Popular
Popular
0

Jumlah 0produk dalam troli anda. ×

Anda tidak mempunyai item di troli pembelian anda.

' Fajar Pakeer 'Dijumpai 193 Produk Berkaitan
Oleh Aimiey Rai
Hadirmu menyentuh kembali rasa yang pernah sirna. Sembuh daripada luka itu perlukan waktu. Namun, kesembuhan bukan bermakna luka tidak meninggalkan parut walaupun menemukan penawar yang tepat. Kepercayaan Nina terhadap cinta sejati hilang selepas satu tragedi hitam yang mengorbankan kekasihnya, Zayn. Sukar baginya menerima huluran cinta kerana hatinya sebati untuk Zayn. Tatkala, di lapangan terbang Birmingham, UK merubah segalanya. Pertemuan pandang pertama dengan seorang Maklumat lanjut
ASAL: RM26.00

SEKARANG: RM 26.00 (-0%)

AHLI: RM 20.80 (-20%)

Oleh Syirahnees
There’s no limit time when it is about you. Cantik itu subjektif, namun mengapa manusia sering menghina paras rupa seseorang hanya kerana dia tidak cantik? Dicaci dan dihina kerana wajah umpama 'adat resam' di zaman sekarang. Untuk bertahan, kecekalan dan kesabaran yang menggunung itulah kuncinya. Dia, seorang gadis yang sering dibuli dan dipijak maruahnya hanya kerana punya paras rupa yang tidak cantik. Ada saja cacian yang dikenakan ke atas dirinya setiap kali mengorak Maklumat lanjut
ASAL: RM26.00

SEKARANG: RM 26.00 (-0%)

AHLI: RM 20.80 (-20%)

Oleh Syasya De Luna , Tiey Anam & Asmirose
Dunia gelap yang penuh misteri dan mistik. Pelbagai kisah dan pengalaman di alam remaja barangkali dijadikan cerita untuk direnungi. Beranikah anda melihat dan menyelami duni suram ini di dalam KEMBARA MISTIK REMAJA yang lebih santai, namun seramnya tetap meremang. Maklumat lanjut
ASAL: RM13.00

SEKARANG: RM 11.70 (-10%)

AHLI: RM 10.40 (-20%)

Oleh Medina Haura
Your eyes tell me the truth when all the things become a lie. Takdir adalah sebuah kenyataan yang menjadi rahsia semesta. Takdir jua mempertemukan dua insan bukan secara sengaja dan mengikat kenyatan yang belum pasti. Adakah mereka berada di tempat yang salah pada waktu yang salah? Entah… Kun fa yakun. “Sesuka hati nak baling batu dekat aku lepas tu blah macam orang tak bersalah! Memang jenis playboy Malaya ke? He's nothing!” — Irdina Safiya Zariff Arrazin nama di Maklumat lanjut
ASAL: RM28.00

SEKARANG: RM 25.20 (-10%)

AHLI: RM 22.40 (-20%)

Oleh Hyzwayne
You wanna know I’m in love with. Read the first word again. Meski digenggam kuat, disimpul rapi namun akan terlepas jua. Walau ditolak ke tepi, dibuang jauh-jauh, andai sudah tertulis milik kita, tetap jua akan jadi milik kita. “Aku bagi dua pilihan sama ada dengar cakap aku atau mati kena tembak.” - Angelo Leonardo Harta dan kuasa menjadikan Angelo seorang Master. Jangan cari pasal, kelak akan dicari sehingga ke lubang cacing, kerana bagi Angelo Leonardo. Darah pe Maklumat lanjut
ASAL: RM27.00

SEKARANG: RM 27.00 (-0%)

AHLI: RM 21.60 (-20%)

Oleh Ida Ra
Terpisah kerana takdir. Bertemu kerana cinta terakhir. Diubati oleh luka, dipeluk oleh derita, buat hidupnya terumbang-ambing. Melupakan si dia yang pernah menghuni di hati, bagaikan mengharapkan lelaki itu kembali. Mustahil, kerana mereka tidak mungkin ditakdirkan untuk menyatu. Lantas dia membawa diri ke sebuah pulau sambil membayangkan betapa indah seandainya Johan ada di sisi. Tanpa sengaja, seseorang datang membuatkan dia keliru. Tanpa diduga munculnya kisah masa lalu Maklumat lanjut
ASAL: RM25.00

SEKARANG: RM 22.50 (-10%)

AHLI: RM 20.00 (-20%)

Oleh Miszhann
Sekuat apa pun kita berkehendak, Dia yang Maha Berkuasa Life is short… kerana itu dia inginkan hidup yang tenang. Namun, untuk mewujudkan keinginan itu akan bermula malapetaka yang dibubuh dengan kebencian, permusuhan dan badai yang tertinggal dari masa silam. Ya, ada orang yang inginkan nyawanya. Disebabkan itu, Naaila sentiasa berjaga-jaga dengan setiap orang yang baru sahaja dia kenal. Biarpun begitu, Naaila masih lagi gadis normal yang sentiasa mendambakan cinta. Bagi Maklumat lanjut
ASAL: RM26.00

SEKARANG: RM 26.00 (-0%)

AHLI: RM 20.80 (-20%)

