0

Jumlah 0produk dalam troli anda. ×

Anda tidak mempunyai item di troli pembelian anda.

' kadokawa 'Dijumpai 430 Produk Berkaitan
Oleh Takahiro Kawamoto
Kenal ke siapa jiran-jiran korang...?Maeda Chika dan Kobori Sana pindah ke apartmen di kawasan pinggir bandar sebab nak sambung belajar dan mula bekerja. Tapi satu per satu insiden pelik berlaku di situ...Kisam seram saspens menggamit perasaan seolah-olah 'ada sesuatu kat sebelah'. Pasti buat pembaca meremang bulu roma! Maklumat lanjut
ASAL: RM12.00

SEKARANG: RM 12.00 (-0%)

AHLI: RM 10.80 (-10%)

Oleh Rei Izawa
Cinta Rahsia Bermula di Kampung Onsen! Sebut Je Umeyama Onsen*, pasti semua orang kenal Destinasi pelancongan terkenal yang sentiasa dikunjungi ramai.Anak perempuan pemilik sebuah hotel bernama Serena dan tuan muda ryokan"* Kazuma dah lama bermusuhan, Pantang jumpa. mesti bergaduh.Tapi dalam diam rupa-rupanya cinta dah bertaut. Kisah romantik komedi penuh cabaran dan. .- Kolam air panas! Maklumat lanjut
ASAL: RM12.00

SEKARANG: RM 12.00 (-0%)

AHLI: RM 10.80 (-10%)

Oleh Veon/Vezill
Pasukan X-VENTURE mengesyaki kejadian mistik yang berlaku di Sekolah Rendah Stowell ada kaitan dengan makhluk asing. Mereka turut menyamar sebagai murid sekolah itu demi merungkai persoalan. Patung yang bergerak sendiri, objek yang terapung di udara... semuanya ada hubung kait dengan seorang guru lelaki aneh. Sedang mereka menyiasat, ada pasukan lain turut menyiasat kes yang sama! Adakah mereka kawan atau lawan? Maklumat lanjut
ASAL: RM12.00

SEKARANG: RM 12.00 (-0%)

AHLI: RM 10.80 (-10%)

Oleh TadaTada
DAPATKAN SEMULA ASET KESATUAN YANG DICURI! Semasa misi pencarian dokumen Kesatuan Pengembara yang dicuri, Alex dan Midnight Belle menuju ke Mongolia untuk mendapatkan tinggalan khazanah nenek moyangnya. Khazanah itu ada seruling magis yang mampu menghidupkan orang mati! Tetapi mereka pula diserang musuh yang menggunakan seruling magis itu. Maklumat lanjut
ASAL: RM12.00

SEKARANG: RM 12.00 (-0%)

AHLI: RM 10.80 (-10%)

Oleh Kaoru
Demi menenangkan pelajar Akademi Momos yang runsing memikirkan krisis kewangan mereka, ahli-ahli MPP menganjurkan sebuah konsert menggunakan dana daripada keluarga Shao Long. Tetapi apabila Putera Albert terpaksa pulang untuk melawat mentornya yang sakit, MPP kekurangan ahli pula. Mampukah Alex dan rakan-rakan menganjurkan konsert tersebut dengan jayanya? Maklumat lanjut
ASAL: RM12.00

SEKARANG: RM 12.00 (-0%)

AHLI: RM 10.80 (-10%)

Out of stock

Oleh Oga
Komik seram bikin memang & jantung berdegup kencang. Pasti menggigil ketakutan. Siri 'Aku Dengar Kat' membuatkan suasana tegang & badan kejung!Terpegun bila masuk kelas seni. Setiap sudut dihiasi macam-macam karya kreatif. Ada arca, lukisan potret, pemandangan dan abstrak.Tapi pernah tak korang terbayang berlaku kejadian seram dan ngeri kat kelas ni? Diancam terperangkap dalam potret atau mungkin ada lukisan bernyawa.Jangan leka... korang mungkin diperhatikan! Maklumat lanjut
ASAL: RM12.00

SEKARANG: RM 12.00 (-0%)

AHLI: RM 10.80 (-10%)

Out of stock

Oleh Nishiki
Alahai... comelnya Meow dengan Nini ni. Rasa nak picit-picit je. Yang pasti Jilid 11 semakin havoc dengan gelagat si kucing! Ada yang terlebih bijak. Ada juga yang boleh baca fikiran manusia. Sebab tulah tuan kucing tak boleh berpisah lama-lama dengan anak bulusnya. Tabik spring & keep it up buat korang pencinta haiwan. Maklumat lanjut
ASAL: RM10.00

SEKARANG: RM 10.00 (-0%)

AHLI: RM 9.00 (-10%)

