0

Jumlah 0produk dalam troli anda. ×

Anda tidak mempunyai item di troli pembelian anda.

' Kamus undang undang dictionary 'Dijumpai 621 Produk Berkaitan
Oleh
Written by a team of medical experts, this market-leading dictionary offers clear and authoritative definitions for all aspects of medical science. It features up-to-date coverage of public health medicine, medical research and general practice, drugs and pharmacology, endocrinology, cardiology and radiology, among other specialist areas. This new edition has been revised and updated to reflect advancements in medical research and practice, while over 250 new entries have bee Maklumat lanjut
ASAL: RM49.90

SEKARANG: RM 49.90 (-0%)

AHLI: RM 44.91 (-10%)

Oleh Dr Liaw Yock Fang
His updated beginner's guide provides 227 dialogue exercises to help you cope with day-to-day communication. The dialogue exercises cover situations such as meeting new acquaintances, identifying and describing objects, making appointments, dealing with practical details of travelling and settling down in a Malay-speaking world. The approach is structured so that basic phrases in the dialogue exercises help you understand the hidden meanings behind the words. The use of "poli Maklumat lanjut
ASAL: RM17.90

SEKARANG: RM 13.43 (-25%)

AHLI: RM 13.43 (-25%)

Oleh Syafiq Nasri
Sampai bila nak biarkan orang tersayang anda terus menderita sakit & terkena gangguan yang tak sepatutnya? Dah banyak berubat tapi tak berkesan? Alangkah indahnya jika setiap masa anda bersama mereka tanpa sakit & gangguan tersebut. Jadi, untuk siapa novel ini? 1) Untuk anak2 yang ingin ibu bapa mereka sihat seperti biasa. 2) Untuk mereka yang berhadapan dengan masalah saka. Jika dibiarkan saka tersebut akan menjadi warisnya. 3) Untuk mereka yang terkena gangguan sihir Maklumat lanjut
ASAL: RM30.00

SEKARANG: RM 24.00 (-20%)

AHLI: RM 24.00 (-20%)

Oleh
More than 450 common words. Clear and bright pictures that illustrate words. Develop effective Bahasa Melayu reading skills through the use of suku kata Maklumat lanjut
ASAL: RM8.90

SEKARANG: RM 8.90 (-0%)

AHLI: RM 8.01 (-10%)

Oleh
Vivid illustration to explain words learnt. Builds alphabet skills, the bulding blocks of language. Exposure to useful words for daily conversation. Maklumat lanjut
ASAL: RM8.90

SEKARANG: RM 8.90 (-0%)

AHLI: RM 8.01 (-10%)

Oleh Hairynn Salehuddin
DAHLIA AFREENA turut sama membenci lelaki bernama FARIQUE DANIEL kerana telah menyakiti hati kawan baiknya, Fatin. Dia ditangkap tidur dengan perempuan lain dirumah mereka. “Tak faham bahasa ke? Dah cakap tadi kan, jangan kacau dia lagi!” Tempik Dahlia pada Farique. Dan bermula dari situlah, masing-masing menyimpan dendam. Bagi Farique, Dahlia tiada hak nak masuk campur hal rumahtangganya. Dan bagi Dahlia pula, lelaki seperti Farique tak layak diberi peluang kedua. Lelak Maklumat lanjut
ASAL: RM26.00

SEKARANG: RM 26.00 (-0%)

AHLI: RM 20.80 (-20%)

Oleh Amar
TAK celik undang-undang menjadikan kita mudah kena tipu dan mengalami kerugian. Tak celik undang-undang menjadikan kita tak pandai tuntut hak. Tak celik undang-undang menjadikan kita sering dipermainkan. Tak celik undang-undang menjadikan kita takut untuk menceburi perniagaan. Tak celik undang-undang menjadikan kita buat kerja semberono dan berisiko. Tak celik undang-undang menjadikan kita orang yang kurang berkeyakinan. Dan tak celik undang-undang menjadikan kita orang yang Maklumat lanjut
ASAL: RM20.00

SEKARANG: RM 20.00 (-0%)

AHLI: RM 18.00 (-10%)

Oleh
这本图解字典特别为低年级学生而编撰,此字典可以增强与巩固学生们对词汇的掌握能力。 此字典所涵盖的内容广泛, 包括普通常识、语文、数学与科学等。此字典也拥有精美的绘图和图片, 以提高学生的理解能力。 Maklumat lanjut
ASAL: RM14.90

SEKARANG: RM 14.90 (-0%)

AHLI: RM 14.90 (-0%)

