Amazing Saving
Amazing Saving
0

Jumlah 0produk dalam troli anda. ×

Anda tidak mempunyai item di troli pembelian anda.

' Kamus padu 'Dijumpai 88 Produk Berkaitan
Oleh
FOCUS KSSR Tahun 4 • 5 • 6 – siri rujukan yang lengkap dan padat dengan ciri-ciri istimewa untuk meningkatkan pembelajaran murid secara menyeluruh. Siri ini merangkumi Kurikulum Standard Sekolah Rendah (KSSR) yang baharu serta diolah berdasarkan buku teks. Pastinya satu sumber yang hebat bagi setiap murid! Ciri-ciri istimewa FOCUS KSSR Tatabahasa Tahun 4 • 5 • 6 : REVISI: √Infografik √Peta Konsep Sistem Bahasa √Galeri i-THINK √Fokus Bab √Tutorial PEN Maklumat lanjut
ASAL: RM19.95

SEKARANG: RM 19.95 (-0%)

AHLI: RM 17.96 (-10%)

Oleh ASMIROSE
Mysterious is his middle name. Dia wanita yang tidak mendambakan kesempurnaan. Melakar bahagia dengan si kumbang impian. Jauh sekali daripada kamus hidupnya. Tapi saat takdir sudah siap tercatur, siapa dia hendak melawan? Tidak pernah hatta sesaat pun terlintas di benaknya untuk dimiliki oleh jejaka seperti itu. “Saya cuma nak awak ikhlas.”- ARYANA FAZRINSYAH “Saya tahu kita tak rapat sangat. Tapi saya akan cuba buat awak rasa dihargai. Buat awak rasa selamat di sisi Maklumat lanjut
ASAL: RM27.00

SEKARANG: RM 27.00 (-0%)

AHLI: RM 24.30 (-10%)

Oleh
FOCUS KSSR Tahun 4 • 5 • 6 – siri rujukan yang lengkap dan padat dengan ciri-ciri istimewa untuk meningkatkan pembelajaran murid secara menyeluruh. Siri ini merangkumi Kurikulum Standard Sekolah Rendah (KSSR) yang baharu serta diolah berdasarkan buku teks. Pastinya satu sumber yang hebat bagi setiap murid! Ciri-ciri istimewa FOCUS KSSR BAHASA MELAYU Tahun 4 • 5 • 6 : REVISI: √Grafik Tatabahasa √Peta Konsep √Fokus Bab √Nota Lengkap √Wadah Info PENGUK Maklumat lanjut
ASAL: RM19.95

SEKARANG: RM 19.95 (-0%)

AHLI: RM 17.96 (-10%)

Ensiklopedia ini menggabungkan empat buah buku soal jawab remeh-temeh agama yang merangkumi puasa, zakat, munakahat dan seks, lantas menjadi sebuah buku besar yang dikenali sebagai ensiklopedia. Susunan bab dan soal jawab disusun dengan sistematik, kemas dan mudah dirujuk selain terdapat juga penelitian terhadap hadis-hadis yang dibentangkan dalam satu bab dan menisbahkan kepada perawinya semampu boleh seperti Imam al-Bukhari, Muslim dan lain-lain. Maklumat lanjut
ASAL: RM69.00

SEKARANG: RM 69.00 (-0%)

AHLI: RM 55.20 (-20%)

Oleh
FOCUS PT3 KSSM Tingkatan 1 • 2 • 3 – siri teks rujukan yang lengkap dan padat dengan ciri-ciri istimewa untuk meningkatkan pembelajaran murid secara menyeluruh. Siri ini merangkumi Kurikulum Standard Sekolah Menengah (KSSM) yang baharu serta mengintegrasikan keperluan Pentaksiran Tingkatan 3 (PT3). Pastinya satu sumber yang hebat bagi setiap murid! Revisi: √Infografik Sistem Bahasa √Peta Konsep √Nota Komprehensif √Galeri i-THINK Pengukuhan & Pentaksiran: Maklumat lanjut
ASAL: RM15.95

