0

Jumlah 0produk dalam troli anda. ×

Anda tidak mempunyai item di troli pembelian anda.

' Lelaki Kiriman Tuhan 'Dijumpai 1449 Produk Berkaitan
Oleh Khairul Ahmad , Syasya De Luna
Judul 1: SAMITHA Penulis: Khairul Ahmad (Zaifuzaman Ahmad) Sebuah makam lama telah ditemui secara tidak sengaja. Lalu ahli arkeologi telah ditugaskan untuk menyelidiki satu mumia yang berada di dalam makam tersebut. Anehnya makam tersebut terpaksa melalui sebuah perigi buta sebagai pintu masuk. Tidak ditanam seperti adat kebiasaan makam lama. Secara tidak sengaja Albert telah membaca satu mantera lama bagi menghidupkan mumia yang berada didalam makam tersebut sewaktu dia men Maklumat lanjut
ASAL: RM10.00

SEKARANG: RM 10.00 (-0%)

AHLI: RM 10.00 (-0%)

Oleh Ilya Abdullah
Baim seorang jurugambar bebas yang mempunyai keistimewaan melihat dan mengambil gambar makhluk yang tidak dapat dilihat dengan mata kasar. Dia digelar jurugambar hantu. Keistimewaan yang dimilkinya itu dianggap satu petaka. Dia kehilangan seluruh ahli keluarganya dalam satu malam, angkara manusia yang menjadi hamba iblis. Inspektor Zaim menerima kes-kes misteri yang meibatkan ilmu mistik. Dia dibantu oleh Detektif Azhnita untuk mengendalikan kes-kes itu. Kesukaran menyelesaik Maklumat lanjut
ASAL: RM23.00

SEKARANG: RM 23.00 (-0%)

AHLI: RM 20.70 (-10%)

Oleh Liza Nur
Dia Mikayla, gadis anggun yang bukan tipikal untuk kau jumpa hari-hari. Aneh! Biarpun kepalanya dilempar batu, telinganya dihentam kata cacian dan tubuhnya disiat luka, dia masih mampu tersenyum buat dunia. Kelahirannya dicaci dan kewujudannya dinafi. Namun, Mikayla tidak ampuh membenci mereka yang membencinya. "Tak kira apa kau buat, kau masih hodoh kat mata aku. Kulit putih kau. Rambut merah kau. Mata biru kau. Semuanya jelik!" - Kadir Pertemuan Mikayla dengan Idriz dalam Maklumat lanjut
ASAL: RM28.00

SEKARANG: RM 28.00 (-0%)

AHLI: RM 25.20 (-10%)

Oleh A'Je Fazlina
Kata-kata penghinaan Alis Zahira lima tahun lalu membuatkan hati Inspektor Mohd Amsyar diulit rasa dendam, marah dan kecewa. Namun mereka dipertemukan semula dengan satu tujuan. Berkahwin atas aturan keluarga. “Kau ingat bila kau goda aku, kau boleh dapat balik hati aku yang dulu macam tu aje? Jangan harap!” – Amsyar. “Saya akan goda awak sampai awak tunduk dengan saya. Ini janji saya, Amsyar.” – Alis. Amsyar dengan misi membalas dendam, mahu membuat si isteri Maklumat lanjut
ASAL: RM30.00

SEKARANG: RM 24.00 (-20%)

AHLI: RM 24.00 (-20%)

Oleh
People from Saitama Prefecture are persecuted and, because of this, they hide the fact that they are from there. In Tokyo, Momomi Hakuhodo (Fumi Nikaido) is a male high school student and the son of the Tokyo governor. Physically, Momomi Hakuhodo looks like a girl. One day, he meets mysterious male transfer student Rei Asami (Gackt). They are attracted to each other, but Rei Asami is from Saitama Prefecture. 故事发生在东京屈指可数的名校白鹏堂学院,事情 Maklumat lanjut
ASAL: RM19.90

SEKARANG: RM 19.90 (-0%)

AHLI: RM 19.90 (-0%)

Oleh Phidot
"Wh...wh...who are you..?" - ZAHRA "What do you want?" - NOH Kali pertama bertentang mata tajam Noh, Zahra sudah dapat menjangka kehidupannya bakal berubah 360 darjah. Mukanya tampan sampai tahap boleh terlanggar tiang lampu, tetapi sekali dia buka mulut, Zahra makan hati berhari-hari dengan setiap kata-kata berbisanya. "I bagi you masa 20 minit untuk belikan I americano." - Noh "Kalau I balik ke sini sebelum 20 minit tamat, what will I get from you?" - Zahra Noh, kalau Maklumat lanjut
ASAL: RM24.00

SEKARANG: RM 19.20 (-20%)

AHLI: RM 19.20 (-20%)

Oleh Aifa Batrisya
Mengenang semula kejadian tadi, Anggun mendengus kasar. Sekali lagi dia menoleh ke sisi sambil memandang tak puas hati pada Akid. Sukalah tu agaknya dia saja yang Husna beria sangat ajak bergambar. Lelaki lain beria merayu. Yang tak dapat peluang terpaksa ambil gambar secara curi-curi dari jauh. “ Dah macam kuda liar dah bunyinya. Huhhhh sini…huhhh sana. Lahir tahun kuda ye?” soal Akid tiba-tiba. “ Tak. Tahun Gajah.” balas Anggun spontan. Kuda liar dikatanya kita? Maklumat lanjut
ASAL: RM27.90

SEKARANG: RM 27.90 (-0%)

AHLI: RM 22.32 (-20%)

