0

Jumlah 0produk dalam troli anda. ×

Anda tidak mempunyai item di troli pembelian anda.

' Nurul Husna 'Dijumpai 131 Produk Berkaitan
Oleh
Al-Quran al-Karim ini sistematik mengikut tema, daripada sumber yang sahih merujuk metode penafsira para ulama' yang mempunyai jalan riwayat kepada Rasulullah SAW dan para sahabat (bil ma'sur). Diharapkan menjadi solusi terbaik memahami tata cara ibadah, muamalat, akidah, sirah nabawi, kisah Nabi & Rasul, Asmaul Husna mahupun terapi Qurani. Lebih istimewa, mushaf ini dilengkapi panduan ilmu tajwid berwarna penuh. Mushaf Resam Uthmani terjemahan bahasa Melayu secara sistematik Maklumat lanjut
ASAL: RM40.00

SEKARANG: RM 32.00 (-20%)

AHLI: RM 32.00 (-20%)

Oleh Nurul Atiqh Ghuzir
“Saya tak tahu cara untuk mendekati dia. Dia sangat istimewa. Awak satu-satunya harapan saya.” – ADAM DAVIAN Hadirnya tanpa diminta. Kiera mula jatuh hati dan berharap Adam juga merasakan benda yang sama. Namun, punah harapannya apabila Adam mencintai kawan baiknya, Jo. “Saya tidak mampu membuat awak jatuh hati kepada saya. Saya tidak mampu untuk memenangi hati awak…” – SHAKIRA AMIRUDDIN Kiera hanya mampu meluahkan perasaan melalui pementasan teater bersa Maklumat lanjut
ASAL: RM23.00

SEKARANG: RM 23.00 (-0%)

AHLI: RM 20.70 (-10%)

Oleh Mirei May
‘Perampas! Tak kahwinlah kau sampai ke tua!!!’ Demi Allah, tohmahan itu terlalu memeritkan. Demi Rabbnya Yang Maha Pengampun, dia rela mengalah asalkan wanita yang disakitinya itu, menemukan cinta sucinya semula. Lantas dia berkelana, membawa kesedihan nun jauh ke Kota Seoul. Bagi UMAIRAH HUSNA, tiada insan yang lebih teruk ditimpa ujian daripada Yang Maha Esa, melainkan dirinya. SHEIKH MUZAMMIL FARHAN, Encik Penunjuk Arah setibanya Maira di Seoul, nampak garang di lu Maklumat lanjut
ASAL: RM33.00

SEKARANG: RM 26.40 (-20%)

AHLI: RM 26.40 (-20%)

Oleh Nurul Syahida
Pada usia 22 tahun, Maira mengahwini lelaki yang dicintainya sejak dia berusia 16 tahun. Demi cinta dan rasa sayang, dia korbankan kerjaya dan hidupnya, demi menjaga ibu mertuanya Puan Nas yang sakit dan menjadi isteri yang setia pada Annas bakal seorang doktor. Namun, beberapa minit sebelum dia menyambut hari jadinya yang ke-23, Maira bergelar janda. Selama lapan tahun dia berusaha untuk membina semula hidupnya dan memperbaharui matlamat hidupnya dengan mengejar kerjaya Maklumat lanjut
ASAL: RM23.00

SEKARANG: RM 23.00 (-0%)

AHLI: RM 20.70 (-10%)

Oleh Nurul Badriyah
Alisya berkata dengan teruja, “Insya-Allah, kami berdua mesti menang hari ni. Kita akan sampai dulu di garisan penamat. Betul kan, kakak?” Alisya dan Airiz memasuki per tandingan merentas desa di sekolah. Pada hari pertandingan, Alisya kerap minum air sehingga habis air di dalam botol yang dibawa oleh Alisya dan Airiz. Semakin lama, semakin terasa sukar bagi Alisya dan Airiz untuk tiba ke garisan penamat. Pada saat-saat akhir, Airiz pula jatuh dan tercedera. Keadaan m Maklumat lanjut
ASAL: RM10.90

SEKARANG: RM 10.90 (-0%)

AHLI: RM 9.81 (-10%)

Oleh Nurul Norizah
MALAIKAT BERBAJU MERAH adalah buku pertama pengasas produk Nahain Creative. Buku yang sarat dengan emosi yang mampu membakar semangat anda untuk menunaikan umrah dan haji. Rasa nak terbang segera. Bahasanya membuai rasa seolah diri benar berada di sana. Merasai apa yang penulis rasa melalui kisah-kisah benarnya yang bahagia, takut, cemas, suka, duka dan teruja. ☆Dan yang istimewa untuk bakal jemaah haji dan umrah ada BONUS lebih 70 tip dan senarai semak persediaan haji da Maklumat lanjut
ASAL: RM39.90

SEKARANG: RM 31.92 (-20%)

AHLI: RM 31.92 (-20%)

Oleh Cik Tet
Perwatakan Husna yang degil dan suka melawan telah membuahkan rasa cinta dalam hati Amzar, seorang jejaka yang berumur awal 40-an. Lagi kuat Husna melawan, lagi besar keinginan dalam hatinya untuk memiliki anak manja Pak Cik Hamidi itu. “Una nak kahwin dengan saya?” “Tak naklah, Una. Dahlah tua, muka penuh dengan semak-samun. Gelilah, pak cik. Nak cari bibir pun tak jumpa.” “Kenapa nak cari bibir saya? Una nak buat apa dengan bibir saya ni?” Walau luaran Maklumat lanjut
ASAL: RM30.00

