Anniversary20
0

Jumlah 0produk dalam troli anda. ×

Anda tidak mempunyai item di troli pembelian anda.

' Joey yap 八字 'Dijumpai 523 Produk Berkaitan
Oleh 湯鎮瑋
辛丑年牛轉錢坤財臨門,福至心靈好運來! 阿湯哥一次告訴你2021國運大趨勢、 天人地除瘟化煞、居家風水淨化之道。 心安自在人光明,為自己的心靈開光, 讓你年年是好年、日日無敵超強運!   全年度逆勢翻身、旺運開運最實用的農民曆!第一次讀也能輕鬆入手——   快速掌握個人流年流月運程、擇日,完整化解流年犯太歲帶來的衝擊!    Maklumat lanjut
ASAL: RM75.45

SEKARANG: RM 59.00 (-22%)

AHLI: RM 59.00 (-22%)

Oleh 林舒苑
本书分为四个章节,分别是奇门遁甲、风水、易经等中国玄学,为读者解析2021年的整体运程,以及各行业的趋势动态。 2021 大破解 分析2021年的总体趋势运程,预示各行业的动向,抢先赢得机会。 人人都懂运程 按照出生月份查阅2021全年运势,家庭、事业、人际关系的指南针。 风水启动 启动奇门遁甲,得到天、地、人、神的能量,提升财运、事业运、人缘。 Maklumat lanjut
ASAL: RM69.00

SEKARANG: RM 69.00 (-0%)

AHLI: RM 62.10 (-10%)

Oleh
  第一章姓名與命運   第一節先天命論著   許多研究生辰八字之五術名師,認同生辰八字為先天命,主導人一輩子的命運,此先天命是與生俱來的,無法更改的。雖然有許多學派會強調運用特別的力量,譬如神明、奇門遁甲、陽陰宅風水…等等,可影響或改變人的命運;也有很多學派認為天命會主導一個人的命運達五成,而姓名影響或輔助達三成,就如 Maklumat lanjut
ASAL: RM92.40

SEKARANG: RM 92.40 (-0%)

AHLI: RM 83.16 (-10%)

Oleh Zaifu Zaman Ahmad
Kamarul masih berdegil. Kerisauan yang melekat di jiwanya sejak Mansur dibawa pergi langsung tidak pernah surut. Makin difikirkan, makin kacau jadinya. Entah apa nasib yang menimpa sahabatnya itu tidak diketahuinya. Pelbagai andaian buruk dan ngeri merasuk mindanya. Menambahkan rasa lara dan cemas. “Aku nak tahu pasal kawan aku! Apa kau dah buat dengan dia!” - Kamarul Kerana itu jugalah Detektif Osman ke Melaka, menjejaki Kamarul dan Mansur yang lenyap tanp Maklumat lanjut
ASAL: RM23.00

SEKARANG: RM 23.00 (-0%)

AHLI: RM 20.70 (-10%)

Oleh ZILI AILIE
Benarkah perempuan dan lelaki tidak boleh menjadi kawan selamanya? Amylea dan Dean, salah satu kisah kawan baik yang akhirnya ‘terbabas’ rasa. Namun, segalanya bagai tak terluah. Sehinggalah mereka berada dalam situasi memaksa dan Amylea terpaksa meminta pertolongan Dean. “Trial and error kita lain sikit. Kita kena kahwin dulu.” – Dean. Berkahwin dengan kawan sendiri, bukan yang Amylea mahukan. Apatah lagi, Dean Hanafi itu adalah teman baik bekas kekasihnya. Tapi, d Maklumat lanjut
ASAL: RM26.00

SEKARANG: RM 26.00 (-0%)

AHLI: RM 23.40 (-10%)

Oleh FARHAH AIDDIN
Adakah mimpi itu nyata atau sekadar fantasi? Apa yang akan kau lakukan jikalau mimpi yang kau alami adalah sebuah kenyataan? Sama ada cepat atau lambat, kau tahu mimpi itu pasti akan terjadi. Kau bahagia… namun ada sesuatu yang kejam menanti… Ayyash Furqan, dia mangsa keadaan. Hidupnya sentiasa disulami konflik yang menyakitkan. Hanya dalam mimpi sahaja dia dapat merasai apa itu indah. Hulya Amaya, si gadis hujan yang sering dipulaukan kerana wajahnya berparut hodoh. P Maklumat lanjut
ASAL: RM28.00

SEKARANG: RM 28.00 (-0%)

AHLI: RM 25.20 (-10%)