Oleh Weeda Airiza
“Sorry, aku hanya tolong bestfriend aku yang suka dekat kau tu, faham?!” – Wafa Hanim. “Tak elok perempuan sweet macam you ni terpekik-pekik dekat sini.” – Nazhan Marzuqi. Angkara surat cinta, porak-peranda jadinya hidup Wafa Hanim. Apatah lagi bila bertemu berbelas tahun kemudian sebagai jiran. Lelaki itu masih belum berubah. Kasih sayangnya begitu over sehingga membuatkan gadis itu meremang bulu romanya! “Tak payah buat kerja gila couple dengan ramai orang Maklumat lanjut
ASAL: RM24.00

SEKARANG: RM 24.00 (-0%)

AHLI: RM 19.20 (-20%)

Oleh Nojie
"Saya kata ceraikan." "Saya ceraikan awak dengan talak satu! Puas hati?" sendiri yang meminta untuk diceraikan. Tapi, kenapa hatinya sakit bila Hud dengan mudah melafazkan talak? Dalam enam bulan, hubungan mereka berakhir. Ternyata, cinta Hud Mikael bukan lagi untuk Nurul Nadya. Percaturan Tuhan, tiada siapa yang tahu. Mereka bertemu kembali selepas sepuluh tahun terpisah. Benih-benih cinta yang disangka sudah mati, kembali subur memekar. Hud jadi tak keruan. Nadya pula gel Maklumat lanjut
ASAL: RM27.00

SEKARANG: RM 21.60 (-20%)

AHLI: RM 21.60 (-20%)

Oleh Syima Syawal
Ketika rasa cinta dan sayang mengalahkan rasa benci dan dendam. Ketika itulah, perasaan bahagia menjadi alasan untuk terus menyakiti. Bagi Muna Muneera, Dhani adalah cinta pertamanya. Setiap kali melihat Dhani, nalurinya terusik. Kadang-kadang dia mahu Dhani selalu memandang ke arahnya. Tapi, bila tersedar… Rupanya hanya dia yang bertepuk sebelah tangan. Sakit menjadi tunangan Dhani yang tidak pernah punya hati pada dirinya, namun demi kasih dan sayang terhadap umi, Muna M Maklumat lanjut
ASAL: RM23.00

SEKARANG: RM 23.00 (-0%)

AHLI: RM 20.70 (-10%)

Oleh Reeani Annur
Kepakaran Dian tulis novel seram. Tapi suatu hari, editornya tiba-tiba suruh tulis novel cinta. Apa lagi, garu kepalalah sebab tak reti tulis pasal cinta. Dian pergi ke gimnasium untuk stalk lelaki badan tough. Manalah tahu lepas cuci mata dapat idea mencurah-curah. Malangnya, bukan idea yang dia dapat. Tapi, bermulalah segala masalah… “Hei, saya tak takutlah. Saya rasa menyampah. Menyampah dengan personal trainer annoying macam awak ni tau.” – DIAN “Fatty, do Maklumat lanjut
ASAL: RM23.00

SEKARANG: RM 23.00 (-0%)

AHLI: RM 20.70 (-10%)

Oleh Nurfaza Alisya
Pernahkah terfikir untuk tidak pernah bertemu dan saling jatuh cinta? “Kun fayakun. Di dalam al-Quran ayat ini disebut sebanyak lapan kali. Yang bermaksud… Jadilah engkau! Lalu menjadilah ia. Sejauh mana saya lari pun, Allah dah tetapkan jodoh saya dengan awak.” – INDAH NAURA “Saya rasa awak dah tersalah pilih orang untuk dijadikan suami.” - KHAIR Naura sudah menduga Khair mesti punya alasan untuk menolak dirinya. Cantik sangat ke dia hingga Khair segan nak ber Maklumat lanjut
ASAL: RM24.00

SEKARANG: RM 24.00 (-0%)

AHLI: RM 21.60 (-10%)

Oleh Syira Lokman
Dunia ini tidak adil, Ada sahaja duka yang menjenguk, Ada sahaja sakit yang dirasa, Ada sahaja dugaan yang menimpa, Mengapa aku sahaja yang kena? Mengapa hidup mereka sungguh sempurna? Bersangka baik dengan Tuhan tidak mudah, tetapi mencuba bersangka baik juga tidaklah susah. Di setiap ujian yang kita bencikan, dalam setiap sabar yang kita wujudkan, ada kebaikan yang Allah SWT mahu kurniakan. Ada jalan yang Allah SWT mahu tunjukkan. Di setiap kegelapan yang kita rasa akan h Maklumat lanjut
ASAL: RM23.00

SEKARANG: RM 23.00 (-0%)

AHLI: RM 18.40 (-20%)

Oleh Hana ( H.E )
Dinzly Fariqal… Kalau dilihat cara dia melayan Darwisya, memang menyakitkan hati. Memang kadang-kadang rasa geram sangat. Tapi, tahu tak tugas Dinzly tu berat? Paling buat Dinzly geram, tekad Darwisya telah mengheretnya ke dalam sebuah perkahwinan. Disebabkan dia seorang anak yang taat, terpaksalah dia terima Darwisya sebagai isterinya. Terpaksa jadi ‘pak sanggup’ untuk wanita yang dibuntingkan oleh kawan serumahnya, Aiman Najdi. Lelaki mana yang senang nak terima, kan? Maklumat lanjut
ASAL: RM30.00

SEKARANG: RM 24.00 (-20%)

AHLI: RM 24.00 (-20%)

Oleh Dhila Asyfa
"Sebelum sambung tugasan awak. Kena ingat, yang awak hanya pelajar latihan industri di sini. Dan saya, supervisor awak. Jangan berangan lebih-lebih. Hubungan kita hanya majikan dan pekerja. Ingat tu." - Haedar Amaran itu menjadi sempadan antara dirinya dan lelaki berkenaan. Anggaran Norul Najeeha, dia akan menjalani tempoh praktikalnya dengan tenang dan aman. Entah kenapa lelaki yang bernama Haedar Akil seperti membenci kehadirannya. "Jodoh ini semua bukan terletak di tanga Maklumat lanjut
ASAL: RM26.00