SEKARANG: RM 24.00 (-20%)

AHLI: RM 24.00 (-20%)

Oleh Dila Dyna
“Kahwin dengan I, El.” – Qalif Mikael Usai lamaran diucap, sejarah hitam memadam gelap impian cintanya. Empat tahun terperangkap dalam kenangan lalu, pintu hati ditutup serapatnya. Kepulangannya mempertemukan dia dengan seorang gadis. Gadis yang tanpa dijangka bakal mengubah 3600 paksi cintanya! “Excuse me, miss! Awak tak nampak ke saya nak masuk parking ni tadi?!” – Qalif Mikael “Excuse me, saudara. You ada bagi signal ke tadi? Signal stick dalam keret Maklumat lanjut
ASAL: RM28.00

SEKARANG: RM 22.40 (-20%)

AHLI: RM 22.40 (-20%)

Oleh Nurul Ain Syuhada
“Kau ni ahli sihir eh?! Kau yang sebabkan aku patah kaki!” “Aku bagi tahu apa yang aku nampak aje!” Zap! Teringatkan ejekan demi ejekan sewaktu dia masih kecil itu buat jantung Mareeya bagai direntap. Semuanya bagai deja vu. Sebolehnya dia tidak mahu kelebihan itu. Mampu melihat masa depan dari anak mata seseorang? Itu semua malapetaka baginya. Mareeya berdoa semoga suatu hari nanti dia menjadi manusia yang normal. Tapi… Setelah 24 tahun memiliki kebolehan itu, ti Maklumat lanjut
ASAL: RM28.00

SEKARANG: RM 28.00 (-0%)

AHLI: RM 25.20 (-10%)

Oleh Zaifuzaman Ahmad
Kehidupan Norliesa mula tidak tentu arah setelah kematian ketiga-tiga anaknya. Bagi Norliesa, kehilangan ketiga-tiga zuriatnya itu berpunca daripada anak bongsunya, Nurul Shafiqah. Shafiqah disisihkan oleh ibunya sendiri. Keadaan itu membuatkan Lutfi selaku suami Norliesa dan ayah kepada Shafiqah hidup dalam dilema. Pada waktu yang sama, Shafiqah yang sedang menuntut di sebuah kolej mula berhadapan kejadian misteri. Seorang demi seorang rakan serumahnya hilang tanpa jejak. H Maklumat lanjut
ASAL: RM26.00

SEKARANG: RM 20.80 (-20%)

AHLI: RM 20.80 (-20%)

Oleh Alya Husna
“Jalankan tugas saya. Rawat hati awak.” – SYAH “Ra.. wat hati?” – MUJAHADAH Sejak bila rawat hati dah jadi skop kerja dia? Syah rasa nak tampar mulut sendiri bila dia dah berani jual ayat acah-acah lelaki nak mengayat. Ini semua Hantu Kina punya pasal. Dulu, satu calon pun dia tak berkenan. Bila hati dah mula sangkut, Hantu Kina tak kasi peluang langsung. “Saya ni bukan macam perempuan lain yang boleh awak gulakan sesuka hati.” MUJAHADAH “Bila masanya saya Maklumat lanjut
ASAL: RM27.00

SEKARANG: RM 27.00 (-0%)

AHLI: RM 24.30 (-10%)

Oleh Nurul Asmayani , Ami Susiani
Koleksi Kisah Penyuntik Semangat Anak-anak Agar Rajin Solat dan Puasa. Maklumat lanjut
ASAL: RM10.00

SEKARANG: RM 10.00 (-0%)

AHLI: RM 10.00 (-0%)

Oleh Zara Aluwi
Cinta pertama tidak akan mati sampai bila-bila. Ia akan terkubur oleh waktu, tetapi tidak pada hati. “Abang masih tunggu Nurul. Sampai bila-bila pun, abang tetap tunggu.”– SYUKRI “Cinta semalam dah berlalu, bang. Jangan tunggu Nurul. Berkahwinlah dengan sesiapa pun. Nurul tumpang bahagia.” - NURUL Syukri cinta pertamanya, lelaki yang telah menyelamatkannya tetapi lelaki itu jugalah yang telah mematahkan hatinya. Nurul akur bukan jodohnya bersama Syukri. Antara Maklumat lanjut
ASAL: RM27.00

SEKARANG: RM 27.00 (-0%)

AHLI: RM 24.30 (-10%)

Oleh Dissa Azmin
Natrah suka makan gula-gula. Mimi, kawan baik Natrah pun begitu juga. Mamera, si gula-gula gergasi, pastinya turut menyukai mereka. Ini misi Doktor Nurul, Kadet Nabil dan Kapten Nubhan untuk membetulkan suasana. Apakah strategi mereka? Maklumat lanjut
ASAL: RM13.00

SEKARANG: RM 13.00 (-0%)

AHLI: RM 11.70 (-10%)

