Hot Picks
Hot Picks
0

Jumlah 0produk dalam troli anda. ×

Anda tidak mempunyai item di troli pembelian anda.

' Komik gempak starz 'Dijumpai 2057 Produk Berkaitan
Oleh Oga
When an unusual rash of anthrax infections breaks out in the city, bioterrorism is suspected. The Special Provisional Unit is assigned to join the investigation, and find that the outbreak may be linked to the cancellation of a development project… Maklumat lanjut
ASAL: RM14.00

SEKARANG: RM 14.00 (-0%)

AHLI: RM 12.60 (-10%)

Out of stock

Oleh Black Ink Team
When pro-animal extremists show up in Africa with their feral agenda, it's up to Jake, Louis, and the Primal Power Patrol to put a stop to it! A deadly dose of deja vu has our heroes asking if this the Beastmaster's beastly legacy? Or is there another?! Why does the strange smoke spark savagery? When Kwame risks himself to aid Tazen, all seems lost, but who is the gifted girl? When the dust settles, what will the world look like in the aftermath of the HOOVES OF IRON?! Maklumat lanjut
ASAL: RM14.00

SEKARANG: RM 14.00 (-0%)

AHLI: RM 12.60 (-10%)

Out of stock

Oleh Candy Factory
Oh, no! Joni can't stop sneezing! Why? Because her nose is sensitive to dust. Once she comes into contact with dust, she will sneeze continuously. In order to stop sneezing, she must make sure her environment is clean, but can she do it? Maklumat lanjut
ASAL: RM12.00

SEKARANG: RM 12.00 (-0%)

AHLI: RM 10.80 (-10%)

Oleh King Kong
Honour Above Glory! Justin transfers to Pine Hill Secondary School after living in the rainforest with his grandfather for most of his life. Trained in karate from a very young age, Justin has outstanding skills far surpassing those of his peers - but when he accidentally joins Pine Hill's Third Karate Club, he is in for an eye-opening introduction to the world of competitive Karate! Maklumat lanjut
ASAL: RM14.00

SEKARANG: RM 14.00 (-0%)

AHLI: RM 12.60 (-10%)

Oleh Nicole Bibi
Kecoh Kat Padang Komik seram bikin memang & jantung berdegup kencang. Pasti menggigil ketakutan. Siri 'Aku Dengar Kat' membuatkan suasana tegang & badan kejung! Pada waktu siang, padang jadi tempat rekreasi. Tetapi bila waktu malam sunyi sepi. ia mungkin jadi tempat khas yang 'orang lain' guna. Walaupun sekadar berjoging, korang kenalah hati-hati. Jangan sampai diorang sergah korang nanti. Nanti kecoh semua orang kat padang! Maklumat lanjut
ASAL: RM12.00

SEKARANG: RM 12.00 (-0%)

AHLI: RM 10.80 (-10%)

Out of stock

Oleh Fuji
Fastival Tradisi · Sambutan Kebudayaan Seluruh Dunia Fakta menarik untuk dipelajari dalam sekelip mata! Festival seluruh dunia dalam satu buku! Orang di India menagis semasa tahun baru? Hari April Fool di Scotland disambut dua hari? Maklumat lanjut
ASAL: RM15.00

SEKARANG: RM 15.00 (-0%)

AHLI: RM 13.50 (-10%)

Out of stock

Oleh Candy Factory
Banteras Buli Ada seorang murid baru di akademi. Orangnya tinggi, kacak dan nampak bergaya, tetapi sebenarnya sangat penakut. Apabila hal ini diketahui, ketua kelas mula menyebarkan khabar angin dan mengusik untuk mewujudkan konflik antara murid itu dan Adam. Bagaimana Joni, Emilia dan Mia dapat membantu murid tersebut? Maklumat lanjut
ASAL: RM14.00

SEKARANG: RM 14.00 (-0%)

AHLI: RM 12.60 (-10%)

Out of stock

Oleh Clay
When Evil Rears Its Ugly Head, What Form Will Good Take To Give Battle? At last, The Seekers learn of the mysterious Black Mage and his Trigazi truth! Soon, our heroes find themselves alongside Dar'Wyn's erstwhile liege lass and her scarlet spellcaster as they seek to return his stolen heart! Persevering in the face of mounting peril, their quest to enter the royal mausoleum faces ignominious failure as a dauntless defender steps forth! What does Dar'Wyn have to do with a de Maklumat lanjut
ASAL: RM14.00

SEKARANG: RM 14.00 (-0%)

AHLI: RM 12.60 (-10%)

