Best of 2021
Best of 2021
0

Jumlah 0produk dalam troli anda. ×

Anda tidak mempunyai item di troli pembelian anda.

' Komik gempak starz 'Dijumpai 1815 Produk Berkaitan
Oleh Keith
Pasti gamat dan menghiburkan! "Lawak Kampus" jilid ke-42 karya Keith kini kembali lagi! Sarat dengan lawak sempoi Vanness, Froggy, Aditas dan kawan-kawan. Ilustrasi watak Lawak Kampus ala bintang glamor turut diselitkan. Sudah tentu pembaca di luar sana tak kering gusi membelek komik humor ni! Maklumat lanjut
ASAL: RM45.00

SEKARANG: RM 45.00 (-0%)

AHLI: RM 45.00 (-0%)

Out of stock

Oleh Kaoru
To encourage his wild and boisterous Year 1 students to behave, Sean, the homeroom teacher of 1A, offers to reward the most well-behaved student with a prize at the end of the month. Both bossy Sera and humble Alan (whom Sera regards as a thorn in her side) make winning the prize their goal. Who will win in the end? Maklumat lanjut
ASAL: RM12.00

SEKARANG: RM 12.00 (-0%)

AHLI: RM 10.80 (-10%)

Oleh Redcode
When a day at the mall goes explosively wrong, it's up to the X-VENTURE Xplorers to come to terms with a captive crisis! With our heroes among they hapless hostages, The Iron Squad issue an ultimatum; their leader's release for the scared shoppers' lives!When a live-streamed rescue goes ruinously wrong, the threat of advanced tech in the wrong hands spurs true heroes to step forth to save the day! Wrestling to control the narrative, how can safety be ensured, heading towards Maklumat lanjut
ASAL: RM12.00

SEKARANG: RM 12.00 (-0%)

AHLI: RM 10.80 (-10%)

Oleh TadaTada
Joining friends to explore a cave complex, Jason, Leon, and Naoko soon find they have a mountain to climb! With Ty gone, efforts to traverse the dank darkness of the subterranean labyrinth soon reveal a terrible truth! Beset by a bizarre arthropod army, it's all Jason and Naoko can do to stay alive, while, up above, Leon and Marina are forced to face a scorpion showdown! What a painful end scuttling ever closer, how will this crazy caper end?! Maklumat lanjut
ASAL: RM12.00

SEKARANG: RM 12.00 (-0%)

AHLI: RM 10.80 (-10%)

Oleh TadaTada
Jason, Charles dan Shizuno inigin menyertai penerokaan gua bersama rakan lain tetapi rupa-rupanya perlu mendaki gunung terlebih dahulu! Kawan mereka Tyson pula hilang dan bermulalah pencarian dalam kegelapan di tasik bawah tanah. Haiwan artropod mengerikan menanti Jason dan Shizuno di bawah tanah. Sesuatu perlu dilakukan untuk terus hidup. Leon dan Marina juga bertarung haiwan yang sama... kala jengking! Bagaimana semua ini akan berakhir?! Maklumat lanjut
ASAL: RM12.00

SEKARANG: RM 12.00 (-0%)

AHLI: RM 10.80 (-10%)

Oleh Keith
Pasti gamat dan menghiburkan! "Lawak Kampus" jilid ke-42 karya Keith kini kembali lagi! Sarat dengan lawak sempoi Vanness, Froggy, Aditas dan kawan-kawan. Ilustrasi watak Lawak Kampus ala bintang glamor turut diselitkan. Sudah tentu pembaca di luar sana tak kering gusi membelek komik humor ni! Maklumat lanjut
ASAL: RM10.00

SEKARANG: RM 10.00 (-0%)

AHLI: RM 9.00 (-10%)

Oleh TadaTada
Alex is in Mongolia to recover the Adventure Union’s stolen assets, and joining him is Midnight Belle. Their main task is to retrieve a treasure left behind by Ling's ancestors – a flute that can bring the dead back to life! But soon they find themselves in danger when the enemy uses the very thing they're after against them! Maklumat lanjut
ASAL: RM12.00

SEKARANG: RM 12.00 (-0%)

AHLI: RM 10.80 (-10%)

Oleh 李国权
为了寻回被银翼抢走的陶器,小航根据露露身边的木乃伊猫咪提供的线索,很快就找到了银翼!经银翼的解释,才得知原来陶器跟天帝食谱有关,于是小航答应与他去一起去寻找天帝食谱,却没料到在那里遇到了奴夫及乌鸦女,双方人马的决斗一触即发! Maklumat lanjut
ASAL: RM12.00

