0

Jumlah 0produk dalam troli anda. ×

Anda tidak mempunyai item di troli pembelian anda.

' Suci hidayat 'Dijumpai 52 Produk Berkaitan
Oleh Yuki SHIBAMIYA
Puteri Cahaya, puteri paling cantik di negara Bulan telah dijatuhkan hukuman turun ke dunia manusia selepas menetapkan syarat mustahil kepada sesiapa yang melamarnya! Di dunia manusia, lelaki bernama Asahi telah selamatkan sang puteri dari penculikan. Bila bersama Asahi, dia tertarik dengan sifat baik hati lelaki tu namun hari untuk kembali ke Bulan semakin hampir. Apa yang perlu puteri buat ni? Terimalah kompilasi yang mengandungi kisah-kisah mencuit hati dan menghangatka Maklumat lanjut
ASAL: RM12.00

SEKARANG: RM 12.00 (-0%)

AHLI: RM 10.80 (-10%)

Out of stock

Oleh Mum Linz
“Tya kena fikir habis-habis. Ini soal hidup Tya yang Tya pertaruhkan.” - TARIQ “Tya tak kisah. Kalau ada yang sudi...” - TYA “Saya sudi.” – AZHAD Siapa sangka di hari pernikahannya, pengantin lelaki tidak munculkan diri. Lantas Tya Warda membuat keputusan gila demi maruah keluarga. Namun hubungan suci itu hanya di atas kertas, bukan seperti selayaknya pasangan suami isteri yang lain. Sehinggalah Azhad ditimpa musibah, tiba-tiba dia berubah sikap kerana memorin Maklumat lanjut
ASAL: RM30.00

SEKARANG: RM 30.00 (-0%)

AHLI: RM 24.00 (-20%)

Out of stock

Oleh
Al - Quran ialah Kitab Suci yang diturunkan oleh Allah s.w.t kepada Nabi Muhammad s.a.w. Kitab Al - Quran adalah sebaik - baik panduan bagi kehidupan manusia. Kandunganya kekal dan terpelihara hingga ke akhir zaman. Buku Jom Kenali Cerita daripada 114 Surah Al - Quran mengandungi 114 cerita yang dipetik daripada surah - surah dan ayat - ayat dalam al - Quran. Setiap cerita sarat dengan pendoman dan pengajaran. Pelajari kisah - kisah pari nabi, umat terdahulu, ganjaran dan bal Maklumat lanjut
ASAL: RM44.90

SEKARANG: RM 40.41 (-10%)

AHLI: RM 35.92 (-20%)

Oleh Ummu Ammar Amir , Abu Ammar Romlie
Buku ini memberikan penerangan yang mendalam tentang Surah Al - Falaq dengan gaya bahasa yang mudah, sesuai untuk anak - anak. Disertakan dengan ilustrasi serta aktiviti menarik bagi membantu mengekalkan minat dan memudahkan pemahaman anak - anak tentang ayat suci Al - Quran. Amat sesuai digunakan oleh ibu bapa dan pendidik untuk mengalakkan komunikasi berkesan dengan anak - anak seperti melalui penceritaan, soalan uji minda dan sebagainya. Maklumat lanjut
ASAL: RM17.00

SEKARANG: RM 17.00 (-0%)

AHLI: RM 15.30 (-10%)

Oleh Ummu Ammar Amir , Abu Ammar Romlie
Buku ini memberikan penerangan yang mendalam tentang Surah Al - 'Adiyat dengan gaya bahasa yang mudah, sesuai untuk anak - anak. Disertakan dengan ilustrasi serta aktiviti menarik bagi membantu mengekalkan minat dan memudahkan pemahaman anak - anak tentang ayat suci Al - Quran. Amat sesuai digunakan oleh ibu bapa dan pendidik untuk mengalakkan komunikasi berkesan dengan anak - anak seperti melalui penceritaan, soalan uji minda dan sebagainya. Maklumat lanjut
ASAL: RM15.00

SEKARANG: RM 15.00 (-0%)

AHLI: RM 13.50 (-10%)

Oleh Sufea Hareez
SEKEJAP Laila, tak seperti selalu. Sepuluh minit dah beredar. Boleh jadi lagi sepuluh minit masa tambahan yang Laila perlukan. Dania tersenyum apabila tetamu Laila mula menilik jam di pergelangan tangan. Sebentar tadi sekadar menanti Laila muncul di luar rumah. Bila Laila ambil masa lebih dari sekejap, tetamunya akhirnya ambil tempat di sofa. “I think she’s a bit nervous.” Dania mulakan perbualan. “Freak out.” Sama seperti Dania, dia tersenyum. “You boleh tung Maklumat lanjut
ASAL: RM26.00