Oleh Rino Mizuho
Coklat Mistik Pure Heart Chocolate Apa dah jadi? Tiba-tiba je budak lelaki pujaan berubah perangai sebelum Hari Valentine? Extra Dark Chocolate Ada budak perempuan dibuli kawan sekelas. Dia dah tak tahan diperlaku begitu. Nak tahu apa hajat dia? Chocolate Financier Sinar harapan tiba-tiba muncul depan seorang gadis sunyi. Tapi adakah sinar akan terus menyinari atau sebaliknya? Rose Macaron Shokora dan Kakao tercampak ke masa silam oleh kuasa magis. Kat sana diorang merung Maklumat lanjut
ASAL: RM15.00

SEKARANG: RM 15.00 (-0%)

AHLI: RM 13.50 (-10%)

Out of stock

Oleh Nizam Bachok
Dihambat beralahan serakah duniawi sampai sanggup ketepikan hakam. Ditemani 'Si Botak' kononnya boleh tebalkan poket. Tepis hukum agama demi keterlanjuran nafsu. Adakah ini yang dicari? Adakah ini menggembirakan? Tapi... Sampai bila harus ditelan semua? Hingga Si Botak makan tuan? Lima kisah 'Langgam Si Toyol' pasti bikin gulana! Maklumat lanjut
ASAL: RM12.00

SEKARANG: RM 12.00 (-0%)

AHLI: RM 10.80 (-10%)

Out of stock

Oleh Nishiki
Alololo... banyak akal betullah si kucing ni. Ada je telatah yang tak terjangkau dek akal. Tapi ada juga yang logik dan boleh dijadikan tip. Yalah... kehadiran si Meow dan kawan-kawannya pasti menggembirakan hari-hari korang. Kita bahagiakan diri layan komik comel ni! Maklumat lanjut
ASAL: RM12.00

SEKARANG: RM 12.00 (-0%)

AHLI: RM 10.80 (-10%)

Out of stock

Oleh Candy Factory
Julian dan Sean menjadi kawan rapat semasa di universiti, tetapi sebelum itu mereka sudah saling mengenali. Mereka pernah menjadi kawan sekelas semasa di sekolah menengah sebelum Sean berpindah sekolah. Ketika itu Julian dalam fasa memberontak dan menentang semua orang. Apa sebenarnya terjadi antara Julian dan Sean? Joni sangat ingin tahu. Adakah Joni dapat mengorek rahsia itu? Maklumat lanjut
ASAL: RM14.00

SEKARANG: RM 14.00 (-0%)

AHLI: RM 12.60 (-10%)

Out of stock

Oleh Kaori AYA
Gadis sekolah tinggi bernama HARU diterima bekerja di HOSTEL menempatkan ahli KELAB BOLA TAMPAR LELAKI. Dia tak perlu fikir apa-apa sebab bilik dan serigala keperluan asas telah disediakan. Kerja ni sebenarnya dah lama jadi IMPIAN HARU. Bolehlah dia guna SKIL MEMASAK yang ada. Tapi kenapa kehadirannya jadi PERTIKAIAN pula...? Rencah apa agaknya HARU GUNA yang bakal MEMBAHANG semua orang NANTI? Terimalah karya mangaka Kaori Aya yang sarat dengan pelbagai keenakan! Kandunga Maklumat lanjut
ASAL: RM12.00

SEKARANG: RM 12.00 (-0%)

AHLI: RM 10.80 (-10%)

Oleh Xanseviera
Ini kali pertama Zulaikha tengok pasukan sorak sekolah beraksi! Nampaknya mereka bersedia untuk menyertai pertandingan sorak. Eh, bersorak bukan pegang pom-pom saja ke? Wah, siap ada aksi akrobatik?! Malik yang pendiam ada bakat tersembunyi. Angela yang serba boleh pula ada... kelemahan? Banyak lagi kisah menarik dalam jilid terbaharu ini! #Cheerleading #BakatTersembunyi #Fobia #MuziumHantu #Workaholic #RajaTrivia #YakinDiri #BestFriendsForever Maklumat lanjut
ASAL: RM14.00

SEKARANG: RM 14.00 (-0%)

AHLI: RM 12.60 (-10%)

Oleh Clay
Saat kejahatan mula muncul, adakah kebaikan mampu memeranginya? Selepas beberapa pengembaraan,akhirnya pemburu naga bertemu Dar'Wyn dan mengetahui sejarah silam dengan Trigazi. Permaisuri Leona dan Mavra berjanji membantu untuk mendapatkan kembali jantung yang diambil Raja Cyclops! Selepas mengharungi pelbagai rintangan, wira kita berada di hadapan makam raja tetapi dihalang oleh pertahanan yang hebat! Apa kaitan Dar'Wyn dengan raja yang sudah mati? Bagaimana wira-wira ini d Maklumat lanjut
ASAL: RM14.00

SEKARANG: RM 14.00 (-0%)

AHLI: RM 12.60 (-10%)

