0

Jumlah 0produk dalam troli anda. ×

Anda tidak mempunyai item di troli pembelian anda.

' Lelaki Kiriman Tuhan 'Dijumpai 1536 Produk Berkaitan
Oleh
Ji Sun-Woo (Kim Hee-Ae) is a family medicine doctor. She is married to Lee Tae-Oh (Park Hae-Joon) and they have a son. She seems to have everything, including a successful career and a happy family, but she is betrayed by her husband and others. Meanwhile Lee Tae-Oh dreams of becoming a famous movie director. He runs an entertainment business with the support of his wife Ji Sun-Woo. Even though he loves his wife, Lee Tae-Oh falls into a dangerous relationship. 白手起家 Maklumat lanjut
ASAL: RM79.90

SEKARANG: RM 79.90 (-0%)

AHLI: RM 79.90 (-0%)

Oleh DILA DYNA
Sempurna bukan aku. Kerna aku datang bersama dendam. Aku datang membawa luka silam yang tak terlihat di mata kasar. Dan kau… kau adalah sasarannya! “Macam mana tidur? Lena?”- Zaffran Adhitya “Kau siapa hah, syaitan?! Apa yang kau dah buat pada aku?!”- Helena Sumayyah Datangnya Zaffran ibarat api dalam sekam. Sedikit demi sedikit membakar hidup Helena dalam diam. Bagaimana mungkin lelaki pemusnah hidupnya menjadi hero yang berkali-kali menyelamatkannya?! Jejaka m Maklumat lanjut
ASAL: RM28.00

SEKARANG: RM 22.40 (-20%)

AHLI: RM 22.40 (-20%)

Oleh CIK AMAL AMINA
Ahmad Idrus Bin Ahmad Qalif a.k.a bapa singa, lelaki paling garang pernah wujud dalam hidup Nuha. Lelaki yang hanya tahu menyakitkan hati dan paling Nuha ingin elak di atas muka bumi ini. Namun, lain pula yang tertulis di lipatan takdir. Orang yang paling Nuha tak suka itulah yang bakal menjadi suaminya. Padahal yang Nuha puja ialah si adik, bukannya si abang. “Kalau tak dapat yang bujang, duda pun ada.” – Idrus. “Awak duda? Barang second hand? Barang reject? Barang Maklumat lanjut
ASAL: RM27.00

SEKARANG: RM 21.60 (-20%)

AHLI: RM 21.60 (-20%)

Oleh ELLA AFFANDY
Mengenali Daniel Huzair sebagai bos, Qismina Aliya asyik kecut perut. Selain dari suka marah-marah, kemahiran Daniel ialah membuli. “Qismi!” – Daniel. “Encik panggil saya ke?” – Qismina. “Habis tu, panggil siapa? Nama awak Qismi kan? Bukan Qisyu.” – Daniel. Bermula peristiwa di Sabah, sikap Daniel berubah. Kalau sebelum ini Qismina selalu kecut perut, tapi sekarang seperti ada rama-rama dalam perut. “Encik tak ada bakat buat kopi.” – Qismina. “Saya a Maklumat lanjut
ASAL: RM26.00

SEKARANG: RM 20.80 (-20%)

AHLI: RM 20.80 (-20%)

Oleh EZZA MYSARA
Hidup Asiah jadi huru-hara bila dia tiba-tiba dilamar oleh dua lelaki serentak. Dua-dua pun duda. Yang seorang, duda Asiah sendiri dan yang seorang lagi, duda a.k.a bos sendiri. “Marry me, again. Beri abang peluang kedua.” – Dayyan. “Kalau awak pilih saya, saya tak akan minta peluang kedua.” - Iskandar. Dayyan dan Iskandar saling merebut tempat di hati Asiah. Ada sahaja benda yang hendak digaduhkan. “Kau ni pun kalau nak teman As menangis, bawalah stok tisu.” - Maklumat lanjut
ASAL: RM27.00

SEKARANG: RM 21.60 (-20%)

AHLI: RM 21.60 (-20%)

Oleh SYUHADA SAFIAN
Aku ada sekumpulan kawan yang pelik. Nak tahu apa peliknya? 1. Budak Pelik 1 - Budak lelaki milenium yang terperangkap dalam dunia manusia purba. Dia ni terlepas dari muzium agaknya? 2. Budak Pelik 2 - Makan buku, tidur buku,mandi buku. Dia ni punyalah genius. Aku syak, dia minum air rebusan buku kut. 3. Budak Pelik 3 - Dia ni pemburu alien. Makin lama, aku rasa dialah alien yang sebenarnya. 4.Budak Pelik 4 - Ratu Jatuh. Rekod jatuhan tertingginya ialah 77 kali sehari. Tapi s Maklumat lanjut
ASAL: RM12.90

SEKARANG: RM 12.90 (-0%)

AHLI: RM 11.61 (-10%)

Oleh QUE LYANA SHUHAIMI
Siapa tak kenal dengan Said Budi Hikayat bin Said Muhsin a.k.a Budi si Pembuli? Dialah murid lelaki yang paling genius di dalam kelas. Tapi, Budi ini bukan setakat genius je, skill membuli dia powerlah juga. Tak kira di dalam kelas, di blik stor, taman sains sekolah, mahupun di kawasan kejiranan, ada sahaja rancangan Budi untuk membuli! Budi telah dipaksa pergi ke tempat yang palinh tak ingin Budi pergi! Memang taklah Budi nak masuk hutan! Tapi budi tak risau sangat, apa seba Maklumat lanjut
ASAL: RM12.90

SEKARANG: RM 12.90 (-0%)

AHLI: RM 11.61 (-10%)