SEKARANG: RM 20.80 (-20%)

AHLI: RM 20.80 (-20%)

Oleh Pynat Mouri
SHAZRIMIN, welder yang ditinggalkan kekasih angkara kerjayanya yang tak menjanjikan masa depan. Hidup bujang diteruskan walau bermacam tohmahan dan umpat keji diterima. Pertemuan dengan salah seorang team member di tempat kerja membuatkan dia jatuh hati. Namun disimpan rasa hati yang sentiasa membelenggu dan mengusik perasaan. Mana mungkin dia mencintai lelaki?! Haram! MIKANADYRA. Kehadirannya sering membuatkan jantung Jimin sentiasa berdebar dan tak menentu. Tanpa usikan dan Maklumat lanjut
ASAL: RM28.00

SEKARANG: RM 28.00 (-0%)

AHLI: RM 22.40 (-20%)

Oleh Akira Dorayaki
Kemiskinan hidup membuatkan Fanna Audrey sentiasa bersyukur dan matang dalam kehidupannya. Jika dulu dia pernah ditinggalkan oleh papanya, Jailani sewaktu usia 12 tahun yang membuatkan dia hilang punca, namun dia bersyukur kerana masih ada insan seperti Ustaz Taha dan Mak Embok yang sanggup menerimanya dalam hidup mereka. Mengenali Zahiri memberikan harapan baru buat Fanna untuk meneruskan hidup. Belajar melupakan kenangan pahit bersama papanya. Usai pertemuan semula Zahiri Maklumat lanjut
ASAL: RM28.00

SEKARANG: RM 28.00 (-0%)

AHLI: RM 22.40 (-20%)

Oleh Bahruddin Bekri
Idlan Rayyan yang terpaksa kembali menjadi mat despatch. Dia kemudiannya bertemu dengan pelanggan bernama Amanda yang mahu membunuh diri. Amanda seorang ateis. Rupa-rupanya Amanda adalah ahli sebuah group Whatsapp yang mahu membunuh diri. Selepas berjaya menyelamatkan Amanda, Idlan Rayyan perlu pula menyelamatkan 5 lagi orang lagi yang mahu membunuh diri. Pada ketika itu Amanda jatuh hati kepada Rayyan. Rayyan pula bertemu semula jiran lamanya bernama Zatul. Dan mereka Maklumat lanjut
ASAL: RM25.00

SEKARANG: RM 20.00 (-20%)

AHLI: RM 20.00 (-20%)

Oleh Illa Shanahila
Fatiya Adam, gadis manja yang menetap bersama bapa saudaranya di UK setelah kematian ibu dan bapanya. Apabila Hany, sepupunya ditipu lelaki dari Malaysia, Hany nekad meminta bantuan Fatiya. “Kau nak aku buat apa sebenarnya ni? Kenapa aku pula yang kena jumpa mamat tu?” - FATIYA “Aku nak kau pikat dia, hancurkan hati dia!” - HANY Gila. Sungguh kerja gila! Nak bercakap dengan orang asing pun dia tak berapa suka, inikan pula nak pikat hati dan buat-buat jatuh ci Maklumat lanjut
ASAL: RM23.00

SEKARANG: RM 23.00 (-0%)

AHLI: RM 18.40 (-20%)

Oleh Puteri Aqish
Sekali Malique Iskandar tersenyum, melekat Dian Amanda di pintu cermin butik! Semuanya gara-gara sikap ‘alerginya’ pada lelaki yang punyai lesung pipit. Walaupun situasi itu memalukan, tapi Dian Amanda yang dikenali bukan seorang yang serik untuk redah apa saja situasi yang mendatang. Pertemuan demi pertemuan membawa hubungan mereka ke fasa yang halal tanpa diduga. Namun belum sempat mengulit bahagia, Bella yang sedari awal impikan susuk seorang Malique untuk mendampin Maklumat lanjut
ASAL: RM25.00

SEKARANG: RM 20.00 (-20%)

AHLI: RM 20.00 (-20%)

Oleh Nia Qurratun’Aini
Lain yang dirancang, lain pula yang jadi. Tiba-tiba hati Qhayrul sudah kena curi. Tanpa diduga, Yusra Dahliyaa telah menyelamatkan nyawa Qhayrul saat pertama kali mereka bertemu. Jantung Qhayrul terus berdegup laju. Ada perasaan luar biasa datang bertamu. Idrus Wira. Pemergian pemilik Restoran Warisan Wira itu meninggalkan pelbagai tanda tanya. Isyraf Wira dan Irdina Wira menyangka hanya mereka berdua waris Idrus Wira. Akan tetapi, sewaktu pembacaan wasiat berlangsung, nama Maklumat lanjut
ASAL: RM25.00

SEKARANG: RM 20.00 (-20%)

AHLI: RM 20.00 (-20%)

Oleh Suzana Jumadil
Dia manusia yang tidak kenal erti putus asa. Cintanya mengikut hierarki yang berbeza. Baginya, cinta yang dianugerahkan Sang Penguasa adalah suatu perjuangan yang perlu dipertahankan. "Saya tak akan membiarkan lagi awak mengatur buah catur mengikut selera awak. Biar permainan catur kali ini saya yang programkan. Dulu, awak suka main dengan queen, suka mulakan langkah dengan kuda. Lepas tu, lari... Awak tahu? Semua tu melambangkan cara awak menyelesaikan masalah. Kalau ada Maklumat lanjut
ASAL: RM23.00

