Anniversary20
0

Jumlah 0produk dalam troli anda. ×

Anda tidak mempunyai item di troli pembelian anda.

' cerita binatang 'Dijumpai 773 Produk Berkaitan
Oleh Siti Hazneza Abdul Hamid
Akan aku palam retak hatimu dengan kasih cinta membara Melur itu sifatnya bersih dan suci. Ia tenang. Cemar pada melur hanya menceritakan tentang noda pada tangan pemegangnya. Kelopak melur yang terusik hanya menggambarkan kurang cermatnya si pemegang. Tidak ada salahnya pada si melur. Panggilan daripada Natasha pada suatu malam mengejutkan Farihin. Telah lama gadis itu dijauhinya gara-gara patah hati. Ya, Natasha telah bertunang tanpa sempat dia meluahkan rasa. Gadis it Maklumat lanjut
ASAL: RM25.00

SEKARANG: RM 25.00 (-0%)

AHLI: RM 22.50 (-10%)

Oleh Yim Kang Jae
Kisah-kisah seram yang berlaku dalam kalangan pelajar seluruh Asia. Maklumat lanjut
ASAL: RM12.90

SEKARANG: RM 12.90 (-0%)

AHLI: RM 12.90 (-0%)

Oleh Crystal Anabella
Zynn dan V dibesarkan bersama sejak kecil. Gelaran ‘childhood sweetheart’ memang tak asing bagi mereka. Namun, kemunculan Rita sebagai ‘kakak’ V menimbulkan rasa kurang senang Zynn. “I janji, lepas I habis belajar dan ada kerja tetap, I melamar you jadi isteri I.” Itu impian terbesar Zynn. Dan V sangat mempercayai pemuda itu. Malangnya, janji tinggal janji. Percintaan mereka umpama sebuah drama rekaan Zynn. “Jangan sesekali kau menagih maaf aku. I hate you Maklumat lanjut
ASAL: RM28.00

SEKARANG: RM 28.00 (-0%)

AHLI: RM 22.40 (-20%)

Oleh Pynat Mouri
Hanya aku tahu perangai gila kau... Difitnah berkhalwat ketika tahun menduduki SPM, memberi kesan besar kepada Erhan. Tidak dia sangka, gadis yang digelar pelakon opera Cina itu begitu kuat pembohong! Huh! Akhirnya dia juga yang nampak jahat bak dalam cerita filem Tamil. Erhan takkan berdiam diri. Hilani patut dapat pengajaran! “Kenapa buat aku macam ni? Kenal hang pun tak pernah. Bila masa aku selalu belanja hang air kotak dan roti? Weh, aku kalau nak cari awek, aku cari y Maklumat lanjut
ASAL: RM28.00

SEKARANG: RM 28.00 (-0%)

AHLI: RM 22.40 (-20%)

Oleh
The story begins when Ao opens a package that arrives at her doorstep. Inside the package is Gourai, a Frame Arms Girl: a small robot capable of independent movement. Gourai is a newly-developed prototype: a Frame Arms Girl equipped with an "Artificial Self," an advanced AI that gives her a personality. Ao is the only one that has activated her. Gourai begins to gather both battle data and emotions, starting a day-to-day life with Ao, who knows nothing about Frame Arms Girls. Maklumat lanjut
ASAL: RM39.90

SEKARANG: RM 39.90 (-0%)

AHLI: RM 39.90 (-0%)

Oleh
Ryuji Takasu is frustrated at trying to look his best as he enters his second year of high school. Despite his gentle personality, his eyes give him the appearance of an intimidating delinquent. He is happy to be classmates with his best friend Yusaku Kitamura, as well as the girl he has a crush on, Minori Kushieda. However, he unexpectedly runs into "the school's most dangerous animal of the highest risk level"—Taiga Aisaka—who just happens to be Minori's best friend. Ta Maklumat lanjut
ASAL: RM29.90

SEKARANG: RM 29.90 (-0%)

AHLI: RM 29.90 (-0%)

Oleh Ruqayyah Muhd
Biasanya, persepsi awal orang awam mengenai diet sihat itu suatu yang mahal, susah untuk dibuat dan sukar diikuti mesti diubah. Hingga menyebabkan ramai yang terbantut hasrat mahu mengubah pemakanan kerana memikirkan kos-kos bulanan yang akan meningkat. Tidak dinafikan, diet sihat yang sering dipaparkan dan dikongsikan banyak mempunyai menu-menu barat dan sukar untuk diikuti. Apatah lagi, apabila sudah biasa makan nasi bercicah sambal, mahu tukar makan ‘Grilled chichen wi Maklumat lanjut
ASAL: RM35.00