Oleh IMAN XARA
Kasih sayang yang didambakan... kenapa kebencian yang menjadi dalangnya? Cahaya yang diharapkan... kenapa kegelapan menyelubungi hidupnya? Eliza rasa putaran kisahnya memang sudah dicorak penuh hitam tanpa putih, dia terdera fizikal dan mental. Ingin saja dia lenyap dari dunia ini, berlari tanpa berhenti kerana setiap perhentian penuh duri yang membunuh. Namun, mustahil kerana hamparan duka ada di mana-mana. Apatah lagi wanita itulah yang menjaga dirinya selama ini. Siapa s Maklumat lanjut
ASAL: RM23.00

SEKARANG: RM 23.00 (-0%)

AHLI: RM 20.70 (-10%)

Oleh AUNIE AYUNIE
Pantang dicuit, dia akan menerkam bak singa lapar. Kenji Osama, bertahun lamanya dia hidup dalam dendam yang melahar. Bagi Ken, papanya adalah pengkhianat. Ketegangan bertambah bila orang tua itu pandai-pandai aturkan jodohnya. Dia melenting seolah-olah papanya sudah melakukan dosa yang besar. Namun, nafas bagaikan terhenti saat berdepan dengan bakal pemilik jiwanya… Jasmine Aurora. Gadis itu adalah dambaan kalbunya sejak dulu. Pertama kali dia merasakan takdir mahu dia b Maklumat lanjut
ASAL: RM28.00

SEKARANG: RM 28.00 (-0%)

AHLI: RM 25.20 (-10%)

Oleh REDCODE / ALBBIE
TETAMU TIDAK DIUNDANG DI ' RUMAH ' DINOSAUR Semasa di Zaman Trias, Pasukan X - Venture berselisih faham dan berpecah kepada sua kumpulan. Kemudian terjebak pula di Zaman Jura di mana dinosaur bermaharajalela dan haiwan bukan dinosaur mula mengembangkan sayapnya. Hanya semangat kental dan keberanian paling penting bagi mereka di akhir Zaman Jura adalah 'rumah' bagi dinosaur terbesar di dunia! Penggembaraan ini pasti lebih sukar. Kompilasi Dunia Dinosaur dengan info terkini dan Maklumat lanjut
ASAL: RM29.90

SEKARANG: RM 29.90 (-0%)

AHLI: RM 29.90 (-0%)

Oleh Lex Yap10
Everyone Can Buy Property : How To Build Your Wealth Through Buying,Rrenting And Selling Properties. Maklumat lanjut
ASAL: RM39.90

SEKARANG: RM 39.90 (-0%)

AHLI: RM 35.91 (-10%)

Oleh NAZURA AISHAH
Di kota penjajah itu, Tasha pertama kali kenal cinta. Tuhan kirimkan lelaki yang baik, elok paras rupa seperti dari syurga untuknya. Cinta bertaut sejak mata bertentang mata dan hati mulai menyimpul rasa kasih yang amat mendalam antara mereka berdua. “Sebagai ratu hati abang, Tasha perlu mendapat tempat yang paling tinggi... Nak tinggi punya pasal, abang jadikan wallpaper bilik ni... Tasha selalu dekat dengan abang, bila abang rindu abang tengok dinding tu. Tiap kali te Maklumat lanjut
ASAL: RM25.00

SEKARANG: RM 25.00 (-0%)

AHLI: RM 22.50 (-10%)

Oleh 陳亦純
  每個人來到這世間,都是那麼地天真無邪,那麼地可愛,但為何每個人的成長,卻是充滿了變化過程;轉折,結論總是不一樣!   成功、失敗、平凡、非凡,各有所在,然為何如此微妙?   有人說,是上輩子果業,也有一說是命運,是八字輕重。   但真的是如此嗎?每個人出生一輩子,大家都想成功、勝利、富貴、權利、地位,但並非人人可及。 Maklumat lanjut
ASAL: RM43.10

SEKARANG: RM 43.10 (-0%)

AHLI: RM 38.79 (-10%)

Oleh
本书共508页全彩色、图文并茂精彩内容,记载着YELAOSHR从一个人到一群人的感动事迹!特别写给关心孩子学习与成长的家长、预想寻找回教育初心与热忱的教育工作者,以及想要投入教育事业的创业者。 本书命名为《相信“相信”》,由笔者经过两年的时间深入走访YELAOSHR内部各层同仁,记录着不只是YELAOSHR两位灵魂人物创办人叶怡怡(Carol Yap)与集团主席叶永 Maklumat lanjut
ASAL: RM55.00

SEKARANG: RM 55.00 (-0%)

AHLI: RM 49.50 (-10%)

Oleh Pelbagai Penulis
Tidak semua orang benar-benar ‘hidup’ – menjalaninya seperti majoriti masyarakat. Belajar, bekerja, berkeluarga, bersosial dan tiba di akhir usia dengan happily ever after. Kehidupan kadangkala satu tumor – tumbuh dan mencengkam pada batang tubuh, menyedut segala yang manis dan indah – lalu menukarnya menjadi racun dan mimpi ngeri. Kehidupan kadangkala satu sumpahan, membuatkan ia menjadi begitu hodoh dan menyakitkan. ‘Aku Dijangkiti Kehidupan’ adalah himpunan Maklumat lanjut
ASAL: RM26.00