SEKARANG: RM 23.00 (-0%)

AHLI: RM 20.70 (-10%)

Oleh Huirin Nairah
Adakah salahnya mencintai lelaki itu? Adakah salahnya merasakan bahawa lelaki itu milik abadinya? Ya, memang salah dirinya. Di saat dia menerima cinta Hakini, lelaki itu pergi meninggalkan dia tanpa khabar berita. Sungguh, dia berasa kerdil kerana selama ini, dia terlalu mendambakan ceritera cintanya seperti mimpi indah. "Apa niat you sebenarnya? You nak perangkap i? Cakap!" - HAKIMI Kerana wanita bernama Natasha, dia terpisah dengan Umairah. Dia jahil menilai pengorbanan d Maklumat lanjut
ASAL: RM23.00

SEKARANG: RM 23.00 (-0%)

AHLI: RM 20.70 (-10%)

Oleh Aunie Ayunie
Cinta... benarkah membawa bahagia? Benar, tapi harus ada derita dan air mata. Hot and spicy, gelaran yang tepat untuk Tuan Putra Anaqi. Pendek kata, dia adalah guy yang sempurna. Pertemuan demi pertemuan dengan Bunga Zinnirah, meyakinkaan Putra bahawa itu bukanlah satu kebetulan, tapi satu suratan yang indah. "Cinta bukan tentang apa yang kita lihat, tapi cinta adalah tentang apa yang kita rasa." - PUTRA Bunga Zinnirah tidak menolak ikatan suci dengan Putra. baginya, Puta Maklumat lanjut
ASAL: RM26.00

SEKARANG: RM 26.00 (-0%)

AHLI: RM 23.40 (-10%)

Oleh
Because of the legend left by Tatsuya Uesugi, Meisei Academy High School was well-known for their strong baseball team. But 26 years after their glory, the team has not been able to keep their record and has since lost their fame. Two stepbrothers, Souichirou and Touma Tachibana, aim to revive of the once-strong Meisei Academy baseball team and enter the National High School Baseball Championship. Souichirou and Touma are second years in Meisei Academy Middle School. Both boy Maklumat lanjut
ASAL: RM43.90

SEKARANG: RM 43.90 (-0%)

AHLI: RM 43.90 (-0%)

Oleh
The year is 2020. Shin Hazama is an ordinary high school boy living in Tokyo. One day he suddenly encounters a boy named Jin who looks exactly like him and claims he came from “another” world. According to Jin, there is another world which an evil queen, Kotoko completely dictates the world by controlling all the wealth and also executing whomever is against her. Also, the another world is planning expanding its territory by taking over the “our” world and sending tro Maklumat lanjut
ASAL: RM19.90

SEKARANG: RM 19.90 (-0%)

AHLI: RM 19.90 (-0%)

Oleh Amyliey Haizani
Senafas rindu, seindah kasih untukmu,kulakarkan menjadi sebuah cinta. Atiey Dalila menaruh hati kepada Zamil Ariff, teman sepermainannya. Belum sempat dia meluahkan perasaan, lelaki itu sudah mempunyai kekasih. Pertemuan Atiey Dalila dengan Arjuna Syah di restoran tempat dia bekerja membuatkan hidupnya tidak tenang. Sikap majikannya, Zana Lara juga membuatkan jiwanya tertekan. Atiey Dalila cuba melupakan Zamil Ariff, namun sikap cemburu Fiza membuatkan Atiey Dalila dihina Maklumat lanjut
ASAL: RM26.00

SEKARANG: RM 26.00 (-0%)

AHLI: RM 23.40 (-10%)

Oleh Fauziah Ashari
NUR AIRIS dan ZUFAR HANNAN bersatu tanpa cinta. Seorang mengelak daripada perkahwinan ‘cina buta’ manakala seorang kerana wang ringgit. Namun, sejauh mana kudrat Airis mengelak setelah empat tahun dia tinggalkan Zufar tatkala lelaki itu memburunya hingga sanggup menjadi drebar dan bodyguardnya atas arahan Datuk Jae. -When I need you, I just close my eyes and I’m with you, Nur Airis. No one could kill me except you.- Airis hentikan langkah. Menghayati setiap bait ayat Maklumat lanjut
ASAL: RM28.00

SEKARANG: RM 22.90 (-18%)

AHLI: RM 22.90 (-18%)

Oleh Ombak Pantai
"Kau tak layak jadi isteri aku, tubuh kau dah disentuh" -AQHAR ISKANDAR Ikutkan hati mahu saja dia menampar lelaki itu, tetapi akalnya melarang. Hanya senyuman mampu diberikan atas penghinaan yang merendahkan dirinya. Kalau bukan sebab masing-masing tak nak bantah permintaan mak dan mama. penyatuan ini tidak akan terjadi. Menjadi pengantin untuk manusia bernama Aqhar Iskandar bukanlah impiannya. Nazeera Kasturi dan Aqhar Iskandar. Dua manusia bagai langit dan bumi. Meny Maklumat lanjut
ASAL: RM23.00

SEKARANG: RM 23.00 (-0%)

AHLI: RM 20.70 (-10%)

Oleh Tiey Anam
Tujahan kata-kata nista membuat Alya matang sebelum usia. Sikapnya yang manja perlahan-lahan berubah kasar demi melindungi ibu dari kecaman manusia yang penuh dengan kebencian. Fitnah yang menyelubungi membuat ketenangan dirinya bagai diragut oleh tangan manusia yang membenci keluarganya. Dugaan menimpa diri, membuat Alya rebah sehinggalah pertemuannya dengan Li JunJie. "Kadang-kadang, perkara yang kita anggap sebagai kelemahan diri itulah sebenarnya kekuatan. Awak tak pern Maklumat lanjut
ASAL: RM24.00

