Anniversary20
0

Jumlah 0produk dalam troli anda. ×

Anda tidak mempunyai item di troli pembelian anda.

' Sera Zulghafar 'Dijumpai 470 Produk Berkaitan
Oleh
When a gate to another world suddenly opens on Earth, Mikado City is invaded by strange creatures known as "Neighbors," malicious beings impervious to traditional weaponry. In response to their arrival, an organization called the Border Defense Agency has been established to combat the Neighbor menace through special weapons called "Triggers." Even though several years have passed after the gate first opened, Neighbors are still a threat and members of Border remain on guard Maklumat lanjut
ASAL: RM69.90

SEKARANG: RM 62.91 (-10%)

AHLI: RM 55.92 (-20%)

Oleh
Pirates from around the world, including Luffy and the gang, have gathered at the Pirates Expo. Everyone is joining the big hunt for a lost treasure, which belongs to Gol D. Roger. 草帽海贼团收到“海贼万博会”主办人布埃纳·费斯塔的请柬前往该世界顶尖的祭典.万博会上的主打是寻找“海贼王”高路·罗杰所遗留的宝藏.然而,在万博会的背后,外号“最恶战争发动者”的布埃纳·费斯塔的凶行,与想把海 Maklumat lanjut
ASAL: RM19.90

SEKARANG: RM 19.90 (-0%)

AHLI: RM 19.90 (-0%)

Oleh Yim Kang Jae
Kisah-kisah seram yang berlaku dalam kalangan pelajar seluruh Asia. Maklumat lanjut
ASAL: RM12.90

SEKARANG: RM 12.90 (-0%)

AHLI: RM 12.90 (-0%)

Oleh Dyadila
Kisah cinta mereka bukanlah sehebat Romeo and Juliet. Bukan seromantis kisah Cinderella apatah lagi seagung cinta Rasullullah dan Saidatina Khadijah. Namun, kisah cinta yang biasa- biasa ini menjadi luar biasa bila ada ikatan rasa terhubung sebelum cinta. Menjadi isteri belum waktunya kepada lelaki yang dia sendiri tak kenal. Walhal semuanya hanya drama semata-mata. Inara Mikayla menerima cinta pada waktu dia terpaksa memilih di antara cinta dan keluarga. Silapnya dia memilih Maklumat lanjut
ASAL: RM28.00

SEKARANG: RM 28.00 (-0%)

AHLI: RM 22.40 (-20%)

Oleh Xeno
Dr. Charles dan Jason Diggs mengetuai Pasukan X-VENTURE ke lokasi tersembunyi di kepulauan Afrika untuk menghentikan rancangan Kerajaan Haiwan. Jake, Louis dan yang lain mendapati mereka terjerumus dalam bahaya maut dengan kerumunan 'kepala tukul'. Masihkah boleh bertahan dengan serangan dari semua arah? Maklumat lanjut
ASAL: RM12.00

SEKARANG: RM 12.00 (-0%)

AHLI: RM 10.80 (-10%)

Oleh
Grotesque, strong enemies called "Siren" have suddenly appeared from the sea. In order to fight against them, a navy group called Azure Lane has formed. They were successful in stopping the attack from Siren for a moment using warships. The different ideals from the people who formed it have shown. The story is about girls fighting the strong enemies that they've never faced before while dealing with the trouble in each camp. 致碧蓝航线以祝福—— “碧蓝航线” Maklumat lanjut
ASAL: RM21.90

SEKARANG: RM 21.90 (-0%)

AHLI: RM 21.90 (-0%)

Oleh Ruqayyah Muhd
Biasanya, persepsi awal orang awam mengenai diet sihat itu suatu yang mahal, susah untuk dibuat dan sukar diikuti mesti diubah. Hingga menyebabkan ramai yang terbantut hasrat mahu mengubah pemakanan kerana memikirkan kos-kos bulanan yang akan meningkat. Tidak dinafikan, diet sihat yang sering dipaparkan dan dikongsikan banyak mempunyai menu-menu barat dan sukar untuk diikuti. Apatah lagi, apabila sudah biasa makan nasi bercicah sambal, mahu tukar makan ‘Grilled chichen wi Maklumat lanjut
ASAL: RM35.00

SEKARANG: RM 35.00 (-0%)

AHLI: RM 28.00 (-20%)

Oleh KAY OMENA
“Kahwin dengan saya dan buktikan pada Farid.” – Qishmin. “Awak cintakan dia, tapi nak kahwin dengan saya?” – Ashan. Permintaan Qishmin buat Ashan rasa dia seperti dipergunakan. Bagi Ashan, cintanya cuma satu, dan itu milik Qishmin sejak dulu. Tapi bagi Qishmin, cintanya untuk Farid. Ashan itu adalah musuh tradisinya sejak kecil. “Saya sanggup buat apa saja untuk bahagiakan awak walaupun apa yang saya buat ni cuma memperbodohkan diri sendiri.” – Ashan. Demi s Maklumat lanjut
ASAL: RM26.00