SEKARANG: RM 26.00 (-0%)

AHLI: RM 23.40 (-10%)

Oleh Candy Factory
ASAL: RM12.00

SEKARANG: RM 12.00 (-0%)

AHLI: RM 10.80 (-10%)

Oleh Takuma Okazaki
Kitaran musim tidak pernah berhenti. Terus berputar. Bermula dari musim sejuk dan kembali semula ke musim sejuk. “Dah lapan tahun berlalu sejak kita mula-mula kenal dulu. Dan sepanjang itu banyak musim yang berlalu dan pergi…macam merry-go-round.” Natsuki dan Fuyuko, dua sahabat baik yang sentiasa luangkan masa selesaikan misteri. Namun bila tamat sekolah tinggi dan berpisah, perasaan Natsukit menajdi ‘senyap’. Selepas tujuh tahun bertemu semula, emosi Natsuki tiba- Maklumat lanjut
ASAL: RM18.00

SEKARANG: RM 18.00 (-0%)

AHLI: RM 16.20 (-10%)

Oleh 金喜淑
★你相信命運嗎?★ ★你相信,你怎麼想,能決定你是什麼命嗎?★   人的思想造就了行為,行為造就了習慣,而習慣造就了命運。   換句話說,所謂的命運,就是人生的解讀罷了,解讀方式不同,就有可能造就不同命運。   所以誰說命運是不可以改變的呢?   ★為感情、金錢和事業煩惱的人們啊,   這是一本獻給你們的療癒人生哲學之書。★ Maklumat lanjut
ASAL: RM46.20

SEKARANG: RM 46.20 (-0%)

AHLI: RM 41.58 (-10%)

Oleh Sharina Elisa
TIK! TIK! TIK! Karina bergegas bangun menuju ke bilik. Yuna mengekori. Buntang mata mereka melihat laptop atas meja memaparkan video letupan. "Apa ni?" Degup jantung Yuna laju. Terketar-ketar dia menuding skrin. Tangannya menekup mulut apabila menyedari lokasi letupan adalah kediaman ayahnya. Karina terjelepok atas lantai. "A... ayah! Ayah! Ayah!!!" jerit Yunai bagai kerasukan. Prof. Anas dituduh gila bila dia mahu mencipta pil kekal abadi supaya golongan cerdik pandai t Maklumat lanjut
ASAL: RM18.00

SEKARANG: RM 18.00 (-0%)

AHLI: RM 16.20 (-10%)

Oleh Dr. Abdul Rahim
"Buku ini mengandungi ilmu kesihatan dan juga maklumat penyakit lazim yang sering dialami oleh masyarakat. Ia menjawab persoalan: - Jenis penyakit yang dihidapi? - Mengapa dan bagaimana penyakit berlaku? - Siapa yang boleh kena sesuatu penyakit itu? - Bagaimana bentuk pencegahan dan rawatannya? - Bilakah perlu berjumpa doktor? Buku ini terbahagi kepada enam bahagian: 1. Anda sakit apa? – antaranya menghuraikan status kesihatan kita, sama ada sihat, sakit atau berpe Maklumat lanjut
ASAL: RM25.00

SEKARANG: RM 22.50 (-10%)

AHLI: RM 20.00 (-20%)

Oleh 呂家恂
  呂家恂老師集結古今之八字命格詳論分析,   第一部有系統之斷命論理大書。   這是一套真正的工具書,有關八字之用神喜忌,都給予清楚明確的觀念,論斷重點及方向,讓想學習命理的同好,一登子平的堂奧,不是夢想。   當今命理叢書之多,可謂汗牛充棟,除少數可為典式者外,率多理重事複,遞相模效,猶屋下架屋,床上施床。      Maklumat lanjut
ASAL: RM61.60

SEKARANG: RM 61.60 (-0%)

AHLI: RM 55.44 (-10%)

Oleh Suhailah Selamat
“Buka mata kau sekarang! Tataplah muka aku puas-puas! Jadi, aku ada satu alasan untuk membunuh kau!” – PSYCHO Momen terindah malam itu menjadi momen tragedi buat Affiyah. Dia menjadi saksi pembunuhan. Dia menjadi buruan sehingga ke hujung nyawa. Sekelip mata, hidupnya berubah… satu per satu miliknya hilang dan lenyap. Ibunya yang disangkakan meninggal dalam kemalangan sebenarnya mati dibunuh oleh si pembunuh psycho! Kehadiran Zacky, si kekasih lama sedikit sebanyak Maklumat lanjut
ASAL: RM27.00