SEKARANG: RM 15.95 (-0%)

AHLI: RM 15.95 (-0%)

Oleh
Bahasa Malaysia - Bahasa Inggeris - Bahasa Jawi - Bahasa Arab - Bahasa Mandarin Maklumat lanjut
ASAL: RM19.90

SEKARANG: RM 19.90 (-0%)

AHLI: RM 17.91 (-10%)

Oleh
*根据小学三年级的学习要求所编写的 *由浅入深的练习,帮助学生理解与掌握关于度量衡的概念,提高学生的计算能力,为他们打下良好的基础 Maklumat lanjut
ASAL: RM5.90

SEKARANG: RM 5.90 (-0%)

AHLI: RM 5.90 (-0%)

Oleh
*BAHASA MALAYSIA -BAHASA INGGERIS -BAHASA ARAB -JAWI* - Sebuah kamus tribahasa, iaitu bahasa Malaysia (Rumi dan Jawi), bahasa Inggeris dan bahasa Arab. - Mengandungi lebih daripada 1000 entri perkataan. - Entri bahasa Malaysia lengkap dengan suku kata yang diwarnakan bagi memudahkan penyebutan. - Pemilihan kata yang sesuai dengan perbendaharaan kata kanak-kanak pada peringkat awal usia. - Memperkenalkan perkataan-perkataan baharu mengikut perkembangan semasa. - Ilustrasi yang Maklumat lanjut
ASAL: RM15.90

SEKARANG: RM 12.00 (-25%)

AHLI: RM 12.00 (-25%)

Oleh
Reading book for primary school, published in 2021, printed in black and white. Maklumat lanjut
ASAL: RM15.90

SEKARANG: RM 15.90 (-0%)

AHLI: RM 14.31 (-10%)

Oleh
KANDUNGAN KAMUS INI MEMENUHI KEPERLUAN PROSES PENGAJARAN DAN PEMBELAJARAN KANAK-KANAK. PEMILIHAN PERKATAAN SESUAI DENGAN PERBENDAHARAAN KATA ASAS PERINGKAT KANAK-KANAK.SETIAP PERKATAAN DISERTAI GAMBAR YANG MENARIK DAN BERWARNA-WARNI. Maklumat lanjut
ASAL: RM24.90

SEKARANG: RM 24.90 (-0%)

AHLI: RM 22.41 (-10%)

Oleh
Siri buku ini sangat sesuai digunakan untuk menguji pemahaman dan menilai prestasi anda sepanjang tahun secara berkesan untuk mencapai keputusan yang optimum. Siri buku ini berorientasikan peperiksaan yang cukup padu dan menyeluruh. Setiap set dimuatkan dengan soalan-soalan yang mengikut piawaian PT3 yang cukup mencabar. Ini adalah hasil daripada penerapan teknik penyoalan terkini dengan pelbagai aras kesukaran. Pengolahannya bukan sahaja berpandukan kehendak DSKP KSSM yang t Maklumat lanjut
ASAL: RM7.50

SEKARANG: RM 7.50 (-0%)

AHLI: RM 6.75 (-10%)

Oleh
Siri buku ini sangat sesuai digunakan untuk menguji pemahaman dan menilai prestasi anda sepanjang tahun secara berkesan untuk mencapai keputusan yang optimum. Siri buku ini berorientasikan peperiksaan yang cukup padu dan menyeluruh. Setiap set dimuatkan dengan soalan-soalan yang mengikut piawaian PT3 yang cukup mencabar. Ini adalah hasil daripada penerapan teknik penyoalan terkini dengan pelbagai aras kesukaran. Pengolahannya bukan sahaja berpandukan kehendak DSKP KSSM yang t Maklumat lanjut
ASAL: RM7.50

SEKARANG: RM 7.50 (-0%)

AHLI: RM 6.75 (-10%)