Out of stock

Oleh Xeno
Pasukan X-VENTURE berpecah dua kumpulan untuk menghentikan perlawanan haiwan. Orang yang dikatakan lawan terkuat Dr Darwin berada di atas kapal dengan motif tidak diketahui. Pasukan Louis telah ditangkap dan Pasukan Jake pula terserempak dengan seorang penumpang. Bagaimana mereka atasi situasi ini? Maklumat lanjut
ASAL: RM12.00

SEKARANG: RM 12.00 (-0%)

AHLI: RM 10.80 (-10%)

Oleh Clay
Loius, anak orang kaya dari Millisand City telah menenui unikorn dari dunia lain ketika menyelamatkan seorang lelaki tua.Sementara itu, pemburu naga menerima maklumat puak biawak melakukan kekecohan di bandar itu. Mereka memulakan siasatan dan apakah yang akan mereka temui di sana? Maklumat lanjut
ASAL: RM12.00

SEKARANG: RM 12.00 (-0%)

AHLI: RM 10.80 (-10%)

Oleh Kei Itoi
Tak ada siapa tahu Honoko anak salah seorang anggota band Hana to Hoho. Tapi sejak ditugaskan mengemas rak buku di pusat sumber bersama Yahiro, pelajar baru yang juga peminat tegar band ayahnya... segala tentang Honoko bukan rahsia lagi.Lama-kelamaannya hubungan diorang semakin rapat.Setiap hari dipenuhi aktiviti 'berborak' dalam buku nota.Cuma... ada satu perkara buat Honoko gelisah.Apa agaknya?Terimalah kisah cinta remaja menyentuh jiwa! Maklumat lanjut
ASAL: RM12.00

SEKARANG: RM 12.00 (-0%)

AHLI: RM 10.80 (-10%)

Oleh Oga
Dalang di sebalik jenayah penipuan komersial FL Group masih diburu pihak polis. Ketika cuba menyempurnakan kes tersebut, Parry menerima panggilan misteri daripada pembunuh ayahnya!Tidak lama kemudian, Parry menerima pula ugutan malah serangan yang boleh membahayakan nyawanya serta seluruh isi ibu pejabat polis. Siapakah penjenayah ini? Dan... siapakah pembunuh ayah Parry?Satu per satu persoalan diselesaikan dalam jilid 5 'Siri Barisan Hadapan'! Maklumat lanjut
ASAL: RM12.00

SEKARANG: RM 12.00 (-0%)

AHLI: RM 10.80 (-10%)

Oleh Nishiki
Siapa tak kenal Myra? Gadis pendiam yang tak pernah lekang dengan pelitup muka. Dan mungkin tiada siapa tahu dia bersuara lunak.Tapi disebabkan faktor tak dapat dielakkan, dia tidak dapat menyanyi depan khayalak. Tak pasti apa puncanya.Di bawah bimbingan guru muzik dan Deni yang terkenal dengan kenakalannya, mereka cuba membantu kembalikan keyakinan Myra supaya boleh menyanyi penuh semangat.Mampukah Deni yang jadi musuh pelajar perempuan sempurnakan misinya? Maklumat lanjut
ASAL: RM12.00

SEKARANG: RM 12.00 (-0%)

AHLI: RM 10.80 (-10%)

Oleh Mako Fukunaga
Banjir gema! Permainan paling seram yang digelar 'kematian' dah mula!Kehidupan normal. Tulah pintu masuk dunia penuh ketakutan. Tak ada siapa dapat lari bila dah libatkan diri...Kompilasi enam kisah seriau hebat. Maklumat lanjut
ASAL: RM12.00

SEKARANG: RM 12.00 (-0%)

AHLI: RM 10.80 (-10%)

Oleh Neko
Dalam Dunia Magik, menaiki penyapu terbang itu normal, tetapi bukan bermakna tiada peraturan. Jika semua orang terbang sesuka hati, tentu berlaku kemalangan! Ikuti Joni, Emilia dan Mia belajar tentang keselamatan trafik. Maklumat lanjut
ASAL: RM12.00

SEKARANG: RM 12.00 (-0%)

AHLI: RM 10.80 (-10%)

Oleh Xanseviera
Bawa bekal sendiri ke sekolah lebih menjimatkan dan berkhasiat. Lebih baik lagi jika dapat sediakan juga untuk kawan yang dalam kesulitan. Ikuti Zulaikha dan kawan-kawan buat bento cantik, belajar cara penjagaan kulit, ketahui langkah-langkah untuk elakkan kebakaran di rumah, tengok biri-biri di Cameron Highlands dan banyak lagi dalam jilid terbaharu ini! Maklumat lanjut
ASAL: RM12.00

SEKARANG: RM 12.00 (-0%)

AHLI: RM 10.80 (-10%)