Oleh Syed Mahadzir Syed Ibrahim
Tragedi yang berlaku ke atas MH370 & MH17 milik Malaysia telah mengundang pelbagai teori dan sebab musabab kejadiannya. Antara teori yang heboh diperkatakan ialah tragedi ini angkara konspirasi Dajjal Illuminati. Menurut satu kajian, teori konspirasi ada fungsinya iaitu sebagai satu mekanisme untuk orang ramai menghadapi atau memahami sesuatu peristiwa yang buntu. Dalam kes tragedi kehilangan pesawat MH370, adalah sukar untuk memahami bagaimana pesawat boleh hilang. Teori kon Maklumat lanjut
ASAL: RM37.90

SEKARANG: RM 34.11 (-10%)

AHLI: RM 30.32 (-20%)

Oleh Illa Shanahila
Fatiya Adam, gadis manja yang menetap bersama bapa saudaranya di UK setelah kematian ibu dan bapanya. Apabila Hany, sepupunya ditipu lelaki dari Malaysia, Hany nekad meminta bantuan Fatiya. “Kau nak aku buat apa sebenarnya ni? Kenapa aku pula yang kena jumpa mamat tu?” - FATIYA “Aku nak kau pikat dia, hancurkan hati dia!” - HANY Gila. Sungguh kerja gila! Nak bercakap dengan orang asing pun dia tak berapa suka, inikan pula nak pikat hati dan buat-buat jatuh ci Maklumat lanjut
ASAL: RM23.00

SEKARANG: RM 23.00 (-0%)

AHLI: RM 20.70 (-10%)

Oleh Ilbs
ASAL: RM47.50

SEKARANG: RM 47.50 (-0%)

AHLI: RM 42.75 (-10%)

Oleh
AL-QURAN PERJILID ANDALUS (TERJEMAHAN PERKATA +TAJWID BERWARNA + WAQAF IBTIDA') Spesifikasi: Kotak Kulit Kadbod (Box Cardboard cover) Lengkap 30 Juzuk dengan pembahagian 10 juzuk bagi setiap jilid (soft cover) Kertas matte (berwarna putih) Khat Resam Uthmani dan Terjemahan dalam Bahasa Melayu Diluluskan Lajnah Tasheh Al-Quran Kementerian Dalam Negeri (KDN) Malaysia Panduan Tanda Waqaf & Tanda Bacaan Doa Khatam al-Quran Keistimewaan: -Kaed Maklumat lanjut
ASAL: RM110.00

SEKARANG: RM 110.00 (-0%)

AHLI: RM 99.00 (-10%)

Oleh
Pelbagaikan bahasa, tajamkan minda dengan Kamus terbaik untuk generasi abad ke-21. Memperkayakan kosa kata bahasa Melayu, Bahasa Inggeris dan bahasa Arab serta memantapkan penguasaan membaca tulisan jawi. Pemengalan perkataan daalm bahasa Melayu berdasarkan kuku kata. Ejaan jawi disediakan selaras dengan Daftar Kata Bahasa Melayu terbitan Dewan Bahasa dan Pustaka. Traslitrasi bahasa Arab untuk memudahkan pembelajaran dan penyebutan. Maklumat lanjut
ASAL: RM17.90

SEKARANG: RM 17.90 (-0%)

AHLI: RM 16.11 (-10%)

Oleh
ASAL: RM22.00

SEKARANG: RM 22.00 (-0%)

AHLI: RM 19.80 (-10%)

Oleh Dr. Nisar Mohammad Ahmad
Buku PhD: Catatan Perjalanan Sebuah Universiti Kehidupan adalah hasil karya Dr Nisar Mohammad Ahmad, Pensyarah Kanan Fakulti Syariah dan Undang-Undang, Universiti Sains Islam Malaysia. Buku ini sarat dengan perkongsian pengalaman pahit dan manis beliau dalam melayari kehidupan sebagai se orang pelajar PhD yang boleh dijadikan sumber inspirasi. Selamat Membaca. Maklumat lanjut
ASAL: RM20.00

SEKARANG: RM 20.00 (-0%)

AHLI: RM 18.00 (-10%)

Oleh Ilbs
ASAL: RM35.00

SEKARANG: RM 35.00 (-0%)

AHLI: RM 31.50 (-10%)

Oleh Roderick Hunt0
This easy-to-use fun dictionary includes lots of unfamiliar words and phrases from the Oxford Reading Tree (ORT) stories ORT Biff Chip and Kipper Core Stories; ORT Biff Chip and Kipper Decode and Develop; ORT Explore with Biff, Chip and Kipper fiction, with lively illustrations by Alex Brychta to help understanding. Using a traditional first dictionary look and feel, it helps children to build reference skills such as looking up words in alphabetical order. The layout is real Maklumat lanjut
ASAL: RM38.45