SEKARANG: RM 12.00 (-0%)

AHLI: RM 10.80 (-10%)

Oleh 黄嘉俊
临时特别组被调派到海关支援,原以为只是一次轻松的外派任务,艾德却无意间发现有海关人员涉嫌走私军火!由于事态紧急,艾德和派瑞等人决定在未汇报的情况下采取行动,并追踪到一个废弃的大楼前。正当他们以为这次能人赃并获时,却突然遭到一大群犯罪分子围堵…… Maklumat lanjut
ASAL: RM12.00

SEKARANG: RM 12.00 (-0%)

AHLI: RM 10.80 (-10%)

Oleh Redcode
Pusat beli-belah diserang pengganas dan ramai dijadikan tebusan sebagai balasan pembebasan ketua mereka. Remy dan rakan-rakan yang sedang bercuti turut menjadi tebusan. TechNeo menghantar robot untuk menangani pengganas dan menyiarkan insiden itu secara langsung dalam talian semata-mata untuk publisiti hingga mengabaikan nyawa tebusan, Tanpa diduga, robot ditewaskan dan rupa-rupanya cip pintar di dalamnya telah dicuri! Maklumat lanjut
ASAL: RM12.00

SEKARANG: RM 12.00 (-0%)

AHLI: RM 10.80 (-10%)

Oleh Kaoru
To allay the students’ concerns regarding the academy’s financial woes, the Student Council is responsible for organising a concert with funds from Shao Long’s family. But when Prince Albert returns home to visit his ill music master, the Student Council finds itself short-staffed. Will Alex and the Princes be able to hold the concert successfully? Maklumat lanjut
ASAL: RM12.00

SEKARANG: RM 12.00 (-0%)

AHLI: RM 10.80 (-10%)

Oleh Xeno
Determined to stop the cruel animal fights abroad the Ocean Palace, our heroes split up to fight the good fight. When Diggs tracks down Dr Darwin's most anticipated opponent, it's far from smooth sailing for our heroes! As Louis's team falls short, it's up to Jake's team to turn a pampered princess into a key ally as they take down the rich and heinous! Trapped, with the cruel crew closing in, how they will get out of this one? Why is the Beastmaster there? Seeking new allies Maklumat lanjut
ASAL: RM12.00

SEKARANG: RM 12.00 (-0%)

AHLI: RM 10.80 (-10%)

Oleh Blast Team
Realising how much farther they must go to catch up to the Stellar 8, the Pine Hill Badminton Club members embark on intensive special training devised by Coach Reaper. But will it make them stronger - or break them apart...? Maklumat lanjut
ASAL: RM15.00

SEKARANG: RM 15.00 (-0%)

AHLI: RM 13.50 (-10%)

Oleh Neko
哈啾!鼻子怎么这么痒呢?不爱打扫的正男,被灰尘弄得患上鼻敏感。只要她一碰到灰尘,就不停打喷嚏,十分难受。为了治好鼻敏感,改善个人和环境卫生是势在必行的! Maklumat lanjut
ASAL: RM12.00

SEKARANG: RM 10.00 (-17%)

AHLI: RM 10.00 (-17%)

Oleh 刘怡廷
王子们能安然无恙在莫莫西男子学院上学,全靠一群隐藏身份的秘密保镖。莫林是阿伯特王子的新保镖,虽然他的能力非凡,但身材高大显眼的他不擅长暗中保护王子。这时候,莫林遇到突袭而昏过去了。到底是谁对他下手?那王子们的安全该怎么办呢? Maklumat lanjut
ASAL: RM12.00

SEKARANG: RM 12.00 (-0%)

AHLI: RM 10.80 (-10%)

Oleh 利志达
五个原已遭淘汰的复制人,意外被两名科学家重启,赋予意外的“新生”。实验成功在望,复制人却遽然切断连线,消失无踪。多年后科学家仍为事件耿耿于怀,究竟他们存活与否?遂持续追踪已混入人群中的复制人,却遍寻不获。 复制人的意识中还残留着过去的记忆,若他们产生自我意识,人类的生活将遭到反扑吗?脱序的究竟是复制人、科学家,抑或是这 Maklumat lanjut
ASAL: RM99.00

