya
Ada rindu yang tak terlafaz, ada kenangan yang tak pernah hilang. WIYA. Separuh hatinya mati bila Reza memilih untuk pergi. Kata Reza, kerana sayang, Wiya terpaksa dia tinggalkan. KHALED. Perginya Wardah ketika bahagia sedang melimpah. Pergi yang tak mungkin akan kembali lagi. Jiwanya mati, hidupnya terasa punah. Tapi dikuatkan hati demi anak-anak yang ditinggalkan Wardah. Wiya didesak untuk melupakan Reza, Khaled dipaksa untuk mencari pengganti Wardah. Akhirnya jodoh mere Maklumat lanjut
ASAL: RM26.00

SEKARANG: RM 23.40 (-10%)

AHLI: RM 20.80 (-20%)

Oleh Ibnu Ibrahim At-Tawari
Kutelusuri jejak-jejak sejarah mencari Keris Taming Sari, bermula dari kerajaan Majapahit sehingga ke kerajaan Melaka. Kutelusuri Sulatatus Salatin, Sejarah Melayu dan tak lupa Hikayat Hang Tuah sendiri kerana keris ini milik Laksamana Hang Tuah. Kutemui juga Sang Kertaksa, Patih Gajah Mada, Seri Betara Majapahit, Aria Putera di Bukit Pancalusa, Sang Persanta Nala di Gunung Wirana Pura, Syeikh Mansur di Hulu Melaka, Suraprabhawa Raja Majapahit, Patih Kerma Wijaya, baginda Sul Maklumat lanjut
ASAL: RM29.90

SEKARANG: RM 29.90 (-0%)

AHLI: RM 23.92 (-20%)

Oleh Nia Qurratun’Aini
Ada satu rahsia yang kupinta daripada Tuhan. Lalu, Dia berikan kau sebagai jawapan. Hadi Muqri dan Suria Aqilah, berkawan baik sejak kecil lagi. Tapi, takkan kawan saja? Salah sorang langsung tak ada rasa cinta? Mestilah ada. Perasaan cinta itu, Hadi yang rasakan. Bila dia luahkan, Suria letak Hadi dalam friend zone. Bila dah kena friend zone, Hadi ambil keputusan untuk move on. Setelah tujuh tahun berlalu, Hadi dan Suria bertemu semula. “Kenapa kau tak kahwin lagi?” Maklumat lanjut
ASAL: RM25.00

SEKARANG: RM 25.00 (-0%)

AHLI: RM 20.00 (-20%)

Oleh Crystal Anabella
Zynn dan V dibesarkan bersama sejak kecil. Gelaran ‘childhood sweetheart’ memang tak asing bagi mereka. Namun, kemunculan Rita sebagai ‘kakak’ V menimbulkan rasa kurang senang Zynn. “I janji, lepas I habis belajar dan ada kerja tetap, I melamar you jadi isteri I.” Itu impian terbesar Zynn. Dan V sangat mempercayai pemuda itu. Malangnya, janji tinggal janji. Percintaan mereka umpama sebuah drama rekaan Zynn. “Jangan sesekali kau menagih maaf aku. I hate you Maklumat lanjut
ASAL: RM28.00

SEKARANG: RM 28.00 (-0%)

AHLI: RM 22.40 (-20%)

Oleh Pynat Mouri
Hanya aku tahu perangai gila kau... Difitnah berkhalwat ketika tahun menduduki SPM, memberi kesan besar kepada Erhan. Tidak dia sangka, gadis yang digelar pelakon opera Cina itu begitu kuat pembohong! Huh! Akhirnya dia juga yang nampak jahat bak dalam cerita filem Tamil. Erhan takkan berdiam diri. Hilani patut dapat pengajaran! “Kenapa buat aku macam ni? Kenal hang pun tak pernah. Bila masa aku selalu belanja hang air kotak dan roti? Weh, aku kalau nak cari awek, aku cari y Maklumat lanjut
ASAL: RM28.00

SEKARANG: RM 28.00 (-0%)

AHLI: RM 22.40 (-20%)

