Back to School
Back to School

Popclub Feb 2024
0

Jumlah 0produk dalam troli anda. ×

Anda tidak mempunyai item di troli pembelian anda.

' TERATAK KASIH PUBLICATION 'Dijumpai 935 Produk Berkaitan
Oleh Nazrin Nashir
Dalam satu hari, kita dihadapkan dengan seribu satu pilihan. Masa pula bergerak laju, bagaikan mendesak kita untuk membuat keputusan serta-merta. Semua ikhtiar kita lakukan — bertanya rakan dan pakar, juga merujuk artikel — agar tidak salah memilih. Namun, apabila usaha tidak berhasil, kita bingung. Apa yang silap? Mungkin, sewaktu kita mencari bantuan daripada orang lain, kita terlupa bahawa tiada pun yang lebih mengetahui apa yang terbaik selain Allah SWT. Menerusi buku Maklumat lanjut
ASAL: RM35.00

SEKARANG: RM 35.00 (-0%)

AHLI: RM 31.50 (-10%)

Out of stock

Oleh Fakhrul Islam
Setiap hari, hidup kita seakan-akan pentas perlumbaan dalam menentukan apa yang patut kita buat, ataupun siapa yang patut kita jadi. Kita membandingkan diri dengan orang lain. Kita terkejar-kejar untuk menjadi lebih baik. Semua perkara mesti dibuat dan diberikan perhatian. Akhirnya, kita tidak lagi mampu memberi erti kepada setiap sesuatu dilakukan, sehingga kehidupan terasa kosong. Dunia moden semakin menghubungkan, tetapi kita semakin hilang ketenangan. Mungkin sebenarnya k Maklumat lanjut
ASAL: RM32.00

SEKARANG: RM 32.00 (-0%)

AHLI: RM 28.80 (-10%)

Out of stock

Oleh Normah Omar , Muhd Kamil Ibrahim
Mengisahkan pengalaman bagaimana penulis berdepan dengan pelbagai liku kehidupan sebelum mencapai kejayaan dalam bidang akademik dan kerjaya. Malah puncak kejayaan tertinggi dalam bidang akademik dan kerjaya membawa penulis bergelar Profesor Emeritus dan juga Profesor Perakaunan. Setiap liku dihadapi dengan tabah dengan bersandarkan doa dan pertolongan Allah, justeru setiap kesusahan, Allah berikan jalan penyelesaian. Penulis mencatatkannya supaya menjadi inspirasi kepada ge Maklumat lanjut
ASAL: RM35.00

SEKARANG: RM 35.00 (-0%)

AHLI: RM 28.00 (-20%)

Oleh Fhais Salim
Kadang-kadang enviromental factor yang buatkan parents stress. Bukan anak tu sendiri... and buku ni In Syaa Allah membantu mommy untuk menjadi ibu yang paling rapat dengan anak-anak. My Parenting Journey Book by Mohd Fhais Salim. Semalam sampai harini dah baca half dah. Now i know yang Aaira sekarang dalam fasa 'The Terrible Two'. Ingatkan parenting ni untuk anak-anak je, rupanya untuk parenting ni untuk kita (parents) juga. Worth to buy! . Banyak bahan bacaan tentang parenti Maklumat lanjut
ASAL: RM50.00

SEKARANG: RM 50.00 (-0%)

AHLI: RM 45.00 (-10%)

Out of stock

Oleh Yusuf Bin Abdullah
Hari Kiamat sudah dekat, manusia semakin ramai dan bumi sudah semakin sempit. Ekonomi semakin meningkat dan pembangunan semakin pesat. Manusia berlumba-lumba mebuat bangunan mewah dan tinggi, hutan ditebang dan alam sudah tidak seimbang lagi. Di samping itu rasa kasih sayang sesama manusia semakin hilang. Sifat cemburu dan dengki semakin banyak bersarang di hati manusia, begitu juga sifat munafik dan ketidakjujuran. Itu semua merupakan tanda kiamat. Benarkah keadaan dunia sek Maklumat lanjut
ASAL: RM38.00

SEKARANG: RM 38.00 (-0%)

AHLI: RM 30.40 (-20%)

Oleh
Setiap cerita dalam buku ini menampilkan unsur-unsur pengajaran dan pembelajaran yang berkesan kepada para pembaca. Maklumat lanjut
ASAL: RM5.90

SEKARANG: RM 5.90 (-0%)

AHLI: RM 4.72 (-20%)

Oleh
Setiap cerita dalam buku ini menampilkan unsur-unsur pengajaran dan pembelajaran yang berkesan kepada para pembaca. Maklumat lanjut
ASAL: RM5.90

SEKARANG: RM 5.90 (-0%)

AHLI: RM 4.72 (-20%)

Oleh
Setiap cerita dalam buku ini menampilkan unsur-unsur pengajaran dan pembelajaran yang berkesan kepada para pembaca. Maklumat lanjut
ASAL: RM5.90

SEKARANG: RM 5.90 (-0%)

AHLI: RM 4.72 (-20%)