Oleh CIK TET
"Bayu Aweera. Lelaki yang terlalu setia dengan cintanya, penyayang serta bertanggungjawab. Namun, cintanya dinodai hingga menyebabkan dia berubah menjadi seorang yang kasar, ego serta pendendam. Cempaka Sari. Demi kasihnya kepada kakak kandung sendiri, dia terpaksa menyakiti hati insan yang paling dicintainya. Bertahun dia membawa diri bersama dengan cinta yang tak pernah terhakis dari hatinya. Tiga tahun berlalu, mereka ditemukan kembali. Namun tiada lagi yang indah di ant Maklumat lanjut
ASAL: RM30.00

SEKARANG: RM 24.00 (-20%)

AHLI: RM 24.00 (-20%)

Oleh FARA HANA
" Kata orang kecewa dalam percintaan itu perkara biasa tapi tidak pada seorang lelaki yang bernama Tengku Kayden. Sakitnya terkandas dalam percintaan itu sangat sukar ditelan sehingga menjadikan dia seorang pendendam. Dek kerana itulah dia dan Zandra Nur Tatiana disatukan walaupun tanpa kerelaan gadis itu. Tujuannya hanya satu, dendamnya perlu terbalas. Kesakitan yang dirasakan selama ini perlu ada yang turut merasainya supaya hatinya puas! Adakah adil buat Zandra untuk terse Maklumat lanjut
ASAL: RM32.00

SEKARANG: RM 32.00 (-0%)

AHLI: RM 25.60 (-20%)

Oleh MARISSA
"Kalau sudah kata jodoh, takkan ke mana… Itu kata-kata Sufian, tunangnya apabila baru saja kena tangkap khalwat dengan Aida. Lagi kurang sebulan saja majlis perkahwinan mereka, tapi kini semuanya tinggal kenangan. Rasa tawar hati itu membawa Wardina ke bumi Kundasang bersama teman baiknya, Zaimah. Tak sangka, dia dipertemukan dengan lelaki serabut alam bernama Idham. Serupa perompak pun ya. Tapi lelaki itu memang sesuatu. Wardina menolak sekerasnya namun Zaimah tetap d Maklumat lanjut
ASAL: RM23.00

SEKARANG: RM 23.00 (-0%)

AHLI: RM 18.40 (-20%)

Oleh Blast Team
Ketika Zack sibuk menjalani latihan intensif, muncul seorang lelaki yang mempunyai impian untuk mengalahkan Maskman. Mampukah Zack menyembunyikan identitinya dan mengalahkan lelaki tersebut? Siapakah 'PEMECAH JARING' sebenarnya? Maklumat lanjut
ASAL: RM15.00

SEKARANG: RM 15.00 (-0%)

AHLI: RM 13.50 (-10%)

Oleh ROSE ALEYA
Kerana amanah arwah Haji Ibrahim, Syasya Lyana dan Adh Khusyairi disatukan sebagai pasangan suami isteri. Permulaan kisah mereka penuh drama. Ada saja perang dingin dan angin ribut taufan yang membadai. Malah, mereka saling membenci dan menyakiti. "Aku memang akan cari perempuan yang lebih layak berbanding kau untuk dijadikan seorang isteri. Malah, aku akan cari seorang isteri yang jauh lebih sempurna." - ADH Namun, rahsia Tuhan tak siapa yang tahu. Dalam saling membenci, ada Maklumat lanjut
ASAL: RM27.00

SEKARANG: RM 27.00 (-0%)

AHLI: RM 24.30 (-10%)

Oleh ABU TOLHA IQAMUDDIN
Misteri 7 Misi dan Konpirasi 30 Dajjal sebelum Dajjal. Dajjal telah bersama - sama kita sekarang. Dajjal telah kuasi dunia menghasud dan menghuru - harakan masyarakat manusia, dunia telah terperangkap dalam sistem dajjal. TRUMP isytiharkan diriyan TUHAN Yahudi. Maklumat lanjut
ASAL: RM29.90

SEKARANG: RM 29.90 (-0%)

AHLI: RM 23.92 (-20%)

Out of stock

Oleh UMIE NADZIMAH
Hidup Cahaya Malaika yang bahagia dan ceria bertukar rentak selepas rahsia identitinya terbongkar. Dia bukan anak kandung Encik Firdaus yang penyayang itu. Lalu pertunangannya dengan Nik Safri diputuskan dan dia dihina sebagai anak tak sah taraf! Apakah dosanya? Kenapa dia yang harus menanggung akibat atas khilaf orang lain? Tiba-tiba ibu Dean Ilyas bereya-eya hendak jadikan Cahaya sebagai menantu. Nak cepat pula tu langsungnya. Malah majlis besar-besaran sudah dirancang Maklumat lanjut
ASAL: RM23.00

SEKARANG: RM 23.00 (-0%)

AHLI: RM 18.40 (-20%)

Oleh NAJMI FETIH
Menceritakan tentang bagaimana permulaan perkenalan antara orang yang berjaya menarik Khairul Rafeeq kembali mencintai Pencipta dengan orang yang paling disayangi watak utama iaitu abangnya, Aiman. Apa yang menariknya dalam KSBP4 adalah membongkarkan segala persoalan dan tanda tanya yang ditimbulkan dalam siri-siri sebelumnya. “Takkan nak ngorat awek tengah-tengah jalan kot bro? ni set-set tudung labuh p Maklumat lanjut
ASAL: RM30.00

SEKARANG: RM 30.00 (-0%)

AHLI: RM 24.00 (-20%)