Oleh Ila Husna
Cintanya Mendalam… UIA menemukan Zakiah dengan : Balqis, jiran yang tidak senang dengan dirinya. Syazana, anak yang dahagakan kasih. Mary, seorang yang cintakan Bahasa Arab. Dan Marziah, gadis manis jurusan seni bina. Inilah kisah lima gadis yang akhirnya menemukan makna persahabatan. Ukhuwa kerana Allah yang tidak bersandar kepada materi namun pada tautan hati. Sesungguhnya Bersama kesusahan itu ada kemudahan. Itu janji Rabbul Izzati. Cintanya Mendalam… UIA menemukan Za Maklumat lanjut
ASAL: RM12.00

SEKARANG: RM 12.00 (-0%)

AHLI: RM 10.80 (-10%)

Oleh 王麗蘭
  現在不學馬來語,更待何時?!   政大馬來語人氣名師王麗蘭老師,   用最活潑的方式教您馬來語,   還要帶您認識最熱情的馬來西亞!   雙語溝通不稀奇,第二外語才真正給您一對翅膀!還在猶豫第二外語該選什麼?學馬來語就對了!   臺灣近年大推新南向政策,無論是旅遊、創業或經商,國人對馬來語的需求與日俱增,學習馬來語現在 Maklumat lanjut
ASAL: RM69.30

SEKARANG: RM 69.30 (-0%)

AHLI: RM 62.37 (-10%)

Oleh Tim Misi
Menarik dalam buku ini: - Himpunan komik MISI 10A FINALE, MISI 4 FLAT, dan MISI x MAP - 100% berwarna - Tip dan teknik belajar berkesan - Komik bonus dan eksklusif daripada Tim Misi, MISI UPIH RIDER TESTIMONI PEMBACA KOMIK MISI: Terima kasih kerana menghasilkan bahan bacaan ringan yang sangat baik. Komik ini menjadi pemangkin semangat saya bagi mendapatkan anugerah dekan pada semester lepas, dan alhamdulillah, saya berjaya mendapatkannya. Banyak perkara baik yang Maklumat lanjut
ASAL: RM25.00

SEKARANG: RM 25.00 (-0%)

AHLI: RM 22.50 (-10%)

Oleh Nurul Hakimah Mohamad
Siang dan malam. Tanpa henti. Sentiasa merindui. Walaupun di ambang mati. Dalam doa pada saban malam, bermunajat Nabi kepada Tuhan, melampiaskan kerisauan terhadap umatnya. Dari jeluk hati mulia, tidak lekang ingatan kepadamu. Wahai Tuhan, mohon umat sentiasa teguh di jalan yang Engkau redai. Jangan Kau mengazab mereka, sungguh mereka tidak mampu menanggung murka. Nabi mencintaimu. Malah, menangis keranamu. Sedangkan Nabi dengan kita tidak pernah berjumpa, air matany Maklumat lanjut
ASAL: RM18.00

SEKARANG: RM 18.00 (-0%)

AHLI: RM 16.20 (-10%)

Oleh Nur Khadijah
"Tak kenal ... Maka tak cinta" Bagaimana caranya kita dapat dekat dengan Allah SWT secara zahir dan batin? Kita sering mendengar peribahasa “tak kenal maka tak cinta.” Begitu juga jika kita ingin mencintai Allah SWT dengan hati dan jiwa, kita perlu mengenali-Nya dengan lebih dekat. Bukankah semasa berkenalan dengan seseorang pasti bertanyakan namanya? Begitu juga semasa kita berkenalan dengan Allah SWT yang Maha Pengasih lagi Maha Penyayang kita perlu mengetahui nama-Nya Maklumat lanjut
ASAL: RM15.90

SEKARANG: RM 15.90 (-0%)

AHLI: RM 14.31 (-10%)

Oleh Wan Ji Wan Hussin
Maqasid Syariah adalah ilmu nilai-nilai dalam syariat. Ia juga ilmu yang menggambarkan hikmah dan rahsia disebalik hukum. Sesungguhnya syariah tidak diturunkan kecuali bagi memastikan tercapai maslahah kepada manusia dan berusaha semampu mungkin untuk terhindar mafsadah (kerosakan). Namun, cara memahami maslahah dan mafsadah itu kadangkala boleh bias kepada kecenderungan hawa nafsu. Justeru, sudah pasti maqasid syariah tidak boleh dibahas sewenang-wenangnya, sebaliknya perlu Maklumat lanjut
ASAL: RM30.00

SEKARANG: RM 30.00 (-0%)

AHLI: RM 27.00 (-10%)

Oleh Adah Hamidah
Batrisyia. Orangnya sangat simple. Belajar sambil berkhidmat secara sukarela di Al-Husna. Dalam hidupnya, ada walid, umi, Hilman dan penulis kesayangannya, Mr. Anonymous. Batrisyia percaya, wanita yang baik adalah untuk lelaki yang baik. Bak kata Mr. Anonymous, 'Kebaikan takkan pernah meninggalkan orang yang baik'. Keyakinan itu menyebabkan Batrisyia tanpa ragu-ragu memilih Aidil. "Apa pasal berdiri aje kat luar tu? Nak jadi maling?" ~ Batrisyia "Haah, sebab nak curi hati a Maklumat lanjut
ASAL: RM29.00

SEKARANG: RM 29.00 (-0%)

AHLI: RM 26.10 (-10%)

