0

Jumlah 0produk dalam troli anda. ×

Anda tidak mempunyai item di troli pembelian anda.

' Khairul Bariah 'Dijumpai 59 Produk Berkaitan
Oleh Khairul Abdullah
ASAL: RM30.00

SEKARANG: RM 30.00 (-0%)

AHLI: RM 27.00 (-10%)

Oleh Khairul Nizam Khairani
Beberapa tahun lalu, tujuh orang kanak-kanak telah hilang entah ke mana. Usaha mencari mereka, menemui kegagalan. Siasatan yang dijalankan pihak polis hanya menemui jalan buntu. Akhirnya ia terkubur begitu sahaja. Namun, insiden itu berulang kembali apabila beberapa orang kanak-kanak hilang tanpa dapat dikesan lagi. Ternyata rahsia hitam yang menghantui penduduk kawasan perumahan Taman Balqis berulang kembali. “Benda tu tak mengacau, cuma dia suka tunjukkan diri. Itu har Maklumat lanjut
ASAL: RM23.00

SEKARANG: RM 23.00 (-0%)

AHLI: RM 20.70 (-10%)

Oleh Ruqayyah Muhd
Biasanya, persepsi awal orang awam mengenai diet sihat itu suatu yang mahal, susah untuk dibuat dan sukar diikuti mesti diubah. Hingga menyebabkan ramai yang terbantut hasrat mahu mengubah pemakanan kerana memikirkan kos-kos bulanan yang akan meningkat. Tidak dinafikan, diet sihat yang sering dipaparkan dan dikongsikan banyak mempunyai menu-menu barat dan sukar untuk diikuti. Apatah lagi, apabila sudah biasa makan nasi bercicah sambal, mahu tukar makan ‘Grilled chichen wi Maklumat lanjut
ASAL: RM35.00

SEKARANG: RM 35.00 (-0%)

AHLI: RM 31.50 (-10%)

Oleh ALIAH , KHAIRULNIZAM & SHAFIQAH
TEROKAI PERNIAGAAN YANG SENSASI SEPANJANG TAHUN 2019 YANG TRENDING Maklumat lanjut
ASAL: RM25.00

SEKARANG: RM 25.00 (-0%)

AHLI: RM 22.50 (-10%)

Oleh NAJMI FETIH
Menceritakan tentang bagaimana permulaan perkenalan antara orang yang berjaya menarik Khairul Rafeeq kembali mencintai Pencipta dengan orang yang paling disayangi watak utama iaitu abangnya, Aiman. Apa yang menariknya dalam KSBP4 adalah membongkarkan segala persoalan dan tanda tanya yang ditimbulkan dalam siri-siri sebelumnya. “Takkan nak ngorat awek tengah-tengah jalan kot bro? ni set-set tudung labuh p Maklumat lanjut
ASAL: RM30.00

SEKARANG: RM 30.00 (-0%)

AHLI: RM 27.00 (-10%)

Oleh AIZAT RAZAK , KHAIRUL AZUAN
Kenapa perlu korbankan nasi dalam menjalankan rutin diet anda? Sebenarnya jika anda makan nasi setiap hari dengan kuantiti dan masakan yang betul anda tetap dapat mengekalkan bentuk badan ideal. Nak diet juga perlu ada ilmu bukan semua boleh main ikut suka sahaja. Pilihlah jenis diet yang sesuai mengikut diri sendiri. Jika anda seorang pemakan nais tegar, usah risau. Ada cara yang betul untuk anda mengamalkan diet tanpa ucap selamat tinggal pada nasi. Buku Makan Nasi Maklumat lanjut
ASAL: RM26.00

SEKARANG: RM 26.00 (-0%)

AHLI: RM 23.40 (-10%)

Oleh Khairul Ahmad
Benarkah kematian adalah pengakhiran sebuah noda dan dosa? Mati dalam keadaan sadis sungguh mengerikan. Satu demi satu nyawa menjadi korban. Kampung yang dulunya aman kini bertukar menjadi gegak gempita. Kutukan apakah yang terjadi kepada mereka? "Dia bilang lagi yang dia selalu nampak kelibat perempuan berambut panjang dan berjubah lusuh merayau-rayau di situ. Ada ketikanya lembaga itu berdiri di belakang Juwita. Orang gaji Tuan Brown yang satu lagi. Pernah juga dia ka Maklumat lanjut
ASAL: RM23.00

SEKARANG: RM 23.00 (-0%)

AHLI: RM 20.70 (-10%)