SEKARANG: RM 26.00 (-0%)

AHLI: RM 23.40 (-10%)

Oleh
Nanatsu no Taizai七原罪 JAP (OVA,SP) (E / C / M) In a world similar to the European Middle Ages, the feared yet revered Holy Knights of Britannia use immensely powerful magic to protect the region of Britannia and its kingdoms. However, a small subset of the Knights supposedly betrayed their homeland and turned their blades against their comrades in an attempt to overthrow the ruler of Liones. They were defeated by the Holy Knights, but rumors continued to persist that th Maklumat lanjut
ASAL: RM109.90

SEKARANG: RM 109.90 (-0%)

AHLI: RM 109.90 (-0%)

Oleh Saru Todori
Cinta suci menyayat hati merentasi Zaman Taisho~Yuuichirou, bakal ketua kampung akan dijodohkan dengan gadis bernama Yuzuki. Malangnya tiba-tiba ada wabak melanda!Bagi mengelakkan jangkitan itu, diorang terpaksa minum air bunga beracun digelar tokohana. Kalau ikutkan dalam tempoh setahun diorang dah sedar. Tetapi sebaliknya berlaku. Apa kejutan cinta menanti bila Yuzuki buka matanya?!! Maklumat lanjut
ASAL: RM12.00

SEKARANG: RM 12.00 (-0%)

AHLI: RM 10.80 (-10%)

Oleh Hannah Serres
Kau tinggalkanku, di dalam kegelapan mencari jawapan mengapa perlahannya masa berlalu. Menjadi seorang seiyuu (pelakon suara) hanya sekadar mahukan populariti. Realitinya, ia tidak semudah yang disangka. Namun, setiap seorang daripada mereka dianggap membawa imej suci terutamanya golongan wanita. Mereka tidak dibenarkan untuk mempunyai gosip kerana ia bertentangan dengan imej yang sepatutnya mereka bawa. Tidak pernah terlintas dalam fikiran Aisyah apabila dia mengurniakan s Maklumat lanjut
ASAL: RM26.00

SEKARANG: RM 26.00 (-0%)

AHLI: RM 23.40 (-10%)

Oleh Cik Amal Amina
Sementara atau selamanya... Safa terima Ilhan sebagai suami, bukan sebab dia cinta tetapi sebab abah yang mahu. Demi sayangnya pada abah, Safa turutkan walau hakikat sebenar, dia memang tak sukakan lelaki itu. “Saya. Benci. Awak.” – Safa. “I hate you more.” – Ilhan. Sejuta kata benci pun, Safa tetap akur untuk menjadi isteri pada Ahmad Ilhan Bin Muhamad Hambali. Tapi, Safa ada misi sendiri. “Perjanjian apa ni, Safa?” – Ilhan. “Misi kahwin paksa.” – Maklumat lanjut
ASAL: RM27.00

SEKARANG: RM 27.00 (-0%)

AHLI: RM 24.30 (-10%)

Oleh Abdul Latip Talib
TUMPASNYA RICHARD THE LIONHEART Selepas Baitulmuqaddis berjaya dibuka oleh Salahudin Al-Ayubi, negara-negara Kristian Eropah mula menggerakkan misi merampas kembali tanah suci itu. Raja-raja Eropah mengumpulkan kekuatan tentera yang mencapai ratusan ribu orang lalu berarak menuju ke Timur. Salah seorangnya adalah Richard I, Raja England yang lebih dikenali sebagai Richard The Lionheart. Kepintaran strategi dan kegagahan beliau di medan tempur menyebabkan tentera Islam mengal Maklumat lanjut
ASAL: RM21.90

SEKARANG: RM 21.90 (-0%)

AHLI: RM 21.90 (-0%)

Oleh Usako Princessz
Alunkanlah selalu ke halwa pendegaranku agar kalbu sentiasa tenang dan damai Bodoh! Kalau Dayang Senandung tu sukakan percaturan gila kau ni, dia takkan lari dari dewan tu! Aku berani bersumpah, kau takkan jumpa gadis tu lagi!” - SYED MUHAMMAD SYAHMI AZHARI Dayang Senandung? Apakah hanya kesilapan lalunya yang terlalu berani membuat permintaan khas tersebut sehingga sanggup menghukumnya sehingga kini? Gelaran sinis yang mengejek warna kulit hitam manisnya membuat Fadillah Maklumat lanjut
ASAL: RM24.00

SEKARANG: RM 24.00 (-0%)

AHLI: RM 21.60 (-10%)

