0

Jumlah 0produk dalam troli anda. ×

Anda tidak mempunyai item di troli pembelian anda.

' Meremang 'Dijumpai 20 Produk Berkaitan
Oleh Kron
HEI, BUAT APA TU @ TEPI JALAN?KOMIK SERAM BIKIN MEREMANG & JANTUNG BERDEGUP KENCANG. PASTI MENGGIGIL KETAKUTAN. SIRI 'AKU DENGAR KAT...' MEMBUATKAN SUASANA TEGANG & BADAN KEJUNG!"Hoi, bahayalah bergurau kat tepi jalan macam ni!"Teguran sebegini memang kena terima sebab ia demi keselamatan bersama. Tapi..."Ada orang kat belakang kita ke tadi?"BANGG!!!Kemalangan ngeri mungkin tinggalkan 'sesuatu' menyeramkan. Jadi, bila berseorangan kat tepi jalan tu, hati-hati... 'dia' bukan k Maklumat lanjut
ASAL: RM12.00

SEKARANG: RM 12.00 (-0%)

AHLI: RM 10.80 (-10%)

Out of stock

Oleh EYLA HIME
Orangnya tenang tak banyak cakap. Senyumnya juga sesuatu yang jarang sekali dilihat, ala-ala tujuh keajaiban dunia. Namun, dia mampu buat warga Muse meremang bulu roma. Bila perlu berdepan dengan wanita 34 tahun itu, usus masing-masing rasa macam kena pulas. Sebab itulah ketua editor Muse itu digelar Cik Medusa. Tak perlu buka mulut. Hanya dengan renungannya yang tajam bak mata pedang itu saja, Lisa boleh buat sesiapa saja bertukar keras macam batu tak bernyawa. Impresi per Maklumat lanjut
ASAL: RM25.00

SEKARANG: RM 25.00 (-0%)

AHLI: RM 25.00 (-0%)

Oleh Dreamer
Akibat dendam terhadap Hilda, Joanna terpedaya dengan buku misteri berjudul 'Hajat Jadi Realiti'. Betul ke buku ni boleh tunaikan hajat? Adakah Joanna akan terperangkap dalam 'perjanjian puaka'? Nampaknya ada 'pertukaran' harus dibuat bila ketiga-tiga hajatnya ditunaikan!!! Kompilasi kesumat melibatkan makhluk halus dan sifat keji manusia. Selami cerita seram pelbagai variasi yang pasti buat korang meremang. Kisah hitam dunia si mawar dari siri terkini 'Black Rose' ! Maklumat lanjut
ASAL: RM12.00

SEKARANG: RM 12.00 (-0%)

AHLI: RM 10.80 (-10%)

Oleh Weeda Airiza
“Sorry, aku hanya tolong bestfriend aku yang suka dekat kau tu, faham?!” – Wafa Hanim. “Tak elok perempuan sweet macam you ni terpekik-pekik dekat sini.” – Nazhan Marzuqi. Angkara surat cinta, porak-peranda jadinya hidup Wafa Hanim. Apatah lagi bila bertemu berbelas tahun kemudian sebagai jiran. Lelaki itu masih belum berubah. Kasih sayangnya begitu over sehingga membuatkan gadis itu meremang bulu romanya! “Tak payah buat kerja gila couple dengan ramai orang Maklumat lanjut
ASAL: RM24.00

SEKARANG: RM 19.20 (-20%)

AHLI: RM 19.20 (-20%)

Oleh Mars Land
"Pergi! Jangan masuk sini! Pergi!" "Aku? Kau nak aku pergi ke?" Amar tuding dirinya sendiri. "Orang belakang kau tu. Pergi!" Bulu roma tengkuk Amar meremang serta-merta. Dia toleh belakang. Tiada sesiapa. "Mu... muka dia macam mana? Soal Amar tersekat-sekat. Ada benda ganggu Amar. Ia warisan dan dendam. Tapi dia tak percaya. Baginya kejadian paranormal tak wujud dan hanya mainan minda. Tuduhan orang kampung terhadap ayahnya yang gila buat dia tekad belajar bidang psikolog Maklumat lanjut
ASAL: RM18.00

SEKARANG: RM 18.00 (-0%)

AHLI: RM 16.20 (-10%)

Oleh Ramlee Awang Murshid
SEORANG pengarang novel cuba menulis naskhah terbaharu. Malangnya, gejala writers block melanda. Suatu masa... dalam keadaan separa sedar ketika terlena, dia terlihat seseorang menggunakan komputer ribanya. Namun kelibat orang itu samar-samar. Sebuah cerita yang siap ditaip terpamer pada skrin. Sebuah kisah yang mengujakan, tetapi bukan dia penulisnya. Teorinya – mungkin dia ada berkarya tanpa disedari, tetapi minda logiknya ragu-ragu. Satu demi satu cerita baharu ditemu Maklumat lanjut
ASAL: RM25.00

