Popular
Popular
0

Jumlah 0produk dalam troli anda. ×

Anda tidak mempunyai item di troli pembelian anda.

' INTAN AIDDA 'Dijumpai 247 Produk Berkaitan
Oleh
LEBIH 100 TRIVIA! Betulkah ada lebih 700 jenis bakteria dalam mulut? Hidung tikus berhidung bintang bukan hanya menghidu? Adakah api Olimpik dinyalakan oleh cahaya matahari? Adakah buluh menghasilkan bunga? Apa kaitan 'madu' dengan 'berbulan madu'? Adakah jus buah-buahan minuman sihat? Berapa berat jantung manusia? Adakah udara mempunyai berat? Apakah sebenarnya ricihan angin? Maklumat lanjut
ASAL: RM16.00

SEKARANG: RM 16.00 (-0%)

AHLI: RM 14.40 (-10%)

Out of stock

Oleh
Arghhh!!! Faye yang dahagakan cinta sejati cuba menjalin hubungan dengan crush-nya, Thomas. Perkembangan hubungan mereka semakin positif dengan selingan momen romantik dan komedi. Namun... Ethan mula curiga dengan perasaan sendiri! Ethan ada hati dengan Faye ke? Mesti Stonie pening kalau benda tu betul terjadi! Bertemu Stonie yang kononnya boleh tolong Faye dalam misi cintanya, dia sedar impiannya tak mudah dilaksana. Macam-macam benda perlu dihadapi. Adakah cintanya Maklumat lanjut
ASAL: RM14.00

SEKARANG: RM 14.00 (-0%)

AHLI: RM 12.60 (-10%)

Out of stock

Oleh
Yagate Kimi ni Naru 終將成為妳 JAP/ENG (E / C / M) Yuu has always loved shoujo manga and awaits the day she gets a love confession that sends her heart aflutter with bubbles and hearts, and yet when a junior high classmate confesses his feelings to her... she feels nothing. Disappointed and confused, Yuu enters high school still unsure how to respond. That's when Yuu sees the beautiful student council president Nanami turn down a suitor with such maturity that she's i Maklumat lanjut
ASAL: RM25.90

SEKARANG: RM 23.31 (-10%)

AHLI: RM 20.72 (-20%)

Oleh Farhah Aiddin
Bagaimana mungkin kisah kita ternoktah? Seusai hujan, ada yang berharap datangnya pelangi. Namun, seindah apa pun pelangi yang menyapa akhirnya akan menghilang. Seperti itulah lakaran kehidupan. Hidup memerlukan sinaran matahari dan badai hujan namun kadang kala pelangi menutup sebuah cerita luka yang menjadi rahsia. Ya, rahsia. Semua orang ada rahsia. Sama ada sedar atau tidak, ada antara kita yang sedang menjadi watak utama dalam rahsia orang lain. Dia gadis yang hidupn Maklumat lanjut
ASAL: RM33.00

SEKARANG: RM 29.70 (-10%)

AHLI: RM 26.40 (-20%)

Oleh Andrea Hirata
Begitu banyak hal menakjubkan yang terjadi dalam masa kecil para anggota Laskar Pelangi. Sebelas orang anak Melayu Belitong yang luar biasa ini tak menyerah walau keadaan tak bersimpati pada mereka. Tengoklah Lintang, seorang kuli kopra cilik yang genius dan dengan senang hati bersepeda 80 kilometer pulang pergi untuk memuaskan dahaganya akan ilmu—bahkan terkadang hanya untuk menyanyikan Padamu Negeri di akhir jam sekolah. Atau Mahar, seorang pesuruh tukang parut kela Maklumat lanjut
ASAL: RM35.00

SEKARANG: RM 35.00 (-0%)

AHLI: RM 31.50 (-10%)

Out of stock

Oleh Hamka
“Jika kita tidak pernah pun mempersoal keadaan setelah kita begitu enak hidup di zon selesa, how dare we claim that we have nothing to do with the sufferings of others?” Membaca satu demi satu cerita pendek yang mengumpulkan kisah air mata, kesedihan, dan rintangan yang dideritai oleh segolongan manusia di muka bumi ini, membuat saya sedar begitu banyak hal yang masih perlu saya betulkan di hidup sendiri. Awalnya saya kurang mengerti mengapa setiap cerita berakhir denga Maklumat lanjut
ASAL: RM30.00

SEKARANG: RM 30.00 (-0%)

AHLI: RM 27.00 (-10%)

Out of stock

Oleh
1930年的上海,魏若来(王一博饰)作为国民党中央银行的普通职员,凭借出色的工作能力,逐步得到高级顾问沈图南(王阳饰)的赏识。在此过程中,魏若来见到了国民党金融领域的诸多腐败与黑暗。彷徨苦闷中,共产党员沈近真(李沁饰)用马克思主义这盏指路明灯照亮了魏若来的内心,不同的选择让他与沈图南最终分道扬镳。在组织的安排下,魏若来、沈 Maklumat lanjut
ASAL: RM139.90

SEKARANG: RM 125.91 (-10%)

AHLI: RM 111.92 (-20%)

