0

Jumlah 0produk dalam troli anda. ×

Anda tidak mempunyai item di troli pembelian anda.

' Dr.Nur Hanisah 'Dijumpai 191 Produk Berkaitan
Oleh Sophilea
"Apa? Kahwin dengan anak datin? Biar betul? Anak datin to gay ke apa sampai tak ada girlfriend?" - Haizi "Saya nak awak kahwin dengan dia supaya dia tahu dalam dunia ini lelaki perlukan perempuan untuk saling melengkapi. Awak holeh tamatkan kontrak ini bila awak dapat carikan jodoh yang sepadan untuk Nazim." - Datin Zainab Berat tugasan yang diberi. Diminta bernikah dan carikan jodoh lain buat suami. Orang gila saja yang buat keria begini. Tapi entah kenapa bisikan hati Hai Maklumat lanjut
ASAL: RM27.90

SEKARANG: RM 27.90 (-0%)

AHLI: RM 22.32 (-20%)

Oleh LUVIS EIJA
Nur Auni, cerita hidupnya tidak seindah insan lain. Walaupun lahir daripada keluarga yang berada, tetapi hidupnya ibarat melukut di tepi gantang. Bukan dia yang menyisihkan diri tetapi dirinya yang selalu disissihkan. Semenjak dari kecil lagi dia terpaksa menghadap kebencian keluarga terutama mamanya, membuatkan dia membesar di dalam penuh persoalan. Kenapa? Atas salah dan silap apa? Ujian terhebat buat Nur Auni bila dia dihalau keluar daripada rumah oleh papanya. Hampir set Maklumat lanjut
ASAL: RM29.00

SEKARANG: RM 29.00 (-0%)

AHLI: RM 26.10 (-10%)

Oleh NUR SHAMSIAH ON
ASAL: RM12.90

SEKARANG: RM 10.32 (-20%)

AHLI: RM 9.68 (-25%)

Oleh FARA HANA
" Kata orang kecewa dalam percintaan itu perkara biasa tapi tidak pada seorang lelaki yang bernama Tengku Kayden. Sakitnya terkandas dalam percintaan itu sangat sukar ditelan sehingga menjadikan dia seorang pendendam. Dek kerana itulah dia dan Zandra Nur Tatiana disatukan walaupun tanpa kerelaan gadis itu. Tujuannya hanya satu, dendamnya perlu terbalas. Kesakitan yang dirasakan selama ini perlu ada yang turut merasainya supaya hatinya puas! Adakah adil buat Zandra untuk terse Maklumat lanjut
ASAL: RM32.00

SEKARANG: RM 25.60 (-20%)

AHLI: RM 25.60 (-20%)

Oleh Dr. Nur Hanisah
Buku ini merupakan koleksi cerita pengalaman pemulis sepanjang berada dalam tugasan di O&G (Obstetrik & Ginekologi) di sebuah hospital yang suka penulis gelar sebagai Hospital Tarbiah. Ini merupakan posting pertama penulis sebagai seorang doktor muda yang masih dalam fasa housemanship. Satu fasa awal dalam bidang pekerjaan ini. Fasa mencabar juga bagi orang yang pertama kali menceburi bidang ini secara realiti. Penulis merasakan, bekerja di hospital sebenarnya merupakan s Maklumat lanjut
ASAL: RM20.00

SEKARANG: RM 20.00 (-0%)

AHLI: RM 18.00 (-10%)

Oleh Nur Anis & Ds Studio
ASAL: RM12.00

SEKARANG: RM 12.00 (-0%)

AHLI: RM 10.80 (-10%)

Oleh Rasya Haikal
Membesar di rumah Dato' Haikal sebagai anak pembantu rumah, Nur merasakan seperti hidup dalam neraka. Gara-gara naif dalam berhias dan berdandan, Nur sering diperlekehkan oleh penghuni banglo itu. Kemunculan Daniel, anak saudara Dato' Haikal disangka akan memberi sinar harapan dalam hidupnya, namun ternyata tidak. Malahan, Nur dihantar pulang semula ke kampung kerana fitnah Amira, anak kandung Dato' Haikal sendiri. DANIEL - "Kau adalah manusia paling keji sekali yang aku pe Maklumat lanjut
ASAL: RM28.00

SEKARANG: RM 28.00 (-0%)

AHLI: RM 25.20 (-10%)

Oleh Angah Sunan
Buku Terbaru: Andai Kau Kenal Tuhanmu.“Susahnya hidup ini, besarnya ujian ini, aku tak mampu, aku lemah, aku penat...”.Selama kita berada di dunia ini, jangan hairan dan terkejut akan terjadinya sesuatu yang menyulitkan kerana itu sudah sifatnya dunia. Dunia hanyalah sebuah filem berskripkan dugaan...”.Buku ini banyak mengajar tentang dunia dan mentauhidkan Allah. Sebuah karya yang sesuai buat yang sedang belajar untuk mengenali-Nya. Juga karya khas buat kita pendosa.. Maklumat lanjut
ASAL: RM20.00

SEKARANG: RM 20.00 (-0%)

AHLI: RM 18.00 (-10%)