Oleh
Setiap cerita dalam buku ini menampilkan unsur-unsur pengajaran dan pembelajaran yang berkesan kepada para pembaca. Maklumat lanjut
ASAL: RM5.90

SEKARANG: RM 5.90 (-0%)

AHLI: RM 4.72 (-20%)

Oleh
Siri Modul Lengkap PBD Tahun 4, 5, dan 6 diterbitkan khusus untuk Pentaksiran Bilik Darjah (PBD). Siri ini juga dirancang untuk memenuhi keperluan Pentaksiran Formatif dan Pentaksiran Sumatif seperti yang digariskan oleh Kementerian Pendidikan Malaysia (KPM). Kandungan siri ini ditulis berdasarkan Dokumen Standard Kurikulum dan Pentaksiran (DSKP) serta buku teks. Semua latihan disusun secara sistematik dan disertakan pelbagai ciri ekstra bagi membantu murid menguasai pelaja Maklumat lanjut
ASAL: RM10.95

SEKARANG: RM 10.95 (-0%)

AHLI: RM 10.95 (-0%)

Oleh
Siri Modul Lengkap PBD Tahun 4, 5, dan 6 diterbitkan khusus untuk Pentaksiran Bilik Darjah (PBD). Siri ini juga dirancang untuk memenuhi keperluan Pentaksiran Formatif dan Pentaksiran Sumatif seperti yang digariskan oleh Kementerian Pendidikan Malaysia (KPM). Kandungan siri ini ditulis berdasarkan Dokumen Standard Kurikulum dan Pentaksiran (DSKP) serta buku teks. Semua latihan disusun secara sistematik dan disertakan pelbagai ciri ekstra bagi membantu murid menguasai pelaja Maklumat lanjut
ASAL: RM10.95

SEKARANG: RM 10.95 (-0%)

AHLI: RM 10.95 (-0%)

Oleh
Siri Modul Lengkap PBD Tahun 4, 5, dan 6 diterbitkan khusus untuk Pentaksiran Bilik Darjah (PBD). Siri ini juga dirancang untuk memenuhi keperluan Pentaksiran Formatif dan Pentaksiran Sumatif seperti yang digariskan oleh Kementerian Pendidikan Malaysia (KPM). Kandungan siri ini ditulis berdasarkan Dokumen Standard Kurikulum dan Pentaksiran (DSKP) serta buku teks. Semua latihan disusun secara sistematik dan disertakan pelbagai ciri ekstra bagi membantu murid menguasai pelaja Maklumat lanjut
ASAL: RM10.95

SEKARANG: RM 10.95 (-0%)

AHLI: RM 10.95 (-0%)

Oleh Freeman Publications
If you think you’ve "missed the boat" on cryptocurrency investing, don't worry—there's still time. The crypto market is still growing faster than the internet was in 1997... And with altcoins emerging as the stars of the next decade... this book is your essential guide to navigating the dynamic world of alternative cryptocurrencies. We’re now in a pivotal phase of cryptocurrency adoption, and altcoins are at the forefront of this financial revolution. While Bitcoin Maklumat lanjut
ASAL: RM45.00

SEKARANG: RM 45.00 (-0%)

AHLI: RM 40.50 (-10%)

Oleh Dr. Amir Syahir , Fakhrur Radzi
Sejak kecil, hidup kita sudah ada susunan yang tersendiri – bermula dengan sekolah dan berakhir dengan universiti. Apabila keliru, akan ada ibu bapa dan guru membimbing. Namun, setelah masuk ke alam dewasa, kita terpaksa memutuskan banyak hal sendiri, termasuk arah tuju kerjaya dan hidup. Kalau tersilap pilih, rasa macam ketinggalan bertahun-tahun. Adakah cara untuk tidak gagal sejak awal? Perjalanan mengejar kerjaya impian bukanlah seperti berjalan di atas garis lurus. Cit Maklumat lanjut
ASAL: RM35.00

SEKARANG: RM 35.00 (-0%)

AHLI: RM 28.00 (-20%)

Oleh Ameirul Azraie & Nik Akmal
Mungkin kita pernah rasa yang hidup semua orang lain sepertinya lebih bahagia daripada kita. Dibandingkan dengan kawan-kawan seusia, ramai antara mereka sudah berjaya pada usia muda. Tak macam kita yang masih belum jumpa rentak untuk hidup pun lagi. Kita mula rasa yang kita tiada pilihan selain daripada struggle dan hustle untuk menjadi yang terbaik dalam segenap aspek kehidupan. Namun, senarai apa yang nak dikejar itu sepertinya tidak pernah berkurang, bahkan semakin bertamb Maklumat lanjut
ASAL: RM35.00

SEKARANG: RM 35.00 (-0%)

AHLI: RM 28.00 (-20%)