Oleh Axie Oh
Rentetan kisah romantis XOXO, ASAP membawakan watak kegemaran ramai, Sori, anak perempuan kaya pemilik syarikat hiburan dan Nathaniel, bekas teman lelaki bintang K-popnya. Adakah kisah cinta mereka layak diberikan peluang kedua? *** Sori bekerja keras sepanjang hidupnya untuk menjadi idol K-pop. Sehinggalah pada suatu hari, dia sedar dia tidak mahu kehidupannya terus menjadi perhatian umum. Namun keputusan untuk berhenti bukanlah di tangannya; dia terperangkap di antara Maklumat lanjut
ASAL: RM25.00

SEKARANG: RM 17.90 (-28%)

AHLI: RM 17.90 (-28%)

Oleh Keith
Pasti gamat dan menghiburkan! "Lawak Kampus" jilid ke-49 karya Keith kini kembali lagi! Sarat dengan lawak sempoi Vanness, Froggy, Aditas dan kawan-kawan. Ilustrasi watak Lawak Kampus ala bintang glamor turut diselitkan. Sudah tentu pembaca di luar sana tak kering gusi membelek komik humor ni! Maklumat lanjut
ASAL: RM14.00

SEKARANG: RM 12.60 (-10%)

AHLI: RM 12.60 (-10%)

Oleh Fatinilam Sari Ahmad
Jika cinta begitu menyakitkan, lebih baik sekiranya ia tidak wujud. BAGI Jasmeen, lelaki dan cinta memang tak ada dalam kamus hidupnya. Entah kenapa dia begitu ‘anti’ dengan insan yang bergelar lelaki. Lagi-lagi lelaki spesies mulut manis dan playboy. Memang minta simpanglah lelaki jenis mulut terlebih gula muncul dalam hidupnya. Tapi… Tapi… Yang tak nak tulah yang berlaku dalam hidupnya. Namun laluan jalan cintanya tidak mudah. Dalam merenda cinta, pasti ada dugaan d Maklumat lanjut
ASAL: RM25.00

SEKARANG: RM 22.50 (-10%)

AHLI: RM 20.00 (-20%)

Oleh Kaoru
Charles menjadi sasaran rancangan jahat Nubis! Dia mahu memukau Charles menggunakan posyen khas. Namun, belum sempat rancangan itu terlaksana Livio datang menghalang. Pertengkaran tercetus dan Putera Gion cuba meleraikannya. Dalam kekecohan itu, botol kecil yang mengandungi posyen pecah, kesannya mereka bertiga tertidur. Apabila terjaga, Putera Gion sedar yang dia berada di dunia lain... Maklumat lanjut
ASAL: RM16.00

SEKARANG: RM 16.00 (-0%)

AHLI: RM 14.40 (-10%)

Oleh Izzatin Yasin
Dewi Kasturi, seorang gadis jelita yang dicemburui oleh kebanyakan penduduk Kampung Tualang Beringin. Fitnah sering dilemparkan sehingga ada yang sanggup melakukan perbuatan syirik untuk membunuh ibu dan ayahnya. Sejak itu, Dewi menjadi murung. Rasa cintanya kepada Khaliq, si pemuda kaya turut dipertikaikan oleh Taris. Kebahagiaannya diragut pergi. Imannya bergoncang dan hampir runtuh. Akhirnya, perjanjian dimeterai. Iblis ingin mengheretnya ke neraka! "Aku akan bunuh kau! Maklumat lanjut
ASAL: RM30.00

SEKARANG: RM 30.00 (-0%)

AHLI: RM 24.00 (-20%)

Oleh Nina Swantan
Mengikat hati kerana janji, mengukuh sejati dengan ikatan suci. Siapa bilang menjadi jutawan muda semudah disangka? Tidak bagi Kayla Kirana Xin. Dia jelita dan kaya-raya, namun hidupnya dikelilingi kesunyian, muslihat dan kepalsuan. Hadirnya Haikal sebagai pengawal peribadi banyak membantu Kayla merungkai kepalsuan itu. Haikal pula, lain yang ingin dia rungkai, lain pula yang dia temui mengenai jutawan muda itu. “Saya takkan lepaskan awak, Kayla Kirana Xin! Saya takkan l Maklumat lanjut
ASAL: RM30.00

SEKARANG: RM 27.00 (-10%)

AHLI: RM 24.00 (-20%)

Oleh Jo , Kin
Semua orang ingin mencintai dan dicintai. Namun bagi Faye, dia jadi ekstra gelabah dan tak berani bertentang mata bila berhadapan lelaki disukai. Bertemu Stonie yang kononnya boleh tolong Faye dalam misi cintanya, dia sedar impiannya tak mudah dilaksana. Adakah dia akan bertemu cinta sejati atau jadi solo selamanya? Maklumat lanjut
ASAL: RM16.00

SEKARANG: RM 16.00 (-0%)

AHLI: RM 14.40 (-10%)

Oleh Nisah Haron
Apabila kita dilontar bermakna kita tiada kawalan terhadap sesuatu. Sebegitulah takdir melontar kita ke destinasi yang tidak kita ketahui. Lalu, kita berserah sepenuhnya kepada siapa? Sudah pasti kepada Tuhan! Walau di mana kita jatuh sekali pun, di situlah tempat kita memancarkan cahaya. Saat kita dilontar ke langit, kita berusaha menjadi bintang. Sekiranya dilontar pula ke bumi, harap-harapnya kita menjadi intan. Naskhah Dilontar ke Langit Menjadi Bintang ini meniupkan pe Maklumat lanjut
ASAL: RM29.00