Oleh Siti Hazneza Abdul Hamid
Akan aku palam retak hatimu dengan kasih cinta membara Melur itu sifatnya bersih dan suci. Ia tenang. Cemar pada melur hanya menceritakan tentang noda pada tangan pemegangnya. Kelopak melur yang terusik hanya menggambarkan kurang cermatnya si pemegang. Tidak ada salahnya pada si melur. Panggilan daripada Natasha pada suatu malam mengejutkan Farihin. Telah lama gadis itu dijauhinya gara-gara patah hati. Ya, Natasha telah bertunang tanpa sempat dia meluahkan rasa. Gadis it Maklumat lanjut
ASAL: RM25.00

SEKARANG: RM 25.00 (-0%)

AHLI: RM 22.50 (-10%)

Oleh
In a world similar to the European Middle Ages, the feared yet revered Holy Knights of Britannia use immensely powerful magic to protect the region of Britannia and its kingdoms. However, a small subset of the Knights supposedly betrayed their homeland and turned their blades against their comrades in an attempt to overthrow the ruler of Liones. They were defeated by the Holy Knights, but rumors continued to persist that these legendary knights, called the "Seven Deadly Sins, Maklumat lanjut
ASAL: RM89.90

SEKARANG: RM 89.90 (-0%)

AHLI: RM 89.90 (-0%)

Oleh Crystal Anabella
Zynn dan V dibesarkan bersama sejak kecil. Gelaran ‘childhood sweetheart’ memang tak asing bagi mereka. Namun, kemunculan Rita sebagai ‘kakak’ V menimbulkan rasa kurang senang Zynn. “I janji, lepas I habis belajar dan ada kerja tetap, I melamar you jadi isteri I.” Itu impian terbesar Zynn. Dan V sangat mempercayai pemuda itu. Malangnya, janji tinggal janji. Percintaan mereka umpama sebuah drama rekaan Zynn. “Jangan sesekali kau menagih maaf aku. I hate you Maklumat lanjut
ASAL: RM28.00

SEKARANG: RM 28.00 (-0%)

AHLI: RM 25.20 (-10%)

Oleh
This is the official 3rd Season of The Seven Deadly Sins (Nanatsu no Taizai). The current era is that of one where the world of humans and the world of those who are non-human have not been separated. With great and terrible power, revered by many, and sometimes feared by the population, the Holy Knights protected the Kingdom of Liones. The princess of the kingdom, Princess Elizabeth, just one person, has stepped out of her country on a journey searching for some certain peop Maklumat lanjut
ASAL: RM41.90

SEKARANG: RM 41.90 (-0%)

AHLI: RM 41.90 (-0%)

Oleh AZURA HASHIM
Setiap yang mengikat hubungan pernikahan pasti mahukan kebahagiaan. Tetepi tiada rumahtangga yang bebas dari ujian. Setiap ujian yang menyinggah pasti ada penyelasaiannya. Hidup berpasangan ini lebih mencabar ujiannya. Kita perlu memikirkan orang lain berbanding jika kita hidup bersendirian. Walau cinta seluas lautan pun percayalah mana mungkin kita memahami dan mengenali pasangan kita sepenuhnya. Usah anggap jika kita sudah cinta berbelas tahun sekalipun, bererti kita sudah Maklumat lanjut
ASAL: RM35.90

SEKARANG: RM 35.90 (-0%)

AHLI: RM 32.31 (-10%)

Oleh KAMARYNN
Selepas beberapa kali bertukar tempat kerja dalam waktu yang singkat, April bertemu dengan bos baharu yang sangat baik. Di tempat baharu, dia bekerja dengan penuh bersemangat tanpa sedar ia membina keserasian dan sikap saling faham memahami antara April dan bosnya, Marcus. Tanpa diduga, keserasian itu telah membawa April ke wilayah kehidupan peribadi Marcus. April kemudian ditugaskan untuk mengetuai Projek GF, projek rahsia yang dibiayai oleh Marcus untuk menyelamatkan Hutan Maklumat lanjut
ASAL: RM23.00

SEKARANG: RM 23.00 (-0%)

AHLI: RM 20.70 (-10%)

Oleh Nurul Atiqh Ghuzir
Tak mungkin kerana benci, tak mungkin juga kerana sayang. Tidak tahan diejek dan dibuli, hitam dendam mengaburi hati yang dahulunya putih suci. Dengan bantuan Amir, kawan baiknya, Diana berjaya menjejaki Rafael, Zikri dan Nick. Naik gila Zikri dan Nick dikenakannya. Biarlah! Bukannya mereka kenal dia pun lagi. Dia kini Amaya yang cantik persis bidadari. Bukan lagi Diana yang buruk macam mak lampir. “Memang korang tiga orang buat hidup aku macam neraka. Kau tiga orang hin Maklumat lanjut
ASAL: RM24.00