Oleh Haswida Abu Bakar
"Syarat Kak Farah... dia meminta aku supaya keluar dulu dengan kau sebanyak tiga kali. Tiga janji temu. Berkenal-kenal dan baharulah buat keputusan. Sekiranya aku masih tidak dapat menerima kau juga, Kak Farah akur dengan keputusan aku. Kalau kau marah, aku faham."-JOE ADAM Demi menjaga hati Kak Farah, Joe Adam penuhi syarat menggunung tinggi kakak sepupunya ini agar hati yang baru terluka berbuka hati pada Ain Nurlisa staf di syarikat Kak Farah dan part-time model yang baru Maklumat lanjut
ASAL: RM31.90

SEKARANG: RM 31.90 (-0%)

AHLI: RM 25.52 (-20%)

Oleh Anna Milia
Yakinkan hatimu, akulah takdir terindah yang kau nantikan. Caden Hud jatuh cinta pandang pertama. Terus dijejaki Dian, si mural painter. Semua tentang Dian dirasakan terlalu indah. Angin bahagia bertebangan di angkasa setiap kali bersama gadis itu. “Saya book awak!” - Hud “Untuk apa?” - Dian “Jadi isteri saya.” - Hud Hud rasa macam nak hentak kepala ke bumbung kereta dek kegelojohannya. Hentak dua tiga kali. Biar hilang terus ingatan. Dian terima lamaran yan Maklumat lanjut
ASAL: RM31.00

SEKARANG: RM 31.00 (-0%)

AHLI: RM 24.80 (-20%)

Oleh Zharulnizam Z.A
Kepulangan Hambali ke Batu Pahat bersama sebuah harapan. Ada hajat yang ingin ditunaikan. Namun, takdir ALLAH telah tertulis. Hadirnya bukan untuk menyulam kasih, tapi untuk melihat Seri Bakawali terus hidup. Permainan mistik ini harus ditamatkan walau apa pun yang terjadi. Kiai Shamsudin mesti dibantu! Biarlah lara perkasihan ini terus berlalu dibawa bayu. “Seri Bakawali, maafkan aku! Aku terpaksa memadam namamu dari kamus hidupku." - Hambali - Sepeninggalan Hambali, Lo Maklumat lanjut
ASAL: RM30.00

SEKARANG: RM 27.00 (-10%)

AHLI: RM 24.00 (-20%)

Oleh Ida Ra
Terpisah kerana takdir. Bertemu kerana cinta terakhir. Diubati oleh luka, dipeluk oleh derita, buat hidupnya terumbang-ambing. Melupakan si dia yang pernah menghuni di hati, bagaikan mengharapkan lelaki itu kembali. Mustahil, kerana mereka tidak mungkin ditakdirkan untuk menyatu. Lantas dia membawa diri ke sebuah pulau sambil membayangkan betapa indah seandainya Johan ada di sisi. Tanpa sengaja, seseorang datang membuatkan dia keliru. Tanpa diduga munculnya kisah masa lalu Maklumat lanjut
ASAL: RM25.00

SEKARANG: RM 25.00 (-0%)

AHLI: RM 22.50 (-10%)

Oleh Qstnaafrn
Tidak bernoda, lebih kuat mengagumi jiwa, lebih suci tiada terbatas Dia tidak pernah tunduk dengan ketakutan pada manusia. Lemah tiada di dalam kamus hidupnya. Dirinya digeruni oleh ramai orang, didambakan oleh wanita. Semuanya nampak sempurna… Cacat? Lumpuh? Lembik? Semuanya misteri untuk diungkapkan. Kini dia kaku tidak berfungsi. Dulu diri ini dibanggakan tetapi sekarang semuanya perlukan bantuan. “Jangan buat I macam ni. I merayu sangat. Kalau you menyesal dengan a Maklumat lanjut
ASAL: RM31.00

SEKARANG: RM 31.00 (-0%)

AHLI: RM 24.80 (-20%)

Oleh Herb Cohen
Regardless of who you are or what you want, you can negotiate anything promises Herb Cohen, the world’s best negotiator. From mergers to marriages, from loans to lovemaking, the #1 bestseller You Can Negotiate Anything proves that “money, justice, prestige, love—it’s all negotiable.” Hailed by such publications as Time, People, and Newsweek, Cohen has advised presidents on everything from domestic policy to hostage crises to combating internal terrorism. His advic Maklumat lanjut
ASAL: RM49.90

SEKARANG: RM 49.90 (-0%)

AHLI: RM 44.91 (-10%)

Oleh
KAGUYA-SAMA WA KOKURASETAI THE MOVIE -FIRST KISS WA OWARANAI-輝夜姬想讓人告白-永不結束的初吻-劇場版 (DVD) JAP / ENG (E / C / M) Shuchiin Academy’s student council room – the place where Vice President Kaguya Shinomiya and Student Council President Miyuki Shirogane met. After a long battle in love, these two geniuses communicated their feelings and, at the Hoshin Festival, had their very first kiss. However, there was no clear confession. The relation Maklumat lanjut
ASAL: RM23.90

SEKARANG: RM 21.51 (-10%)

AHLI: RM 19.12 (-20%)