SEKARANG: RM 23.40 (-10%)

AHLI: RM 20.80 (-20%)

Oleh SHUKRIAH RODZI
Permainan bunuh-membunuh yang bersifat seperti teka-teki sebegitu benar-benar memberi adrenalin yang menggetarkan jantungnya. “Kau berani terima tak job ni? Dia ofer banyak bagus maaa! Memang upah lumayan kau boleh dapat. Kalau tolak, rugi la.” Zappp! Terus terbenam. Tanpa kekok, mata pisau skalpel yang tajam bersinar terus ditujah untuk membelah bahagian lapisan kulit perut yang telah kaku itu dalam satu garisan yang selari dan simetri. “Alahhh... Apa yang peliknya k Maklumat lanjut
ASAL: RM24.00

SEKARANG: RM 21.60 (-10%)

AHLI: RM 19.20 (-20%)

Oleh DYNNA ZAIN
Tengku Hannah Thalia. Sebaris nama yang cukup menggeruni rakyat jelata Kerajaan Akalil. Kerajaan Akalil yang sering menjadi buah mulut di serata tempat kerana ia merupakan satu-satunya kerajaan yang masib mengekalkan adat Perpatih Putih. Sebut saja namanya, pasti penduduk Akalil mula terbayang pandangan mautnya. Bahkan gadis itu diberikan gelaran Puteri Hazel kerana ketangkasannya dalam berlawan pedang, kebijaksanaanya dalam menutur kata, juga kerana keberaniannya seperti see Maklumat lanjut
ASAL: RM28.90

SEKARANG: RM 28.90 (-0%)

AHLI: RM 23.12 (-20%)

Oleh USTAZ JAAFAR SALLEH
ASAL: RM28.00

SEKARANG: RM 28.00 (-0%)

AHLI: RM 22.40 (-20%)

Oleh LEMBUROCK
SERAM VIRAL Maklumat lanjut
ASAL: RM19.90

SEKARANG: RM 19.90 (-0%)

AHLI: RM 17.91 (-10%)

Oleh SOPHILEA
ZAHRED HADRI yang membenci wanita dan ZULAIKHA NASREEN yang terdesak… Zahred ketawa sinis. “Tolak? Berapa? Seribu sebulan? Kemudian sehingga seratus bulan. Seratus bulan baru selesai? Berapa lama tu? Lapan tahun tiga bulan. Apa awak yakin selama itu awak akan terus bekerja di sini?” Sinis suara Zahred bertanya. Zulaikha yang masih berdiri sedikit menggeletar. Dia harus kuat. Dia kena cuba dapatkan. Ini saja jalan yang dia ada. “Saya janji tuan, atau tuan boleh poton Maklumat lanjut
ASAL: RM27.00

SEKARANG: RM 27.00 (-0%)

AHLI: RM 24.30 (-10%)

Oleh
Buku ini memaparkan cerita-cerita seram yang menarik dan pasti mendebarkan hati para pembaca. Maklumat lanjut
ASAL: RM5.90

SEKARANG: RM 5.90 (-0%)

AHLI: RM 5.31 (-10%)

Oleh
Buku ini memaparkan cerita-cerita seram yang menarik dan pasti mendebarkan hati para pembaca. Maklumat lanjut
ASAL: RM5.90

SEKARANG: RM 5.90 (-0%)

AHLI: RM 5.31 (-10%)

Oleh
Buku ini memaparkan cerita-cerita seram yang menarik dan pasti mendebarkan hati para pembaca. Maklumat lanjut
ASAL: RM5.90

SEKARANG: RM 5.90 (-0%)

AHLI: RM 5.31 (-10%)

Oleh
Buku ini memaparkan cerita-cerita seram yang menarik dan pasti mendebarkan hati para pembaca. Maklumat lanjut
ASAL: RM5.90

SEKARANG: RM 5.90 (-0%)

AHLI: RM 5.31 (-10%)

Oleh KAMARYNN
Selepas beberapa kali bertukar tempat kerja dalam waktu yang singkat, April bertemu dengan bos baharu yang sangat baik. Di tempat baharu, dia bekerja dengan penuh bersemangat tanpa sedar ia membina keserasian dan sikap saling faham memahami antara April dan bosnya, Marcus. Tanpa diduga, keserasian itu telah membawa April ke wilayah kehidupan peribadi Marcus. April kemudian ditugaskan untuk mengetuai Projek GF, projek rahsia yang dibiayai oleh Marcus untuk menyelamatkan Hutan Maklumat lanjut
ASAL: RM23.00