SEKARANG: RM 35.00 (-0%)

AHLI: RM 28.00 (-20%)

Oleh SUFEA HAREEZ
Bagi Aireen, Faiq Iqbal itu sombongnya tak boleh dibawa berbincang. Sebab itu dia panggil Tuan Sombong. Dan bila ditawarkan menjadi isteri pada bosnya itu, dia bagai tak percaya. Rasa seperti main-main pun ada. Iqbal pilih Aireen atas desakan mamanya. Dan perkahwinan mereka ada kontrak, perlu dirahsiakan dari pengetahuan umum. “Kita akan hidup macam suami isteri yang lain. Tidur sebantal, sekatil dan sebilik. Kontrak kahwin aku bukan dengan kau tapi dengan mama aku.” – Maklumat lanjut
ASAL: RM27.00

SEKARANG: RM 24.30 (-10%)

AHLI: RM 21.60 (-20%)

Oleh LUVIS EIJA
Nur Auni, cerita hidupnya tidak seindah insan lain. Walaupun lahir daripada keluarga yang berada, tetapi hidupnya ibarat melukut di tepi gantang. Bukan dia yang menyisihkan diri tetapi dirinya yang selalu disissihkan. Semenjak dari kecil lagi dia terpaksa menghadap kebencian keluarga terutama mamanya, membuatkan dia membesar di dalam penuh persoalan. Kenapa? Atas salah dan silap apa? Ujian terhebat buat Nur Auni bila dia dihalau keluar daripada rumah oleh papanya. Hampir set Maklumat lanjut
ASAL: RM29.00

SEKARANG: RM 26.10 (-10%)

AHLI: RM 23.20 (-20%)

Oleh ZAZA QRY
Dua tahun Abyana Ruzda melarikan diri daripada lintah darat. Dia ingatkan dia hanyalah penjamin kepada pinjaman wang Wazir, lelaki yang dia ingat akan menjadi khalifahnya hingga ke akhir hayatnya, rupanya dialah peminjam wang itu. Bertemu dengan Encik Lintah Darat yang kacak membuatkan hati Abyana Ruzda berdebar kencang. Tiba-tiba, Encik Lintah Darat buat perjanjian melupuskan hutangnya yang banyak itu. Hanya ada satu saja syaratnya. Kahwin dengan Encik Lintah Darat a.k.a Maklumat lanjut
ASAL: RM24.00

SEKARANG: RM 21.60 (-10%)

AHLI: RM 19.20 (-20%)

Oleh HIJANAH & HAZALIF
"Biarpun engkau pergi terlalu awal, Pemergianku dirindui sepanjang hidupku. Engkau pergi bukan membawa diri, Tetapi membawa seluruh isi hidupku bersama. ""Kenapa terlalu cepat Allah tank semua benda? Bukan abi seorang! Tapi semua benda! Allah memang kejam!"" Seorang lelaki berdiri, lengkap berbalut kain putih, tapi koyak rabak di seluruh tubuh badan. Ah! Darah penuh melekat di setup inci kain itu. Baunya usah dicakap, tak ubah seperti bangkai binatang! Wajahnya menakutkan! Maklumat lanjut
ASAL: RM32.90

SEKARANG: RM 32.90 (-0%)

AHLI: RM 26.32 (-20%)

Oleh
Buku ini memaparkan cerita-cerita seram yang menarik dan pasti mendebarkan hati para pembaca. Maklumat lanjut
ASAL: RM5.90

SEKARANG: RM 5.90 (-0%)

AHLI: RM 5.31 (-10%)

Oleh
Buku ini memaparkan cerita-cerita seram yang menarik dan pasti mendebarkan hati para pembaca. Maklumat lanjut
ASAL: RM5.90

SEKARANG: RM 5.90 (-0%)

AHLI: RM 5.31 (-10%)

Oleh
Buku ini memaparkan cerita-cerita seram yang menarik dan pasti mendebarkan hati para pembaca. Maklumat lanjut
ASAL: RM5.90

SEKARANG: RM 5.90 (-0%)

AHLI: RM 5.31 (-10%)

Oleh
Buku ini memaparkan cerita-cerita seram yang menarik dan pasti mendebarkan hati para pembaca. Maklumat lanjut
ASAL: RM5.90

SEKARANG: RM 5.90 (-0%)

AHLI: RM 5.31 (-10%)