Oleh Khairul Ahmad , Syasya De Luna
Judul 1: SAMITHA Penulis: Khairul Ahmad (Zaifuzaman Ahmad) Sebuah makam lama telah ditemui secara tidak sengaja. Lalu ahli arkeologi telah ditugaskan untuk menyelidiki satu mumia yang berada di dalam makam tersebut. Anehnya makam tersebut terpaksa melalui sebuah perigi buta sebagai pintu masuk. Tidak ditanam seperti adat kebiasaan makam lama. Secara tidak sengaja Albert telah membaca satu mantera lama bagi menghidupkan mumia yang berada didalam makam tersebut sewaktu dia Maklumat lanjut
ASAL: RM10.00

SEKARANG: RM 10.00 (-0%)

AHLI: RM 10.00 (-0%)

Oleh Khairul Ahmad
ASAL: RM26.90

SEKARANG: RM 26.90 (-0%)

AHLI: RM 24.21 (-10%)

Oleh Khairulnahar Jamaluddin
Kuasai Sekarang! Strategi Mudah, Sistematik dan Berkesan! Adakah anda benar-benar serius ingin menguruskan wang dengan betul dan teratur tanpa perlu risau tentang masalah wang lagi? Jika jawapan anda -Ya! Buku ini adalah jawapannya. Percayalah! Walau berapa pun gaji anda, jika ada tidak mampu menguruskannya dengan baik, anda pasti berdepan dengan masalah wang sepanjang hidup anda. Tunggu apa lagi, dapatkan Panduan Wang Gaji yang akan membantu anda merancang Maklumat lanjut
ASAL: RM30.00

SEKARANG: RM 27.00 (-10%)

AHLI: RM 24.00 (-20%)

Oleh Khairul Naim
Bunyi langkah berhenti di depan pintu. Irina dapat rasakan seseorang sedang berdiri di muka pintu biliknya. Bahkan boleh dengar dengusan nafasnya. Semacam dengusan lembu jantan liar. "BOM!!!" Bunyi dedaun pintu menghentak dinding. Irina menjerit sekuat hati. Dek terlalu takut, pernafasannya terganggu tiba-tiba. Kelopak matanya sekejap terkatup, sekejap dibuka. Berasa macam hendak pengsan disebabkan oksigen tidak sampai ke otak. Dia dapat rasakan seorang perempuan berdiri di Maklumat lanjut
ASAL: RM15.00

SEKARANG: RM 15.00 (-0%)

AHLI: RM 13.50 (-10%)

Oleh Khairul Naim
Kita semua mati. Tiada siapa dapat elak dari mati. Nama aku Nadzmir bin Muin. Aku telah mati. Tapi aku hidup kembali. Sejak itu aku didampingi. Aku mendegar mereka. Melihat mereka. Alam ghaib mendampingi aku. Kerana itu aku menyiasat kes SIHIR ORANG MINYAK. Kes perihal roh yang disihir dan dikurung di alam ghaib. Tugas aku menyelamatkan roh itu dan menyelesaikan misteri SIHIR ORANG MINYAK. Mencari pelaku yang bertanggung jawab melakukan perbuatan terkutuk itu. Aku menyias Maklumat lanjut
ASAL: RM20.00

SEKARANG: RM 20.00 (-0%)

AHLI: RM 18.00 (-10%)

Oleh Khairul Hakimin Muhammad
Menarik tentang buku ini: 1. Ditulis dan dihasilkan oleh seorang penulis yang mempunyai ramai follower. 2. Penggunaan bahasa yang santai dan tidak formal. 3. Resipi-resipi yang dipaparkan merupakan resipi yang dimuat naik di akaun Facebook beliau dan mendapat share paling tinggi. 4. Terbahagi kepada dua resipi iaitu lauk-pauk dan kuih-muih. 5. Penulis bestseller buku resipi paling agung. Maklumat lanjut
ASAL: RM25.00

SEKARANG: RM 25.00 (-0%)

AHLI: RM 22.50 (-10%)

Oleh Khairul Abdullah
Bukan semua hero perlu pakai kostum adiwira, boleh terbang tinggi ke langit, lari laju mengalahkan kilat, atau tembak laser dari tangan sambil pakai sut berapi-api yang power kemain. Itu semua dalam movie. Ya, dalam movie, di mana manusia boleh berimaginasi apa sahaja, cipta apa sahaja karakter yang tak mungkin wujud di alam nyata. Dalam dunia realiti, superhero sebenar selalunya tak didendang. Contohnya spesies ‘superdaddy’, yang boleh dikatakan dah nak hampir pupus Maklumat lanjut
ASAL: RM30.00

SEKARANG: RM 30.00 (-0%)

AHLI: RM 27.00 (-10%)