Oleh Ivy Ngu Mei Ee
"Siapa mamat yang kau suka tu eh?" "Apa hal tiba-tiba nak tahu?" "Aku cuma tak boleh bayangkan lelaki macam mana perempuan bengis macam kau suka. Lelaki tu bengis juga ke? Atau dia jenis budiman? Ceritalah kat aku." • • • Zayn yang penakut dan lemah berubah jadi lelaki sasa dan handsome bila menginjak dewasa. Lain pula dengan Teina aka 'singa betina' yang terkenal dengan sikap garang. Tapi hakikatnya, hanya Zayn yang tahu betapa lembut dan indahnya hati si g Maklumat lanjut
ASAL: RM18.00

SEKARANG: RM 14.40 (-20%)

AHLI: RM 14.40 (-20%)

Oleh NAZURA AISHAH
Di kota penjajah itu, Tasha pertama kali kenal cinta. Tuhan kirimkan lelaki yang baik, elok paras rupa seperti dari syurga untuknya. Cinta bertaut sejak mata bertentang mata dan hati mulai menyimpul rasa kasih yang amat mendalam antara mereka berdua. “Sebagai ratu hati abang, Tasha perlu mendapat tempat yang paling tinggi... Nak tinggi punya pasal, abang jadikan wallpaper bilik ni... Tasha selalu dekat dengan abang, bila abang rindu abang tengok dinding tu. Tiap kali te Maklumat lanjut
ASAL: RM25.00

SEKARANG: RM 20.00 (-20%)

AHLI: RM 20.00 (-20%)

Oleh AZIMAH LILY
Kepulangan Fatini dari Switzerland bersama anak kecil mengejutkan semua ahli keluarganya. Kehadiran anak kecil bernama Baiduri menjadi penghalang untuk ibu Fatini, Puan Rokiah melaksanakan rancangannya terhadap Fatini. “Kalau along masih anggap mama ni ibu along, Along hantar budak tu balik Switzerland.” - PUAN ROKIAH “Mama, Baiduri tak ada sesiapa pun di sana.” - FATINI Walaupun ditentang hebat oleh ibunya, Fatini tetap berkeras menjaga Baiduri. Amanah terakhir a Maklumat lanjut
ASAL: RM32.00

SEKARANG: RM 25.60 (-20%)

AHLI: RM 25.60 (-20%)

Oleh EDNIN
Realiti hidup Tihani tak seindah yang disangka. Dia diasuh yang tak semua benda akan berakhir dengan kebahagiaan. Dan kadang-kadang perpisahan itu lebih membahagiakan. Dari situ, dia melihat dunia dengan cara yang berbeza. “I rasa penting untuk kita kena merancang dengan apa yang kita ada hari ini, untuk kesenangan masa depan.” - Tihani “Kalau you terlalu fokuskan pada masa hadapan... you akan kehilangan hari ini.” - Imar. Mungkin betul kata orang, hati seorang Tihan Maklumat lanjut
ASAL: RM30.00

SEKARANG: RM 30.00 (-0%)

AHLI: RM 24.00 (-20%)

Oleh DILLA AHMAD
Ditemukan dengan Ikhmal secara tidak sengaja telah mengheret Alia Qistina menjadi pengganti kekasih yang meninggalkannya. Tanpa ragu-ragu lelaki itu mengajaknya berkahwin. “Saya akan diamkan hal ini kalau Alia sudi menjadi pasangan hidup saya.”-IKHMAL “Encik Ikhmal ingat ini hal main-main ya?”- ALIA “Saya tahu ia tak mudah untuk memulakan satu hubungan. Tapi kita boleh mencuba.” IKHMAL Kemudian datang pula Darren Rizal, kawan baik Ikhmal. Pada Darren apa yang ada Maklumat lanjut
ASAL: RM26.00

SEKARANG: RM 26.00 (-0%)

AHLI: RM 20.80 (-20%)

Oleh ANJELL
Versi pertama pertemuan mereka. Bagi Dara Nailufar, tiada apa pun yang menarik tentang Eskandar Arasyah. Dengan rambut panjangnya. Dengan gaya selekehnya. Lelaki itu hanyalah seorang tukang kayu berlidah tajam yang menyelamatkannya daripada dikejar kucing. Ya, Dikejar kucing! Versi kedua pertemuan mereka. Wah, tukang kayu dah diskrub dan di-clorox! Yang muncul di depannya kini umpama putera raja turun dari kayangan. Kacak maut! Dan pesonanya bagaikan memukau semua yang memand Maklumat lanjut
ASAL: RM32.00

SEKARANG: RM 32.00 (-0%)

AHLI: RM 25.60 (-20%)

Oleh
The story begins with a young boy named Dai. Dai, the young protagonist of the series, is the only human living on the island. Having been raised by Brass and with his best friend, the monster Gome, Dai grows up dreaming of becoming a hero. Kisah bermula dengan seorang budak lelaki bernama Dai. Dai, watak utama muda bagi siri ini, ialah satu-satu manusia hidup di atas pulau ini. Dibesar oleh Brass dan bersama dengan kawan karibnya, raksasa Gome, Dai semakin membesar dan beri Maklumat lanjut
ASAL: RM19.90

SEKARANG: RM 19.90 (-0%)

AHLI: RM 19.90 (-0%)

Oleh Ilya Abdullah
DIKHIANATI! Husna si cantik manis dikhianati orang yang dianggap darah daging sendiri. Wajah cantiknya berubah hodoh. Tunang kesayangan meninggalkan dia saat dia memerlukan sokongan. Dia kecewa hingga hampir meragut nyawanya sendiri. Wanita bernama DEWI hadir dalam mimpi Husna. Wanita cantik itu mengatakan yang dia keturunannya. Wujudkan wanita itu? Husna ragu-ragu. Dia hanya bertemu wanita itu di dalam mimpi bukan di dunia nyata. "Susuk setan bukan sebarangan susuk. Maklumat lanjut
ASAL: RM25.00