SEKARANG: RM 27.00 (-0%)

AHLI: RM 24.30 (-10%)

Oleh 柿子文化編輯部
結婚、搬家、開市、喪葬、安床、開光、生小孩…… 要過好日子,先看好日子! 是時候好好認識, 阿公阿嬤阿爸阿母沒有教, 你常常在用卻沒有搞懂的農民曆智慧和常識!   ★年銷2000萬冊,農民曆是臺灣史上最熱門的書。   ★43個農民曆檔案搞懂農民曆,挑對日子不用求人……   台灣每年印製的農民曆高達2000萬本那麼多,可謂最暢銷的出版品!不 Maklumat lanjut
ASAL: RM49.30

SEKARANG: RM 49.30 (-0%)

AHLI: RM 44.37 (-10%)

Oleh Khairul Ahmad
Benarkah kematian adalah pengakhiran sebuah noda dan dosa? Mati dalam keadaan sadis sungguh mengerikan. Satu demi satu nyawa menjadi korban. Kampung yang dulunya aman kini bertukar menjadi gegak gempita. Kutukan apakah yang terjadi kepada mereka? "Dia bilang lagi yang dia selalu nampak kelibat perempuan berambut panjang dan berjubah lusuh merayau-rayau di situ. Ada ketikanya lembaga itu berdiri di belakang Juwita. Orang gaji Tuan Brown yang satu lagi. Pernah juga dia ka Maklumat lanjut
ASAL: RM23.00

SEKARANG: RM 23.00 (-0%)

AHLI: RM 20.70 (-10%)

Oleh Joey Yap
Packed with more than just the conventional analysis of the 12 zodiacs of Chinese Astrology for 2021, this annual guide provides not only the annual outlook for each animal sign but also their 12-month outlook for the year. Furthermore, readers will find a personalised outlook for all 60 BaZi Day Pillars (Jia Zi) as well as their respective 12-month mini-analysis. With Joey Yap’s Chinese Astrology for 2021, you will be able to discover what awaits you in 2021 especially in Maklumat lanjut
ASAL: RM32.00

SEKARANG: RM 28.80 (-10%)

AHLI: RM 25.60 (-20%)

Oleh Joey Yap
With the annual Joey Yap’s Feng Shui Guide for 2021, you will be able to make full use of the Qi present in your home or office throughout the Year of the Metal Ox. The information contained within will teach you about the year’s energies, identify the most auspicious and inauspicious sectors of your property and help you avoid the Yearly Afflictions. Additionally, you will be updated on the 8 Houses of 2021 so that you can determine what effect the Stars will have on you Maklumat lanjut
ASAL: RM32.00

SEKARANG: RM 28.80 (-10%)

AHLI: RM 25.60 (-20%)

Oleh Joey Yap
The Tong Shu or Chinese Almanac has been the definitive tool and guide that people have used to select the best dates for the significant events in their lives for centuries. If it is not being consulted when someone is trying to determine an auspicious day to carry out an important activity, it is at the very least checked so that they can ensure that the random day chosen is not a bad one. This is because Date Selection plays a crucial part in helping to guarantee the succe Maklumat lanjut
ASAL: RM23.00

SEKARANG: RM 20.70 (-10%)

AHLI: RM 18.40 (-20%)

Oleh Joey Yap
*Item will be shipped randomly. With this light, handy, and easy-to-use Tong Shu Monthly Planner, you will be able to analyze the year at a glance and plan all your travels and work activities around the favorable and unfavorable days for the year. It is like having your own personal Tong Shu Calendar by your side which will also allow you to single out your personal unfavorable days and highlight your personal favorable days for the purpose of achieving the highest leve Maklumat lanjut
ASAL: RM17.00

SEKARANG: RM 15.30 (-10%)

AHLI: RM 13.60 (-20%)

Oleh Joey Yap
For centuries, the Chinese Almanac or Tong Shu has been pivotal in the planning of day-to-day life. Decisions ranging from the forecasting of an individual’s luck for the day to assisting in Feng Shui and Chinese Astrological calculations for the year are made based on it. It is still widely used today in the selection of appropriate and auspicious days for almost every important activity including ground-breaking ceremonies, marriages, product launches, office openings, ho Maklumat lanjut
ASAL: RM47.00

SEKARANG: RM 42.30 (-10%)

AHLI: RM 37.60 (-20%)

Oleh Valerie Yap
Fondant cake is a form of cake art that originated from the United Kingdom. These exquisite and resplendent cakes are full of creativity and always receive responses of amazement like, “This is too beautiful to eat!”. Such a compliment also makes the fondant cake artist jump with joy with a sense of accomplishment. In fact, fondant cake is easy to master, but it is time-consuming to make and you must learn step by step from the basics and keep practicing in order to Maklumat lanjut
ASAL: RM25.90