SEKARANG: RM 38.45 (-0%)

AHLI: RM 34.61 (-10%)

Oleh Haiza Haifa
NUR FILIA HAIFA... hidupnya dikelilingi kesunyian dan terlalu rutin. Dia juga tiada teman rapat apatah lagi istimewa. Semuanya kerana dirinya pernah dikhianati sahabat baik. Lantaran itu, dia mengasingkan diri daripada bergaul dengan teman sebaya. Istilah persahabatan langsung tiada dalam kamus hidupnya. IMZI FARHAN... lelaki nerd, skema dan pelik. Entah dari mana hadirnya, tiba-tiba dia mahu menjalinkan persahabatan. Filia menolak dengan keras, pada mulanya. Tetapi, keik Maklumat lanjut
ASAL: RM26.00

SEKARANG: RM 26.00 (-0%)

AHLI: RM 23.40 (-10%)

Oleh Thoriq Aziz
Sebuah renungan tentang keagungan seorang ibu. Bagi seorang anak, ibu adalah malaikat pertamanya di dunia. Al-Quran yang kaya dengan makna telah menggandingkan perkataan ibu dengan beberapa tempat suci dan mulia seperti Makkah dan Lauh Al-Mahludz. Perkara ini sungguh mengundang kekaguman diri terhadap insan bergelar ibu kita sebenarnya. Betapa mulianya seorang ibu, jika Al-Quran pun meminjam perkataan ummu dan walidat (ibu) sebagai merujuk pada beberapa tempat yang muli Maklumat lanjut
ASAL: RM16.00

SEKARANG: RM 16.00 (-0%)

AHLI: RM 14.40 (-10%)

Oleh Jaja Ahmad
"Yen selalu balik sini sebab Ann. Yen suka Ann." - Khazrin Selama 3 tahun dia hanya memandang dari kejauhan dan mencintai dalam diam. Sekali dia luahkan, terduduk emaknya dan tidak terkata ayahnya. "Selain daripada sebab suka dan cinta, ada sebab lain kenapa saya nak kahwin dengan awak." - Khazrin "Sebab apa?" - Ann "Sebab pak ngah dah dinodai oleh mata awak bila awak tengok pak ngah tanpa baju hari tu." - Khazrin Berkahwin dengan jiran sendiri langsung tiada dalam kamus hid Maklumat lanjut
ASAL: RM25.00

SEKARANG: RM 25.00 (-0%)

AHLI: RM 22.50 (-10%)

Oleh Richard Rennie
Now with over 4,000 entries, this new eighth edition has been fully updated to reflect progress in physics and related fields. It sees expansion to the areas of cosmology, astrophysics, condensed matter, quantum technology, and nanotechnology, with 125 new entries including Deep Underground Neutrino Experiment, kilonova, leptoquark, and muscovium. The dictionary's range of appendices, updated for the new edition, includes the periodic table, the electromagnetic spectrum, and Maklumat lanjut
ASAL: RM39.90

SEKARANG: RM 39.90 (-0%)

AHLI: RM 35.91 (-10%)

Oleh Orked V.
Perpisahannya dengan Rozlyn memberikan impak yang besar kepada Nizar sehingga menyebabkan dia dipindahkan tempat kerjanya dari HQ ke cawangan Tanjong Karang sebagai pengurus. Dia akur kerana itu silapnya. Mungkin sudah tiba masanya untuk dia move on! Namun, di sana dia bertemu pula dengan Sufi yang sering buat kepalanya pusing. “Sakit ke, Encik Nizar?” “Awak rasa kalau kena pukul dengan batang mop dekat kepala tu sakit ke tak?” “Tapi tak keluar darah, kan?” Maklumat lanjut
ASAL: RM26.00

SEKARANG: RM 26.00 (-0%)

AHLI: RM 23.40 (-10%)

Oleh
Diterbitkan khusus untuk murid –murid Tahap Satu bagi mempertingkat perbendaharaan kata dan memantapkan penguasaan kosa kata mereka. Kandungan kamus ini meliputi pelbagai bidang , iaitu Pengetahuan am, Bahasa, Matematik serta Sains. Kamus ini mengandungi tema dan topik yang bersesuaian dengan Buku Teks dan Kurikulum Standard Sekolah Rendah (KSSR Semakan). Mengandungi entri dalam bahasa Melayu, bahasa Inggeris, Bahasa Arab dan tulisan Jawi. Maklumat lanjut
ASAL: RM14.90

SEKARANG: RM 14.90 (-0%)

AHLI: RM 13.41 (-10%)