SEKARANG: RM 25.00 (-0%)

AHLI: RM 22.50 (-10%)

Oleh Suhailah Selamat
Hanya kerana sekeping wasiat yang ditinggalkan oleh DATO ZARITH a.k.a tok wan, Aryssa dan Aiman diberi tempoh sebulan untuk bernikah. Seterusnya, perkahwinan tersebut tidak boleh dibubarkan dalam tempoh 5 tahun jika Aiman tidak mahu kelayakannya sebagai pewaris bakal dilucutkan. "Eh, kenapa tok wan nak libatkan saya dalam hal ni? Kenapa pula saya mesti kahwin dengan dia? Tak fahamlah!" - ARYSSA "Maaflah, itu saya tak tahu. Hal-hal sebegini arwah tak pula beritahu saya. Tuga Maklumat lanjut
ASAL: RM25.00

SEKARANG: RM 25.00 (-0%)

AHLI: RM 22.50 (-10%)

Oleh John Soo
Pada siang hari situasi kat flat riuh-rendah, namun menjelang tengah malam bertukar sunyi, seram dan meremangkan. Lokasi macam kat tangga belakang, lif ataupun koridor tak berpenghuni pasti mengundang kehadiran 'makhluk' lain dan mengejutkan sesiapa sahaja yang melintasi. Jadi, kalau pulang lewat malam, berhati-hatilah! 'Ia' mungkin ikut korang! Maklumat lanjut
ASAL: RM12.00

SEKARANG: RM 12.00 (-0%)

AHLI: RM 10.80 (-10%)

Oleh Aku Dengar Studio
ROH DALAM KELAS KOMIK SERAM BIKIN MEREMANG & KENCANG PASTI MENGGIGIL KETAKUTAN SIRI ÁKU DENGAR KAT...' MEMBUATKAN SUASANA TEGANG & BADAN KEJUNG! Kelas merupakan tempat paling lama kamu habiskan masa berbanding rumah. Jika ada seseorang beritahu kamu bahawa ada hantu di dalam kelas, apa yang kamu akan lakukan? Dapatkah kamu terus belajar seperti biasa? Maklumat lanjut
ASAL: RM12.00

SEKARANG: RM 12.00 (-0%)

AHLI: RM 10.80 (-10%)

Oleh Zehann Ur Rakhie
“Dekat pondok bas ni pun ada orang mati kena langgar! Dua malam lepas ada orang racing kereta kat jalan ni. Ramai budak datang tengok. Lepas tu ada satu kereta terbabas dah langgar seorang budak. Seorang pun tak tahu!” Tiba-tiba Farul menyampuk. Serius sahaja mukanya. “Mana kau tahu ni?” tanya Saadon berkerut. “Dia ni yang cerita… masa mula-mula duduk sini tadi,” ucap Farul menunjuk pada seorang budak sebayanya yang berwajah murung duduk di sebelahnya. Sponta Maklumat lanjut
ASAL: RM10.00

SEKARANG: RM 10.00 (-0%)

AHLI: RM 9.00 (-10%)

Oleh Notthi Sasiwimon
Siri kali ini akan menceritakan misteri di hotel yang terdapat di Thailand. Alamilah Kisah Seram dan Menakutkan tentang Hotel Thailand dalam buku ini. Banyak cerita berkaitan dengan hotel jarang diketahui orang awam. Cerita hantu klasik: Hotel di Tepi Tasik, Panggilan dari Dimensi Lain dan sebagainya. Cerita hantu di jalan raya: Kelibat yang Sama, Penumpang di Stesen Lama dan sebagainya. Cerita hantu yang dahsyat: Penumpang Misteri, Bilik Nombor 402 dan sebagainya. Kep Maklumat lanjut
ASAL: RM12.90

SEKARANG: RM 10.32 (-20%)

AHLI: RM 10.32 (-20%)

Oleh Muhd Kamil Ibrahim & Fazimah Hayati
Penawar Kehidupan mengisahkan betapa manusia sentiasa diuji dan bagaimana manusia membuat pilihan bagi mencari jalan keluar. Ada yang semakin jauh tersasar dari Pencipta. Jalan lurus diketepikan. Mereka memilih laluan sukar kerana tidak mahu berfikir. Bagaimana manusia jahil boleh terjebak ke lembah maksiat dan melakukan syirik dan khurafat? Biar setinggi mana pun pelajaran, jika tanpa pertimbangan akal dan iman, seseorang itu akan mudah diseret syaitan untuk mengingkari p Maklumat lanjut
ASAL: RM20.00

SEKARANG: RM 20.00 (-0%)