Oleh Zint
Krez dan Mick ada satu misi penting antara hidup atau mati. Cari latar belakang Vax! Susah betullah nak tahu sejarah hidup mamat seorang ni.Haih~Okeylah. Jom jalan-jalan naik kereta baru.Eh, kenapa Vax tak ada sekali?Ini boleh mendatangkan marah si kaki metal tu!Huwarghh!!!Dengar cerita reunion tak terjangka pun ada. Budak kepala merah? Hah, reunion dengan universe mana pulak ni?!!Hehehe~Jilid ke-6 lebih gempak + terbaik untuk korang! Maklumat lanjut
ASAL: RM12.00

SEKARANG: RM 12.00 (-0%)

AHLI: RM 10.80 (-10%)

Oleh Yu Kadono
Kemaruk game cinta 'aku tak dapat mengurat dia?!!Siapa tak kenal Yazaki Sakura? Pelajar playboy popular kat sekolah dan nampak cool dalam setiap tingkah. Suatu hari, muncul seorang gadis naif pencinta karate yang obsesi dengan abang sendiri. Agak-agaknya... gadis ni terjerumus dalam perangkap Yazaki tak? Maklumat lanjut
ASAL: RM12.00

SEKARANG: RM 12.00 (-0%)

AHLI: RM 10.80 (-10%)

Oleh Oga
In order to bring down a drug cartel, the special provisional unit is assigned to provide assistance for the Narcotics Criminal Investigation Department. But will Parry's misstep start this joint operation off on the wrong foot? Maklumat lanjut
ASAL: RM12.00

SEKARANG: RM 12.00 (-0%)

AHLI: RM 10.80 (-10%)

Oleh Veon/Vezill
Paying the ultimate price, Cain ensures Rain emerges triumphant with the Earth's only hope, one that is sorely needed as the recovered Rorotti puts his master plan into action! Surely a single Exobot cannot turn the tide of battle against the arrayed armies of Munar? Oh, no! Without allies, Earth's fate is sealed, or is it?! With the disparate defenders of our little blue-green planet pulling out all the stops, who wins and who loses in the showdown of showdowns; THE EMPEROR' Maklumat lanjut
ASAL: RM12.00

SEKARANG: RM 12.00 (-0%)

AHLI: RM 10.80 (-10%)

Oleh Yuka Nakajima & Lain-lain
Kompilasi kisah seram meremang!Merangkumi cerita berbeza di luar jangkaan; kisah gadis bertemu 'bidadari', gadis terkurung dalam rumah agam, game maya yang real, patung beruang pembunuh dan banyak lagi.Terimalah tujuh kisah merinding bakal buat korang serba tak kena! Maklumat lanjut
ASAL: RM12.00

SEKARANG: RM 12.00 (-0%)

AHLI: RM 10.80 (-10%)

Oleh Rino Mizuho
Siapa tak kenal Aikawa Shokora, pembuat coklat boleh tunaikan hajat? Sebagai bayaran, dia akan ambil sesuatu paling penting milik pelanggan. Hari ini pun ada yang datang kedai 'Chocolat Noir' sebab tertarik dengan aroma manis coklat. Sudah pasti ada sesuatu yang dihajati.Suka dan sanggup galas tugasan diamanahkan demi Akademi Seihyou. Bukan saja melibatkan akademi, malah hostel. Begitulah sikap terpuji Ai, pelajar menengah perempuan yang juga dikehendaki memantau murid junior Maklumat lanjut
ASAL: RM18.00

SEKARANG: RM 18.00 (-0%)

AHLI: RM 16.20 (-10%)

Oleh Akatsuki
Cinta diulit keindahan dan mendamaikan pasti jadi dambaan setiap gadis. Begitu juga dengan Sachi. Malangnya hidup dia berubah tiba-tiba dirasuk makhluk kaii!Untuk halau makhluk tu, Sachi terpaksa dikawal kembar Magami yang tampan dan terkenal kat sekolah.Si abang bernama Kurono, cool dan tapi suka memaksa. Adiknya Mashiro, peramah dan suka bergaul. Apa jadi dengan kisah hidup Sachi yang tak boleh lari dari dua beradik ni? Maklumat lanjut
ASAL: RM12.00

SEKARANG: RM 12.00 (-0%)

AHLI: RM 10.80 (-10%)

Oleh Takasi
Zzz... Zzz... macam manalah misi takluk dunia nak menjadi kalau masing-masing suka sangat layan mata?Tak reti bercakap tak jadi masalah. Bab tidur ni susah sikit nak dibuat berunding. Jadi jorang rasa apa pulak plan Lion, Rocky dan Elastien kali ni?Apa lagi? Jom kita perhati tiga miau perasan bagus karya Takasi yang berangan nak jadi taiko ni! Maklumat lanjut
ASAL: RM12.00