Oleh
Siri buku ini sangat sesuai digunakan untuk menguji pemahaman dan menilai prestasi anda sepanjang tahun secara berkesan untuk mencapai keputusan yang optimum. Siri buku ini berorientasikan peperiksaan yang cukup padu dan menyeluruh. Setiap set dimuatkan dengan soalan-soalan yang mengikut piawaian PT3 yang cukup mencabar. Ini adalah hasil daripada penerapan teknik penyoalan terkini dengan pelbagai aras kesukaran. Pengolahannya bukan sahaja berpandukan kehendak DSKP KSSM yang t Maklumat lanjut
ASAL: RM7.50

SEKARANG: RM 7.50 (-0%)

AHLI: RM 6.75 (-10%)

Oleh
Siri buku ini sangat sesuai digunakan untuk menguji pemahaman dan menilai prestasi anda sepanjang tahun secara berkesan untuk mencapai keputusan yang optimum. Siri buku ini berorientasikan peperiksaan yang cukup padu dan menyeluruh. Setiap set dimuatkan dengan soalan-soalan yang mengikut piawaian PT3 yang cukup mencabar. Ini adalah hasil daripada penerapan teknik penyoalan terkini dengan pelbagai aras kesukaran. Pengolahannya bukan sahaja berpandukan kehendak DSKP KSSM yang t Maklumat lanjut
ASAL: RM7.50

SEKARANG: RM 7.50 (-0%)

AHLI: RM 6.75 (-10%)

Oleh
Siri buku ini sangat sesuai digunakan untuk menguji pemahaman dan menilai prestasi anda sepanjang tahun secara berkesan untuk mencapai keputusan yang optimum. Siri buku ini berorientasikan peperiksaan yang cukup padu dan menyeluruh. Setiap set dimuatkan dengan soalan-soalan yang mengikut piawaian PT3 yang cukup mencabar. Ini adalah hasil daripada penerapan teknik penyoalan terkini dengan pelbagai aras kesukaran. Pengolahannya bukan sahaja berpandukan kehendak DSKP KSSM yang t Maklumat lanjut
ASAL: RM7.50

SEKARANG: RM 7.50 (-0%)

AHLI: RM 6.75 (-10%)

Oleh
Siri buku ini sangat sesuai digunakan untuk menguji pemahaman dan menilai prestasi anda sepanjang tahun secara berkesan untuk mencapai keputusan yang optimum. Siri buku ini berorientasikan peperiksaan yang cukup padu dan menyeluruh. Setiap set dimuatkan dengan soalan-soalan yang mengikut piawaian PT3 yang cukup mencabar. Ini adalah hasil daripada penerapan teknik penyoalan terkini dengan pelbagai aras kesukaran. Pengolahannya bukan sahaja berpandukan kehendak DSKP KSSM yang t Maklumat lanjut
ASAL: RM7.50

SEKARANG: RM 7.50 (-0%)

AHLI: RM 6.75 (-10%)

Oleh
Siri buku ini sangat sesuai digunakan untuk menguji pemahaman dan menilai prestasi anda sepanjang tahun secara berkesan untuk mencapai keputusan yang optimum. Siri buku ini berorientasikan peperiksaan yang cukup padu dan menyeluruh. Setiap set dimuatkan dengan soalan-soalan yang mengikut piawaian PT3 yang cukup mencabar. Ini adalah hasil daripada penerapan teknik penyoalan terkini dengan pelbagai aras kesukaran. Pengolahannya bukan sahaja berpandukan kehendak DSKP KSSM yang t Maklumat lanjut
ASAL: RM7.50

SEKARANG: RM 7.50 (-0%)

AHLI: RM 6.75 (-10%)

Oleh
Siri buku ini sangat sesuai digunakan untuk menguji pemahaman dan menilai prestasi anda sepanjang tahun secara berkesan untuk mencapai keputusan yang optimum. Siri buku ini berorientasikan peperiksaan yang cukup padu dan menyeluruh. Setiap set dimuatkan dengan soalan-soalan yang mengikut piawaian PT3 yang cukup mencabar. Ini adalah hasil daripada penerapan teknik penyoalan terkini dengan pelbagai aras kesukaran. Pengolahannya bukan sahaja berpandukan kehendak DSKP KSSM yang t Maklumat lanjut
ASAL: RM7.50