Oleh Anas Miras , Ayman Adny , Zyll Fathe
Sufi--seorang sous chef di sebuah restoran 5 bintang bercita-cita membuka restorannya sendiri. Demi mencapai impiannya menjadi seorang chef yang pantas dan mahir, Sufi terpaksa mengorbankan masa bersama keluarga. Tanpa diduga, ibu bapanya terlibat dalam sebuah nahas kemalangan jalan raya lalu meninggalkan Sufi sendirian untuk membesarkan adik perempuannya. Sufi akhirnya bertekad membuka perniagaan trak makanan untuk menyara keluarga. Namun, segalanya mula terlerai. Rupanya, m Maklumat lanjut
ASAL: RM12.00

SEKARANG: RM 10.80 (-10%)

AHLI: RM 9.60 (-20%)

Oleh Atok Shah , Zyll Fathe
Ammar atau lebih dikenali sebagai AIMER ingin menjadi seorang atlet e-sukan profesional dan bercita-cita untuk bertanding di peringkat antarabangsa. Kini, dia adalah antara 100 pemain terbaik di Asia Tenggara dalam permainan 'Mobile Satria'. Demi mencapai impiannya, Ammar telah menumpukan sepenuh perhatian dan masa untuk bermain game. Dia hilang minat dalam pelajaran sehingga prestasi akademiknya merosot teruk. Keadaan itu mengakibatkan ibu bapa Ammar terpaksa mengambil langk Maklumat lanjut
ASAL: RM12.00

SEKARANG: RM 10.80 (-10%)

AHLI: RM 9.60 (-20%)

Oleh Norhafsah Hamid
The heart is an amazing thing. It is the one part of our body that we can’t see or physically touch but its presence has ways of making us feel wondrous things. The heart can be bruised but it can also be mended. It is the heart and not the mind that longs for love but at the same time, fears for pain and loss. Perhaps, some might feel that it is better to ‘harden’ our hearts to avoid any weaknesses and possibility of hurt. But know this; when our hearts are at it Maklumat lanjut
ASAL: RM35.00

SEKARANG: RM 28.00 (-20%)

AHLI: RM 28.00 (-20%)

Oleh Imran Zaki
Our hearts feel heavy and in despair when we struggle with hardships. We feel sad, uncertain, lonely, and all the emotions that can weigh us down. Just like trials and hardships are part of our lives, so do emotions are part of our being. When we are being tested, we commonly hear the advice telling us to be patient and to trust on the better days that are yet to come. But it is easier said than done, especially when things feel too much for us to handle. Is it wrong for us t Maklumat lanjut
ASAL: RM35.00

SEKARANG: RM 28.00 (-20%)

AHLI: RM 28.00 (-20%)

Oleh Asha Lim
Terlalu banyak soalan dan luahan yang tidak pernah terungkap dengan lisan. “Mak dengan Aunty Yana ingat nak satukan Fia dengan anak kedua dia.” Kacak, baik, sopan santun dan mempunyai kerja yang bagus. Itulah kata-kata ibunya, tapi bagi Aafia, lelaki yang mempunyai pakej lengkap sebegini kebiasaannya sudah berpunya. Bagi Aafia juga, mustahil untuk lelaki berpakej lengkap begitu adalah bujang dan jenis menurut aturan keluarga. Pasti lelaki itu mempunyai kekasih d Maklumat lanjut
ASAL: RM28.00

SEKARANG: RM 25.20 (-10%)

AHLI: RM 22.40 (-20%)

Oleh Nurnaein
Antara kita, takkan terwujud cinta. Ucapkan. Jika benar ia terasa. Ucapkan. Jika benar ia ada. Ucapkan. Jika benar ia cinta. Gadis beku seperti Haufa akan jatuh cinta? Tidak akan sesekali terjadi! Baginya, sisa hidup yang dia miliki hanya untuk melunaskan hutang dan dendam semata-mata. Namun angkara tersilap percaturan, Haufa harus terikat dengan perjanjian bodoh. Panggil dia sejahat-jahat wanita, kerana gelaran itu memang selayaknya buat seseorang bernama Haufa. Perasaan H Maklumat lanjut
ASAL: RM28.00

SEKARANG: RM 28.00 (-0%)

AHLI: RM 25.20 (-10%)

Oleh Hudanajwa
Thariq Ridzuwan, seorang tentera di bawah unit khas berpangkat leftenan. Sentiasa tenang dan positif dalam menghadapi semua masalah. Siapa sangka, di sebalik wajah tenang seorang Thariq Ridzuwan, terselit seribu penyesalan dan rasa bersalah kepada seseorang. Husniya Radwa, gadis dingin dan kasar. Dia juga suka memberontak dan keras kepala. Sebagai salah seorang penghidap anxiety dan depression, hidupnya tidak mudah. Di saat orang lain mendapat sokongan keluarga, dia hanya mam Maklumat lanjut
ASAL: RM35.00

SEKARANG: RM 35.00 (-0%)

AHLI: RM 28.00 (-20%)