Oleh Air Team
Will A United Offensive End The Renegade's Ibyon Initiative Indefinitely? Uncovering another secret Ibyon sanctum, Matthew's unrelenting quest for superiority is dealt a major blow when it yields nothing! Beset by dreadful defenders intent on punishing his ambition, he is forced to retret! Taking refuge nearby, the residents' decency forces him to reassess his anti-human outlook! With the X-Venturers and Adventurers closing in on their quarry, they must answer one crucial qu Maklumat lanjut
ASAL: RM14.00

SEKARANG: RM 14.00 (-0%)

AHLI: RM 12.60 (-10%)

Out of stock

Oleh King Kong
A Traitor In Their Midst? A New Challenger Appears! Justin is selected to represent Pine Hill at an upcoming interschool Karate tournament. Meanwhile, the arrival of a talented but aggressive transfer student threatens the future of the 3rd Karate Club... Maklumat lanjut
ASAL: RM12.00

SEKARANG: RM 12.00 (-0%)

AHLI: RM 10.80 (-10%)

Out of stock

Oleh Candy Factory
Prince Albert of England, who never puts on any airs, always takes the initiative to care for others. One day, he is infected by an unknown virus and falls into a coma! Will Prince Albert be able to recover from the infection and wake up? How will Alex and the other Princes help him defeat his invisible enemies? Maklumat lanjut
ASAL: RM12.00

SEKARANG: RM 12.00 (-0%)

AHLI: RM 10.80 (-10%)

Oleh Yuki SHIBAMIYA
Puteri Cahaya, puteri paling cantik di negara Bulan telah dijatuhkan hukuman turun ke dunia manusia selepas menetapkan syarat mustahil kepada sesiapa yang melamarnya! Di dunia manusia, lelaki bernama Asahi telah selamatkan sang puteri dari penculikan. Bila bersama Asahi, dia tertarik dengan sifat baik hati lelaki tu namun hari untuk kembali ke Bulan semakin hampir. Apa yang perlu puteri buat ni? Terimalah kompilasi yang mengandungi kisah-kisah mencuit hati dan menghangatka Maklumat lanjut
ASAL: RM12.00

SEKARANG: RM 12.00 (-0%)

AHLI: RM 10.80 (-10%)

Oleh Solar Team
Menjadi Yang Terbaik! Alex Lindungi Crowbone! Semasa Cik Crowbone bekerjasama dengan Alex, masa lalunya kembali menghantui. Pemburu terkemuka yang diupah bekas 'penyeksanya' iaitu anak lelaki tunggal presiden persatuan itu sedang memburunya! Oleh kerana Alex enggan tunduk kepada tekanan untuk menyerahkan ahli baharunya... Alex meninggalkan Kesatuan Pengembara Dunia! Maklumat lanjut
ASAL: RM14.00

SEKARANG: RM 14.00 (-0%)

AHLI: RM 12.60 (-10%)

Oleh King Kong
Ted Seorang Pembelot? Lelaki Misteri Datang Mencabar Di Dojo! Justin pernah beradu dengan seorang karate-ka hebat, Mo Di ketika latihan khas di Gunung Hantu. Dia juga tahu mengapa nama Kelab Karate Daini 'lenyap' dari mulut Pak Cik Snowtop. Justin dan murid lain dipilih menyertai pertandingan karate antara sekolah yang akan datang. Tapi seorang karate-ka misteri tiba-tiba muncul untuk mencabar dan memaksa mereka menarik diri dari pertandingan tersebut. Siapakah dia? Maklumat lanjut
ASAL: RM14.00

SEKARANG: RM 14.00 (-0%)

AHLI: RM 12.60 (-10%)

Oleh Air Team
Di Sebalik Kegelapan Malam, Ada Misteri Tersembunyi Di Sebuah Kota. Apakah Yang Perlu Dirungkai? Dalam pengembaraan mencari sel IBYon, Matthew terjumpa sebuah lagi makmal penyelidikan di kawasan pergunungan. Namun dia diserang makhluk asing yang membawanya ke sebuah kota secara tidak sengaja. Peduduk kota melayannya dengan baik, namun dia keliru dan mempertikaikan layanan yang diterima. Dalam masa sama, Matthew diburu pasukan wakil negara yang diarahkan untuk menangkapnya. M Maklumat lanjut
ASAL: RM14.00

SEKARANG: RM 14.00 (-0%)

AHLI: RM 12.60 (-10%)

Oleh Candy Factory
For some reason, Pockey can't seem to make friends in real life, so imagine how thrilled he is when a person he meets online is willing to chat with him! Pockey grows close tho this person, but Candy JEM is worried that his new friend may be fraudster. So, the girls approach Noel for help. At the same time, Pockey keeps turning up with inexplicable injuries. What's going on? Maklumat lanjut
ASAL: RM12.00