AHLI: RM 18.00 (-10%)

Oleh Quwsa Design
Seringkali kita mendengar orang berkata ada hantu di dunia ini atau hantu tidak wujud langsung. Bagi membuktikan kesahihannya, buku ini telah mengumpul banyak kisah hantu yang menyeramkan sehingga meremang bulu roma kita. Maklumat lanjut
ASAL: RM12.90

SEKARANG: RM 12.90 (-0%)

AHLI: RM 11.61 (-10%)

Oleh Nizam Bachok
Kompilasi seram Nizam Bachok kini kembali menghantui. 20 karya meremangkan dihidangkan kepada penggemar karya seram. Tunggu apa lagi? Jom dapatkan “Dari Alam Angker: Pendamping”. Hati-hati.... Jangan baca kalau lemah semangat… Maklumat lanjut
ASAL: RM10.00

SEKARANG: RM 10.00 (-0%)

AHLI: RM 9.00 (-10%)

Oleh Ninie Othman , Naim Tamdjis , Eqbal Mohaydeen , Aziah Zainal
“Selamat datang tuan...” / BELL-BOY - NINIE OTHMAN Writer’s block yang melanda Farish telah memberi idea kepada Ariff untuk menginap di sebuah hotel yang dikatakan berpuaka. Dengan harapan ilhamnya akan datang mencurah-curah dan mahu menamatkan writer’s blocknya, akhirnya Farish bersetuju untuk menginap di hotel berpuaka itu selama 4 hari. Kisah kematian penuh tragis seorang bell-boy yang pernah bekerja di hotel itu telah menarik minat Farish untuk mengetahuinya deng Maklumat lanjut
ASAL: RM23.00

SEKARANG: RM 23.00 (-0%)

AHLI: RM 20.70 (-10%)

Oleh KF
Dub! Dab! Dub! Dab! Demi debaran menguasai diri. 18 karya serm KF kembali mengganggu lema korang. Pasti meremang… pasti buat Adrenalin korang melonjak. Peminat komik seram jangan terlepas Naskah berteman puaka ini! Maklumat lanjut
ASAL: RM10.00

SEKARANG: RM 10.00 (-0%)

AHLI: RM 9.00 (-10%)

Oleh Nizam Bachok
"Tamu Senja" menghimpunkan 20 cerita seram yang meremangkan. Karya terbaru Nizam Bachok ini dijamin buat pembaca tidak senang duduk. Awas... mungkin ada yang sedang memerhati. Pastikan anda tidak bersendirian semasa membaca novel grafik seram ini… Maklumat lanjut
ASAL: RM10.00

SEKARANG: RM 10.00 (-0%)

AHLI: RM 9.00 (-10%)

Oleh Nizam Bachok
Nizam Bachok kembali lagi dengan jilid kedua "Dari Alam Angker : Seringai Malam". Setiap halaman pasti meremangkan. Terjaga tatkala dinihari, keseorangan, sayup-sayup kedengaran ilai ngeri… Maklumat lanjut
ASAL: RM6.50

SEKARANG: RM 6.50 (-0%)

AHLI: RM 5.85 (-10%)

Oleh Murni Aqila
Sudah sembilan tahun Nizam disahkan menghidap bipolar disorder. Dalam keriuhan dia dibadai tangisan. Ketika tenang dia diamuk amarah. Tatkala sepi dia digeletek ketawa. Hidup ibarat di pinggir neraka. Tetapi semua tanpa sedarnya. Tuhan menyuluh selorong jalan untuk dia kembali mengharap. Secebis kesempatan itu adalah peluang untuk dia menjejak keberadaan Hajar yang 17 tahun lenyap tanpa khabar. Hajar perlu ditemui sebelum keadaannya bergolak dengan emosi yang huru-hara. Te Maklumat lanjut
ASAL: RM26.00

SEKARANG: RM 20.80 (-20%)

AHLI: RM 20.80 (-20%)

Oleh Fariesya Fauzy
Pertemuan kali pertama di pasar raya membuatkan Damia menyimpan perasaan benci terhadap seorang lelaki. “Eii… poyonya! Umar nanti dah besar jangan jadi macam mamat tu. Tak gentlemen langsung!” – Damia Tanpa disangka, lelaki itulah yang bakal memisahkannya dengan anak saudaranya, Umar Fayyadh yang dipelihara sejak kematian kakak dan abang iparnya. Walaupun Umar selalu menaikkan darahnya, dia tetap menyayangi Umar bagaikan anaknya sendiri. “Saya Firaz, abang kepada Maklumat lanjut
ASAL: RM27.00

SEKARANG: RM 27.00 (-0%)

AHLI: RM 24.30 (-10%)

Out of stock

20 Item(s)

*

Back to Top