SEKARANG: RM 29.00 (-0%)

AHLI: RM 26.10 (-10%)

Out of stock

Oleh Sisyoujae
Pernah merasakan diri kita gagal? Selalu tewas dalam pertandingan kehidupan seharian? Lebih menyeksakan bila sering buat perbandingan dengan orang lain dan berputus asa dengan diri sendiri! Tiada sesiapa mahu tenggelam ke dasar laut paling dalam. Jika berkemampuan, pastinya kita akan sedaya upaya berusaha menggapai bintang di langit. #Bangkitlah Siri 30 Wadah ini bakal membawa kita menempuh cabaran melawan fikiran negatif seterusnya berani bangun mengatasi kelemahan diri. Ing Maklumat lanjut
ASAL: RM22.00

SEKARANG: RM 22.00 (-0%)

AHLI: RM 19.80 (-10%)

Oleh
1940年的上海,代号梅花四的中共地下党员陈家平执行任务时,在险些暴露的紧急关头,与曾经的未婚妻左双桃偶遇。此时的左双桃已经是国民党军统特工,执行刺杀任务失败,也在寻找脱困办法。彼此不知道对方特工身份的陈家平和左双桃凭借当年的默契应对日本人的严密盘查,最终以情侣身份惊险过关。日本人出于对伪装情侣的怀疑,随即逼迫陈家平和左双 Maklumat lanjut
ASAL: RM129.90

SEKARANG: RM 129.90 (-0%)

AHLI: RM 116.91 (-10%)

Oleh Zint
COLE VS SHAW Gegarkan Back School Colosseum! Cole, pelajar baru yang panas baran berani cari fasal dengan Shaw, jaguh terkuat sekolah legenda. Dah tiba masa diorang beradu tenaga! PUSINGAN PERTAMA, MULA! Boom, si pelajar gagah sedia mencabar pesaing cintanya, Farco di gelanggang demi merebut Julia. Ada berani ke? Bara semangat juang membuka siri terbaharu Under 18 Spirit! Maklumat lanjut
ASAL: RM14.00

SEKARANG: RM 12.60 (-10%)

AHLI: RM 12.60 (-10%)

Oleh
Jujutsu Kaisen 咒术回战 Season 2 JAP/ENG (E / C / M) 最强2人,回不去的青春。2017年12月,乙骨忧太解除了祈本里香的诅咒。追溯到2006年(春天),高专时代的五条悟与夏油杰。作为咒术师活跃着,所向披靡的2人,接受来自咒术界拥有不死术式的要•天元的委托。委托有两个,天元的的适合者——被选中成为“星浆体”的天内理子,对那个少女的“护卫”和“抹去”两 Maklumat lanjut
ASAL: RM49.90

SEKARANG: RM 49.90 (-0%)

AHLI: RM 44.91 (-10%)

Oleh Syirahnees
There’s no limit time when it is about you. Cantik itu subjektif, namun mengapa manusia sering menghina paras rupa seseorang hanya kerana dia tidak cantik? Dicaci dan dihina kerana wajah umpama 'adat resam' di zaman sekarang. Untuk bertahan, kecekalan dan kesabaran yang menggunung itulah kuncinya. Dia, seorang gadis yang sering dibuli dan dipijak maruahnya hanya kerana punya paras rupa yang tidak cantik. Ada saja cacian yang dikenakan ke atas dirinya setiap kali mengorak Maklumat lanjut
ASAL: RM26.00

SEKARANG: RM 26.00 (-0%)

AHLI: RM 23.40 (-10%)

Oleh Reen Syazreena
Perkahwinan di antara Iskandar dengan sahabat baiknya telah membuatkan Elisa sangat kecewa. Namun dia tetap nekad untuk mendapatkan Iskandar meskipun dia terpaksa menggunakan cara kotor. Kemunculan Irman Nadeem setelah lama menghilang, telah menghuru-harakan hidup Elisa. Setiap rancangannya pasti akan gagal kerana ulah lelaki itu. “I tak perlukan kelayakan daripada you untuk berkahwin dengan Abang Is.” - Elisa “You tu cuma perempuan yang tak ada maruah.” - Irman Maklumat lanjut
ASAL: RM34.00

SEKARANG: RM 34.00 (-0%)

AHLI: RM 30.60 (-10%)

Oleh Ainul Farihah
Bintang tanpa nama, barangkali begitulah kita dalam hidup seseorang. Bersinar dan wujud tetapi tidak didendang. Terpulang — dan demikianlah Ilham dan Aya yang menjadi bintang sesama sendiri. Di kota sederhana Kuantan, Aya menelusuri hari-harinya sebagai seorang peguam jenayah ditemani Ilham, lelaki yang pernah disukainya. Ilham, penyeduh kopi di kafe ‘Kita, Usai’ punya cerita tersendiri di sebalik senyumannya yang penuh tawa dan terkadang lara. Sejak mereka bertemu Maklumat lanjut
ASAL: RM39.00

SEKARANG: RM 39.00 (-0%)

AHLI: RM 35.10 (-10%)

Oleh King Kong
Berlari Di Laluan Betul Untuk Menjadi Juara! Max, budak lelaki yang lebih gemar makan daripada bersenam menerima cabaran daripada bintang maraton harapan, John. Cabarannya menghabiskan maraton junior! Max hanya ada tiga bulan untuk persediaan mengatasi kelemahan dan menjalani latihan keras. Selain itu, hadiah kemenangan yang lumayan menarik minat pelari berpengalaman. Bagaimana Max mahu bersaing dengan mereka? Maklumat lanjut
ASAL: RM17.00