Oleh Siti Rosmizah
Mia Adriana dan Khuzairi melayari hidup bahagia berumah tangga. Ditambah pula dengan kehadiran cahaya mata kedua. “Kebahagiaan abang bila sayang dan anak-anak ada di sisi.” Itulah kata-kata yang sering diucap Khuzairi pada isterinya. Di saat mereka diulit bahagia. Puan Hayati dan Dato’ Johari kembali dengan dendamnya. Hebat Puan Hayati mengatur rancangan. Mia Adriana termakan dengan kata-katanya. Syakila tak kurang hebatnya. “Dosa tu bukan datang dari mama! Dosa Maklumat lanjut
ASAL: RM39.90

SEKARANG: RM 31.92 (-20%)

AHLI: RM 31.92 (-20%)

Kru dari Langit adalah cerita-cerita dari petugas lapangan terbang, ikuti segala cabaran yang dihadapi oleh mereka. Bermula dari penjaga kaunter sehinggalah para juruterbang berkongsi cerita sisi lain yang anda tidak akan dengar melainkan dari kaca mata mereka yang bertugas. Maklumat lanjut
ASAL: RM25.00

SEKARANG: RM 25.00 (-0%)

AHLI: RM 22.50 (-10%)

Oleh Hazira Hanapi , Aman Wan
Kesempitan wang, kedaifan hidup serta keuzuran ibu bapa menjadi pendorong Husna untuk kekal berjaya dalam akademik. Sepenuh hidup dihambakan demi mendapat keputusan cemerlang. Sebuah tawaran biasiswa akhirnya menjadi penentu masa depan dan kesenangan keluarga. Namun, dirinya terpaksa berhadapan dengan beberapa calon pelajar terbaik yang kini menghalang bahagia. Husna terdesak. Sebuah kesilapan akhirnya bertukar menjadi dosa. Langkah yang berdarah tidak mampu disucikan k Maklumat lanjut
ASAL: RM10.00

SEKARANG: RM 10.00 (-0%)

AHLI: RM 9.00 (-10%)

Oleh Nurul Amirah Abdul Rahim
ASAL: RM20.00

SEKARANG: RM 20.00 (-0%)

AHLI: RM 18.00 (-10%)

Oleh Emy Roberto
Perkahwinan mereka bukan atas dasar cinta tetapi cinta boleh datang bila-bila masa. Bagi Shahrizal, tiada sebab untuk dia tidak jatuh cinta pada Rafeeqa tapi bagi Rafeeqa, perkahwinan itu satu bebanan. Lantas, Sunderland dan sambung belajar menjadi alasan. “Tak payah pergi boleh tak? Kat sini pun boleh sambung belajar.” – Shahrizal ‘A NO is always a NO Shah.’ Itu jawapan hati Rafeeqa. Awalnya, Shahrizal masih melayannya dengan baik. Namun, segalanya berubah pa Maklumat lanjut
ASAL: RM26.00

SEKARANG: RM 26.00 (-0%)

AHLI: RM 23.40 (-10%)

Oleh Nurul Husna
Bermula cerita apabila seorang budak lelaki merangkap sepupu tinggal bersama-sama keluarganya di bawah satu bumbung yang sama. Perasaan apabila ada lelaki bukan mahram di dalam rumah, menyerabutkan. Itulah yang dirasakan oleh anak perempuan sulung keluarga itu. Hal utama yang harus dipastikannya, aurat, ikhtilat, keseopanan dan kesusilaan juga harus dijaga. Ironinya, Perbualan panjang pertama mereka tentang couple. Maklumat lanjut
ASAL: RM30.00

SEKARANG: RM 30.00 (-0%)

AHLI: RM 27.00 (-10%)

Oleh Dhiyana
Pertemuan pertama antara Wafiy dan Ayra bermula ketika di Sabah, di salah sebuah universiti tempatan. Jurang umur yang berbeza empat tahun, ditolak ke tepi oleh Wafiy. Misi dia hanya satu, misi memikat Ayra, seorang pelajar Master. Kenakalan dan juga kecomelan Wafiy membuatkan hati Ayra selalu diuji. Hati cuba menidakkan perasaan sendiri, tetapi selalu saja dia tewas tersungkur. Ketika hatinya dah mula menerima sahutan kasih dari Wafiy, panggilan telefon dari mak membuatkan d Maklumat lanjut
ASAL: RM28.00

SEKARANG: RM 28.00 (-0%)

AHLI: RM 25.20 (-10%)

Oleh Zura Fayyad
PERTEMUAN secara kebetulan antara Fawwaz dan Husna Nazihah ataupun dikenali sebagai Hunny tidak seindah yang disangka. Dan kalau boleh dielak, pasti Fawwaz akan rasa bersyukur kerana tidak perlu bertemu dengan gadis ego dan perasan bagus. "Apa ni?" "Baju Cik Hunny tu dah koyak. Takkan nak berjalan depan public dengan baju yang koyak tu? Lainlah kalau Cik Hunny tu bintang Hollywood yang suka tayang badan kat public..." "Busuk tak jaket kau ni? Kalau busuk, kau simpan sajalah Maklumat lanjut
ASAL: RM25.00

SEKARANG: RM 25.00 (-0%)

AHLI: RM 22.50 (-10%)

Oleh Farisha Imani
Demi bersatu dengan kekasih hatinya Sara Alya, Shawn merangka rancangan gila untuk memerangkap gadis itu. Tapi sayangnya… yang menjadi mangsa bukannya Sara Alya tetapi Nurul Nabiha. Tiada istilah tanggungjawab andai wanita itu adalah Nabiha! . “Yang pak cik nak berdrama sangat ni kenapa. Tak faham ke apa yang pegawai agama tadi tu cakap. Saya tak perlu kahwin pun dengan anak saudara pak cik tu.” – SHAWN . Takdir yang mengikat mereka tidak ternoktah di situ. Pemergian Maklumat lanjut
ASAL: RM28.00