SEKARANG: RM 99.00 (-0%)

AHLI: RM 89.10 (-10%)

Oleh Xiao Jiangnan
Komik Dinosaur : Pemberontakan Di Kota Mainan Centrosaurus yang telah pupus sejak puluhan juta tahun dahulu tiba-tiba muncul di Pekan Botani, kemudian mengecil dan berubah menjadi patung mainan secara ajaib. Dari manakah dinosaur ini muncul? Apakah sebenarnya yang telah berlaku? Skuad Khas Botani yang terdiri daripada Polong, Jejarum Merah dan Kembang mengambil keputusan untuk menyelongkar misteri di sebaliknya. Ketika di dalam hutan, mereka bertembung dengan satria penunggan Maklumat lanjut
ASAL: RM17.50

SEKARANG: RM 17.50 (-0%)

AHLI: RM 15.75 (-10%)

Oleh Xiao Jiangnan
Makhluk Prasejarah Sejak bermulanya kewujudan dunia, terdapat lebih 500 juta jenis organisma telah menetap di bumi. Dari kulat yang tidak dapat dilihat dengan mata kasar, cendawan raksasa yang mempunyai ketinggian sebanyak 6 meter, mamot yang hilang secara misteri hingga ke leluhur manusia Australopithecus. Kebanyakan daripada mereka telah pupus akibat perubahan persekitaran. Hanya sebahagian organisma sahaja yang masih hidup dan berevolusi untuk menyesuaikan diri dengan pers Maklumat lanjut
ASAL: RM17.50

SEKARANG: RM 17.50 (-0%)

AHLI: RM 15.75 (-10%)

Oleh
Sebuah komik lukisan tangan kesinambungan dari filem BoBoiBoy Movie 2, 48 muka surat penuh, berwarna lagi bergaya. Maklumat lanjut
ASAL: RM5.90

SEKARANG: RM 5.90 (-0%)

AHLI: RM 5.31 (-10%)

Oleh 疾风社团
翔和淀最终没能从狡猾的温泽伦手中夺取双蛇徽章。就在众人一筹莫展之际,鬼手教练得知了朱雀徽章的下落。于是,松泽一行人前往巴胜,势必寻获徽章以打入八星赛!可以想不到的是,朱雀徽章原来藏在面临关闭的烈民高中,而将徽章带到岛上的人,竟然是空学长…… Maklumat lanjut
ASAL: RM15.00

SEKARANG: RM 15.00 (-0%)

AHLI: RM 13.50 (-10%)

Oleh Zint
Alif makin serasi dengan rutin hariannya tanpa motosikal walaupun hakikatnya, jiwa race dia sentiasa bergelora. Dalam kepala asyik fikirkan cinta pertamanya tu sampai jadi buntu.Namun, pertembungan Alif dengan Zikri dalam LRT membuka mata Alif tentang hala tuju hidupnya dalam dunia sukan perlumbaan. Adakah Zikri akan bantu Alif capai impiannya?Kisah Alif dan motosikal hampir menuju garisan penamat!Dapatkan jilid ke-5 yang pantang menyerah kalah sekarang! Maklumat lanjut
ASAL: RM12.00

SEKARANG: RM 12.00 (-0%)

AHLI: RM 10.80 (-10%)

Oleh Blast Team
Pertandingan dengan Sekolah Menengah Wu Ting menyebabkan pemain Kelab Badminton Pine Hill sedar terdapat jurang besar antara mereka. Jurulatih Reaper segera mengaturkan siri latihan luar biasa. Zack pula sanggup berdepan latihan khas Jurulatih Reaper di 'Dewan Hantu'. Maklumat lanjut
ASAL: RM15.00

SEKARANG: RM 15.00 (-0%)

AHLI: RM 13.50 (-10%)

Oleh Koaru
Cikgu Sean menawarkan ganjaran kepada murid berkelakuan paling baik kerana murid kelasnya agak sukar dikawal. Nampaknya Shasha yang suka mengarah dan Alan yang sederhana (Shasha anggap sebagai penghalang) bersaing dan menjadikan ganjaran itu matlamat mereka.Jadi siapa yang akan menang? Maklumat lanjut
ASAL: RM12.00

SEKARANG: RM 12.00 (-0%)

AHLI: RM 10.80 (-10%)