Oleh Farah Bahazelan
Andai kau menuruti langkahku, kau tak akan ketemu jalan pulang. Kau dan aku perlu bersatu! Biar jasad berbeza namun jiwa harus berkorban sepanjang nyawa! Walinong la yang sari, Puteri bestari, datang membawa talam, datanglah mari… Irama gamelan dan lembut gemalai tarinya memukau mata manusia namun tiada yang menyedari ia adalah satu seruan pemujaan untuk Sang Iblis. Bagi Seri Delima, jeritan dan darah mangsa adalah hiburan untuk dia dan Azizah dalam menundukkan manusia. Maklumat lanjut
ASAL: RM25.00

SEKARANG: RM 25.00 (-0%)

AHLI: RM 20.00 (-20%)

Oleh Nuaibira , Nafisah Hisam
Delia--seorang veterinar yang sangat profesional dan penyayang ketika memberikan rawatan kepada haiwan-haiwan memerlukan. Dia bekerja di Klinik Veterinar Adelia, yang Namun, semakin hari Delia berasa semakin tertekan apabila terpaksa berhadapan pelbagai kerenah pemilik-pemilik haiwan itu. dimiliki Delia bersama kembar lelakinya, Addy. Kenapa arnab saya tiba-tiba mati? Doktor tolonglah selamatkan arnab kesayangan saya tu! Saya sebenarnya tak mahu dah bela hamster tu. Doktor Maklumat lanjut
ASAL: RM12.00

SEKARANG: RM 10.80 (-10%)

AHLI: RM 9.60 (-20%)

Oleh Husna Zubir , Izzah Ku Seman & Nabilah M Zaidi
“Sarah mahu kayuh laju, bukannya jatuh di hadapan kawan-kawan!” Berasa kecewa apabila tidak mendapat apa yang dimahukan adalah sesuatu yang pasti akan dialami setiap kanak-kanak. lkuti kisah Sarah: • Berusaha untuk mendapatkan apa yang dimahukannya • Mengalami perasaan kecewa, sedih dan putus asa • Memahami yang kegagalan dan kejayaan adalah dengan izin Allah Adakah Sarah akan terus mencuba atau berputus asa? Maklumat lanjut
ASAL: RM19.90

SEKARANG: RM 17.91 (-10%)

AHLI: RM 15.92 (-20%)

Oleh Edzati Kamaluddin , Najwa Mohd Rashid , Husna Aghniya
“Ini tak adil. Aiman memang tak hebat macam Aqil!” Berasa cemburu dengan kelebihan orang lain adalah sesuatu yang pasti akan dialami setiap kanak-kanak. Ikuti kisah Aiman: • Mengalami perasaan cemburu dan berasa kecil • Memahami yang setiap orang juga berasa cemburu • Mensyukuri kelebihan yang ada pada dirinya Adakah Aiman akan terus cemburu akan kebolehan kawannya? Maklumat lanjut
ASAL: RM19.90

SEKARANG: RM 17.91 (-10%)

AHLI: RM 15.92 (-20%)

Oleh Miss Noi
Masa lalu, biarkan terus berlalu, ada dia kini untuk kau sandarkan bahu. Blurb Zulaikha… Dia kejutkan dengan lamaran daripada dua orang lelaki, yang mempunyai pesona yang tersendiri. Sikap prihatin Haikal membuatkan dia rasa disayangi, rasa ada yang benar-benar mengambil berat akan dirinya. “Let’s write our story!” -Haikal "Thanks for the gift. Tapi, kenapa nak berahsia?" -Zulaikha Sikap Kamil yang terlampau tenang pula sering kali membuatkan dia tertanya-tanya. Apa b Maklumat lanjut
ASAL: RM27.00

SEKARANG: RM 27.00 (-0%)

AHLI: RM 21.60 (-20%)

Oleh Chow Hon Lam
Cerita Komik Buddy Gator Bersama Rakan-Rakan yang Menyenangkan Hati   Selamat datang ke dunia Gator yang penuh dengan kasih sayang dan inspirasi. Semoga kisah Gator dan rakan-rakannya dapat memberikan suntikan semangat dan menyenangkan hati anda. Jadilah insan yang penyayang. Kasih sayang anda pasti membawa kebahagiaan. Maklumat lanjut
ASAL: RM29.00

SEKARANG: RM 29.00 (-0%)

AHLI: RM 26.10 (-10%)

Oleh
Aktiviti Cari Kata ini mampu meningkatkan Perbendaharaan Kata dan menguji kecekapan mencari kata. Ianya sesuai digunakan untuk semua peringkat usia. Buku ini disusun mengikut pelbagai jenis tema. Jom bersama kami menyelesaikan Cari Kata ini...! Maklumat lanjut
ASAL: RM3.90

SEKARANG: RM 3.90 (-0%)

AHLI: RM 3.51 (-10%)

Oleh
Aktiviti Cari Kata ini mampu meningkatkan Perbendaharaan Kata dan menguji kecekapan mencari kata. Ianya sesuai digunakan untuk semua peringkat usia. Buku ini disusun mengikut pelbagai jenis tema. Jom bersama kami menyelesaikan Cari Kata ini...! Maklumat lanjut
ASAL: RM3.90