Oleh Rossa Nur
Wajahnya cantik tetapi seperti pokok kecubung yang indah bunganya, dia memabukkan serta beracun. Di dalam dirinya mengalir dendam yang sarat dan perlu dibalas. Dia tidak akan puas selagi orang-orang yang telah memperkotak-katikkan maruah dan menghitamkan kehidupannya masih lepas bebas di luar sana. “Kurang ajar! Kau orang ingat aku ni barang yang kau pecahkan kat pasar raya ke, yang dapat kau tebus dengan membayar ganti rugi?!” Siapakah sebenarnya perempuan yang sar Maklumat lanjut
ASAL: RM27.00

SEKARANG: RM 21.60 (-20%)

AHLI: RM 21.60 (-20%)

Oleh Aisya Sofea
“Yang pergi itu cinta. Mungkin yang datang itu jodoh. Yang pergi itu kekasih. Yang datang itu mungkin bakal suami kau. Mana tahu ke?” Itu adalah kata-kata Isha, teman baik Nur Suria Anissa tentang Elias Lim Li Jun yang ingin mengahwini Anis dari saat pandang pertama mereka. Ketika Anis hilang kepercayaannya terhadap cinta, Elias menghadirkan diri. Tetapi bolehkah mereka berdua bercinta bila Elias, seorang lelaki peranakan Dutch Baba Nyonya dan Islam bukanlah agama fitra Maklumat lanjut
ASAL: RM30.00

SEKARANG: RM 24.00 (-20%)

AHLI: RM 24.00 (-20%)

Oleh Liza Nur
Dia Mikayla, gadis anggun yang bukan tipikal untuk kau jumpa hari-hari. Aneh! Biarpun kepalanya dilempar batu, telinganya dihentam kata cacian dan tubuhnya disiat luka, dia masih mampu tersenyum buat dunia. Kelahirannya dicaci dan kewujudannya dinafi. Namun, Mikayla tidak ampuh membenci mereka yang membencinya. "Tak kira apa kau buat, kau masih hodoh kat mata aku. Kulit putih kau. Rambut merah kau. Mata biru kau. Semuanya jelik!" - Kadir Pertemuan Mikayla dengan Idriz dalam Maklumat lanjut
ASAL: RM28.00

SEKARANG: RM 28.00 (-0%)

AHLI: RM 25.20 (-10%)

Oleh Nur Fadhilah Wahid
For those who have just begun their spiritual journey, what is the path to get closer to God? For those who found themselves distant from God over the years, is there a path to return to Him? Does one still have a chance at being near to God, even after all the mistakes and transgressions? ****** Nearness To You explores what it means to seek closeness to God in this life through the author’s essays of reflections and contemplations during her travels to meet the seekers of Maklumat lanjut
ASAL: RM45.00

SEKARANG: RM 36.00 (-20%)

AHLI: RM 36.00 (-20%)

Oleh Qis Nur Harraz
Benarlah hidayah itu milik Ilahi. Hidayah yang diperolehi Diana membuatkan dia serta-merta meninggalkan kehidupan lamanya yang penuh dengan dosa. Dek penghijrahannya itu, Ejaz terbuka hati untuk menyunting Diana menjadi bidadari dalam hidupnya. “I nak ambil you jadi isteri I.” – Ejaz Diana tidak menyangka Ejaz sanggup melamarnya sedangkan Ejaz tahu siapa dirinya sebelum dia berhijrah. Terasa dirinya masih dihargai membuatkan Diana rasa terlalu bahagia. Usai bertunang, Maklumat lanjut
ASAL: RM25.00

SEKARANG: RM 20.00 (-20%)

AHLI: RM 20.00 (-20%)

Oleh Hanah Rishas
“Cinta pertama bagi setiap anak perempuan... Her daddy.” Nurul Ain tidak tahu, cinta pertamanya itu seharusnya Awang Kader, ayah kandungnya yang menjadi punca kelahirannya di dunia ini, bukan Abdul Halim, ayah angkatnya. Di mata Awang Kader, Nurul Ain ialah Dayang Nur Aishah, bukti cinta dia dengan wanita paling dikasihinya. Atas satu insiden yang memilukan, Aishah dibawa pergi jauh daripadanya berpuluh tahun. “Saya dah jatuh cinta. Hati dah jatuh bergolek. Tak bo Maklumat lanjut
ASAL: RM28.00

SEKARANG: RM 22.40 (-20%)

AHLI: RM 22.40 (-20%)

Oleh Fauziah Ashari
NUR AIRIS dan ZUFAR HANNAN bersatu tanpa cinta. Seorang mengelak daripada perkahwinan ‘cina buta’ manakala seorang kerana wang ringgit. Namun, sejauh mana kudrat Airis mengelak setelah empat tahun dia tinggalkan Zufar tatkala lelaki itu memburunya hingga sanggup menjadi drebar dan bodyguardnya atas arahan Datuk Jae. -When I need you, I just close my eyes and I’m with you, Nur Airis. No one could kill me except you.- Airis hentikan langkah. Menghayati setiap bait ayat Maklumat lanjut
ASAL: RM28.00

SEKARANG: RM 22.40 (-20%)

AHLI: RM 22.40 (-20%)