SEKARANG: RM 24.00 (-0%)

AHLI: RM 21.60 (-10%)

Oleh Zaza Qry
Sarrafia terkejut selepas kali pertama diperkenalkan dengan lelaki yang bernama Adriz itu. Lelaki yang buat tak tahu meskipun sudah melihat wajahnya. Pelik. Lantaklah, kalau tak kenal, lagi bagus. Lebih mudah. Dia pun bukan lagi perempuan terhegeh-hegeh serupa dulu. “Saya tak pernah jumpa awak. Ini kali pertama saya jumpa awak. Tapi pelik sebab awak nampak tak sukakan saya.” - Adriz Sarrafia naik menyampah apabila Adriz kerap mengekorinya. Kalau tak kenal sudahlah, yan Maklumat lanjut
ASAL: RM25.00

SEKARANG: RM 20.00 (-20%)

AHLI: RM 20.00 (-20%)

Oleh Miyuki Tsutsui
Lelaki kacak luahkan perasaan kat gadis otaku gara-gara diugut sebab kalah game? Macam tak percaya je Mizushima luahkan perasaan kat Tsuruko? Tak sangka rakan sekelas yang perfect dan kacak ada hati kat gadis serabai macam dia. Pelik... tapi bila ditanya Mizushima silap orang atau diugut, dia tak peduli fasal semua tu. Malah diorang makin rapat pula! Apa jadi bila Tsuruko diasak supaya luahkan perasaan macam manga shoujo? Ada kabedon, cosplay dan insiden di bilik kelab. Kis Maklumat lanjut
ASAL: RM12.00

SEKARANG: RM 12.00 (-0%)

AHLI: RM 10.80 (-10%)

Oleh Sya Jamuri
Kerana terdesak dalam mencari pekerjaan, Suri Isabella terpaksa memegang jawatan sebagai pembantu peribadi kepada seorang lelaki yang berlagak dan miang seperti Adrian. Ini membuatkan hari-hari Bella di pejabat itu semakin tidak tenteram dibuatnya. Setiap hari, bagaikan ada saja wanita seksi yang datang bertandang ke pejabat itu. Bella juga ditugaskan untuk mengingati setiap nama skandalnya lengkap dengan biodata sekali. Memang kerja gila namanya! “Encik Adrian, in case y Maklumat lanjut
ASAL: RM27.00

SEKARANG: RM 27.00 (-0%)

AHLI: RM 24.30 (-10%)

Oleh Yaya Abdul Rahman
Setelah berusaha mencari gerangan yang diamanahkan oleh adik tersayang sehingga ke bumi London, akhirnya Faiqah Asiah bertemu dengan Amar Asyraf yang jaraknya hanya sejengkal. Dek pertemuan itu, dalam kegusaran dan rendah hati serta tanpa berfikir sedalam-dalamnya, Faiqah menyerahkan sesuatu kepada Amar supaya lelaki itu mengetahui tujuan sebenar pencariannya selama ini. Pertama kali Amar Asyraf memandang Faiqah Asiah, mengembalikan harapan dan hasratnya yang terkubur lama de Maklumat lanjut
ASAL: RM25.00

SEKARANG: RM 25.00 (-0%)

AHLI: RM 22.50 (-10%)

Oleh
Ini mengisahkan Nakajima Atsushi yang dihalau keluar dari rumah anak yatim, kebetulan menyelamatkan seorang lelaki yang cuba membunuh diri di tepi sungai. Lelaki tersebut bernama Dazai Osamu, bersama dengan rakannya Kunikida, ialah ahli agensi detektif khas. Mereka mempunyai kuasa ghaib dan kendali kes yang bahaya bagi polis dan tentera. Mereka sedang menjejak seekor harimau yang muncul di kawasan itu kebelakangan ini ketika Atsushi berada di situ. Nampaknya harimau tersebut Maklumat lanjut
ASAL: RM59.90

SEKARANG: RM 59.90 (-0%)

AHLI: RM 59.90 (-0%)

Oleh Aira Eddy
Demi keadilan seorang bapa pada 3 orang anak lelaki yang berlainan ibu, Tan Sri Armanshah mencipta satu misi pada anak-anaknya. “Papa dah putuskan, Ceo Shah Holdings akan di warisi kepada mana-mana anak papa yang berjaya memberikan Papa cucu dalam masa setahun ni. Anak siapa yang lahir dulu, so dia yang akan jadi Ceo Shah Holdings tu. Itu keputusan muktamad Papa.” – TAN SRI ARMANSHAH Berdesing telinga Arrianshah selaku putera sulung dalam keluarga itu bila mendengar Maklumat lanjut
ASAL: RM25.00

SEKARANG: RM 25.00 (-0%)

AHLI: RM 22.50 (-10%)

Oleh Acik Lana
Bergelar isteri sejak berusia sembilan belas tahun, Hayla tak pernah bahagia. Malah cukup terseksa tatkala menjadi mangsa keganasan suaminya sendiri. Perbezaan usia yang ketara membuatkan Zafran begitu keras menjunjung ego. Gila kuasa! Semua mahu diatur suaminya dari A to Z. Lima tahun menadah sepak terajang, Hayla tekad untuk melarikan diri. Beberapa siri pertemuan dengan seorang pemuda ‘tak berperasaan’, perlahan-lahan telah mengubah rentak hidupnya. Dan siapa sangk Maklumat lanjut
ASAL: RM29.00

SEKARANG: RM 23.90 (-18%)

AHLI: RM 23.90 (-18%)