SEKARANG: RM 3.90 (-0%)

AHLI: RM 3.51 (-10%)

Oleh
Aktiviti Cari Kata ini mampu meningkatkan Perbendaharaan Kata dan menguji kecekapan mencari kata. Ianya sesuai digunakan untuk semua peringkat usia. Buku ini disusun mengikut pelbagai jenis tema. Jom bersama kami menyelesaikan Cari Kata ini...! Maklumat lanjut
ASAL: RM3.90

SEKARANG: RM 3.90 (-0%)

AHLI: RM 3.51 (-10%)

Oleh
Aktiviti Cari Kata ini mampu meningkatkan Perbendaharaan Kata dan menguji kecekapan mencari kata. Ianya sesuai digunakan untuk semua peringkat usia. Buku ini disusun mengikut pelbagai jenis tema. Jom bersama kami menyelesaikan Cari Kata ini...! Maklumat lanjut
ASAL: RM3.90

SEKARANG: RM 3.90 (-0%)

AHLI: RM 3.51 (-10%)

Oleh
Permainan Sudoku merupakan satu permainan berdasarkan logik serta meningkatkan kebolehan seseorang dalam menyelesaikan aktiviti ini. Buku ini menyediakan beberapa tahap seperti Mudah, Mencabar dan Sukar Maklumat lanjut
ASAL: RM3.90

SEKARANG: RM 3.90 (-0%)

AHLI: RM 3.51 (-10%)

Oleh
Permainan Sudoku merupakan satu permainan berdasarkan logik serta meningkatkan kebolehan seseorang dalam menyelesaikan aktiviti ini. Buku ini menyediakan beberapa tahap seperti Mudah, Mencabar dan Sukar Maklumat lanjut
ASAL: RM3.90

SEKARANG: RM 3.90 (-0%)

AHLI: RM 3.51 (-10%)

Oleh
Permainan Sudoku merupakan satu permainan berdasarkan logik serta meningkatkan kebolehan seseorang dalam menyelesaikan aktiviti ini. Buku ini menyediakan beberapa tahap seperti Mudah, Mencabar dan Sukar Maklumat lanjut
ASAL: RM3.90

SEKARANG: RM 3.90 (-0%)

AHLI: RM 3.51 (-10%)

Oleh
Permainan Sudoku merupakan satu permainan berdasarkan logik serta meningkatkan kebolehan seseorang dalam menyelesaikan aktiviti ini. Buku ini menyediakan beberapa tahap seperti Mudah, Mencabar dan Sukar Maklumat lanjut
ASAL: RM3.90

SEKARANG: RM 3.90 (-0%)

AHLI: RM 3.51 (-10%)

Oleh Usako Princessz
Di denai sungai yang menjadi saksi… Kerana dendam dan cemburu yang menguasai. Kesetiaan yang teguh bagai dimeteri dengan tembaga yang tak mudah dicairkan! Takdir Tuhan, resipi turun-temurun itu sekali lagi melakar memori, merekat dua hati. Dua anak muda berdarah pendekar itu akhirnya bertemu kembali setelah bertahun-tahun terpisah dek parut lama yang merantai keluarga. Di kala dua hati sudah berjanji untuk sehidup semati, taufan kuat tiba-tiba membadai lagi hubungan merek Maklumat lanjut
ASAL: RM26.00

SEKARANG: RM 26.00 (-0%)

AHLI: RM 23.40 (-10%)

Oleh Edzati Kamaluddin
Perasaan marah ialah sesuatu yang normal bagi setiap manusia, termasuk kanak-kanak. Bahkan, al-Quran meraikan emosi ini dengan menceritakan kisah Nabi Musa AS marah apabila kaumnya tidak menyembah Allah. Nabi Musa AS menjadi contoh kepada kita untuk menghadapi perasaan marah dengan lebih sihat. lkuti kisah Farhan: Maklumat lanjut
ASAL: RM19.90

SEKARANG: RM 17.91 (-10%)

AHLI: RM 15.92 (-20%)

Oleh Khairunnisa Hamzah
Memahami erti terima kasih bukanlah sesuatu yang mudah untuk kanak-kanak. Namun, nilai ini sangat penting sehingga dirakam dalam al-Quran melalui kisah Nabi Sulaiman AS!Nabi Sulaiman AS menjadi contoh kepada kita untuk tidak lupa berterima kasih kepada Allah walaupun baginda menjadi seorang raja. lkuti kisah Farhan: • Menyedari nikmat-nikmat yang diterimanya • Bersyukur kepada Allah dan berterima kasih kepada keluarganya Maklumat lanjut
ASAL: RM19.90

SEKARANG: RM 17.91 (-10%)

AHLI: RM 15.92 (-20%)

Oleh Jannatun Nisa
Bercakap benar ialah sifat terpuji yang kerap kali disebut dalam al-Quran.Namun, menyemai nilai ini dalam diri kanak-kanak amat mencabar, terutamanya dengan budaya Asia yang kolektif dan tidak sukakan konflik. kuti kisah Farah: • Mempertahankan pendiriannya • Tetap bercakap benar walaupun berseorangan Maklumat lanjut
ASAL: RM19.90

