0

Jumlah 0produk dalam troli anda. ×

Anda tidak mempunyai item di troli pembelian anda.

' Zairil Khir Johari 'Dijumpai 1028 Produk Berkaitan
Oleh
Grandmaster of Demonic Cultivation 魔道祖師 MANDARIN (E / C / M) As the grandmaster who founded the Demonic Sect, Wei WuXian roamed the world in his wanton ways, hated by millions for the chaos he created. In the end, he was backstabbed by his dearest shidi and killed by powerful clans that combined to overpower him. He incarnates into the body of a lunatic who was abandoned by his clan and is later, unwillingly, taken away by a famous cultivator among the clans—Lan Wa Maklumat lanjut
ASAL: RM59.90

SEKARANG: RM 59.90 (-0%)

AHLI: RM 59.90 (-0%)

Oleh
MAIRIMASHITA! IRUMA-KUN SEASON 2入間同學入魔了第二季 JAP / ENG (E / C / M) After many trials and tribulations, Iruma Suzuki is finally happily living among demons despite having to hide his true identity as a human. Even more so, he has now found his ambition in life: keep ranking up in this world! However, that plan is halted when Iruma's club is temporarily dismissed, and he is forced to be part of the student council, known for its strictness toward rowdy studen Maklumat lanjut
ASAL: RM49.90

SEKARANG: RM 49.90 (-0%)

AHLI: RM 49.90 (-0%)

Oleh Kieraeinz
Aiman dan abang sepupunya, Luqman dikurniakan 'anugerah' tidak dimiliki semua orang; hijab pandangan terbuka. Walau berkongsi kelebihan sama, namun penerimaan keduanya cukup berbeza. "Mana Aiman, tok? Dia ni memang melampaulah. Baru je Luq jumpa 'benda tu' depan rumah. Ni mesti kerja dia."Kehadiran Wardina menambah konflik. Di saat Aiman ingin membantu Wardina yang kehilangan identiti, Luqman pula melarang sekeras-kerasnya. Baginya makhluk halus penuh muslihat.Adakah semua Maklumat lanjut
ASAL: RM18.00

SEKARANG: RM 18.00 (-0%)

AHLI: RM 16.20 (-10%)

Oleh Lily Rose
IRDINA RAHAYU tak pernah menyangka cinta pertamanya membuatkan dia terjerat dalam kancah derita. Dia memberi harapan terlalu tinggi buat Tengku Aiman Firash, sehingga akhirnya lelaki itu meninggalkan Ayu di hari pernikahannya. Paling parah, Ayu sedang mengandungkan anak Firash! Firash hilang tanpa jejak. Ayu jadi buntu! Dihalau dari apartment milik Firash, dianiaya oleh sahabat sendiri. Yang paling parah, tunang sebenar kepada Firash sendiri datang menghuru-harakan hidup Maklumat lanjut
ASAL: RM27.00

SEKARANG: RM 27.00 (-0%)

AHLI: RM 21.60 (-20%)

Oleh Sri Diah Shaharuddin , Zuridah Hanim Md Akhir
Pernah dia gagal namun demi keluarga dia bangkit menggenggam cinta dan cita-cita. Maklumat lanjut
ASAL: RM30.00

SEKARANG: RM 30.00 (-0%)

AHLI: RM 24.00 (-20%)

Oleh Slaium
Jake, Loius dan ahli X-Venture berusaha untuk menggagalkan aktiviti pemburuan haram tetapi mereka bertembung dengan Neptune Field yang terkenal. Mereka bergabung untuk mencari haiwan yang 'diculik' hingga sampai ke lokasi terakhir... kapal perjudian! Mampukah mereka melumpuhkan operasi haram ini? Maklumat lanjut
ASAL: RM12.00

SEKARANG: RM 12.00 (-0%)

AHLI: RM 10.80 (-10%)

Oleh
POKEMON 寵物小精靈 SEASON 1-5 VOL.1-283 END(13DVD9) SEASON 1 INDIGO LEAGUE: ENG/MAN (E / C / M) SEASON 2 ORANGE ISLAND: ENG/MAN/CAN (E / C / M) SEASON 3 JOHTO JOURNEY: ENG (C / M) SEASON 4 JOHTO LEAGUE CHAMPIONS: MAN/ENG (C / M) SEASON 5 MASTER QUEST: ENG (E / C / M) POKEMON It’s Ash Ketchum’s tenth birthday, and he’s ready to do what many 10-year-olds in the Kanto region set out to do—become a Pokémon Trainer! Things don’t go exactly the way he planned when Maklumat lanjut
ASAL: RM159.90

SEKARANG: RM 159.90 (-0%)

AHLI: RM 159.90 (-0%)

Oleh Panda
Hannah, seorang gadis kampung yang cantik dan baik hati sering masuk hutan untuk bermain bersama kawanya. Suatu hati dia terjumpa seekor burung hantu cedera dalam sebuah gua dan berinya makan.Rupa-rupanya burung hantu tu adalah Langsuyar, permaisuri  puntianak! Langsuyar yang dah lama berlindung dalam gua akhirnya beroleh kekuatan dan mahu menyerang manusia. Apa nasib Hannah dan penduduk kampung sekarang?Telusuri Hikayat Donggeng Penuh Kejutan Bersama Panda! Maklumat lanjut
ASAL: RM12.00