SEKARANG: RM 7.50 (-0%)

AHLI: RM 6.75 (-10%)

Oleh
Dilengkapi suku kata bagi memudahkan pengejaan dan pemyebutan. Maklumat lanjut
ASAL: RM13.90

SEKARANG: RM 13.90 (-0%)

AHLI: RM 12.51 (-10%)

Oleh Ana Farhana
Fia merasakan kehidupannya sudah cukup lengkap. Hidup berdua dengan Reza, tidak bermakna tiada yang datang mengganggu. Keadaan bertambah buruk selepas dia diganggu dan dikejar oleh Syah, lelaki yang masih berstatus suami orang. “Aku mesti dapatkan perempuan tu. Masa tu baru kau tahu yang Ahmad Syahrin ini hebat ke tidak.” - Syah Fia cuba sedaya upaya untuk mengelak, namun namun lelaki itu seperti tidak mengenal erti putus asa. Oleh kerana kerap diganggu dan diserang Maklumat lanjut
ASAL: RM30.00

SEKARANG: RM 30.00 (-0%)

AHLI: RM 27.00 (-10%)

Oleh
Tingkatan penguasaan bahasa dan luaskan pengetahuan kanak-kanakabad-ke 21 dengan Kamus Bergamabar yang menarik ini. Kandunagn kamus ini juga mengukuhkan kecerdasan intelek (IQ) dan kecerdasan emosi (EQ) kanak-kanak. Maklumat lanjut
ASAL: RM19.90

SEKARANG: RM 19.90 (-0%)

AHLI: RM 17.91 (-10%)

Oleh Suzana Jumadil
Mencintai dan dicintai adalah nikmat hidup yang dipasak oleh kasih sayang. Lantaran kebebasan berfikir dan bertindak, dia tersungkur dalam mengenal makna kasih cinta. Dia alpa oleh dorongan nafsu hingga terjebak menentang arus kelaziman bercinta. Baginya, sesiapa saja boleh dicintai dan boleh dikasihi selagi jasad masih bernyawa. “Why? A cleaner doesn’t have the right to fall in love? Is loving and being loved only for rich people? - MOHAMMAD NASSIR Kebijaksanaan yang ber Maklumat lanjut
ASAL: RM26.00

SEKARANG: RM 26.00 (-0%)

AHLI: RM 23.40 (-10%)

Oleh
Buku ini mengandungi ungkapan simpulan bahasa, bidalan, pepatah dan perumpamaan. Setiap ungkapan ini disusun mengikut entri untuk memudahkan pengguna mencari peribahasa yang diperlukan. Kamus ini boleh digunakan sebagai rujukan dari peringkat sekolah rendah, menengah, prauniversiti dan bacaan umum. Maklumat lanjut
ASAL: RM32.90

SEKARANG: RM 32.90 (-0%)

AHLI: RM 29.61 (-10%)

Oleh Ana Fannan
Komik ONLINE ini adalah adaptasi daripada buku Dia Bukan Malaikat, garapan oleh penulis Muhd Iqbal Samsudin terbitan Buku Puris. Ia merupakan kumpulan cerpen yang mengetengahkan perihal masyarakat pada hari ini. Tujuh buah cerpen dikomikan untuk memberi manfaat kepada semua golongan terutama para remaja. Menghasilkan cerpen yang berkualiti dan kemudian dikomikan adalah sesuatu yang mencabar kerana ia menuntut paduan daya imaginasi yang tinggi agar mesej yang wacananya mampu Maklumat lanjut
ASAL: RM10.00

SEKARANG: RM 10.00 (-0%)

AHLI: RM 9.00 (-10%)