SEKARANG: RM 28.00 (-0%)

AHLI: RM 25.20 (-10%)

Oleh Nurulhuda
Dari Malaysia ke bumi Eropah, Menuntut ilmu mengejar ijazah, Merseyside Liverpool terbentang megah, Terkenang Penciptanya yang Maha Indah, Old Trafford Manchester menggamit memori, Bekerja di kilang menyara diri, Glasgow dan Edinburgh di cuti semester, Mencari tanda-tanda kebesaran-Nya, Di London berkumpulnya umat Muhammad, Solidariti tanda sayang dan penyelamat umat, Pulang ke Malaysia dengan kenangan terindah, Membentuk keluarga sakinah mawaddah, Ke bumi Mesir kami selusuri Maklumat lanjut
ASAL: RM20.00

SEKARANG: RM 20.00 (-0%)

AHLI: RM 18.00 (-10%)

Oleh Nurul Nadiah Mz
Kenapa harus memiliki buku ini: Mengandungi tujuh rekaan tudung instant yang terkini. Terdapat dua bonus menjahit inner iaitu inner magic dan inner loops. Disertakan dengan pola bercetak. Mengandungi tip dan info Diajar dari mula, cara mengukur, memotong dan menjahit tudung. Mudah difahami dengan gambar rajah yang terang dan jelas. Tudung yang dihasilkan juga labuh dan menutup aurat. Bukan sekadar rekaan fesyen semata-mata. Maklumat lanjut
ASAL: RM35.00

SEKARANG: RM 35.00 (-0%)

AHLI: RM 31.50 (-10%)

Oleh Luvis Eija
Pertemuan pertama antara mereka diserikan dengan bunga-bunga pertengkaran. Sikap kekwat yang ditunjukkan oleh WAZIF membuatkan hati HUSNA AQILA meluat gila. “Kau ni dah gila, erk?” ~ Wazif “Awak tu yang gila! Dah nampak saya bagi signal nak masuk parking ni, kenapa awak main redah aje? Parking tu saya yang cop dulu! Nasib baiklah saya sempat tekan brek tadi. Kalau tidak…” ~ Husna “Kalau tidak, kenapa? Simpanlah taktik lapuk kau tu! Aku tahu kau sebenarnya Maklumat lanjut
ASAL: RM25.00

SEKARANG: RM 25.00 (-0%)

AHLI: RM 22.50 (-10%)

Oleh Marissa
Bukan senang untuk FAIZAL jatuh cinta. Tapi entah kenapa mudah pula dia jatuh cinta dengan rakan sekerjanya sendiri. Ada sesuatu yang menarik tentang NURUL yang membuatkan FAIZAL tak mampu melupakan cintanya terhadap NURUL. Seksi mungkin tidak, cantik memang ya. Tapi NURUL mampu membuatkan hidup FAIZAL menjadi ceria. FAIZAL terpaksa gigit jari bila NURUL beritahu, dia sudah ada teman lelaki. Perlahan-lahan Faizal tarik diri dan doakan NURUL dari jauh. Namun seperti ada sesuat Maklumat lanjut
ASAL: RM21.00

SEKARANG: RM 21.00 (-0%)

AHLI: RM 18.90 (-10%)

Oleh Aira Eddy
Pilihan jodoh oleh Syarifah Al Bahiyah adalah pilihan muktamad. Setiap butir perkataan yang keluar daripada mulutnya adalah arahan mati. Mampukah cucu kembar pertama Syarifah Al Bahiyah, Tengku Zaim Hakimi bin Tengku Zahid Harith mencari gadis yang sekufu dengannya sebelum tempoh yang diberikan tamat? "I don't have someone special in my heart. Someone yang sesuai untuk dijadikan calon isteri. Along rasa macam nak give up!" - Tengku Zaim Hakimi Cinta yang tiba-tiba datan Maklumat lanjut
ASAL: RM30.00

SEKARANG: RM 30.00 (-0%)

AHLI: RM 27.00 (-10%)

Oleh Nurul Ain Syuhada
MARYAM, gadis yang umurnya kian lanjut usia dan belum terbuka pintu hatinya buat sang arjuna setelah pernah dikecewakan… Sehinggalah dirinya mula didatangi seseorang yang baik bicaranya, murah dengan senyumannya. Tanpa diduga, mereka berdua menetap di bawah satu kondo yang sama! “Kenapa saya tak pernah nampak awak?” – MIKAEL “Resident kat sini mungkin beribu. Probability awak nak terserempak dengan saya macam satu nisbah tujuh ribu. So, memanglah kita tak pernah t Maklumat lanjut
ASAL: RM23.00

SEKARANG: RM 23.00 (-0%)

AHLI: RM 20.70 (-10%)