Oleh
Para pembaca akan dapat mengenali budaya dan tradisi masyarakat setempat apabila membaca cerita-cerita dalam buku ini. Maklumat lanjut
ASAL: RM24.90

SEKARANG: RM 24.90 (-0%)

AHLI: RM 22.41 (-10%)

Oleh
Cerita-cerita dalam buku ini mengisahkan sekumpulan haiwan di hutan dalam satu komuniti. Maklumat lanjut
ASAL: RM9.90

SEKARANG: RM 9.90 (-0%)

AHLI: RM 8.91 (-10%)

Oleh
Cerita-cerita dalam buku ini mengisahkan sekumpulan haiwan di hutan dalam satu komuniti. Maklumat lanjut
ASAL: RM9.90

SEKARANG: RM 9.90 (-0%)

AHLI: RM 8.91 (-10%)

Oleh
Cerita-cerita dalam buku ini mengisahkan sekumpulan haiwan di hutan dalam satu komuniti. Maklumat lanjut
ASAL: RM9.90

SEKARANG: RM 9.90 (-0%)

AHLI: RM 8.91 (-10%)

Oleh
Cerita-cerita dalam buku ini mengisahkan sekumpulan haiwan di hutan dalam satu komuniti. Maklumat lanjut
ASAL: RM9.90

SEKARANG: RM 9.90 (-0%)

AHLI: RM 8.91 (-10%)

Oleh Ummu Ammar Amir , Abu Ammar Romlie
Buku ini memberikan penerangan yang mendalam tentang surah Al - Kautsar dengan gaya bahasa yang mudah, sesuai untuk anak - anak. Amat sesuai digunakan oleh ibu bapa dan pendidik untuk menggalakkan komunikasi berkesan dengan anak - anak seperti melalui penceritaan, soalan uji minda dan sebagainya. Disertakan dengan ilustrasi serta aktiviti menarik bagi membantu mengekalkan minat dan memudahkan pemahaman anak - anak tentang setiap ayat sudi al - Quran. Maklumat lanjut
ASAL: RM15.00

SEKARANG: RM 13.50 (-10%)

AHLI: RM 12.00 (-20%)

Oleh Ummu Ammar Amir , Abu Ammar Romlie
Buku ini memberikan penerangan yang mendalam tentang surah Al - Quraisy dengan gaya bahasa yang mudah, sesuai untuk anak - anak. Amat sesuai digunakan oleh ibu bapa dan pendidik untuk menggalakkan komunikasi berkesan dengan anak - anak seperti melalui penceritaan, soalan uji minda dan sebagainya. Disertakan dengan ilustrasi serta aktiviti menarik bagi membantu mengekalkan minat dan memudahkan pemahaman anak - anak tentang setiap ayat sudi al - Quran. Maklumat lanjut
ASAL: RM12.00

SEKARANG: RM 10.80 (-10%)

AHLI: RM 9.60 (-20%)

Oleh Ummu Ammar Amir , Abu Ammar Romlie
Buku ini memberikan penerangan yang mendalam tentang surah Al - Nashr dengan gaya bahasa yang mudah, sesuai untuk anak - anak. Amat sesuai digunakan oleh ibu bapa dan pendidik untuk menggalakkan komunikasi berkesan dengan anak - anak seperti melalui penceritaan, soalan uji minda dan sebagainya. Disertakan dengan ilustrasi serta aktiviti menarik bagi membantu mengekalkan minat dan memudahkan pemahaman anak - anak tentang setiap ayat sudi al - Quran. Maklumat lanjut
ASAL: RM12.00

SEKARANG: RM 10.80 (-10%)

AHLI: RM 9.60 (-20%)

Oleh Ummu Ammar Amir , Abu Ammar Romlie
Buku ini memberikan penerangan yang mendalam tentang surah Al - Qard dengan gaya bahasa yang mudah, sesuai untuk anak - anak. Amat sesuai digunakan oleh ibu bapa dan pendidik untuk menggalakkan komunikasi berkesan dengan anak - anak seperti melalui penceritaan, soalan uji minda dan sebagainya. Disertakan dengan ilustrasi serta aktiviti menarik bagi membantu mengekalkan minat dan memudahkan pemahaman anak - anak tentang setiap ayat sudi al - Quran. Maklumat lanjut
ASAL: RM12.00

SEKARANG: RM 10.80 (-10%)

AHLI: RM 9.60 (-20%)