SEKARANG: RM 17.00 (-0%)

AHLI: RM 15.30 (-10%)

Oleh
Seoul is devasted by a powerful earthquake. Hwanggoong Apartment is the only place still standing after the earthquake. Survivors make their way to Hwanggoong Apartment. Young-Tak (Lee Byung-Hun) temporarily leads the residents of Hwanggoong apartment. As the crisis unfolds, Young-Tak tries to protect the residents from outsiders. Min-Sung (Park Seo-Joon) was a public officer. He is picked by Young-Tak and becomes his helper. Myeong-Hwa (Park Bo-Young) is Min-Sung's wife and Maklumat lanjut
ASAL: RM23.90

SEKARANG: RM 23.90 (-0%)

AHLI: RM 21.51 (-10%)

Oleh Haswida Abu Bakar
"Syarat Kak Farah... dia meminta aku supaya keluar dulu dengan kau sebanyak tiga kali. Tiga janji temu. Berkenal-kenal dan baharulah buat keputusan. Sekiranya aku masih tidak dapat menerima kau juga, Kak Farah akur dengan keputusan aku. Kalau kau marah, aku faham."-JOE ADAM Demi menjaga hati Kak Farah, Joe Adam penuhi syarat menggunung tinggi kakak sepupunya ini agar hati yang baru terluka berbuka hati pada Ain Nurlisa staf di syarikat Kak Farah dan part-time model yang baru Maklumat lanjut
ASAL: RM31.90

SEKARANG: RM 31.90 (-0%)

AHLI: RM 28.71 (-10%)

Oleh Qstnaafrn
Tidak bernoda, lebih kuat mengagumi jiwa, lebih suci tiada terbatas Dia tidak pernah tunduk dengan ketakutan pada manusia. Lemah tiada di dalam kamus hidupnya. Dirinya digeruni oleh ramai orang, didambakan oleh wanita. Semuanya nampak sempurna… Cacat? Lumpuh? Lembik? Semuanya misteri untuk diungkapkan. Kini dia kaku tidak berfungsi. Dulu diri ini dibanggakan tetapi sekarang semuanya perlukan bantuan. “Jangan buat I macam ni. I merayu sangat. Kalau you menyesal dengan a Maklumat lanjut
ASAL: RM31.00

SEKARANG: RM 31.00 (-0%)

AHLI: RM 27.90 (-10%)

Oleh Lynn Painter
From the New York Times bestselling author of Better Than the Movies, this swoon-worthy rom-com in the vein of She’s All That and 10 Things I Hate About You follows a teen girl who unwittingly finds herself at the center of a bet while working at a waterpark. When seventeen-year-old Bailey starts a new job at a hotel waterpark, she is less than thrilled to see an old acquaintance is one of her coworkers. Bailey met Charlie a year ago on the long flight to Omaha, where she Maklumat lanjut
ASAL: RM72.50

SEKARANG: RM 65.25 (-10%)

AHLI: RM 58.00 (-20%)

Oleh
KANOJO, OKARISHIMASU (SEASON 3) 出租女友 第三季 VOL.1-12 END (DVD) JAP / ENG E / C / M If possible, Kazuya's relationship with Chizuru Mizuhara has gotten more complicated. On top of holding up their fake relationship – which he still secretly wants to make a real one – he's now dedicated himself to filming an entire movie for her. In order to fulfill Chizuru's promise to her ailing grandmother, they've got to somehow pull together the resources and skills to make Maklumat lanjut
ASAL: RM39.90

SEKARANG: RM 39.90 (-0%)

AHLI: RM 35.91 (-10%)

Oleh Anas Miras , Ayman Adny , Zyll Fathe
Sufi--seorang sous chef di sebuah restoran 5 bintang bercita-cita membuka restorannya sendiri. Demi mencapai impiannya menjadi seorang chef yang pantas dan mahir, Sufi terpaksa mengorbankan masa bersama keluarga. Tanpa diduga, ibu bapanya terlibat dalam sebuah nahas kemalangan jalan raya lalu meninggalkan Sufi sendirian untuk membesarkan adik perempuannya. Sufi akhirnya bertekad membuka perniagaan trak makanan untuk menyara keluarga. Namun, segalanya mula terlerai. Rupanya, m Maklumat lanjut
ASAL: RM12.00

SEKARANG: RM 12.00 (-0%)

AHLI: RM 10.80 (-10%)

Oleh Areila Sahimi
Hanya dengan satu mesej Whatsapps, semudah itu Helmy Redza mengucapkan kata perpisahan. Walau pedih, Syikin harus sedar diri. Helmy yang sekarang bukan lagi seperti Helmy yang dulu. Helmy sekarang seorang bintang. Dia pula, masih lagi gadis biasa yang rupa tak seberapa, bakat pula tiada. Namun disebabkan satu insiden buat Syikin yang bukan siapa-siapa, menjadi perhatian netizen Malaysia. Video viral yang tersebar telah mengubah hidup Asyikin Badarudin. Sekelip mata dia yan Maklumat lanjut
ASAL: RM29.00

SEKARANG: RM 23.00 (-21%)

AHLI: RM 23.00 (-21%)