Oleh Liza Nur
Johana bukan gadis sembarangan. Rambutnya dicukur pendek. Kalau ada yang cuba mencari fasal, dia tidak teragak-agak melayangkan penumbuk. Jeans dan kemeja menjadi teman akrabnya. Misinya hanya satu, memberi masa depan yang lebih baik untuk si kecil Aisya yang memanggilnya 'emak'. Cinta adalah sesuatu yang alien baginya. Pertemuan dengan semula dengan Johana membuatkan Amirul yakin terhadap perasaannya. Hidup Johana pula sering kali bersimpang-siur dengan Rayyan, sepupu Amiru Maklumat lanjut
ASAL: RM24.00

SEKARANG: RM 19.20 (-20%)

AHLI: RM 19.20 (-20%)

Oleh Arsya Aisya
Kerana kopi, dua hati dan kehidupan yang berbeza menjadi satu! Nur Qasy Imani atau Q… pencinta kopi yang sanggup menjadi barista di Luth’s Café. Menjadi barista itu mudah baginya, namun ia menjadi payah apabila ia melibatkan soal hati dan perasaan. Ada ketika, nun jauh di sudut hatinya berdetik rasa. Luth Haqiem… bersama detik waktu berlalu, cintanya berputik. Untuk mengakui, dia resah sendiri. Lalu dia mendekat dalam caranya sendiri. Untuk berada dekat dengan Q, dia s Maklumat lanjut
ASAL: RM25.00

SEKARANG: RM 25.00 (-0%)

AHLI: RM 22.50 (-10%)

Oleh
3D CHILDREN 24KIDS NUR.RHYMES 3 (DVD+CD) Maklumat lanjut
ASAL: RM19.90

SEKARANG: RM 19.90 (-0%)

AHLI: RM 19.90 (-0%)

Oleh Haiza Haifa
NUR FILIA HAIFA... hidupnya dikelilingi kesunyian dan terlalu rutin. Dia juga tiada teman rapat apatah lagi istimewa. Semuanya kerana dirinya pernah dikhianati sahabat baik. Lantaran itu, dia mengasingkan diri daripada bergaul dengan teman sebaya. Istilah persahabatan langsung tiada dalam kamus hidupnya. IMZI FARHAN... lelaki nerd, skema dan pelik. Entah dari mana hadirnya, tiba-tiba dia mahu menjalinkan persahabatan. Filia menolak dengan keras, pada mulanya. Tetapi, keik Maklumat lanjut
ASAL: RM26.00

SEKARANG: RM 26.00 (-0%)

AHLI: RM 23.40 (-10%)

Oleh Nur Mayani
Kahwin paksa. Klise. Rash Haddy tak pernah sangka dia akan menjadi mangsa. Cintanya pada Damia, perempuan yang dia sendiri tak tahu kenapa dia terlalu cinta, musnah. Terpaksa dilupakan begitu saja. Kehendak Tuan Mahmod perlu diikut. Jika tidak, dia akan dicop dengan gelaran 'anak tak guna'. Paling dasyat lagi, silap-silap Tuan Mahmod boleh panggil dia anak derhaka. Sejak kecil Haddy sebolehnya tak mahu ayahnya kecewa. Cukuplah dia tahu betapa deritanya Tuan Mahmod di Maklumat lanjut
ASAL: RM28.90

SEKARANG: RM 28.90 (-0%)

AHLI: RM 26.01 (-10%)

Oleh Fariesya Fauzy
Nur Syakhaira seorang gadis miskin yang bercita-cita untuk menjadi seorang doktor terjerat dengan cinta monyet bersama Iqram Muhaimin, pewaris IZE Holding yang terlalu mengikut telunjuk keluarganya. Mereka kemudian mengikat KONTRAK CINTA. Tempoh 8 tahun diberi untuk samakan jurang antara keluarga mereka. “Iqram tahu Khaira cintakan Iqram seperti mana Iqram cintakan Khaira. Iqram hendak kita stick pada plan kita. Lagi lapan tahun, kita jumpa balik di depan sekolah dan lep Maklumat lanjut
ASAL: RM26.00

SEKARANG: RM 26.00 (-0%)

AHLI: RM 23.40 (-10%)

Oleh Emiesha Nur Mk
“Tolong jadi kekasih olok-olok saya. Please… bertahan untuk beberapa bulan aje. Lepas tu, janji everything will be okey.” -LUQH “Ni semua kerja gila, tau tak? Tak pasal-pasal semua orang cop saya ni girlfriend awak.” – NUWA Menjernihkan hubungan Datin Dhina dan Luqh akhirnya membawa kepada kisah percintaan olok-olok antara Nuwa dan Luqh. Tugas yang diberikan memanglah tidak terlalu sukar. Lakonan mereka begitu mantap sekali gus memudahkan matlamat Luqh Maklumat lanjut
ASAL: RM23.00

SEKARANG: RM 23.00 (-0%)

AHLI: RM 23.00 (-0%)

Oleh Mardhiah
Kisah silam yang sentiasa melukakan. Namun kisah cinta aku hadir seperti langit yang meneduhkan ********** “Kalau kita ditakdirkan berpisah, you nak cari lelaki yang macam mana?” Khalil “Kalau dia senyum kan, hati I mesti akan rasa berdebar-debar. Macam ada gendang tau kat hati I nanti.” Sara Namun bilang emak, Sara ini tak akan sesekali beroleh bahagia. Sumpah itu sendiri telah diiakan oleh Sara, bahawa memang takdirnya akan begitu. Bahagia takkan pernah s Maklumat lanjut
ASAL: RM30.00

SEKARANG: RM 30.00 (-0%)