Oleh Khairul Aswad
Ketika Syah mencari bahan untuk penulisan terbarunya, dia bertemu dengan beberapa kejadian misteri dan menakutkan yang langsung tidak pernah terlintas dalam fikirannya. “Apa yang abang nampak tadi?” “Itu bukan saya, bang. Sumpah itu bukan saya.” “Hantu galah?” “Aku pun tak tahu nak klasifikasikan jenis hantu tu.” “Sumpah tak ada. Saya perhatikan aje bang rebab tu. Memang tak ada apa yang akan membolehkan benda tu berdiri dengan sendirinya.” “Itulah ya Maklumat lanjut
ASAL: RM23.00

SEKARANG: RM 23.00 (-0%)

AHLI: RM 20.70 (-10%)

Oleh Izam Qahiera
Mula-mula dia melangkah masuk, Bariah dah berkerut dahi memandang lelaki berbadan ala-ala model majalah Playboy itu. Muka kacak. Badan boleh tahan. Bergaya pula tu. Bibir Bariah automatik mengukir senyum sinis. Mana taknya… Dia cikgu tadika! Bariah dah ketawa geli hati. Tambah pula disuruh panggil Cikgu Mimi. “Oi, cik kak! Saya tahu apa yang awak fikir. Pelik sangat ke orang lelaki jadi cikgu tadika?” - Suhaimi “Eh, saya tak cakap apa-apa pun.”-Bariah “Memanglah Maklumat lanjut
ASAL: RM24.00

SEKARANG: RM 24.00 (-0%)

AHLI: RM 21.60 (-10%)

Oleh Syasya Bellyna
Melingkari Abad ke-18 sehingga 2018, generasi Nang Lana hidup dalam ketakutan. Penolakan Nang Lana untuk mewarisi amalan sihir yang kuat menimbulkan dendam dalam diri Melur. Anggun dipergunakan oleh Melur untuk membuat Nang Lana menderita. Nang Lana melarikan diri ke tempat baru, iaitu Kampung Tujuh Tanah. Tercetus huru-hara di situ. Warisan amalan sihir menjadi rebutan, lebih banyak nyawa menjadi korban. Nang Lana sentiasa selamat menjadi sebab buat Melur melakukan perjanjia Maklumat lanjut
ASAL: RM23.00

SEKARANG: RM 23.00 (-0%)

AHLI: RM 20.70 (-10%)

Oleh Khairul Aswad
Sumpahan yang membelenggu keturunan Haji Sulaiman bukanlah suatu cerita cereka semata-mata bagi penduduk Kampung Wang Merak. Selepas kematian Dandalina, Raizal cuba mencari punca kematian isterinya. Dia bersama Bakri menuju ke Kampung Wang Merak. Sebenarnya Raizal takkan boleh lari daripada sumpahan itu. Kematian Dandalina hanyalah umpan dan sekarang masa lelaki itu pula sudah tiba. Raizal pun sebenarnya selalu diganggu dengan macam-macam jelmaan. Dia sendiri keliru ken Maklumat lanjut
ASAL: RM24.00

SEKARANG: RM 24.00 (-0%)

AHLI: RM 21.60 (-10%)

Oleh Abeben
Komik SIFU, menampilkan komik-komik generasi muda yang penuh dengan cabaran dalam mencari identiti daripada artis-artis komik tempatan yang sedang meningkat naik. 1x10=10? karya Abeben, BULI karya Khairul Asyraf, ONLY ONE karya Miiraimi, PROJEK HATI AMIR karya Nash Shahri, JANGAN TINGGALKAN AKU, SHAHEED karya Oz Ishak & Khairul, YA RIJAL karya AbeMat Usul, YANG LEBIH AKU CINTAI karya Abeben & Syafy Zahin. Maklumat lanjut
ASAL: RM10.00

SEKARANG: RM 10.00 (-0%)

AHLI: RM 9.00 (-10%)

Oleh Khairul Ahmad , Del Osmera , Zehann Ur Rakhie
“Aku pernah tengok satu cerita seram macam ni. Aku rasa kita sebenarnya dah mati! Mungkin kita mati berlanggar masa Guan potong lori tu! Dan kini roh kita merayau-rayau di tempat yang kita nak pergi... Taman Tema Teratai!” ucap Bala dengan nada perlahan, hampir sedih dan sayu. Pang! Haikal menampar Bala dengan kuat. “Wei! Kenapa tampar aku!” pekik Bala memegang pipinya yang berdamar. “Sakit tak?” tanya Haikal. “Mestilah sakit!” tempelak Bala marah. “Ka Maklumat lanjut
ASAL: RM10.00

SEKARANG: RM 10.00 (-0%)

AHLI: RM 9.00 (-10%)

Oleh Khairul Ghazali
Harga diri individu itu berdasarkan apa yang dilakukan bagi memperbaiki dirinya. "Marah adalah satu antara panah-panah syaitan yang mengandungi racun. Oleh itu, hindari marah supaya kamu dapat menewaskan syaitan dan bala tenteranya." Maklumat lanjut
ASAL: RM22.00