SEKARANG: RM 20.72 (-20%)

AHLI: RM 20.72 (-20%)

Oleh
This is a world of the skies, where many islands drift in the sky. A boy named Gran and a talking winged lizard named Vyrn lived in Zinkenstill, an island which yields mysteries. One day, they come across a girl named Lyria. Lyria had escaped from the Erste Empire, a military government that is trying to rule over this world using powerful military prowess. In order to escape from the Empire, Gran and Lyria head out into the vast skies, holding the letter Gran's father left b Maklumat lanjut
ASAL: RM41.90

SEKARANG: RM 41.90 (-0%)

AHLI: RM 41.90 (-0%)

Oleh 安傑.薩普科夫斯基
有些事情正要結束,   有些事情正要開始。   獵魔士、美麗女巫,以及獵魔士女孩的命運,精彩完結篇!   Netflix原創影集《獵魔士》、傳奇得獎遊戲《巫師》   經典原著小說   華文世界的金庸.英語國家的托爾金   在波蘭,是安傑.薩普科夫斯基   「這就是妳的命運。身為開始,也同時是結束。妳懂嗎?」   奇莉凝視著巨蛇 Maklumat lanjut
ASAL: RM104.70

SEKARANG: RM 104.70 (-0%)

AHLI: RM 94.23 (-10%)

Oleh 白鶴鳴
八字風水——是近期十分流行的改運方法。其實八字改運從來不入風水之列。不過,借其干支五行生剋的理論,配合方位擺放一些有利自己的物件或佩帶能催旺自身的飾物,畢竟也屬改運方法的一種,久而久之,人們便稱這方法為八字風水。 白鶴鳴大師在這一冊【八字風水‧搶旺運】中,披露了八字改運中很多不為人知的秘密方法,這些方法,既有雪中送炭之 Maklumat lanjut
ASAL: RM50.70

SEKARANG: RM 50.70 (-0%)

AHLI: RM 45.63 (-10%)

Oleh The Bingkisan Hati
Mereka tak mengerti bahawa untuk bangkit tak semudah melangkah. Mereka tak fahami bahawa proses untuk bangun perlukan masa. Bunga yang mekar juga perlukan sedikit waktu untuk tumbuh dan hidup. Begitulah hati. Perlukan masa untuk ia kembali utuh. Justeru, tatkala tiada lagi ruang kebahagiaan yang tinggal, pilihlah pengaduan kepada Tuhan bagi menyingkirkan sisa kesedihan. Tatkala hilang dan lenyap rasa ketenangan, tunduklah dan sujud kepada Dia Yang Maha Mendengar. Maklumat lanjut
ASAL: RM20.00

SEKARANG: RM 18.00 (-10%)

AHLI: RM 16.00 (-20%)

Oleh Tony Yap
人人都该学习房产投资知识 说起房产投资,相信大多数人都有涉猎,可是真正了解房产投资背后的操作的人很少。投资一个产业看似简单,就只是买了放租就好了吗?不是的。其实其背后有着一些我们不能忽视的细节。这本书通过简易的解说,长线投资房产必学的基础理念至高深的技术操作,为房产投资者打下更扎实的根基。让读者在今日波动的房产市场中 Maklumat lanjut
ASAL: RM34.90

SEKARANG: RM 33.00 (-5%)

AHLI: RM 29.00 (-17%)

Oleh 劉天煌
  本書的特點是:用了傳統八字的六親結構關係,在解讀八字時,用了大量的金口訣相學、金口訣口訣和象意學,這種方法借用了金口訣的理法,使傳統的八字更加應驗,斷起來更加細膩,更針加對性,更加可靠性,更加準確性,所以說,本書的問世會在預測學的行業激起千層浪,引領時代潮流。   《八字實戰精細神》完全引用了金口訣的公理體系和自然 Maklumat lanjut
ASAL: RM46.20

SEKARANG: RM 46.20 (-0%)

AHLI: RM 41.58 (-10%)

Oleh 澤洋
  我們常認為夏天屬火,冬天屬水。但是夏天有看到火嗎?當然是沒有,而夏天也常下雨啊,但就是熱。而冬天也常出太陽啊,但就是冷。其實五行之金水木火土不是指實體的東西,而是氣場的強烈表現而已,所以所謂的五行指的就是氣場。因此一年之氣場循環不外乎為五行之循環。其順序為春天屬木,夏天屬火,秋天屬金,冬天屬水,而土則分布於春夏秋冬 Maklumat lanjut
ASAL: RM46.20

SEKARANG: RM 46.20 (-0%)

AHLI: RM 41.58 (-10%)