AHLI: RM 27.00 (-10%)

Oleh Wan Nur Najihah
“Kalau aku tahu ni yang terjadi, kau ingat aku akan mulakan dulu? Kau tahu tak selama ni apa yang aku rasa bila ingat balik perbuatan aku? Aku rasa baik aku mati.” FALIQ NAZRAN- Dirinya tidak sempurna. Didikan agama yang diberi terbang saat diri berada di perantauan. Hidupnya bahagia dengan setiap dosa yang dicipta. Tapi kerana satu kejadian, kesedaran yang muncul sekelip mata mendatangkan rasa insaf. ZAFRAN- Kahwin? Perkataan itu lenyap sebaik dia memikul tanggungjaw Maklumat lanjut
ASAL: RM26.00

SEKARANG: RM 26.00 (-0%)

AHLI: RM 23.40 (-10%)

Oleh Dr.Nur Hanisah
Kehamilan bukan semata-mata menjadi (bakal) ibu, bahkan ia hadir dengan pelbagai harapan, tugas dan tanggungjawab lain. Ia proses alami yang amat besar nilai manusiawinya. Lantaran itu, gelaran ‘ibu’ dan segala keistimewaannya hanya dikalungkan ke leher dan bahu seorang wanita. Perjalanan dari mula hamil, kelahiran, seterusnya menyusu dan mendidik anak, sekalipun indah, tidak terlepas daripada ujian dan komplikasi. Kadangkala mendorong para wanita terpilih ini ke sudut Maklumat lanjut
ASAL: RM26.00

SEKARANG: RM 26.00 (-0%)

AHLI: RM 23.40 (-10%)

Oleh Nur Shamsiah On
Inginku khabarkan. Tatkala nyiur melambai, liuk lentoknya cukup menggamit perasaan. Kicauan burung bagaikan irama wajib kala sang suria menjelma. Semerbaknya kasturi desa. Terpana seketika hati ini diulit momen di lewat musim itu… * * * Mereka yang berada di situ semua berhenti lalu menoleh ke arah cahaya yangditunjukkan oleh Ibrahim. Maklumat lanjut
ASAL: RM12.90

SEKARANG: RM 12.90 (-0%)

AHLI: RM 11.61 (-10%)

Oleh Nur Shamsiah On
Kita lahir hanya dengan satu hati yang terletak jauh di dalam diri.Penghargaan dan pemberian kasih sayang berasal dari sudut hati yang paling dalam. Belajarlah untuk menghargai kasih sayang selagi denyutannya masih berdegup untuk kita.Tanpa mereka sedari, ada seseorang sedang berdiri di sebalik tangga tidak jauh daripada mereka bertiga... Maklumat lanjut
ASAL: RM12.90

SEKARANG: RM 12.90 (-0%)

AHLI: RM 11.61 (-10%)

Oleh Nur Shamsiah On
Dugaan dan ujian dalam kehidupan memang merupakan suatu kemestian di dalam diri setiap insan tanpa mengira usia. Tapi itulah yang membuahkan kematangan dan kemanisan di dalam hidup. Walau apa pun yang terjadi, janganlah putus asa dari memohon ke hadrat Ilahi di dalam senang dan susah. Ridwan memerhati sekeliling dan terlihat kesan ranting patah dan rumput-rumput yang rebah ke tanah ada seseorang atau sesuatu telah lalu di situ. Dia pergi ke tepi tebing itu dengan berh Maklumat lanjut
ASAL: RM12.90

SEKARANG: RM 12.90 (-0%)

AHLI: RM 11.61 (-10%)

Oleh Nur Shamsiah On
ANA & KATE Maklumat lanjut
ASAL: RM12.90

SEKARANG: RM 12.90 (-0%)

AHLI: RM 11.61 (-10%)

Oleh Kamsiah Abu
Nur Azira dibesarkan dalam suasana penuh didikan agama. Sebab itu dia amat menjaga akhlak dan keperibadiannya sebagai seorang gadis remaja. Tidak kira di mana atau dengan siapa dia berinteraksi. Keperibadian yang mulia itu telah berjaya membuatkan Richard Ong, pengurus tempat Nur Azira bekerja telah jatuh hati padanya sehingga Richard Ong dengan rela hati mahu mendalami agama Islam. Namun dalam masa yang sama Doktor Hafizi, seorang kariah masjid yang tinggal berhampiran deng Maklumat lanjut
ASAL: RM23.00

SEKARANG: RM 23.00 (-0%)

AHLI: RM 20.70 (-10%)

Oleh Phidot
Dunia Risa penuh dengan duka sehingga dia bertemu dengan Naufal, lelaki yang penuh dengan senyuman ketika bercuti secara solo di Seoul, Korea. Sungguh hatinya berasa jengkel setiap kali lelaki itu cuba mahu berkawan dengan dirinya walaupun sudah puas ditolak dengan pelbagai amaran dan cara. Sikap dingin Risa membuatkan Naufal penasaran. Wajah tanpa senyuman itu menggamit rasa ingin tahunya terhadap Risa, dengan lebih mendalam. Betapa sukarnya dia mahu mengetahui nama gadi Maklumat lanjut
ASAL: RM25.00

SEKARANG: RM 25.00 (-0%)

AHLI: RM 22.50 (-10%)