SEKARANG: RM 22.00 (-0%)

AHLI: RM 19.80 (-10%)

Oleh Muhammad Fauzi Yusuf , Ustazah Sabariah Bakri
Ensiklopedia Nama-nama Anak dilihat menyahut seruan Islam menerusi bidang penulisan. Informasi yang terkandung di dalamnya merupakan mutiara panduan buat ibu bapa yang bakal menimang cahaya mata. Koleksi nama yang bercirikan Islam sangat sesuai untuk disunting buat permata hati yang baru dilahirkan. Ia adalah satu bentuk transformasi dan penambahbaikan dalam usaha melahirkan generasi muttaqin Maklumat lanjut
ASAL: RM69.00

SEKARANG: RM 69.00 (-0%)

AHLI: RM 62.10 (-10%)

Oleh Khairul Hakimin Muhammad
ASAL: RM25.00

SEKARANG: RM 25.00 (-0%)

AHLI: RM 22.50 (-10%)

Oleh Maya Adira
Kalut! Beberapa hari sebelum majlis pernikahan, Izyan dan Iqram menghilang. Semutar dua keluarga mencari, namun dua sejoli itu bagai hilang ditelan kabus. Che Embun sudah hilang daya, mahu terguling. Hajah Jawaher pula terduduk, pening kepala. Kata Haji Manaf dan Che Azhan, gantikan saja dengan pasangan lain. Nak buat macam mana, kad jemputan sudah diedar. What? Kahwin?? Dengan abang si Iqram, bakal adik ipar yang tiba-tiba halimunan. Dengan Harris, si ngok ngek perasan mu Maklumat lanjut
ASAL: RM29.00

SEKARANG: RM 29.00 (-0%)

AHLI: RM 26.10 (-10%)

Oleh Khairul Nizam Khairani
"Cerita orang, suatu hari sewaktu Raja Tengah termenung di tengah-tengah tanahnya yang tandus, hujan panas turun tiba-tiba. Hujan panas itu amat lebat sehingga tanah tandusnya becak. Muncul seorang lelaki berpakaian seperti panglima Melayu. Lelaki itu mengaut sekepal tanah yang basah lalu diserahkan kepada Raja Tengah. Lelaki itu hilang sebaik hujan panas itu berhenti. Raja Tengah mendapati tanah itu mengandungi bijih.” Demi hidup senang, Raja Tengah telah membuat perjanj Maklumat lanjut
ASAL: RM10.00

SEKARANG: RM 10.00 (-0%)

AHLI: RM 9.00 (-10%)

Oleh Khairul Abdullah
"Kenapa masyarakat di dunia sebelah sana lebih baik daripada kita? Kenapa nilia-nilai yang dituntut oleh agama dipraktikkan oleh mereka dan bukannya kita"? Maklumat lanjut
ASAL: RM25.00

SEKARANG: RM 25.00 (-0%)

AHLI: RM 22.50 (-10%)

Oleh Weng Walker
Two narratives running parallel with each other. Two people, two elections, two eras, and two iterations of Malaysia. It all started with a letter. Xi Wai, a mid-forties professional working for a government-linked company, wrote an opinion piece to an online news portal. It was at a time when political sensitivities were high nearing the thirteenth general election. Things spiralled out of control, causing him to be suspended from his prestigious job as a chief economist. Ng Maklumat lanjut
ASAL: RM39.90

SEKARANG: RM 39.90 (-0%)

AHLI: RM 35.91 (-10%)

Oleh Najmi Feith
"Kerna syaitan tak pernah berputus asa mengajak kita ke Neraka." Belum sempat Khai keluar dari tandas tersebut, tiba-tiba hidungnya dapat menangkap satu bau yang tersangatlah busuk dan aneh. Bau yang terus mematikan bau-bau hancing yang dia bau sedari awal tadi. Hampir termuntah Khai dibuatnya. “Bau apakah?” bisik hati kecil Khai. Setelah Khai membuka pintu tandasnya untuk keluar, tiba-tiba.. “A…bang… Sayalah.. orang sebelah… sebelah ada.. sebelah.. hilang.. ha Maklumat lanjut
ASAL: RM30.00

SEKARANG: RM 30.00 (-0%)

AHLI: RM 27.00 (-10%)

Oleh Khairul Hakimim Muhammad
Kek ala-ala kampung yang tak dihiasi krim kalau dimakan memang enak sekali. Mak-mak kita selalunya akan buat apabila tiba musim peryaan. Dibakar dan dikukus mengikut cara lama mengimbau nostalgia zaman kita kanak-kanak. Hati rasa teruja apabila hasilnya sangat unik. sehingga kini, kek kampung masih menkajdi rebutan oleh pengikut dan penggemar kek. Khairul hakimin menampilkan 40 jenis kek kampung yang direka dengan pelbagai bentuk dan rasa. Kekuatan buku: -Resipi yang di Maklumat lanjut
ASAL: RM23.00