SEKARANG: RM 12.00 (-0%)

AHLI: RM 10.80 (-10%)

Oleh
ONE PIECE 海贼王 BOX31 VOL.956-979 (DVD) 956 Ticking Down to the Great Battle! The Straw Hats Go into Combat Mode! 決戰逼近 草帽小子一行人備戰 Kira Detik ke Pertempuran Besar! Topi Jerami Masuk ke Dalam Mod Kombat! 957 Big News! An Incident That Will Affect the Seven Warlords! 大新聞 襲擊七武海事件 Berita Besar! Kejadian Yang Akan Menjejas Tujuh Hulubalang! 958 A Legendary Battle! Garp and Roger! 傳說中的戰役 卡普與羅傑 Pertempuran L Maklumat lanjut
ASAL: RM49.90

SEKARANG: RM 49.90 (-0%)

AHLI: RM 49.90 (-0%)

Oleh
Kamen Rider X 假面骑士X Robotics scientist Keitaro Jin and his son Keisuke become caught up in the campaign of terror by an evil organization known as "G.O.D.". They are attacked and the professor's technology gets stolen, but before Keitaro dies, he is able to perform surgery on his son. With the last of his robotics technology, he transforms his son into "Kamen Rider X". To avenge his father's death and ensure the safety of the entire world, Keisuke uses this technolo Maklumat lanjut
ASAL: RM49.90

SEKARANG: RM 49.90 (-0%)

AHLI: RM 49.90 (-0%)

Oleh
Sailor Moon Eternal The Movie 1+2 美少女战士劇場版 1+2 When a dark power enshrouds the Earth after a total solar eclipse, the scattered Sailor Guardians must reunite to bring light back into the world. The upcoming adventures are set in April, when the cherry blossoms are in bloom and Tokyo is in a festive mood as it celebrates the largest Total Solar Eclipse of the century. As the new moon obscures the sun and gradually dims its light, Usagi and Chibi-Usa encounter P Maklumat lanjut
ASAL: RM23.90

SEKARANG: RM 23.90 (-0%)

AHLI: RM 23.90 (-0%)

Oleh 韩志旼 , 南柱赫
A small city on the outskirts of Seoul. Young Seok, a university student nearing graduation, comes across a woman in the street who has fallen from her wheelchair and helps her back home. She ends up feeding him a simple meal and he develops a vague curiosity for this woman who introduces herself as "Josée". From this time on Young Seok occasionally stops by Josée's house, receiving free meals and getting to know this woman who reads a lot, has a comprehensive knowledge of Maklumat lanjut
ASAL: RM21.90

SEKARANG: RM 21.90 (-0%)

AHLI: RM 21.90 (-0%)

Oleh 朴宝英 , 徐仁国
Tak Dong-kyung (Park Bo-young), an editor for a web novel company, lives a fairly ordinary life until she stumbles into an unexpected fate. All in a single day, she finds out she is dying from glioblastoma and has only three months to live, learns that her boyfriend is a father-to-be and has a wife, gets scolded by her superior at work, and is spied on by a pervert before the pervert falls into a sinkhole. Drinking her problems away, she happens to see a shooting star from he Maklumat lanjut
ASAL: RM59.90

SEKARANG: RM 59.90 (-0%)

AHLI: RM 59.90 (-0%)

Oleh Hannah Serres
Kau tinggalkanku, di dalam kegelapan mencari jawapan mengapa perlahannya masa berlalu. Menjadi seorang seiyuu (pelakon suara) hanya sekadar mahukan populariti. Realitinya, ia tidak semudah yang disangka. Namun, setiap seorang daripada mereka dianggap membawa imej suci terutamanya golongan wanita. Mereka tidak dibenarkan untuk mempunyai gosip kerana ia bertentangan dengan imej yang sepatutnya mereka bawa. Tidak pernah terlintas dalam fikiran Aisyah apabila dia mengurniakan s Maklumat lanjut
ASAL: RM26.00

SEKARANG: RM 26.00 (-0%)

AHLI: RM 23.40 (-10%)

Oleh Sara Irdina
Dalam waktu yang singkat, Faiha menerima kehadiran Aidan dalam hidupnya tanpa mengetahui sikap sebenar lelaki itu. Saat baru bergelar isteri, dia sudah dihidangkan dengan sakitnya derita. Namun Faiha tetap berpegang pada satu prinsip. Aib suami perlu ditutup rapi. Biarpun apa yang dilalui bagai menjerut diri. “Kenapa abang layan saya macam ni? Kita baru aje kahwin. Besar sangat ke salah saya tadi?” - Faiha “Aku boleh jadi pelindung kau. Tapi aku juga boleh hancurkan hid Maklumat lanjut
ASAL: RM30.00

SEKARANG: RM 30.00 (-0%)

AHLI: RM 27.00 (-10%)

Oleh Cik Tet
Indah dan Haris. Hidup mereka berbekalkan rahsia silam yang menyakitkan. Harga diri Indah diragut tanpa rela. Jiwa Haris mati akibat kecurangan tunang tersayang. Takdir Tuhan menemukan mereka. Hati Haris tidak menentu. Jiwa Indah menjadi resah. Titisan cinta mula membasahi hati yang sekian lama kering tanpa rasa. Lantas, janji diukir. “Abang janji takkan tinggalkan Indah walau apa pun yang terjadi? Abang akan terima Indah walau siapa pun Indah?”~Indah “Setiap orang ada Maklumat lanjut
ASAL: RM32.00