Oleh Aein Dhiyauddin
NUR HASNUL HISHAM – Seorang duda, baru kematian isteri. Menyalahkan dirinya sendiri atas kematian isteri dan anak mereka. Larut dalam kesedihan dan penyesalan hingga berniat mahu membunuh diri. NAJLA ATIKAH - Kelihatan seperti gadis biasa tetapi dia seorang luar biasa kerana mampu melihat apa yang orang lain tidak boleh nampak. Dia digelar monster kerana suka menjerit dan menengking tanpa sebab. Tiada kawan lain melainkan SUFIAN dengan HANA. “Adoi... Sakitlah. Ke Maklumat lanjut
ASAL: RM26.00

SEKARANG: RM 26.00 (-0%)

AHLI: RM 23.40 (-10%)

Oleh Dr Muhammad Nur Abdul Hafizh Suwaid
Berdasarkan kajiannya terhadap Sirah Nabawiyah dan As-Sunnah, penulis mengungkapkan bahawa pendidikan bagi anak bermula dari ketika kedua ibu bapa menikah. Kemudian hubungan kedua ibu bapa, kesalahan mereka dan kesepakatan mereka dalam melakukan kebajikan, memiliki pengaruh yang cukup kuat dalam membentuk sisi psikologi dan kecenderungan bagi anak. Dalam buku ini penulis mengetengahkan pentingnya pertumbungan anak dipangkuan ibunya, keluarganya dan lingkungannya serta h Maklumat lanjut
ASAL: RM40.00

SEKARANG: RM 40.00 (-0%)

AHLI: RM 36.00 (-10%)

Oleh Annis Rizani
Sukar menerima hakikat bahawa dirinya menjadi mangsa kerakusan lelaki, Nur Zara membawa diri ke Rumah Raudhah. Impian cinta alam persekolahan tidak kesampaian apabila Hanafi mengundur diri. Separuh nyawanya terasa melayang. Dia sedar, dirinya tak mungkin menjadi wanita sempurna. Rasa aneh, tapi bahagia yang menderu bagaikan angin lalu yang mendamaikan menyapa hati Zara tatkala membaca nota-nota yang ditinggalkan di keretanya. Namun, perasaan itu seboleh mungkin cuba diabaik Maklumat lanjut
ASAL: RM26.00

SEKARANG: RM 26.00 (-0%)

AHLI: RM 23.40 (-10%)

Oleh Serban Putih
Hati itu ibarat raja yang bersemayam di dalam jiwa manusia. Singgahsananya dipikul oleh bala tentera yang merupakan anggota tubuh manusia. Apabila raja itu baik, damailah kerajaannya dan jikalau ia rosak, maka hancur punahlah kerajaannya. Tuhan menjadikan hati manusia sebagai wadah terbitnya nur iman. Sehinggakan Dia tidak melihat kecantikan wajahmu, namun yang dilihat hanyalah kesucian hatimu. Daripada penulis buku bestseller, “Daielogy” dan “Terlena Di Salah Syurga” Maklumat lanjut
ASAL: RM25.00

SEKARANG: RM 20.00 (-20%)

AHLI: RM 20.00 (-20%)

Oleh Nur Shamsiah On
“Idah sebenarnya kurang senanglah dengan Elly tu. Dia macam nak control Ana untuk diri dia saja. Macam tak bagi Ana berkawan dengan kita, kan?” ujar Idah dengan geram. Sejak Ana berkawan dengan Elly, Ana perasan Elly sentiasa ingin bersama dengan Ana sahaja. Ana juga perasan yang Idah kurang senang dengan kehadiran Elly. Katanya, Elly cuba merenggangkan persahabatan Ana dengan Idah dan Ina. Ana rasa tersepit. Ana tak mahu kehilangan kawan lama hanya kerana Ana ada kawan b Maklumat lanjut
ASAL: RM12.90

SEKARANG: RM 12.90 (-0%)

AHLI: RM 11.61 (-10%)

Oleh Damya Hanna
Tegarkah dia berdepan dengan kenyataan andai diri masih dihimpit kenangan lalu? Ke mana jua langkahnya dibawa, kisah duka yang pernah terpalit itu, amat sukar diluputkan daripada ingatan. Tanpa kata-kata perpisahan, Shafika kabur daripada pandangan mata. Lantaran itu, jiwa Fariz terus lumpuh tak keruan. Bertahun lamanya memendam rasa, kemunculan Vivianna menarik perhatian. Pertemuan pertama yang terjadi bagaikan dirancang, namun hakikatnya ada rahsia yang tersingkap. Fariz Maklumat lanjut
ASAL: RM30.00

SEKARANG: RM 30.00 (-0%)

AHLI: RM 27.00 (-10%)

Oleh Sara Hezra
XARLHARIETH dan MYA ADELIA bertemu ketika sesi temuduga dan ia berakhir bukanlah dengan cara yang baik. Rentetan itu dengan tanpa sengaja beberapa lagi pertemuan demi pertemuan terjadi. Namun pertemuan dengan lelaki dingin dan ego itu tidak pernah tak malang buat Mya. Mya sudah naik serik untuk bersua muka dengan lelaki itu. Malangnya lelaki itu seolah membayangi langkahnya. “Ini kali ke-5 kita bersua muka tapi dalam situasi yang berbeza. Cuma sekarang saya tak faham ken Maklumat lanjut
ASAL: RM28.00