SEKARANG: RM 12.00 (-0%)

AHLI: RM 10.80 (-10%)

Oleh Solar Team
BECOMING THE BEST! TEAMING UP WITH THE ENEMY! Alex hires Jackal to help deal with the formidable Miss Crowbone, who inevitably shows up while the team searches for clues to lift Lulu's curse. This time, the team manages to learn more about their enemy and discovers a way to undo the curse - defeat the deadly Valkyrie! Because the Valkyrie proves too strong an opponent, Alex invites Miss Crowbone to bring down the Valkyrie together! Maklumat lanjut
ASAL: RM12.00

SEKARANG: RM 12.00 (-0%)

AHLI: RM 10.80 (-10%)

Oleh Air Team
Asked to Withdraw Themselves From The Bureau, But Why? Grappling with a cryptic request, our heroes scour the world in search of the secretive scientist's secluded sanctum! At a loss as to where to begin, Rain, Sean, Stone, and Jake ponder Director Michio's advice, wondering if an elusive truth lies at the core of the old man's words! Focusing on sites of bizarre biological breakthroughs, they boldly go where they've never been, to where an elusive mutant lies in wait! All t Maklumat lanjut
ASAL: RM12.00

SEKARANG: RM 12.00 (-0%)

AHLI: RM 10.80 (-10%)

Oleh Yuki SHIWASU
Julia ternampak kelibat wanita mengerikan. Tetapi papa dan mama tak percaya. Bagi diorang, emosi Julia tak stabil dan ia perkara biasa dihadapi pesakit yang baru menjalani pembedahan jantung macam Julia. Masalahnya kelibat itu selalu muncul dan hampir ragut nyawa Julia. Kelibat siapa agaknya? Adakah diorang ada pertalian yang Julia sendiri tak tahu? Ayuh kita bongkar kelibat wanita tersebut dalam siri ‘Black Rose' kali ni! Kandungan: RAHSIA GADIS KONGSI JANTUNG PATUNG BU Maklumat lanjut
ASAL: RM12.00

SEKARANG: RM 12.00 (-0%)

AHLI: RM 10.80 (-10%)

Oleh Dreamer
Leona adalah pengawas yang sangat tegas kat sekolah sampaikan semua orang tak sukakannya. Suatu hari, dia ternampak jelmaan hitam seorang gadis. Yang anehnya jelmaan tu seolah-olah sengaja nak kenakan dia. Sejak tu, berlaku beberapa insiden misteri hingga Leona dipersalahkan dan didenda cikgu. Kerana tidak tahan, Leona nekad mencari identiti gadis tu. Apakah tujuan 'dia' datang menjelma dalam hidup Leona? Rungkai misteri hitam dalam siri 'Black Rose'! Maklumat lanjut
ASAL: RM12.00

SEKARANG: RM 12.00 (-0%)

AHLI: RM 10.80 (-10%)

Oleh Oga
Wabak antraks luar biasa telah mencetuskan panik dalam kalangan masyarakat. Selepas siasatan dijalankan, polis mengesyaki wabak itu berkemungkinan serangan pengganas. Namun petunjuk untuk membuktikan spekulasi itu perlu digali. Dengan bantuan Unit Khas Sementara, mereka mendapati wabak itu berkaitan dengan satu projek yang dibatalkan. Kemunculan dua orang misteri bertopeng gagak juga menimbulkan tanda tanya. Bongkar semua persoalan dalam jilid ke-8 ini! Maklumat lanjut
ASAL: RM14.00

SEKARANG: RM 14.00 (-0%)

AHLI: RM 12.60 (-10%)

Oleh 维珊灵异
瞬间让你起鸡皮疙瘩的恐怖漫画、心跳加速的惊悚小说、不寒而栗的99%真实档案、《听说》系列令你处于诡异的气氛下,无路可逃…… 韩国的恐怖电影一直都受到好评,不仅冲击观众的视觉,电影的叙事手法营造身临其境的体验,让观众尖叫连连。这些电影这么成功的其中一个原因,是因为剧情注入了都市传说,甚至还有一些真人真事…… Maklumat lanjut
ASAL: RM12.00

SEKARANG: RM 12.00 (-0%)

AHLI: RM 10.80 (-10%)

Out of stock

Oleh
Buku ini mengajar adik - adik tentang cara - cara Rasulullah menjalankan ibadah dan amalan dalam kehidupan seharian Baginda. Buku ini juga lengkap dengan ilustrasi komik pesanan Rasulullah s.a.w dan kisah teladan. Setiap hadis bersumberkan daripada hadis sahih yang diriwayatkan oleh para periwayat hadis yang dipercayai. Selamat Membaca! Maklumat lanjut
ASAL: RM29.90