SEKARANG: RM 32.00 (-0%)

AHLI: RM 28.80 (-10%)

Oleh Razlina Azura
Kecewa selepas mengetahui mereka tiada pertalian darah, si abang telah meninggalkan si adik tanpa pesanan. Tanpa sengaja, mereka kembali bertemu selepas berjaya mencapai cita-cita masing-masing sebagai guru dan juruterbang. Namun ia tidak disenangi si ‘adik’. “Sofeya tak nak jumpa dengan abang lagi! Tak faham ke?” - Sofeya “Tapi abang akan tetap tunggu di sini. Sampai Sofeya sudi nak berjumpa dengan abang.” - Adam Namun pertemuan kali ini telah mewujudkan perasaan Maklumat lanjut
ASAL: RM32.00

SEKARANG: RM 32.00 (-0%)

AHLI: RM 25.60 (-20%)

Oleh Eija Khadeeja
Indahnya takdir bukan pelangi sentiasa, Bukan pula kelam selamanya Cinta... tak mudah untuk ditafsir makna sebenar di balik kalimah yang satu itu. Ada yang ketepikan semua hal demi memenuhi keinginan untuk dicintai dan mencintai hingga alpa batas sempadan. Gambaran yang tepat bagi dua manusia bernama Nafsiah dan Mushir. Balkis... Wanita itu dibesarkan oleh walid wan dan umi tuknya. Bagi Balkis kedua insan itulah ibu bapa kandungnya. Membesarkan dia dengan erti ketabahan yan Maklumat lanjut
ASAL: RM27.00

SEKARANG: RM 27.00 (-0%)

AHLI: RM 21.60 (-20%)

Oleh Azieana
“Cik Dian binti Azlan. Awak memang nak kena!” Satu suara keras akhirnya mencecah telinga Dian. Jelas lelaki itu betul-betul bengang dikenakan Dian. Dian terus melambak tawa. Dah tahu suara itu milik siapa. “Eh, suara Encik Sufian rupanya. Ingatkan siapa yang hantar mesej kat what apps dan hubungi saya tadi.” Dian tetap gelak. Dalam diam dia separuh lega kerana bukan Syafiq yang menghubunginya. “Hish....awak ni. Nakal ya. Kalau awak ni ada depan mata, memang saya Maklumat lanjut
ASAL: RM30.00

SEKARANG: RM 30.00 (-0%)

AHLI: RM 24.00 (-20%)

Oleh Annisa Nisfihani
Arin dan Alvan kini berada di tahun akhir. Masing-masing akan melangkah ke alam kampus tak lama lagi. Arin yang buntu untuk memilih universiti yang mana dan jurusan apa akhirnya ambil keputusan untuk ikut jejak Alvan. Tanpan pengetahuan Arin, rupanya Alvan dah lama buat persediaan untuk lanjutkan pelajaran ke New York dengan tawaran biasiswa. Arin pula terpaksa akui gred dan prestasinya takkan mampu menyamai Alvan. Adakah diorang terpaksa hadapi perhubungan jarak jauh (PJJ) Maklumat lanjut
ASAL: RM12.00

SEKARANG: RM 12.00 (-0%)

AHLI: RM 10.80 (-10%)

Oleh
HATARAKU SAIBOU!! 工作細胞 SEASON 2 VOL.1-8 END + HATARAKU SAIBOU BLACK VOL.1-13 END (DVD) The cells of the human body never rest for too long; there's always something new to do and learn every day. At least, that's what Hakkekkyuu U-1146 feels as he rushes to and fro, searching for any pathogens that could cause harm to the body. Despite his dangerous line of work, it's all worth it to protect the happy smiles of Sekkekkyuu AE3803, the platelet crew, his fellow neutrop Maklumat lanjut
ASAL: RM59.90

SEKARANG: RM 59.90 (-0%)

AHLI: RM 59.90 (-0%)

Oleh Hanaka Haruse
Apa pengakhiran permainan selamatkan diri yang boleh mengancam nyawa ni...?Fuuka bersama kawan sejak kecilnya, Sougo, sangat teruja untuk sertai permainan selamatkan diri yang viral di media sosial. Tapi sebaik saja permainan misteri tu dimulakan, seperti ada yang tak kena.Ya, ada ‘sesuatu’ yang boleh mengancam nyawa pemain jika teka-teki gagal diselesaikan.  Apakah nasib Fuuka dan Sougo? Dapatkah diorang lepaskan diri daripada permainan ni?!! Maklumat lanjut
ASAL: RM12.00

SEKARANG: RM 12.00 (-0%)

AHLI: RM 10.80 (-10%)

Oleh
Blade Of The Immortal (TV Series) Manji is a crass, violent samurai with a special ability: he cannot die. Cursed with immortality by the nun Yobikuni as punishment for his ruthless deeds, he has grown weary of his ageless life. The only way to lift the curse is to slay 1000 evil men. So Manji wanders Japan, shedding the blood of the wicked on his quest to finally die. 認定"只有勝利才是劍之王道”的逸刀流統主.天津影久,殘忍的殺害了少女.凛的父 Maklumat lanjut
ASAL: RM59.90

SEKARANG: RM 59.90 (-0%)

AHLI: RM 59.90 (-0%)