Oleh Azura Rasiddin
Menggapai Fantasi, Dihampar Realiti Aurora. Gadis berusia dua puluh tahun yang mempunyai impian dan fantasi untuk menemui cinta sejati seperti papa dan mamanya. Namanya diberi sempena lambang cinta papa dan mamanya yang bertemu di bawah langit aurora. Eidlan. Anak jiran sebelah rumah. Kembar kepada kawan baik Aurora. Kali pertama bertemu sewaktu mereka berusia dua belas tahun, hati Aurora sudah terpaut. Namun segalanya berubah apabila dia kenal siapa Eid yang sebenarnya. I Maklumat lanjut
ASAL: RM32.00

SEKARANG: RM 32.00 (-0%)

AHLI: RM 25.60 (-20%)

Oleh Jamaliah Juni
Buku ini mengisahkan tentang tiga sahabat baik bernama Suhaibah, Raqib dan Taufid yang hidup sederhana bersama keluarga masing - masing. Suatu hari ketiga - tiga sahabat sebaya itu berehat - rehat di bawah sebatang pokok yang rendang. Mereka berbual - bual tentang keseronokan hidup dalam kemewahan. Kehidupan mereka berubah setelah mereka menjumpai banyak harta karun di sebuah bukit tinggi. Namun sifat tamak telah meracuni fikiran ketiga - tiga sahabat baik itu. Apakah yang ak Maklumat lanjut
ASAL: RM14.90

SEKARANG: RM 14.90 (-0%)

AHLI: RM 13.41 (-10%)

Oleh Cik Tet
Ainan Sofea. Gadis polos yang terperangkap dalam permainan ibu dan anak. Hanya kerana satu kesilapan yang tidak disengajakan, dia terpaksa bersetuju untuk bergelar isteri kepada pemuda yang tak pernah dia kenal sebelum ini. “Kenapa awak nak hancurkan masa depan awak hanya kerana nak ikut rancangan mengarut mak awak?” - Ainan Ghibran Maleq. Lelaki yang penuh dengan rahsia dan bakal bertunang dengan kekasih hati. Namun boleh pula dengan begitu mudah dia bersetuju bila dip Maklumat lanjut
ASAL: RM35.00

SEKARANG: RM 35.00 (-0%)

AHLI: RM 31.50 (-10%)

Oleh
Buku mewarna Covid-19 ini merupakan salah satu pendekatan bagi kanak-kanak dan masyarakat umum tentang bahayanya virus ini. Justeru itu, ilustrasi di dalam buku ini memberi pengetahuan mengenai Covid-19 disertakan dengan aktiviti menarik. Antaranya: - Ilustrasi menarik untuk diwarnakan - Padat dengan informasi - Mengajar cara-cara pencegahan dengan betul - Aktiviti membentuk minda kanak-kanak Maklumat lanjut
ASAL: RM4.90

SEKARANG: RM 4.90 (-0%)

AHLI: RM 3.92 (-20%)

Oleh
Buku mewarna Covid-19 ini merupakan salah satu pendekatan bagi kanak-kanak dan masyarakat umum tentang bahayanya virus ini. Justeru itu, ilustrasi di dalam buku ini memberi pengetahuan mengenai Covid-19 disertakan dengan aktiviti menarik. Antaranya: - Ilustrasi menarik untuk diwarnakan - Padat dengan informasi - Mengajar cara-cara pencegahan dengan betul - Aktiviti membentuk minda kanak-kanak Maklumat lanjut
ASAL: RM4.90

SEKARANG: RM 4.90 (-0%)

AHLI: RM 3.92 (-20%)

Oleh Xanseviera
Vasanthy yang terlambat tiba-tiba terserempak dengan budak sedang memukul seekor... gagak? Eddy pula pening bila diminta Jessica untuk membeli barang dapur. Ika dan kawan-kawan terjumpa sebuah kotak misteri mengandungi satu petunjuk. Adakah itu petunjuk harta karun? Ikuti kisaha Zulaikha dan kawan-kawan dalam jilid ke-11 ini! Maklumat lanjut
ASAL: RM12.00

SEKARANG: RM 12.00 (-0%)

AHLI: RM 12.00 (-0%)

Oleh Xeno
Dr. Charles dan Jason Diggs mengetuai Pasukan X-VENTURE ke lokasi tersembunyi di kepulauan Afrika untuk menghentikan rancangan Kerajaan Haiwan. Jake, Louis dan yang lain mendapati mereka terjerumus dalam bahaya maut dengan kerumunan 'kepala tukul'. Masihkah boleh bertahan dengan serangan dari semua arah? Maklumat lanjut
ASAL: RM12.00