SEKARANG: RM 29.90 (-0%)

AHLI: RM 26.91 (-10%)

Oleh
BUKU AKTIVITI KANAK-KANAK Maklumat lanjut
ASAL: RM4.90

SEKARANG: RM 4.90 (-0%)

AHLI: RM 4.41 (-10%)

Out of stock

Oleh Mountain Top Studio
Bumi Afrika Yang Luas dan Liar! Charles bersemangat menyertai renjer hidupan liar bersama-sama Francois tetapi bertembung pula pemburu haram Kenya. Tidak semua berlaku seperti dirancang dan mungkin ini terlalu awal untuk Charles. Siapa lagi kalau bukan Jason yang muncul di saat akhir sebelum Charles menjadi mangsa dubuk! Bagaimanakah mereka keluar tanpa cedera menentang pemangsa kelaparan? Maklumat lanjut
ASAL: RM12.00

SEKARANG: RM 12.00 (-0%)

AHLI: RM 10.80 (-10%)

Oleh Shiki Chitose
Koleksi cerita pendek Shiki CHITOSE! Jangan putus asa! 5 kisah tentang gadis mengejar cinta dan cita-cita! Hikaru lebih teruja membaca komik remaja dari hadapi realiti dunia cinta. Lebih mengejutkan mamat gengster dan tak cool langsung, Tatsumi jadi 'rakan tukar komik' lepas sekolah?!! Garapan kisah cinta buat hati berbunga-bunga! Dua kisah ekstra spin-off 'Gadis Penasihat Azfareo' di dalam! Kandungan: Lagak Gadis Lepas Sekolah Malam Dilema Hangatnya Cinta Langkah Cint Maklumat lanjut
ASAL: RM12.00

SEKARANG: RM 12.00 (-0%)

AHLI: RM 10.80 (-10%)

Oleh Candy Factory
Putera Albert dari Britain tidak pernah angkuh dan sentiasa peka dengan kebajikan orang lain. Suatu hari dia tiba-tiba pengsan. Mereka mendapati dia dijangkiti virus tidak dikenali dan koma! Mampukah Putera Albert pulih dan sedar semula? Bagaimana Alex serta putera lain boleh membantu dia tumpaskan musuh halimunan ini? Maklumat lanjut
ASAL: RM12.00

SEKARANG: RM 12.00 (-0%)

AHLI: RM 10.80 (-10%)

Oleh X探险特工故事团
动物是生物界数量庞大的一个物种,在我们的生活中随处可见,但我们真的了解它们吗?究竟谁是世上最古老的动物?谁的飞行能力最强?谁又是动物界里的大胃王呢?为了找出答案,大勇和队员们直接让这些动物们进行比拼,看看谁才是真正的动物之最! Maklumat lanjut
ASAL: RM14.00

SEKARANG: RM 14.00 (-0%)

AHLI: RM 12.60 (-10%)

Oleh 刘怡廷
正辉和佑敏曾是中学同班同学,但佑敏不久后转校。念中学的正辉处于叛逆期,拒绝与家人和老师沟通,常常浑身是伤,令人十分头痛。之后,正辉和佑敏在大学重逢,并成为好朋友,但对中学时期的事情只字不提。正男对两人的过往产生了兴趣。到底他们在中学时期发生了什么事? Maklumat lanjut
ASAL: RM12.00

SEKARANG: RM 12.00 (-0%)

AHLI: RM 10.80 (-10%)

Oleh Black Ink Team
Though Bested, The Beastmaster's Vision Lives On! When pro-animal extremists show up in Africa with their feral agenda, it's up to Jake, Louis, and the Primal Power Patrol to put a stop to it! A deadly dose of deja vu has our heroes asking if this the Beastmaster's beastly legacy? Or is there another?! Why does the strange smoke spark savagery? When Kwame risks himself to aid Tazen, all seems lost, but who is the gifted girl? When the dust settles, what will the world look l Maklumat lanjut
ASAL: RM12.00

SEKARANG: RM 12.00 (-0%)

AHLI: RM 10.80 (-10%)

Out of stock

Oleh Air Team
Will Stopping To Smell The Flowers Be The Last Thing You Ever Do? Dr Todd's brilliant breakthrough wows the world with a watermelon wonder pollinated, not by bugs, but by the breeze! Surely this must mean more melons for more people? Wrong, it means more mayhem for Rain, Sean, and Stone! Exposure to the genetically-altered growth factors produces an unforeseen unfortunate deadly reaction! A crucial consult to prevent pandemonium is undone when bad guys unleash the unthinka Maklumat lanjut
ASAL: RM12.00

SEKARANG: RM 12.00 (-0%)

AHLI: RM 10.80 (-10%)