Oleh Dilla Ahmad
Benarlah jodoh itu di tangan Tuhan. Bukan di tangan manusia. Nurul Ain telah ditunangkan dengan Tengku Zarif. Tapi kemudian dinikahkan dengan Tengku Hadif bila Tengku Zarif tiba-tiba menghilangkan diri. Untuk menjaga nama baik Tok Abah dan Ayah Ku, Tengku Hadif yang punya masalah sendiri akur dengan permintaan keluarga. "Ain nak mintak abang tolong tanggalkan sepit kat belakang selendang Ain ni. Boleh tak? Kalau tak boleh tak apalah..." - Nurul Ain "Aku tunggu kat lu Maklumat lanjut
ASAL: RM25.00

SEKARANG: RM 25.00 (-0%)

AHLI: RM 22.50 (-10%)

Oleh Dr. Nurul Khairiyah Khairuddin
ASAL: RM26.00

SEKARANG: RM 26.00 (-0%)

AHLI: RM 23.40 (-10%)

Oleh Dhieya Adlynna
Hidup Ainul Husna bertukar rentak selepas menyelamatkan Muhammad Fattah. Dia diburu dan setiap gerak-gerinya diperhatikan. Ainul Husna resah. Dia bukan artis popular. Bukan juga anak orang kaya. Dia hanyalah pekerja kedai kek kecil sahaja. Kemuncaknya, dia diculik hanya kerana mahu dihadiahkan dengan pelbagai jenis barangan berjenama. Dunia sudah jadi gila atau dia sebenarnya yang sudah gila? Sangka Muhammad Fattah, jiwanya kembali tenang jika dia membalas budi Ainul Husna. Maklumat lanjut
ASAL: RM28.00

SEKARANG: RM 28.00 (-0%)

AHLI: RM 25.20 (-10%)

MAAF. Di dalam buku ini tidak ada aksi panjat gunung tanpa tali. Atau ejen-ejen sulit memakai cermin mata hitam waktu malam sambil berguling tembak-menembak tanpa tercicir cermin mata atau kotor baju. Juga tiada gajet-gajet canggih untuk membuat topeng menukar wajah atau pen yang boleh meletup. Ya, ini impossible yang lebih hakiki. Kita temui saban hari. Dalam buku ini anda akan bertemu 'ejen-ejen' dengan mission yang lebih mencabar. Misi dan mission merawat dan Maklumat lanjut
ASAL: RM30.00

SEKARANG: RM 30.00 (-0%)

AHLI: RM 27.00 (-10%)

Oleh Fazlyn Ridz
NURUL AFYRA...Bercinta dengan orang lain, kahwin dengan orang lain. Takdir mendatang apabila tunangnya Naquib memutuskan ikatan pertunangan sehari sebelum nikah. Tidak cukup itu, penghinaan diberikan kepada keluarganya.Dihantar seorang lelaki asing sebagai galang ganti. Dalam keadaan genting, Afyra bersetuju demi maruah diri dan keluarganya. Permulaan hidup bersama itu memang aneh. Lelaki itu tidak dikenali. Namun sedikit rasa dalam hati mengesan, ada kelainan pada ke Maklumat lanjut
ASAL: RM29.00

SEKARANG: RM 29.00 (-0%)

AHLI: RM 26.10 (-10%)

Oleh
99 KEUNIKAN ASMAUL HUSNA Maklumat lanjut
ASAL: RM29.90

SEKARANG: RM 29.90 (-0%)

AHLI: RM 26.91 (-10%)

Oleh
ASAL: RM6.50

SEKARANG: RM 6.50 (-0%)

AHLI: RM 5.85 (-10%)

Oleh Dilla Ahmad
“Awak nak bayar dengan apa, dik? Awak tu sekolah pun tak habis lagi. We're talking about a lot of money here, my dear. Walau awak buat dua atau tiga kerja pun, awak tidak akan mampu membayarnya semula even if you sell your body, belum tentu cukup untuk membayarnya. Kecualilah kalau awak nak jadi perempuan simpanan saya.” Dia Nurul Hannah Adam Mukriz. Pelajar sekolah menengah yang nekad berjumpa dengan Megat Danial Hakim, CEO Megat Holdings. Hanya kerana satu tujuan da Maklumat lanjut
ASAL: RM26.00

SEKARANG: RM 26.00 (-0%)

AHLI: RM 23.40 (-10%)

Oleh Sara Kyoko
Camellia Hayyani aka sang Kameleon, 30 tahun, pereka fesyen terkenal. Mewangi dalam dunia fesyen tanah air, tapi, membusuk dalam dunia percintaan! Satu senarai yang membariskan puluhan ciri -ciri ‘Mr. Right'nya telah menyebabkan deria rasanya tertutup untuk merasai kehadiran lelaki yang betul-betul tulus menyintainya. ‘Kalau nak jadi suami Camellia Hayyani, kenalah betul-betul jadi the Right Guy! Mr. Right. Hidup bersama bukan untuk sehari dua, kalau boleh mestilah un Maklumat lanjut
ASAL: RM23.00

SEKARANG: RM 23.00 (-0%)

AHLI: RM 20.70 (-10%)

Oleh Nurul Badriyah Ali
Tip-tip meluaskan rezeki mengikut Al-Quran dan Sunnah. Tahukah Anda? Ramai antara kita yang sering tertanya-tanya. "Rutinku keluar pagi balik petang, dapat gaji bayar hutang, bila nak kaya?" "Aku kaya, tapi tak bahagia, dia miskin tapi hidupnya gembira." Ada cara untuk kita keluar dari belenggu ini. Justeru itu, kita perlu kembali kepada Al-Quran dan Sunnah. Pastinya sukar untuk anda mencari cara meluaskan rezeki mengikut Al-Quran dan Sunnah. Buku ini memudahka Maklumat lanjut
ASAL: RM15.00