SEKARANG: RM 12.00 (-0%)

AHLI: RM 10.80 (-10%)

Oleh Foong Zin Yi
Mendengar suara saja hati sudah terpaut. Yang pasti Andre telah jatuh cinta dengan kemerduan suara yang berkumandang melalui corong speaker radio sekolah yang digelarnya Dewi. Ketika mencari Dewi, dia bertemui dengan Emily.Bagai anjing dengan kucing, begitulah hubungan unik antara Andre dan Emily sejak insiden itu. Ada saja perkara yang buat diorang bertengkar. Andre, Emily dan Dewi... apa rahsia antara diorang? Siapakah dulu yang akan menemui cinta sejati? Maklumat lanjut
ASAL: RM18.00

SEKARANG: RM 18.00 (-0%)

AHLI: RM 16.20 (-10%)

Oleh Kieraeinz
Aiman dan abang sepupunya, Luqman dikurniakan 'anugerah' tidak dimiliki semua orang; hijab pandangan terbuka. Walau berkongsi kelebihan sama, namun penerimaan keduanya cukup berbeza. "Mana Aiman, tok? Dia ni memang melampaulah. Baru je Luq jumpa 'benda tu' depan rumah. Ni mesti kerja dia."Kehadiran Wardina menambah konflik. Di saat Aiman ingin membantu Wardina yang kehilangan identiti, Luqman pula melarang sekeras-kerasnya. Baginya makhluk halus penuh muslihat.Adakah semua Maklumat lanjut
ASAL: RM18.00

SEKARANG: RM 18.00 (-0%)

AHLI: RM 16.20 (-10%)

Oleh Honobu Yonezawa
In order to attract new club members, Houtaru and Eru take part in the school's "Freshmen Recruitment Fair". There, Eru observes that something seem unusual about the Confectionary Research Club's table.At that point, freshman student Oohinata Tomoko comes up to the Classic Literature Club, and the three of them tackle the mystery before them. Maklumat lanjut
ASAL: RM12.00

SEKARANG: RM 12.00 (-0%)

AHLI: RM 10.80 (-10%)

Oleh Veon/Vezill
In the aftermath of the Munarian defeat, Rain, Sean, and Stone head to Tazen's village to look into the matter of anomalous animal activity! When an ambitious subchief stirs up trouble, riling up the villagers, our heroes must quell the unusual unrest before it's too late! Met with a blast from the past, it will take all they have to learn the true identity of THE HEIR OF THE SKY DEMON! Maklumat lanjut
ASAL: RM12.00

SEKARANG: RM 12.00 (-0%)

AHLI: RM 10.80 (-10%)

Oleh Wilson Lew
Who's To Blame For The Deadly Flames?Hot on the trail of illegal activity, Jason, Leon, and Naoko barrel on into bear country for a spot of bother. Dismissing the financial incentive, fuelled by righteous indignation, it's soon up to Leon and Naoko to step up as a furious fracas with a belligerent bear lays Jason low. How will our bookish brainiac and blade-toting belle make it out alive when a sudden blaze turns their world upside-down?! Maklumat lanjut
ASAL: RM12.00

SEKARANG: RM 12.00 (-0%)

AHLI: RM 10.80 (-10%)

Oleh Oga
The FL Group has attracted numerous investors from all over world in just a year. However, its rapid expansion gives Ed an inexplicably uneasy feeling, which is further confirmed by a seemingly unprovoked attack on one of the company's top executives. Meanwhile, Susanna is suddenly transferred to assist in a commercial fraud investigation - into FL Group, as it turns out... Maklumat lanjut
ASAL: RM12.00

SEKARANG: RM 12.00 (-0%)

AHLI: RM 10.80 (-10%)

Oleh Eri Kumaki & Lain-Lain
Kompilasi kisah penuh plot twist dan tidak mengecewakan. Bakal bawa korang menerawang demi memenuhi impian sukar dijangka hingga sanggup buat apa saja. Dongengan tentang Cinderella, Puteri Beradu dan gadis penuh dendam, pasti buat korang terkesan! Maklumat lanjut
ASAL: RM12.00

SEKARANG: RM 12.00 (-0%)

AHLI: RM 10.80 (-10%)

Oleh Zint
Zikri yang dicabar untuk lawan racing oleh Alif tiba-tiba terlibat dalam kemalangan dan kaki kena potong. Aktiviti racing pula beri kesan buruk pada kerja dan hubungan antara Alif dan orang sekeliling.Muncul pula Nafiy, seorang anggota polis muda yang bersemangat membara untuk banteras lumba haram. Pertembungan antara Alif dan Nafiy membawa kepada situasi kejar-mengejar mencemaskan!Adakah skil motor Alif yang dia banggakan tu akan selamatkan dia kali ni?Jilid ke-4 penuh dilem Maklumat lanjut
ASAL: RM12.00