SEKARANG: RM 28.00 (-0%)

AHLI: RM 25.20 (-10%)

Oleh Rose Harissa
Terlepas dari cengkaman sihir, Adam nekad membawa Nur tinggal di rumah tinggalan milik Allahyarham Cik Mona. Dia berazam untuk menjaga dan melindungi cahaya cintanya itu sepenuh hati. Adam menyokong baik niat murni Nur membuka kelas pengajian untuk kanak-kanak di sekitar kawasan yang dianggap daki masyarakat. Manakala Nur juga seikhlas nurani mengizinkan Adam turun ke lorong demi berdakwah agar ramai lagi golongan tunasusila dapat kembali ke pangkal jalan, sama seperti dirin Maklumat lanjut
ASAL: RM30.00

SEKARANG: RM 30.00 (-0%)

AHLI: RM 27.00 (-10%)

Oleh Shima Awang
Benarlah penantian itu satu penyeksaan. Dek memungkiri sebuah janji, Nur menggelar orang yang paling disayanginya manusia munafik! Lelaki itu menghilang tanpa khabar berita bertahun-tahun lamanya. Kebisuan dan kehilangan lelaki itu memberi tamparan hebat buat Nur. Perasaannya buat lelaki itu semakin pudar dan tawar, tetapi dalam masa yang sama dia merindui lelaki yang pernah dianggap lebih sebagai seorang abang. “Abah tipu! Tak mungkin manusia munafik tu bagi cincin dekat Maklumat lanjut
ASAL: RM25.00

SEKARANG: RM 25.00 (-0%)

AHLI: RM 22.50 (-10%)

Oleh Adry Tihani
“Saya takkan lupakan awak. Saya takkan lupakan wajah awak. Saya akan cari awak dulu, sebaik sahaja saya pulang ke Malaysia. Saya janji.” ADI FAKHRI. “Saya akan tunggu awak balik.” NAJIHAH. Najihah dan Adi Fakhri bertemu ketika mereka masih di bangku sekolah di Langkawi. Perpisahan terjadi apabila keluarga Adi Fakhri terpaksa berpindah ke luar negara. Najihah yang merupakan anak yatim dan tinggal di Rumah Nur terpaksa ditinggalkan Adi Fakhri dengan hanya satu janji. Maklumat lanjut
ASAL: RM22.00

SEKARANG: RM 22.00 (-0%)

AHLI: RM 19.80 (-10%)

Oleh Nur Shamsiah On
Apa?! Hantu Jarang Gigi mengganas lagi? Kali ini, lolongan penunggu rimba itu membuatkan penduduk orang asli diserang trauma. Satu demi satu kejadian aneh berlaku. Penampakan susuk tubuh Hantu Jarang Gigi membangkitkan naluri penyiasat muda, Mia dan Kia. Persoalannya, mampukah detektif muda tersebut menjejaki penunggu rimba yang sentiasa dahagakan darah itu? Maklumat lanjut
ASAL: RM10.90

SEKARANG: RM 10.90 (-0%)

AHLI: RM 9.81 (-10%)

Oleh Hafiz Hamidun
Dapatkan album terbaru dari Hafiz Hamidun - Nur Zikir Terapi IV yang menampilkan 10 buah zikir yang pasti menggetarkan rasa dan jiwa. Sebuah lagi produk terbaik terbitan Arteffects Sdn. Bhd. Maklumat lanjut
ASAL: RM25.90

SEKARANG: RM 25.90 (-0%)

AHLI: RM 23.31 (-10%)

Oleh Wan Nur Najihah
"‭Papa tu tak setia dengan ibu. Berbelas tahun ibu hidup bermadu. Ibu sanggup tahan ‬dengan papa. Tolonglah ibu minta cerai dengan papa. Rina tak suka tengok ibu hidup macam ni. Ada laki macam tak ada. Ibu terlalu baik, papa yang tak pandai hargai ibu‭."‬ MARINA KHADEEJA Hadirnya dia setelah 10 tahun orang tuanya berkahwin. Hidup yang diharapkan indah seperti pelangi hancur disebabkan ayahnya yang memilih untuk berpoligami. Dia saksi penderitaan ibunya yang hidup ber Maklumat lanjut
ASAL: RM27.00

SEKARANG: RM 27.00 (-0%)

AHLI: RM 24.30 (-10%)

Oleh Dr. Ibrahim Kamal Adham
"Wahai orang-orang yang beriman, janganlah kamu mengikuti langkah-langkah syaitan. Barang siapa yang mengikuti langkah-langkah syaitan, maka sesungguhnya syaitan itu menyusuh mengerjakan perbuatan yang keji dan yang mungkar..." (surah An-Nur :21) Maklumat lanjut
ASAL: RM59.00

SEKARANG: RM 59.00 (-0%)

AHLI: RM 53.10 (-10%)

Oleh Nurharyati Ishak
Perpisahan kita bukan abang sengajakan. Fiona yang memulakan, membuatkan abang sangat terluka. Tetapi cinta abang terikat mati padamu sampai bila-bila. ~ Syed Syeikh Ibrahim Akhtar a.k.a Baim Fiona terluka, abang. Kehadiran Fiona bagai tersua-sua meminta cinta dari lelaki macam abang. Siapalah Fiona di mata abang. Biarlah Fiona bawa diri. Tempat Fiona bukan di sisi abang. ~ Fiona Jiwamu aku pegang. Rohmu kuseru. Kaulah cinta hatiku. Biar jiwa kita bersatu di alamku. Nur Maklumat lanjut
ASAL: RM30.00