Oleh 张家辉
“爱捣蛋”的斯仔、“无厘头”的清补凉、“满脸烦恼”的暗疮男、“零鸡蛋天王”的零分男和“正义又神秘”的青蛙王子,带你们闹翻校园,让你们笑翻天! Maklumat lanjut
ASAL: RM12.00

SEKARANG: RM 12.00 (-0%)

AHLI: RM 10.80 (-10%)

Oleh 冯静仪
原以为一眼万年只是戏剧效果,没想到严烁真的遇上摄走他三魂七魄的女神。不过,这位女神有时静若处子;有时动若脱兔;有时文静尔雅;有时却活泼豪爽。女孩子的性情经常这样大起大落的吗?谁来告诉严烁这到底是怎么一回事? Maklumat lanjut
ASAL: RM20.00

SEKARANG: RM 20.00 (-0%)

AHLI: RM 18.00 (-10%)

Oleh Alto Yukimura
Ada satu perlumbaan penting dipanggil Fukuemon Race yang berlangsung setiap tahun kat Kyoto. Komachi dan kawan sejak kecilnya, Miyoshi sama-sama nak dapatkan tempat pertama. Namun ada plot twist tak dijangka berlaku?‼ Dengan lukisan cantik, kemas dan jalan cerita yang menarik, ada tiga lagi kisah menarik pasti mempesona dan menghangatkan perasaan! Menarik di dalam: Fukuemon Race Dandelion Isyarat Cinta 600 Halaman Misteri Maklumat lanjut
ASAL: RM12.00

SEKARANG: RM 12.00 (-0%)

AHLI: RM 10.80 (-10%)

Oleh Zint
Kawan Vax merangkap band member lama dulu tiba-tiba muncul. Apa lagi, Vax ajaklah si Hex ni jam. Lepas rindu kononnya! Let’s hit it! Hex dan kekasih hati dia tak boleh dipisahkah. Sebab tu jugalah dia keluar dari band. Dan gadis ni ada identiti rahsia yang bakal beri kejutan?!! Oh, my darling~ Krez teruskan misi korek kisah silam Vax dari Hex. Ditambah dengan kemunculan seorang individu, adakah sejarah hidup Vax akan dibongkar sepenuhnya? Yeahhhhh!!! Rembat jilid ke-8 Maklumat lanjut
ASAL: RM12.00

SEKARANG: RM 12.00 (-0%)

AHLI: RM 10.80 (-10%)

Oleh Black Ink
Manusia Haiwan Tidak Pernah Berputus Asa! Apabila pelampau aktivis haiwan muncul di Afrika dengan agenda tersendiri... kini terserah kepada wira X-VENTURE menghalangnya! Namun mereka keliru sama ada berdepan dengan pengikut Manusia Haiwan atau pihak lain? Mengapa 'kepulan asap' aneh mencetuskan kekecohan? Kwame pula sanggup berkorban untuk menyelamatkan Taz. Kemudian muncul pula seorang gadis berkebolehan luar biasa. Siapakah dia? Maklumat lanjut
ASAL: RM12.00

SEKARANG: RM 12.00 (-0%)

AHLI: RM 10.80 (-10%)

Oleh 格子帮
四个小故事,四种不一样的真挚与感动…… 每个人的背后,或许有一段你不知道的故事…… 勇于助人 男孩与面包 红绿灯的哲理 难得糊涂 Maklumat lanjut
ASAL: RM12.00

SEKARANG: RM 12.00 (-0%)

AHLI: RM 10.80 (-10%)

Oleh TadaTada
Perkara Terakhir Dilakukan Adalah Tidak Menghidu Bunga? Penemuan hebat Dr. Todd iaitu pendebungaan tembikai melalui udara dan bukannya serangga telah mengejutkan dunia! Jadi manusia akan lebih banyak tembikai? TIDAK! Ini maksudnya masalah untuk Remy, Shah dan Jumbo. Terdedah pada debunga yang diubah suai genetik ini boleh menyebabkan maut. Lebih memburukkan keadaan ada musuh dalam selimut membuat khianat. Kini dunia terpaksa menanggung kesannya. Adakah wira kita dapat mengak Maklumat lanjut
ASAL: RM12.00

SEKARANG: RM 12.00 (-0%)

AHLI: RM 10.80 (-10%)

Oleh Emiko Nakano
Sekalipun dunia berakhir esok hari... ...aku takkan luahkan perasaan padanya. Dalam diam Shirai Mayu menaruh hati pada Hiizumi, pelajar baik dan bijak dalam kelas. Namun entah kenapa Hiizumi seperti bencikannya. Suatu hari bila Mayu terjaga dari tidur, dia nampak Hiizumi terbaring di sebelahnya... di atas katil yang sama?‼ Kini dunia dah berakhir dan manusia pupus masa diorang tertidur tadi. Mayu dan Hiizumi jadi harapan terakhir untuk lahirkan generasi baru manusia... b Maklumat lanjut
ASAL: RM12.00