Oleh Eyla Hime
“Aku tahu kau tertekan dengan masalah hidup kau. Tapi, bunuh diri bukan caranya!”- AAFIYA Kali pertama pertembungan, salah faham berlaku. Wafeeq tak kisah sangat tentang perkara itu. Sebab dia fikir, itu adalah kali pertama dan terakhir dia akan jumpa Aafiya. Tapi... Sejak nama Aafiya, pelakon wanita terkenal tanah air muncul dalam kamus hidupnya, Wafeeq rasa keamanannya selama ini seakan-akan terganggu. Lebih-lebih lagi, bila Aafiya mula jadi jirannya dan rapat Maklumat lanjut
ASAL: RM24.00

SEKARANG: RM 24.00 (-0%)

AHLI: RM 21.60 (-10%)

Oleh Arbak Othman
KAMUS BAHASA MELAYU (B) DIPERBESAR 19/20 Antara keistimewaan Kamus Bahasa Melayu ialah: Carian pantas kata : Memudahkan carian makna kata terbitan Lebih daripada 26 000 kata entri dan kata terbitan berserta kelas kata Disertakan Nota Bahasa tentang kata entri sebagai rujukan asas tatabahasa Disertakan juga label subjek bagi kata entri tertentu seperti kimia, fizik, perubatan dan lain-lain Bimbingan sebutan yang tepat untuk pengguna Kata-kata entri yang terpilih did Maklumat lanjut
ASAL: RM45.00

SEKARANG: RM 45.00 (-0%)

AHLI: RM 40.50 (-10%)

Oleh Arbak Othman
Kamus Bahasa Melayu (Limp- small) 19/20 Antara keistimewaan Kamus Bahasa Melayu ialah: Carian pantas kata : Memudahkan carian makna kata terbitan Lebih daripada 26 000 kata entri dan kata terbitan berserta kelas kata Disertakan Nota Bahasa tentang kata entri sebagai rujukan asas tatabahasa Disertakan juga label subjek bagi kata entri tertentu seperti kimia, fizik, perubatan dan lain-lain Bimbingan sebutan yang tepat untuk pengguna Kata-kata entri yang terpilih dida Maklumat lanjut
ASAL: RM33.60

SEKARANG: RM 33.60 (-0%)

AHLI: RM 30.24 (-10%)

Oleh Prof Madya Dr Abd Rauf Tan Sri
ASAL: RM41.00

SEKARANG: RM 41.00 (-0%)

AHLI: RM 36.90 (-10%)

Oleh Vivianur Azura
Susah memikat lelaki? Bagi Puteri Irdiana Nafisya, perkara itu di hujung jarinya. Tidak perlu bergadai body, berderet lelaki jatuh cinta dengannya. Senyum serta gelak tawa juga lentok manjanya, cumalah plastik semata-mata. Dia tidak pernah kecundang dalam cinta kerana dia tidak pernah jatuh cinta. Hidupnya cuma punyai satu maksud, memburu si kasanova, menjerat dengan cinta plastik lalu meninggalkan mereka! Yang penting, dia berasa puas. Irdiana Nafisya membekukan hati d Maklumat lanjut
ASAL: RM29.00

SEKARANG: RM 23.20 (-20%)

AHLI: RM 23.20 (-20%)

Oleh Nurul Atiqh Ghuzir
“Saya tak tahu cara untuk mendekati dia. Dia sangat istimewa. Awak satu-satunya harapan saya.” – ADAM DAVIAN Hadirnya tanpa diminta. Kiera mula jatuh hati dan berharap Adam juga merasakan benda yang sama. Namun, punah harapannya apabila Adam mencintai kawan baiknya, Jo. “Saya tidak mampu membuat awak jatuh hati kepada saya. Saya tidak mampu untuk memenangi hati awak…” – SHAKIRA AMIRUDDIN Kiera hanya mampu meluahkan perasaan melalui pementasan teater bersa Maklumat lanjut
ASAL: RM23.00

SEKARANG: RM 23.00 (-0%)

AHLI: RM 20.70 (-10%)

Oleh Timothy G. Stout
If a picture is worth a thousand words, students of the Japanese language have everything they need in Tuttle's Japanese Picture Dictionary. Deftly illustrating the use of more than 1,500 commonly used Japanese words and phrases, author Timothy Stout gives learners a clear, easy-to-use introduction to this fascinating language. Containing culture-specific Japanese words and images not found in other picture dictionaries, Stout provides the Japanese script forms along with Rom Maklumat lanjut
ASAL: RM60.00

SEKARANG: RM 60.00 (-0%)

AHLI: RM 54.00 (-10%)