Oleh Asuka Ogura
Yakumo, pelajar baru yang masuk kelas Chika sebenarnya seorang vampire.Tak ada angin, tak ada ribut, tiba-tiba je Yakumo paksa Chika kahwin dengan dia dan layan gadis tu macam isteri.Yang pelik lagi tu, katanya dia tak boleh hidup kalau tak cium Chika. Apa maksudnya?!!Terimalah kisah cinta berbunga-bunga dipenuhi semanis gula! ❤️ Maklumat lanjut
ASAL: RM12.00

SEKARANG: RM 12.00 (-0%)

AHLI: RM 10.80 (-10%)

Oleh Takahiro Kawamoto
Kenal ke siapa jiran-jiran korang...?Maeda Chika dan Kobori Sana pindah ke apartmen di kawasan pinggir bandar sebab nak sambung belajar dan mula bekerja. Tapi satu per satu insiden pelik berlaku di situ...Kisam seram saspens menggamit perasaan seolah-olah 'ada sesuatu kat sebelah'. Pasti buat pembaca meremang bulu roma! Maklumat lanjut
ASAL: RM12.00

SEKARANG: RM 12.00 (-0%)

AHLI: RM 10.80 (-10%)

Oleh Rei Izawa
Cinta Rahsia Bermula di Kampung Onsen! Sebut Je Umeyama Onsen*, pasti semua orang kenal Destinasi pelancongan terkenal yang sentiasa dikunjungi ramai.Anak perempuan pemilik sebuah hotel bernama Serena dan tuan muda ryokan"* Kazuma dah lama bermusuhan, Pantang jumpa. mesti bergaduh.Tapi dalam diam rupa-rupanya cinta dah bertaut. Kisah romantik komedi penuh cabaran dan. .- Kolam air panas! Maklumat lanjut
ASAL: RM12.00

SEKARANG: RM 12.00 (-0%)

AHLI: RM 10.80 (-10%)

Oleh Veon/Vezill
Pasukan X-VENTURE mengesyaki kejadian mistik yang berlaku di Sekolah Rendah Stowell ada kaitan dengan makhluk asing. Mereka turut menyamar sebagai murid sekolah itu demi merungkai persoalan. Patung yang bergerak sendiri, objek yang terapung di udara... semuanya ada hubung kait dengan seorang guru lelaki aneh. Sedang mereka menyiasat, ada pasukan lain turut menyiasat kes yang sama! Adakah mereka kawan atau lawan? Maklumat lanjut
ASAL: RM12.00

SEKARANG: RM 12.00 (-0%)

AHLI: RM 10.80 (-10%)

Oleh TadaTada
DAPATKAN SEMULA ASET KESATUAN YANG DICURI! Semasa misi pencarian dokumen Kesatuan Pengembara yang dicuri, Alex dan Midnight Belle menuju ke Mongolia untuk mendapatkan tinggalan khazanah nenek moyangnya. Khazanah itu ada seruling magis yang mampu menghidupkan orang mati! Tetapi mereka pula diserang musuh yang menggunakan seruling magis itu. Maklumat lanjut
ASAL: RM12.00

SEKARANG: RM 12.00 (-0%)

AHLI: RM 10.80 (-10%)

Oleh 文煌 , 周文杰
马修为了能完全操控艾比安手臂而来到这里,同时雪山里有个外星人则悬赏黄金寻找一个失踪多年的朋友,许多人纷纷前来参加,当中还包括万兽队的大勇敢大飞。原本以为只是一般的寻人任务,结果却发现雪山里怪物横行…… Maklumat lanjut
ASAL: RM12.00

SEKARANG: RM 10.00 (-17%)

AHLI: RM 10.00 (-17%)

Oleh 黄庆荣
随着铁一刚等人成功跻身四强,空手道校际比赛也来到了白热化阶段。为了夺得本届冠军,四人在赛场上都使尽浑身解数,而铁一刚更是破天荒使出了“气势”!高手之间的对决,究竟谁才能脱颖而出?铁一刚的气势幻像又是什么呢? Maklumat lanjut
ASAL: RM15.00

SEKARANG: RM 15.00 (-0%)

AHLI: RM 13.50 (-10%)

Oleh 刘怡廷
一年级学生特别好动,爱乱跑又争先恐后买午餐,常常造成混乱。佑敏老师教导大家礼让的重要性,并计划送出奖品给最有礼让精神的同学。认真又懂事的希平,和视希平为眼中钉的莎莎都以此为目标。两人在待人处事方面的价值观相差很远,最后到底谁会胜出呢? Maklumat lanjut
ASAL: RM12.00