SEKARANG: RM 12.00 (-0%)

AHLI: RM 10.80 (-10%)

Oleh 金秀贤 , 徐睿知 , 吴正世 , 朴珪瑛
A story about a man employed in a psychiatric ward and a woman, with an antisocial personality disorder, who is a popular writer of children's books. Moon Kang-Tae (Kim Soo-Hyun) works in the psychiatric ward. His job is to write down the patients' conditions and to deal with unexpected situations, like if patients fight or they run away. He only earns about 1.8 million won (~$1,600 USD) a month. The woman (Seo Yea-Ji) is a popular writer of children's literature, but she Maklumat lanjut
ASAL: RM59.90

SEKARANG: RM 59.90 (-0%)

AHLI: RM 59.90 (-0%)

Oleh Zint
Ada pelajar cun + bijak kat sekolah Vax and the gang terdesak minta tolong? Pertolongan apa agaknya sampai Vax kena jadi... perempuan? Seriuslah?!! Tapi siapa sangka senakal-nakal diorang, dalam hati ada taman rupanya! Sanggup jugalah hulurkan bantuan. Fuh... Unbelievable! Tolong tu, tolong juga. Tapi jamming jangan lupa. Let's rock, guys~! Maklumat lanjut
ASAL: RM12.00

SEKARANG: RM 12.00 (-0%)

AHLI: RM 10.80 (-10%)

Oleh Ana Muslim
Covid-19 Kita Semua Hero adalah naskhah edukomik yang menerangkan tentang pandemik Covid-19 melalui pendekatan yang mudah, ringkas serta santai, khusus untuk kanak-kanak. Maklumat lanjut
ASAL: RM15.90

SEKARANG: RM 14.31 (-10%)

AHLI: RM 12.72 (-20%)

Oleh Chanel Miller
Universally acclaimed, rapturously reviewed, and an instant New York Times bestseller, Chanel Miller's breathtaking memoir "gives readers the privilege of knowing her not just as Emily Doe, but as Chanel Miller the writer, the artist, the survivor, the fighter." (The Wrap). Her story of trauma and transcendence illuminates a culture biased to protect perpetrators, indicting a criminal justice system designed to fail the most vulnerable, and, ultimately, shining with the coura Maklumat lanjut
ASAL: RM59.95

SEKARANG: RM 59.95 (-0%)

AHLI: RM 59.95 (-0%)

Oleh
At the renowned Shuchiin Academy, Miyuki Shirogane and Kaguya Shinomiya are the student body's top representatives. Ranked the top student in the nation and respected by peers and mentors alike, Miyuki serves as the student council president. Alongside him, the vice president Kaguya—eldest daughter of the wealthy Shinomiya family—excels in every field imaginable. They are the envy of the entire student body, regarded as the perfect couple. However, despite both having alr Maklumat lanjut
ASAL: RM49.90

SEKARANG: RM 49.90 (-0%)

AHLI: RM 49.90 (-0%)

Oleh
The story begins when Ao opens a package that arrives at her doorstep. Inside the package is Gourai, a Frame Arms Girl: a small robot capable of independent movement. Gourai is a newly-developed prototype: a Frame Arms Girl equipped with an "Artificial Self," an advanced AI that gives her a personality. Ao is the only one that has activated her. Gourai begins to gather both battle data and emotions, starting a day-to-day life with Ao, who knows nothing about Frame Arms Girls. Maklumat lanjut
ASAL: RM39.90

SEKARANG: RM 39.90 (-0%)

AHLI: RM 39.90 (-0%)

Oleh
Ash has completed three of his four grand trials in the Alola region, and more adventures await as he and his classmates acquire new Z-Crystals, make new Pokémon friends, and learn how to Mantine Surf! In their role as Ultra Guardians, the Pokémon School students take on an important mission to protect Wela Volcano. Ash meets a new rival, Hau, whose Dartrix offers Rowlet quite a challenge. Even Rotom Dex gets an adventure of its own when our heroes visit the set of its favo Maklumat lanjut
ASAL: RM69.90

SEKARANG: RM 69.90 (-0%)