SEKARANG: RM 23.00 (-0%)

AHLI: RM 20.70 (-10%)

Oleh Khairul Zaman Khobin
“Aku dapat jemputan dari Ustad.” “Kau nak pergi jemputan Ustad? Wei, kau tak ingat ke apa kita buat kat dia dulu? Kita ni pembuli dia tahu tak!” “Pergi jelah. Dia kan Ustad. Mesti dia maafkan kita.” Bot tiba-tiba melantun tinggi ke udara. Bahagian bawa bot seperti dihentam objek keras. Dan enjin bot mati! Di enjin bot tersebut, terlekat satu mayat yang entah dari mana datangnya. Jasadnya kelihatan seperti sudah dihiris-hiris dengan pisau kerana terkena enj Maklumat lanjut
ASAL: RM24.00

SEKARANG: RM 24.00 (-0%)

AHLI: RM 21.60 (-10%)

Oleh Anie Alja
Buku ini sesuai buat mak yang keletihan. Mak yang percaya mereka akan pergi suatu hari nanti dan anak yang harus dilengkapi dengan ilmu kemahiran hidup. Mak yang tidak mahu anaknya menyusahkan orang sekeliling apabila dia sudah pergi bertemu Tuhan. Tapi mengapa ‘singa’? Ya, kita garang bukan dengan niat menbunuh anak-anak. Sakit kot beranak, ingat senang ke? Niat kita hanya mahu menasihati dan mengingatkan anak-anak supaya mereka kenal adab dan disiplin. Menghormati dan b Maklumat lanjut
ASAL: RM25.00

SEKARANG: RM 25.00 (-0%)

AHLI: RM 22.50 (-10%)

Oleh Khairul Aswad
Alfira yang buta kedua belah matanya selepas terlibat dalam kemalangan ngeri yang turut meragut nyawa walidnya buntu bila dia sering diganggu mimpi ngeri dan menakutkan yang datang berulang-ulang di dalam tidurnya hampir setiap malam. “Fira mimpi lagi ke? Nek Jah boleh dengar Fira menjerit dari bilik tadi.” “Tak apa, nek. Fira okey. Lama-lama nanti bila Fira dah biasa dengan mimpi-mimpi ni.” “Nek Jah risaukan Fira. Kita pergi berubat ya lepas ni?” Tanpa A Maklumat lanjut
ASAL: RM10.00

SEKARANG: RM 10.00 (-0%)

AHLI: RM 9.00 (-10%)

Oleh Khairul Nizam , Zayana Yusof
Siapa sangka walaupun berstatus OKU, Nizam membuktikan bahawa tak kisah siapa pun anda, anda boleh melakukannya. Hanya boleh menggerakkan 3 jarinya, namun Nizam mampu mengembangkan bisnesnya sehingga mengubah taraf kehidupan keluarganya. MasyaAllah..amat mengagumkan! Nizam sentiasa bersemangat untuk meningkatkan lagi bisnesnya. Di sebalik kejayaannya, ada sisi sadis yang perlu ditelan. Pernah ditipu puluhan ribu ringgit, pernah telefonnya dicuri di depan mata, perna Maklumat lanjut
ASAL: RM45.00

SEKARANG: RM 45.00 (-0%)

AHLI: RM 40.50 (-10%)

Oleh Ustaz Khairul Anuar Al-Hafiz
CD -AL-QURAN 30 JUZUK Maklumat lanjut
ASAL: RM25.90

SEKARANG: RM 25.90 (-0%)

AHLI: RM 23.31 (-10%)

Oleh MOHD KHAIRUL ANWAR ISMAIL
ASAL: RM25.00

SEKARANG: RM 25.00 (-0%)

AHLI: RM 22.50 (-10%)

Oleh Khairul Hakimin Muhammad
Facebook bukan sekadar media sosial untuk kita berkongsi cerita. Sebaliknya, ia sudah menjadi platform bisnes, kerja-kerja komuniti, pertubuhan dan sebagainya. Mempunyai jumlah follower yang ramai adalah salah satu sasaran setiap pemilik akaun. Ia bukan lagi semata-mata untuk mendapatkan perhatian, sebaliknya untuk meluaskan lagi capaian maklumat terhadap produk dan aktiviti pemiliknya. Bagaimana mahu mendapatkan follower yang ramai? Apa strateginya? Apa tindakannya? Ba Maklumat lanjut
ASAL: RM25.00

SEKARANG: RM 25.00 (-0%)

AHLI: RM 22.50 (-10%)