SEKARANG: RM 12.00 (-0%)

AHLI: RM 10.80 (-10%)

Oleh 黄媺惋
吸血鬼?不是吧?世界上真有吸血鬼这种生物,她遇上的竟然还是个王子? 好吧好吧,她接受事实。反正只要她敬而远之,不主动招惹他,他应该不会对她怎样的……不对!她只是想找好一点的地方实习,怎么他就成了她的顶头上司?而且,才见过区区几面,为啥他对她的喜好如此了解? 作为“先知”,她算是尝到了深刻的挫败感。殊不知,早在她挑上那条海 Maklumat lanjut
ASAL: RM20.00

SEKARANG: RM 20.00 (-0%)

AHLI: RM 18.00 (-10%)

Oleh Ryan
查尔斯来到肯尼亚加入野生动物护林员部队,和弗朗索瓦一同打击偷猎者集团,却在一起任务出巡中遭到恶意报复而身受重伤。正当他差点成为饥饿鬣狗群的食物时,大飞出现了!可为了让两人都能存活下来,大飞再一次在查尔斯面前对动物下手…… Maklumat lanjut
ASAL: RM12.00

SEKARANG: RM 12.00 (-0%)

AHLI: RM 10.80 (-10%)

Oleh Kaoru
Demi menenangkan pelajar Akademi Momos yang runsing memikirkan krisis kewangan mereka, ahli-ahli MPP menganjurkan sebuah konsert menggunakan dana daripada keluarga Shao Long. Tetapi apabila Putera Albert terpaksa pulang untuk melawat mentornya yang sakit, MPP kekurangan ahli pula. Mampukah Alex dan rakan-rakan menganjurkan konsert tersebut dengan jayanya? Maklumat lanjut
ASAL: RM12.00

SEKARANG: RM 12.00 (-0%)

AHLI: RM 10.80 (-10%)

Oleh Oga
Komik seram bikin memang & jantung berdegup kencang. Pasti menggigil ketakutan. Siri 'Aku Dengar Kat' membuatkan suasana tegang & badan kejung!Terpegun bila masuk kelas seni. Setiap sudut dihiasi macam-macam karya kreatif. Ada arca, lukisan potret, pemandangan dan abstrak.Tapi pernah tak korang terbayang berlaku kejadian seram dan ngeri kat kelas ni? Diancam terperangkap dalam potret atau mungkin ada lukisan bernyawa.Jangan leka... korang mungkin diperhatikan! Maklumat lanjut
ASAL: RM12.00

SEKARANG: RM 12.00 (-0%)

AHLI: RM 10.80 (-10%)

Oleh Nishiki
Alahai... comelnya Meow dengan Nini ni. Rasa nak picit-picit je. Yang pasti Jilid 11 semakin havoc dengan gelagat si kucing! Ada yang terlebih bijak. Ada juga yang boleh baca fikiran manusia. Sebab tulah tuan kucing tak boleh berpisah lama-lama dengan anak bulusnya. Tabik spring & keep it up buat korang pencinta haiwan. Maklumat lanjut
ASAL: RM10.00

SEKARANG: RM 10.00 (-0%)

AHLI: RM 9.00 (-10%)

Oleh Xeno
Pasukan X-VENTURE berpecah dua kumpulan untuk menghentikan perlawanan haiwan. Orang yang dikatakan lawan terkuat Dr Darwin berada di atas kapal dengan motif tidak diketahui. Pasukan Louis telah ditangkap dan Pasukan Jake pula terserempak dengan seorang penumpang. Bagaimana mereka atasi situasi ini? Maklumat lanjut
ASAL: RM12.00

SEKARANG: RM 12.00 (-0%)

AHLI: RM 10.80 (-10%)

Oleh Clay
Loius, anak orang kaya dari Millisand City telah menenui unikorn dari dunia lain ketika menyelamatkan seorang lelaki tua.Sementara itu, pemburu naga menerima maklumat puak biawak melakukan kekecohan di bandar itu. Mereka memulakan siasatan dan apakah yang akan mereka temui di sana? Maklumat lanjut
ASAL: RM12.00

SEKARANG: RM 12.00 (-0%)

AHLI: RM 10.80 (-10%)