SEKARANG: RM 12.00 (-0%)

AHLI: RM 10.80 (-10%)

Oleh Kaoru
Andrey Pocket atau Pockey ingin berkawan baik dengan rakan sekelasnya. Malangnya dia dibuli dan diejek. Joni, Emilia dan Mia cuba membantu Pockey tetapi mereka mendapat tahu pembuli utama Pockey ialah... Noel? Bagaimana Cikgu Daigo menangani masalah murid dalam kelasnya ini? Maklumat lanjut
ASAL: RM12.00

SEKARANG: RM 12.00 (-0%)

AHLI: RM 10.80 (-10%)

Oleh Veon/Vezill
Pasukan X-VENTURE mendapat misi daripada ketua kampung untuk menyiasat kemunculan haiwan pelik dalam hutan. Penolong ketua kampung diberi pil yang membangkitkan kuasa hebat untuk selamatkan seorang pemuda. Sejak itu, dia memanipulasi orang kampung untuk memaksa ketua kampung menyerahkan kedudukan kepadanya. Namun, siasatan Pasukan X-VENTURE mendapati kemunculan haiwan pelik itu berpunca daripada pemuda yang beridentiti 'luar'...  Maklumat lanjut
ASAL: RM12.00

SEKARANG: RM 12.00 (-0%)

AHLI: RM 10.80 (-10%)

Oleh Wilson Lew
Jason, Charles dan Shizuno menuju ke 'negara beruang' dengan misi menghentikan kegiatan pembalakan haram dan mengumpul bukti. Namun, dalam perjalanan Jason cedera akibat diserang beruang! Keadaan mejadi lebih buruk dengan api marak di dalam hutan. Sesuatu harus dilakukan supaya tiada yang menjadi mangsa. Maklumat lanjut
ASAL: RM12.00

SEKARANG: RM 12.00 (-0%)

AHLI: RM 10.80 (-10%)

Oleh Blast Team
On the trail of his missing father, Zack follows Dean to Wu Ting High to meet their mysterious insider! Pitted against the most formidable team in the tournament, who will win the Green Dragon Badge? Will Zack be the matchwinner he was meant to be?! Maklumat lanjut
ASAL: RM15.00

SEKARANG: RM 15.00 (-0%)

AHLI: RM 13.50 (-10%)

Oleh Honobu Yonezawa
Houtaro dan Eru sertai Pesta Ahli Baru untuk merekrut ahli baru Kelab Sastera Klasik. Masa berbual, Eru perasan ada yang tak kena dengan meja Kelab Penyelidikan Konfeksi. Diorang mula buat deduksi dan dalam masa sama, muncul Oohinata Tomoko yang kemudiannya menjadi ahli baru kelab diorang.Bersama-sama diorang cuba bongkar misteri di depan mata. Adakah diorang akan berjaya? Terimalah jilid ke-13 yang dinanti-nanti semua! Maklumat lanjut
ASAL: RM10.00

SEKARANG: RM 10.00 (-0%)

AHLI: RM 9.00 (-10%)

Oleh Junko Ike
Di zaman kuasa magik dah berkurang ni, Akari yang bercita-cita nak jadi ahli sihir dianggap sebagai gadis pelik. Mujurlah ada Nagi. Kawan baiknya tu overprotective dan selalu jadikan hari-hari Akari penuh keceriaan.Suatu hari, Akari berjaya menyeru seekor merpati yang kacak (bila jadi manusia). untuk dijadikan suruhannya melalui jampi. Tiba-tiba Akari dapat tahu Nagi sebenarynya mengekori dia dan mungkin sedang buru...ahli sihir! Maklumat lanjut
ASAL: RM12.00

SEKARANG: RM 12.00 (-0%)

AHLI: RM 10.80 (-10%)

Oleh Frog
'Dia' jual apa tu?Adanya pasar malam, suasana jadi meriah bagaikan pesta. Tapi... ada juga kisah misteri tak semua orang tau..."Ada puntianak berkeliaran kat gerai ikan!"Katanya puntianank muncul nak balas dendam. Eh, dia boleh cari mangsa kat kawasan hiruk-pikuk macam tu ke? Kalau betul, korang kena berhati-hati lepas ni.Ke... korang rela nak jadi mangsa seterusnya?Komik seram bikin memang & jantung berdegup kencang. Pasti menggigil ketakutan. Siri 'Aku Dengar Kat' membuatk Maklumat lanjut
ASAL: RM12.00

SEKARANG: RM 12.00 (-0%)

AHLI: RM 10.80 (-10%)