Oleh
More than 450 common words. Clear and bright pictures that illustrate words. Develop effective Bahasa Melayu reading skills through the use of suku kata Maklumat lanjut
ASAL: RM8.90

SEKARANG: RM 8.90 (-0%)

AHLI: RM 8.01 (-10%)

Oleh
Vivid illustration to explain words learnt. Builds alphabet skills, the bulding blocks of language. Exposure to useful words for daily conversation. Maklumat lanjut
ASAL: RM8.90

SEKARANG: RM 8.90 (-0%)

AHLI: RM 8.01 (-10%)

Oleh
Siri TARGET KSSM SPM ini benar-benar menjurus ke arah SPM – menggabungjalinkan nota dan fakta diagramatik SPM, peta konsep KSSM/SPM, Soalan Klon SPM, serta soalan praktis & ramalan SPM dalam setiap bab. Kesemuanya direncanakan oleh panel pengarang yang berwibawa lalu disepadukan melalui pendekatan dan persembahan bervisual yang praktikal untuk memudahkan usaha ulang kaji secara efektif. Justeru mengulang kaji setiap bab, seumpama mengkaji pelbagai sudut keperluan peperi Maklumat lanjut
ASAL: RM11.90

SEKARANG: RM 11.90 (-0%)

AHLI: RM 10.71 (-10%)

Oleh
这本图解字典特别为低年级学生而编撰,此字典可以增强与巩固学生们对词汇的掌握能力。 此字典所涵盖的内容广泛, 包括普通常识、语文、数学与科学等。此字典也拥有精美的绘图和图片, 以提高学生的理解能力。 Maklumat lanjut
ASAL: RM14.90

SEKARANG: RM 14.90 (-0%)

AHLI: RM 14.90 (-0%)

Oleh Zint
Peperiksaan SPM akhirnya tiba. Jime dan rakan-rakan berusaha jawab sebaik mungkin. Fox pula nak meniru, tapi berjaya 'ditumpaskan' pengawas peperiksaan. Hore! SPM dah habis! Merdeka! Tapi kejap! Ada sesuatu menghalang kegembiraan diorang yang boleh menyebabkan diorang... terbunuh! Apa dah jadi ni? Fox, kau kat mana?!! 'Under 18 Elite' kini sampai ke penghujung. Terima kasih atas sokongan padu korang. Lepas ni Zint dah tak nak melukis ke? Atau ada siri 'meletup' nak keluar? Maklumat lanjut
ASAL: RM10.00

SEKARANG: RM 10.00 (-0%)

AHLI: RM 9.00 (-10%)

Oleh Eyla Hime
“Aku tahu kau tertekan dengan masalah hidup kau. Tapi, bunuh diri bukan caranya!”- AAFIYA Kali pertama pertembungan, salah faham berlaku. Wafeeq tak kisah sangat tentang perkara itu. Sebab dia fikir, itu adalah kali pertama dan terakhir dia akan jumpa Aafiya. Tapi... Sejak nama Aafiya, pelakon wanita terkenal tanah air muncul dalam kamus hidupnya, Wafeeq rasa keamanannya selama ini seakan-akan terganggu. Lebih-lebih lagi, bila Aafiya mula jadi jirannya dan rapat Maklumat lanjut
ASAL: RM24.00

SEKARANG: RM 24.00 (-0%)

AHLI: RM 21.60 (-10%)

Oleh
1)收入23个主题,包含91个单元,共超过1600个词汇。 2)分门别类的主题及详细生物的插图,能激发孩子的思考能力。 3)词汇三语对照(国文,英文,华文),让孩子更容易掌握三语。 Maklumat lanjut
ASAL: RM19.90

SEKARANG: RM 19.90 (-0%)

AHLI: RM 19.90 (-0%)