Oleh 姜湧等
  我們的文化原來藏在古人的詞語裡!   最素樸的問與答,解開這些知其然,卻不知其所以然的問題   看宮鬥、玩手遊,增進中文力,你一定要知道字句背後的精彩故事!   考考你,知道這些問題的答案嗎?   ․「黑名單」真的是黑色的嗎?   ․打敗仗為什麼叫「敗北」?跟北方有關係嗎?   ․「男左女右」這種習慣是怎麼形成的?   ․ Maklumat lanjut
ASAL: RM55.45

SEKARANG: RM 55.45 (-0%)

AHLI: RM 49.91 (-10%)

Oleh 湯鎮瑋
特批奇門遁甲招12年大財運、好運翻倍開運錦囊! 超神準解析招財貴人、讓您鼠年甜蜜數錢、笑一整年!   【鼠年大吉全年運勢大解析!】   【犯太歲生肖轉運開運大法】   【12生肖奇門遁甲招12年大財運】   【九宮飛星風水吉氣好事降臨】   湯鎮瑋老師的《2020財寶鼠來開運農民曆》拋棄一般傳統農民曆圖表對照表格的刻板印象,融合2020年 Maklumat lanjut
ASAL: RM58.50

SEKARANG: RM 58.50 (-0%)

AHLI: RM 52.65 (-10%)

Oleh 雨揚居士
庚子鼠年,靈鼠迎福,桃花貴人帶財來! 全球華人命理導師,雨揚居士2020年度運勢大預言 開五運・迎富貴・招桃花年度指南 ◆雨揚居士親自設計加持〈桃花年幸福成雙好禮〉隨書送◆ 桃紅色貔貅紅包袋|雨揚老師欽點桃花年開運色,神獸貔貅為您守護財寶富貴,一年初始便能招財旺運,事事圓滿! 桃花能量杯墊|雨揚老師加持全年度桃花開運能量,背 Maklumat lanjut
ASAL: RM50.50

SEKARANG: RM 50.50 (-0%)

AHLI: RM 45.45 (-10%)

Oleh 何棰鑨
  本書融合《易經哲理》、《甲子詩句》、《一柱論命》、《各柱能量》。每柱內容「應用」與「理論」兼具,相信對各層級的讀者都具有相當程度之啟發性。書中歸類出六十甲子各柱象義的特有情性,可帶領初學或沉浸五術卻難得其解者跨越困惑鴻溝,為適學性極高的書籍。   僅想瞭解自己命運者:可按圖索驥而輕易上手。   純粹好奇研讀易術者:絕 Maklumat lanjut
ASAL: RM89.30

SEKARANG: RM 89.30 (-0%)

AHLI: RM 80.37 (-10%)

Oleh
As regular high school students Taichi and Rin disappeared in a beam of light. When they came to, the two of them were already in a world of swords and magic. Finally getting away after experiencing an attack by monsters, following the suggestion of adventurers they headed on the path towards the guild. In the guild, the two of them found out that they possessed unbelievably powerful magic. Thus the regular high school students transformed into the strongest cheats... 随处 Maklumat lanjut
ASAL: RM21.90

SEKARANG: RM 21.90 (-0%)

AHLI: RM 21.90 (-0%)

Oleh Acik Lana
Bergelar isteri sejak berusia sembilan belas tahun, Hayla tak pernah bahagia. Malah cukup terseksa tatkala menjadi mangsa keganasan suaminya sendiri. Perbezaan usia yang ketara membuatkan Zafran begitu keras menjunjung ego. Gila kuasa! Semua mahu diatur suaminya dari A to Z. Lima tahun menadah sepak terajang, Hayla tekad untuk melarikan diri. Beberapa siri pertemuan dengan seorang pemuda ‘tak berperasaan’, perlahan-lahan telah mengubah rentak hidupnya. Dan siapa sangk Maklumat lanjut
ASAL: RM29.00

SEKARANG: RM 26.10 (-10%)

AHLI: RM 23.20 (-20%)

Oleh Syed Mahadzir Syed Ibrahim
Sejarah telah mencatatkan bahawa sekitar 4000 tahun yang lalu, Bab-edh-Dhra (Sodom) dan Numeira (Gomorrah) wujud di atas muka bumi ini. Bab-edh-Dhra dan Numeira menyandang gelaran sebagai bandar atau kota yang tercantik, makmur, tenang dan selesa untuk didiami. Namun tiba-tiba saja dilenyapkan oleh Allah SWT akibat kebejatan warganya yang rosak dan buruk akhlak. Meskipun Kitab Suci tidak pernah menyebutkan apa perbuatan mereka secara lengkap sehingga kita tertanya-tanya kena Maklumat lanjut
ASAL: RM35.90

SEKARANG: RM 30.52 (-15%)