SEKARANG: RM 30.00 (-0%)

AHLI: RM 27.00 (-10%)

Oleh Puteri An-Nur
"Dunia percintaan sememangnya indah jika pasangan setia. Tetapi tidak bagi Nur Syahadah apabila dia diuji dengan kecurangan tunangnya yang bermain kayu tiga. Lebih parah tunangnya curang dengan kakaknya sendiri. Setelah dikecewakan, Nur Syuhadah akur akan jodoh yang dipilih oleh abinya iaitu Yusof. “Nur mesti terima Muhammad Yusof. Dialah lelaki yang terbaik untuk anak abi ni.” - Abi Walau pada mulanya agak berat untuk Nur terima, tapi dia percaya pilihan abinya adalah Maklumat lanjut
ASAL: RM29.00

SEKARANG: RM 29.00 (-0%)

AHLI: RM 26.10 (-10%)

Oleh Rose Harissa
NUR. Nama itu tidak secerah takdir hidupnya. Dibayangi gelaran tunasusila, Nur berusaha keras untuk keluar dari lorong gelap yang seakan mahu menjebaknya hingga ke akhir hayat. Namun, hidayah Allah membisikkan hatinya agar terus berkunjung ke rumah suci Allah. . Dilempar terompah oleh ahli masjid tidak pernah memadamkan nyalaan hatinya yang tetap mahu mengenali dan mencintai Allah. Bagai disirami air dingin hatinya tatkala mendengar suara indah yang menyampaikan kuliah pada Maklumat lanjut
ASAL: RM34.00

SEKARANG: RM 34.00 (-0%)

AHLI: RM 30.60 (-10%)

Oleh Rehan Makhtar
Dia… Adalah wanita yang menyayangi diri sendiri biarpun satu dunia tak mahu menghargai. Namun, saat dia mula mencintai; Ammara robek hati sendiri dengan begitu kejam. Dia tertipu dengan cinta fananya. Air mata jatuh tak terseka tetapi lelaki itu pergi begitu saja tanpa menoleh buat kali kedua. Lelah dia mencari sebab tapi akhirnya, dia pujuk hati untuk terima. “I tak paksa dan I takkan rosakkan masa depan you. But I need at least an answer. Boleh tak you bagi jawapan? Maklumat lanjut
ASAL: RM25.00

SEKARANG: RM 20.00 (-20%)

AHLI: RM 20.00 (-20%)

Oleh Liza Nur
Walaupun selalu digelar gadis blur, Aisyah bahagia hidup dalam dunia kecilnya yang hanya berpusat pada kerjanya di sebuah farmasi yang sunyi dan lepak bersama kawan karibnya, Akil. Apabila kakaknya, Aireen menyuarakan niat untuk menikahi Annas, seorang lelaki yang curang dan mahu Aisyah menjadi bridesmaidnya, keadaan menjadi huru-hara. Aisyah yang menyimpan rahsia perbuatan belot Annas dan Rilda terpaksa memikirkan cara untuk berterus terang dengan kakaknya. Annas dan Rilda p Maklumat lanjut
ASAL: RM28.00

SEKARANG: RM 28.00 (-0%)

AHLI: RM 25.20 (-10%)

Oleh Noriss Nur
Kenapa harus memiliki buku ini: Pola bercetak secara percuma Lengkap langkah demi langkah bergambar Senang untuk difahami Penulis yang berpengalaman dalam bidang jahitan Kesemua langkah lengkap diajar bermula dari membuat pola, memotong kain dan sehingga menjahit kain. Maklumat lanjut
ASAL: RM45.00

SEKARANG: RM 45.00 (-0%)

AHLI: RM 40.50 (-10%)

Oleh Rosa Nur
Diculik, dikurung dan diseksa oleh si bongkok kerana ingin melihat orang-orang seksaannya menderita seperti orang yang dicintainya sebelum ini. Antara yang menanggung akibat adalah RAYYAN FIRDAUS, HANNA HANANI dan beberapa orang lagi rakan mereka. Dan ini pula antara kata-kata dendam orang yang dicintai si bongkok... “Kau orang berdua nak tahu tak apa yang aku letak dalam keranda tu? Aku letak lipan. Aku letak kala jengking!” “Ala, tak payahlah nak merayu-rayu. Hati ak Maklumat lanjut
ASAL: RM23.00

SEKARANG: RM 23.00 (-0%)

AHLI: RM 20.70 (-10%)

Oleh Dr. Nur Hanisah
"Best ke belajar medik kat India? Dengar cerita, banyak mayat kat sana." "Wah!Belajar kat India? Jumpa Shah Rukh Khan?" "Oh, belajar kat India! Reti la ni cakap bahasa Hindi?" Pelbagai soalan menghujani aku apabila aku memberitahu aku seorang pelajar perubatan di sebuah universiti di India. Tidak semua orang fasih berbahasa Hindi di India. Setiap daerah ada dialek mereka yang tersendiri. Tu belum cerita pasal gaya angguk kepala pun dah macam geleng kepala. Bayangkan kala Maklumat lanjut
ASAL: RM25.00