Oleh Khairul Abdullah
Jerman ni macam terngiang-ngiang saja di telinga. Banyak kali dengar. Tapi itulah. Setakat dengar saja. Tak terasa nak pergi. Tak ada pulak dalam senarai negara mesti dilawati. Tapi lepas Backpackers Korea dan Eropah, ada buku ni. Jadi mesti ada sebab KENAPA Jerman? Kenapa ada orang, bila dah pergi Jerman sekali, pergi lagi dan lagi? Tak ada negara lain dah? Kenapa ada yang duduk Jerman terus? Rasanya Jerman ni, kes dia adalah 'tak kenal, maka tak cinta'. Bila kau dah kenal d Maklumat lanjut
ASAL: RM25.00

SEKARANG: RM 25.00 (-0%)

AHLI: RM 22.50 (-10%)

Oleh Khairul Ghazali
Bercinta dan berdialog dengan Allah? Bagaimanakah caranya bercinta dan berdialog dengan Allah, sedangkan Allah tidak dapat dilihat. Mungkinkah kita mencintai sesuatu yang tidak dapat kita lihat kewujudannya? Penulis menghuraikan peranan kalbu dan hati untuk berdialog dengan Allah melalui pelbagai amalan. Yang penting amalan tersebut dapat kita sempurnakan dengan sepenuh hati atas nama cinta kepada Allah. Maklumat lanjut
ASAL: RM16.00

SEKARANG: RM 16.00 (-0%)

AHLI: RM 14.40 (-10%)

Oleh Khairul Abdullah
Cerita di dalam buku ini ditulis dengan nada dan intonasi yang berbeza dan penuh dengan sindiran, namun ianya demi sebuah cita-cita untuk melihat sebuah negara yang rakyatnya sangat patriotik serta hidup bersatu, maju dan berintergriti. Bukan sahaja maju dari segi infrastruktur namun turut maju dari segi sikap, mentaliti dan juga cara hidup. Paling penting adalah berintergriti di dalam setiap amalan hidup seharian dan tidak mementingkan diri sendiri dan bersikap rasis dan Maklumat lanjut
ASAL: RM20.00

SEKARANG: RM 20.00 (-0%)

AHLI: RM 18.00 (-10%)

Oleh Khairul Aswad
" TAK SEMESTINYA LELAKI SINGLE ITU GAY " Ini bukan kisah cinta. Jauh sekali kisah hantu terbang sana - sini atau cerita suamiku si pemungut GST atau tunangku si penggali kubur. Ini kisah lelaki yang biasa - biasa tapi hidupnya tiba - tiba jadi luar biasa dengan kehadiran bukan seorang, tapi berduyun - duyun orang dalam hidupnya. Nak kata tragis, mungkin ya dan mungkin tidak. Apa yang penting, dia dilema. Ikutkan hati dia nak melawan, tapi kuasa veto mengatasi segalanya Maklumat lanjut
ASAL: RM20.00

SEKARANG: RM 20.00 (-0%)

AHLI: RM 18.00 (-10%)

Oleh Khairul Ghazali
Jika seorang wanita pernah memiliki dua orang suami di dunia, suami yang mana yang akan menjadi suaminya di akhirat? Mengapa kebanyakan penghuni syurga terdiri daripada orang miskin? Hinakah menjadi orang kaya sehingga orang miskin didahulukan masuk ke syurga? Jika persoalan ini pernah menjentik minda kita namun tidak pula kita ketemu jawapannya, jelas ada sesuatu tentang syurga yang masih belum kita tahu. Syurga itu destinasi impian setiap insan. Indahnya syurga itu, sehi Maklumat lanjut
ASAL: RM18.00

SEKARANG: RM 18.00 (-0%)

AHLI: RM 16.20 (-10%)

Oleh Khairul Ghazali
30 WASIAT IMAM SYAFI'I Maklumat lanjut
ASAL: RM17.00

SEKARANG: RM 17.00 (-0%)

AHLI: RM 15.30 (-10%)

Oleh Khairul Nizam Khairani
Sarjan Awai Anak Gamung adalah salah seorang anggota Angkatan Tentera Malaysia yang ditugaskan di Bosnia di bawah misi IFOR. Kerana terlalu mengikut perasaan, Sarjan Awai telah bertindak di luar batasan dengan membunuh seorang jeneral pasukan tentera Serbia, Jeneral Revan Tanovic. Akibat diburu rasa bersalah atas tindakannya yang melampaui batas, Sarjan Awai telah meringkuk di dalam penjara di Croatia selamat lima tahun sebelum Angkatan Tentera Malaysia berjaya menemuinya dan Maklumat lanjut
ASAL: RM25.00

SEKARANG: RM 25.00 (-0%)

AHLI: RM 22.50 (-10%)