Oleh MOHD ZAINI MOHD ARIFF & MUHD KAMIL IBRAHIM
Kisah sebenar dan asli yang diceritakan dari pelbagai sisi. Hampir keseluruhannya berkisarkan pengalaman kehidupan penulis dalam meniti usia senja. Setiap kisah mempunyai sebab tersirat untuk difikirkan yang mana pada setiap kejadian dan peristiwa telah ditakdirkan oleh Allah. Kisah-kisah lampau boleh dijadikan pedoman agar kita lebih berwaspada dan berhati-hati dalam menghadapi hujung usia. Maklumat lanjut
ASAL: RM40.00

SEKARANG: RM 40.00 (-0%)

AHLI: RM 36.00 (-10%)

Oleh Suraya Zainuddin
Dua belas cerpen. Dua belas orang penulis. Satu tema: Duit. Dari fantasi ke sains fiksyen ke autobiografi, anda tidak pernah membaca kewangan seperti ini. Maklumat lanjut
ASAL: RM32.90

SEKARANG: RM 26.32 (-20%)

AHLI: RM 26.32 (-20%)

Oleh NAJMI FETIH
Menceritakan tentang bagaimana permulaan perkenalan antara orang yang berjaya menarik Khairul Rafeeq kembali mencintai Pencipta dengan orang yang paling disayangi watak utama iaitu abangnya, Aiman. Apa yang menariknya dalam KSBP4 adalah membongkarkan segala persoalan dan tanda tanya yang ditimbulkan dalam siri-siri sebelumnya. “Takkan nak ngorat awek tengah-tengah jalan kot bro? ni set-set tudung labuh p Maklumat lanjut
ASAL: RM30.00

SEKARANG: RM 30.00 (-0%)

AHLI: RM 27.00 (-10%)

Oleh Ivy Ngu Mei Ee
"Siapa mamat yang kau suka tu eh?" "Apa hal tiba-tiba nak tahu?" "Aku cuma tak boleh bayangkan lelaki macam mana perempuan bengis macam kau suka. Lelaki tu bengis juga ke? Atau dia jenis budiman? Ceritalah kat aku." • • • Zayn yang penakut dan lemah berubah jadi lelaki sasa dan handsome bila menginjak dewasa. Lain pula dengan Teina aka 'singa betina' yang terkenal dengan sikap garang. Tapi hakikatnya, hanya Zayn yang tahu betapa lembut dan indahnya hati si g Maklumat lanjut
ASAL: RM18.00

SEKARANG: RM 18.00 (-0%)

AHLI: RM 16.20 (-10%)

Oleh Dreamer
Akibat dendam terhadap Hilda, Joanna terpedaya dengan buku misteri berjudul 'Hajat Jadi Realiti'. Betul ke buku ni boleh tunaikan hajat? Adakah Joanna akan terperangkap dalam 'perjanjian puaka'? Nampaknya ada 'pertukaran' harus dibuat bila ketiga-tiga hajatnya ditunaikan!!! Kompilasi kesumat melibatkan makhluk halus dan sifat keji manusia. Selami cerita seram pelbagai variasi yang pasti buat korang meremang. Kisah hitam dunia si mawar dari siri terkini 'Black Rose' ! Maklumat lanjut
ASAL: RM12.00

SEKARANG: RM 12.00 (-0%)

AHLI: RM 10.80 (-10%)

Oleh Keith
Lawak Kampus Kompilasi Mantap' datang lagi. Woohoo! Edisi ke - 4 ini merangkumi karya dan teks asal Jilid 16 - 20 + cerita ekstra spesel untuk tatapan kipas -susah -mati semua. Kompilasi ini dijamin takkan hampakan pembaca. Pernah ke ' Lawak Kampus ' kecewakan korang? Ops! Apa lagi? Jom bergelak ketawa bersama! Maklumat lanjut
ASAL: RM36.90

SEKARANG: RM 36.90 (-0%)

AHLI: RM 36.90 (-0%)

Oleh DILLA AHMAD
Ditemukan dengan Ikhmal secara tidak sengaja telah mengheret Alia Qistina menjadi pengganti kekasih yang meninggalkannya. Tanpa ragu-ragu lelaki itu mengajaknya berkahwin. “Saya akan diamkan hal ini kalau Alia sudi menjadi pasangan hidup saya.”-IKHMAL “Encik Ikhmal ingat ini hal main-main ya?”- ALIA “Saya tahu ia tak mudah untuk memulakan satu hubungan. Tapi kita boleh mencuba.” IKHMAL Kemudian datang pula Darren Rizal, kawan baik Ikhmal. Pada Darren apa yang ada Maklumat lanjut
ASAL: RM26.00

SEKARANG: RM 26.00 (-0%)

AHLI: RM 23.40 (-10%)