Oleh Qash Irdina
Mikayla Mirza atau Double M, si cantik jelita yang workaholic, aktif dan terkenal kerana kelincahan dan kepetahannya di hadapan kamera. Misinya menjadi kaya dan terkenal seperti Oprah Winfrey. Namun, realiti itu tidak seindah Instagram. Kerjanya bertimbun-timbun sehinggakan ibunya sering memetir di hujung talian memintanya agar selalu pulang ke kampung halamannya di Cameron Highlands. Insiden pertama dan memalukan menemukan dia dengan Kapten Dihya’, mat perang kacak bergaya Maklumat lanjut
ASAL: RM24.00

SEKARANG: RM 24.00 (-0%)

AHLI: RM 21.60 (-10%)

Oleh TheBingkisanHati
Allah Itu Dekat adalah sebuah karya motivasi yang menitipkan pesan dan nasihat tentang roda kehidupan yang sedang kita jalani. Ia menyentuh pelbagai ujian hidup dan bagaimana cara kita mengawal keadaan, bagaimana kita berusaha untuk bangkit dan meneruskan perjalanan. Kerana hidup yang teruji bukan untuk menyerah tetapi untuk diperjuangkan. Seharusnya tiada istilah putus asa dalam kamus kehidupan. Apa pun yang singgah, semuanya ada cara untuk mengatasinya. Insya-Allah. Buat Maklumat lanjut
ASAL: RM20.00

SEKARANG: RM 18.00 (-10%)

AHLI: RM 16.00 (-20%)

Oleh Joyce M.Hawkins
▪ Sebuah kamus tribahasa, Bahasa Inggeris-Bahasa Malaysia-Bahasa Cina ▪ Mengandungi lebih daripada 30,000 kata dasar dan kata terbitan ▪ Penambahan 500 entri baharu ▪ Kata dasar dan kata terbitan disusun dengan teliti berserta kelas kata ▪ 三语词典 ▪ 收录将近30000个基词及合成词 ▪ 新增500个基词 ▪ 基词及合成词附加词类标注,并小心编排 Maklumat lanjut
ASAL: RM22.00

SEKARANG: RM 22.00 (-0%)

AHLI: RM 19.80 (-10%)

Oleh Mejar (B) Mohammad Qayyum A. B
Malaysia, terutama orang melayu perlu berbangga dengan Tun Dr Mahathir Mohammad yang secara tidak langsung membantu menyatu padukan ahli politik dalam pakatan harapan untuk setuju menggunakan satu logo dan setuju calon PM adalah Tun Dr Mahathir Mohmmad. Itulah kelebihan bapa yang kita sayangi Tun Dr Mahathir Mohamad. Tetapi masyarakat Malaysia tidak menghargai jasanya. Dr Mahathir dinamakan calon PM ke -7 menentang Najib turut dilaporkan media di negara Bosnia, sebuah negara Maklumat lanjut
ASAL: RM35.00

SEKARANG: RM 35.00 (-0%)

AHLI: RM 31.50 (-10%)

Oleh Xiao Jiangnan
Plants vs Zombies 2: Sukan & Senaman (Adakah Badminton Jenis Sukan Bola yang Terpantas?) Sukan dan senaman bukan sahaja meningkatkan kesihatan badan dari segi jasmani dan rohani, malah ia memperkaya kebudayaan masyarakat serta memupuk semangat perpaduan antara kaum lalu membentuk keharmonian negara. Penglibatan diri dalam aktiviti sukan merupakan sikap berani menerima cabaran untuk memajukan diri. Adakah anda bersukan hari ini? Buku ini menceritakan sebanyak 55 jenis penge Maklumat lanjut
ASAL: RM13.50

SEKARANG: RM 13.50 (-0%)

AHLI: RM 12.15 (-10%)

Oleh
Kamus ini dihasilkan sebagai buku rujukan awal yang membantu kanak-kanak meneroka dunia bahasa yang penuh keajaiban! Maklumat lanjut
ASAL: RM29.90

SEKARANG: RM 29.90 (-0%)

AHLI: RM 26.91 (-10%)