SEKARANG: RM 12.00 (-0%)

AHLI: RM 10.80 (-10%)

Oleh 蓝国清
虽是同班同学,雨过、果果和星语却没有任何交集,直到她们不约而同地成了富侠的恶作剧对象。步入雨季,学校举办了一次校外参观教学,雨过竟在中途擅自离队,果果、富侠和星语见状,也各自尾随过去。随之而来的遭遇,将让四人的命运从此紧紧交织在一起…… Maklumat lanjut
ASAL: RM12.00

SEKARANG: RM 12.00 (-0%)

AHLI: RM 10.80 (-10%)

Oleh 文煌 , 周文杰
众人齐聚小镇抓捕马修,这次能否成功? 马修又找到了一间神秘研究室,但里面没有艾比安细胞,还遭到了怪物袭击,在缠斗的过程中,马修误闯入一座小镇。镇里的人善良纯朴,让马修感受不到一点人性的邪念,使马修非常疑惑。与此同时,冰川极光队和万佛队也来到小镇,奉命抓捕马修。 Maklumat lanjut
ASAL: RM12.00

SEKARANG: RM 12.00 (-0%)

AHLI: RM 10.80 (-10%)

Oleh Soo Siew Boon
Roh Terperangkap Merajalela Komik seram bikin memang & jantung berdegup kencang. Pasti menggigil ketakutan. Siri 'Aku Dengar Kat' membuatkan suasana tegang & badan kejung! Suram dan gelap... begitulah keaadaan dalam terowang yang sering mengundang tragedi dan kemalangan jalan raya membabitkan nyawa. Tak hairanlah pasti meremang jika terpaksa tempuhi laluan ini. Tak perlu disangkai pasti ramai pernah alami kejadian misteri seperti masuk terowong pada waktu malam tetapi hany Maklumat lanjut
ASAL: RM12.00

SEKARANG: RM 12.00 (-0%)

AHLI: RM 10.80 (-10%)

Oleh Keiko Notoyama & lain-lain
Cuba intai lubang intip tu! Apa yang kau nampak? Pasti kau menjerit terlolong bila nampak 'dia' kat lubang sana tu! Terokai 5 kisah seram dalam satu komik! 'Kunci' - Keiko NOTOYAMA 'Pemburu Perawan' - Chihiro KOMORI 'Alam Cermin' - Meme IWAOKA ''Jiran Misteri' - Eiko KOMURO 'Bento Kurozuka' - Mako FUKUNAGA Jiran kat tempat baru ni... Dah masuk ke alam belah sana... Mengintai kat bilik orang disukai... Rahsia dua beradik... Bento penuh misteri... Maklumat lanjut
ASAL: RM12.00

SEKARANG: RM 12.00 (-0%)

AHLI: RM 10.80 (-10%)

Oleh
Buku ini mengajar adik - adik tentang cara - cara Rasulullah menjalankan ibadah dan amalan dalam kehidupan seharian Baginda. Buku ini lengkap dengan ilustrasi komik pesanan Rasululah s.a.w dan kisah teladan. Setiap hadis bersumberkan daripada hadis sahih yang diriwayatkan oleh para periwayat hadis yang dipercayai. Maklumat lanjut
ASAL: RM34.90

SEKARANG: RM 31.41 (-10%)

AHLI: RM 27.92 (-20%)

Oleh 李国权
朝着No. 1的目标前进! 这回,小航誓要保护——鸦骨! 自从鸦骨加入了小航的队伍后,便跟着他们寻找解除诅咒的方法。没想到当初拐带鸦骨的就是雇佣猎手公会会长的独生子!在被她报复后竟没有死去,甚至还派出高级猎手来捉拿她。在一场战斗中,小航并没有向恶势力低头——将鸦骨交给他们,反而为了鸦骨退出冒险家协会! Maklumat lanjut
ASAL: RM12.00

SEKARANG: RM 12.00 (-0%)

AHLI: RM 10.80 (-10%)

Oleh 刘怡廷
英国的阿伯特王子向来没有架子,而且会主动关心其他人。 一天,阿伯特王子竟然昏倒了。 原来他感染了不知名的病毒,而且陷入昏迷! 到底阿伯特王子能不能战胜病毒,苏醒过来呢? 小亚历和王子们又该怎么帮助他呢? Maklumat lanjut
ASAL: RM12.00

SEKARANG: RM 12.00 (-0%)

AHLI: RM 10.80 (-10%)