Oleh
Al-Quran Perkata Warna Al-Andalus ini adalah sebuah metod atau Panduan Belajar Terjemahan Perkata dengan kaedah diberi warna pada setiap patah perkataan ayat-ayat al-Quran di dalam Bahasa Arab dan Bahasa Malaysia pula tepat dibawah tanpa khat tanpa dipisah atau dipotong pada khat dan tulisan Arabnya. Dengan pengukuhan kata dan tiadanya dipisah khat itu maka ia dapat memberikan kelebihan dan ketenangan dalam membaca kalimah Arab yang lebih besar berbanding yang kebiasanya ter Maklumat lanjut
ASAL: RM80.00

SEKARANG: RM 72.00 (-10%)

AHLI: RM 72.00 (-10%)

Oleh Mohd Arif Ariffin
Dahulu golongan khunsa dan transeksual ini adalah antara golongan yang dirahsiakan identitinya. Tiada siapa yang tahu kewujudan jantina unik ini. Dalam masyarakat, golongan ini menjadi golongan minoriti dan dianggap memalukan nama baik keluarga dan keturunan. Namun begitu, pada zaman sekarang semakin ramai golongan ini yang keluar ke masyarakat dan secara terang-terangan menonjolkan diri mereka tanpa rasa malu atau rendah diri. Mereka ini terdiri daripada golongan profession Maklumat lanjut
ASAL: RM18.00

SEKARANG: RM 14.40 (-20%)

AHLI: RM 14.40 (-20%)

Oleh
●Languages: Complete and useful notes ●Mathematics: *Complete notes with example quoted *Bilingual dictionary *Model Paper which provides full solution of questions in Paper 2 ●Science: *Complete and useful notes *Interspersed with extracurricular information, experiments and activities *Model Paper which provides full solution of questions in Paper 2 Maklumat lanjut
ASAL: RM6.90

SEKARANG: RM 6.90 (-0%)

AHLI: RM 6.90 (-0%)

Oleh Muhd Farhan Basheer
Keterangan Buku Qamus Azzakiyy telah disusun bagi memudahkan dalam membuat rujukan dan menambahkan pengetahuan. Proses penyusunan qamus ini memerlukan pengalaman, kegigihan dan kepakaran di dalam tiga Mang bahasa tersebut. Selain itu, usaha dan semangat kearah penyusunan qamus ini timbul kerana kami melihat betapa pentingnya ketigatiga bahasa ini. Didalam pertuturan di nusantara. Selain itu, ia juga bertujuan memartabatkan bahasa Melayu dan bahasa Arab di mata dunia. Maklumat lanjut
ASAL: RM19.00

SEKARANG: RM 19.00 (-0%)

AHLI: RM 17.10 (-10%)

Oleh Hitsuji Harumi
Sagami a.k.a KANON adalah orang yang sama di alam maya. Dia seorang penulis lagu perempuan (padahal lelaki) dan selalu chatting dengan BFF-nya, IZU; seorang juruanimasi. Dalam diam, dia jatuh hati kat gadis tu! heart Sagami happy sangat bila tahu Izumi sebenarnya IZU. Bagi Izumi pula, Sagami tu musuh utama. Dia tak tahu langsung KANON tu Sagami. Sudahnya Sagami kecundang pada musuh yang berjaya ajak Izumi dating! Apa Sagami perlu buat? Jadi stalker? Eh, tak boleh! Sebab ra Maklumat lanjut
ASAL: RM12.00

SEKARANG: RM 12.00 (-0%)

AHLI: RM 10.80 (-10%)

Oleh Muthanna Saari
Wacana Hak Asasi Manusia seyogia berakar dan terbangun sebagaimana hak-hak asasi tadi harus dipertahan dan diamalkan. Suatu kesegaran apabila Hak Asasi ini masuk dalam ranah imaginasi moral dan terungkap dalam bahasa pemikiran dan nilai kita. Buku kupasan Muthanna Saari adalah suatu sumbangan berharga, dalam konteks di mana kita sering mendapati keraguan tentang hak asasi ini atas alasan kita memiliki gagasan hak asasi yang lebih baik dari apa yang sedia ada. Soalnya bukan si Maklumat lanjut
ASAL: RM35.00

SEKARANG: RM 35.00 (-0%)

AHLI: RM 31.50 (-10%)