Oleh
BORUTO: NARUTO NEXT GENERATIONS 火影新世代 : 博人傳 Vol.280-293END JAP (E / C / M) 280 Breakthrough 突破口 Terobosan 281 The Eighth Truth 第八个真相 kebenaran kelapan 282 Sasuke's Story: Infiltration 佐助烈传•潜入 Cerita Sasuke: penyusupan 283 Sasuke's Story: Star Lines 佐助烈传•星座排列 Cerita Sasuke: Garisan Bintang 284 Sasuke's Story: The Secret in the Cellar 佐助烈传•地下室的秘密 Cerita Sasuke: Rahsia di Tingkat Bawah Tanah Maklumat lanjut
ASAL: RM29.90

SEKARANG: RM 29.90 (-0%)

AHLI: RM 26.91 (-10%)

Oleh
Aktiviti Cari Kata ini mampu meningkatkan Perbendaharaan Kata dan menguji kecekapan mencari kata. Ianya sesuai digunakan untuk semua peringkat usia. Buku ini disusun mengikut pelbagai jenis tema. Jom bersama kami menyelesaikan Cari Kata ini...! Maklumat lanjut
ASAL: RM3.90

SEKARANG: RM 3.90 (-0%)

AHLI: RM 3.51 (-10%)

Oleh Kamil Naim
Habuk Bintang Di "Hujung Dunia", mereka sedang asyik melayan nostalgia dan kenangan yang indah khabar daripada rupa. Mungkin juga mereka sibuk memikirkan idea-idea kreatif, cinta, atau falsafah. Mungkin ini konklusi evolusi umat manusia setelah dibebaskan daripada semua jenis konflik, celaru dan bebanan. Tidak mungkin adanya indah jika tiada jelik untuk dibandingkan. Itulah memori. Yang indah memberi kekuatan, ketika sebaliknya memberikan pengajaran. Walau betapa indahnya ala Maklumat lanjut
ASAL: RM28.00

SEKARANG: RM 28.00 (-0%)

AHLI: RM 25.20 (-10%)

Oleh Fajar Sulaiman
Mungkin saat ini adalah titik terendahmu dalam hidup. Hingga lelah sedih dan kecewa menjadi sahabatmu akhir-akhir ini. Hidup seolah memecut dan melucuti dirimu dalam tuntutannya yang lebih daripada apa yang kamu berikan. Namun, tidak apa-apa. Percayalah, suatu saat kamu akan mentertawakan apa yang kamu lalui hari ini akan tiba. Sabar adalah seni menjalani hidup yang tidak mudah. Dalamnya sabarmu adalah kekuatan terhebat untuk menghadapi segala rintangan yang membentang. Dan, Maklumat lanjut
ASAL: RM29.00

SEKARANG: RM 29.00 (-0%)

AHLI: RM 26.10 (-10%)

Oleh Keith
Pasti gamat dan menghiburkan! "Lawak Kampus" jilid ke-47 karya Keith kini kembali lagi! Sarat dengan lawak sempoi Vanness, Froggy, Aditas dan kawan-kawan. Ilustrasi watak Lawak Kampus ala bintang glamor turut diselitkan. Sudah tentu pembaca di luar sana tak kering gusi membelek komik humor ni! Maklumat lanjut
ASAL: RM12.00

SEKARANG: RM 12.00 (-0%)

AHLI: RM 10.80 (-10%)

Oleh Redcode , Albbie
Kali ini Pasukan X-VENTURE diuji di laut dalam! Mereka terpaksa berdepan 'Raja Lautan' yang lebih besar daripada haiwan langit sebelum ini. Dolfin gergasi karnivor, buaya prasejarah besar dan mungkin nenek moyang Nessie antara rintangan (atau mungkin membantu) buat mereka ketika mencari Jumbo! Maklumat lanjut
ASAL: RM15.00

SEKARANG: RM 15.00 (-0%)

AHLI: RM 13.50 (-10%)

Oleh Anirul Nasuha
Akibat sering diabaikan oleh kedua orang tuanya, Ellena telah memasang hajat sewaktu terlihat sebuah tahi bintang yang jatuh daripada langit. "Aku nak buat permintaan, aku tak nak tinggal dekat sini lagi. Aku nak tinggal di sebuah tempat yang penuh dengan keseronokan dan jauh dari rasa kesunyian." -Ellena. Pufff! Bagaikan ada kuasa magis, hajatnya tertunai. Ellena telah bertemu dengan seorang lelaki tua yang memiliki sebuah buku magis dan tongkat sakti. "Ketuklah tongkat sakt Maklumat lanjut
ASAL: RM19.00

SEKARANG: RM 19.00 (-0%)

AHLI: RM 17.10 (-10%)

Oleh Dato' Dr. Abdul Basit Hj. Abdul Rahman
Al-Quran sering menggunakan kalimah wa absyiru (khabar gembira) untuk menenteramkan hati orang mukmin, agar tetap berada di jalan lurus. Datangnya kalimah ini umpama angin sejuk di kala teriknya kehidupan yang penuh dengan rintangan dan cabaran. Dijanjikan syurga, nikmat buat yang sabar, diberi ganjaran pahala berganda dan ditanam kasih sayang dalam hati, merupakan antara khabar gembira daripada Allah SWT buat golongan beriman. Walaupun terpaksa berjalan di atas ‘duri’ du Maklumat lanjut
ASAL: RM34.00