Oleh Qstnaafrn
Tidak bernoda, lebih kuat mengagumi jiwa, lebih suci tiada terbatas Dia tidak pernah tunduk dengan ketakutan pada manusia. Lemah tiada di dalam kamus hidupnya. Dirinya digeruni oleh ramai orang, didambakan oleh wanita. Semuanya nampak sempurna… Cacat? Lumpuh? Lembik? Semuanya misteri untuk diungkapkan. Kini dia kaku tidak berfungsi. Dulu diri ini dibanggakan tetapi sekarang semuanya perlukan bantuan. “Jangan buat I macam ni. I merayu sangat. Kalau you menyesal dengan a Maklumat lanjut
ASAL: RM31.00

SEKARANG: RM 31.00 (-0%)

AHLI: RM 24.80 (-20%)

Oleh Jeehan , Ogy Yusuf , Eb Reeza
HALUSINASI - JEEHAN "Sebenarnya, apa... apa yang kau nak... nakkan daripada aku?" - Norman Kerana kopi, hidupnya merana. Kerana kopi, takdirnya berubah sepenuhnya. Dia buntu. Dia bingung. Begitu kejamkah manusia demi mengejar kehebatan dunia? "Man, kau lari jauh-jauh. Selamatkan diri kau, dik!" MILIK AKU! -OGY YUSOF "Usah gentar. Lagipun kamu pun sudah persetujui awal dahulu, kan?" - Mbah Endot Perjanjian hitam dibuat untuk menundukkan dirinya. Namun dia perlu menjejak k Maklumat lanjut
ASAL: RM13.00

SEKARANG: RM 11.70 (-10%)

AHLI: RM 10.40 (-20%)

Oleh Nurnaein
Antara kita, takkan terwujud cinta. Ucapkan. Jika benar ia terasa. Ucapkan. Jika benar ia ada. Ucapkan. Jika benar ia cinta. Gadis beku seperti Haufa akan jatuh cinta? Tidak akan sesekali terjadi! Baginya, sisa hidup yang dia miliki hanya untuk melunaskan hutang dan dendam semata-mata. Namun angkara tersilap percaturan, Haufa harus terikat dengan perjanjian bodoh. Panggil dia sejahat-jahat wanita, kerana gelaran itu memang selayaknya buat seseorang bernama Haufa. Perasaan H Maklumat lanjut
ASAL: RM28.00

SEKARANG: RM 25.20 (-10%)

AHLI: RM 22.40 (-20%)

Oleh Fufulieya Mat
Untuk kali terakhirnya, aku ingin menjadi milikmu lagi. Rasa sakit yang terdalam adalah melepaskan seseorang yang belum benar-benar kita ikhlaskan. Tujuh tahun ingin cuba melupakan. Tujuh tahun inginkan kemaafan dan peluang. Tujuh tahun juga masing-masing menyimpan rahsia besar. Jujurlah jika tiada rasa, jangan menyimpan terlalu lama sehingga menoktahkan waktu. "Kalau ianya tentang perasaan awak pada saya, itu masalah awak! Tak ada kena mengena dengan saya!" — Aly Maklumat lanjut
ASAL: RM25.00

SEKARANG: RM 22.50 (-10%)

AHLI: RM 20.00 (-20%)

Oleh Mecxira
Masculine maybe dangerous, but intelligence is lethal. Kaku, beku, dingin itulah jiwanya. Biarpun dipinta hati banyak kali, namun keras dia menolak! Wanita sepertinya tidak perlukan cinta. Dia hidup semata-mata untuk bernafas. Pertemuan, akibat salah faham menyatukan dia dengan lelaki itu. Lelaki manja yang kebudak-budakan. No way! “Dah tahu Yana tak suka Aryan dari dulu, kan? Aryan ni tak faham ke? Hati dan perasaan tak boleh dipaksa.” - Ariyana Tynessa “It s Maklumat lanjut
ASAL: RM25.00

SEKARANG: RM 22.50 (-10%)

AHLI: RM 20.00 (-20%)

Oleh Farah Bahazelan
Andai kau menuruti langkahku, kau tak akan ketemu jalan pulang. Kau dan aku perlu bersatu! Biar jasad berbeza namun jiwa harus berkorban sepanjang nyawa! Walinong la yang sari, Puteri bestari, datang membawa talam, datanglah mari… Irama gamelan dan lembut gemalai tarinya memukau mata manusia namun tiada yang menyedari ia adalah satu seruan pemujaan untuk Sang Iblis. Bagi Seri Delima, jeritan dan darah mangsa adalah hiburan untuk dia dan Azizah dalam menundukkan manu Maklumat lanjut
ASAL: RM25.00

SEKARANG: RM 22.50 (-10%)

AHLI: RM 20.00 (-20%)

Oleh Johari Yaman
Kamus Bestari ini diterbitkan hasil daripada kajian dan penelitian, supaya ia sesuai digunakan untuk pelajar sekolah, mahasiswa universiti, maktab dan orang awam. Kamus ini disusun bagi meluaskan pengetahuan dan penggunaan bahasa Inggeris dan bahasa Melayu, untuk segenap lapisan masyarakat.Kandungan kamus ini meliputi bidang yang berkaitan dengan kehidupan individu, keluarga dan masyarakat. Edisi ini menggunakan ejaan terkini, lebih informatif, padat, tepat dan efektif. Maklumat lanjut
ASAL: RM25.00

SEKARANG: RM 25.00 (-0%)

AHLI: RM 22.50 (-10%)