Oleh Jo & KIN
Seth, Sany dan Dre dihambat macam-macam dugaan misteri dan paranormal lagi. Kalau dulu Seth dapat petanda jika 'sesuatu' bakal muncul, kini tiada lagi. Apa dah jadi? Mana silapnya? 'Kuasa' Seth semakin hilang ke?Tak mengapa. Biar apa pun, Seth sedia membantu. Tak kisahlah jika terpaksa bertelagah dengan toyol atas bukit, roh yang berdendam dengan rakan dan si badut yang yang cari mangsa.Alamak! Ada hantu dalam lif kompleks beli-belah. Lain kali jangan main redah je. Kan dan t Maklumat lanjut
ASAL: RM12.00

SEKARANG: RM 12.00 (-0%)

AHLI: RM 10.80 (-10%)

Oleh Blast Team
Demi menjejak maklumat kehilangan ayahnya, Zack mengikut Dean ke Sekolah Menengah Wu Ting. Rupanya rakan lain juga datang untuk mencari jurulatih mereka. Tetapi mereka perlu beradu dengan pasukan badminton paling hebat dalam Kejohanan Stellar Eight. Lencana Naga Hijau taruhannya! Maklumat lanjut
ASAL: RM15.00

SEKARANG: RM 15.00 (-0%)

AHLI: RM 13.50 (-10%)

Oleh Oga
Sebuah syarikat diasaskan seorang usahawan muda berjaya tersenarai dalam pasaran saham dan menarik minat pelabur di seluruh dunia. Bagaimanapun, kejayaan syarikat ini menimbulkan tanda tanya kepada Ed.Sementara itu, Susanna yang dipindahkan ke Jabatan Sasatan Jenayah Komersial juga rupa-rupanya sedang menyiasat syarikat yang sama! Apa sebenarnya yang berlaku dalam syarikat ini?Kebenaran pasti terbongkar dalam Jilid 4 'Siri Barisan Hadapan'! Maklumat lanjut
ASAL: RM12.00

SEKARANG: RM 12.00 (-0%)

AHLI: RM 10.80 (-10%)

Oleh Oga
Rookie police officer Ed is assigned to a special provisional unit of the police force, headed by Sergeant Donn. There, Ed and his teammates, Parry and Susanna, are tasked with reviewing closed cases to ensure all loose ends have been tied up. Meanwhile, they are also required to assist with the work of other departments. What awaits our three rookies on their first patrol...? Maklumat lanjut
ASAL: RM12.00

SEKARANG: RM 12.00 (-0%)

AHLI: RM 10.80 (-10%)

Oleh Veon/Vezill
Finally arriving on Montrose, Rain, Cain, and Lakusa find unrelenting monsters and madness! What a lucky escape introduces them to a damsel in distress, what's a hero to do? Does she really know Sky and can she be frusted? On Earth, the Bureau is on red alert! With desperate times calling for desperate measures, what can Sean and the Terran Defenders do against the merciless Munarian on slaught? All hope hangs on the outcome of the sole planet orbiting THE STAR MALEFIC! Maklumat lanjut
ASAL: RM12.00

SEKARANG: RM 12.00 (-0%)

AHLI: RM 10.80 (-10%)

Oleh Blast Team
Akhirnya Kelab Badminton Pine Hill menyertai pertandingan badminton buat julung kalinya. Mereka berdepan Sekolah Menengah Nan Zhong untuk merebut lencana Raven. Setelah melalui latihan keras, dapatkah mereka buktikan keupayaan? Mampukah Zack berdepan cabaran lawan yang jauh lebih hebat untuk merebut lencana pertama di Kejohanan Stellar Eight? Maklumat lanjut
ASAL: RM15.00

SEKARANG: RM 15.00 (-0%)

AHLI: RM 13.50 (-10%)

Oleh Chikako Mori
Apa? Mama jadi rakan sekelas aku?!!Situasi tak masuk akal tapi memang terbaik!Lepas pakai produk awet muda, tiba-tiba mama berubah jadi budak sekolah rendah!Bukan tu je, mama sekelas dengan aku dan jadi budak paling cun serta glamor!Macam mana cinta aku terhadap Daikichi nak berkembang kalau terpaksa menghadap mama dalam kelas?!!Tautan famili X gelak tawa. Kisah romantik komedi penuh impak! Maklumat lanjut
ASAL: RM12.00

SEKARANG: RM 12.00 (-0%)

AHLI: RM 10.80 (-10%)

Oleh しめさば
  「沙優,話說妳果然很會做菜耶。」「啊,是……是嗎?」   從荷包蛋的吃法,吉田和沙優窺見了彼此不認識的一面。「我今天穿的服裝……怎麼樣呢?」要跟意中人去看電影,三島打扮起來也特別有勁。「成人休假……真閒……」很久沒有病倒的後藤露出了稍微愛撒嬌的一面。「真想早點成為大人耶。」放假在公園盪鞦韆嘀咕的麻美。「嗯,走吧! Maklumat lanjut
ASAL: RM33.90