Oleh Khairul Abdullah
Meneruskan tradisi buku bestseller pertama I'm A Backpacker: Korea, kini Puteh Press datang lagi dengan buku kedua dalam siri travel bertajuk I'm A Backpacker: Europe. Buku ini bukan sebuah buku travelog yang mencatatkan pengalaman penulis. Tetapi buku ini adalah buku yang menunjukkan cara/how-to, bagaimana untuk mengembara di Eropah. Keistimewaan utama buku ini adalah bagaimana mahu travel di sebuah benua yang terkenal sebagai elit, tetapi dengan bajet terhad. Dengan w Maklumat lanjut
ASAL: RM25.00

SEKARANG: RM 25.00 (-0%)

AHLI: RM 22.50 (-10%)

Oleh Hasrudi Jawawi
Siapa sangka, cucur bawang telah mempertemukan mereka dalam satu ‘sketsa perang’ di tepi jalan. Dari insiden itu mereka bagai dijodohkan untuk bersua lagi. Kerana terdesak dan kabur mata dengan gaji yang ditawarkan, Rudiana terpaksa berkahwin dengan Iskandar dalam rahsia atas dasar kerja semata-mata. Bila sudah duduk serumah, mulalah berputik satu perasaan aneh dalam hati mereka walaupun masing-masing masih keras kepala. Namun, egois masing-masing terlalu tinggi melamp Maklumat lanjut
ASAL: RM25.90

SEKARANG: RM 25.90 (-0%)

AHLI: RM 23.31 (-10%)

Oleh Mohd Khairul
KEMBARA SYRIA MENGEJAR BISIKAN BIDADARI Maklumat lanjut
ASAL: RM33.00

SEKARANG: RM 33.00 (-0%)

AHLI: RM 29.70 (-10%)

Oleh Khairul Nizam
ASAL: RM19.00

SEKARANG: RM 19.00 (-0%)

AHLI: RM 17.10 (-10%)

Oleh Maria Kajiwa
400 tahun lalu, tujuh orang lelaki melarikan diri dari Pagar Ruyung ke tanah besar untuk memulakan penghidupan baharu. Satu kesilapan menjerumuskan mereka semua ke dalam satu perjanjian yang perlu diwariskan kepada keturunan mereka seterusnya. Sejak itu setiap kali ketua kampung berganti, tiga nyawa perlu dikorbankan kepada puaka sebuah batu. Jimmy dan Pak Salleh cuba memutuskan perjanjian berpuaka itu namun halangannya bukan semudah yang disangka. Khairul, pewaris ilmu p Maklumat lanjut
ASAL: RM21.00

SEKARANG: RM 21.00 (-0%)

AHLI: RM 18.90 (-10%)

Oleh Khairul Zaman Khobin
Aswad baru sahaja keluar dari Hospital Mental. Namun, dia masih belum sembuh sepenuhnya. Dia berazam untuk mengikut kehendak syaitan untuk menghidupkan ayahnya daripada kematian. Aina, guru yang sudah memilih jalan gelap sudah jatuh cinta dengan Arja, seorang guru muda. Cinta berbeza umur bukan penghalang. Namun, adakah Aina mampu untuk menyimpan kisah gelapnya daripada sesiapa? Syaitan tidak pernah berhenti untuk menyesatkan manusia. Dan apa kaitannya Aswad dan Aina? I Maklumat lanjut
ASAL: RM10.00

SEKARANG: RM 10.00 (-0%)

AHLI: RM 9.00 (-10%)

Oleh Khairul Hakimin Muhammad
ASAL: RM25.00

SEKARANG: RM 25.00 (-0%)

AHLI: RM 22.50 (-10%)

Oleh Khairul Anwar
Syaitan adalah raja segala kejahatan dalam semua agama dan kepercayaan. Syaitan juga adalah ketua kepada roh-roh yang jahat. "Sesungguhnya syaitan adalah musuh bagi kamu, maka jadikanlah dia musuh (yang mesti dijauhi tipu dayanya), sebenarnya dia hanyalah mengajak golongannya supaya menjadi penduduk neraka." Surah Fathir ayat 6. Bukti kewujudan jin dan syaitan dalam al-Quran Bermulanya permusuhan antara manusia dan syaitan Kelemahan jin dan syaitan Bagaimanakah cara Maklumat lanjut
ASAL: RM19.00

SEKARANG: RM 19.00 (-0%)

AHLI: RM 17.10 (-10%)