Oleh Muhd Farid Ariffin
"The pleasure of being lost is adventure." Itulah tujuan kami mengembara sebegini - untuk mencari adventure.Travelog memoir ini mengisahkan pengembaraan keluarga Dato' Mohd. Farid Ariffin, pengasas Majlis Kanser Nasional (MAKNA) - merealisasikan "idea gila": untuk pulang ke Malaysia dengan memandu kereta Volkswagen Beetle pada bulan November tahun 1977 setelah menamatkan pengajian undang-undangnya di Lincoln's Inn, London. Berpandukan peta lipat, mereka sekeluarga memulakan p Maklumat lanjut
ASAL: RM35.00

SEKARANG: RM 35.00 (-0%)

AHLI: RM 31.50 (-10%)

Oleh Writernaz
Sayap yang pernah patah, bukan peghambat untuk terbang semula. The girl with a broken wings, itulah yang boleh diibaratkan dengan kisah hidup Bellisa Niliyyah. Luarnya tampak indah, serba serbi sempurna. Bak kata orang memang material girl. Tapi, andai sahaja mereka tahu di balik imej gadis periang, ada tersimpan parut luka dari masa lalu yang kelam. Ada tangis yang dipendam, ada teriakan suara yang tak didengarkan. Kepercayaan Niliyyah diperkotak-katik, maruah diri dipijak Maklumat lanjut
ASAL: RM29.00

SEKARANG: RM 26.10 (-10%)

AHLI: RM 23.20 (-20%)

Oleh Angel K20
Saat nyawa menjadi taruhan Kehidupan ibarat permainan catur. Setiap strategi mempengaruhi hasil akhir. Harraz Zayne, code name Ryzen. Seorang ejen perisik lapangan terlatih yang sentiasa menjadikan misi sebagai keutamaan. Namun, pertemuannya dengan Shafa Raisha sungguh menggugat rasa sehingga dia rela dirinya dijadikan perisai buat gadis tersebut. Shafa Raisha, code name Shaurin. Dia juga seorang ejen perisik tetapi memiliki kepakaran dalam penyamaran. Tanpa disedari, pert Maklumat lanjut
ASAL: RM26.00

SEKARANG: RM 26.00 (-0%)

AHLI: RM 23.40 (-10%)

Oleh Shaze Alma
Bila aku pejam mata, aku nampak engkau. Mereka adalah spesies monster di sebalik perwatakan yang suci. Segala-galanya nampak sempurna sehinggalah satu per satu tersalah langkah dan kesumat dimulai… Semenjak kematian tragis ayahnya, Aryan mula mencari siapa dalang pembunuhan tersebut. Suspek utama dalam pengkhianatan besar-besaran itu adalah keluarga Tan Sri Aizuddin lebih-lebih lagi puteri tunggal politikus itu, Tiara Ayrissa. Ya… Tiaralah watak utama di dalam pembunuh Maklumat lanjut
ASAL: RM26.00

SEKARANG: RM 26.00 (-0%)

AHLI: RM 23.40 (-10%)

Oleh Usako Princessz
Di denai sungai yang menjadi saksi… Kerana dendam dan cemburu yang menguasai. Kesetiaan yang teguh bagai dimeteri dengan tembaga yang tak mudah dicairkan! Takdir Tuhan, resipi turun-temurun itu sekali lagi melakar memori, merekat dua hati. Dua anak muda berdarah pendekar itu akhirnya bertemu kembali setelah bertahun-tahun terpisah dek parut lama yang merantai keluarga. Di kala dua hati sudah berjanji untuk sehidup semati, taufan kuat tiba-tiba membadai lagi hubungan merek Maklumat lanjut
ASAL: RM26.00

SEKARANG: RM 26.00 (-0%)

AHLI: RM 23.40 (-10%)

Oleh Fajar Sulaiman
Mungkin saat ini adalah titik terendahmu dalam hidup. Hingga lelah sedih dan kecewa menjadi sahabatmu akhir-akhir ini. Hidup seolah memecut dan melucuti dirimu dalam tuntutannya yang lebih daripada apa yang kamu berikan. Namun, tidak apa-apa. Percayalah, suatu saat kamu akan mentertawakan apa yang kamu lalui hari ini akan tiba. Sabar adalah seni menjalani hidup yang tidak mudah. Dalamnya sabarmu adalah kekuatan terhebat untuk menghadapi segala rintangan yang membentang. Dan, Maklumat lanjut
ASAL: RM29.00

SEKARANG: RM 29.00 (-0%)

AHLI: RM 26.10 (-10%)

Oleh Syaz Sufiy
Slapped by the truth or kissed by the lies? Orang lain tidak akan tahu sesakit apa yang sedang menghentam dada kita kerana di luarannya kita nampak hidup dengan sangat baik di dalam kesempurnaan yang indah. Itulah apa yang sedang dilalui oleh Luf Gabriel dan Aura Iman Thania. Aura nekad mahu mencari tahu kisah sebenar di sebalik gahnya nama keluarganya. Dari Rusia ke Malaysia, Aura cuba menguatkan hatinya yang seringkali rapuh itu untuk membela nasib si ibu. Setiap pertemu Maklumat lanjut
ASAL: RM28.00

SEKARANG: RM 25.20 (-10%)

AHLI: RM 22.40 (-20%)

Oleh Suhailah Selamat
Meski terpisah ruang dan waktu, meski dihadang seribu halangan, akan kupertaruhkan segalanya demi melindungimu hingga ke akhir nafas. Hari yang dianggap cukup menenangkan telah menyaksikan sesuatu yang mengerikan yang tidak terjangkau dek akal. Bagaimana… bagaimana dia boleh menyaksikan keseluruhan adegan itu? Sedangkan skrin besar di hadapannya tidak memaparkan apa-apa langsung kecuali garisan berwarna gelap dan terputus- putus! Sejak dari awal lagi siarannya telah terput Maklumat lanjut
ASAL: RM25.00