SEKARANG: RM 33.90 (-0%)

AHLI: RM 30.51 (-10%)

Oleh Hitsuji Tsujinaga
Sudah lama si gadis Tsubame berhajat melakonkan watak putera dalam persembahan Prince Musical. Demi memenuhi impian, dia masuk sekolah drama berprestij tinggi.Masalahnya pelajar perempuan kat situ tak boleh masuk Kelab Drama. Satu lagi... ramai pula pelajar lelaki kacak yang sesuai dengan watak putera tu.Tercapaikah impian Tsubame? Maklumat lanjut
ASAL: RM12.00

SEKARANG: RM 12.00 (-0%)

AHLI: RM 10.80 (-10%)

Oleh SisYoujae
“Allah tidak menurunkan sesuatu penyakit melainkan diturunkan bersamanya penawar.”(Hadis riwayat Bukhari)Didatangi UJIAN berdepan musim pandemik melakarkan 1001 kisah duka. Sebuah musibah yang tak mengecualikan sesiapa pun di atas muka bumi ini. Yang masih struggle, tertekan dan berasakan semuanya sangat membebankan... ketahuilah, anda tak berseorangan. Bangkit dan ubahlah langkah. #MoveOn Namun jika suasana ini dilihat dari sudut pandang HIKMAH, pasti lebih banyak nilai Maklumat lanjut
ASAL: RM20.00

SEKARANG: RM 20.00 (-0%)

AHLI: RM 18.00 (-10%)

Oleh Kafka Asagiri
Falling from the Sky Casino, Sigma is saved by a most unexpected ally who was thought to be dead - and who then urges Sigma to help him "kill" Dostoyevsky, his dear friend.Meanwhile, Kunikida and the others beging to vanish one by one at the hands of Kamui, a member of "The Decay of Angels".But so long as the Armed Detective Agency has "that man", they are sure to rise again no matter how dire the odds. There is no right without a dawning... The signal flares of the Armed De Maklumat lanjut
ASAL: RM12.00

SEKARANG: RM 12.00 (-0%)

AHLI: RM 10.80 (-10%)

Oleh Michael Chuah
With Lord Monster's monstrous true form revealed, Kaze's tragic fate finds Ray helpless to resist the rage rising  within him, unleashing the atmospheric beast into our world! With the fate of our reality hanging in the balance, only Belle can tip the scales in favour of our heroes, but at a terrible price!Will she be too late? Will Ray save humanity once and for all? Find out here in this, the LAST ENCOUNTER! Maklumat lanjut
ASAL: RM12.00

SEKARANG: RM 12.00 (-0%)

AHLI: RM 10.80 (-10%)

Oleh Kaoru
Anthony, Richard, and the other Year 6 students are graduating and moving on to different secondary school. As Joni, Emilia, and Mia celebrate their friends's farewell, they realise they will soon be the new seniors of Sacred Hearts Primary School.Can Candy JEM become seniors deserving of respect? Maklumat lanjut
ASAL: RM12.00

SEKARANG: RM 12.00 (-0%)

AHLI: RM 10.80 (-10%)

Oleh Zint
Alif dah mulakan hidup di Kuala Lumpur sebagai runner. Seronoklah dapat kerja sesuai dengan cintanya pada motosikal. Sambil menyelam minum air~♥Macam mana pun, minat Alif nak race tak padam. Semakin membuak-buak pula tu!Hmm… dah jauh dengan mak ayah kat kampung tu, makin berani ke Alif nak teruskan minat dia? Adrenalin makin memuncak dalam jilid ke-2 ni! VROOM~ Maklumat lanjut
ASAL: RM12.00

SEKARANG: RM 12.00 (-0%)

AHLI: RM 10.80 (-10%)

Oleh Panda
Lokman, seorang jejaka yang sentiasa bersenang-lenang tiba-tiba ditimpa masalah dan diselamatkan oleh seorang wanita misteri dalam hutan. Dari rupa dan perhiasan dipakainya, wanita tu bukan manusia biasa.Disebabkan terhutang budi, Lokman membawa wanita tu masuk ke kampung. Bomoh kampung dapat mengenal pasti wanita tu sebenarnya ular tedung jadian!Adakah dia mempunyai motif jahat? Apa misteri lebih besar yang bakal Lokman dan kawan-kawan bongkar? Maklumat lanjut
ASAL: RM12.00

SEKARANG: RM 12.00 (-0%)

AHLI: RM 10.80 (-10%)