SEKARANG: RM 20.00 (-20%)

AHLI: RM 18.75 (-25%)

Oleh Hadi Fayyadh
Watak-watak yang yang dikatakan menyerupai Dajjal wujud dalam tamadun terdahulu seperti Lord Pacal, Viracocha, dan Shi Huangdi adalah sebagai wakil Tuhan atau anak Tuhan Matahari. .. .. Penjelmaan Dajjal dalam tamadun ini adalah di dalam bentuk manusia tua yang berjanggut. Lalu, sejauhmanakah kebenaran sangkaan para pengkaji ini terhadap kewujudan Dajjal di masa lampau? . Adakah benar Dajjal melalui zaman demi zaman, menjadi penguasa dan pembina yang hebat. Setiap tamadun Maklumat lanjut
ASAL: RM29.90

SEKARANG: RM 23.92 (-20%)

AHLI: RM 23.92 (-20%)

Oleh Damya Hanna
Tiada siapa menyangka di sebalik kelincahan dan keceriaan sikapnya, rupa-rupanya Ainul Tihani pernah melalui tragedi pahit pada masa lalu. Namun, memori memilukan itu telah terpadam dari kotak ingatannya gara-gara trauma yang dihidapi. Lantaran itu, Tihani merasakan hidupnya kekosongan. Tidur malamnya asyik diganggu igauan dan mimpi yang menimbulkan persoalan. Jihad Amjad, lelaki berperwatakan dingin yang hidup dalam kebencian ibunya sejak di alam remaja. Akibat tragedi 12 t Maklumat lanjut
ASAL: RM28.00

SEKARANG: RM 28.00 (-0%)

AHLI: RM 25.20 (-10%)

Oleh Rohamiah Muda
Buku Indahnya Hidup Bertuhan (Berdamai Dengan Takdir 2.0) adalah sebuah buku yang mengandungi kisah ibrah tentang hubungan seorang hamba dengan Tuhannya. Setiap manusia perlukan kepada satu kuasa Yang Maha Hebat yang boleh menjaga serta melindungi dirinya daripada musibah dan malapetaka. Jadi, kuasa itu adalah Tuhan kita yang satu iaitu Allah Taala. Sebagaimana jasad yang memerlukan keperluan seperti makanan dan air untuk hidup, begitu juga roh memerlukan makanan untuk ia t Maklumat lanjut
ASAL: RM20.00

SEKARANG: RM 16.00 (-20%)

AHLI: RM 16.00 (-20%)

Oleh Issey Abdillah
Bagaimana ciri "personaliti bertuhan" itu? Bagaimana ianya boleh meningkatkan potensi dan prestasi, dalam masa yang sama menjadikan kita hamba yang disayanginya? Ayuh. Mari kita sama-sama renung pelbagai contoh dari kisah-kisah Al-Quran tentang "Personaliti Tauhidik" di dalam buku ini. Maklumat lanjut
ASAL: RM22.00

SEKARANG: RM 22.00 (-0%)

AHLI: RM 19.80 (-10%)

Oleh Yim , Kang Jae
Amerika Latin kian pesat dalam bidang astronomi, teknik dan ilmu seni bina sehingga lahir tamadun yang hebat seperti Aztek, Maya dan Inkar. Namun begitu, sejak keruntuhan tamadaun berlaku, banyak bangunan bersejarah telah diabaikan akibat perpindahan penduduk. Khabarnya makhluk-mahluk ini berasal daripada kawasan ini. Maklumat lanjut
ASAL: RM12.90

SEKARANG: RM 12.90 (-0%)

AHLI: RM 11.61 (-10%)

Oleh SYU ARIANI
URSULA. Itu nama si antagonis di dalam dongeng The Little Mermaid. Tak pernah hatta sekali Hadi terfikir bahawa suatu hari nanti, dia akan bertemu dengan Ursula di alam nyata. “Kahwin dengan aku atau nyawa dia melayang, di depan mata kau.” - ASYFA HANNANI Tak dapat Hadi melawan kerana wanita yang menerima jolokan Ursula itu mampu tunaikan kata-katanya! Demi keselamatan Batrisya, Hadi akur dengan permintaan Asyfa. Namun lama-lama, dia sedar satu hakikat. Hatinya mendamba Maklumat lanjut
ASAL: RM26.00

SEKARANG: RM 20.80 (-20%)

AHLI: RM 20.80 (-20%)

Oleh MAYA IRIS
LANA KARISMA… Seorang gadis yang dianugerahkan dengan rupa yang cantik. Sesiapa yang terpandang, pasti tertarik. Ke mana sahaja dia pergi, dia pasti menjadi tumpuan. Namun kalau ada yang suka, tentu ada orang benci. Tentu ada yang sanggup melakukan apa saja demi meragut anugerah itu. “Lana tak nak hidup dengan muka macam ini!” – LANA KARISMA FAZLEY… Dia lelaki biasa-biasa saja. Tapi dia mahu menjadi luar biasa. Pertemuan pertama dengan Lana Karisma bagaikan b Maklumat lanjut
ASAL: RM28.00

SEKARANG: RM 22.40 (-20%)

AHLI: RM 22.40 (-20%)