SEKARANG: RM 20.70 (-10%)

AHLI: RM 18.40 (-20%)

Oleh Xiao Jiangnan
Ketika Botani mengeksploitasi ais boleh bakar, mereka menemui dinosaur di laut dalam secara kebetulan. Dinosaur itu bergelembung di kepala dan hidup di sebuah pulau yang ditutupi gelembung. Pada masa yang sama, Ketua Baryonyx disembuhkan oleh Botani. Maka, Botani pun mendapat kepercayaan daripada Baryonyx. Namun, rahsia pulau gelembung terbongkar setelah Polong diculik. Rupa-rupanya kemunculan pulau gelembung dan dinosaur berkaitan dengan pokok yang boleh mengeluarkan gele Maklumat lanjut
ASAL: RM15.90

SEKARANG: RM 15.90 (-0%)

AHLI: RM 14.31 (-10%)

Oleh MARISSA
"Kalau sudah kata jodoh, takkan ke mana… Itu kata-kata Sufian, tunangnya apabila baru saja kena tangkap khalwat dengan Aida. Lagi kurang sebulan saja majlis perkahwinan mereka, tapi kini semuanya tinggal kenangan. Rasa tawar hati itu membawa Wardina ke bumi Kundasang bersama teman baiknya, Zaimah. Tak sangka, dia dipertemukan dengan lelaki serabut alam bernama Idham. Serupa perompak pun ya. Tapi lelaki itu memang sesuatu. Wardina menolak sekerasnya namun Zaimah tetap d Maklumat lanjut
ASAL: RM23.00

SEKARANG: RM 23.00 (-0%)

AHLI: RM 20.70 (-10%)

Oleh Air Team
Mereka datang ke bumi lebih sedekad lalu. Apa tujuan mereka sebenarnya? Kembali ke masa lampau, Cain berdepan satu misi dan diserang makhluk asing. Pasukannya tewas dan disebabkan itu, dia berusaha menghalang ekspedisi Sky ke angkasa lepas. Mampukah KRISIS KEMUNCULAN dihentikan? Maklumat lanjut
ASAL: RM12.00

SEKARANG: RM 12.00 (-0%)

AHLI: RM 10.80 (-10%)

Oleh re:ON Comics
Lat talilat tali tamplom! Memang seronok bila main sorok-sorok. Tapi jangan leka bila waktu senja menjelang. Misteri kehilangan jati selama tiga hari menggusarkan ramai pihak terutama keluarganya. Namun penemuan jati dalam almari kat rumah sendiri oleh kakaknya mencetuskan tanda tanya. Apa dah jadi pada jati selama tiga hari tu? Kenapa tak ada seorang pun jumpa? Himpunan 6 karya seram hebat dari Indonesia dan diterjemah ke bahasa Mekayu ni pasti buat bulu roma korang me Maklumat lanjut
ASAL: RM12.00

SEKARANG: RM 12.00 (-0%)

AHLI: RM 10.80 (-10%)

Oleh Dreamer
Akibat dendam terhadap Hilda, Joanna terpedaya dengan buku misteri berjudul 'Hajat Jadi Realiti'. Betul ke buku ni boleh tunaikan hajat? Adakah Joanna akan terperangkap dalam 'perjanjian puaka'? Nampaknya ada 'pertukaran' harus dibuat bila ketiga-tiga hajatnya ditunaikan!!! Kompilasi kesumat melibatkan makhluk halus dan sifat keji manusia. Selami cerita seram pelbagai variasi yang pasti buat korang meremang. Kisah hitam dunia si mawar dari siri terkini 'Black Rose' ! Maklumat lanjut
ASAL: RM12.00

SEKARANG: RM 12.00 (-0%)

AHLI: RM 10.80 (-10%)

Oleh
There are 10 designs for this exclusive tote bag. Collect them all! Maklumat lanjut
ASAL: RM24.90

SEKARANG: RM 24.90 (-0%)

AHLI: RM 22.41 (-10%)

Oleh
This activity suitcase with a working draw-up handle and wheels will be a new favourite way for kids to carry their very own colouring and activity fun. Filled with hours of L.O.L Surprise! activities to keep children busy, this is will be every B.B.'s most outrageous fun to carry on the go! Inside you'll find: Full-colour Fun bookFull-colour Activity bookColour-in poster 4 x PencilsEraser Sharpener PLUS Puffy stickers! Maklumat lanjut
ASAL: RM59.90

SEKARANG: RM 59.90 (-0%)

AHLI: RM 53.91 (-10%)