Oleh
BAHASA MELAYU SJKC Tahun 5 100% berteraskan buku teks terbaharu. Kepelbagaian latihan disediakan bertujuan membantu murid mencapai standard pembelajaran dan menguasai kemahiran bahasa. Latihan diterapkan unsur KBAT dan i-THINK bagi merangsang pemikiran berstruktur dan berfokus dalam kalangan murid. Penilaian Akhir Tahun diselitkan bagi menilai pencapaian murid. Maklumat lanjut
ASAL: RM7.50

SEKARANG: RM 7.50 (-0%)

AHLI: RM 6.75 (-10%)

Oleh Blast Team
Akhirnya Kelab Badminton Pine Hill menyertai pertandingan badminton buat julung kalinya. Mereka berdepan Sekolah Menengah Nan Zhong untuk merebut lencana Raven. Setelah melalui latihan keras, dapatkah mereka buktikan keupayaan? Mampukah Zack berdepan cabaran lawan yang jauh lebih hebat untuk merebut lencana pertama di Kejohanan Stellar Eight? Maklumat lanjut
ASAL: RM15.00

SEKARANG: RM 15.00 (-0%)

AHLI: RM 13.50 (-10%)

Oleh
The Great Detective Sherlock Holmes-The Greatest Jail-Breaker The Movie 大偵探福爾摩斯:逃獄大追捕 In the late 19th century, Mack, a heroic outlaw who stole from the rich to give to the poor, was loved and respected by the people, but he had long been a difficult case for the Yard. With the help of Sherlock, detective Gordon Gorilla Riller and Carlson Fox finally managed to catch Mack at his daughter Katie's birthday party. But Sherlock was then reviled by the p Maklumat lanjut
ASAL: RM19.90

SEKARANG: RM 19.90 (-0%)

AHLI: RM 19.90 (-0%)

Oleh
Kishiryu Sentai Ryusoulger 骑士龙战队龙装者 65 million years ago, the knights of the Ryusoul Tribe were selected to participate in a war campaign against the dictating Druidon Tribe who sought to rule Earth. But the Druidon's war campaign was halted by the meteor that brought the age of the dinosaurs to an end, forcing them to flee into space. Meanwhile, the Kishiryu were placed in a deep sleep as a failsafe should the Druidon return. The chosen knights choose to live Maklumat lanjut
ASAL: RM69.90

SEKARANG: RM 69.90 (-0%)

AHLI: RM 69.90 (-0%)

Oleh Azraq
Terima kekurangan sebagai keistimewaan… Permulaan kisah mereka tidak seindah yang disangka. Dek kecuaian ketika memandu, membawa Ulwan Kamal tersadai di Perak sebulan lamanya untuk mengotakan janji yang dibuat tanpa berfikir panjang. Namun terselit hikmah besar membuka ruang buat dirinya untuk kembali kepada fitrah daripada seorang lelaki yang mengambil mudah soal agama kepada pemuda yang sangat menghargai nikmat hidup Maklumat lanjut
ASAL: RM27.00

SEKARANG: RM 27.00 (-0%)

AHLI: RM 22.00 (-19%)

Oleh
Log Horizon: Entaku Houkai 记录的地平线:圆桌崩坏 (Season 3) A year after the adventurers were blown into the Elder Tale world, Akiba's prosperity begins to teeter with the emergence of a new monster ("Genius"), a festering power struggle between the east-west aristocrats, and the growing gap among the adventurers themselves. Finally, the Round Table, the symbol of their unity, faces a decisive crisis.. 一天,数万名玩家突然被困在了网游《幻境神话 Maklumat lanjut
ASAL: RM23.90

SEKARANG: RM 23.90 (-0%)

AHLI: RM 23.90 (-0%)

Oleh Michael Chuah
Kebenaran mengerikan terungkap dan Kaze mendapati Ray tidak berdaya bertahan dengan kuasa dalam dirinya. Dia telah melepaskan raksasa angkasa yang menghancurkan dunia! Hanya Belle dapat mengatasi masalah yang menghalang tetapi risiko amat tinggi. Adakah Belle sudah terlambat? Adakah Ray akan pulih untuk menyelamatkan keadaan? Maklumat lanjut
ASAL: RM12.00

SEKARANG: RM 12.00 (-0%)

AHLI: RM 10.80 (-10%)

Oleh
Attack On Titan 進撃の巨人 : The Final Season Vol.1-16 End (DVD) Gabi Braun and Falco Grice have been training their entire lives to inherit one of the seven titans under Marley's control and aid their nation in eradicating the Eldians on Paradis. However, just as all seems well for the two cadets, their peace is suddenly shaken by the arrival of Eren Yeager and the remaining members of the Survey Corps. Having finally reached the Yeager family basement and learned Maklumat lanjut
ASAL: RM39.90

SEKARANG: RM 39.90 (-0%)

AHLI: RM 39.90 (-0%)

Oleh
Fate/stay night The Movie Heaven's Feel 3.Spring Song 命运/停驻之夜劇場版-天之杯 3.春樱之歌 The Fifth Holy Grail War in Fuyuki City has reached a turning point in which the lives of all participants are threatened as the hidden enemy finally reveals itself. As Shirou Emiya, Rin Toosaka, and Illyasviel von Einzbern discover the true, corruptive nature of the shadow that has been rampaging throughout the city, they realize just how dire the situation is. In ord Maklumat lanjut
ASAL: RM19.90