Oleh
Itaewon Class tells the story of ex-convict Park Sae-ro-yi (Park Seo-joon) whose life has been turned upside down after he gets expelled from school for punching a bully and his father is killed in an accident. Following his father's steps, he opens his bar-restaurant DanBam (Sweet Night) in Itaewon. Alongside his manager, Jo Yi-seo (Kim Da-mi) and his staff, he strives towards success and reaching greater heights while battling against a food conglomerate. 个性正直的 Maklumat lanjut
ASAL: RM59.90

SEKARANG: RM 59.90 (-0%)

AHLI: RM 59.90 (-0%)

Oleh
The next season of the show will follow the Crown Prince's journey to find the truth behind how the disease broke out and who is responsible for the King contracting the disease too. 第二季展现了因瘟疫而变成活地狱的朝鲜10人的命运。最先映入眼帘是虽以叛逆者的身份离开了王宫,但为了守护百姓再次前往汉阳的王世子李苍(朱智勋饰);为了阻止李苍再次将他逼入绝境的领议政赵学洙(柳承龙饰); Maklumat lanjut
ASAL: RM21.90

SEKARANG: RM 21.90 (-0%)

AHLI: RM 21.90 (-0%)

Oleh
The year is 2027, and the city of Kyoto has undergone tremendous technological advancement. Within the city lives Naomi Katagaki, a socially awkward and introverted boy with a love for books, and Ruri Ichigyou, a girl with a cold personality who is often blunt with people, but shares his love for reading. Despite having similar interests, Naomi is afraid to approach Ruri due to her unfriendly nature. One day, as Naomi goes out for a walk, a crimson aurora pierces through the Maklumat lanjut
ASAL: RM19.90

SEKARANG: RM 19.90 (-0%)

AHLI: RM 19.90 (-0%)

Oleh Damya Hanna
Tiada siapa menyangka di sebalik kelincahan dan keceriaan sikapnya, rupa-rupanya Ainul Tihani pernah melalui tragedi pahit pada masa lalu. Namun, memori memilukan itu telah terpadam dari kotak ingatannya gara-gara trauma yang dihidapi. Lantaran itu, Tihani merasakan hidupnya kekosongan. Tidur malamnya asyik diganggu igauan dan mimpi yang menimbulkan persoalan. Jihad Amjad, lelaki berperwatakan dingin yang hidup dalam kebencian ibunya sejak di alam remaja. Akibat tragedi 12 t Maklumat lanjut
ASAL: RM28.00

SEKARANG: RM 28.00 (-0%)

AHLI: RM 25.20 (-10%)

Oleh Amaya
“Patutnya kalau dia sunyi sangat, pergilah cari calon isteri untuk diri sendiri. Kenapa aku pula yang kena kahwin? Aku tak nak.” - MIKAEL Fikirnya kalau boleh hidup sendiri, kenapa perlu ada orang lain jadi peneman? “Betul la apa yang aku fikirkan. Macam dalam cerita dongeng Cinderella tu... Cuba kau bayangkan Cinderella dah imagine dia kahwin dengan tuan putera. Tuan putera dah jumpa kasut yang sesuai dengan kaki Cinderella. Tapi endingnya, tuan putera tu cakap... I Maklumat lanjut
ASAL: RM23.00

SEKARANG: RM 20.70 (-10%)

AHLI: RM 18.40 (-20%)

Oleh Chef Marina Mustafa
Saya selalu beli makanan dari gerai dan teringin memasakknya di rumah. Keinginan ini semakin ketara apabila makanan dari gerai tertentu yang saya suka sangat, sudah tiada lagi. Lagi sedih apabila gerai itu masih berniaga tetapi masakannya tidak sesedap dahulu. Jadi inilah sebabnya permulaan saya memasak makanan gerai yang saya minati sendiri. Janganlah cakap tentang Popiah Goreng Bersira. Popiah yang paling saya sukai yang dijual di bazaar Ramadhan. Saya hanya dapat meras Maklumat lanjut
ASAL: RM5.00

SEKARANG: RM 5.00 (-0%)

AHLI: RM 5.00 (-0%)

Oleh Chef Marina Mustafa
Bubur adalah makanan kesukaan semua. Bagi orang Malaysia, bubur bermakna bubur nasi. Bubur sebagai makanan Barat pula, adalah bubur oat. Selain dari bubur nasi dan oat, bubur manis juga menambah selera. Kita boleh menikmati bubur untuk sarapan, makan tengah hari atau makan malam juga. Ia boleh dimakan bila-bila masa sahaja. Saya suka mekan semua jenis bubur. Bubur nasi yang dimakan dengan sambal udang kering kesukaan saya. Tetapi Bubur Ikan Halia dan Bubur Ayam Lobak Merah Maklumat lanjut
ASAL: RM5.00