Oleh Nurhayati Ishak
JEBAT: Irina, aku fikir aku ego dengan cinta. Benci untuk mengakuinya sebab aku tak suka. Tetapi mana tahu ego kau melebihi aku pula. Penat! Penat sungguh mengejar cintamu sehingga aku hampir-hampir berputus asa. Pandanglah aku, Irina. Aku sangat cintakan kau. Aku tahu kau juga cintakan aku. Tetapi kenapa payah sangat untuk kau mengaku? IRINA: Kerana kau, Jebat. Kau yang mulakan dulu. Kasarnya bahasa kau. Sinisnya apabila kau sindir ketika aku sedang dalam kesusahan. Meny Maklumat lanjut
ASAL: RM26.00

SEKARANG: RM 26.00 (-0%)

AHLI: RM 23.40 (-10%)

Oleh Cik Nor Cinta
RUDE? Bukan biadab. Bukan juga kasar. Tapi… SELAMBA. Kahwin paksa? Itu mungkin cerita klise tetapi, bila dapat seorang isteri yang selamba… itu bukan klise lagi! Sikap selamba Melur itulah yang membuatkan sikap jual mahal Firdaus surut perlahan-lahan. Sikap selamba Melur itu jugalah yang telah mematahkan ego lelaki itu dan mula menyayanginya. Namun, kesetiaan Firdaus terhadap Dee tidak juga goyah dan itulah yang membuatkan Melur pergi bersama hati yang kecewa. Maklumat lanjut
ASAL: RM34.00

SEKARANG: RM 27.20 (-20%)

AHLI: RM 27.20 (-20%)

Oleh
ASAL: RM19.90

SEKARANG: RM 19.90 (-0%)

AHLI: RM 17.91 (-10%)

Oleh Alia Alizs
Pertemuan singkat aku bersama Zahwan di bumi Borneo telah menjalinkan hubungan cinta tanpa pengetahuan Adil, abang kandungku. Zahwan telah berjanji setia padaku, tapi akhirnya hilang tanpa berita dan lupa segala janji. Kerana janji itu, aku setia menanti dan menutup pintu hati untuk lelaki yang ikhlas menghargai aku. Faliq... maafkan aku! “Sanggup kau buat aku macam ni, Wan! Sanggup kau khianati persahabatan kita. Sampai hati kau nak rampas kebahagiaan aku.” – Faliq. Maklumat lanjut
ASAL: RM28.00

SEKARANG: RM 28.00 (-0%)

AHLI: RM 25.20 (-10%)

Oleh Haiza Haifa
NUR FILIA HAIFA... hidupnya dikelilingi kesunyian dan terlalu rutin. Dia juga tiada teman rapat apatah lagi istimewa. Semuanya kerana dirinya pernah dikhianati sahabat baik. Lantaran itu, dia mengasingkan diri daripada bergaul dengan teman sebaya. Istilah persahabatan langsung tiada dalam kamus hidupnya. IMZI FARHAN... lelaki nerd, skema dan pelik. Entah dari mana hadirnya, tiba-tiba dia mahu menjalinkan persahabatan. Filia menolak dengan keras, pada mulanya. Tetapi, keik Maklumat lanjut
ASAL: RM26.00

SEKARANG: RM 26.00 (-0%)

AHLI: RM 23.40 (-10%)

Oleh S. Kausari
Rahsia kegelapan akhirnya terbongkar! Banglo House of Ophelia telah diberi nama baru sebagai Rose of Orient setelah dibeli oleh seorang wanita elit bernama Doris Ong. Kejadian aneh dan orang hilang bermula semula. Inspektor Sabirin yang baru pulang dari selatan Thailand telah berhadapan dengan kes orang hilang ini. Elyas Khusairi yang berada di China untuk penggambaran filem Sumpahan Ling Chi cuba menyiasat rahsia di sebalik sumpahan ke atas pisau hukuman ling chi itu. Maklumat lanjut
ASAL: RM26.00

SEKARANG: RM 26.00 (-0%)

AHLI: RM 23.40 (-10%)

Oleh Riley Fizan
Kalau tak dapat menjadi Sirius, kau perlu mampu menjadi Polaris.” ************************* “Awak masih hidup, Hakimi. Awak cuma hilang dan sekarang saya cuma perlu cari awak!” – ADRIYANA . Selepas enam tahun berlalu, bersama tekad itu Adriyana merancang untuk memulakan semula misi mencari Hakimi Adam Song, lelaki yang bersinar umpama bintang di matanya. Si bintang POLARIS. Mustahil manusia hilang begitu sahaja di dunia ini. Bersembunyi mahupun tersembunyi, p Maklumat lanjut
ASAL: RM30.00

SEKARANG: RM 24.00 (-20%)

AHLI: RM 24.00 (-20%)

Oleh Ma Lee Chuswan
"Begitukah perasaan Princess Ariel di dalam ‘The Little Mermaid’ tatkala rela berkorban demi kebahagiaan yang belum pasti bersama Prince Eric?" ****************************** Shah Imran, lelaki manja yang tak ada pendirian. Segala apa yang dilakukannya hanyalah berdasarkan nasihat dan tunjuk ajar Uncle Lokman. . “Emotionally lembik. Sikit-sikit nak kena refer uncle I dulu. Asyik uncle I, uncle I. Come on! He’s almost thirty years old.” – Suri Indah . Apa Maklumat lanjut
ASAL: RM23.00

SEKARANG: RM 18.40 (-20%)

AHLI: RM 18.40 (-20%)