Oleh
Dirancang dan diolah berdasarkan Buku Panduan Pelaksanaan Model Pengajaran – Pembelajaran dan Kokurikulum Program j-QAF terbitan JAPIM, Kementerian Pelajaran Malaysia. Sesuai sebagai bahan suplemen bagi mata pelajaran Pendidikan Islam dan Bahasa Arab untuk Tahun 1, 2, dan 3. Terdiri daripada tiga bahagian, iaitu bahagian: • Transliterasi Arab – Rumi – Jawi dan Komunikasi Mudah Bahasa Arab; • Pemulihan Jawi, Bacaan Al-Quran, dan Fardu Ain; • Lampiran. Bermuat ki Maklumat lanjut
ASAL: RM16.90

SEKARANG: RM 16.90 (-0%)

AHLI: RM 15.21 (-10%)

Oleh
Kamus Lengkap Peribahasa Bergambar KSSR ini diterbitkan khusus untuk membantu murid dalam menghadapi cabaran dan meningkatkan penguasaan dalam peperiksaan sekolah rendah. Supaya kamus ini benar-benar lengkap dan mantap serta penggunaannya dapat memenuhi kehendak guru dan murid, maka pembikinannya didasarkan pada pelbagai bahan rujukan. Antaranya termasuklah: • keperluan peperiksaan sekolah rendah; • Dokumen Standard Kurikulum dan Pentaksiran Sekolah Rendah; • buku-buku Maklumat lanjut
ASAL: RM10.90

SEKARANG: RM 10.90 (-0%)

AHLI: RM 9.81 (-10%)

Oleh Ramlee Awang Murshid
INTAN SURYANI Berkali-kali dia koma dan kemudian sedar semula... menyebabkan mamanya percaya bahawa dia mempunyai 9 nyawa berdasarkan sebuah mimpi. Dihitung jumlah ‘nyawa’ yang diambil daripadanya, lalu mengundang trauma. Sungguh dia tidak percaya... ketika koma, rohnya menyaksikan jasad sendiri yang terbujur kaku. HAKIM Si buta lagi yatim piatu ini menyara adiknya dengan penuh tanggungjawab. Hatinya sungguh luhur. Sesiapa saja akan terusik melihat keikhlasannya. Anugerah Maklumat lanjut
ASAL: RM25.00

SEKARANG: RM 25.00 (-0%)

AHLI: RM 22.50 (-10%)

Oleh Dato' Ismail Kamus , Mohd. Azrul Azlen Ab. Hamid
Merupakan sebuah buku panduan untuk diri sendiri (fardu ain), seisi keluarga, masyarakat dan umat sejagat (fardu kifayah). Ia merangkumi syariat ketika kelahiran, fardu ain kanak-kanak. Penekanan pendidikan remaja, hukumhakam muamalat (jual beli), munakahat (nikah khawin dan rumah tangga) serta amalan seperti zikir, doa dan adab. Semua ilmu bersumberkan al-Quran dan hadis sahih. Maklumat lanjut
ASAL: RM45.00

SEKARANG: RM 40.50 (-10%)

AHLI: RM 40.50 (-10%)

Oleh Collins
A photographic guide to the key words and phrases in Arabic. This attractive ebook is a perfect travel companion and provides a practical guide to the Arabic language, world and culture. Everyday words are arranged in themes with carefully selected up-to-date images to illustrate key words and phrases, and an English and Arabic index help you to find words quickly as you learn. 3,000 essential words and phrases for modern life in Arabic-speaking countries are at your finger Maklumat lanjut
ASAL: RM35.90

SEKARANG: RM 35.90 (-0%)

AHLI: RM 32.31 (-10%)

Oleh Rin Ahmad
Delilah seorang playgirl, tak pernah serius dalam hubungan dan akan memutuskan hubungan dengan pasangannya sesuka hatinya. Pertemuan pertama Delilah dengan Ezaq ialah di sebuah hotel. Masing-masing dengan urusan sendiri, tapi cukup untuk meninggalkan kesan. Malangnya, Delilah sudah mempunyai kekasih. Ezaq tetap menjejak Delilah walaupun tahu dia sudah berpunya dengan alasan membayar baki upah kerana menolongnya semasa migrain tempoh hari. Namun, layanan Delilah sangat din Maklumat lanjut
ASAL: RM23.00

SEKARANG: RM 23.00 (-0%)

AHLI: RM 20.70 (-10%)

Oleh Collins
A photographic guide to the key words and phrases in French. This attractive ebook is a perfect travel companion and provides a practical guide to France and French language and culture. Everyday words are arranged in themes with carefully selected up-to-date images to illustrate key words and phrases, and an English and French index help you to find words quickly as you learn. 3,000 essential words and phrases for modern life in France are at your fingertips with topics co Maklumat lanjut
ASAL: RM35.90

SEKARANG: RM 35.90 (-0%)

AHLI: RM 32.31 (-10%)