SEKARANG: RM 15.00 (-0%)

AHLI: RM 13.50 (-10%)

Oleh Ooi Kok Hin , Kumar Aish , Nik Mohamed Rashid Ni
24 universities. 7 countries. 1 hope. These are the voices of young Malaysians all over the world--penning down our dreams, fears, concerns, aspirations, and hope to our nation, our home. Featuring letters by: Azalia Zaharuddin, Fikri Fisal, Ng Jung Kian, Aish Kumar, Zaryff Razali, Tan Heang Lee, Billy Hoo, Nurul Ismawi, Ooi Kok Hin, David Lim, Rexy Prakash, Tharmelinggem Pillai, Abdul Rahman Shah, Shamil Norshidi, Shahir Shukor, Benedict Weerasena, Nik Mohamed Rashid Nik Z Maklumat lanjut
ASAL: RM20.00

SEKARANG: RM 20.00 (-0%)

AHLI: RM 18.00 (-10%)

Oleh Ayuma Umairah
RAYYAN Yusof, gayanya ala-ala playboy. Hidupnya makin mewah apabila semua harta neneknya akan diwasiatkan kepadanya. Apa sahaja kata neneknya, pasti akan diturutinya. Tetapi hajat neneknya yang satu ini memang sukar dan tidak akan diturutinya. Nurul Fatia menerima pinangan itu dengan rasa lega. Tetapi rupa-rupanya dia bertepuk sebelah tangan. Kali pertama berjumpa sudah dihadiahkan dengan maki hamun dan kata-kata kesat.. Haikal mula menjadi perhatian nenek. Sejak mereka di Maklumat lanjut
ASAL: RM27.00

SEKARANG: RM 27.00 (-0%)

AHLI: RM 24.30 (-10%)

Oleh Nurrul Shuada
Segalanya bermula apabila Fakhri Wafiy yang dipaksa membuat part time di restoran abangnya bertembung dengan Nurul Damia semasa gadis itu kalut untuk masuk ke Restoran Seri Puteri. Pertembungan itu menyebabkan topi cef milik Damia terjatuh ke dalam baldi yang berisi air bekas mop lantai. Oh, sadis sungguh apab!ila melihat topi putihnya itu sedang berenang-renang di dalam air kotor. “Sebagai homework kau, aku nak kau bawa balik rumah topi tu basuh bersih-bersih, faham?! J Maklumat lanjut
ASAL: RM24.00

SEKARANG: RM 24.00 (-0%)

AHLI: RM 21.60 (-10%)

Oleh Nurul Syahida
Saya nak jadi macam kucing. Tahu makna setia, tapi cukup berdikari untuk buat keputusan sendiri. Kucing ada banyak baka. Ada baka American Shorthair yang manja dan sukakan orang, ada baka Bombay yang lincah dan hebat berburu, ada juga baka Snowshoe yang lebih suka bersendiri tetapi amat setia. Khadijah alias 'Kat' tahu semua itu. Sebagai seorang pencinta kucing, dia suka semua jenis kucing, kenal semua baka dan semua sifatnya. Tetapi apa yang Khadijah tidak tahu, manusia ju Maklumat lanjut
ASAL: RM27.00

SEKARANG: RM 27.00 (-0%)

AHLI: RM 24.30 (-10%)

Oleh Qaseh Husna
Pertemuan demi pertemuan mendekatkan jarak mereka bersama. Setiap kali Zafril Reza ada, Hannah Natasha akan menjadi manusia paling bengis di dunia. Pantang berjumpa, ada saja yang tidak kena. Pasti akan terjadi perang mulut, tergores dan terkecil hati. Sehinggalah suatu hari, Zafril Reza membuat keputusan bulat di dalam hidupnya. Hannah Natasha harus dinikahi. Keputusan mendadak Zafril membuatkan Hannah musykil dan tertanya mengapa. Apa motif dan sebab Zafril ingin berkah Maklumat lanjut
ASAL: RM25.00

SEKARANG: RM 25.00 (-0%)

AHLI: RM 22.50 (-10%)

Oleh Farisha Imani
Bagi Nurul Iman… Fariz Minhat hanya menjadikan dirinya sebagai peneman setiap kali lelaki itu memerlukan. Bagi Fariz Minhat… Mustahil impiannya selama ini akan menjadi kenyataan kerana dia tahu, Iman tidak mempunyai rasa yang sama sepertinya. Lantas, cukuplah sekadar memerhatikan dan memuja gadis itu dari jauh, di sebalik gambar-gambar yang selama ini diambilnya secara curi-curi. Disebabkan rasa waswas itu, mereka akhirnya membawa haluan masing-masing. Fariz Minhat Maklumat lanjut
ASAL: RM29.00

SEKARANG: RM 29.00 (-0%)

AHLI: RM 26.10 (-10%)

Oleh Nurul Nurdin
Beg aktiviti Marvel Avengers Assemble yang mengandungi: Buku mengenai watak-watak Avenger Bahagian aktivit yang menarik untuk kanak-kanak Mempunyai lebih daripada 100 stiker Maklumat lanjut
ASAL: RM24.90

SEKARANG: RM 24.90 (-0%)

AHLI: RM 22.41 (-10%)