Oleh Orked V
Najmi dan Maria bertemu ketika hidup gadis itu sedang kusut. Dalam keadaan tertekan dan terabai, Maria mengambil keputusan untuk membunuh diri. Bagaimanapun, hasratnya tidak berjaya kerana tindakan pantas Najmi. “Tuhan dah tinggalkan aku!” - Maria Empatinya pada Maria membuatkan Najmi ingin membantu gadis tersebut. Dia faham benar jika seseorang itu sudah berputus asa dengan hidup kerana dia juga seringkali merasainya. Peristiwa dua dekad lalu bukan saja meragut memorin Maklumat lanjut
ASAL: RM26.00

SEKARANG: RM 26.00 (-0%)

AHLI: RM 23.40 (-10%)

Oleh Norshiemah Md Yasan
SERI... hidupnya tidaklah berseri-seri seperti namanya. Dia sering menjadi mangsa amarah dan cacian Mak Bedah dan Aifa. Untung sahaja dia disayangi oleh abahnya, Pak Rahim. Begitu juga dengan Ikmal. lelaki yang telah membuatkan hatinya berbunga riang. Dia tidak kisah berkorban demi meraih cinta lelaki itu. Namun, hidupnya berubah dengan kehadiran Rayqal di kampung itu. RAYQAL...sebelum ini seorang yang berharta dan bongkak. Kini, tercampak di kampung apabila takdir telah Maklumat lanjut
ASAL: RM27.00

SEKARANG: RM 27.00 (-0%)

AHLI: RM 24.30 (-10%)

Oleh Azieana
Dek terhutang budi, Deena akur dengan kehendak TJ. Berkahwin dengan tunang TJ sendiri! Qarl membantah keras dengan idea gila TJ. Sudahlah TJ memutuskan pertunangan mereka tanpa sebarang alasan kukuh, malah siap disuruhnya Qarl menerima Deena sebagai isteri. "I.. I.. tak tahu apa yang ada dalam fikiran you sekarang dan I tak tahu apa maksud you lakukan semua ini. I betul-betul tak tahu dan I rasa I diperbodohkan. I rasa I dah jadi lelaki yang paling bodoh sekarang ni." - Qar Maklumat lanjut
ASAL: RM27.00

SEKARANG: RM 27.00 (-0%)

AHLI: RM 24.30 (-10%)

Oleh D. Rafael , Syasya E Luna , Del
D. RAFAEL (JALAN KUBUR LAMA) - "Untuk malam ini, aku nasihatkan kepada semua yang ada di sini. Seandainya kamu semua terdengar suara-suara orang mengelur dari luar rumah, jangan sesekali bukakan pintu rumah kamu semua. Aku tak mahu ada sesiapa yang terpukau oleh benda itu lagi." Pesan Imam Ismail. Kesemua yang berada di situ mendengar dan mengangguk hampir serentak. "Ingat pesan aku. Benda itu mungkin boleh menyerupai sesiapa sahaja. Termasuk diri kita. Jangan sesekali kita t Maklumat lanjut
ASAL: RM13.00

SEKARANG: RM 10.00 (-23%)

AHLI: RM 10.00 (-23%)

Oleh Mazni Aznita
Adriana Imaniyah terpaksa berhutang angkara si ayah, sehingga terpaksa menurut kehendak seorang wanita demi melunasi hutang-hutangnya. Kerana diugut, dia setuju menjadi tutor untuk Adham Mirza yang agak nakal dan pemalas. Adham Mirza lelaki muda yang tidak pernah punya cita-cita tinggi kecuali menghabiskan masa dengan berhibur. Dan bila Adriana muncul dalam hidupnya, targetnya hanya satu, mahu menyingkirkan gadis itu dari rumahnya. Namun, satu tragedi hitam mengubah hidup m Maklumat lanjut
ASAL: RM35.00

SEKARANG: RM 35.00 (-0%)

AHLI: RM 31.50 (-10%)

Oleh Annisa Nisfihani
Arin, gadis super pembersih yang selalu tak senang duduk bila tengok keadaan sekeliling bersepah. Suatu hari muncul Alvan, seorang lelaki pemalas, mengada dan 'tak teratur' tinggal di bilik sewa milik keluarga Arin. Huru-haralah jadinya bila Arin dan Alvan belajar di sekolah sama. Alvan sangat popular dan Arin pula hanya gadis tak dikenali + tak ada apa yang special. Apa yang terjadi pada hubungan diorang bila masing-masing ada sikap yang agak kontra tu? Nikmatilah kisah ro Maklumat lanjut
ASAL: RM12.00

SEKARANG: RM 12.00 (-0%)

AHLI: RM 10.80 (-10%)

Oleh Hidayahtulhusra
Amna Safiya dan Dzafri Mateen dipertemukan di bumi Sabah saat hati mereka rapuh dan luluh. Tanpa sedar, pertemuan yang tidak diduga itu saling menyembuhkan hati yang berdarah. Walaupun tidak diluahkan, mereka seakan-akan memahami isi hati masing-masing. “Banyak ambil gambar tadi?” - Dzafri Mateen “Banyak. Cantik tempat ni. Saya tak tahu sangat pasal tempat-tempat menarik kat Sabah ni. Nasib baik awak ada.” - Amna Safiya “Kalau macam tu, apa kata lepas ni awak jadi p Maklumat lanjut
ASAL: RM23.00

SEKARANG: RM 23.00 (-0%)

AHLI: RM 20.70 (-10%)

Oleh Mardihah
“Kita jumpa lagi kat sini. Garam di laut, asam di gunung bertemu dalam belanga juga. Berjodoh betul. Kan Cahaya, kan?” -Adib Huzairi “Hebat betul taste janda macam kau ni, kan?” -Ainil “Sebab saya jandalah kak, taste saya kena tinggi sikit.” -Cahaya Cahaya ini, benci betul kalau orang memandang rendah kepadanya hanya kerana dia menyandang gelaran janda. Salah ke kalau dia itu janda kerana kematian suami! Dihimpit dengan desakan keluarga Aizul yang mahu menyatu Maklumat lanjut
ASAL: RM31.00