SEKARANG: RM 25.00 (-0%)

AHLI: RM 22.50 (-10%)

Oleh Nur Kamilia Naaimah Nordin
Buku 200 Tip Keluarga Bahagia Gaya Rasulullah memberi informasi kepada kita tentang bagaimana ingin menjadi bakal pasangan, suami isteri, ibu bapa, anak serta keluarga mengikut panduan Islam dan acuan gaya Rasulullah s.a.w. Buku ini memberi menyediakan 200 tip yang praktikal dalam menuju ke arah pembentukan keluarga bahagia gaya Rasulullah s.a.w. Buku ini juga menyediakan 40 hadith sahih dan hasan yang sesuai dijadikan amalan serta panduan dalam membina keluarga yang de Maklumat lanjut
ASAL: RM6.50

SEKARANG: RM 6.50 (-0%)

AHLI: RM 5.85 (-10%)

Oleh Nur Hanan Mardhiah Ghazali
Perniagaan yang dijalankan Rasulullah s.a.w. atas dasar kejujuran dan reputasi akhlak yang mulia, ramai yang menjadikan baginda sebagai rakan kongsi dalam perniagaan termasuklah Khadijah binti Khuwailid, isteri baginda sendiri. Khadijah mengahwini Rasulullah s.a.w. juga kerana terpesona dengan akhlak yang mulia baginda ketika menjalankan perniagaan. Berbekalkan akhlak terpuji ketika berniaga, baginda menjadi usahawan yang berjaya dan disegani oleh masyarakat arab. Sesua Maklumat lanjut
ASAL: RM6.50

SEKARANG: RM 6.50 (-0%)

AHLI: RM 5.85 (-10%)

Oleh Muhd Nur Iman Ramli
Zombie mendedahkan Zombie mana yang asli, dan mana yang palsu. Terbukti Zombie benar-benar wujud, tetapi ia tidak seperti sebagaimana ramai daripada kita sangkakan. Maklumat lanjut
ASAL: RM15.00

SEKARANG: RM 15.00 (-0%)

AHLI: RM 13.50 (-10%)

Oleh Ruby Nur Airis
Umpama lukisan di dinding, itukah lukisan di hati? Jika begitu, aku ingin lukisan di hatiku menjadi lukisan di dinding. Agar dapatku padam segala silap dan salah. Izzad Firdaus, lelaki yang pernah bahagia dengan dua gadis. Gadis yang punyai nama yang hampir sama. Bagaimana itu boleh terjadi? Tetapi hanya satu menjadi suri hatinya dan mahu dibawa hingga ke syurga Firdausi. “Senafas rindu telah kuucapkan. Semerdu kata telah kulagukan. Semoga sejambak kasih sanggup kau tadahk Maklumat lanjut
ASAL: RM28.00

SEKARANG: RM 28.00 (-0%)

AHLI: RM 25.20 (-10%)

Oleh Hairynn Salehuddin
Saat hati dah mula jatuh suka, dia terpaksa pendam kerana gadis itu bukan miliknya. Dia terlambat. Dan dia juga terikat. Haikal Qarleef, dicintai oleh tunangnya Kirana. Namun, entah kenapa pertemuan dengan pekerjanya Zaira mula membibitkan rasa cinta. Dalam diam, dia mencintai Zaira. Sungguh! Nur Zaira, gadis yang setia menyerahkan cintanya pada kekasih hati. Walaupun dia tidak sehebat Haikal, namun itulah lelaki yang akan diangkat sebagai penghuni hatinya. Dia tidak ragu lag Maklumat lanjut
ASAL: RM26.00

SEKARANG: RM 26.00 (-0%)

AHLI: RM 23.40 (-10%)

Oleh Wan Nur Najihah
Pertunangan harus membawa kepada perkahwinan! Tapi keadaan itu tidak memihak kepada Dina. Kerana reunion sekolah itu semua berubah. "Kalau awak fikir Nazim baik, dia akan layan saya ke? Dia sedar dia dah bertunang, kenapa dia mesti layan saya kalau dia betul-betul sayangkan awak?" -Lisa "Awak perempuan, sanggup awak lukakan hati kaum awak? Awak tak rasa bersalah ke? Kalau Nazim boleh sayangkan awak, masa bertunang dengan saya. Awak tak rasa ke dia akan sayang perempuan Maklumat lanjut
ASAL: RM28.00

SEKARANG: RM 28.00 (-0%)

AHLI: RM 25.20 (-10%)

Oleh Nur Khadijah
"Tak kenal ... Maka tak cinta" Bagaimana caranya kita dapat dekat dengan Allah SWT secara zahir dan batin? Kita sering mendengar peribahasa “tak kenal maka tak cinta.” Begitu juga jika kita ingin mencintai Allah SWT dengan hati dan jiwa, kita perlu mengenali-Nya dengan lebih dekat. Bukankah semasa berkenalan dengan seseorang pasti bertanyakan namanya? Begitu juga semasa kita berkenalan dengan Allah SWT yang Maha Pengasih lagi Maha Penyayang kita perlu mengetahui nama-Nya Maklumat lanjut
ASAL: RM15.90

SEKARANG: RM 15.90 (-0%)

AHLI: RM 14.31 (-10%)

1-191 of 191

Page:
  1. 1
  2. 2
  3. 3
  4. 4
*

Back to Top