Oleh Dato' Ismail kamus Muhammad Shauqi Shabudin
Untuk pengetahuan para pembaca, buku Panduan Khusyuk dalam Solat ini menceritakan serba sedikit berkenaan khusyuk ketika sedang bersolat. Di samping itu, buku ini juga memberi pendedahan serta panduan kepada para pembaca untuk memperoleh khusyuk dalam solat. Semoga buku ini dapat memandu para pembaca untuk terus meningkatkan khusyuk dalam ibadah, seterusnya melahirkan solat yang sempurna, berkualiti dan diterima oleh Allah swt Maklumat lanjut
ASAL: RM10.00

SEKARANG: RM 10.00 (-0%)

AHLI: RM 9.00 (-10%)

Oleh Iman Fadia
ADI seorang wartawan jenayah yang sering membuat liputan dan melaporkan berita jenayah telah terjebak dalam dunia penyiasatan setelah berlakunya kes bunuh diri satu demi satu. Setiap mangsa bunuh diri telah meninggalkan satu tanda pada lengan. Mangsa dikatakan telah mengalami rasukan dan diganggu satu makhluk hitam yang menyebut nama MAYA sebelum membunuh diri dengan cara yang cukup ngeri. “Cuba kau tengok betul-betul. Torehan tu macam membentuk satu huruf. Aku pada mula Maklumat lanjut
ASAL: RM24.00

SEKARANG: RM 24.00 (-0%)

AHLI: RM 21.60 (-10%)

Oleh Manoj Nandy
Selecting the right word when you write helps you communicate clearly. Many words in the English language can be mixed-up with another word that sounds like it or looks similar, such as adapt and adept or affect and effect. I have listed a few of these troublesome words, what they mean, and how to use them correctly in a sentence; this list of definitions, however, can not replace your dictionary. By discussing every meaning of possible confusing words, I try to show how one Maklumat lanjut
ASAL: RM21.90

SEKARANG: RM 21.90 (-0%)

AHLI: RM 19.71 (-10%)

Oleh ILBS
PANDUAN UNDANG UNDANG JENAYAH Maklumat lanjut
ASAL: RM52.50

SEKARANG: RM 52.50 (-0%)

AHLI: RM 47.25 (-10%)

Oleh Shima Awang
Dek ketamakan duniawi, satu kemalangan yang dirancang meragut beberapa nyawa tidak berdosa. Dek cemburu dan dengki sebuah kepercayaan dikhianati. Kerana dendam yang tersimpan lamanya, Puan Aminah telah merancang dengan teliti untuk merampas kembali hak anak, cucu dan insan yang tidak berdosa. “Pastikan tahun depan juga syarikat tu jatuh ke tangan kita. Tengku Yahya dan Nik Rashid harus terima balasan atas setiap perbuatan mereka!” – Puan Aminah Baizura… gadis be Maklumat lanjut
ASAL: RM25.00

SEKARANG: RM 25.00 (-0%)

AHLI: RM 22.50 (-10%)

Oleh Collins
A photographic guide to the key words and phrases in Spanish. This attractive ebook is a perfect travel companion and provides a practical guide to Spain and Spanish language and culture. Everyday words are arranged in themes with carefully selected up-to-date images to illustrate key words and phrases, and an English and Spanish index help you to find words quickly as you learn. 3,000 essential words and phrases for modern life in Spain are at your fingertips with topics c Maklumat lanjut
ASAL: RM35.90

SEKARANG: RM 35.90 (-0%)

AHLI: RM 32.31 (-10%)

Oleh Collins
A photographic guide to the key words and phrases in Italian. This attractive ebook is a perfect travel companion and provides a practical guide to Italy and Italian language and culture. Everyday words are arranged in themes with carefully selected up-to-date images to illustrate key words and phrases, and an English and Italian index help you to find words quickly as you learn. 3,000 essential words and phrases for modern life in Italy are at your fingertips with topics c Maklumat lanjut
ASAL: RM35.90

SEKARANG: RM 35.90 (-0%)

AHLI: RM 32.31 (-10%)

Oleh Collins
A photographic guide to the key words and phrases in Chinese. This attractive ebook is a perfect travel companion and provides a practical guide to China and Chinese language and culture. Everyday words are arranged in themes with carefully selected up-to-date images to illustrate key words and phrases, and an English and Chinese index help you to find words quickly as you learn. 3,000 essential words and phrases for modern life in China are at your fingertips with topics c Maklumat lanjut
ASAL: RM35.90

SEKARANG: RM 35.90 (-0%)

AHLI: RM 32.31 (-10%)