Oleh Syu Ariani
"Lindungi Aku Dari Dia Dan Mereka, Hingga Hujung Nyawa." ****************************** “Cuma Doktor Ana Zahirah yang boleh tentukan kematian saya.” Bergegar dunia Zahirah apabila seseorang datang menemuinya dan mengatakan itu. Semuanya bermula selepas dia menjadi saksi kepada satu babak percubaan membunuh secara tidak sengaja. Kini, tak semena-mena dia terheret sama dalam permainan nyawa Devil Angel. “Kadang-kadang tak ada niat membunuh, tapi keadaan mendes Maklumat lanjut
ASAL: RM29.00

SEKARANG: RM 23.20 (-20%)

AHLI: RM 23.20 (-20%)

Oleh Rafina Abdullah
Pendirian Humairah sangat jelas apabila meletakkan garis sempadan agar tidak didekati lelaki kerana takut dengan hukum Allah. Langsung dia tidak memberi kelonggaran pada dirinya untuk menyambut perkenalan daripada sebarang lelaki sehinggalah Darren Tan, pemuda berwajah kacukan muncul dalam hidupnya dalam satu suasana kecoh di premis perniagaan lelaki itu. Orang sakit tak boleh sombong. Nanti tak ada orang nak tolong. Jaga ubat sedut awak baik-baik. Jangan cuai lagi. YANG TO Maklumat lanjut
ASAL: RM26.00

SEKARANG: RM 26.00 (-0%)

AHLI: RM 23.40 (-10%)

Oleh Nur Mayani
Kahwin paksa. Klise. Rash Haddy tak pernah sangka dia akan menjadi mangsa. Cintanya pada Damia, perempuan yang dia sendiri tak tahu kenapa dia terlalu cinta, musnah. Terpaksa dilupakan begitu saja. Kehendak Tuan Mahmod perlu diikut. Jika tidak, dia akan dicop dengan gelaran 'anak tak guna'. Paling dasyat lagi, silap-silap Tuan Mahmod boleh panggil dia anak derhaka. Sejak kecil Haddy sebolehnya tak mahu ayahnya kecewa. Cukuplah dia tahu betapa deritanya Tuan Mahmod di Maklumat lanjut
ASAL: RM28.90

SEKARANG: RM 28.90 (-0%)

AHLI: RM 26.01 (-10%)

Oleh Rehal Nuharis
“Awak tahu tak, muka awak kalau nak dibandingkan dengan Myvi katak saya tu sepuluh kali lebih sejuk mata saya memandang Myvi katak tu tau.” - Qaisara “Memanglah… Awak pernah tengok cerita putera katak tak? Lepas puteri cium katak, katak bertukar jadi putera yang kacak kan? Cuba awak cium saya.” - Radin Oh… nanti dulu. Ini bukan kisah dongeng putera katak dengan puterinya. Tapi ini kisah hidup dua beradik, Qaisara dan Qhalish. Disebabkan sayangkan kakaknya dan me Maklumat lanjut
ASAL: RM25.00

SEKARANG: RM 20.00 (-20%)

AHLI: RM 20.00 (-20%)

Oleh Sango HARUKAWA
Lelaki mencurigakan, Oguri Mushitarou terlibat dalam kedua-dua kes pemenjaraan Kunikada dan kematian penulis novel misteri yang menimbulkan kontroversi masyarakat, semuanya mengikut rancangan Dostoyevsky. Perkara ni memaksa Ranpo adakan pertarungan sengit dengan Mushitarou yang mempunyai kuasa luar biasa melenyapkan semua bukti jenayah, 'Jenayah Sempurna', tapi?!! Penahanan Dazai, pergerakan di sebalik tabir organisasi misteri 'The Decay of Angels' dan ledakan kes pegawai t Maklumat lanjut
ASAL: RM10.00

SEKARANG: RM 10.00 (-0%)

AHLI: RM 9.00 (-10%)

Oleh Aulia Iman
Dia Noah Safwan, jodoh yang diatur untuk Rindu Sofrina. Kedua-duanya tidak pernah bertemu, tidak pernah mengenali, dan tidak punya rasa cinta di antara satu sama lain. Namun satu kemalangan yang menjadi punca gadis itu kematian ibu bapanya, menjadi asbab untuk Noah Safwan mengambil Rindu Sofrina sebagai isterinya yang sah. Ternyata menjalani kehidupan alam rumah tangga tanpa sekelumit rasa cinta bukanlah sesuatu yang mudah. Perselisihan sering kali terjadi, persengketaan tida Maklumat lanjut
ASAL: RM27.90

SEKARANG: RM 27.90 (-0%)

AHLI: RM 25.11 (-10%)

Oleh Isandra
Satu peristiwa membuatkan Hazril Mifzal menjauhkan dirinya dari keluarga lantas bekerja sebagai pelayan di sebuah warung. Dia juga nekad mahu menjauhkan diri dari semuanya. Namun, pertemuannya dengan Mia Adlina mula mengubah sedikit sebanyak prinsip yang dipegang. Setelah kecewa dengan kecurangan kekasihnya yang bernama Aqil Thaqif... Mia Adlina mengambil keputusan untuk meminta bantuan Hazril Mifzal bagi membalas segala perbuatan Aqil kerana telah curang dengannya. “Apa?! Maklumat lanjut
ASAL: RM24.00

SEKARANG: RM 24.00 (-0%)

AHLI: RM 21.60 (-10%)

Oleh Umie Nadzimah
“You tetap isteri yang I sayang…” – Aidan Ya. Dhiya isteri yang disayangi, bukan yang dicintai. Empat tahun rumah tangga mereka sangat bahagia sehinggalah muncul Humaira, bekas tunang alias cinta pertama Aidan. Keluarga Aidan pula meletakkan kesalahan di atas bahu Dhiya kerana masih tak mampu lahirkan zuriat untuk suami. Tak mahu terus didera mentalnya, Dhiya mohon untuk undur diri. Namun tidak mudah untuk Dhiya melalui hari-hari tanpa Aidan. Dia hilang arah, kecewa Maklumat lanjut
ASAL: RM24.00