SEKARANG: RM 34.00 (-0%)

AHLI: RM 30.60 (-10%)

Oleh
Suzume no Tojimari The Movie 鈴芽之旅剧场版 JAP (E / C / M) On her way to school one day, Suzume Iwato stumbles upon Souta Munakata, a young man searching for abandoned areas. The high school girl directs Souta to a nearby ruin, but out of pure curiosity, she herself decides to head to the same destination. Once there, Suzume discovers an isolated door with a dreamlike universe lying beyond it—a place that she can see and feel, but not enter. A strange stone rests on Maklumat lanjut
ASAL: RM21.90

SEKARANG: RM 21.90 (-0%)

AHLI: RM 19.71 (-10%)

Oleh Rehan Makhtar
Kerana dia adalah pilihan-Mu BIARLAH masa sedang menewaskan usianya, Taufiq tidak pernah kisah. Hidupnya mudah. Jika ada, adalah. Jika tidak… tak mengapalah. Melihat teman baik yang sudah bertemu cinta sejati, dia langsung tidak cemburu. Malah, bahagia mereka menjadi bahagianya. Tapi, tidak pada mama. Dia percaya, restu ibu membawa bahagia, Taufiq akur dan reda menerima wanita yang mama pilih. Dia akan mencintai wanita itu sepenuh hati pada ketika wanita itu Maklumat lanjut
ASAL: RM25.00

SEKARANG: RM 22.50 (-10%)

AHLI: RM 22.50 (-10%)

Oleh Cheritasis
Jangan pernah jadikan aku pilihan kedua dalam hatimu... Intan Syuhailah – Disebabkan emaknya tak nak dia menjadi anak dara tua, maka Intan pun diperkenal dengan anak Mak Cik Ani yang muda tiga tahun daripadanya. Duda anak satu pula tu! Zharul Ariffin – Laju saja dia terima bila emaknya nak perkenalkan dia dengan anak dara lanjut usia itu. Sebab hati Zharul memang dah tak terberkenan sangatlah pula. Tak kisahlah dia cik adik dan Intan cik kak. Masing-masing dah main mat Maklumat lanjut
ASAL: RM29.00

SEKARANG: RM 29.00 (-0%)

AHLI: RM 26.10 (-10%)

Oleh Seri Maya
Nurul Hannah seorang wanita yang bijak dan kerjaya menjadi keutamaannya. Dari SPM sehingga menjadi mahasiswi Ijazah Kedoktoran, satu demi satu kejayaan diraih. Namun keluarganya menerima lamaran daripada Aidil sedangkan perkahwinan dilihat sebagai ancaman kepada cita-citanya. Aidil nekad untuk memperisterikan Hannah. Dia yakin Hannah ialah wanita yang dijadikan ALLAH daripada tulang rusuk kirinya. Jika tidak, mana mungkin perasaan cintanya terhadap wanita itu tidak pernah pu Maklumat lanjut
ASAL: RM29.00

SEKARANG: RM 29.00 (-0%)

AHLI: RM 26.10 (-10%)

Oleh Rosze Abdullah
Idham meninggalkan tanah air hampir 10 tahun kerana membawa hati yang lara. Ariana pula memendam rasa sakit hati kerana kisah pahit kakaknya. Mereka bertemu dalam keadaan yang tak disangka-sangka. “Maaf, boleh saya minta nombor telefon cik tak?” - Idham “Maaf, encik. Saya tak berminat.” - Ariana Idham tetap mengejar gadis idaman yang dianggap sangat istimewa. Tiada istilah putus asa dalam kamus hidup seorang Ahmad Idham Shah.Di saat cinta baru berputik, kisah pahit Maklumat lanjut
ASAL: RM32.00

SEKARANG: RM 32.00 (-0%)

AHLI: RM 28.80 (-10%)

Oleh
Yamada-kun to Lv999 no Koi wo Suru 和山田谈场Lv999的恋爱 JAP (E / C) After her boyfriend breaks up with her for another girl, college student Akane Kinoshita wrestles with a broken heart and the memories he left behind. Loading up Forest of Savior, the MMO they used to play together, she forms a plan to get back at her ex-boyfriend through an in-person event for the game. In the process, she runs into someone unexpected: Akito Yamada, a gaming legend who just happens Maklumat lanjut
ASAL: RM25.90

SEKARANG: RM 25.90 (-0%)

AHLI: RM 23.31 (-10%)

Oleh
Ultraman Decker 德凯奥特曼 JAP (E / C / M) The threat of monster attacks fades, and the Earth seems once again at peace. Humanity turns its eyes to the stars and heads to space, while its monster attack countermeasures continue to shrink. It is in this new age when "Sphere", an invading swarm of mysterious floating space objects, begin to attack Earth. Humanity loses contact with space and becomes a lone star. Their attack throws our hero Kanata Asumi's peaceful life int Maklumat lanjut
ASAL: RM49.90

SEKARANG: RM 49.90 (-0%)

AHLI: RM 44.91 (-10%)

Oleh Aesya Azahar
Raisya Medina, gadis yang memasang satu impian untuk menjadi seorang penulis! Namun untuk mencapai impiannya itu ternyata bukanlah mudah. Satu per satu rintangan yang terpaksa dilalui oleh Raisya. Termasuklah manuskripnya ditolak pihak penerbit. Raisya kini tiba di ‘jalan mati’! Demi mencapai impiannya, dia perlu bersemuka dengan Armand Hisyam, CEO syarikat penerbitan idamannya. Tapi bukan mudah untuk meladeni Encik CEO itu. Sudahlah cerewet, ada pula syarat-syaratnya. Maklumat lanjut
ASAL: RM32.00