SEKARANG: RM 19.90 (-0%)

AHLI: RM 19.90 (-0%)

Oleh Tim Man Jadda Wajada 7
Bagaimana seorang pelajar dari Malaysia yang bernama Huda boleh dikebumikan di Jabal Muqottam, Mesir? Jabal Muqottam merupakan suatu tempat di mana ramai ulama dan aulia Allah SWT dimakamkan di tanah perkuburan tersebut. Istimewa sangatkah dirinya? Apa kebaikan yang telah dia lakukan hingga dia pergi dalam keadaan sebaik-baik pengakhiran sebegitu? Pemergiannya di hari yang mulia, hari Jumaat. Setelah pemergiannya, seorang demi seorang kenalannya mula membuka mulut dan berceri Maklumat lanjut
ASAL: RM27.00

SEKARANG: RM 27.00 (-0%)

AHLI: RM 24.30 (-10%)

Out of stock

Oleh Ibnu Ibrahim At-Tawari
Mahsuri membesar dan diasuh dengan penuh adat resam serta tatasusila oleh kedua orang tuanya, Sejak zaman kanak-kanak lagi, Mahsuri telah menunjukkan ciri-ciri luar biasa di mana dia tidak seperti kanak-kanak lain. Sehingga meningkat dewasa, ciri-ciri kewanitaannya lebih terserlah, dengan wajah yang cantik rupawan, serta hati budi yang sangat baik. Sehinggakan menjadi buah mulut penduduk LAngkawi dan akhirnya sampailah ke telinga Datuk Pekerma Jaya. Dia adalah wakil sultan, m Maklumat lanjut
ASAL: RM29.90

SEKARANG: RM 29.90 (-0%)

AHLI: RM 26.91 (-10%)

Oleh Al-Wahyu
Bahagia sebenar, bukan terletak pada harta dan kuasa. Rindu, pasrah… menyerah. Perlahan-lahan bercantum menjadi sekeping hati yang remuk setelah mengetahui khabar si pujaan yang dikasihinya sudah berkahwin dengan wanita lain. “Mudahnya kau lupakan aku. Kau angkat aku sebagai ratu. Kau taburi aku dengan janji-janji manismu. Ni kalau aku buat gila lagi, nak saja sekejap lagi aku nyanyi lagu Janji Manismu.” – ZARA MARISSA Dengan perasaan yang sudah kosong, dia nekad b Maklumat lanjut
ASAL: RM25.00

SEKARANG: RM 25.00 (-0%)

AHLI: RM 22.50 (-10%)

Oleh Teme Abdullah
Bokor, sebuah kapal besi gergasi yang asalnya dicipta untuk menghadapi bencana hujan tahi bintang menjadi satu-satunya tempat manusia berlindung. Meski terasing daripada ancaman dunia luar, penghuninya telah dijangkiti pelbagai jenis penyakit dan diasingkan mengikut sektor masing-masing — termasuklah Aria dan adiknya. Namun, kondisi adiknya lebih parah dan memerlukan rawatan segera. Beban Aria semakin terasa apabila bapanya sendiri tidak pernah mempedulikan mereka berdu Maklumat lanjut
ASAL: RM30.00

SEKARANG: RM 30.00 (-0%)

AHLI: RM 27.00 (-10%)

Oleh Teme Abdullah
Jika ada satu sistem yang gagal berfungsi, seluruh Bokor akan turut lumpuh. Itulah yang sedang dialami Bokor – kapal gergasi berusia 571 tahun yang menjadi tempat berlindung semua manusia. Sementara sistem jentera dibaik pulih, Aria bersama beberapa wakil sektor lain mempertaruhkan nyawa untuk mendapatkan bekalan air bersih daripada sumber luar. Tanpa diduga, pengalaman di luar Bokor menjadi mimpi ngeri buat Aria. Keadaan semakin meruncing apabila Aria dituduh sebag Maklumat lanjut
ASAL: RM30.00

SEKARANG: RM 30.00 (-0%)

AHLI: RM 27.00 (-10%)

Oleh Mia Azwari
Hanya dia… imamku sampai ke jannah “Perampas”... Perkataan yang paling dibenci dalam hidup Adiba Riana. Disebabkan kisah silam keluarganya, dia sering dikaitkan dengan perkataan itu. Bukan mudah dibesarkan oleh keluarga yang pernah mempunyai sejarah hitam atas perbuatan arwah ibunya. Dalam diam, Adiba menaruh perasaan terhadap abang tirinya, Naim Aswad. Puas dia cuba mengambil hati, tetapi lelaki itu semakin membencinya. “Suatu hari nanti Abang Im akan jadi husband D Maklumat lanjut
ASAL: RM32.00

SEKARANG: RM 32.00 (-0%)

AHLI: RM 28.80 (-10%)

Out of stock

Oleh Syima Syawal
Di hujung rindu pasti bersatu. Cinta pertama memang sesuatu yang agung. Sentiasa dikenang dan dibajai oleh rasa manis kisah silam. Tidak mampu diusir pergi. Begitulah indah yang dilakarkan. Afina, seorang wanita yang sangat setia, namun sering dilukai perasaannya. Kesabaran Afina semakin tergugat saat Uzza mula mengejar cinta pertamanya. “Tolong jangan buat saya jadi lebih gila. Kalau kesabaran saya dah hilang, entah kerja gila apa lagi yang bakal saya buat.” - AFINA Maklumat lanjut
ASAL: RM25.00