Oleh
This activity suitcase with a working draw-up handle and wheels will be a new favourite way for kids to carry their very own colouring and activity fun. Filled with hours of activities to keep children busy, this is will be every My Little Pony fan's most Pony-rific fun to carry on the go! Inside you'll find: Colouring bookActivity bookColour-in poster 4 x PencilsEraser Sharpener PLUS Puffy stickers! Maklumat lanjut
ASAL: RM59.90

SEKARANG: RM 59.90 (-0%)

AHLI: RM 53.91 (-10%)

Oleh
This activity suitcase with a working draw-up handle and wheels will be a new favourite way for kids to carry their very own colouring and activity fun. Filled with hours of activities to keep children busy, this is will be every PAW Patrol fan's most PAW-some way to carry fun on the go! Inside you'll find: Colouring bookActivity bookColour-in poster 4 x PencilsEraser Sharpener PLUS Puffy stickers! Maklumat lanjut
ASAL: RM59.90

SEKARANG: RM 59.90 (-0%)

AHLI: RM 53.91 (-10%)

Oleh
Rikka Isurugi has spent her life training in the way of the ninja with her grandfather Hyoe while following in the footsteps of her father, the esteemed researcher Allen. His work has culminated in a set of cutting- edge drones equipped with artificial intelligence and incredible technical capabilities; although Allen plans to develop these drones for civilian use, there are others who have more sinister ideas in mind. On Rikka's 16th birthday, things are forever changed whe Maklumat lanjut
ASAL: RM19.90

SEKARANG: RM 19.90 (-0%)

AHLI: RM 19.90 (-0%)

Oleh Redcode/ Albie
Kompilasi ini X – Venture rentasi zaman serangga gergasi apabila Pengkalan X – Central dilanda gemba bumi, Dr. Da Vinci, Kak Diana, Remy dan ahli lain secara tidak sengaja transmisi ke Zaman Kambria 541 juta tahun lalu. Mereka terperangkap dalam era Paleozoik. Keadaan menjadi semakin genting, mereka berdepan dengan cabaran di kejar dinosaur. Rasai keterujaan di luar jangkaan dalam kompilasi Maklumat lanjut
ASAL: RM29.90

SEKARANG: RM 29.90 (-0%)

AHLI: RM 29.90 (-0%)

Oleh Chris Colfer
This #1 New York Times bestseller is the first book in a new series set in Chris Colfer's Land of Stories universe, perfect for both new and longtime fans! When Brystal Evergreen stumbles across a secret section of the library, she discovers a book that introduces her to a world beyond her imagination and learns the impossible: She is a fairy capable of magic! But in the oppressive Southern Kingdom, women are forbidden from reading and magic is outlawed, so Brystal is swif Maklumat lanjut
ASAL: RM49.90

SEKARANG: RM 49.90 (-0%)

AHLI: RM 44.91 (-10%)

Oleh Hadi Fayyadh
Watak-watak yang yang dikatakan menyerupai Dajjal wujud dalam tamadun terdahulu seperti Lord Pacal, Viracocha, dan Shi Huangdi adalah sebagai wakil Tuhan atau anak Tuhan Matahari. .. .. Penjelmaan Dajjal dalam tamadun ini adalah di dalam bentuk manusia tua yang berjanggut. Lalu, sejauhmanakah kebenaran sangkaan para pengkaji ini terhadap kewujudan Dajjal di masa lampau? . Adakah benar Dajjal melalui zaman demi zaman, menjadi penguasa dan pembina yang hebat. Setiap tamadun Maklumat lanjut
ASAL: RM29.90

SEKARANG: RM 26.91 (-10%)

AHLI: RM 23.92 (-20%)

Oleh
ASAL: RM10.90

SEKARANG: RM 10.90 (-0%)

AHLI: RM 9.81 (-10%)

Oleh Teme Abdullah
Kisah seorang artis terkenal. Hidup pada zaman manusia terpaksa mengumpul 'kredit' yang cukup sebagai bukti bahawa mereka berhak untuk kekal hidup di muka bumi. Mereka yang gagal mencapai tahap kredit minima, akan ditarik nyawa. Artis terkenal itu ada segalanya - wajah, suara, personaliti dan pencapaian yang belum pernah dikecapi mana-mana rakyat Nusaraya sebelum ini. Popularitinya melebar ke serantau Asia. Sehinggalah ada pihak yang membangkitkan gosip bahawa ada 'arti Maklumat lanjut
ASAL: RM30.00

SEKARANG: RM 27.00 (-10%)

AHLI: RM 24.00 (-20%)