AHLI: RM 35.90 (-0%)

Oleh Joey Yap
Packed with more than just the conventional analysis of the 12 zodiacs of Chinese Astrology for 2020, this annual guide provides not only the annual outlook for each animal sign but also their 12-month outlook for the year. Furthermore, readers will find a personalised outlook for all 60 BaZi Day Pillars (Jia Zi) as well as their respective 12-month mini-analysis. With Joey Yap’s Chinese Astrology for 2020, you will be able to discover what awaits you in 2020 especially in Maklumat lanjut
ASAL: RM32.00

SEKARANG: RM 32.00 (-0%)

AHLI: RM 28.80 (-10%)

Oleh Joey Yap
The Tong Shu or Chinese Almanac has been the definitive tool and guide that people have used to select the best dates for the significant events in their lives for centuries. If it is not being consulted when someone is trying to determine an auspicious day to carry out an important activity, it is at the very least checked so that they can ensure that the random day chosen is not a bad one. This is because Date Selection plays a crucial part in helping to guarantee the succe Maklumat lanjut
ASAL: RM23.00

SEKARANG: RM 23.00 (-0%)

AHLI: RM 20.70 (-10%)

Oleh Joey Yap
ASAL: RM17.00

SEKARANG: RM 17.00 (-0%)

AHLI: RM 15.30 (-10%)

Oleh Joey Yap
ASAL: RM47.00

SEKARANG: RM 47.00 (-0%)

AHLI: RM 42.30 (-10%)

Oleh Joey Yap
With the annual Joey Yap’s Feng Shui Guide for 2020, you will be able to make full use of the Qi present in your home or office throughout the Year of the Metal Rat. The information contained within will teach you about the year’s energies, identify the most auspicious and inauspicious sectors of your property and help you avoid the Yearly Afflictions. Additionally, you will be updated on the 8 Houses of 2020 so that you can determine what effect the Stars will have on yo Maklumat lanjut
ASAL: RM32.00

SEKARANG: RM 32.00 (-0%)

AHLI: RM 28.80 (-10%)

Oleh
  自古有易以來,凡研究陰陽五行生剋制化之理,以推命而預知人事者謂之術數。紫微斗數亦是術數之ㄧ,自七十年代起紫微斗術之書籍如雨後春筍般的一本一本問世,可謂之汗牛充棟;作者其人因係而分期派別,故書亦分其別派;然而萬法雖各有所宗,但均是以人之生辰八字算其命推其運者則無以異之。自魏晉南北朝以來世人稱唐朝之李虛中為星命學家之祖 Maklumat lanjut
ASAL: RM69.30

SEKARANG: RM 69.30 (-0%)

AHLI: RM 62.37 (-10%)

Oleh Sango HARUKAWA
Lelaki mencurigakan, Oguri Mushitarou terlibat dalam kedua-dua kes pemenjaraan Kunikada dan kematian penulis novel misteri yang menimbulkan kontroversi masyarakat, semuanya mengikut rancangan Dostoyevsky. Perkara ni memaksa Ranpo adakan pertarungan sengit dengan Mushitarou yang mempunyai kuasa luar biasa melenyapkan semua bukti jenayah, 'Jenayah Sempurna', tapi?!! Penahanan Dazai, pergerakan di sebalik tabir organisasi misteri 'The Decay of Angels' dan ledakan kes pegawai t Maklumat lanjut
ASAL: RM10.00

SEKARANG: RM 10.00 (-0%)

AHLI: RM 9.00 (-10%)

Oleh Scholastic Inc.
Welcome to Joey Drew Studios, where your favourite characters come to life! In this employee handbook, you'll find everything you need to rise to the top of the studio: learn how to draw Bendy and Boris and study the storyboard art for our latest cartoons; explore a map of our sprawling studio and learn how to operate our state-of-the-art Ink Machine; and meet our staff, who can teach you a trick or two to help you survive when things are looking . grim. Don't miss this terr Maklumat lanjut
ASAL: RM52.90

SEKARANG: RM 52.90 (-0%)

AHLI: RM 47.61 (-10%)

Oleh Joey Yap
ASAL: RM157.00

SEKARANG: RM 157.00 (-0%)

AHLI: RM 141.30 (-10%)

Oleh Hana Hadzrami
Doktor bius. Bukanlah watak yang disebut-sebut dalam kad ucapan pesakit. Bukan juga watak yang sering menyapa setiap pagi di wad, atau menuliskan surat discaj dan cuti sakit (yang ditunggu-tunggu). Dengan skrub biru dan bertopeng muka - doktor bius muncul ketika nyawa terimbang di hujung tanduk, tergantung pada seurat rambut. Wajah terakhir dilihat sebelum mata pesakit terpejam dan pertama setelah sedar kembali. Setiap denyut jantung. Setiap helaan nafas; menjadi perhitu Maklumat lanjut
ASAL: RM26.00