SEKARANG: RM 25.00 (-0%)

AHLI: RM 22.50 (-10%)

Out of stock

Oleh Artis Komik re: ON Comics
Wahai jin sekalian... muncullah dan lunaskanlah dendamku ini!Dia dihina kerana miskin dan tak setaraf dengan kekasihnya. Didorong perasaan marah dan dendam, Sanea dibawa bersama ke kubur oleh abangnya untuk puja entiti ghaib. Namun, apa yang diharapkan tak menjadi! Kenapa Sanea jadi galang ganti?6 karya seriau lagi merinding dari Indonesia dan diterjemah ke bahasa Melayu ni nak cabar korang hayati kisahnya sampai ke noktah terakhir. Berani ke...? Maklumat lanjut
ASAL: RM12.00

SEKARANG: RM 12.00 (-0%)

AHLI: RM 10.80 (-10%)

Oleh Kafka Asagiri
Ahli The Decay of Angels, Sigma akhirnya bertempur dengan Teruko, penolong komander Anjing Pemburu kat Kasino Udara! Walaupun tanpa kuasa luar biasa, Sigma menyusun langkah untuk kepung Teruko sementara Atsushi dan yang lain bersembunyi dalam bilik Anne, bersedia untuk serangan balas. Pada masa sama, Tachihara yang sedang menyiasat maklumat jenayah keganasan jumpa satu bukti, tapi... bukti apa?Strategi Dazai dan Dostoyevsky pula telah letuskan bunga api di udara?!! Agensi det Maklumat lanjut
ASAL: RM10.00

SEKARANG: RM 10.00 (-0%)

AHLI: RM 9.00 (-10%)

Oleh Penulis Tim Man Jadda Wajada Legasi 6
Bagaimana seorang pelajar dari Malaysia yang bernama Huda boleh dikebumikan di Jabal Muqottam, Mesir? Jabal Muqottam merupakan suatu tempat di mana ramai ulama dan aulia Allah SWT dimakamkan di tanah perkuburan tersebut. Istimewa sangatkah dirinya? Apa kebaikan yang telah dia lakukan hingga dia pergi dalam keadaan sebaik-baik pengakhiran sebegitu? Pemergiannya di hari yang mulia, hari Jumaat. Setelah pemergiannya, seorang demi seorang kenalannya mula membuka mulut dan berceri Maklumat lanjut
ASAL: RM30.00

SEKARANG: RM 30.00 (-0%)

AHLI: RM 27.00 (-10%)

Oleh Bella H.
Andai cinta itu kita lepaskan, adakah sakit itu jua akan bercempera pergi? Hidup ada pelbagai cara untuk menguji manusia. Sama ada dalam keadaan tidak mempunyai apa-apa ataupun dalam keadaan mempunyai segala-galanya. Jika Jasmin patah hati kerana keluarga, hati Aafan hancur dengan pemergian pemilik jiwa. Program Lenus Home Tutor menjadi titik pertemuan dua insan. Aafan menepis rasa. Jasmin menjaga raga. Bagi Aafan, ada bayang Fina dalam diri Jasmin. Jelas mereka dua wanita ya Maklumat lanjut
ASAL: RM27.00

SEKARANG: RM 27.00 (-0%)

AHLI: RM 24.30 (-10%)

Oleh Hyun Yunzz
Titisan darah yang ditembusi jarum bagaikan jurus dalam diam tanpa gerak, menembusi jiwa yang kealpaan. Kepercayaan, ketidakadilan sudah hilang sejak munculnya kenyataan yang menyakitkan. Ada naluri yang kosong, tiada jawapan mengenai setiap petualang. Ada ancaman yang marabahaya, tiada pengakhiran untuk menghentikan. Mereka terjebak dalam kancah rahsia demi mempertahankan maruah diri untuk kekal hidup, bukannya mati di tangan Silent Killer. ✔️ Silent Killer... pembunuh Maklumat lanjut
ASAL: RM26.00

SEKARANG: RM 26.00 (-0%)

AHLI: RM 23.40 (-10%)

Oleh Wan Nur Najihah
Tetaplah berjanji untuk bersama selamanya… Indahnya percintaan apabila diakhiri dengan satu ikatan yang sah. Biarpun banyak halangan, Lufiya dan Bazlan memaknakan hubungan mereka dengan hiasan bahagia dan sumpah setia. Namun, janji tinggal janji. Lufiya tertipu! Sungguh, Bazlan bijak mengatur janji palsu. Lelaki itu tersilap langkah. Dan malam itu menjadi saksi, mimpi ngeri menghancurkan kasih sayang mereka. Terlerai sudah mahligai cinta abadi. “Kalau ada pisau kat tang Maklumat lanjut
ASAL: RM25.00

SEKARANG: RM 25.00 (-0%)

AHLI: RM 22.50 (-10%)