AHLI: RM 69.90 (-0%)

Oleh
Ryuji Takasu is frustrated at trying to look his best as he enters his second year of high school. Despite his gentle personality, his eyes give him the appearance of an intimidating delinquent. He is happy to be classmates with his best friend Yusaku Kitamura, as well as the girl he has a crush on, Minori Kushieda. However, he unexpectedly runs into "the school's most dangerous animal of the highest risk level"—Taiga Aisaka—who just happens to be Minori's best friend. Ta Maklumat lanjut
ASAL: RM29.90

SEKARANG: RM 29.90 (-0%)

AHLI: RM 29.90 (-0%)

Oleh
A mysterious virus appears during the industrial revolution that transforms infected humans into Kabane (カバネ, "corpses") and rapidly spreads. Kabane are aggressive, undead creatures that cannot be defeated unless the glowing golden heart, which is protected by a layer of iron, is pierced, or an important body part is completely severed (such as the head). Unfortunately, most melee weapons and the steam-pressure guns used by the bushi (武士, "warriors") are not very ef Maklumat lanjut
ASAL: RM29.90

SEKARANG: RM 29.90 (-0%)

AHLI: RM 29.90 (-0%)

Oleh
"Hanako-san, Hanako-san...are you there?" At Kamome Academy, rumors abound about the school's Seven Mysteries, one of which is Hanako-san. Said to occupy the third stall of the third floor girls' bathroom in the old school building, Hanako-san grants any wish when summoned. Yashiro Nene, an occult-loving high school girl who dreams of romance, ventures into this haunted bathroom...but the Hanako-san she meets there is nothing like she imagined! Kamome Academy's Hanako-san...i Maklumat lanjut
ASAL: RM39.90

SEKARANG: RM 39.90 (-0%)

AHLI: RM 39.90 (-0%)

Oleh
The Starry Sky World (星空界, Hoshizora-kai) is the home to the twelve Star Princesses who are based on the Zodiac signs and maintain order in the universe. But when the Notraiders attack the Star Palace, the princesses scatter themselves across the universe as the Princess Star Color Pens. Seeking to revive the princesses and avert the universe from being consumed in darkness, the aliens Lala and Prunce travel with the fairy Fuwa to Mihoshi Town (観星町, Mihoshi-chō) Maklumat lanjut
ASAL: RM59.90

SEKARANG: RM 59.90 (-0%)

AHLI: RM 59.90 (-0%)

Oleh
Grotesque, strong enemies called "Siren" have suddenly appeared from the sea. In order to fight against them, a navy group called Azure Lane has formed. They were successful in stopping the attack from Siren for a moment using warships. The different ideals from the people who formed it have shown. The story is about girls fighting the strong enemies that they've never faced before while dealing with the trouble in each camp. 致碧蓝航线以祝福—— “碧蓝航线” Maklumat lanjut
ASAL: RM21.90

SEKARANG: RM 21.90 (-0%)

AHLI: RM 21.90 (-0%)

Oleh
In the year 2199, Earth faces its greatest crisis. Due to unrelenting bombings by the alien race known as "Gamilas," the planet can no longer sustain its inhabitants. In exactly one year, humanity is set to become extinct. In desperation, the people of Earth establish the Earth Defense Force, their last defense against the power-hungry Gamilas Empire. However, humanity finds a glimmer of hope after receiving a message from the mysterious planet Iscandar, which offers them a d Maklumat lanjut
ASAL: RM69.90

SEKARANG: RM 62.91 (-10%)

AHLI: RM 55.92 (-20%)

Oleh
Justice, and the enforcement of it, has changed. In the 22nd century, Japan enforces the Sibyl System, an objective means of determining the threat level of each citizen by examining their mental state for signs of criminal intent, known as their Psycho-Pass. Inspectors uphold the law by subjugating, often with lethal force, anyone harboring the slightest ill-will; alongside them are Enforcers, jaded Inspectors that have become latent criminals, granted relative freedom in ex Maklumat lanjut
ASAL: RM69.90

SEKARANG: RM 62.91 (-10%)

AHLI: RM 55.92 (-20%)

1-4323 of 4323

Page:
  1. 1
  2. 2
  3. 3
  4. 4
  5. 5
*

Back to Top