SEKARANG: RM 32.00 (-0%)

AHLI: RM 28.80 (-10%)

Oleh A. Darwisy
Rakaman orang minyak terbakar di Istana Budaya telah mencetuskan viral di media sosial. Sekaligus mengheret Ain dan Liana ke kancah sumpahan. Pertemuan dua gadis itu dengan Maya telah membuka satu episod baru yang lebih menakutkan. Sementara itu, Suraya dan Defi terus menjadi pelindung Maya sehingga nyawa mereka jadi pertaruhan. Siri kejadian rogol dan bunuh yang kembali menggemparkan negara, menguatkan hujah akan kemunculan semula Haris. Keprofesionalan Inspektor Intan sekal Maklumat lanjut
ASAL: RM34.00

SEKARANG: RM 34.00 (-0%)

AHLI: RM 30.60 (-10%)

Oleh A. Darwisy
Sembilan keturunan syaitan, dia salah seorang mewarisinya... Laqqus, keturunan syaitan yang tugasnya menghasut manusia agar mensyirikkan ALLAH. Apa yang dialami keluarga Anje dan Adika, adalah permainan halus syaitan ini. Daripada benih pasangan suami isteri inilah, lahir tiga zuriat yang mana salah seorangnya berjaya digelapkan imannya. Bermacam kerosakan telah dilakukan hingga Kampung Tenung Bulan tidak lagi aman damai. Khurafat bermaharajalela. Amalan ilmu hitam bertuan Maklumat lanjut
ASAL: RM34.00

SEKARANG: RM 34.00 (-0%)

AHLI: RM 30.60 (-10%)

Oleh Ami Amira
Hafeez mula diganggu sejak dia pulang ke rumah selepas jam 12 tengah malam. Bermula daripada itulah dia sering dihantui satu mesej bertulis yang memintanya membebaskan sesuatu yang dikurung di tingkat 15. Kehidupan Yana serta bapanya, Johari turut diganggu pada setiap malam setelah berpindah ke flat 15 tingkat. Selepas Manaf hampir dibunuh oleh Pak Karim, Hafeez tekad untuk membebaskan satu roh manusia yang didakwa dikurung di tingkat 15 selama tujuh tahun. Namun selepas p Maklumat lanjut
ASAL: RM28.00

SEKARANG: RM 28.00 (-0%)

AHLI: RM 25.20 (-10%)

Oleh Keith
Edisi Terhad! Gaya, Mutu & Kelainan Untukmu Pencinta Outdoor Pek Spesel Windbreaker Pertama Lawak Kampus! Warna Merah Material: Poliester Size: 41cm x 63cm x 66cm Kalis Air / Breathable / Perintang Angin / Ultra Ringan +1 Pouch Bertali *Warna mungkin berbeza dengan gambar dan ukuran mungkin 1-2cm berbeza kerana pengukuran manual. Maklumat lanjut
ASAL: RM39.90

SEKARANG: RM 31.90 (-20%)

AHLI: RM 31.90 (-20%)

Oleh Keith
Edisi Terhad! Gaya, Mutu & Kelainan Untukmu Pencinta Outdoor Pek Spesel Windbreaker Pertama Lawak Kampus! Warna Merah Material: Poliester Size: 41cm x 63cm x 66cm Kalis Air / Breathable / Perintang Angin / Ultra Ringan +1 Pouch Bertali *Warna mungkin berbeza dengan gambar dan ukuran mungkin 1-2cm berbeza kerana pengukuran manual. Maklumat lanjut
ASAL: RM39.90

SEKARANG: RM 31.90 (-20%)

AHLI: RM 31.90 (-20%)

Oleh Hon Tozoku
‘Bunga yang paling cantik tidak semestinya yang berkembang mekar. Bintang yang paling jauh, tidak seharusnya paling sukar digapai.’ “Kau… Kau anak terbiar. Kau tiada ibu dan ayah. Mereka ke luar negara, tapi kau ditinggalkan. Dijaga oleh orang gaji saja. Sebab itu kau budak terbiar. Anak yang tidak diingini mak bapak!” PERIT buat Aki Maylea apabila dirinya dikenali sebagai anak terbiar. Tapi memang benar. Ayahnya, Ghaffar hanya akan memberinya buku setiap kali balik Maklumat lanjut
ASAL: RM25.00

SEKARANG: RM 25.00 (-0%)

AHLI: RM 22.50 (-10%)

Oleh Shima Awang
Nailah dan Anuar berkahwin atas pilihan keluarga. Dua tahun perkahwinan, Anuar melayannya dengan baik. Tapi Nailah tidak pernah rasa bahagia. Dua kawan baik mereka, Firdaus dan Wafa selalu sahaja menjadi orang ketiga merebut perhatian Anuar, sampaikan Nailah rimas. “Sampai bila kita nak macam ni, awak?” - Nailah. “Sorry, saya janji selepas ini masa saya untuk sayang, berdua.” - Anuar. Buat seketika, Nailah terasa bahagia. Tapi apabila rahsia sebenar Anuar terb Maklumat lanjut
ASAL: RM35.00