Oleh Collins
A photographic guide to the key words and phrases in Japanese. This attractive ebook is a perfect travel companion and provides a practical guide to Japan and Japanese language and culture. Everyday words are arranged in themes with carefully selected up-to-date images to illustrate key words and phrases, and an English and Japanese index help you to find words quickly as you learn. 3,000 essential words and phrases for modern life in Japan are at your fingertips with topic Maklumat lanjut
ASAL: RM35.90

SEKARANG: RM 35.90 (-0%)

AHLI: RM 32.31 (-10%)

Oleh Cik Tet
Perwatakan Husna yang degil dan suka melawan telah membuahkan rasa cinta dalam hati Amzar, seorang jejaka yang berumur awal 40-an. Lagi kuat Husna melawan, lagi besar keinginan dalam hatinya untuk memiliki anak manja Pak Cik Hamidi itu. “Una nak kahwin dengan saya?” “Tak naklah, Una. Dahlah tua, muka penuh dengan semak-samun. Gelilah, pak cik. Nak cari bibir pun tak jumpa.” “Kenapa nak cari bibir saya? Una nak buat apa dengan bibir saya ni?” Walau luaran Maklumat lanjut
ASAL: RM30.00

SEKARANG: RM 24.00 (-20%)

AHLI: RM 24.00 (-20%)

Oleh Liza Suhana Ramli
Catatan ini ditulis genap 15 tahun penulis menyandang gelaran sebagai pendidik. Ya! Isu-isu remaja amat dekat dengan penulis sejak sekian lama. Pelbagai cerita pahit manis yang ditempuhi oleh siswa dan siswi telah penulis saksikan. Mendepani ragam remaja yang kian menginjak dewasa ini meninggalkan seribu satu kisah yang di antaranya menjadi garapan untuk habuan mata dan hati masyarakat di luar sana. Cabaran berdikari buat pertama kalinya tanpa pengawasan ibu bapa dan gu Maklumat lanjut
ASAL: RM15.00

SEKARANG: RM 15.00 (-0%)

AHLI: RM 13.50 (-10%)

Oleh ILBS
UNDANG UNDANG AM MALAYSIA JILID 1 Maklumat lanjut
ASAL: RM35.00

SEKARANG: RM 35.00 (-0%)

AHLI: RM 31.50 (-10%)

Oleh ILBS
PERLEMBAGAAN DAN UNDANG UNDANG AM Maklumat lanjut
ASAL: RM47.50

SEKARANG: RM 47.50 (-0%)

AHLI: RM 42.75 (-10%)

Oleh Emily Curtis , Haewon Cho
With an emphasis on practical daily communication, Basic Korean is a great introduction to those looking to learn the language—whether on their own or with a teacher. Learn Korean quickly and easily with the help of real-life conversations by native speakers, everyday Korean vocabulary and expressions, easy-to-understand grammar explanations, notes on social etiquette for those traveling to Korea and so much more! With the help of 19 individual lessons, free online audio Maklumat lanjut
ASAL: RM72.00

SEKARANG: RM 72.00 (-0%)

AHLI: RM 64.80 (-10%)

Oleh Cornelius C. Kubler
Elementary Mandarin Chinese Textbook is a new beginner Mandarin Chinese course which enables you to quickly learn the basics of the language. The 24 lessons in this book are meant to be used in 3 hours per week of class instruction over one academic year. Students will need another 2-3 hours of outside practice and review for every hour of class time, using the materials in the accompanying Elementary Mandarin Chinese Workbook. These books can also be used by self-study lear Maklumat lanjut
ASAL: RM114.00

SEKARANG: RM 114.00 (-0%)

AHLI: RM 102.60 (-10%)

Oleh Hani Fazuha
Dunia ini bukan hanya untuk kita dan hidup ini, bukan hanya untuk ketawa gembira. Payahnya menjadi seorang Adira Imani apabila dia ‘harus’ mengahwini Haris Aryan demi ‘membawa pulang’ Ikmal Reza. Kerana dia hanya si anak pungut, perkataan akur itu perlu atas nama membalas budi. Situasi menjadi lebih payah apabila orang yang dia anggap abang itu rupanya mencintai dirinya. Tapi, jalan untuk berundur ke belakang sudah tiada. “Dira isteri aku, Ikmal.” Suara Maklumat lanjut
ASAL: RM29.00

SEKARANG: RM 29.00 (-0%)

AHLI: RM 26.10 (-10%)

Oleh
ASAL: RM16.90

SEKARANG: RM 16.90 (-0%)

AHLI: RM 15.21 (-10%)

1-621 of 621

Page:
  1. 1
  2. 2
  3. 3
  4. 4
  5. 5
*

Back to Top