Oleh Yim , Kang Jae
Amerika Latin kian pesat dalam bidang astronomi, teknik dan ilmu seni bina sehingga lahir tamadun yang hebat seperti Aztek, Maya dan Inkar. Namun begitu, sejak keruntuhan tamadaun berlaku, banyak bangunan bersejarah telah diabaikan akibat perpindahan penduduk. Khabarnya makhluk-mahluk ini berasal daripada kawasan ini. Maklumat lanjut
ASAL: RM12.90

SEKARANG: RM 12.90 (-0%)

AHLI: RM 12.90 (-0%)

Oleh KEITH
Buat julung kali…Keith's Rewind merangkumi 23 karya yang tak pernah dikompilasi sebelum ini. Ni lah peluang korang kenali sisi lain Keith bukan setakat Lawak Kampus dan Wasabi. Wahh.. Jom kita terokai genre lain Keith, nostalgia, mecha, sci - fi, seram, misteri dan komedi romantik. Rugi tak beli! Maklumat lanjut
ASAL: RM12.00

SEKARANG: RM 12.00 (-0%)

AHLI: RM 10.80 (-10%)

Oleh Xanseviera
Tiba-tiba depan bilik muzik sekolah Zulaikha riuh-rendah. Nampakmya ada banyak instrumen muzik baru sampai di sekolah. Tapi ini bukan sebarangan intrumen muzik, tahu? Alamak! Prakash pula bengang sebab ramai murid tak hargai nilai perpustakaan? Apa? Nak buat pertandingan bercerita kisah seram di perpustakaan? Menariknya! Tapi bukan waktu malam... kan...? Gulp! #InstrumenTradisional #CeritaHantuPerpustakaan #AbangBombaInAction #ZulaikhaBersukan #SayangMama #BestFriendsForev Maklumat lanjut
ASAL: RM12.00

SEKARANG: RM 12.00 (-0%)

AHLI: RM 12.00 (-0%)

Oleh D. Rafael , Syasya E Luna , Del
D. RAFAEL (JALAN KUBUR LAMA) - "Untuk malam ini, aku nasihatkan kepada semua yang ada di sini. Seandainya kamu semua terdengar suara-suara orang mengelur dari luar rumah, jangan sesekali bukakan pintu rumah kamu semua. Aku tak mahu ada sesiapa yang terpukau oleh benda itu lagi." Pesan Imam Ismail. Kesemua yang berada di situ mendengar dan mengangguk hampir serentak. "Ingat pesan aku. Benda itu mungkin boleh menyerupai sesiapa sahaja. Termasuk diri kita. Jangan sesekali kita t Maklumat lanjut
ASAL: RM13.00

SEKARANG: RM 10.00 (-23%)

AHLI: RM 10.00 (-23%)

Oleh Clay
Remy mengalami kesan sampingan dari serangan mantera ais. Kini bermulalah pencarian penawar untuk menyembuhkan Remy atau nyawanya akan terancam. Sementara itu, Bain meneruskan pencarian Dark Dragon. Maklumat lanjut
ASAL: RM12.00

SEKARANG: RM 12.00 (-0%)

AHLI: RM 10.80 (-10%)

Oleh Syed Mahadzir Syed Ibrahim
Manusia yang telah disahkan mati biasanya tidak boleh hidup semula. Tetapi dalam beberapa kejadian, mereka yang telah mati selama beberapa minit didapati hidup semula. Kejadian ini jarang berlaku dan dianggap sebagai suatu keajaiban atau kesilapan dalam dunia perubatan. Apabila jantung seserang didapati berhenti atau tiada lagi denyutan nadi maka seseorang itu akan disahkan telah meninggal dunia. Walaubagaimanapun, pandangan ini dibantah oleh sesetengah daripada kalangan mere Maklumat lanjut
ASAL: RM38.90

SEKARANG: RM 33.07 (-15%)

AHLI: RM 38.90 (-0%)

Oleh David Walliams
The new children's book from No. 1 bestselling author David Walliams - a fantastically funny tale illustrated by artistic genius, Tony Ross. WELCOME TO THE ISLE OF MULCH... This little island is home to a large number of horrible grown-ups. The school, the local park, the toy shop and even the island's ice-cream van are all run by awful adults who like nothing more than making children miserable. And the island is owned by the most awful one of all - Aunt Greta Greed! S Maklumat lanjut
ASAL: RM49.90

SEKARANG: RM 49.90 (-0%)

AHLI: RM 44.91 (-10%)