Oleh Oga
The culprit behind the FL group scam are still at large. Then, Parry starts receiving taunting calls from his father's murderer, and the police are targeted by a spate of terrorist attacks... Maklumat lanjut
ASAL: RM12.00

SEKARANG: RM 12.00 (-0%)

AHLI: RM 10.80 (-10%)

Oleh Kei Itoi
Tak ada siapa tahu Honoko anak salah seorang anggota band Hana to Hoho. Tapi sejak ditugaskan mengemas rak buku di pusat sumber bersama Yahiro, pelajar baru yang juga peminat tegar band ayahnya... segala tentang Honoko bukan rahsia lagi.Lama-kelamaannya hubungan diorang semakin rapat.Setiap hari dipenuhi aktiviti 'berborak' dalam buku nota.Cuma... ada satu perkara buat Honoko gelisah.Apa agaknya?Terimalah kisah cinta remaja menyentuh jiwa! Maklumat lanjut
ASAL: RM12.00

SEKARANG: RM 12.00 (-0%)

AHLI: RM 10.80 (-10%)

Oleh Oga
Dalang di sebalik jenayah penipuan komersial FL Group masih diburu pihak polis. Ketika cuba menyempurnakan kes tersebut, Parry menerima panggilan misteri daripada pembunuh ayahnya!Tidak lama kemudian, Parry menerima pula ugutan malah serangan yang boleh membahayakan nyawanya serta seluruh isi ibu pejabat polis. Siapakah penjenayah ini? Dan... siapakah pembunuh ayah Parry?Satu per satu persoalan diselesaikan dalam jilid 5 'Siri Barisan Hadapan'! Maklumat lanjut
ASAL: RM12.00

SEKARANG: RM 12.00 (-0%)

AHLI: RM 10.80 (-10%)

Oleh Nishiki
Siapa tak kenal Myra? Gadis pendiam yang tak pernah lekang dengan pelitup muka. Dan mungkin tiada siapa tahu dia bersuara lunak.Tapi disebabkan faktor tak dapat dielakkan, dia tidak dapat menyanyi depan khayalak. Tak pasti apa puncanya.Di bawah bimbingan guru muzik dan Deni yang terkenal dengan kenakalannya, mereka cuba membantu kembalikan keyakinan Myra supaya boleh menyanyi penuh semangat.Mampukah Deni yang jadi musuh pelajar perempuan sempurnakan misinya? Maklumat lanjut
ASAL: RM12.00

SEKARANG: RM 12.00 (-0%)

AHLI: RM 10.80 (-10%)

Oleh Mako Fukunaga
Banjir gema! Permainan paling seram yang digelar 'kematian' dah mula!Kehidupan normal. Tulah pintu masuk dunia penuh ketakutan. Tak ada siapa dapat lari bila dah libatkan diri...Kompilasi enam kisah seriau hebat. Maklumat lanjut
ASAL: RM12.00

SEKARANG: RM 12.00 (-0%)

AHLI: RM 10.80 (-10%)

Oleh Neko
In the Magic Kingdom, riding on magic broomsticks, is normal, but that doesn't mean there are no rules. If people flew however they wanted, there would be chaos! Join Joni, Emilia, and Mia as they learn how to navigate traffic safely. Maklumat lanjut
ASAL: RM12.00

SEKARANG: RM 12.00 (-0%)

AHLI: RM 10.80 (-10%)

Oleh Kaoru
All Andrey Pocket, aka Pockey, wants is to make friends. Instead, he is bullied and made fun of by his classmates. While trying to help Pockey, Joni, Emilia, and Mia unexpectedly find out that his biggest bully is... Noel? How will Mr. Forest solve this problem? Maklumat lanjut
ASAL: RM12.00

SEKARANG: RM 9.60 (-20%)

AHLI: RM 9.60 (-20%)

Oleh Neko
Dalam Dunia Magik, menaiki penyapu terbang itu normal, tetapi bukan bermakna tiada peraturan. Jika semua orang terbang sesuka hati, tentu berlaku kemalangan! Ikuti Joni, Emilia dan Mia belajar tentang keselamatan trafik. Maklumat lanjut
ASAL: RM12.00

SEKARANG: RM 12.00 (-0%)

AHLI: RM 10.80 (-10%)