SEKARANG: RM 5.00 (-0%)

AHLI: RM 5.00 (-0%)

Oleh Yim , Kang Jae
Amerika Latin kian pesat dalam bidang astronomi, teknik dan ilmu seni bina sehingga lahir tamadun yang hebat seperti Aztek, Maya dan Inkar. Namun begitu, sejak keruntuhan tamadaun berlaku, banyak bangunan bersejarah telah diabaikan akibat perpindahan penduduk. Khabarnya makhluk-mahluk ini berasal daripada kawasan ini. Maklumat lanjut
ASAL: RM12.90

SEKARANG: RM 12.90 (-0%)

AHLI: RM 12.90 (-0%)

Oleh Xanseviera
Tiba-tiba depan bilik muzik sekolah Zulaikha riuh-rendah. Nampakmya ada banyak instrumen muzik baru sampai di sekolah. Tapi ini bukan sebarangan intrumen muzik, tahu? Alamak! Prakash pula bengang sebab ramai murid tak hargai nilai perpustakaan? Apa? Nak buat pertandingan bercerita kisah seram di perpustakaan? Menariknya! Tapi bukan waktu malam... kan...? Gulp! #InstrumenTradisional #CeritaHantuPerpustakaan #AbangBombaInAction #ZulaikhaBersukan #SayangMama #BestFriendsForev Maklumat lanjut
ASAL: RM12.00

SEKARANG: RM 12.00 (-0%)

AHLI: RM 12.00 (-0%)

Oleh Azrien Borhan
Sekian lamanya kita disogok dengan pelbagai momokan dan mitos mengenai Yakjuj dan Makjuj. Seolah-olah kemunculan makhluk luar biasa ini nanti merupakan pengakhiran bagi manusia! Sejauh manakah benarnya kisah-kisah ini? Buku di tangan anda ini memberi kupasan baru perbincangan dalam kalangan ulama dan beberapa penyelidik mengenai Yakjuj & Makjuj, siapa Zulqarnain dan beberapa tajuk yang berkaitan. Buku ini membongkar kesan pengaruh Israeliyat, lokasi tembok Zulqarnain dan b Maklumat lanjut
ASAL: RM16.90

SEKARANG: RM 16.90 (-0%)

AHLI: RM 15.21 (-10%)

Out of stock

Oleh Dr. Liza Adnan
Walaupun masa kecil aku kawan dengan monyet, dah besar aku berjaya juga jadi orang! “Aku dulu orang susah. Susah sangat. Tinggal pun dalam hutan tak ada elektrik, tak ada air paip. Kawan-kawan tak ada sangat, jadi aku berkawan dengan binatang. Ada lembu, ada kera. Main pun sendiri-sendiri je. Kadang-kadang main dengan Ayah Chik. Tu pun selalu gaduh. Jadi aku main dengan lembu dan kera je. Panjat pokok. Berlari sana sini dalam kebun getah Tokki. Kami tak ada kereta. Nak ke Maklumat lanjut
ASAL: RM25.00

SEKARANG: RM 25.00 (-0%)

AHLI: RM 22.50 (-10%)

Oleh Dr. Nur Hanisah
Buku ini merupakan koleksi cerita pengalaman pemulis sepanjang berada dalam tugasan di O&G (Obstetrik & Ginekologi) di sebuah hospital yang suka penulis gelar sebagai Hospital Tarbiah. Ini merupakan posting pertama penulis sebagai seorang doktor muda yang masih dalam fasa housemanship. Satu fasa awal dalam bidang pekerjaan ini. Fasa mencabar juga bagi orang yang pertama kali menceburi bidang ini secara realiti. Penulis merasakan, bekerja di hospital sebenarnya merupakan s Maklumat lanjut
ASAL: RM20.00

SEKARANG: RM 20.00 (-0%)

AHLI: RM 18.00 (-10%)

Oleh Amir
Komik ini menceritakan kisah Yana, seorang pelajar perubatan dan kawan pertamanya di universiti, Isabelle. Yana ialah seorang yang mempunyai masalah anxiety (cemas) apabila bercakap dengan orang lain terutamanya dalam kumpulan besar. Yana bertekad untuk mengatasi kelemahan dirinya, namun ianya tidak semudah yang disangka. Untuk membantu dirinya berubah, Yana sentiasa bersama dengan Isabelle yang merupakan antara pelajar tahun pertama yang terbaik di universiti itu. Yana dan Maklumat lanjut
ASAL: RM13.00