Oleh Ameera Ameer
Mengisahkan tentang Cik Siti yang mempunyai dua orang sahabat baik iaitu Mawar dan Teratai. Siti bercinta dengan Awang, namun dalam diam rupa-rupanya Mawar juga mencintai Awang. Teratai yang mengetahui pekara tersebut menasihati Mawar agar tidak mengkhianati sahabat baik sendiri. Kemudian, wajah Cik Siti tiba-tiba diserang penyakit misteri apabila ditumbuhi jerawat batu. Keadaan mukanya sangat teruk sehingga orang kampung memanggilnya hantu dan dia sering dihina dan dikeji, m Maklumat lanjut
ASAL: RM23.00

SEKARANG: RM 23.00 (-0%)

AHLI: RM 20.70 (-10%)

Oleh Ilya Abdullah
SEKIAN lama tidak pulang ke kampung, Aariz kembali setelah menerima berita kematian ibunya. Harta peninggalan arwah ibunya, Puan Mastura dimiliki Aariz. Kejadian pelik yang berlaku di banglo peninggalan Puan Mastura menyebabkan Aariz tidak jadi kembali ke bandar semula. Awalnya dia mengesyaki kejadian pelik dan menyeramkan itu kerja ayah tirinya, Norden. Sangkaan Aariz meleset. Kematian dan kehilangan mula menghantui penduduk kampung semula. Kisah Mbah Esah dan keturunannya Maklumat lanjut
ASAL: RM25.00

SEKARANG: RM 25.00 (-0%)

AHLI: RM 22.50 (-10%)

Oleh Sara Irdina
Siapa sangka di sebalik seragam pengawal peribadi dan bertopi itu adalah seorang gadis bernama Ainan Syahira. Pertemuan dengan seorang yang menjengkelkan ketika bertugas, mencetuskan perbalahan. “Sorry, aku tak suka cari pasal. Tapi kalau ada yang cari pasal juga, memang aku tak akan biarkan dia balik dengan dua belah kaki.” ~ Ainan “Macam mana, Cik Boboy? Nak saya patahkan kaki awak ke? Sebab saya pun tak akan biarkan orang yang serang saya, balik dengan dua kaki.” Maklumat lanjut
ASAL: RM30.00

SEKARANG: RM 30.00 (-0%)

AHLI: RM 27.00 (-10%)

Oleh Ainon Zaini
Kalau monyet katalah monyet, Boleh saya hulurkan pisang; Kalau perit katalah perit, Kenapa tercongok sorang-sorang. – NANA Kalau murai katalah murai, Jangan mengaku jadi ayam; Kalau barai katalah barai, Siram bunga penuh kejam. - JIJAI Jijai jatuh hati pada Nana. Lani pulak suka pada Jijai. Tercetus cinta bersegi-segi antara Jijai, Nana dan Lani. Tapi, Lani kuat semangat. Dia gagahkan diri memikat Jijai. Nana tetap selamba tidak pedulikan Jijai biarpun Jijai sabar menant Maklumat lanjut
ASAL: RM25.00

SEKARANG: RM 25.00 (-0%)

AHLI: RM 22.50 (-10%)

Oleh Rin Ahmad
Kisah cinta tak kesampaian Ehsan bermula di Las Vegas. Hannah telah meninggalkan satu tekad dalam jiwa lelakinya sehingga membentuk kerjaya dan perniagaannya sekarang. “I’m into a man making a gun, not a man shooting a gun.” - Hannah Scott Tujuh tahun lamanya Ehsan terpisah dengan Hannah tanpa sebarang berita. Selama itu juga, dia menjadi penunggu yang cukup setia. Namun, agenda Tan Sri Abdul Hadi ingin memperkenalkan anak gadisnya menimbulkan tanda tanya. Sejak itu, ha Maklumat lanjut
ASAL: RM23.00

SEKARANG: RM 23.00 (-0%)

AHLI: RM 20.70 (-10%)

Oleh Ramlee Awang Murshid
TRAGEDI berdarah di New Zealand telah merubah hidup pegawai polis Australia bernama Jessica. Serangan ke atas umat Islam di dua buah masjid di bandar Chrischurch telah menyebabkan Jessica turut menerima bahana apabila diserang penjenayah sehari selepas insiden itu. Rakan setugasnya terbunuh dan Jessica terlantar di hospital. Setelah sembuh, Jessica diarahkan ke Swan Hill untuk melaksanakan tugasan undercover. Dia harus memburu Adam – penjenayah rakyat Malaysia yang diyak Maklumat lanjut
ASAL: RM26.00

SEKARANG: RM 26.00 (-0%)

AHLI: RM 23.40 (-10%)

Oleh Juan Antonio Fernandez
Straight from the China CEO: Advice on leading operations in the world's fastest-moving, highest stakes market. 25 top executives leading high-profile multinational companies in China, as well as seasoned and respected China-based consultants, give their front-line advice on succeeding in this market. Soaring spending power among the world's largest consumer population, radical digital transformation creating a cash-less, 'always on' society, severe generation gaps - these a Maklumat lanjut
ASAL: RM104.80