SEKARANG: RM 25.00 (-0%)

AHLI: RM 22.50 (-10%)

Oleh Siti Rozilah
Dia tersepit antara ilusi dengan realiti. Antara ilusi dan realiti, terciptanya halusinasi yang membadai mimpi ngeri yang tidak terjangkau dek akal. Itulah jiwa seorang manusia bernama Akashah. Dia jatuh cinta dengan Maya perempuan penghidap skizofrenia. Tiada sedikit pun rasa terkilan di hati Akashah kerana beristerikan wanita itu. Kehadiran Aiman menambahkan kebahagian mereka. Mendiami apartmen sendiri, menjadikan hidup semakin indah. “Biasalah kalau tinggal kat apartm Maklumat lanjut
ASAL: RM25.00

SEKARANG: RM 25.00 (-0%)

AHLI: RM 22.50 (-10%)

Oleh Lily Rose
Bila ego seteguh Menara Galata, binasakah oleh cinta seluas langit Kapadokya? Istanbul - kota romantis penuh pesona buat pasangan berbulan madu. Namun tidak bagi Yuhanis. Datang sendirian mengubat hati yang remuk dikhianati dan serik dengan insan bernama lelaki. Sangkanya, dia mampu untuk mengembara sendirian tanpa bergantung harap dengan mana-mana lelaki. Ternyata dia silap! Nyawanya hampir terancam! Insiden itulah yang mempertemukannya dengan Jake, jejaka mat salih yang b Maklumat lanjut
ASAL: RM26.00

SEKARANG: RM 23.40 (-10%)

AHLI: RM 20.80 (-20%)

Oleh Harleen
Dia lelaki misteri yang entah dari mana muncul, menyelamatkan hidup Naina daripada menyentuh kematian. Naina Hijannah, seorang pegawai penyiasat polis yang direhatkan dari kerja atas faktor penyakit murungnya yang semakin serius. Tapi apabila berlaku pembunuhan yang berkait rapat dengan hidupnya, dia tak mampu duduk diam! Naina tetap menjalankan tugas walaupun sudah dilarang oleh ketuanya. Neil Hazrael, seorang lelaki yang hampir mati kerana tindakan Naina yang meling. Maklumat lanjut
ASAL: RM29.00

SEKARANG: RM 23.20 (-20%)

AHLI: RM 23.20 (-20%)

Oleh Nssignature
"Loving you was a bad idea that feels so good.”- TENGKU EMIR CULLEN Angkara satu pertaruhan, Tengku Emir mendekati Amanda Haura. Hubungan yang pada awalnya bertunjangkan penipuan, kini sudah bertukar sayang dan cinta. Namun, perasaan yang terbina tidak kekal lama apabila satu perselisihan faham berlaku. Perjalanan cinta temui jalan buntu. Enam tahun berlalu, segalanya berubah. Nama Tengku Emir semakin gah dalam dunia perniagaan manakala Amanda berstatus ibu tunggal. Maklumat lanjut
ASAL: RM28.00

SEKARANG: RM 22.40 (-20%)

AHLI: RM 22.40 (-20%)

Oleh Aunie Ayunie
TEMANI AKU, CINTA Takdir tidak pernah silap dalam mengaturkan setiap pertemuan. Apatah lagi dalam menyatukan dua jiwa. CINTA KHALEEDA – Dunianya yang indah dan berwarna-warni bertukar menjadi huru- hara selepas kepulangan Ali Firhan ke Malaysia. Dia tak suka bila Firhan terlalu mengongkong hidupnya Firhan acah-acah nak jadi pelindungnya pula? Huh, dasar diktator tak tahu malu! ALI FIRHAN – Walau diasak dengan kata-kata sinis dan layanan beku si adik tiri, tapi dia Maklumat lanjut
ASAL: RM27.00

SEKARANG: RM 27.00 (-0%)

AHLI: RM 24.30 (-10%)

Oleh Hudanajwa
ASAL: RM28.00

SEKARANG: RM 22.40 (-20%)

AHLI: RM 22.40 (-20%)

Oleh Ariaseva
Harta, kuasa, darjat… semua berada di hujung jarinya. Nampak dingin dan kejam, tetapi akalnya non stop untuk mencari keseronokon dunia kerana itulah jiwanya. “I’m a killer. Of course my hobby is killing. Stay away from me if you want to stay alive.” – ARIQ FRANDY LOISE Hidup tanpa kehadiran seorang wanita adalah perkara biasa, yang luar biasa bila dia jatuh cinta dengan sekelip mata pada gadis yang telah menarik perhatiannya. Hatinya mula bersemi halus menatap pan Maklumat lanjut
ASAL: RM30.00

SEKARANG: RM 24.00 (-20%)

AHLI: RM 24.00 (-20%)

Oleh Ayeshah Amani
“When I’m good, I’m good, but when I’m bad, I’m better.” - MAE WEST Dia wanita yang sungguh berani. Sanggup melarikan diri daripada majlis pernikahannya sekaligus menconteng arang ke wajah orang tuanya. Namun, tiada siapa yang tahu di sebalik perwatakannya itu dia hanyalah seorang wanita yang dahagakan perhatian dan kasih sayang. Ibu dan ayahnya berlindung di sebalik nama agama. Mahu dipandang tinggi oleh sekalian makhluk sedangkan di sisi Tuhan,merekalah sejaha Maklumat lanjut
ASAL: RM27.00