Oleh Dr. Khairul Hafidz
Dengar nama doktor, orang teringat picagari. Tetapi doktor tak hanya perlukan picagari untuk ubati orang. Dia juga perlukan pen(a). Tak. Dia bukannya perlukan pena hanya untuk tulis MC. Dia perlukan pena untuk mengubati penyakit yang tak dapat kita scan; penyakit kejahilan dan hati. Buku Pena dan Picagari adalah himpunan melawan mitos, suka duka seorang doktor, dan pelbagai lagi warna-warni daripada pengasas MedtweetMy. Maklumat lanjut
ASAL: RM25.00

SEKARANG: RM 25.00 (-0%)

AHLI: RM 22.50 (-10%)

Oleh Najmi Fetih
“Takkan nak ngorat awek tengah-tengah jalan kot bro? ni set-set tudung labuh pun kau minat?” tanya Khai. “Bukan Khai.. Ni haaa dua perempuan pakai khemah atas kepala ni rasa dah besar sangat nak tegur aku. Hahahaha.” Gelak Is kuat, diikuti Hanif. “Eh kau cakap baik sikit eh? Siapa yang kau cakap pakai khemah atas kepala?” marah Solehah. Darahnya naik setelah diperli sedemikian rupa. “Takkan sebab tu je kau nak buang masa bergaduh dengan dua budak tak matang n Maklumat lanjut
ASAL: RM25.00

SEKARANG: RM 25.00 (-0%)

AHLI: RM 22.50 (-10%)

Oleh Naniey TJ
Setitis Kasih Darmia adalah sebuah drama adaptasi mengisahkan kehidupan gadis bernama Darmia yang kehilangan kasih ibu dan terjebak dengan perkahwinan tanpa rela dan tidak pernah diduga apabila terpaksa menikahi lelaki yang tidak pernah dikenalinya. Lelaki yang bernama suami meninggalkannya kerana maruahnya tercalar. Mujur ada Opah dan Haliza sepupu yang memahami keadaanya sementara keluarganya yang lain mencemuh dan membenci dirinya. Tawaran untuk menyambung pelajaran membuk Maklumat lanjut
ASAL: RM26.90

SEKARANG: RM 26.90 (-0%)

AHLI: RM 24.21 (-10%)

Oleh Nurul Izah
Amira, wanita yang cekal menghadapi dugaan hidup. Selepas dirinya dinoda, dia membawa diri mengubah kehidupan walaupun terpaksa melupakan cinta pertamanya. Pertemuan semula kekasih hati, KhairulAzmi mengingatkan semula kisah lama. Sikap Khairul Azmi yang bersahaja, menjadikan dia yakin lelaki itu tidak lagi mencintainya. Apatah lagi Khairul Azmi memilih Suraya menjadi suri hatinya. Amira sedar dia tidak layak untuk lelaki sesuci Khairul Azmi. Dalam kekecewaan dia akhirnya Maklumat lanjut
ASAL: RM18.90

SEKARANG: RM 18.90 (-0%)

AHLI: RM 17.01 (-10%)

Oleh Khairul Arif
ASAL: RM14.50

SEKARANG: RM 14.50 (-0%)

AHLI: RM 13.05 (-10%)

Oleh Khairul Ahmad , Jeehan , Farhah Addin
KESUMAT - KHAIRUL AHMAD Ada seseorang memuja semangat gadis Itu dengan mengambli rambutnya lalu diletakkan pada satu patung yang sudah pun dijampi serapah. Tidak mudah untuk membuka kuncinya. “Seperti yang dikhabarkan pada kita. Sumpahan itu perlu dibuka kuncinya. Jika tidak adik hamba pasti tidak akan selamat.” – SHEIKH ISMAIL PATUNG VENA - JEEHAN Daripada kilauan kilat tadl, aku nampak susuk di dalam tab mandl sedang berada di dinding dengan muka sama seperti tadi Maklumat lanjut
ASAL: RM13.00

SEKARANG: RM 10.00 (-23%)

AHLI: RM 10.00 (-23%)

Oleh Ustaz Mohd Khairulnizam
ASAL: RM27.00

SEKARANG: RM 27.00 (-0%)

AHLI: RM 24.30 (-10%)

Oleh Aein Dhiyauddin
Najah Sofea binti Tajul – Bibik di rumah Puan Sri Rokiah Irfan Haris bin Khairul Azlan – Cucu Nyonya Mansur a.k.a. cucu majikan Najah yang sangat menjengkelkan; membuli Najah sesuka hatinya. Suatu hari terjadi satu peristiwa yang menyebabkan mereka disatukan. Najah dan Haris sama-sama menolak. “Saya nak cari suami yang boleh bimbing saya ke jannah. Dia tu bau-bau syurga pun tak ada.” – Najah “Kau bukan taste aku. Lagipun aku tak sentuh perempuan low class maca Maklumat lanjut
ASAL: RM28.00

SEKARANG: RM 28.00 (-0%)

AHLI: RM 25.20 (-10%)

59 Item(s)

*

Back to Top