SEKARANG: RM 104.80 (-0%)

AHLI: RM 94.32 (-10%)

Oleh Dilla Ahmad
Ditunagkan dengan seseorang yang tidak dikenali memang menakutkan. Lebih-lebih lagi cik tunang yang berlagak psiko. Megat Badrul Hisham tidak menyangka yang abahnya sudah memilih pasangan hidup untuknya tanpa berbincang dengannya terlebih dahulu. "Dian akan bunuh dia kalau abang masih buat hubungan dengan teman wanita abang tu. Bunuh dan cincang di lumat-lumat. Lepas tu tanam dia dekat belakang rumah abang. Lepas tu giliran abang pulak Dian kerat lapan belas macam Dian poton Maklumat lanjut
ASAL: RM25.00

SEKARANG: RM 25.00 (-0%)

AHLI: RM 22.50 (-10%)

Oleh Suhaniza Sulaiman
Pengorbanan dan ketulusan bukan sesuatu yang murah kerana yang mencintai akan kalah dengan yang setia. "Suka hati awak je nak samakan saya ni dengan binatang ya. Kejap ikat, kejap sambar. Ingat saya ni lembu atau burung helang ke?" - RANIA "Saya nak ikat awak cepat-cepat. Nanti lelaki lain sambar pulak." - SHAFIQ Rania bagaikan jinak-jinak merpati melayan karenah Shafiq yang semakin berani berbicara tentang rindu, sayang dan cinta. Dalam menyampah ada cinta-cintun ya Maklumat lanjut
ASAL: RM25.00

SEKARANG: RM 25.00 (-0%)

AHLI: RM 22.50 (-10%)

Oleh
Jeon Nok-Du (Jang Dong-Yoon) lives on an island with his father and older brother. He is smart and a good swordsman. Since he was little, his father did not let him study or go to the mainland. One day, his father and older brother are attacked by a group of female assassins. Jeon Nok-Du chases after one of the assassins to the capital. During that time, Jeon Nok-Du meets Dong Dong-Ju (Kim So-Hyun). She wants to shoot the King with her arrow, but Jeon Nok-Du saves her from tr Maklumat lanjut
ASAL: RM59.90

SEKARANG: RM 59.90 (-0%)

AHLI: RM 59.90 (-0%)

Oleh Eb Reeza , Maria Kajiwa , Rhea
Judul 1: HOMESTAY PUTIH NIAN Penulis: Maria Kajiwa Cerita ini mengisahkan usaha dua orang sahabat iaitu Razak dan Amran; untuk menukar sebuah rumah lama di tepi laut menjadi sebuah homestay. Melihatkan potensi rumah dan kawasan tersebut untuk dijadikan homestay, Razak telah membeli tanah itu daripada kawannya yang bernama Fuad tanpa menyedari akan kisah silam rumah tersebut. Amran ditugaskan untuk melakukan semua kerja yang diperlukan namun orang yang diupah membersihkan Maklumat lanjut
ASAL: RM10.00

SEKARANG: RM 10.00 (-0%)

AHLI: RM 10.00 (-0%)

Oleh Amar
TAK celik undang-undang menjadikan kita mudah kena tipu dan mengalami kerugian. Tak celik undang-undang menjadikan kita tak pandai tuntut hak. Tak celik undang-undang menjadikan kita sering dipermainkan. Tak celik undang-undang menjadikan kita takut untuk menceburi perniagaan. Tak celik undang-undang menjadikan kita buat kerja semberono dan berisiko. Tak celik undang-undang menjadikan kita orang yang kurang berkeyakinan. Dan tak celik undang-undang menjadikan kita orang yang Maklumat lanjut
ASAL: RM20.00

SEKARANG: RM 20.00 (-0%)

AHLI: RM 18.00 (-10%)

Oleh Faizul Rahim , Sufi Abqari , Jul
Sejak kawan baiknya Roslee meninggal dunia, sikap dan perilaku Azmi berubah 180 darjah. Daripada suami dan ayah yang penyayang, Azmi berubah menjadi perengus. Keadaan semakin bertambah parah apabila seorang lagi rakannya meninggal dunia. Sejak itu, dia sering dibayangi ketakutan yang tidak diketahui daripada mana puncanya. Rakan-rakannya satu per satu bangkit menuntut pembelaan daripada Azmi. Azmi terpana, dia tidak tahu bagaimana untuk bertindak. Dia bimbang, andai giliranny Maklumat lanjut
ASAL: RM24.00

SEKARANG: RM 24.00 (-0%)

AHLI: RM 21.60 (-10%)