Oleh Sufea Hareez
“You are just ‘wow’ me, Miss Ducati.”- Amir Luqman. Siapa yang tak kenal Tuan CEO muda yang tampan dan segak bergaya bernama Amir Luqman? Dan kelebihan yang dimilikinya telah digunakan untuk menakluki seorang Miss Ducati. Hanya di bilik persalinan, segalanya bermula dan berakhir dengan sejarah yang tak termampu dilupakan. Dua tahun berlalu, mereka ditemukan semula. Maka terjadilah adegan Tuan CEO mengejar Miss Ducati. “Tak boleh ke kalau awak terus ignore je saya? Maklumat lanjut
ASAL: RM27.00

SEKARANG: RM 27.00 (-0%)

AHLI: RM 24.30 (-10%)

Oleh Daneen Nizar
Janna meneruskan untuk menerima tawaran pekerjaan daripada keluarga Puan Ophelia walaupun dia tahu bahawa tugasnya tidak masuk dek akal. Menjaga sebuah patung dummy bernama Ghul demi gaji yang lumayan. Akhirnya, Janna menyesali keputusannya apabila dirinya diganggu berterusan di rumah keluarga Ophelia setelah mengabaikan pekerjaan dan tanggungjawabnya terhadap Ghul. “Ghul hidup seperti kami.” - Rizki Ada misteri di sebalik kejadian aneh yang berlaku. Segalanya berkait Maklumat lanjut
ASAL: RM24.00

SEKARANG: RM 24.00 (-0%)

AHLI: RM 21.60 (-10%)

Oleh Rina Farizq
HUN ISKANDAR tak pernah terfikir seorang Instafamous muda akan muncul dan mahukannya. Apa lagi sampai memanggil, Love pula! “Hello, Love.” “Why do you want me, Lea Andrea?” “Sebab you handsome.” “Beritahu saja apa sebenarnya yang you nak.” “You bukan saja bertubuh tegap tapi berpenampilan menarik. Good looking. You tak macam kebanyakan lelaki yang sama umur dengan you. Tak stail pak cik-pak cik. You tak nampak tua. Muka dan gaya you tak macam orang yang beru Maklumat lanjut
ASAL: RM28.00

SEKARANG: RM 28.00 (-0%)

AHLI: RM 25.20 (-10%)

Oleh Arsya Aisya
Bertemumu menjadikan aku seperti Calla Lily “Kahwin dengan saya?” Qayyum dan Syifaa bertemu secara kebetulan di bumi Paris saat kedua-duanya terluka ditinggalkan insan yang tersayang; Syifaa yang dibelenggu masa lalu dan Qayyum yang berani mencuba. Beberapa jam dilamar Qayyum, Syifaa nekad meninggalkan bumi Paris. Mustahil lelaki itu mampu menerima masa lalunya. Kembali ke Malaysia, dia perlu berdepan dengan kebencian orang tuanya. Itu sangat memedihkan, namun tidak menga Maklumat lanjut
ASAL: RM27.00

SEKARANG: RM 27.00 (-0%)

AHLI: RM 24.30 (-10%)

Oleh Azieana
Mencintaimu merupakan perkara terindah dalam hidupku! Aydan nekad mengakui keburukannya di hadapan perempuan yang tidak kenalinya, gara-gara geramnya kerana asyik digesa oleh Puan Sri Hayati supaya dia segera berkahwin. “Dari segi luaran, I ni nampak hebat, tapi hakikatnya I ni jenis lelaki yang panas baran, pengotor, suka sepah- sepahkan semua barang dalam bilik, letak pakaian merata-rata, termasuklah seluar dalam I.” – Aydan Anis yang terkejut segera meninggalkan rest Maklumat lanjut
ASAL: RM28.00

SEKARANG: RM 28.00 (-0%)

AHLI: RM 25.20 (-10%)

Oleh
- Berdasarkan Dokumen Standard Kurikulum dan Pentaksiran (DSKP) dan Buku Teks Terkini - Sebagai latihan untuk menilai prestasi murid berdasarkan Standard Pembelajaran (SP) yang telah ditetapkan - Mengandungi 8 Penilaian, 1 Ujian Pertengahan Tahun dan 1 Ujian Akhir Tahun Maklumat lanjut
ASAL: RM5.90

SEKARANG: RM 5.90 (-0%)

AHLI: RM 5.90 (-0%)

Oleh
Finally, the allied operation to retake Berlin started, and the 501st Joint Fighter Wing "Strike Witches" is re-formed again. Hattori Shizuka also joined the 501st as a new member. 为了抵抗突如其来的人类敌人“涅洛伊”,世界各国开始组成联合军队。但是,能对抗它们的只有一群有着特殊魔力的少女们。终于联合军开始的夺回柏林的作战计划,再次集结第501统合战斗航空团“机械化航空步兵”,并有50 Maklumat lanjut
ASAL: RM21.90

SEKARANG: RM 21.90 (-0%)

AHLI: RM 21.90 (-0%)

Oleh
Shōyō Hinata began playing volleyball after seeing the "small giants" who played the sport when he was in elementary school. He suffers a crushing defeat in his first and last tournament in middle school at the hands of his rival Tobio Kageyama. So, Hinata joins Kurasuno High School's volleyball team, vowing revenge against Kageyama. However, Kageyama is also on Kurasuno's team. The former rivals form a legendary combo with Hinata's mobility and Kageyama's precision ball-ha Maklumat lanjut
ASAL: RM159.90

SEKARANG: RM 159.90 (-0%)

AHLI: RM 159.90 (-0%)