SEKARANG: RM 27.00 (-0%)

AHLI: RM 24.30 (-10%)

Oleh Hyun Yunzz
The Secret Player, Mitos mengenai seorang pemain bola keranjang yang dikhabarkan bakal mengalahkan semua pemain professional dunia. Dia bakal muncul namun belum tiba masanya. Siapa dia? Tiada seorang pun tahu melainkan dirinya sendiri serta orang yang mencipta mitos tersebut. Adakah semua itu hanyalah cerita rekaan atau ianya merupakan -realiti yang bakal dihadapi oleh setiap pemain bola keranjang? Shen, pemain yang ditakuti Aihana Ken kini kembali membimbangkan A Maklumat lanjut
ASAL: RM25.00

SEKARANG: RM 25.00 (-0%)

AHLI: RM 22.50 (-10%)

Oleh Maria Kajiwa
GARIS MATI Satu undian telah dijalankan di grup ASFC Facebook. Kesemua ahli grup telah diminta memilih topik kisah hantu yang paling ingin dibaca oleh mereka. Keputusan yang diperolehi membuatkan Arfan dan Wahidah sama-sama berkerut dahi. “Kum Kum?” - ARFAN 10 jenis hantu mendapat undian tertinggi. Daripada topik Kum Kum hinggalah ke topik Saka. Setiap tajuk memaksa Arfan bergerak pantas mencari cerita. Dalam masa yang sama berdepan dengan pelbagai kerenah manusia dan mas Maklumat lanjut
ASAL: RM27.00

SEKARANG: RM 27.00 (-0%)

AHLI: RM 24.30 (-10%)

Oleh SHERA ZULGHAFAR , HYUN YUNZZ & FARHAH AIDDIN
Dunia gelap yang penuh misteri dan mistik. Pelbagai kisah dan pengalaman barangkali dijadikan cerita untuk direnungi. Beranikah anda melihat dan menyelami dunia suram dan seram ini di dalam Kembara Mistik Remaja? Novel ini menghimpunkan 3 cerita hebat iaitu : Memento Mori oleh Shera Zulghafar Two – Hyun Yunzz Edelweiss – Farhah Addin Maklumat lanjut
ASAL: RM13.00

SEKARANG: RM 11.70 (-10%)

AHLI: RM 10.40 (-20%)

Out of stock

Oleh MARIA KAJIWA , ZAIFU ZAMAN AHMAD , JULES
JAMILAH - MARIA KAJIWA Jamilah baru berpindah ke sebuah rumah sewa. Sejak tinggal di situ, dia diganggu oleh bermacam gangguan aneh. Namun dia cuba bertahan demi anak-anaknya. "Ada yang kata pernah nampak perempuan berbaju merah berjalan sambil membawa tali. Ada juga yang cakap selalu nampak anak-anak perempuan tu bermain basikal di hadapan rumah pada waktu tengah malam." - Hayati Mampukah Jamilah bertahan? Atau adakah ada rahsia lain? KESUMA - ZAIFU ZAMAN AHMAD Murad Maklumat lanjut
ASAL: RM13.00

SEKARANG: RM 11.70 (-10%)

AHLI: RM 10.40 (-20%)

Oleh AALIYAADNI
… kerana hidup itu adalah pertandingan. Ikon anak muda yang trauma dengan kisah silamnya, Layla Olivia tidak bersedia untuk menurut arahan ibunya, Nydia supaya memikirkan tentang pasangan hidup. “Layla, sudah tiba masanya Layla fikirkan tentang kehidupan selain daripada karier Layla. Layla sudah berjaya mencapai cita-cita Layla; tiada apa lagi yang Layla mahu kejari. Sekarang Layla perlu ada seseorang untuk melindungi Layla.” – NYDIA “Buat masa ini, perkahwinan b Maklumat lanjut
ASAL: RM26.00

SEKARANG: RM 23.40 (-10%)

AHLI: RM 20.80 (-20%)

Oleh RICHIE RACHMAN
Ketika cinta mendakap atma, timbul duka membenam jiwa. Cahaya yang diharapkan menerangi, kenapa kegelapan membunuh sang jiwa? Lavender merasakan hidupnya sudah dicorak tanpa pelangi, hanya ada hitam dan kelam. Dia gadis yang dahagakan kasih sayang daripada kedua orang tuanya. Bersama duka dia berusaha menimba ilmu di Australia untuk melupakan kisah silam. Selepas 15 tahun, Lavender kembali ke Malaysia untuk mencapai impian menjadi seorang arkitek. Berpeluang membuat prakt Maklumat lanjut
ASAL: RM26.00

SEKARANG: RM 23.40 (-10%)

AHLI: RM 20.80 (-20%)

Oleh ZAYRA JASMINE
Saat kat-katanya menjadi bicara beracun, hatinya sudah lama hancur. Pernah dengar perkahwinan itu kadang datang pada waktu tidak disangka-sangka? Itulah apa yang dialami oleh Haura Mardhia dalam sekelip mata. Niatnya hanya ingin membantu Eliyana, teman jatuh longkang bersama-sama merangkap matchmaker paling berjaya abad ini. Ingatkan dia popular kerana menjadi seorang penulis sahaja, tidak sangkalah pula boleh popular disebabkan kerabat gila client Eliyana. “Awak kena k Maklumat lanjut
ASAL: RM26.00