SEKARANG: RM 31.00 (-0%)

AHLI: RM 27.90 (-10%)

Oleh
The story centers around Mizuki Hijiri, a high school girl who just transferred schools. At her new school, she has a fateful encounter with boys suffering from chuunibyoi (adolescent delusions of grandeur). There is Noda who dreams of becoming a hero, the tragically handsome otaku Takashima who only likes 2D girls, Nakamura the supposedly "reincarnated" angel or devil, and the self-professed string-puller Tsukumo. 没错,我觉醒了! 高中生圣瑞姬由于个人因素 Maklumat lanjut
ASAL: RM39.90

SEKARANG: RM 39.90 (-0%)

AHLI: RM 39.90 (-0%)

Oleh Sharina Elisa
TIK! TIK! TIK! Karina bergegas bangun menuju ke bilik. Yuna mengekori. Buntang mata mereka melihat laptop atas meja memaparkan video letupan. "Apa ni?" Degup jantung Yuna laju. Terketar-ketar dia menuding skrin. Tangannya menekup mulut apabila menyedari lokasi letupan adalah kediaman ayahnya. Karina terjelepok atas lantai. "A... ayah! Ayah! Ayah!!!" jerit Yunai bagai kerasukan. Prof. Anas dituduh gila bila dia mahu mencipta pil kekal abadi supaya golongan cerdik pandai t Maklumat lanjut
ASAL: RM18.00

SEKARANG: RM 14.40 (-20%)

AHLI: RM 14.40 (-20%)

Oleh Syaari Ab Rahman
Lelaki yang hebat-hebat itu bukanlah lelaki yang seperti malaikat. Dia ialah lelaki yang biasa-biasa, namun saat imannya diugut oleh Raja yang jahat, dia berani masuk ke dalam gua dan meninggalkan keselesaan hidup demi membela iman. Persis pemuda Ashabul Kahfi. Dia adalah lelaki yang biasa-biasa, namun saat berhadapan dengan ayah sendiri dan masyarakat yang jahil, dia berani mempertahankan kebenaran dan menghadapi ujian. Persis Nabi Ibrahim AS, ketika mudanya. Dia adalah lela Maklumat lanjut
ASAL: RM35.00

SEKARANG: RM 35.00 (-0%)

AHLI: RM 31.50 (-10%)

Oleh
When the eldest daughter of the Ascham household, Adele, turned ten, she remembered everything from her past life when she was hit with a strong headache. She was Kurihara Misato in her previous life, who died when she was 18 trying to help a little girl, consequently followed by an encounter with God. During their meeting, she pleaded to lead an average life with average skills. After all, her somewhat capable self has been burdened with all the expectations brought up to he Maklumat lanjut
ASAL: RM23.90

SEKARANG: RM 23.90 (-0%)

AHLI: RM 23.90 (-0%)

Oleh Anna Milla
Hidup Aira cukup complicated. Dia lari dari rumah apabila Imran mengahwini Hana, adiknya. Prinsip Aira, lelaki ibarat virus. Jangan kasi can. Aira gantikan tempat Doktor Halina selama dua jam sebagai therapist. Akibatnya, Zafran dan Amberlyn bercerai, Doktor Halina diugut dan Syafi bertarung dengan maut tanpa kasih seorang ibu. Terpaksalah Aira cuba perbaiki apa yang telah dia rosakkan. "Kalau macam tu apa kata awak guna teori awak yang kononnya hebat tu untuk pujuk isteri sa Maklumat lanjut
ASAL: RM25.00

SEKARANG: RM 25.00 (-0%)

AHLI: RM 22.50 (-10%)

Oleh Zarini Mansor
Lelaki bernama Fuad itu muncul dengan tiba-tiba menawarkan Yusmal dan rakan-rakannya untuk memasuki Bandar Silang Maya. Fuad mahu mereka menggunakan kemahiran mereka menggodam kata laluan bagi mematikan sistem di beberapa menara di dalam bandar itu. “Suku juta tu banyak, Yus.” “Kau terima?” Pertimbangan demi pertimbangan dibuat dan akhirnya mereka menerima tawaran yang menjanjikan keuntungan itu. Yusuf dan robot AI bernama Leona menjadi pihak lawan mereka. “Ka Maklumat lanjut
ASAL: RM24.00

SEKARANG: RM 24.00 (-0%)

AHLI: RM 21.60 (-10%)

Oleh Mell Mariann
“Marry me.” Tak ada angin, tak ada ribut. Tiba-tiba saja dia diajak kahwin. Memanglah Awaanis fikir lelaki tak dikenali itu gila. Ingatkan kisah lelaki itu termati di situ. Tapi lain pula jadinya. Lelaki itu rupanya big boss di kilang tempat dia bekerja! “Tuan Adriy!” – Awaanis “Jom.” – Adriy “Jom apa?” – Awaanis “Jumpa ayah awak.” – Adriy Adriy terus mendesak. Awaanis pula curiga. Big boss ajak minah kilang sepertinya berkahwin, tentulah men Maklumat lanjut
ASAL: RM28.00

SEKARANG: RM 28.00 (-0%)

AHLI: RM 25.20 (-10%)