Oleh
• 收录约6500基词 Around 6500 entries • 最新拼音标准 New spelling system • 同义词、反义词 Synonyms and antonyms • 华英文双解 Meanings in Chinese and English • 附实用例句 Practical exemplary sentences Maklumat lanjut
ASAL: RM16.00

SEKARANG: RM 16.00 (-0%)

AHLI: RM 14.40 (-10%)

Oleh Muhammad Hafeez
KAMUS USRAH Maklumat lanjut
ASAL: RM15.90

SEKARANG: RM 14.31 (-10%)

AHLI: RM 12.72 (-20%)

Oleh Zahiruddin Zabidi
Ada pelbagai takrif 'Daulat' menurut Kamus Dewan terbitan DBP, apapun kesimpulan akhirnya kita akan berjumpa dengan Raja segala Raja ini kelak dan melihatnya serta berdialog dengannya di negeri abadi yang mana akan dizahirkan kerajaan agung-Nya. Saat itu kita hanya perlukan satu perkara sahaja daripada-Nya iaitu -Rahmat! Maklumat lanjut
ASAL: RM25.00

SEKARANG: RM 25.00 (-0%)

AHLI: RM 22.50 (-10%)

Oleh Joyce M Hakkins
ASAL: RM46.95

SEKARANG: RM 46.95 (-0%)

AHLI: RM 42.26 (-10%)

Oleh Solar Team
Selepas ketiadaan Lulu, Alex meneruskan pengembaraan solonya dan bertembung dengan penyiasat upahan, Jackal di Jepun. Mereka berpadu tenaga menentang serangan Kamaitachi. Adakah Alex berjaya dalam pengembaraan bersama Jackal tanpa Lulu di sisi? Maklumat lanjut
ASAL: RM12.00

SEKARANG: RM 12.00 (-0%)

AHLI: RM 10.80 (-10%)

Oleh Solar Team
Selepas ketiadaan Lulu, Alex meneruskan pengembaraan solonya dan bertembung dengan penyiasat upahan, Jackal di Jepun. Mereka berpadu tenaga menentang serangan Kamaitachi. Adakah Alex berjaya dalam pengembaraan bersama Jackal tanpa Lulu di sisi? Maklumat lanjut
ASAL: RM12.00

SEKARANG: RM 12.00 (-0%)

AHLI: RM 10.80 (-10%)

Oleh
• Dimuat 13142 entri utama • Semua entri dalam Bahasa Malaysia diberikan padanannya dalam Bahasa Inggeris • Sinonim dan/ atau antonim diadakan, jika perlu • Disertakan 8 lampiran yang berguna untuk para pengguna Maklumat lanjut
ASAL: RM10.00

SEKARANG: RM 10.00 (-0%)

AHLI: RM 9.00 (-10%)

Oleh
KAMUS PERIBAHASA DAYA (NEW) Maklumat lanjut
ASAL: RM39.00

SEKARANG: RM 39.00 (-0%)

AHLI: RM 35.10 (-10%)

Oleh Abu Yazid El-Bustommy
Kamus Ini Sesuai Dengan Al Mukhtar Yang Bererti Pilihan , Merupakan Kamus Yang Disusun Dengan Pemilihan Kata-Kata Secara Teliti.Ianya Disusun Dengan Mengambil Kata-Kata Yang Disenaraikan Dalam Sukatan Pelajaran Bahasa Melayu . Kamus Ini Dilengakapi Dengan Dua Model Penggunaan ,Iaitu Bahasa Melayu Ke Bahasa Arab Dan Bahasa Arab Ke Bahasa Melayu Maklumat lanjut
ASAL: RM25.00

SEKARANG: RM 25.00 (-0%)

AHLI: RM 22.50 (-10%)

Oleh
KAMUS JERMAN Maklumat lanjut
ASAL: RM15.00

SEKARANG: RM 15.00 (-0%)

AHLI: RM 13.50 (-10%)

Oleh
ASAL: RM32.50

SEKARANG: RM 32.50 (-0%)

AHLI: RM 29.25 (-10%)