SEKARANG: RM 17.91 (-10%)

AHLI: RM 15.92 (-20%)

Oleh Saraalee
“Lupakan janji dulu...” AAYAN HAYDAR - Lelaki berkacukan Arab yang mempunyai sepasang mata berwarna hijau cerah yang mampu memikat hati para gadis. Empat tahun ditinggalkan oleh kekasih hati menyebabkan hatinya berbolak-balik. Jejaka berusia 25 tahun itu telah memungkiri janji manisnya terhadap gadis yang paling dicintainya dahulu atas sebab yang sangat tidak masuk akal. Namun disebabkan dirinya yang tamak, dia sanggup melukai hati gadis yang dicintainya. “Y Maklumat lanjut
ASAL: RM34.00

SEKARANG: RM 30.60 (-10%)

AHLI: RM 27.20 (-20%)

Out of stock

Oleh Yaya Samad
"Janji yang abang akan kembali pada ibu. Sebab abang nyawa Ibu" - Raudah "Saya harap dia tak menyesal ada ayah macam saya." - Faizal "Terima kasih kerana selalu ada dengan aku."-Fahim Luth "Selagi hati ini tidak berbolak-balik, selagi itulah perasaan aku sama untuk dia." - Nurul Huda Dia, Iskandar Dzulkarnain, didiera sejak kecil oleh si ayah dan dibelai penuh kasih oleh si ibu. Pendewasaan membawa dirinya jauh hanya kerana tidak mahu tubuhnya terus diseksa. Keluarga, Maklumat lanjut
ASAL: RM37.00

SEKARANG: RM 33.30 (-10%)

AHLI: RM 29.60 (-20%)

Oleh Hisa Kyomachi
Sebanyak mana pun kita menyakiti atau disakiti... Selepas tamat cuti musim panas, Ayu berpindah dari Tokyo ke sekolah di desa membawa satu rahsia. Hanya sepupunya, Momo berkawan dengannya. Kemudian kawannya dari Tokyo Kyouhei turut pindah ke sekolah sama. Dan terima kasih pada Yuito yang ceria dan peramah, senyuman Ayu kembali sedikit demi sedikit tapi... Kisah cinta terdesak empat orang remaja di umur 17 tahun! Maklumat lanjut
ASAL: RM12.00

SEKARANG: RM 12.00 (-0%)

AHLI: RM 10.80 (-10%)

Oleh Wan Fatimah Wje
Mana mungkin tangan kecil menjatuhkan musuh. Mana mungkin kudrat itu menghayunkan senjata. Megah Sutra dulunya aman dan gembira, mula dilanda sepi. Hilangnya si penyu emas khazanah negeri, berduka lah jua Raja Gemia. “Apa yang ayahanda katakan itu semua dongengan semata-mata. Adakah kalian percaya tubuh sekecil kami disuruh melawan musuh dan merentas pelusuk negeri carikan penyu emas kesayangannya? Tidak kasihan kah kalian pada kami?” Puteri Lang Tengah cuba menagih simpa Maklumat lanjut
ASAL: RM19.00

SEKARANG: RM 19.00 (-0%)

AHLI: RM 17.10 (-10%)

Oleh Dato' Dr. Abdul Basit Hj. Abdul Rahman
Al-Quran sering menggunakan kalimah wa absyiru (khabar gembira) untuk menenteramkan hati orang mukmin, agar tetap berada di jalan lurus. Datangnya kalimah ini umpama angin sejuk di kala teriknya kehidupan yang penuh dengan rintangan dan cabaran. Dijanjikan syurga, nikmat buat yang sabar, diberi ganjaran pahala berganda dan ditanam kasih sayang dalam hati, merupakan antara khabar gembira daripada Allah SWT buat golongan beriman. Walaupun terpaksa berjalan di atas ‘duri’ du Maklumat lanjut
ASAL: RM34.00

SEKARANG: RM 30.60 (-10%)

AHLI: RM 27.20 (-20%)

Oleh Khubaib Akhi
Memang rumit berhubungan dengan manusia. Ada saja konflik yang muncul, atau harapan yang tidak dipenuhi – baik sesama suami isteri, ibu bapa dengan anak, guru dengan anak murid, mahupun majikan dengan pekerja. Kegagalan memenuhi harapan-harapan ini membuatkan perhubungan menjadi semakin dingin dan kaku. Interaksi dirasakan hanya seperti transaksi; maknanya menghilang. Patutkah kita memilih untuk menyendiri saja? Hakikatnya, tidak lengkap hubungan dengan Allah SWT tanpa hub Maklumat lanjut
ASAL: RM35.00

SEKARANG: RM 31.50 (-10%)

AHLI: RM 28.00 (-20%)

Oleh
Siri Peti Buah merupakan satu koleksi buku bacaan yang unik dan penuh dengan cerita-cerita menarik yang menghiburkan dan memberi pengajaran kepada kanak-kanak. Siri ini mengandungi buku cerita yang terbaik bagi membantu kanak-kanak yang berumur empat tahun ke atas mengasah kemahiran membaca. Maklumat lanjut
ASAL: RM9.90