SEKARANG: RM 24.00 (-0%)

AHLI: RM 21.60 (-10%)

Oleh Dr Evelyn Rose
Cinta. Pada Orkid, cinta itu perasaan yang suci.Menginginkan yang terbaik pada si dia yang dicintai walaupun hatinya sendiri terluka. Dalam diam dia menyukai sahabatnya Adam yang jelas menyukai sahabat mereka, Dr Eve. Kata Orkid, biarlah kalau satu masa apabila Adam dan Eve bersatu hatinya akan terluka, dia rela dan dia masih mahu berharap. Menumpang kasih seorang Adam selagi Adam tak dimiliki walaupun dia sedar, dia seperti pipit yang menginginkan enggang. ' Kalaupun hati Maklumat lanjut
ASAL: RM35.00

SEKARANG: RM 35.00 (-0%)

AHLI: RM 31.50 (-10%)

Oleh Amaya
“Patutnya kalau dia sunyi sangat, pergilah cari calon isteri untuk diri sendiri. Kenapa aku pula yang kena kahwin? Aku tak nak.” - MIKAEL Fikirnya kalau boleh hidup sendiri, kenapa perlu ada orang lain jadi peneman? “Betul la apa yang aku fikirkan. Macam dalam cerita dongeng Cinderella tu... Cuba kau bayangkan Cinderella dah imagine dia kahwin dengan tuan putera. Tuan putera dah jumpa kasut yang sesuai dengan kaki Cinderella. Tapi endingnya, tuan putera tu cakap... I Maklumat lanjut
ASAL: RM23.00

SEKARANG: RM 23.00 (-0%)

AHLI: RM 20.70 (-10%)

Oleh Norlela Zubir
Kisah pengalaman saya ini ditujukan khas buat insan yang ingin memujuk hati. Dalam kehidupan ini, ada ketikanya kita ditimpa musibah, lalu terpaksa menanggung beban emosi. Bukan mudah untuk kekal berbaik sangka kepada Allah. Bagi saya sendiri, tidak pernah terduga akan ditimpa musibah di tanah suci. Saya ditarbiah Allah selama tiga bulan sebelum suami yang sakit, ditakdirkan kembali ke Rahmatullah. Kehilangan suami dicintai satu ujian berat buat seorang wanita. Apatah lagi Maklumat lanjut
ASAL: RM35.00

SEKARANG: RM 35.00 (-0%)

AHLI: RM 31.50 (-10%)

Oleh MAYA IRIS
LANA KARISMA… Seorang gadis yang dianugerahkan dengan rupa yang cantik. Sesiapa yang terpandang, pasti tertarik. Ke mana sahaja dia pergi, dia pasti menjadi tumpuan. Namun kalau ada yang suka, tentu ada orang benci. Tentu ada yang sanggup melakukan apa saja demi meragut anugerah itu. “Lana tak nak hidup dengan muka macam ini!” – LANA KARISMA FAZLEY… Dia lelaki biasa-biasa saja. Tapi dia mahu menjadi luar biasa. Pertemuan pertama dengan Lana Karisma bagaikan b Maklumat lanjut
ASAL: RM28.00

SEKARANG: RM 28.00 (-0%)

AHLI: RM 25.20 (-10%)

Oleh Rehan Makhtar
HIDUP Arissara sempurna dalam keluarga yang saling menyayangi. Indahnya tak ubah seperti menari di atas garisan pelangi. Keindahan itu lengkap bila Han muncul. “Saya tak ada bukti untuk buat awak percaya tentang cinta pandang pertama, Arissara. Satu-satunya cara adalah dengan cara ni…” – HAN “Cara ni?” – ARISSARA “Dengan jaga awak baik-baik…” – HAN Arissara lupa. Indahnya pelangi hanya seketika bila dia akhirnya tiba di hujung cahaya. Duniany Maklumat lanjut
ASAL: RM26.00

SEKARANG: RM 26.00 (-0%)

AHLI: RM 23.40 (-10%)

Oleh Bonda Nor
Ujian datang dan pergi. Setiap hari kita perlu hadap ujian-ujian kecil. Kadang selesema, kadang anak membentak, kadang pemandu kereta lain memotong cara berbahaya, kadang selipar hilang di masjid. Ya, semua itu ujian berbentuk musibah yang buat jiwa kita gundah dan resah gelisah. Ujian kecil-kecilan sahaja, tetapi setiap hari ada-ada saja halnya! Kemudian, sesekali Allah hantarkan pula ujian besar. Ada yang rumahnya terbakar, ada yang kemalangan jalan raya hingga meragut nya Maklumat lanjut
ASAL: RM27.00