SEKARANG: RM 26.00 (-0%)

AHLI: RM 23.40 (-10%)

Oleh SHERA ZULGHAFAR
All is fair in love… and law. Agaknya apa yang terjadi apabila dua orang peguam kepala batu bertemu? Takdir menemukan Nur Nadhrah dan Ahmad Raffi sebagai rakan sepejabat di firma guaman yang sama. Sikap Nadhrah yang sambil lewa dan Raffi yang perfectionist membuatkan mereka sering tidak sekepala. “Memang semua graduan luar negara ni tak adab ke?” – NUR NADHRAH “Well, that depends on how we are treated.” – AHMAD RAFFI Orang tua pernah berpesan, jangan terla Maklumat lanjut
ASAL: RM26.00

SEKARANG: RM 23.40 (-10%)

AHLI: RM 20.80 (-20%)

Oleh DR. AIDH ADL-QARNI
Ini adalah himpunan kata-kata semangat dan hiburan untuk orang yang sedang bersedih, antaranya janganlah bersedih bila dicela dan dikritik; jangan bersedih bila harta anda sedikit kerana di dalamnya ada keselamatan; janganlah bersedih selama engkau berbuat baik kepada manusia; janganlah bersedih dari kesusahan yang menimpamu; janganlah bersedih bila seseorang bermasam muka atau bakhil terhadapmu; janganlah bersedih, sesungguhnya kesedihan itu merosakkan badan dan melemahkan k Maklumat lanjut
ASAL: RM28.00

SEKARANG: RM 28.00 (-0%)

AHLI: RM 25.20 (-10%)

Oleh USTAZAH NORAINE ABU
Bangsa Arab di masa jahiliyah menyembah bermacam-macam berhala. Benda-benda yang mereka buat sendiri kemudian disembah dan diagungkan. Alangkah bodohnya manusia yang menyembah benda-benda mati. Banyak corak ragam yang mereka sembah. Semua termasuk ciptaan Allah SWT. Ada yang menyembah matahari, bulan ataupun bintang kerana dirasankan memberi manfaat. Al-Quran diturunkan oleh Allah SWT kepada Nabi Muhammad SAW melalui Jibrail AS untuk mengubah segala kepercayaan yang salah it Maklumat lanjut
ASAL: RM20.00

SEKARANG: RM 20.00 (-0%)

AHLI: RM 18.00 (-10%)

Oleh USTAZ IBNU SELAMAT
Permintaan guru-guru di sebuah sekolah daif yang disinggahi agar dia kembali dengan membawa buku-buku menjadi titik tolak buah John untuk mengambil keputusan meninggalkan dunia kerjaya dan menumpukan sepenuh perhatian kepada usaha untuk membangunkan Room to Read – sebuah organisasi yang membina perpustakaan, sekolah serta menyediakan biasiswa jangka masa panjang buat pelajar perempuan di negara-negara membangun. John Wood menemukan momen eurekanya bukan di dalam dunia korp Maklumat lanjut
ASAL: RM20.00

SEKARANG: RM 20.00 (-0%)

AHLI: RM 18.00 (-10%)

Oleh SHAZELIYNNA MD SHAAT
: Hanya dia yang mengusik sukma. Hanya dia yang bertakhta di jiwa. Dia tidak sedar bila perasaan cinta itu mula berputik. Rasa sayangnya pada seseorang yang dianggap seperti seorang abang, kini berubah kepada rasa sayang terhadap seorang kekasih. Cinta yang tidak pernah diluahkan. Hanya melalui rasa cemburu dan sakit hati Bieha Allysia menunjukkan cintanya terhadap Imran Mustaqim. "Adik tak suka abang layan senior dan junior perempuan yang tergedik-gedik tu. Sakit mata ni Maklumat lanjut
ASAL: RM27.00

SEKARANG: RM 27.00 (-0%)

AHLI: RM 24.30 (-10%)

Oleh NURSHAZA
Teruslah menjadi penawar hatiku Dia percaya kesetiaan membawa maksud ketulusan untuk menyimpan satu hati dan berjanji untuk tidak mengkhianati. “Abang sayangkan Haura. Abang tak tipu.…” – ZAWWAR FAKHRI Ternyata kesetiaannya bagaikan bertepuk sebelah tangan. Pengakuan Fakhri sama sekali tidak dapat menembus akal fikirannya. Haura tekad untuk keluar dari kepompong kesetiaaannya. Setiap kali dirinya terperangkap dalam sarang kesedihan, hadirnya si mawar putih bersama Maklumat lanjut
ASAL: RM27.00

SEKARANG: RM 24.30 (-10%)

AHLI: RM 21.60 (-20%)

Oleh HANNAH SERRES
Kucarikan makna di sebalik sebaris kalimah mujarad itu. Terjatuh ke dalam sungai paling panjang di dunia, seorang lelaki diberikan peluang untuk hidup kali kedua. Pulang semula ke negara kelahirannya untuk mencari sebuah jawapan, dia ditakdirkan bertemu dengan sepasang kawan karib, bersama adik mereka. “Selamat pagi! Dengar khabar angin suspek pembunuhan tinggal dekat sini!”- AISYAH Pada ketika kematian demi kematian bagaikan kebetulan berlegar-legar di sekeliling. “ Maklumat lanjut
ASAL: RM27.00