Oleh Xanseviera
Bawa bekal sendiri ke sekolah lebih menjimatkan dan berkhasiat. Lebih baik lagi jika dapat sediakan juga untuk kawan yang dalam kesulitan. Ikuti Zulaikha dan kawan-kawan buat bento cantik, belajar cara penjagaan kulit, ketahui langkah-langkah untuk elakkan kebakaran di rumah, tengok biri-biri di Cameron Highlands dan banyak lagi dalam jilid terbaharu ini! Maklumat lanjut
ASAL: RM12.00

SEKARANG: RM 12.00 (-0%)

AHLI: RM 10.80 (-10%)

Oleh Zint
Krez dan Mick ada satu misi penting antara hidup atau mati. Cari latar belakang Vax! Susah betullah nak tahu sejarah hidup mamat seorang ni.Haih~Okeylah. Jom jalan-jalan naik kereta baru.Eh, kenapa Vax tak ada sekali?Ini boleh mendatangkan marah si kaki metal tu!Huwarghh!!!Dengar cerita reunion tak terjangka pun ada. Budak kepala merah? Hah, reunion dengan universe mana pulak ni?!!Hehehe~Jilid ke-6 lebih gempak + terbaik untuk korang! Maklumat lanjut
ASAL: RM12.00

SEKARANG: RM 12.00 (-0%)

AHLI: RM 10.80 (-10%)

Oleh Yu Kadono
Kemaruk game cinta 'aku tak dapat mengurat dia?!!Siapa tak kenal Yazaki Sakura? Pelajar playboy popular kat sekolah dan nampak cool dalam setiap tingkah. Suatu hari, muncul seorang gadis naif pencinta karate yang obsesi dengan abang sendiri. Agak-agaknya... gadis ni terjerumus dalam perangkap Yazaki tak? Maklumat lanjut
ASAL: RM12.00

SEKARANG: RM 12.00 (-0%)

AHLI: RM 10.80 (-10%)

Oleh Oga
In order to bring down a drug cartel, the special provisional unit is assigned to provide assistance for the Narcotics Criminal Investigation Department. But will Parry's misstep start this joint operation off on the wrong foot? Maklumat lanjut
ASAL: RM12.00

SEKARANG: RM 12.00 (-0%)

AHLI: RM 10.80 (-10%)

Oleh Veon/Vezill
Paying the ultimate price, Cain ensures Rain emerges triumphant with the Earth's only hope, one that is sorely needed as the recovered Rorotti puts his master plan into action! Surely a single Exobot cannot turn the tide of battle against the arrayed armies of Munar? Oh, no! Without allies, Earth's fate is sealed, or is it?! With the disparate defenders of our little blue-green planet pulling out all the stops, who wins and who loses in the showdown of showdowns; THE EMPEROR' Maklumat lanjut
ASAL: RM12.00

SEKARANG: RM 12.00 (-0%)

AHLI: RM 10.80 (-10%)

Oleh Yuka Nakajima & Lain-lain
Kompilasi kisah seram meremang!Merangkumi cerita berbeza di luar jangkaan; kisah gadis bertemu 'bidadari', gadis terkurung dalam rumah agam, game maya yang real, patung beruang pembunuh dan banyak lagi.Terimalah tujuh kisah merinding bakal buat korang serba tak kena! Maklumat lanjut
ASAL: RM12.00

SEKARANG: RM 12.00 (-0%)

AHLI: RM 10.80 (-10%)

Oleh Rino Mizuho
Siapa tak kenal Aikawa Shokora, pembuat coklat boleh tunaikan hajat? Sebagai bayaran, dia akan ambil sesuatu paling penting milik pelanggan. Hari ini pun ada yang datang kedai 'Chocolat Noir' sebab tertarik dengan aroma manis coklat. Sudah pasti ada sesuatu yang dihajati.Suka dan sanggup galas tugasan diamanahkan demi Akademi Seihyou. Bukan saja melibatkan akademi, malah hostel. Begitulah sikap terpuji Ai, pelajar menengah perempuan yang juga dikehendaki memantau murid junior Maklumat lanjut
ASAL: RM18.00

SEKARANG: RM 18.00 (-0%)

AHLI: RM 16.20 (-10%)

Oleh Akatsuki
Cinta diulit keindahan dan mendamaikan pasti jadi dambaan setiap gadis. Begitu juga dengan Sachi. Malangnya hidup dia berubah tiba-tiba dirasuk makhluk kaii!Untuk halau makhluk tu, Sachi terpaksa dikawal kembar Magami yang tampan dan terkenal kat sekolah.Si abang bernama Kurono, cool dan tapi suka memaksa. Adiknya Mashiro, peramah dan suka bergaul. Apa jadi dengan kisah hidup Sachi yang tak boleh lari dari dua beradik ni? Maklumat lanjut
ASAL: RM12.00