SEKARANG: RM 13.00 (-0%)

AHLI: RM 11.70 (-10%)

Oleh D. Rafael , Syasya E Luna , Del
D. RAFAEL (JALAN KUBUR LAMA) - "Untuk malam ini, aku nasihatkan kepada semua yang ada di sini. Seandainya kamu semua terdengar suara-suara orang mengelur dari luar rumah, jangan sesekali bukakan pintu rumah kamu semua. Aku tak mahu ada sesiapa yang terpukau oleh benda itu lagi." Pesan Imam Ismail. Kesemua yang berada di situ mendengar dan mengangguk hampir serentak. "Ingat pesan aku. Benda itu mungkin boleh menyerupai sesiapa sahaja. Termasuk diri kita. Jangan sesekali kita t Maklumat lanjut
ASAL: RM13.00

SEKARANG: RM 10.00 (-23%)

AHLI: RM 10.00 (-23%)

Oleh Dr. Jaudah Muhammad
Buku ini mengandungi himpunan cerita-cerita berhikmah yang dapat membina nilai-nilai positif dan akhlak mulia, meningkatkan keimanan serta memberikan ketenangan dan kedamaian jiwa. Pengajaran melalui kisah-kisah para insan soleh yang mengandungi pelbagai hikmah ini sangat efektif dan mudah difahami oleh semua kalangan terutamanya buat para belia. Dengan membaca dan merenung kisah dan peristiwa menakjubkan dalam buku ini, Insha Allah ia akan memudahkan kita untuk selalu berus Maklumat lanjut
ASAL: RM25.00

SEKARANG: RM 25.00 (-0%)

AHLI: RM 22.50 (-10%)

Oleh Dr. Jaudah Muhammad
Karya yang indah ini menghimpunkan kisah-kisah insan soleh, biografi dan nasihat-nasihat yang menyejukkan jiwa setiap pembaca. Kami berharap agar buku ini dapat dijadikan sebagai bahan renungan dan santapan rohani bagi seluruh kaum muslimin. Mereka semua memiliki keistimewaan dan ciri-ciri tersendiri dalam berkomunikasi dengan Allah SWT dan manusia. keterikatan serta kebergantungan mereka pada Allah SWT sangat tinggi. Ianya boleh dilihat dari sikap tawaduk dan taat kepada ta Maklumat lanjut
ASAL: RM25.00

SEKARANG: RM 25.00 (-0%)

AHLI: RM 22.50 (-10%)

Oleh
Professional wrestler and animal lover Shibata Genzo is suddenly summoned to another world. Greeted by a princess, she requests to get rid of the evil beasts roaming in this world. Outraged that he was asked to kill monsters, Genzo German suplexes the princess. Unable to get back to Earth, he decides to live a peaceful life and manage a "monster" pet shop. 主要讲述职业摔跤手穿越异世界的故事,摔跤手×怪物×美少女交织成的异世界幻想之旅! Sh Maklumat lanjut
ASAL: RM23.90

SEKARANG: RM 23.90 (-0%)

AHLI: RM 23.90 (-0%)

Oleh
"Once upon a time, fairies were tools of war." The story takes place in a world where fairies possess and dwell in animals, giving them mysterious abilities. By removing the organs of a possessed animal and transplanting them into humans, fairies can be summoned as an alter ego and be used as a weapon. Such individuals who used fairies as war tools were called "Fairy Soldiers." Once the war was over and they completed their roles, the soldiers lost their purpose. Some began w Maklumat lanjut
ASAL: RM43.90

SEKARANG: RM 43.90 (-0%)

AHLI: RM 43.90 (-0%)

Oleh Regina Ibrahim
Mardina dan adiknya ditinggalkan bersama Mak Long Saadiah yang mempunyai anak dara bernama Chik Hasnah yang berbakat sebagai penglipur lara. Penuh syarat Chik Hasnah mula bercerita pada Mardina yang akhirnya jadi ketagih pada cerita cerita yang entah kenapa tidak dibenarkan ditanya di meja makan "Tanya pada Chik sendiri kalau Dina nak tahu apa apa..." Kisah kisah lelaki dan perempuan akhirnya ditulis semula oleh Mardina saat menamatkan pengajian Mass Communication da Maklumat lanjut
ASAL: RM20.00

SEKARANG: RM 20.00 (-0%)

AHLI: RM 18.00 (-10%)