SEKARANG: RM 27.00 (-0%)

AHLI: RM 24.30 (-10%)

Oleh Syed Mahadzir Syed Ibrahim
Wanita solehah adalah ketua bagi bidadari Syurga. Bidadari Syurga yang khabarnya memeiliki mata nan ayu, berkulit lembut, berwajah cantik, memiliki rambut yang berkilau sangat indah, suci laksana mutiara indah yang belum pernah tersentuh tangan manusia, dan memiliki akhlak yang baik, dapat dikalahkan oleh wanita dunia yang solehah. Wanita solehah adalah wanita yang memiliki kualiti ibadah yang sangat baik, yang setiap kali disebut nama Allah SWT selalu bergetar hatinya, yang Maklumat lanjut
ASAL: RM28.90

SEKARANG: RM 28.90 (-0%)

AHLI: RM 26.01 (-10%)

Oleh Aunie Ayunie
Cinta... benarkah membawa bahagia? Benar, tapi harus ada derita dan air mata. Hot and spicy, gelaran yang tepat untuk Tuan Putra Anaqi. Pendek kata, dia adalah guy yang sempurna. Pertemuan demi pertemuan dengan Bunga Zinnirah, meyakinkaan Putra bahawa itu bukanlah satu kebetulan, tapi satu suratan yang indah. "Cinta bukan tentang apa yang kita lihat, tapi cinta adalah tentang apa yang kita rasa." - PUTRA Bunga Zinnirah tidak menolak ikatan suci dengan Putra. baginya, Puta Maklumat lanjut
ASAL: RM26.00

SEKARANG: RM 26.00 (-0%)

AHLI: RM 23.40 (-10%)

Oleh
During a protracted civil war that pitted the North against the South, the outnumbered Northerners used dark magical arts to create monstrous super-soldiers—Incarnates. Now that the war has ended, those Sacred Beasts must learn how to make their way in a peaceful society, or face death at the hands of a Beast Hunter... Nancy Schaal Bancroft, the daughter of an Incarnate soldier who met an untimely end at the hands of one such Beast Hunter, turns to hunting the hunter hersel Maklumat lanjut
ASAL: RM21.90

SEKARANG: RM 21.90 (-0%)

AHLI: RM 21.90 (-0%)

Oleh Julia Basri
Hidup bergelumang dengan dosa, perkara biasa bagi Umaira. Farok, Zaman dan Razif buat hidup Umaira kian celaru hingga akhirnya dia lari jauh membawa diri. Bahana dosa silam Umaira terpaksa ditanggung Adamia Qaisara. Izwan pula tak putus-putus mengambil kesempatan pada Adamia. Pertemuan tak di duga melakar kisah baru antara Adamia dan Adam Hakimi. Masing-masing ada agenda tersendiri. Adamia tidak rela dirinya dimiliki Izwan. Adam pula muak dengan cinta murahan Karina. “ Maklumat lanjut
ASAL: RM28.00

SEKARANG: RM 28.00 (-0%)

AHLI: RM 25.20 (-10%)

Oleh Fitri Umairah 
SEORANG diri berjalan dekat kawasan ni memang sedikit menggerunkan. Terkadang terasa macam ada mata-mata yang memerhatikan tingkah lakukanya secara diam-diam dan sembunyi-sembunyi. Rayyana menebarkan pandangannya ke sekeliling jalan, tiada sesiapa. Rumah yang ada dekat tepi jalan ni pun macam tak berpenguhuni. Eh apa pula, cuba tengok jam dah pukul berapa... nak senja. Kebiasaan orang kampung sini bila hari dah nak senja anak-anak semua mereka akan arahkan untuk masuk k Maklumat lanjut
ASAL: RM24.00

SEKARANG: RM 24.00 (-0%)

AHLI: RM 21.60 (-10%)

Oleh Serban Putih
Hati itu ibarat raja yang bersemayam di dalam jiwa manusia. Singgahsananya dipikul oleh bala tentera yang merupakan anggota tubuh manusia. Apabila raja itu baik, damailah kerajaannya dan jikalau ia rosak, maka hancur punahlah kerajaannya. Tuhan menjadikan hati manusia sebagai wadah terbitnya nur iman. Sehinggakan Dia tidak melihat kecantikan wajahmu, namun yang dilihat hanyalah kesucian hatimu. Daripada penulis buku bestseller, “Daielogy” dan “Terlena Di Salah Syurga” Maklumat lanjut
ASAL: RM25.00

SEKARANG: RM 25.00 (-0%)