Oleh Izz Jaja
Jauh kau pergi, sedang hatiku tak jemu merindu... NURUL ANA LIYANA - Menjadi seorang gadis yang dibenci keluarga bukan sesuatu yang mudah buatnya. Malah, dia tidak pernah diberi ruang untuk mengungkap kata sayang. Pedih dan sakit dalam hati hanya dia yang mengerti. Dia terkapai-kapai mencari harga diri. Tidak pernah terlintas dalam fikirannya untuk mengecap bahagia. Sekali pun tidak. Sesaat pun perasaan itu tidak pernah wujud dalam kamar hatinya. “Segala-galanya terla Maklumat lanjut
ASAL: RM27.00

SEKARANG: RM 27.00 (-0%)

AHLI: RM 24.30 (-10%)

Oleh Mynfamieza
Azra Zinnirah memilih untuk menutup pintu hatinya selepas kecewa dengan cinta yang pertama. Nekad untuk membesarkan Akil iaitu anak kakaknya selepas semua ahli keluarganya terkorban dalam kemalangan jalan raya. Akil pula bukanlah seperti kanak-kanak biasa. Pelbagai hinaan dan kata-kata sinis yang diterima. Peristiwa tidak sengaja di pasar malam menjadi titip permulaan Azra Zinnirah dan Iyad Mujahid. Hati lelakinya terpikat dengan keperibadian Azra Zinnirah dan sanggup men Maklumat lanjut
ASAL: RM26.00

SEKARANG: RM 26.00 (-0%)

AHLI: RM 23.40 (-10%)

Oleh Nurul Izah
Rupa, harta atau cinta? Nurul Abyannajah atau nama gelarannya Abie, gadis kecil molek yang menggalas semua bebanan dalam hidupnya. Dilahirkan dalam keluarga bermasalah menjadikan tugas menyara keluarga menjadi tanggungjawabnya. Kerana kasih kepada orang tua, dia cuba menyenangkan keluarganya walaupun kadangkala permintaan mereka di luar kemampuan. Dia pasrah. Sehinggalah emaknya mahu mengahwinkan dia dengan lelaki kaya di kampung, dia tidak mampu untuk menolak. Kehadira Maklumat lanjut
ASAL: RM26.00

SEKARANG: RM 26.00 (-0%)

AHLI: RM 23.40 (-10%)

Oleh Luvis Eija
NURUL IMAN...Seorang gadis lincah dan periang. Sentiasa tersenyum walaupun dalam hati, bermukim kesedihan. Semenjak kecil dia dijaga oleh Wan Bedah dan Mak Su Normah. Dia sentiasa tertanya-tanya tentang statusnya. Siapakah ibu dan bapa kandungnya? Di manakah mereka sekarang? Namun, setiap kali persoalan diutarakan, hanya kebisuan Wan Bedah dan Mak Su Normah yang menjadi jawapan. Kehadirannya di banglo mewah milik Tengku Faridah telah merubah jalan hidupnya. Entah kenapa, b Maklumat lanjut
ASAL: RM25.00

SEKARANG: RM 25.00 (-0%)

AHLI: RM 22.50 (-10%)

Oleh
Dilengkapi dengan : • Asbabun Nuzul • Asmaul Husna • Hadith Sahih • Kod Tajwid Bewarna • Terjemahan Bahasa Malaysia • Resan Uthmani Bahasa Melayu • Mudah di bawa ke mana-mana, design yang ekslusif sesuai untuk semua orang. • Muka surat berwarna-warni (Pelangi) • Al-quran ini berkelulusan KDN. Maklumat lanjut
ASAL: RM45.00

SEKARANG: RM 36.00 (-20%)

AHLI: RM 36.00 (-20%)

Oleh Nani Mohd Salleh
Sabar, bersangka baik, dan reda” itulah tiga kata kunci yang penjadi pegangan hidup Adam Mukhriz. Dia dilahirkan dalam sebuah keluarga yang sangat miskin, namun begitu kemiskinannya bukanlah menjadi penghalang bagi dirinya bercita-cita tinggi. Kesusahan dan keperitan hidup menjadi kekuatan untuk dia dan kakaknya, Nurul Iman terus maju dalam pelajaran. Namun, langit tidak selalunya cerah, dugaan demi dugaan terpaksa dihadapi oleh Adam dan Nurul Iman. Cacian dan kejian terus Maklumat lanjut
ASAL: RM10.90

SEKARANG: RM 10.90 (-0%)

AHLI: RM 9.81 (-10%)

Oleh Nurul Shuhada
Sejak kehadiran Khalisha dalam hidupnya, Iman Rania nekad untuk memberikan seluruh kehidupannya kepada Nur Khalisha Muhammad Benjamin. Bagi Iman Rania, Khalisha ibarat nyawanya.“Don’t worry, I’m not gonna let anybody to hurt you again. I’m here to protect you. Always here at your side. Ibu pernah gagal dulu tapi kali ni, ibu akan buat yang terbaik untuk Isha. Ibu sayang sangat Isha. Jadi jangan bersedih lagi sebab ibu tak boleh tengok Isha sedih. It hurts me.” Itul Maklumat lanjut
ASAL: RM29.00

SEKARANG: RM 29.00 (-0%)

AHLI: RM 26.10 (-10%)

1-131 of 131

Page:
  1. 1
  2. 2
  3. 3
*

Back to Top