Oleh Maria Kajiwa
Rumah takkan lengkap tanpa tiang seri. Tiang seri takkan lengkap tanpa semangatnya. – KAPTEN BROCK Ceritanya bermula pada tahun 1947 - enam tahun selepas kematian Kapten Brock Bramfield. Selepas Perang Dunia Kedua berakhir, ibu bapa Kapten Brock, Tuan Rupert dan Puan Emmeline tiba di Cameron Highland untuk menghidupkan semula rumah rehat yang dibangunkan oleh anaknya yang diberi nama ‘Bramfield House’ yang terletak di atas sebuah bukit. Kedatangan mereka diurus Maklumat lanjut
ASAL: RM22.00

SEKARANG: RM 22.00 (-0%)

AHLI: RM 19.80 (-10%)

Oleh Kang Jae Yim
Karnival Cologne Satu karnival sedang berlangsung di Cologne semasa Nina baru berpindah ke sana. Peribadi seorang guru telah menarik minat Nina untuk menjadi seperti beliau. Nina menyertai karnival tersebut untuk meniru guru itu tanpa dia ketahui rahsia di sebalik karnival tersebut. Kesan Conteng di Asrama Semasa mengikuti lawatan, Irene berkenalan dengan seorang murid sesi pagi iaitu Anina. Mereka menginap di sebuah asrama lama. Pada waktu malam, mereka berjalan-jalan di Maklumat lanjut
ASAL: RM12.90

SEKARANG: RM 12.90 (-0%)

AHLI: RM 12.90 (-0%)

Oleh Deanna Chee
Masa semakin suntuk. Padahal sudah berjanji berjumpa Allah dengan baik-baik saja. Namun apabila direnung semula langkah ini masih tersasar kasar. Jalan menuju-Nya masih atas jalan mungkar! Aduh. Bagaimana ini? Wahai Rabbi. Wahai Ilahi. Wahai ar-Rahman. Suluhkan lorong ini kembali ke jalan yang jelas menuju-Mu. Aku benar-benar mahu pulang ke pangkuan-Mu dengan cerita indah dan baik-baik saja. Pandu aku ke arah jalan pulang yang baik dan mulia. Tuhan, aku mahu pulang. Maklumat lanjut
ASAL: RM23.00

SEKARANG: RM 23.00 (-0%)

AHLI: RM 20.70 (-10%)

Oleh Sulaiman Zakaria , Suzee Leong
ANAK KUCING PERGI MEMANCING -SIRI ANAK KUCING (2020) YOUR CART 0 item(s)-RM0.00 Maklumat lanjut
ASAL: RM9.90

SEKARANG: RM 9.90 (-0%)

AHLI: RM 8.91 (-10%)

Oleh Sulaiman Zakaria , Suzee Leong
ANAK KUCING YANG TIDAK SABAR -SIRI ANAK KUCING (2020) Maklumat lanjut
ASAL: RM9.90

SEKARANG: RM 9.90 (-0%)

AHLI: RM 8.91 (-10%)

Oleh Sulaiman Zakaria , Suzee Leong
ASAL: RM9.90

SEKARANG: RM 9.90 (-0%)

AHLI: RM 8.91 (-10%)

Oleh Sulaiman Zakaria , Suzee Leong
ASAL: RM9.90

SEKARANG: RM 9.90 (-0%)

AHLI: RM 8.91 (-10%)

Oleh Suhaniza Sulaiman
Pengorbanan dan ketulusan bukan sesuatu yang murah kerana yang mencintai akan kalah dengan yang setia. "Suka hati awak je nak samakan saya ni dengan binatang ya. Kejap ikat, kejap sambar. Ingat saya ni lembu atau burung helang ke?" - RANIA "Saya nak ikat awak cepat-cepat. Nanti lelaki lain sambar pulak." - SHAFIQ Rania bagaikan jinak-jinak merpati melayan karenah Shafiq yang semakin berani berbicara tentang rindu, sayang dan cinta. Dalam menyampah ada cinta-cintun ya Maklumat lanjut
ASAL: RM25.00

SEKARANG: RM 25.00 (-0%)

AHLI: RM 22.50 (-10%)

Oleh Mind To Mind
ASAL: RM9.90

SEKARANG: RM 8.91 (-10%)

AHLI: RM 7.43 (-25%)

Oleh Mind To Mind
ASAL: RM9.90

SEKARANG: RM 8.91 (-10%)

AHLI: RM 7.43 (-25%)

1-773 of 773

Page:
  1. 1
  2. 2
  3. 3
  4. 4
  5. 5
*

Back to Top