AHLI: RM 22.50 (-10%)

Oleh Siti Hajar Aladin
"Rindu ke Tanah Suci tetapi bajet masih tidak mencukupi? Ingin melihat tempat penggambaran Lord Of The Ring di New Zealand? Bermain dengan kangaroo di Perth, Australia? Impikan percutian bajet bertaraf 5 bintang? Bagaimanakah cara pengurusan nya? Visa? Transport? Hotel? Perjalanan pengembaraan seperti pakej travel 5 STARS tetapi ianya DIY! Segala nya di dalam KEMBARA DIY BERSAMA SI KECIL! Anda akan jimat beribu ringgit!!!!! Percayalah!!" Maklumat lanjut
ASAL: RM28.00

SEKARANG: RM 28.00 (-0%)

AHLI: RM 25.20 (-10%)

Oleh Ramlee Awang Murshid
CINTA menuntut seluruh pengertian. Saifudin dan Ratna Sang Ratu Sulaman menyulam cinta dalam kancah pertempuran, permusuhan dan perjuangan. Cinta – tidak terlafaz dalam lisan. Hanya suara hati yang melagukannya biar dilandai krisis paling parah. Cinta – bakal diakhiri dengan peperangan. Mengorbankan insan tersayang. Apakah semua ini mahar untuk sebuah pernikahan? Wali Sufi – melarang cinta Saifudin dan Ratna Sang Ratu Sulaman atas alasan yang berbeza. Cintai Pencipt Maklumat lanjut
ASAL: RM30.00

SEKARANG: RM 30.00 (-0%)

AHLI: RM 27.00 (-10%)

Oleh Rissa Ahdiya
Cerita itu. Ya, cerita yang ingin dilupakannya. Bertahun dia menyimpannya sendiri, berharap yang cerita itu akan terkubur sendiri. Siapa tahu, cerita itu muncul semula ketika bahagia di depan mata. Kesuciannya dipersoalkan, kejujurannya diragui. “Fik dah fikirkan dalam-dalam. Ikhlas Fik sayangkan Fiya. Fik tak kesah dengan cerita silam Fiya. Kita kahwin!” - TAUFIK Janji Taufik untuk menerima dirinya seadanya dia, hanya tinggal janji. Kenduri sedang berlangsung. Tetamu su Maklumat lanjut
ASAL: RM22.00

SEKARANG: RM 22.00 (-0%)

AHLI: RM 19.80 (-10%)

Oleh Umie Nadzimah
Cinta sembunyi-sembunyi mereka tersimpul sejak di bangku sekolah. Tidak mahu terus hanyut dengan rasa cinta, Faith dan Ainnura mahu menghalalkan hubungan walaupun usia mereka masih muda. “Jangan panggil kami mama dan ayah, kalau ada niat nak kahwin dengan keturunan lahanat tu!” – PUAN ROHANA Benci dan dendam dua keluarga menghalang penyatuan cinta Faith dan Ainnura. Jangankan hendak berbesan, selisih jalan pun mereka tidak sudi. Masing-masing isytiharkan permusuhan tuj Maklumat lanjut
ASAL: RM25.00

SEKARANG: RM 25.00 (-0%)

AHLI: RM 22.50 (-10%)

Oleh Ummu Ammar Amir , Abu Ammar Romlie
Menerangkan dengan lebih mendalam tentang surah al- Syams sehingga anak-anak boleh memahami dan mentadabbur setiap ayat. Membantu ibu bapa dan para pendidik memupuk rasa gembira dalam diri anak-anak sewaktu dan mentadabbur kitab suci al-Quran Disertai ilustrasi serta aktiviti menarik bagi membantu mengekalkan minat dan memeudahkan pemahaman setiap ayat suci Al-Quran. Sesuai digunakan oleh ibu bapa dan pendidik untuk menggalakkan kominikasi berkesan dengan anak-anak melalui Maklumat lanjut
ASAL: RM15.00

SEKARANG: RM 15.00 (-0%)

AHLI: RM 13.50 (-10%)

Oleh Luqman Hakim
Sejarah Para Anbiya’ yang selalu dipaparkan kepada kita menyingkapkan perjuangan yang disulami dengan pengorbanan dan penderitaan yang dihadapi para Nabi ketika menyampaikan risalah Allah SWT kepada kaurnnya. Maka didalam buku yang sedang para pembaca budiman tatap ini turut mengajak kita mengimbau kembali dengan hati yang insaf dan berazam untuk sama-sama meneruskan perjuangan yang suci dan mulia ini. Intisari daripada usaha dakwah yang menjadi agenda utama para nabi itu d Maklumat lanjut
ASAL: RM29.00