SEKARANG: RM 26.00 (-0%)

AHLI: RM 23.40 (-10%)

Oleh Yap Zhuo Yu , Sloow Studio
When a spot of well-deserved R&R is spoiled by a missing person mystery, it's up to Rain, Sean, and Stone to allay a sister's fears! When looking closer leads our terrific trio to observe the hairline cracks in the facade of hillside perfection, a hidden danger slowly begins to emerge! Is profir and prestige all that matters? Or will the villa villain have our heroes pay a steep price? With so much going down it's an uphill struggle when facing a LETHAL LANDSLIDE! Maklumat lanjut
ASAL: RM12.00

SEKARANG: RM 12.00 (-0%)

AHLI: RM 10.80 (-10%)

Oleh Fitri Umairah 
SEORANG diri berjalan dekat kawasan ni memang sedikit menggerunkan. Terkadang terasa macam ada mata-mata yang memerhatikan tingkah lakukanya secara diam-diam dan sembunyi-sembunyi. Rayyana menebarkan pandangannya ke sekeliling jalan, tiada sesiapa. Rumah yang ada dekat tepi jalan ni pun macam tak berpenguhuni. Eh apa pula, cuba tengok jam dah pukul berapa... nak senja. Kebiasaan orang kampung sini bila hari dah nak senja anak-anak semua mereka akan arahkan untuk masuk k Maklumat lanjut
ASAL: RM24.00

SEKARANG: RM 24.00 (-0%)

AHLI: RM 21.60 (-10%)

Oleh 呂家恂
呂家恂老師集結古今之八字命格詳論分析, 第一部有系統之斷命論理大書。   這是一套真正的工具書,有關八字之用神喜忌,都給予清楚明確的觀念,論斷重點及方向,讓想學習命理的同好,一登子平的堂奧,不是夢想。   當今命理叢書之多,可謂汗牛充棟,除少數可為典式者外,率多理重事複,遞相模效,猶屋下架屋,床上施床。   甚者,文字拉 Maklumat lanjut
ASAL: RM69.30

SEKARANG: RM 69.30 (-0%)

AHLI: RM 62.37 (-10%)

Oleh 李靜唯
  每個人從呱呱墜地,脫離母體的那一刻起,命運的藍圖與結構已然成立,不論用何種命理來推算一個人的吉凶禍福,富貴窮通,其實結論都是一樣的。絕不會因論命方式是用東方的紫微八字,亦或是西方的占星塔羅而讓命運改變。所謂異曲同工,各擅勝場,每個命理術數都有它的強項與不足的地方,雖然塔羅密碼不如印度占星精細,但它真正的精髓並不是以 Maklumat lanjut
ASAL: RM53.90

SEKARANG: RM 53.90 (-0%)

AHLI: RM 48.51 (-10%)

Oleh Kafka Asagiri
Berdasarkan maklumat diberi Natsume yang tiba-tiba muncul dengan Katai, Dostoyevsky dah jadikan jalan terowong yang tak digunakan sebagai tempat persembunyian. Atsushi dan Akutagawa akhirnya bekerjasama dan jalankan operasi manyelinap masuk atas arahan Dazai. Sedang diorang bertekak, muncul orang berkuasa luar biasa iaitu, Pushkin dan pengiring Dostoyevsky, Goncharov. Mampu ke diorang lenyapkan musuh depan mata terlebih dahulu sebelum hapuskan Dostoyevsky?!! Peperangan 'K Maklumat lanjut
ASAL: RM10.00

SEKARANG: RM 10.00 (-0%)

AHLI: RM 9.00 (-10%)

Oleh Wan Nur Najihah
“Kalau aku tahu ni yang terjadi, kau ingat aku akan mulakan dulu? Kau tahu tak selama ni apa yang aku rasa bila ingat balik perbuatan aku? Aku rasa baik aku mati.” FALIQ NAZRAN- Dirinya tidak sempurna. Didikan agama yang diberi terbang saat diri berada di perantauan. Hidupnya bahagia dengan setiap dosa yang dicipta. Tapi kerana satu kejadian, kesedaran yang muncul sekelip mata mendatangkan rasa insaf. ZAFRAN- Kahwin? Perkataan itu lenyap sebaik dia memikul tanggungjaw Maklumat lanjut
ASAL: RM26.00

SEKARANG: RM 26.00 (-0%)

AHLI: RM 23.40 (-10%)

Oleh Joey Yap
ASAL: RM157.00

SEKARANG: RM 157.00 (-0%)

AHLI: RM 141.30 (-10%)

1-523 of 523

Page:
  1. 1
  2. 2
  3. 3
  4. 4
  5. 5
*

Back to Top