SEKARANG: RM 12.00 (-0%)

AHLI: RM 10.80 (-10%)

Oleh Takasi
Zzz... Zzz... macam manalah misi takluk dunia nak menjadi kalau masing-masing suka sangat layan mata?Tak reti bercakap tak jadi masalah. Bab tidur ni susah sikit nak dibuat berunding. Jadi jorang rasa apa pulak plan Lion, Rocky dan Elastien kali ni?Apa lagi? Jom kita perhati tiga miau perasan bagus karya Takasi yang berangan nak jadi taiko ni! Maklumat lanjut
ASAL: RM12.00

SEKARANG: RM 12.00 (-0%)

AHLI: RM 10.80 (-10%)

Oleh Foong Zin Yi
Mendengar suara saja hati sudah terpaut. Yang pasti Andre telah jatuh cinta dengan kemerduan suara yang berkumandang melalui corong speaker radio sekolah yang digelarnya Dewi. Ketika mencari Dewi, dia bertemui dengan Emily.Bagai anjing dengan kucing, begitulah hubungan unik antara Andre dan Emily sejak insiden itu. Ada saja perkara yang buat diorang bertengkar. Andre, Emily dan Dewi... apa rahsia antara diorang? Siapakah dulu yang akan menemui cinta sejati? Maklumat lanjut
ASAL: RM18.00

SEKARANG: RM 18.00 (-0%)

AHLI: RM 16.20 (-10%)

Oleh Kieraeinz
Aiman dan abang sepupunya, Luqman dikurniakan 'anugerah' tidak dimiliki semua orang; hijab pandangan terbuka. Walau berkongsi kelebihan sama, namun penerimaan keduanya cukup berbeza. "Mana Aiman, tok? Dia ni memang melampaulah. Baru je Luq jumpa 'benda tu' depan rumah. Ni mesti kerja dia."Kehadiran Wardina menambah konflik. Di saat Aiman ingin membantu Wardina yang kehilangan identiti, Luqman pula melarang sekeras-kerasnya. Baginya makhluk halus penuh muslihat.Adakah semua Maklumat lanjut
ASAL: RM18.00

SEKARANG: RM 18.00 (-0%)

AHLI: RM 16.20 (-10%)

Oleh 蓝国清
瞬间让你起鸡皮疙瘩的恐怖漫画、心跳加速的惊悚小说、不寒而栗的99%真实档案、《听说》系列令你处于诡异的气氛下,无路可逃…… 白天的操场是大家挥洒汗水的地方,然而到了夜深人静的时候,或许就是另一类“人”的专用场地了。即使只是跟朋友在操场闲聊散步,也要注意聊天内容哦!万一将“它们”吸引了过来,到时还能活着离开操场吗?这可是谁也 Maklumat lanjut
ASAL: RM12.00

SEKARANG: RM 12.00 (-0%)

AHLI: RM 10.80 (-10%)

Oleh 黄庆荣
赛场惊现“神之手”! 一刚惨遭算计,胜负已成定局? 空手道校际比赛正式拉开序幕,然而这时却传来高中组六大天王之一——吴建仁退赛的消息。另一边,在赛场上的铁一刚终遇劲敌,为了战胜对手,他竟使出一击必杀绝技……本届赛事高手如云,缺乏正式比赛经验的铁一刚,究竟是否能过五关斩六将,顺利晋级呢? Maklumat lanjut
ASAL: RM15.00

SEKARANG: RM 15.00 (-0%)

AHLI: RM 13.50 (-10%)

Oleh 刘怡廷
莫莫西男子学院即将举办一场演奏会,以重燃学生们对学校的信心。少龙家族集团负责出资,学生会则负责承办这场演奏会,但他们面临人手短缺的问题。这时,英国的阿伯特王子的恩师昏倒入院,阿伯特王子唯有回国一趟。到底小亚历和王子们该如何解决困难,办好这张演奏会? Maklumat lanjut
ASAL: RM12.00

SEKARANG: RM 9.60 (-20%)

AHLI: RM 9.60 (-20%)

1-1815 of 1815

Page:
  1. 1
  2. 2
  3. 3
  4. 4
  5. 5
*

Back to Top