SEKARANG: RM 26.10 (-10%)

AHLI: RM 23.20 (-20%)

Oleh Ummu Ammar Amir , Abu Ammar Romlie
• Buku ini memberikan penerangan yang mendalam tentang surah al- Fil dengan gaya bahasa yang mudah, sesuai untuk anak-anak. • Disertai ilustrasi serta aktiviti menarik bagi membantu mengekalkan minat dam memudahkan pemahaman anak anak tentang setiap ayat suci al-Quran. • Amat sesuai digunakan oleh ibu bapa dan pendidik untuk menggalakkan komunikasi berkesan dengan anak-anak seperti melalui penceritaan, soalan uji minda dan sebagainya. Maklumat lanjut
ASAL: RM15.00

SEKARANG: RM 15.00 (-0%)

AHLI: RM 13.50 (-10%)

Oleh Ummu Ammar Amir , Abu Ammar Romlie
• Buku ini memberikan penerangan yang mendalam tentang surah al- ‘Ashr dengan gaya bahasa yang mudah, sesuai untuk anak-anak. • Disertai ilustrasi serta aktiviti menarik bagi membantu mengekalkan minat dam memudahkan pemahaman anak anak tentang setiap ayat suci al-Quran. • Amat sesuai digunakan oleh ibu bapa dan pendidik untuk menggalakkan komunikasi berkesan dengan anak-anak seperti melalui penceritaan, soalan uji minda dan sebagainya. Maklumat lanjut
ASAL: RM12.00

SEKARANG: RM 12.00 (-0%)

AHLI: RM 10.80 (-10%)

Oleh Dr. Fahd Razy
Kot Putih. Terlalu sinonim dengan kerjaya doktor. Bahkan menjadi simbol, identiti yang sakral dan sebati kuat. Sebelum menjadi doktor, saya selalu berangan. Uh! Memakai kot putih dengan dilepaskan butang depan, bertali leher, dan berjalan melawan angin sambil tangan menyeluk poket. Kot putih saya berkibaran di belakang, cool, macam hero dalam filem (sesekali tangan menyisirkan rambut yang beralun ditiup angin). Putih adalah suci, jernih. Sifat-sifat elegan dan tulus. Maklumat lanjut
ASAL: RM27.00

SEKARANG: RM 27.00 (-0%)

AHLI: RM 24.30 (-10%)

Oleh Dr. Zulkifli Mohamad Al-Bakri
ASAL: RM15.00

SEKARANG: RM 15.00 (-0%)

AHLI: RM 13.50 (-10%)

Oleh Ust. Drs.Zainuddin MM
ASAL: RM16.90

SEKARANG: RM 16.90 (-0%)

AHLI: RM 15.21 (-10%)

Oleh Khairy Tajudin
Anekdot kisah pemuda sengal yang dipenuhi humor dan dakwah. Dalam usaha mencari bakal isteri, Daim telah melalui beberapa babak lucu, sedih, kecewa dan akhirnya membawa dia ke jalan hidayat. Maklumat lanjut
ASAL: RM20.00

SEKARANG: RM 20.00 (-0%)

AHLI: RM 18.00 (-10%)

Oleh Ummu Ammar Amir , Abu Ammar Romlie
Buku ini hadir untuk membantu ibu bapa dan guru bagi mentadabbur bacaan ayat-ayat suci Allah SWT kepada generasi muda dengan gaya yang lebih interaktif dan menarik minat anak-anak. Buku ini juga menggunakan pendekatan “Pictorial Mnemonics and Sound Contrasting” yang terbukti mampu menambah perbendaharaan kata. Hampir setiap ayat disertakan dengan ilustrasi yang sesuai dan menarik bagi membantu anak-anak memahami ayat-ayat yang dibaca. Maklumat lanjut
ASAL: RM10.00

SEKARANG: RM 10.00 (-0%)

AHLI: RM 9.00 (-10%)

Oleh Syaikh Najmuddin Al Ghaithiy
Israk dan Mikraj adalah satu-satunya mukjizat ma'nawi yang agung pernah dikurniakan oleh Allah SWT kepada Rasul pilihan-Nya, iaitu Nabi Muhammad Rasulullah SAW. Mukjizat agung seperti ini belum pernah dikurniakan oleh Allah SWT kepada Nabi dan Rasul selain baginda. Membaca kisah Israk dan Mikraj bukan seperti membaca cerita-cerita fiktif, tetapi ia adalah suatu perjalanan rohaniyah agung, yang perlu dibaca dengan penuh keyakinan yang diiringi dengan suatu niat suci untuk m Maklumat lanjut
ASAL: RM35.00