SEKARANG: RM 19.20 (-20%)

AHLI: RM 19.20 (-20%)

Oleh Begum Irdawati
Mencintai tidak semestinya memiliki, kadang-kadang Tuhan hanya menemukan demi sebuah pengajaran. Jangan salahkan Tuhan, jangan salahkan takdir. Kerana setiap yang berlaku, pasti terselit hikmah yang indah. Naskhah ini khusus buat wanita yang mencari kekuatan untuk bangkit selepas menghadapi keruntuhan rumah tangga, dan juga sumber inspirasi buat para wanita yang masih berpegang kepada 'aku bertahan demi anak-anak', 'aku malu bergelar janda' kerana takut akan persepsi nega Maklumat lanjut
ASAL: RM20.00

SEKARANG: RM 16.00 (-20%)

AHLI: RM 16.00 (-20%)

Oleh Aesya Azahar
Disebabkan tidak percaya dengan plot cerita novel dan drama yang cliché bagi mereka, telah mencetuskan idea gila antara dua sahabat. “Since kau kata tadi kau tak percaya lelaki boleh berubah hanya semata-mata sebab perempuan, aku cadang kita buat something yang boleh cabar hipotesis kau tu!” – Farah Zhafri Adam, seorang lelaki yang kaki perempuan dan pemabuk telah menjadi calon eksperimen itu. Maka bermulalah Ops Goda+Ubah=Success (Tinggalkan). Dengan menggunakan tig Maklumat lanjut
ASAL: RM27.00

SEKARANG: RM 27.00 (-0%)

AHLI: RM 24.30 (-10%)

Oleh Azieana
Perkahwinan Intan dan Faris bukanlah sesuatu yang manis untuk dikenang. Tapi ia bukanlah satu penyebab untuk tidak meneruskan ikatan itu. Namun, campur tangan orang ketiga dan kepercayaan yang dikhianati telah meleraikan ikatan hati yang baru terbina. “Selangkah you keluar dari rumah ni, I haramkan kaki you pijak ke sini lagi. Ingat tu!” – Faris “Awak boleh ceraikan saya tapi saya mahukan pampasan sebagai balasan.” – Intan Pertemuan selepas 5 tahun be Maklumat lanjut
ASAL: RM28.00

SEKARANG: RM 28.00 (-0%)

AHLI: RM 25.20 (-10%)

Oleh Diya Nordin
Kata orang hati lelaki itu kebal. Kalis tangis dan hiba. Tapi, mereka lupa, lelaki juga manusia. Sebagai manusia, lelaki bukannya makhluk Tuhan yang sempurna. Tanpa Naura, jiwa Zaid mati. Dia tidak kuat untuk menerima hakikat hidup dalam buangan. Tanpa Hydir, separuh jiwa Iman pergi. Kematian cinta hatinya menyimpan luka yang terdalam. Saat derita, takdir menemukan Zaid dan Iman. Insiden demi insiden akhirnya membuka satu lembaran dalam kehidupan mereka. Zaid cuba menawan Maklumat lanjut
ASAL: RM29.00

SEKARANG: RM 29.00 (-0%)

AHLI: RM 26.10 (-10%)

Oleh Eyla Hime
“Aku tahu kau tertekan dengan masalah hidup kau. Tapi, bunuh diri bukan caranya!”- AAFIYA Kali pertama pertembungan, salah faham berlaku. Wafeeq tak kisah sangat tentang perkara itu. Sebab dia fikir, itu adalah kali pertama dan terakhir dia akan jumpa Aafiya. Tapi... Sejak nama Aafiya, pelakon wanita terkenal tanah air muncul dalam kamus hidupnya, Wafeeq rasa keamanannya selama ini seakan-akan terganggu. Lebih-lebih lagi, bila Aafiya mula jadi jirannya dan rapat Maklumat lanjut
ASAL: RM24.00

SEKARANG: RM 24.00 (-0%)

AHLI: RM 21.60 (-10%)

Oleh Eina Afrina
"Cinta tak perlu sempurna, tapi cinta sejati melengkapkan segalanya." Kata orang cinta itu boleh dipupuk, disemai agar bercambah dalam hati. Tapi tak semudah itu bagi Hazreen. Hakimi bukan pilihan hati dan rasa cinta itu tak pernah kunjung tiba meskipun sudah puas menunggu. Yang peliknya, bagaimana dia boleh setuju saat mereka hendak ditunangkan dahulu? Ashril pula, lelaki berlagak yang tak sudah-sudah cari pasal dengan Hazreen. Lelaki itu bagaikan magnet yang kadang Maklumat lanjut
ASAL: RM28.00

SEKARANG: RM 28.00 (-0%)

AHLI: RM 25.20 (-10%)

Oleh Ida Munira
“Aku sudah gilakah? Tapi mengapa? Aku tidak tertekan pun sebelum ini,” – AKMA Dalam melayari bahtera rumah tangga bersama Karim dan anaknya, Akma tidak menyangkaTuhan menguji dirinya saban malam akibat disihir oleh seseorang. Hasutan syaitan yang diterima telah selalu kedengaran di indera dengar wanita ini yang menyuruhnya dia membunuh si anak. Menahan segala gangguan dan kesakitan dan terus berikhtiar dan berdoa sehingga akhirnya Allah menemukannya dengan seorang p Maklumat lanjut
ASAL: RM25.00

SEKARANG: RM 25.00 (-0%)

AHLI: RM 22.50 (-10%)

1-1449 of 1449

Page:
  1. 1
  2. 2
  3. 3
  4. 4
  5. 5
*

Back to Top