Oleh Aida Asmida
Biarpun pelbagai dugaan dan cabaran yang terpaksa ditempuhi, akhirnya mahligai bahagia terbina jua. Eyda Amanda mengharapkan agar kebahagiaan di sisi Dani Zairie akan kekal abadi selagi hayatnya. Namun sayang, cinta sucinya dikhianati. Badai melanda lantaran kehadiran orang ketiga. Dani Zairie tidak pernah berubah. Jejaka macho dengan trademark playboy ini mudah hanyut dalam pujuk rayu perempuan-perempuan yang menggilainya. Sehingga akhirnya, Eyda Amanda terpaksa mempertaru Maklumat lanjut
ASAL: RM30.00

SEKARANG: RM 30.00 (-0%)

AHLI: RM 27.00 (-10%)

Oleh Hasan Ayyub
Islam menggambarkan perkahwinan sebagai sumber kebahagiaan, ketenteraman, ketenangan dan keserasian. Jika kehidupan pasangan suami isteri itu wujud dengan didasari perasaan cinta, saling sepadan dan memahami, maka kehidupan akan bahagia, aman, mantap dan penuh kasih sayang. ‘Mahar Cinta’ merupakan panduan lengkap perkahwinan yang merangkumi syarat dan hukum perkahwinan. Dengan memahami hukum yang Allah SWT tetapkan ke atas kita, Insha Allah akan mampu menjamin kebahagiaa Maklumat lanjut
ASAL: RM28.00

SEKARANG: RM 28.00 (-0%)

AHLI: RM 25.20 (-10%)

Oleh Reeani Annur
Kepakaran Dian tulis novel seram. Tapi suatu hari, editornya tiba-tiba suruh tulis novel cinta. Apa lagi, garu kepalalah sebab tak reti tulis pasal cinta. Dian pergi ke gimnasium untuk stalk lelaki badan tough. Manalah tahu lepas cuci mata dapat idea mencurah-curah. Malangnya, bukan idea yang dia dapat. Tapi, bermulalah segala masalah… “Hei, saya tak takutlah. Saya rasa menyampah. Menyampah dengan personal trainer annoying macam awak ni tau.” – DIAN “Fatty, do Maklumat lanjut
ASAL: RM23.00

SEKARANG: RM 23.00 (-0%)

AHLI: RM 20.70 (-10%)

Oleh Nurfaza Alisya
Pernahkah terfikir untuk tidak pernah bertemu dan saling jatuh cinta? “Kun fayakun. Di dalam al-Quran ayat ini disebut sebanyak lapan kali. Yang bermaksud… Jadilah engkau! Lalu menjadilah ia. Sejauh mana saya lari pun, Allah dah tetapkan jodoh saya dengan awak.” – INDAH NAURA “Saya rasa awak dah tersalah pilih orang untuk dijadikan suami.” - KHAIR Naura sudah menduga Khair mesti punya alasan untuk menolak dirinya. Cantik sangat ke dia hingga Khair segan nak ber Maklumat lanjut
ASAL: RM24.00

SEKARANG: RM 24.00 (-0%)

AHLI: RM 21.60 (-10%)

Oleh Oga
MAMPUKAH MENENTANG KAWANAN LEBAH BERBISA? Dr. Da Vinci menerima kes pelik melibatkan kematian haiwan dan menghantar Pasukan X-VENTURE untuk menyiasat. Di sana mereka bertemu dengan ahli pemuliharaan Encik Shan dan anak-anaknya. Bertembung dengan sekumpulan lebah yang sangat agresif bukanlah berita baik. Bolehkah Pasukan X-VENTURE bertahan dengan serangga kecil tapi berbisa ini? Maklumat lanjut
ASAL: RM12.00

SEKARANG: RM 12.00 (-0%)

AHLI: RM 10.80 (-10%)

Oleh ARTIS KOMIK RE:ON COMICS
ASAL: RM12.00

SEKARANG: RM 12.00 (-0%)

AHLI: RM 10.80 (-10%)

Oleh Jo
Suasana meriah kat kantin bertukar tragedi bila ada pelajar maut serta-merta akibat insiden dahsyat. Namun tragedi tak terhenti setakat tu je. Khabarnya roh tak tenteram berkeliaran hingga suasana kantin bertukar seram penuh misteri. Sampai bila nak biarkan diorang terus menghantui? Takkan nak tunggu mangsa lain pula jadi korban? Maklumat lanjut
ASAL: RM12.00

SEKARANG: RM 12.00 (-0%)

AHLI: RM 10.80 (-10%)

1-470 of 470

Page:
  1. 1
  2. 2
  3. 3
  4. 4
  5. 5
*

Back to Top