Oleh Black Ink Team
The dinosaurs that once ruled the world or the bountiful beasts of today, which will prevail? To settle the debate, Rain and Jake's teams square off to prove which creatures will be crowned champions! Strap yourself in as we enter 8 fantastic, feral, hitherto impossible face-offs! Ever seen a Triceratops face a Caucasus Beetle? What about an Allosaurus taking on a Siberian tiger? No? Trust me, you don't want to miss these epic battles! Triceratops VS Caucasus Beetle Al Maklumat lanjut
ASAL: RM14.00

SEKARANG: RM 14.00 (-0%)

AHLI: RM 12.60 (-10%)

Oleh Samu
"Lintar, selamatkan adik kamu..." Lintar yang merasakan akan berlaku malapetaka di kampung bergegas pulang untuk mengetahui adakah firasatnya benar. Penduduk kampung diserang Puak Serigala di mana orang dewasa dibunuh kejam dan kanak-kanak diculik termasuklah Abu, adik Lintar. Pasa masa ini, hujan merah turun dari langit. Ia seolah-olah memberi petanda bencana yang lebih besar akan berlaku. Dapatkan Lintar selamatkan Abu dan yang lain? Apa yang Puak Serigala mahukan sebenar Maklumat lanjut
ASAL: RM12.00

SEKARANG: RM 12.00 (-0%)

AHLI: RM 10.80 (-10%)

Oleh Air Team
Penemuan Cyrptid Dan Misi Menentang Matthew. Apakah Kaitan Di Antara Kedua-duanya? Pasukan X-VENTURE ditugaskan mencari pangkalan penyelidikan yang dikatakan menyimpan sel IBYon sebelum ia dijumpai oleh Matthew. Atas saranan Pengarah Michio, Remy dan rakan-rakan menuju ke sebuah hutan untuk bertemu seorang doktor yang boleh memudahkan misi mereka. Namun sebenarnya kedatangan mereka tidak diundang. Keadaan bertambah sukar apabila mereka terpaksa berdepan dengan cryptid digela Maklumat lanjut
ASAL: RM12.00

SEKARANG: RM 12.00 (-0%)

AHLI: RM 10.80 (-10%)

Oleh Asraf Shaari
“Jangan takut. Abang tak makan orang… hehehe… siapa nama adik,” ulangnya kembali pertanyaan yang masih belum dijawap. “Ru…Rusydi.” “Nak masuk bengkel baru abang? Hehehe…” Budak lelaki bernama Rusydi menggeleng sambil membimbit kemas begnya. Matanya tertancap pada pintu bengkel yang sedikit terbuka. Ada kepala manusia sedang telentang menjengah matanya. Melihat kesan darah di tangan lelaki depannya, dia yakin ada tragedi ngeri telah berlaku. Mister Maklumat lanjut
ASAL: RM18.00

SEKARANG: RM 18.00 (-0%)

AHLI: RM 14.40 (-20%)

Oleh Keith
Pasti gamat dan menghiburkan! "Lawak Kampus" jilid ke-43 karya Keith kini kembali lagi! Sarat dengan lawak sempoi Vanness, Froggy, Aditas dan kawan-kawan. Ilustrasi watak Lawak Kampus ala bintang glamor turut diselitkan. Sudah tentu pembaca di luar sana tak kering gusi membelek komik humor ni! Maklumat lanjut
ASAL: RM12.00

SEKARANG: RM 12.00 (-0%)

AHLI: RM 10.80 (-10%)

Oleh Redcode , Xeno
Dinosaur yang pernah menguasai dunia atau haiwan zaman kini akan bertahan? Pasukan Remy dan Jake bertanding untuk membuktikan mana yang akan menang! Bersedia menyaksikan lapan perlawanan hebat, liar dan hampir mustahil! Pernah melihat kumbang Caucasus berdepan Triceratops? Bagaimana pula harimau Siberia melawan Allosaurus? Tidak mungkin? Percayalah, kamu tidak mahu terlepas pertempuran epik ini! Maklumat lanjut
ASAL: RM14.00

SEKARANG: RM 14.00 (-0%)

AHLI: RM 12.60 (-10%)

Oleh 张慧婷
花绪宁从来没有想过自己是归雁城势力最强大的家族——花家的继承人! 为了找回失踪的哥哥,他孤身前往繁华的归雁城,却在爷爷的逼迫下当上花家的家主候选人,跟同样是家主候选人的堂哥扛上。 所幸在好友黎子初的陪伴下,花绪宁闯过重重难关,终于有机会接触到哥哥失踪的真相。 可是真相似乎并不如她想象中简单,花绪宁发现她身边的人都很可疑— Maklumat lanjut
ASAL: RM22.00

SEKARANG: RM 22.00 (-0%)

AHLI: RM 19.80 (-10%)

1-2057 of 2057

Page:
  1. 1
  2. 2
  3. 3
  4. 4
  5. 5
*

Back to Top