Oleh Michael Chuah
Kebenaran mengerikan terungkap dan Kaze mendapati Ray tidak berdaya bertahan dengan kuasa dalam dirinya. Dia telah melepaskan raksasa angkasa yang menghancurkan dunia! Hanya Belle dapat mengatasi masalah yang menghalang tetapi risiko amat tinggi. Adakah Belle sudah terlambat? Adakah Ray akan pulih untuk menyelamatkan keadaan? Maklumat lanjut
ASAL: RM12.00

SEKARANG: RM 12.00 (-0%)

AHLI: RM 10.80 (-10%)

Oleh Jo & Kin
Aku takkan melangkah lebih dekat ke arah jejaka rumit tu! Biarlah selamanya aku bertepuk sebelah tangan~Nao, si gadis pengecut yang takut ambil risiko. Dia tak nak bertindak meskipun dah tiga tahun menyimpan perasaan terhadap Shun; playboy paling popular kat sekolah. Segalanya dirasakan mustahil bagi Nao.Berkongsi tempat lepak rahsia wujudkan ‘tautan’ antara diorang tanpa disedari! Tapi musim bunga buat Nao bertindak tanpa fikir jauh. Sikapnya yang terlalu berhati-hati be Maklumat lanjut
ASAL: RM12.00

SEKARANG: RM 12.00 (-0%)

AHLI: RM 10.80 (-10%)

Oleh Chia Teshima
Semasa cuti sekolah baru-baru ni, Seth dan rakan-rakan mengikuti rombongan ke banda raya bersejarah Melaka. Di sana diorang menginap di sebuah hotel namun berlaku banyak insiden tak dijangka.Ada yang ganggu lena rakan sebilik, lembaga muncul dan macam-macam lagilah. Takkanlah dah lewat malam pun nak bergurau.Eh, tunggu kejap... kenapa lain macam je muka diorang? Ada yang dirasuk ke?  Maklumat lanjut
ASAL: RM12.00

SEKARANG: RM 12.00 (-0%)

AHLI: RM 10.80 (-10%)

Oleh Veon / Vezill
Dengan nilai pengorbanan Cain, Remy berjaya melepaskan diri dari luar angkasa dan menuju ke Bumi untuk misi menyelamat. Sementara itu, Rorotti yang telah mendapat kekuatan penuh menjalankan rancangan kejamnya tanpa berlengah lagi! Adakah Remy akan berjaya dan kembali bersama keluarga tercinta? Saksikan kesudahannya dalam PERTARUNGAN MAHARAJA! Maklumat lanjut
ASAL: RM12.00

SEKARANG: RM 12.00 (-0%)

AHLI: RM 10.80 (-10%)

Oleh Kaoru
Aaron, Norman Dean dan murid tahun enam lain bakal melangkah ke alam sekolah menengah. Ketika Joni, Emilia dan Mia membuat persediaan jamuan perpisahan, mereka sedar mereka bakal menjadi senior Sekolah Rendah Tunas Murni. Mampukah Candy JEM menjadi senior yang dihormati ramai? Maklumat lanjut
ASAL: RM12.00

SEKARANG: RM 12.00 (-0%)

AHLI: RM 10.80 (-10%)

Oleh Rino Mizuho
Kedai coklat Chocolat Noir terletak nun jauh dalam hutan. Korang yang berminat pasti tahu coklat yang dijual di sini merupakan air tangan ahli sihir gelap, Aikawa Shokora. Coklat tu ada kuasa misteri boleh tunaikan hajat sesiapa yang memakannya. Tapi 'benda paling penting dalam hidup' akan diambil dan dijadikan bayaran... Korang sanggup berkorban apa je demi memenuhi kehendak, populariti dan cinta? Tamak haloba manusia bangkitkan sifat sebenar Shokora. Volum ke-20 penuh impak Maklumat lanjut
ASAL: RM10.00

SEKARANG: RM 10.00 (-0%)

AHLI: RM 9.00 (-10%)

Oleh Riku Hozumi
Aikawa Shokara ialah pembuat coklat di Chocolat Noir. Apa Shokara jual kat kedai dia adalah coklat yang boleh tunaikan hajat. Hari ni pun ada pelanggan datang sebab tertarik dengan haruman manis.Tak rela! Itu yang Shizuki Risa rasa bila terpilih sebagai ahli Persatuan Pelajar. Nak hilangkan perasaan yang membelenggu, novel misteri menjadi pilihannya untuk dibaca. Tapi entah kenapa, tiba-tiba ada sesuatu yang berubah! Maklumat lanjut
ASAL: RM18.00

SEKARANG: RM 18.00 (-0%)

AHLI: RM 16.20 (-10%)

1-430 of 430

Page:
  1. 1
  2. 2
  3. 3
  4. 4
  5. 5
*

Back to Top