Oleh Sara Irdina
Siapa sangka di sebalik seragam pengawal peribadi dan bertopi itu adalah seorang gadis bernama Ainan Syahira. Pertemuan dengan seorang yang menjengkelkan ketika bertugas, mencetuskan perbalahan. “Sorry, aku tak suka cari pasal. Tapi kalau ada yang cari pasal juga, memang aku tak akan biarkan dia balik dengan dua belah kaki.” ~ Ainan “Macam mana, Cik Boboy? Nak saya patahkan kaki awak ke? Sebab saya pun tak akan biarkan orang yang serang saya, balik dengan dua kaki.” Maklumat lanjut
ASAL: RM30.00

SEKARANG: RM 30.00 (-0%)

AHLI: RM 27.00 (-10%)

Oleh Sufea Hareez
“There's no love for her. Maaf, Mizan takkan kahwin dengan Karina." – Mizan Penolakan Mizan atas cadangan opahnya buat Karina kecil hati. Ya, dia tahu mereka sepupu tapi, masih sah nikah. Lantas, hati cuba dialihkan pada Saiful. Karina yakin Saiful adalah jodohnya. Dia terima Saiful tanpa syarat. Tapi, Saiful pula main kayu tiga. “I izinkan you kahwin dengan Anum tapi dengan syarat, ceraikan I.” - Karina Diceraikan ketika sarat mengandung buatkan Karina nanar. N Maklumat lanjut
ASAL: RM26.00

SEKARANG: RM 26.00 (-0%)

AHLI: RM 23.40 (-10%)

Oleh Rin Ahmad
Kisah cinta tak kesampaian Ehsan bermula di Las Vegas. Hannah telah meninggalkan satu tekad dalam jiwa lelakinya sehingga membentuk kerjaya dan perniagaannya sekarang. “I’m into a man making a gun, not a man shooting a gun.” - Hannah Scott Tujuh tahun lamanya Ehsan terpisah dengan Hannah tanpa sebarang berita. Selama itu juga, dia menjadi penunggu yang cukup setia. Namun, agenda Tan Sri Abdul Hadi ingin memperkenalkan anak gadisnya menimbulkan tanda tanya. Sejak itu, ha Maklumat lanjut
ASAL: RM23.00

SEKARANG: RM 23.00 (-0%)

AHLI: RM 20.70 (-10%)

Oleh Regina Ibrahim
Mardina dan adiknya ditinggalkan bersama Mak Long Saadiah yang mempunyai anak dara bernama Chik Hasnah yang berbakat sebagai penglipur lara. Penuh syarat Chik Hasnah mula bercerita pada Mardina yang akhirnya jadi ketagih pada cerita cerita yang entah kenapa tidak dibenarkan ditanya di meja makan "Tanya pada Chik sendiri kalau Dina nak tahu apa apa..." Kisah kisah lelaki dan perempuan akhirnya ditulis semula oleh Mardina saat menamatkan pengajian Mass Communication da Maklumat lanjut
ASAL: RM20.00

SEKARANG: RM 20.00 (-0%)

AHLI: RM 18.00 (-10%)

Oleh Suhailah Selamat
“Buka mata kau sekarang! Tataplah muka aku puas-puas! Jadi, aku ada satu alasan untuk membunuh kau!” – PSYCHO Momen terindah malam itu menjadi momen tragedi buat Affiyah. Dia menjadi saksi pembunuhan. Dia menjadi buruan sehingga ke hujung nyawa. Sekelip mata, hidupnya berubah… satu per satu miliknya hilang dan lenyap. Ibunya yang disangkakan meninggal dalam kemalangan sebenarnya mati dibunuh oleh si pembunuh psycho! Kehadiran Zacky, si kekasih lama sedikit sebanyak Maklumat lanjut
ASAL: RM27.00

SEKARANG: RM 27.00 (-0%)

AHLI: RM 24.30 (-10%)

Oleh Dilla Ahmad
Bermain cinta dengan perempuan simpanan bos memang sesuatu yang sangat gila! Atas kesalahan itu, dia dibelasah teruk dan dibiarkan separuh nyawa di dalam kebun getah. Dan takdir membawa Jaden dipertemukan dengan Tok Ayah dan Seri Dhia. “Lelaki hebat? Ada ke spesis lelaki macam itu zaman sekarang ni? Tak pernah pula saya jumpa lelaki hebat selain tok ayah saya. ~ SERI DHIA “Nak tahu aku lelaki hebat atau tidak, kau nak cuba dengan aku?” ~ JADEN Sukar untuk Jaden Maklumat lanjut
ASAL: RM28.00

SEKARANG: RM 28.00 (-0%)

AHLI: RM 25.20 (-10%)

Oleh
Penerangan yang mudah, ringkas dan padat Bacaan berserta terjemahan Gambar langkah demi langkah Panduan untuk lelaki & perempuan Maklumat lanjut
ASAL: RM12.00

SEKARANG: RM 12.00 (-0%)

AHLI: RM 10.80 (-10%)

Oleh Deanna Chee
Masa semakin suntuk. Padahal sudah berjanji berjumpa Allah dengan baik-baik saja. Namun apabila direnung semula langkah ini masih tersasar kasar. Jalan menuju-Nya masih atas jalan mungkar! Aduh. Bagaimana ini? Wahai Rabbi. Wahai Ilahi. Wahai ar-Rahman. Suluhkan lorong ini kembali ke jalan yang jelas menuju-Mu. Aku benar-benar mahu pulang ke pangkuan-Mu dengan cerita indah dan baik-baik saja. Pandu aku ke arah jalan pulang yang baik dan mulia. Tuhan, aku mahu pulang. Maklumat lanjut
ASAL: RM23.00

SEKARANG: RM 18.40 (-20%)