SEKARANG: RM 24.30 (-10%)

AHLI: RM 21.60 (-20%)

Oleh FUFULIEYA MAT
RIndu menghapuskan benci dan dendam yang menggugat jiwa. Andai dendam itu tiada, sudah tentu bahagia yang mereka kecapi saat ini. Tetapi, api kebencian masih lagi membara dan harus dibalas walaupun gadis itu tidak tahu apa-apa. "Kenapa awak mesti layan saya macam ni?! Saya cuma cintakan awak! Kenapa awak hukum saya pada salah yang saya tak buat?!" - AMMARA HALIQA "Kau pentingkan diri kau sama macam keluarga kau yang tak guna tu! Senang-senang datang hancurkan hidup aku, sen Maklumat lanjut
ASAL: RM28.00

SEKARANG: RM 25.20 (-10%)

AHLI: RM 22.40 (-20%)

Oleh NURUL ATIQH GHUZIR
Kerana harapan ini aku punah, dan kerana harapan ini juga aku bahagia Tuah ayam nampak di kaki, tuah manusia siapa yang tahu kan? Walau berkongsi tarikh lahir, nasib Anna dan Nia sangat berbeza. Bagi Nia pula, badai yang datang memukul jiwanya tanpa henti. Bagai tiada elipsis sama sekali. Sering Nia tertanya, kenapa dia dan bukan aku? Kehadiran Hazeer mengubat lara Nia. Sepucuk surat pantun menjadi pengganti kata. Bibir tertawa hati menangis, Hati mendamba cinta sejati, Har Maklumat lanjut
ASAL: RM26.00

SEKARANG: RM 23.40 (-10%)

AHLI: RM 20.80 (-20%)

Oleh ATHENA ROSE
Biar kutemukan tanda syurga itu, daripada seseorang dari masa laluku Kehidupan yang serba kelabu mampu bertukar menjadi lebih berwarna jika takdir memilih untuk bertemu dengan orang yang tepat. “Aku nak saman kau, aku tak nak saman orang lain.” — MUBARAK Walau luaran terlihat kasar, jejaka sejuk beku itu mempunyai aura penyayang. Tak diseru pun Mubarak selalu muncul bersama sayap-sayap cintanya. Hadir sebagai pelindung, jiwa Dealova bagai terhubung oleh suatu isyarat Maklumat lanjut
ASAL: RM27.00

SEKARANG: RM 24.30 (-10%)

AHLI: RM 21.60 (-20%)

Oleh IRENICMIA
Don’t ever trust my words, but trust my actions, gorgeous. Semua yang berlaku secara tiba-tiba membuat fikiran Elena mula menjadi buntu. Dia enggan menerima cadangan tersebut jadi pilihannya hanya satu iaitu melarikan diri. Siapa sangka, pilihannya untuk melepaskan diri menjadi titik permulaan kepada pertemuannya dengan seseorang. Bagi Elena, jejaka bernama Black itu diibaratkan sebagai suatu perkara yang misteri. Mengapa jejaka itu muncul di saat dia memerlukan pertolo Maklumat lanjut
ASAL: RM28.00

SEKARANG: RM 22.40 (-20%)

AHLI: RM 22.40 (-20%)

Oleh NADRINALINE RUSH
Is it true that we are six degrees apart? Six Degrees of Separation, teori yang mengetengahkan idea bahawa seseorang itu berkait atau mempunyai hubungan dengan sesiapa sahaja di dunia ini melalui suatu rangkaian perhubungan yang hanya dipisahkan dengan enam orang atau kurang daripada itu. Itu teori Orang Barat. Yang semestinya boleh bawa berdebat 44 hari. Tapi ada sesuatu yang Syazreen memang pasti... Qada and qadar yang membawa kepada pertemuannya dengan DO buat entah-ke-b Maklumat lanjut
ASAL: RM29.00

SEKARANG: RM 26.10 (-10%)

AHLI: RM 23.20 (-20%)

Oleh Hasrizal Abdul Jamil
Secangkir Teh Pengubat Letih adalah sebuah catatan kembara. Kembara yang melihat dengan hati. Kembara yang bertujuan untuk memahami cara kerja Allah pada alam dan manusia. Pada Syariatullah dan Sunnatullah yang mengaturnya. Secangkir Teh Pengubat Letih adalah naskhah yang merakam catatan kembara Ustaz Hasrizal Abdul Jamil di bumi Khilafah Othmaniyyah, Turki, pada mengenal hati budi kenalan dan teman, yang sudah lama berkongsi persaudaraan atau yang disapa di pinggir jalanan. Maklumat lanjut
ASAL: RM30.00

SEKARANG: RM 30.00 (-0%)

AHLI: RM 27.00 (-10%)

Out of stock

Oleh Hafidzi Mohd Noor
Fajar Islam di Nusantara 2 mengajak kita menelusuri sejarah permulaan dakwah dunia Islam belahan timur. Pengisiannya lebih kepada perkembangan awal dakwah dan peristiwa penting yang berlaku di nusantara (Singapura, Negeri Sembilan, Patani dan Singgora) bermula dari zaman pra-Islam sehingga berdirinya kerajaan-kerajaan Islam. Daripada beberapa negara ini, telah membuka mata kita untuk mengetahui lebih jelas mengenai bagaimana Islam akhirnya bertapak di sana. Hakikatnya, naskha Maklumat lanjut
ASAL: RM38.00

SEKARANG: RM 38.00 (-0%)