SEKARANG: RM 35.00 (-0%)

AHLI: RM 31.50 (-10%)

Oleh Dr Zulkifli Mohamad Al-Bakri
Baldatun Toyyibatun Wa Rabbun Ghafur merupakan suatu kefahaman yang perlu difahami oleh umat Islam pada zaman globalisasi ini, juga capaian maklumat tanpa sempadan dan kecelaruan yang tidak ketahuan. Agama Islam bersifat suci lagi murni mengajar penganutnya untuk memahami pembentukan negara berlandaskan nas dan dalil yang telah disyariatkan. Maklumat lanjut
ASAL: RM10.00

SEKARANG: RM 10.00 (-0%)

AHLI: RM 9.00 (-10%)

Oleh Shamsul Mohd Nor
Sejarah Makkah Dan Madinah adalah sebuah buku yang mengungkap kembali sejarah peradaban manusia di dua kota suci, Makkah al-Mukarramah & Madinah al-Munawwarah. Ia disertakan dengan gambar & lakaran, rajah serta ilustrasi bagi memudahkan para pembaca mengenali, menghayati & merasai perjuangan insan kamil bernama Muhammad bersama para sahabat baginda dalam mengembangkan agama Allah. Sesungguhnya Islam itu benar, disampaikan oleh rasul yang benar, dari Tuhan Maklumat lanjut
ASAL: RM48.00

SEKARANG: RM 48.00 (-0%)

AHLI: RM 43.20 (-10%)

Oleh 魏國安
旅日自助的超強祕笈:食衣住行育樂全程步驟123 日文看不懂、不會說?跟著步驟做,讓你全程「大丈夫」(沒問題)! 專治旅行疑難雜症:本書依旅行流程安排篇章順序,從出發前的行李打包、辦理證件、概念閱讀,到抵達機場的入出境手續,及日本當地的飲食、住宿、通訊、交通、緊急情況的應變等等資訊,圖文對照,一一破解流程,宛如隨身導遊在身邊。 Maklumat lanjut
ASAL: RM38.60

SEKARANG: RM 38.60 (-0%)

AHLI: RM 34.74 (-10%)

Oleh
• Buku ini memberikan penerangan yang mendalam tentang surah al- Fatihah dengan gaya bahasa yang mudah, sesuai untuk anak-anak. • Disertai ilustrasi serta aktiviti menarik bagi membantu mengekalkan minat dam memudahkan pemahaman anakanak tentang setiap ayat suci al-Quran. • Amat sesuai digunakan oleh ibu bapa dan pendidik untuk menggalakkan komunikasi berkesan dengan anak-anak seperti melalui penceritaan, soalan uji minda dan sebagainya Maklumat lanjut
ASAL: RM12.00

SEKARANG: RM 12.00 (-0%)

AHLI: RM 10.80 (-10%)

Oleh Zulkifli Abd Kadir
ASAL: RM19.90

SEKARANG: RM 19.90 (-0%)

AHLI: RM 17.91 (-10%)

Oleh Ummu Sakina , Husna Saifulzaman
PANDUAN SOLAT SEMPURNA UNTUK ANAK-ANAK "Bacalah apa yang telah diwahyukan kepadamu, iaitu al-Kitab dan dirikanlah solat. Sesungguhnya solat itu mencegah dari perbuatan keji dan mungkar. Dan sesungguhnya mengingati Allah (solat) adalah lebih utama. Dan Allah mengetahui apa yang kalian kerjakan." (Suruh al-Ankabut: ayat 45) Panduan Solat Sempurna Untuk Anak-Anak Buku ini mengandungi panduan yang lengkap dan terperinci tentang ibadah solat. Antaranya kandungan di dalam adala Maklumat lanjut
ASAL: RM69.90

SEKARANG: RM 69.90 (-0%)

AHLI: RM 62.91 (-10%)

Oleh Teme Abdullah
Siri terakhir Kapal Terakhir di Dunia kini telah tiba! Dapatkan sekarang untuk mengetahu penamat kisah Aria dan penduduk-penduduk Bokor. “Kosongkan minda... Buang semua andaian kau selama ini tentang Aras Atas. Perkara yang bakal kau lihat, tidak pernah kau lihat sebelum ini. Perkara yang kau faham, tidak seperti yang kau anggap…” Setelah melalui pelbagai keperitan di Aras Lantai, Aria dinaikkan ke Aras Atas dan diiktiraf sebagai Manusia Suci - suatu anugerah bagi yan Maklumat lanjut
ASAL: RM30.00

SEKARANG: RM 27.00 (-10%)

AHLI: RM 24.00 (-20%)

52 Item(s)

*

Back to Top