AHLI: RM 18.40 (-20%)

Oleh Angah Sunan
Buku Terbaru: Andai Kau Kenal Tuhanmu.“Susahnya hidup ini, besarnya ujian ini, aku tak mampu, aku lemah, aku penat...”.Selama kita berada di dunia ini, jangan hairan dan terkejut akan terjadinya sesuatu yang menyulitkan kerana itu sudah sifatnya dunia. Dunia hanyalah sebuah filem berskripkan dugaan...”.Buku ini banyak mengajar tentang dunia dan mentauhidkan Allah. Sebuah karya yang sesuai buat yang sedang belajar untuk mengenali-Nya. Juga karya khas buat kita pendosa.. Maklumat lanjut
ASAL: RM20.00

SEKARANG: RM 16.00 (-20%)

AHLI: RM 16.00 (-20%)

Oleh Syed Mahadzir Syed Ibrahim
Nama Enrique Malaka, Henry the Black, Enrique de Malacca atau Panglima Awang tidak pernah tercatat dalam sejarah sebagai manusia pertama yang mengelilingi bumi. Tetapi nama orang Eropah yang berjaya mengelilingi lingkaran bumi disebut sebagai Sebastian de Elcano. Sedangkan Sebastian de Elcano berjaya mengelilingi bumi 17 bulan selepas kejayaan yang dilakukan oleh Panglima Awang. Panglima Awang dilahirkan pada tahun 1494. Pada tahun 1503, beliau berlayar dari Ambon ke Palemba Maklumat lanjut
ASAL: RM35.90

SEKARANG: RM 35.90 (-0%)

AHLI: RM 32.31 (-10%)

Oleh Hannah Ezaty
Lila mempunyai segala-galanya. Cantik. Kaya. Popular. Namun, segala yang dimilikinya masih tetap tidak mampu menandingi rasa kosong dan sunyi di hati. Hidup Lila berubah apabila maruahnya hampir tergadai di tangan Amri pada malam sebuah parti. Tanpa terduga, muncul seorang lelaki asing menjadi hero penyelamatnya. Siapa Jaad Hayder yang sebenarnya? Persoalan itu sering menghantui Lila. Kerana, di setiap musibah yang melanda... lelaki bernama Jaad Hayder itulah orang Maklumat lanjut
ASAL: RM27.90

SEKARANG: RM 27.90 (-0%)

AHLI: RM 25.11 (-10%)

Oleh Fathi Fatim
Tolong Yusuf sedarkan dia. Dia kena tahu yang dia takkan jumpa lelaki yang lagi baik daripada Yusuf –Daiyan Yusuf Kalau kata nanti awak berjaya sedarkan dia dan dia pun sedar yang awak ni pilihan paling baik pernah dia ada, akak macam mana? –Deena Adelina Lantaran patah hati saat pinangannya ditolak Melina, Yusuf nekad untuk menyedarkan gadis itu semula bahawa dia adalah pilihan terbaik. Deena yang muncul saat dia perlukan ‘bantuan’ membuka jalan untuk Yusuf realisa Maklumat lanjut
ASAL: RM28.00

SEKARANG: RM 28.00 (-0%)

AHLI: RM 25.20 (-10%)

Oleh Acik Lana
Keisha Edlina digelar gold digger kerana berbekalkan wajah pan-Asia dan tubuh yang sempurna dia menggoda lelaki kaya dan peras harta mereka habis-habisan. Kemudian dia mencari lelaki lain yang jauh lebih kaya pula. Hubungan selama dua tahun bersama Datuk Eusoff tidak menjadi, dan dia berpaling pula kepada Tan Sri Emran. Belum sempat mencapai angan-angan, satu insiden ngeri telah menimpa Keisha Edlina. Dia berputus asa untuk meneruskan hidup, namun kemunculan Kaef mengubah hal Maklumat lanjut
ASAL: RM35.00

SEKARANG: RM 35.00 (-0%)

AHLI: RM 31.50 (-10%)

Oleh Zara Aluwi
Kerana sandiwara menjadi teman lelaki, Alana dan Pak Tam menuju ke fasa baru. Tak sempat ke fasa seterusnya Tania dan Puan Rogayah mengganggu gugat hubungan mereka. Tania dengan muka tak tahu malu menjadi dalang kehancuran cinta Alana. Puan Rogayah dengan tegasnya tidak merestui hubungan Pak Tam dengan Alana. "Ana terpaksa terima walaupun hati ini teramat berat untuk melepaskan. Dah nasib Ana. Dulu putus cinta, sekarang putus pertunangan. Masa akan datang putus ikatan perkahw Maklumat lanjut
ASAL: RM23.00

SEKARANG: RM 23.00 (-0%)

AHLI: RM 20.70 (-10%)

Oleh Suhaniza Sulaiman
Pengorbanan dan ketulusan bukan sesuatu yang murah kerana yang mencintai akan kalah dengan yang setia. "Suka hati awak je nak samakan saya ni dengan binatang ya. Kejap ikat, kejap sambar. Ingat saya ni lembu atau burung helang ke?" - RANIA "Saya nak ikat awak cepat-cepat. Nanti lelaki lain sambar pulak." - SHAFIQ Rania bagaikan jinak-jinak merpati melayan karenah Shafiq yang semakin berani berbicara tentang rindu, sayang dan cinta. Dalam menyampah ada cinta-cintun ya Maklumat lanjut
ASAL: RM25.00

SEKARANG: RM 25.00 (-0%)

AHLI: RM 22.50 (-10%)

1-1536 of 1536

Page:
  1. 1
  2. 2
  3. 3
  4. 4
  5. 5
*

Back to Top