AHLI: RM 34.20 (-10%)

Oleh Waniel
Kerana sebuah pertemuan, terjalinlah tadkir dua jiwa yang saling bertentangan. Impian adalah milik insan yang percaya pada keindahan mimpi mereka. Hidup Aqirah berubah sekelip mata apabila dia ditakdirkan bertemu dengan Syakir. Kerana satu kesilapan, menjadi titik pemula kisah Aqirah sebagai seseorang tak bergaji di Vila Bahagia. Itulah sebuah kenyataan pahit yang harus ditelan, umpama mimpi ngeri yang tak berpenghujung. Impian yang tersimpan langsung terkubur di tengah lan Maklumat lanjut
ASAL: RM29.00

SEKARANG: RM 29.00 (-0%)

AHLI: RM 26.10 (-10%)

Oleh Fatin Harh
Kenyataannya, manusia lebih takut pada apa yang mampu aku lakukan. Jiwanya adalah dunia gelap. Di situlah, sepasang hati bertemu. Kota Sicily menjadi titik ujian terbesar kepada gadis yang mencari kebenaran yang belum ternoktah. Saat Ariana bertemu Nichole, semuanya berlaku terlalu pantas. Kehilangan orang yang disayangi dan kehadiran Nichole yang begitu membingungkan. Nichole yang berbahaya dan Nichole yang sukar diduga, Nichole yang…. “Mahu larikan diri daripada aku? Maklumat lanjut
ASAL: RM28.00

SEKARANG: RM 28.00 (-0%)

AHLI: RM 25.20 (-10%)

Oleh Anithsya
Sementara atau selamanya? Kemanisan yang memeritkan atau kepahitan yang membahagiakan. Ada cerita kita yang penuh dengan konflik. Ada plot mereka yang terpedaya dengan tipu helah. Berbekalkan dengan memori yang palsu, Adra Delisha bergelut dengan pelbagai kejadian yang bermula apabila dia termasuk ke alam bunian tanpa sedar dan bertemu dengan seorang jejaka bernama Amar Solehin. “Pertemuan kita bukan realiti sebenar, Abeer.” – Amar Solehin Walau bagaimanapun, satu de Maklumat lanjut
ASAL: RM28.00

SEKARANG: RM 28.00 (-0%)

AHLI: RM 25.20 (-10%)

Oleh Adhara Syakil
Datangnya tak dijemput, setia selamanya. Eyes can tell you everything that the heart couldn’t speak. Sekian lama Heliena hidup bersembunyi dari dunia luar, kehadiran seorang jejaka membuatkan hati yang mati terasa bernyawa. Jikalau ditanya pada dia, lelaki itulah perkara terindah yang pernah berlaku dalam hidupnya. Icarus... jejaka idaman semua orang. Lelaki yang kata orang tidak mampu digapai. Lelaki yang penuh dengan manisnya sehingga semua orang mampu mencair. Senyuma Maklumat lanjut
ASAL: RM28.00

SEKARANG: RM 28.00 (-0%)

AHLI: RM 25.20 (-10%)

Oleh Ustaz Mohd Faez
Buku ini mengandungi latihan cara cepat belajar membaca al-Quran berserta pelajaran hukum tajwid mudah. Maklumat lanjut
ASAL: RM19.00

SEKARANG: RM 19.00 (-0%)

AHLI: RM 17.10 (-10%)

Oleh Ustaz Mohd Faez
ASAL: RM15.00

SEKARANG: RM 15.00 (-0%)

AHLI: RM 13.50 (-10%)

Oleh Ustaz Mohd Faez
Buku ini mengandungi latihan cara cepat belajar membaca al-Quran berserta pelajaran hukum tajwid mudah. Maklumat lanjut
ASAL: RM24.00

SEKARANG: RM 24.00 (-0%)

AHLI: RM 21.60 (-10%)

Oleh JULES
Alkisah Qaseh, gadis happy-go-lucky, cemerkap dan seringkali dihakimi sebagai anak bongsu, walau pada hakiki dia tidak sama sekali berkiblatkan kemewahan. Dia pendengar setia sekali gus penyelesai masalah. Hobinya meringankan beban mangsa yang ditindas oleh pasangan mereka. Acapkali badai menimpa dialah srikandi abad ke-21, alfu ke-3. Peribahasa berpantang maut sebelum ajal dijulang tinggi saat kecelakaan melingkari situasi. Akibatnya, Qaseh dimurkai ayahanda ekoran mempert Maklumat lanjut
ASAL: RM28.00

SEKARANG: RM 25.20 (-10%)

AHLI: RM 22.40 (-20%)

Oleh AYESHAH AMANI
Nukilan kehidupan manusia tidak semuanya tercoret indah. Adakalanya, ada garis hitam yang terconteng membuatkan dirinya larut dalam sunyi. Lontaran kata-kata nista sudah sebati dengan jiwa. Hidup diselubungi kegelapan, namun diredah jua. Malaysia dan Thailand. Dua insan ditemukan dalam takdir yang kelam. Siapa sangka, hasrat seorang gadis buta untuk mencari pembunuh orang tuanya membuatkan dia ditemukan oleh seorang ketua kongsi gelap di negara gajah putih itu. “Tolong saya Maklumat lanjut
ASAL: RM29.00

SEKARANG: RM 29.00 (-0%)

AHLI: RM 26.10 (-10%)

1-193 of 193

Page:
  1. 1
  2. 2
  3. 3
  4. 4
*

Back to Top