SEKARANG: RM 9.90 (-0%)

AHLI: RM 8.91 (-10%)

Oleh Dreamer
Hari demi hari, jiwa dan perasaan Pear semakin pulih. Terima kasih kepada Mango yang menyediakan ‘pentas’ buat Pear, dia kini cukup dikenali. Kacak, bersuara merdu, pandai bermain gitar, ah... cukup berbakat! Keyakinannya makin meningkat dengan peluang serta sokongan Cherry dan Coco. Tapi… dari tiga gadis pujaan ni, siapa yang Pear akan pilih untuk menjadi suri di hati? Adakah jilid ke-6 bakal merungkai persoalan yang dinanti-nanti? ❤️ Maklumat lanjut
ASAL: RM12.00

SEKARANG: RM 12.00 (-0%)

AHLI: RM 10.80 (-10%)

Oleh Kirinlukis , Aman Wan
“Satu bulan? Lamanya!” Papa dan Mama akan pergi ke Mekah untuk menunaikan ibadah haji selama tempoh sebulan. Kata Papa, ibadah haji ialah bukti yang kita mampu berkorban untuk Allah. Mereka perlu korbankan wang, masa, tenaga, dan juga berjauhan dengan keluarga tersayang. Aichan juga rasa sedih untuk berpisah dengan Papa dan Mama. Sepanjang ketiadaan Papa dan Mama, Aichan dan kakaknya Sarah akan tinggal di kampung bersama Tok Nek yang garang. Tengok wajahnya yang bengis p Maklumat lanjut
ASAL: RM12.00

SEKARANG: RM 10.80 (-10%)

AHLI: RM 9.60 (-20%)

Oleh Aminimint , Aman Wan
Sebulan dengan keluarga baru, Aichan mula selesa dan bersemangat untuk belajar tentang Islam daripada Papa dan Mama, terutamanya kakak tiri Aichan, Sarah. Ditambah pula dengan Ramadan yang semakin dekat, Sarah sangat bersemangat untuk berkongsi tentang Islam. Maka, Aichan pun terikut untuk berpuasa sekali buat kali pertama dalam hidupnya. “Aichan suka Sarah… tapi Sarah ni terlalu cerewetlah!” kata Aichan memprotes. Semua kesalahan yang Aichan buat dalam solat atau puasa Maklumat lanjut
ASAL: RM12.00

SEKARANG: RM 10.80 (-10%)

AHLI: RM 9.60 (-20%)

Oleh Cahaya Ainn
Cinta di hatiku bagaikan angin, tak nampak dek mata kasar, tapi boleh dirasai. Pernah tak terfikir atau terbayang yang satu hari nanti kita akan bekerja dengan bekas teman lelaki kita? Sebagai babysitter pula tu! Ulya terserempak dengan Aidan, bekas teman lelaki yang telah menghilangkan diri secara tiba-tiba sepuluh tahun dahulu. Aidan terpaksa menjaga anak-anak saudaranya setelah kematian kakak dan abang iparnya. Sangat terdesak sehinggakan Aidan terpaksa menawarkan kerja Maklumat lanjut
ASAL: RM30.00

SEKARANG: RM 30.00 (-0%)

AHLI: RM 27.00 (-10%)

Oleh Lily Rose
Bila ego seteguh Menara Galata, binasakah oleh cinta seluas langit Kapadokya? Istanbul - kota romantis penuh pesona buat pasangan berbulan madu. Namun tidak bagi Yuhanis. Datang sendirian mengubat hati yang remuk dikhianati dan serik dengan insan bernama lelaki. Sangkanya, dia mampu untuk mengembara sendirian tanpa bergantung harap dengan mana-mana lelaki. Ternyata dia silap! Nyawanya hampir terancam! Insiden itulah yang mempertemukannya dengan Jake, jejaka mat salih yang b Maklumat lanjut
ASAL: RM26.00

SEKARANG: RM 26.00 (-0%)

AHLI: RM 23.40 (-10%)

Oleh Nenek Hani , Aman Wan
Aichan sangka, dia dan Mama akan tinggal berdua selama-lamanya. Aichan suka melihat Mama yang semakin bahagia walaupun telah berpisah dengan Papa. Sehinggalah pada suatu hari… “Aichan, macam mana kalau Uncle Arif jadi Papa baru Aichan?” “Hah? Uncle yang ada anak perempuan seorang tu ke?” Bermulalah pengembaraan Aichan untuk mengenali makanan halal, aurat dan… Eh, Aichan dapat Papa dan kakak baru juga! Adakah Aichan berjaya sesuaikan diri dengan keluarga baru? Dapa Maklumat lanjut
ASAL: RM12.00

SEKARANG: RM 10.80 (-10%)

AHLI: RM 9.60 (-20%)

1-935 of 935

Page:
  1. 1
  2. 2
  3. 3
  4. 4
  5. 5
*

Back to Top