Oleh Aziah Tajudin
ASAL: RM20.90

SEKARANG: RM 20.90 (-0%)

AHLI: RM 20.90 (-0%)

Oleh
Memuatkan 673 kata banyak makna yang biasa digunakan. Disertakan takrif dan ayat contoh. Maklumat lanjut
ASAL: RM6.00

SEKARANG: RM 6.00 (-0%)

AHLI: RM 5.40 (-10%)

Oleh
ASAL: RM29.90

SEKARANG: RM 29.90 (-0%)

AHLI: RM 29.90 (-0%)

Oleh Lachlan Hayman
*This book may have some markings; but be rest assured, they are not used books.*The book cover and summary displayed may be of a different edition or binding for the same title. Like your dinner with a side of Madonna? Your cuisine with a pinch of Queen? Killing Me Souffle is an epic festival for your mouth that celebrates the infusion of two of life's grooviest ingredients, music and food. The greatest ever acts in music Maklumat lanjut
ASAL: RM87.00

SEKARANG: RM 19.90 (-77%)

AHLI: RM 19.90 (-77%)

Oleh
1)分为三部分,即:马—英—华、英—马—华、华—英—马 2)各部分收录10058个单字 3)以字母次序排列 4)华文前加汉语拼音。 Maklumat lanjut
ASAL: RM28.00

SEKARANG: RM 28.00 (-0%)

AHLI: RM 25.20 (-10%)

Oleh
Terdapat 27 jenis istilah dalam pelbagai bidang kehidupan. Disertakan 4049 ayat contoh yang menunjukkan penggunaan setiap entri. Maklumat lanjut
ASAL: RM19.00

SEKARANG: RM 19.00 (-0%)

AHLI: RM 17.10 (-10%)

Oleh Faye Jones
ASAL: RM29.90

SEKARANG: RM 29.90 (-0%)

AHLI: RM 26.91 (-10%)

Oleh
1)收词超过90000(包括字头、派生词、合成词等)。 2)涵盖各学科与领域的最新实用马来词汇。 3)印尼常用字词有特别注明,以示分别。 4)字词都以词性排列,检查便利。 5)所有字词都以马、华、英三语解释。 6)马来文释义以同义词为主,并列出反义词。 Maklumat lanjut
ASAL: RM62.00

SEKARANG: RM 62.00 (-0%)

AHLI: RM 55.80 (-10%)

Oleh
1)收词超过90000(包括字头、派生词、合成词等)。 2)涵盖各学科与领域的最新实用马来词汇。 3)印尼常用字词有特别注明,以示分别。 4)字词都以词性排列,检查便利。 5)所有字词都以马、华、英三语解释。 6)马来文释义以同义词为主,并列出反义词。 Maklumat lanjut
ASAL: RM73.00

SEKARANG: RM 73.00 (-0%)

AHLI: RM 65.70 (-10%)

Oleh
1)Mengandungi 24,938 entri dengan padanan dalam Bahasa Melayu atau Bahasa Cina. 2)Kata entri terdiri daripada kata-kata yang biasa digunakan dalam kehidupan. Maklumat lanjut
ASAL: RM28.00

SEKARANG: RM 28.00 (-0%)

AHLI: RM 25.20 (-10%)

Oleh
1)最新拼音标准。 2)6000个单词,丰富例句。 3)全书以华文英文双解。 4)编集新名词、反义词。 5)270个插图。 Maklumat lanjut
ASAL: RM9.00

SEKARANG: RM 9.00 (-0%)

AHLI: RM 8.10 (-10%)

Oleh
Buku ini memaparkan kata umum, istilah umum pelbagai bidang ilmu, kata serapan Arab, kata slanga, dan 375 kata yang mengalami peluasan makna pengemaskini ejaan dan lain-lain. Maklumat lanjut
ASAL: RM60.00

SEKARANG: RM 48.90 (-19%)

AHLI: RM 48.90 (-19%)

1-88 of 88

Page:
  1. 1
  2. 2
*

Back to Top