Oleh Nooto
Pelajar sekolah menengah plus penghalau hantu bernama Chiho ditugaskan memburu raksasa yang 'hidup' dalam mimpi. Ketika misi bersama Koigoromo, entah macam mana dia ternampak pelajar sekolah tinggi Seiichirou.Yang peliknya, kenapa mamat tu berlegar-legar dalam mimpi orang lain? Takkanlah Chiho nak biarkan je? Dah tentu dia tolong apa yang patut. Chiho pula ada misi lain, iaitu mencari adiknya. Adakah pencarian Chiho bakal berakhir?Kisah fantasi dongeng sarat dengan aksi comel Maklumat lanjut
ASAL: RM12.00

SEKARANG: RM 12.00 (-0%)

AHLI: RM 10.80 (-10%)

Oleh Qis Nur Harraz
Every rose has its thorn. Begitu juga dengan kasih sayang, pudarnya ia tak pernah terduga. “Anak angkat tetap anak angkat. Walau kita usaha untuk jadikan dia ahli keluarga dan mahram kita, status dia tetap tak pernah berubah! Dia bukan darah daging kita! Dia bukan ahli keluarga ni!” – Tuan Azri Menjadi anak yang taat dan tidak pernah ingkar, Harriz Murray lelaki berdarah kacukan Melayu-Inggeris terus disingkir jauh daripada keluarga Tuan Azri. Semuanya kerana dia ti Maklumat lanjut
ASAL: RM29.00

SEKARANG: RM 29.00 (-0%)

AHLI: RM 26.10 (-10%)

Oleh 赵又廷,邓伦,王子文,春夏,汪铎
Qing Ming, the Yin-Yang Master, took his master's last wish and went to the Captial Tiandu City to attend the heaven ceremony. Qing Ming started off with Boya, the young nobleman and a warrior, as foes of each other, but later they became the best friends . The two partnered as a team and solved the bizarre cases, uncovered a century-long secret, and saved the world from the dark power. 年輕的陰陽師晴明承遺師之命前往天都城参加祭天大典,與此同時, Maklumat lanjut
ASAL: RM21.90

SEKARANG: RM 21.90 (-0%)

AHLI: RM 21.90 (-0%)

Oleh Abdullah Sidek
Kesedaran orang Melayu mengenai sejarah bangsanya semakin meningkat dalam dekad-dekad yang terakhir ini. Kadar celik huruf yang tinggi dan pendidikan yang tinggi telah merangsang orang Melayu untuk mengorek kembali sejarah bangsanya dan kerajaannya. Orang Melayu bukanlah orang buta sehingga tidak mengambil kisah mengenai peredaran dunia bahkan orang Melayu telah mempunyai tamadun antara yang terawal di dunia. Sebelum ini di dalam jilid 1, telah dimuatkan 16 buah kerajaan dan Maklumat lanjut
ASAL: RM38.90

SEKARANG: RM 38.90 (-0%)

AHLI: RM 35.01 (-10%)

Oleh Shafie Abdul Rahman
Peristiwa pembukaan semula Hagia Sophia, sebuah geraja Kristian-Orthodoks yang berusia kira-kira 1,500 tahun itu, adalah merupakan satu peristiwa besar bagi umat Islam di seluruh dunia. Pengislaman gereja itu merupakan simbol kemenangan umat Islam terhadap penganut Kristian di Eropah yang suatu ketika dahulu amat gah dengan Konstantinopel sebagai pusat kekuasaan Empayar Rom Timur. Walau bagaimanapun, akhirnya Konstantinopel berjaya ditawan oleh Sultan Muhammad Al-Fatih pada t Maklumat lanjut
ASAL: RM37.90

SEKARANG: RM 37.90 (-0%)

AHLI: RM 34.11 (-10%)

Oleh Shera Zulghafar
"Yang duka itu cinta. Yang lara itu rindu. Dan, aku masih memilih kamu Indah dan bahagia, dua kata itu cukup menggambarkan betapa sempurnanya hidup Airis Qaisya. Namun, satu kejadian yang menimpa telah meragut segala-galanya. Dalam sekelip mata, indah itu lenyap…. bahagia itu ranap. Kakak kembarnya, Alayna Naira, melarikan diri sebelum perkahwinannya bersama Azhar Iskandar. Ayah dan ibunya pula terlibat dalam satu kemalangan yang meragut nyawa. Belum sempat dia menyap Maklumat lanjut
ASAL: RM26.00

SEKARANG: RM 26.00 (-0%)

AHLI: RM 23.40 (-10%)

Oleh Rozan O'Hara & Laila Haq
Khianat adalah perlakuan yang belot atau tidak setia dalam sesuatu urusan berkait dengan hubungan. Belot boleh berlaku sama ada dalam kalangan individu mahupun kumpulan yang akhirnya menatijahkan kesan negatif. Banyak kata lain yang sinonim dengan khianat antaranya derhaka, curang, tipu daya, putar belit, tidak setia, aniaya, dengki, busuk hati dan macam-macam lagi. Banyak sejarah pengkhianatan berlaku ribuan tahun dalam tamadun manusia. Dalam pelbagai kitab sejarah dan catat Maklumat lanjut
ASAL: RM30.00

SEKARANG: RM 30.00 (-0%)

AHLI: RM 27.00 (-10%)

1-1028 of 1028

Page:
  1. 1
  2. 2
  3. 3
  4. 4
  5. 5
*

Back to Top