SEKARANG: RM 35.00 (-0%)

AHLI: RM 31.50 (-10%)

Oleh Keith
Pasti gamat dan menghiburkan! "Lawak Kampus" jilid ke-46 karya Keith kini kembali lagi! Sarat dengan lawak sempoi Vanness, Froggy, Aditas dan kawan-kawan. Ilustrasi watak Lawak Kampus ala bintang glamor turut diselitkan. Sudah tentu pembaca di luar sana tak kering gusi membelek komik humor ni! Maklumat lanjut
ASAL: RM12.00

SEKARANG: RM 12.00 (-0%)

AHLI: RM 10.80 (-10%)

Oleh MARIA KAJIWA
~Mereka masih mengawal tempat itu…~ Kehilangan adiknya, Bahiyah memaksa Azim bergegas ke sebuah kampung di tepi laut. Azim, Ijam dan Ainuha cuba menjejaki Bahiyah. Namun, pencarian itu membawa mereka bertiga ke sebuah kem tahanan perang dunia kedua di atas sebuah bukit. Di situ, mereka berhadapan dengan pelbagai rintangan dan halangan daripada puaka yang mengawal tempat itu. Apakah punca tempat itu berpuaka? Mampukah mereka berempat keluar dengan selamat? Maklumat lanjut
ASAL: RM14.00

SEKARANG: RM 14.00 (-0%)

AHLI: RM 12.60 (-10%)

Oleh Lily Haslina Nasir
Sebuah kisah cinta yang melangkaui tiga generasi. Tiga wanita, Karmini, Karmila dan Cempaka, bagai digenggam takdir hidup yang penuh berliku. Mereka ini membawa semangat emansipasi yang sangat luar biasa. Dalam lembut ada tegasnya, dalam patuh ada bangkitnya. Karmini mengharungi keperitan hidup di zaman perang bersama suami, Daeng Amid. Hidup serba sukar dan sulit. Daeng Amid yang terasuh dalam lingkungan budaya dan falsafah masyarakat Bugis, berusaha mempertahankan perkahwi Maklumat lanjut
ASAL: RM30.00

SEKARANG: RM 30.00 (-0%)

AHLI: RM 27.00 (-10%)

Oleh Sherliza Tajul Arippin
Kisah mengenai Wooli yang tidak boleh tidur pada malam hari kerana cahaya bintang terlalu terang. Wooli memarahi Bintang dan menyuruh Bintang memadamkan cahaya mereka. Bintang berasa sedih dan berkecil hati, lalu Bintang memadamkan cahaya. Suasana menjadi gelap. Wooli berasa takut. Owa, seekor burung hantu menyuruh Wooli meminta maaf. Akhirnya Bintang kembali bercahaya apabila Wooli menyedari kesilapannya dan meminta maaf. Maklumat lanjut
ASAL: RM8.00

SEKARANG: RM 8.00 (-0%)

AHLI: RM 7.20 (-10%)

Oleh
Kandungan buku-buku dalam siri ini komprehensif, sistematik, selaras dengan Kurikulum Standard Prasekolah Kebangsaan (KSPK) dan disusun mengikut tata tingkat kemahiran kanak-kanak bermula daripada aras rendah kepada aras yang lebih tinggi. Kepelbagaian aktiviti yang padat dan ceria juga memberi ruang kepada kanak-kanak untuk meningkatkan daya pemikiran mereka. Sesuai sebagai bahan pengajaran dan pembelajaran di sekolah mahupun di rumah, Siri Bintang Kecil ini diharapkan akan Maklumat lanjut
ASAL: RM6.60

SEKARANG: RM 6.60 (-0%)

AHLI: RM 5.94 (-10%)

Oleh
Kandungan buku-buku dalam siri ini komprehensif, sistematik, selaras dengan Kurikulum Standard Prasekolah Kebangsaan (KSPK) dan disusun mengikut tata tingkat kemahiran kanak-kanak bermula daripada aras rendah kepada aras yang lebih tinggi. Kepelbagaian aktiviti yang padat dan ceria juga memberi ruang kepada kanak-kanak untuk meningkatkan daya pemikiran mereka. Sesuai sebagai bahan pengajaran dan pembelajaran di sekolah mahupun di rumah, Siri Bintang Kecil ini diharapkan akan Maklumat lanjut
ASAL: RM6.60

SEKARANG: RM 6.60 (-0%)

AHLI: RM 5.94 (-10%)

Oleh NURUL SYAHIDA
Ketika Sameera terima Ishaak jadi teman lelakinya di usia 17 tahun, dia sedikit pun tak menyangka bahawa pemuda kurus kering itu akan suatu hari jadi Haque Zuhal, bintang pujaan ramai, yang lagu-lagunya akan berkumandang di corong radio, yang dramanya dimainkan di televisyen, dan yang wajahnya akan menghiasi papan-papan iklan di lebuh raya. “Meera tunggu saya, ya? Meera sabar, ya?” Tetapi apabila Haque jatuh cinta dengan wanita lain dan membuat keputusan hubungan mereka Maklumat lanjut
ASAL: RM29.00

SEKARANG: RM 29.00 (-0%)

AHLI: RM 26.10 (-10%)

1-247 of 247

Page:
  1. 1
  2. 2
  3. 3
  4. 4
  5. 5
*

Back to Top